.
مدیرکل فرودگاههای استان فارس میگوید که از ورود افراد «بدحجاب» به فرودگاه شیراز و ترمینالهای پروازی آن جلوگیری خواهد شد.
غلامرضا کریمآقایی روز دوشنبه ۳ مرداد طی جلسهای در ادامه گفت در این راستا با مقام قضایی نیز هماهنگیهای لازم انجام شده و مقابله با ورود زنان مسافر که از نظر ماموران «بدحجاب» بهشمار میآیند در فرودگاه «در حال اجراست.»
زهرا یقطین، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس نیز در این جلسه گفته است «مسئله عفاف و حجاب در فرودگاه شیراز بهعنوان ورودی سومین حرم اهل بیت باید رعایت شود».
وی ادامه اظهار داشته است که «در تلاش هستیم که با راهاندازی کارگاههایی در ادارات و سازمانها فرهنگ حجاب را ترویج و مورد تأکید قرار دهیم.»
#همآوا
@IranHamAva
مدیرکل فرودگاههای استان فارس میگوید که از ورود افراد «بدحجاب» به فرودگاه شیراز و ترمینالهای پروازی آن جلوگیری خواهد شد.
غلامرضا کریمآقایی روز دوشنبه ۳ مرداد طی جلسهای در ادامه گفت در این راستا با مقام قضایی نیز هماهنگیهای لازم انجام شده و مقابله با ورود زنان مسافر که از نظر ماموران «بدحجاب» بهشمار میآیند در فرودگاه «در حال اجراست.»
زهرا یقطین، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس نیز در این جلسه گفته است «مسئله عفاف و حجاب در فرودگاه شیراز بهعنوان ورودی سومین حرم اهل بیت باید رعایت شود».
وی ادامه اظهار داشته است که «در تلاش هستیم که با راهاندازی کارگاههایی در ادارات و سازمانها فرهنگ حجاب را ترویج و مورد تأکید قرار دهیم.»
#همآوا
@IranHamAva
.
احمدحسین فلاحی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:
مبارزه با حجاب در ابتدا با #چهارشنبههای_سفید که ترویج بیحجابی بود، شروع شد. حال با یک برنامهریزی قویتری که یکسری فرقه ضاله هم پشت قضیه هستند، فاز اول کارشان که با شروع فصل گرما بود، جلو بردند.
او میگوید: فاز دوم این پروژه، همین کمپین «من محجبه و مخالف گشت ارشاد هستم» است و فاز سوم، این است که مسائل را به سمت گشت ارشاد ببرند و به جای اینکه بگویند کشف حجاب یک کار غیرقانونی و هنجارشکنی است که مقابله با آن، طبق قانون باید صورت بگیرد
به گفته او: حفظ هنجارهای حاکمیتی، وظیفه حاکمان است و برای این موضوع از ابزارهای مختلف که تذکر شفاهی، کار فرهنگی و حتی #گشت_ارشاد و... باید استفاده کرد. روند فعلی به هیچ وجه تند نیست و کلیپهای فعلی، ساختگی و برنامهریزی شده و برای خلع سلاح کردن حاکمیت است.
#همآوا
@IranHamAva
احمدحسین فلاحی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:
مبارزه با حجاب در ابتدا با #چهارشنبههای_سفید که ترویج بیحجابی بود، شروع شد. حال با یک برنامهریزی قویتری که یکسری فرقه ضاله هم پشت قضیه هستند، فاز اول کارشان که با شروع فصل گرما بود، جلو بردند.
او میگوید: فاز دوم این پروژه، همین کمپین «من محجبه و مخالف گشت ارشاد هستم» است و فاز سوم، این است که مسائل را به سمت گشت ارشاد ببرند و به جای اینکه بگویند کشف حجاب یک کار غیرقانونی و هنجارشکنی است که مقابله با آن، طبق قانون باید صورت بگیرد
به گفته او: حفظ هنجارهای حاکمیتی، وظیفه حاکمان است و برای این موضوع از ابزارهای مختلف که تذکر شفاهی، کار فرهنگی و حتی #گشت_ارشاد و... باید استفاده کرد. روند فعلی به هیچ وجه تند نیست و کلیپهای فعلی، ساختگی و برنامهریزی شده و برای خلع سلاح کردن حاکمیت است.
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
# تجمع_اعتراضی خانوادههای جانبازان بازداشتی مقابل زندان اوین
امروز چهارشنبه پنجم مرداد ماه، شماری از اعضای خانوادههای #جانبازان جنگ ایران و عراق که طی روزهای اخیر در تجمعات اعتراضی ایثارگران بازداشت شده بودند، با تجمع مقابل زندان اوین خواهان آزادی آنها شدند.
یکی از اعضای خانواده جانبازان با بیان اینکه این افراد سالها برای دفاع از کشور خود جنگیدهاند، ضمن محکوم کردن بازداشت آنها گفت: این جانبازان اکثرا بیمار هستند و دارو مصرف میکنند، سه روز متوالی در این مکان تجمع کردهایم، اما کسی پاسخگو نیست. قرار است آنها در دادگاه انقلاب محاکمه شوند، مگر این اشخاص غیر از مطالبه حقوق خود چه گناهی مرتکب شدهاند؟
شماری از جانبازان جنگ ایران و عراق که طی ماههای اخیر با برپایی تجمعات متعدد نسبت به پایمال شدن حقوق خود از جمله پاداش بازنشستگی اعتراض کرده بودند، روز شنبه یکم مرداد ماه، در جریان تجمعات اعتراضی توسط نیروهای سرکوبگر امنیتی با توسل به زور و هتک حرمت بازداشت شدند.
#همآوا
@IranHamAva
# تجمع_اعتراضی خانوادههای جانبازان بازداشتی مقابل زندان اوین
امروز چهارشنبه پنجم مرداد ماه، شماری از اعضای خانوادههای #جانبازان جنگ ایران و عراق که طی روزهای اخیر در تجمعات اعتراضی ایثارگران بازداشت شده بودند، با تجمع مقابل زندان اوین خواهان آزادی آنها شدند.
یکی از اعضای خانواده جانبازان با بیان اینکه این افراد سالها برای دفاع از کشور خود جنگیدهاند، ضمن محکوم کردن بازداشت آنها گفت: این جانبازان اکثرا بیمار هستند و دارو مصرف میکنند، سه روز متوالی در این مکان تجمع کردهایم، اما کسی پاسخگو نیست. قرار است آنها در دادگاه انقلاب محاکمه شوند، مگر این اشخاص غیر از مطالبه حقوق خود چه گناهی مرتکب شدهاند؟
شماری از جانبازان جنگ ایران و عراق که طی ماههای اخیر با برپایی تجمعات متعدد نسبت به پایمال شدن حقوق خود از جمله پاداش بازنشستگی اعتراض کرده بودند، روز شنبه یکم مرداد ماه، در جریان تجمعات اعتراضی توسط نیروهای سرکوبگر امنیتی با توسل به زور و هتک حرمت بازداشت شدند.
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
مرضیه برومند، کارگردان سینما و تلویزیون در قسمت دوم برنامه «رو بِ رو» از اختلافهای همکاری با تلویزیون و سیامک انصاری و حواشی سریالهایی مثل «آرایشگاه زیبا»، «قصههای تابهتا»، «خونه مادربزرگه» و … گفت.
«آرایشگاه زیبا» دو سال توقیف بود. یکی از دلایلش این بود که میگفتند چرا اصلان غمخوار قزوینی است و لهجه دارد و دیگری اینکه آقای خمارلو چرا شعر فردوسی میخواند.
گفتند هاپوکومار چرا هندی است؟ چون سگ است به مسلمانان هند برمیخورد.
گفتند اسم زیزیگولو بیادبی است.
#همآوا
@IranHamAva
مرضیه برومند، کارگردان سینما و تلویزیون در قسمت دوم برنامه «رو بِ رو» از اختلافهای همکاری با تلویزیون و سیامک انصاری و حواشی سریالهایی مثل «آرایشگاه زیبا»، «قصههای تابهتا»، «خونه مادربزرگه» و … گفت.
«آرایشگاه زیبا» دو سال توقیف بود. یکی از دلایلش این بود که میگفتند چرا اصلان غمخوار قزوینی است و لهجه دارد و دیگری اینکه آقای خمارلو چرا شعر فردوسی میخواند.
گفتند هاپوکومار چرا هندی است؟ چون سگ است به مسلمانان هند برمیخورد.
گفتند اسم زیزیگولو بیادبی است.
#همآوا
@IranHamAva
.
واشنگتن اگزمینر رسانهی آمریکایی در مقالهای فاش کرده که فرماندهان #طالبان از پسربچههای نوجوان سوء استفاده جنسی میکنند.
در مقاله این رسانه آمده که هرکدام از فرماندهان طالبان تا 5 پسر نوجوان را با خود نگهداری میکنند و از آنان بهره جنسی میبرند.این رسانه به نقل از منابع خود نوشته است که طالبان پسران جوان را به دفترها و پاسگاههای خود میبرند و آنان را به حیث محافظ به کار میگیرند و آنان را در مجالس عیش و عشرت خود میرقصانند و نیز بهره جنسی میبرند.
مقاله افزوده که پس از حاکمیت طالبان بسیاری از نوجوانانی قربانی گرسنگی، ازدواج زیر سن، قاچاق اعضای بدن و بلای طبیعی به کام فرماندهان استفاده جوی طالبان فرو رفته اند که مورد بهره کشی جنسی قرار میگیرند. مقاله می افزاید که این نوجوانان میان سنین 15 تا 16 سال قرار دارند که از کارگری مغازه، کارگری روی جاده و یا حتا از خانههای شان از استان های شمالی کشور به بردگی جنسی گرفته شدهاند.
به گفته نویسنده، احتمال میرود طالبان پس از بزرگ شدن این اطفال را بکشند.
#همآوا
@IranHamAva
واشنگتن اگزمینر رسانهی آمریکایی در مقالهای فاش کرده که فرماندهان #طالبان از پسربچههای نوجوان سوء استفاده جنسی میکنند.
در مقاله این رسانه آمده که هرکدام از فرماندهان طالبان تا 5 پسر نوجوان را با خود نگهداری میکنند و از آنان بهره جنسی میبرند.این رسانه به نقل از منابع خود نوشته است که طالبان پسران جوان را به دفترها و پاسگاههای خود میبرند و آنان را به حیث محافظ به کار میگیرند و آنان را در مجالس عیش و عشرت خود میرقصانند و نیز بهره جنسی میبرند.
مقاله افزوده که پس از حاکمیت طالبان بسیاری از نوجوانانی قربانی گرسنگی، ازدواج زیر سن، قاچاق اعضای بدن و بلای طبیعی به کام فرماندهان استفاده جوی طالبان فرو رفته اند که مورد بهره کشی جنسی قرار میگیرند. مقاله می افزاید که این نوجوانان میان سنین 15 تا 16 سال قرار دارند که از کارگری مغازه، کارگری روی جاده و یا حتا از خانههای شان از استان های شمالی کشور به بردگی جنسی گرفته شدهاند.
به گفته نویسنده، احتمال میرود طالبان پس از بزرگ شدن این اطفال را بکشند.
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
بیانیه "سمدا" (ستاد مردمی دفاع از حقوق حیوانات) در اعتراض به سگکشیهای اخیر در کشور: بخشی از این بیانیه: "سمدا"، موج اخیر سگکشیها در کشور که از سوی برخی مدیران ناآگاه شهرداریها در حال انجام است و به نظر میرسد با ساخت مستندهای غیرواقعی همچون دومینو در راستای هیولاسازی از حیوانات شهری آغاز و با تشویق و حمایت و همدستی طرفداران شکار و شکارفروشی و بعضی مدیران سازمان حفاظت از محیط زیست، دامپزشکی، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، علی الخصوص فراکسیون محیطزیست مجلس شورای اسلامی به شکل فاجعهباری در جریان است را محکوم کرده و فعالین واقعی عرصه محیطزیست، حقوق حیوانات، مردم و مسئولین آگاه را به همراهی در این راه فرا میخواند.
#همآوا
@IranHamAva
بیانیه "سمدا" (ستاد مردمی دفاع از حقوق حیوانات) در اعتراض به سگکشیهای اخیر در کشور: بخشی از این بیانیه: "سمدا"، موج اخیر سگکشیها در کشور که از سوی برخی مدیران ناآگاه شهرداریها در حال انجام است و به نظر میرسد با ساخت مستندهای غیرواقعی همچون دومینو در راستای هیولاسازی از حیوانات شهری آغاز و با تشویق و حمایت و همدستی طرفداران شکار و شکارفروشی و بعضی مدیران سازمان حفاظت از محیط زیست، دامپزشکی، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، علی الخصوص فراکسیون محیطزیست مجلس شورای اسلامی به شکل فاجعهباری در جریان است را محکوم کرده و فعالین واقعی عرصه محیطزیست، حقوق حیوانات، مردم و مسئولین آگاه را به همراهی در این راه فرا میخواند.
#همآوا
@IranHamAva
.
صدور مجوز کلینیک دامپزشکی در شهر اصفهان ممنوع شد
بر اساس مندرجات نامهای از رئیس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان منتشر شده است، بر اساس مصوبه ششمین نشست قرارگاه عفاف و حجاب اصفهان، صدور مجوز کلینیک دامپزشکی در شهر اصفهان تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است
در این نامه آمده: «مقرر گردیده شبکه دامپزشکی شهرستان و اتاق اصناف از صدور مجوز برای کلینیک حیوانات و فروشگاههای فروش لوازم حیوانات خانگی (به ویژه سگ) تا اطلاع ثانوی خودداری نمایند».
در این نامه ضمنا دستور داده فروشگاههای عرضه لوازم حیوانات خانگی شناسایی شده و اطلاعاتشان گزارش شود.
این اطلاعات حتما برای این است تا بببینند این مراکز چند تا هستند و بعداً چگونه میتوانند آنها را تعطیل کنند.
#همآوا
@IranHamAva
صدور مجوز کلینیک دامپزشکی در شهر اصفهان ممنوع شد
بر اساس مندرجات نامهای از رئیس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان منتشر شده است، بر اساس مصوبه ششمین نشست قرارگاه عفاف و حجاب اصفهان، صدور مجوز کلینیک دامپزشکی در شهر اصفهان تا اطلاع ثانوی ممنوع شده است
در این نامه آمده: «مقرر گردیده شبکه دامپزشکی شهرستان و اتاق اصناف از صدور مجوز برای کلینیک حیوانات و فروشگاههای فروش لوازم حیوانات خانگی (به ویژه سگ) تا اطلاع ثانوی خودداری نمایند».
در این نامه ضمنا دستور داده فروشگاههای عرضه لوازم حیوانات خانگی شناسایی شده و اطلاعاتشان گزارش شود.
این اطلاعات حتما برای این است تا بببینند این مراکز چند تا هستند و بعداً چگونه میتوانند آنها را تعطیل کنند.
#همآوا
@IranHamAva
.
#سیدحسن_نصرالله، دبیرکل حزبالله لبنان گفته آماده است سوخت ایران را رایگان برای نیروگاههای برق #لبنان بیاورد.
بر اساس گزارش شبکه لبنانی المیادین، حسن نصرالله، شرط ورود سوخت از ایران را موافقت دولت لبنان اعلام کرده است.
نصرالله با این حال گفته: «متأسفانه لبنان جرأت سیاسی این اقدام را به دلیل ترس از تحریمهای آمریکا ندارد.»
این اظهارات نصرالله در واکنش به اظهارات اخیر جبران باسیل، داماد میشل عون رئیسجمهور لبنان و رهبر حزب مسیحی «جنبش آزاد میهنی» لبنان است که متحد حزبالله به شمار میرود. او به تازگی از حزبالله و وزیر انرژی لبنان خواسته تا از ایران به لبنان سوخت وارد کنند.
حسن نصرالله پیش از این در اظهارات صریحی گفته بود: ما در مورد بودجه حزبالله شفاف هستیم، درآمدهایش، هزینههایش، هرآنچه که خورده و نوشیده میشود، موشکها و راکتهایش همه از ایران دریافت میشود.
#همآوا
@IranHamAva
#سیدحسن_نصرالله، دبیرکل حزبالله لبنان گفته آماده است سوخت ایران را رایگان برای نیروگاههای برق #لبنان بیاورد.
بر اساس گزارش شبکه لبنانی المیادین، حسن نصرالله، شرط ورود سوخت از ایران را موافقت دولت لبنان اعلام کرده است.
نصرالله با این حال گفته: «متأسفانه لبنان جرأت سیاسی این اقدام را به دلیل ترس از تحریمهای آمریکا ندارد.»
این اظهارات نصرالله در واکنش به اظهارات اخیر جبران باسیل، داماد میشل عون رئیسجمهور لبنان و رهبر حزب مسیحی «جنبش آزاد میهنی» لبنان است که متحد حزبالله به شمار میرود. او به تازگی از حزبالله و وزیر انرژی لبنان خواسته تا از ایران به لبنان سوخت وارد کنند.
حسن نصرالله پیش از این در اظهارات صریحی گفته بود: ما در مورد بودجه حزبالله شفاف هستیم، درآمدهایش، هزینههایش، هرآنچه که خورده و نوشیده میشود، موشکها و راکتهایش همه از ایران دریافت میشود.
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
رستم قاسمی وزیر راه در برنامه جهانآرا گفت هواپیماهای کشورهایی را در ایران تعمیر میکنیم.
این ادعای عجیب و غریب در حالی بیان شده که به گفته عبدالرضا موسوی مدیر شرکت هواپیمایی زاگرس، (در روز سهشنبه ۴ مرداد)، از مجموع ۳۳۳ هواپیمای مسافری موجود در ایران «بیش از ۵۰ درصد آنها زمینگیر شدهاند».
وی، «ریشه مشکلات صنعت هوایی در ایران» را زمینگیر بودن بیش از نیمی از ناوگان هوایی عنوان کرد و افزود ۶۰ درصد هزینههای شرکتها هم هزینههای ارزی است که بهنسبت سال گذشته افزایش زیادی یافته است.
این گونه ادعاهای گزاف و دروغین در جمهوری اسلامی، رسمی معمول و عادی است زیرا در نبود حکومتی، شفاف و آزادی رسانهها، وی نیز همانند دیگر مقامات جمهوری اسلامی، خود را پاسخگو و مسئول نمیداند.
#همآوا
@IranHamAva
رستم قاسمی وزیر راه در برنامه جهانآرا گفت هواپیماهای کشورهایی را در ایران تعمیر میکنیم.
این ادعای عجیب و غریب در حالی بیان شده که به گفته عبدالرضا موسوی مدیر شرکت هواپیمایی زاگرس، (در روز سهشنبه ۴ مرداد)، از مجموع ۳۳۳ هواپیمای مسافری موجود در ایران «بیش از ۵۰ درصد آنها زمینگیر شدهاند».
وی، «ریشه مشکلات صنعت هوایی در ایران» را زمینگیر بودن بیش از نیمی از ناوگان هوایی عنوان کرد و افزود ۶۰ درصد هزینههای شرکتها هم هزینههای ارزی است که بهنسبت سال گذشته افزایش زیادی یافته است.
این گونه ادعاهای گزاف و دروغین در جمهوری اسلامی، رسمی معمول و عادی است زیرا در نبود حکومتی، شفاف و آزادی رسانهها، وی نیز همانند دیگر مقامات جمهوری اسلامی، خود را پاسخگو و مسئول نمیداند.
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
پرواز همای، خواننده موسیقی ایرانی اعلام کرد علیرغم پیگیریهای مداوم موفق به کسب مجوز برای برگزاری #کنسرت در همدان نشده و اجراهای «جنگ خنده» جایگزین کنسرت او شده است!
این خواننده برای دلجویی از هواداران همدانی خود، ویدیویی از آواز خواندنش برای یک اسب منتشر و آن را به شهروندان همدان تقدیم کرد.
همای خطاب به همدانیها نوشت:«درود بر مردم مهربان و هنر دوست همدان. این آهنگ هدیه ایست به پاس قدردانی از پیامها و درخواستهای پی در پی شما برای اجرای کنسرت در همدان»
یار رب چه کنم تا که به وصالم برسانی
با زلف پریشانش ابروی کمانی
من پیرم و یارم شده سر مست جوانی
یا رب همه دانی خودم هیچ ندانی
یا رب چه کند هیچ ندادن با همه دانی
#همآوا
@IranHamAva
پرواز همای، خواننده موسیقی ایرانی اعلام کرد علیرغم پیگیریهای مداوم موفق به کسب مجوز برای برگزاری #کنسرت در همدان نشده و اجراهای «جنگ خنده» جایگزین کنسرت او شده است!
این خواننده برای دلجویی از هواداران همدانی خود، ویدیویی از آواز خواندنش برای یک اسب منتشر و آن را به شهروندان همدان تقدیم کرد.
همای خطاب به همدانیها نوشت:«درود بر مردم مهربان و هنر دوست همدان. این آهنگ هدیه ایست به پاس قدردانی از پیامها و درخواستهای پی در پی شما برای اجرای کنسرت در همدان»
یار رب چه کنم تا که به وصالم برسانی
با زلف پریشانش ابروی کمانی
من پیرم و یارم شده سر مست جوانی
یا رب همه دانی خودم هیچ ندانی
یا رب چه کند هیچ ندادن با همه دانی
#همآوا
@IranHamAva
.
مسعود پزشکیان نماینده مجلس در مورد خشکی #دریاچه_ارومیه گفت:
اثرات خشک شدن دریاچه ارومیه علاوه بر استانها و شهرهای حاشیهای دریاچه، بیشترین اثر منفی خود را در بخشهای شرقی به جا خواهد گذاشت، بهگونهای که بیش از ۱۴ میلیون نفر از تبریز تا نزدیکی تهران درگیر ریزگردهای نمکی خواهند بود.
وی افزود: مشکل دریاچه ارومیه نشات گرفته از بیتدبیری و مدیریت نامناسب و اشتباه حوزه آبی کشور است. البته شرایط اقلیمی در طبیعت باعث خشکی یا آبادانی یک منطقه میشود.
#همآوا
@IranHamAva
مسعود پزشکیان نماینده مجلس در مورد خشکی #دریاچه_ارومیه گفت:
اثرات خشک شدن دریاچه ارومیه علاوه بر استانها و شهرهای حاشیهای دریاچه، بیشترین اثر منفی خود را در بخشهای شرقی به جا خواهد گذاشت، بهگونهای که بیش از ۱۴ میلیون نفر از تبریز تا نزدیکی تهران درگیر ریزگردهای نمکی خواهند بود.
وی افزود: مشکل دریاچه ارومیه نشات گرفته از بیتدبیری و مدیریت نامناسب و اشتباه حوزه آبی کشور است. البته شرایط اقلیمی در طبیعت باعث خشکی یا آبادانی یک منطقه میشود.
#همآوا
@IranHamAva
.
محمد هادی زاهدی وفا، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:
بازنشستگی در زندگی انسان معنی ندارد ما تا زمانی که زنده هستیم باید کار کنیم و تلاش کنیم. حالا ممکن است نوع کار تغییر یابد.
وی با ادامه سخنان تکراری و وعدههای پوچ در جمهوری اسلامی افزود: طبقه پیشکسوتان مستحقترین افراد برای دریافت خدمات هستند و ما باید دغدغه خدمات بهداشتی را برای پیشکسوتان داشته باشیم اما یک اشکالی است که سرانه بهداشت ما چندان کم نیست و مشکل ما در نطام ارجاع است که باید اصلاح شود و خدمات درمانی باید افزایش پیدا کند.
#همآوا
@IranHamAva
محمد هادی زاهدی وفا، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:
بازنشستگی در زندگی انسان معنی ندارد ما تا زمانی که زنده هستیم باید کار کنیم و تلاش کنیم. حالا ممکن است نوع کار تغییر یابد.
وی با ادامه سخنان تکراری و وعدههای پوچ در جمهوری اسلامی افزود: طبقه پیشکسوتان مستحقترین افراد برای دریافت خدمات هستند و ما باید دغدغه خدمات بهداشتی را برای پیشکسوتان داشته باشیم اما یک اشکالی است که سرانه بهداشت ما چندان کم نیست و مشکل ما در نطام ارجاع است که باید اصلاح شود و خدمات درمانی باید افزایش پیدا کند.
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
گزارش فاطمه ملکی از وضعیت همسرش محمد نوریزاد از زندان اوین:
«از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر»
دوشنبه ۳ مرداد بعد از سه هفته توانستم آقای نوری زاد را ببینم. دو هفته که درگیر بیماری کرونا بودم. دوشنبه بعد هم که عید غدیر بود و ملاقاتها تعطیل، درحالیکه لااقل به مناسبت عید باید روزی را جایگزین کنند که متاسفانه چنین نیست؛ و ایکاش مسئولینی که حکم های آنچنانی می دهند، خودشان مدتی طعم انفرادی و زندانهای مختلف کشور را می چشیدند، تا درک درستی از حال و روز زندانی می داشتند؛ بخصوص در مورد جوان ها...
ادامه متن:
گزارش فاطمه ملکی از وضعیت همسرش محمد نوریزاد از زندان اوین:
«از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر»
دوشنبه ۳ مرداد بعد از سه هفته توانستم آقای نوری زاد را ببینم. دو هفته که درگیر بیماری کرونا بودم. دوشنبه بعد هم که عید غدیر بود و ملاقاتها تعطیل، درحالیکه لااقل به مناسبت عید باید روزی را جایگزین کنند که متاسفانه چنین نیست؛ و ایکاش مسئولینی که حکم های آنچنانی می دهند، خودشان مدتی طعم انفرادی و زندانهای مختلف کشور را می چشیدند، تا درک درستی از حال و روز زندانی می داشتند؛ بخصوص در مورد جوان ها...
ادامه متن:
از ۴ تیر ماه هم تلفن ایشان را بواسطه آخرین ویسی که داده بودند؛ قطع کرده اند! تا درس عبرتی باشد برای این مرد هفتاد ساله.
دیروز که ایشان را دیدم تکیده تر از قبل شده بودند، ولی همچنان استوار و مقاوم.
می گفت: دو جلسه مرا فیزیوتراپی بردند، که خودم دیگر قبول نکردم بروم. برای بیست دقیقه فیزیوتراپی باید چهار پنج ساعت معطل می شدم.
گفت: چند روز پیش حدود پنجاه نفر از هم بندیهای پسرم علی را از تهران بزرگ پیش ما آوردند. کسانی را نام برد که علی آنها را می شناخت و من فقط یاشار تبریزی را می شناختم.
اگر تاریخ می خواندند، قطعا می دانستند که این همه بگیر و ببند عاقبت ندارد.
سه سال از زندانی شدن آقای نوری زاد و دوستانشان می گذرد، و اکنون باید بر اساس قانون آزادی مشروط، آزاد شوند.
روزها را بیشتر اوقات به بازنویسی سوم رمان بیکرانگی می گذرانند و گاهی هم نقاشی می کشند.
در پایان تابلوی خط نقاشی را که روی موکت به زیبایی خطاطی کرده بودند نشان ما دادند :
از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر
یادگاری که در این گنبد دوار بماند
زندانیان بیگناه را آزاد کنید.
زندانیان سیاسی را آزاد کنید.
محمد نوری زاد را آزاد کنید.
فاطمه ملکی
۵ مرداد ۱۴۰۱
#همآوا
@IranHamAva
دیروز که ایشان را دیدم تکیده تر از قبل شده بودند، ولی همچنان استوار و مقاوم.
می گفت: دو جلسه مرا فیزیوتراپی بردند، که خودم دیگر قبول نکردم بروم. برای بیست دقیقه فیزیوتراپی باید چهار پنج ساعت معطل می شدم.
گفت: چند روز پیش حدود پنجاه نفر از هم بندیهای پسرم علی را از تهران بزرگ پیش ما آوردند. کسانی را نام برد که علی آنها را می شناخت و من فقط یاشار تبریزی را می شناختم.
اگر تاریخ می خواندند، قطعا می دانستند که این همه بگیر و ببند عاقبت ندارد.
سه سال از زندانی شدن آقای نوری زاد و دوستانشان می گذرد، و اکنون باید بر اساس قانون آزادی مشروط، آزاد شوند.
روزها را بیشتر اوقات به بازنویسی سوم رمان بیکرانگی می گذرانند و گاهی هم نقاشی می کشند.
در پایان تابلوی خط نقاشی را که روی موکت به زیبایی خطاطی کرده بودند نشان ما دادند :
از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر
یادگاری که در این گنبد دوار بماند
زندانیان بیگناه را آزاد کنید.
زندانیان سیاسی را آزاد کنید.
محمد نوری زاد را آزاد کنید.
فاطمه ملکی
۵ مرداد ۱۴۰۱
#همآوا
@IranHamAva
.
به گزارش اکانت ۱۵۰۰ تصویر:
ساعتی پیش نزدیک به سی مامور به خانهی خانوادهی #فرزاد_انصاریفر [ازکشتهشدگان آبان۹۸] ریختند تا #فرزانه_انصاریفر خواهرش را بازداشت کنند. فرزانه خانه نبوده و موفق نشدند و بهجای او برادرش، امید را بازداشت کردهاند. پدر فرزانه و آرمان، برادر دیگر او در زندانند.
جمهوریاسلامی فرزاد را در #آبان۹۸ کشت
فرزانه انصاری نیز در اینمورد نوشت:
" امروز حدود ۳۰مامور به خانه ی پدرم هجوم آوردند و حکم جلب منو داشتند ولی موفق به بازداشتم نشدند و جای من برادرم#امید-انصاری-فر راباخودشون بردند و خانواده ام را مورد ضرب و شتم قرار دادنددرحالی که پدروبرادرم آرمان درزندان هستند #صدای_من_و_خانواده_ام_باشید"
#همآوا
@IranHamAva
به گزارش اکانت ۱۵۰۰ تصویر:
ساعتی پیش نزدیک به سی مامور به خانهی خانوادهی #فرزاد_انصاریفر [ازکشتهشدگان آبان۹۸] ریختند تا #فرزانه_انصاریفر خواهرش را بازداشت کنند. فرزانه خانه نبوده و موفق نشدند و بهجای او برادرش، امید را بازداشت کردهاند. پدر فرزانه و آرمان، برادر دیگر او در زندانند.
جمهوریاسلامی فرزاد را در #آبان۹۸ کشت
فرزانه انصاری نیز در اینمورد نوشت:
" امروز حدود ۳۰مامور به خانه ی پدرم هجوم آوردند و حکم جلب منو داشتند ولی موفق به بازداشتم نشدند و جای من برادرم#امید-انصاری-فر راباخودشون بردند و خانواده ام را مورد ضرب و شتم قرار دادنددرحالی که پدروبرادرم آرمان درزندان هستند #صدای_من_و_خانواده_ام_باشید"
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
زاکانی شهردار تهران در نمایشگاهی با عنوان «عطر سیب» به مسئولان هیاتهای مذهبی بن ۶ میلیون تومانی پرداخت کرد.
بنابر گزارشها، فقط دیروز، هزار نفر در صف دریافت بن بودند.
#همآوا
@IranHamAva
زاکانی شهردار تهران در نمایشگاهی با عنوان «عطر سیب» به مسئولان هیاتهای مذهبی بن ۶ میلیون تومانی پرداخت کرد.
بنابر گزارشها، فقط دیروز، هزار نفر در صف دریافت بن بودند.
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
پیام #زرتشت_احمدیراغب از #زندان_رجاییشهر
۵ امرداد ۱۴۰۱
چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم؟خانهاش ویران باد
من اگر برخیزم تو اگر برخیزی همه برمیخیزند
#همآوا
@IranHamAva
پیام #زرتشت_احمدیراغب از #زندان_رجاییشهر
۵ امرداد ۱۴۰۱
چه کسی میخواهد من و تو ما نشویم؟خانهاش ویران باد
من اگر برخیزم تو اگر برخیزی همه برمیخیزند
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
#تجمع_اعتراضی کارگران گروه ملی فولاد اهواز
چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱، تجمع و اعتصاب کارگران فولاد برای پنجمین روز متوالی - مقابل استانداری خوزستان در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان برگزار شد.
خواستههای کارگران فولاد که در اعتراض به اخراج کارگران و رفع فشارهای امنیتی نیروهای حراست دست به تجمع زدهاند از این قرار است: «بازگشت همکاران اخراجیشان بر سر کار»، «راه اندازی خطوط تولید»، «باز کردن کارت تردد همکاران»، «پرداخت حق بدی آب و هوا» و «اجرای طرح طبقهبندی».
«علیه ظلم و بیداد میجنگیم میجنگیم»
#همآوا
@IranHamAva
#تجمع_اعتراضی کارگران گروه ملی فولاد اهواز
چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱، تجمع و اعتصاب کارگران فولاد برای پنجمین روز متوالی - مقابل استانداری خوزستان در اعتراض به عدم رسیدگی به مطالباتشان برگزار شد.
خواستههای کارگران فولاد که در اعتراض به اخراج کارگران و رفع فشارهای امنیتی نیروهای حراست دست به تجمع زدهاند از این قرار است: «بازگشت همکاران اخراجیشان بر سر کار»، «راه اندازی خطوط تولید»، «باز کردن کارت تردد همکاران»، «پرداخت حق بدی آب و هوا» و «اجرای طرح طبقهبندی».
«علیه ظلم و بیداد میجنگیم میجنگیم»
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
مزاحمت یک روحانی برای یکی از بانوان دوچرخه سوار در بازار خرمشهر و پاسخ دندان شکن این بانوی شجاع به وی:
زن میتونه صیغه بشه ولی سوار دوچرخه نه؟
#همآوا
مزاحمت یک روحانی برای یکی از بانوان دوچرخه سوار در بازار خرمشهر و پاسخ دندان شکن این بانوی شجاع به وی:
زن میتونه صیغه بشه ولی سوار دوچرخه نه؟
#همآوا
.
ساعت ۱:۳۰ بامداد روز چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱، زهرا صفایی، زندانی سیاسی از بند زنان زندان اوین به بیمارستان خارج از زندان اعزام شد.
خانم صفایی با علایمی همچون درد در ناحیه پشت و قفسه سینه، تعرق و سرخ شدن صورت به بهداری و سپس با وخامت حال به بیمارستان خارج از زندان منتقل شد.
خانواده این شهروند از وضعیت سلامت وی بی اطلاع هستند و این امر موجب افزایش نگرانی آنان شده است.
خانم صفایی شهریورماه سال گذشته به دلیل بیماری قلبی چندین بار به بیمارستان اعزام شده و نهایتا تحت عمل جراحی آنژیو قرار گرفته و پیش از پایان مراحل درمانی به زندان بازگردانده شد.
وی در بهمن ۹۹، از بابت اتهام اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور به تحمل ۵ سال حبس تعزیری، به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به یک سال حبس تعزیری و به اتهام توهین به رهبری و بنیانگذار جمهوری اسلامی به تحمل ۲ سال حبس تعزیری محکوم شد. محکومیت خانم صفایی در مرحله تجدیدنظر عینا تایید شد.
زهرا صفایی پیش از این نیز بازداشت و زندان را در سابقه خود دارد.
#همآوا
@IranHamAva
ساعت ۱:۳۰ بامداد روز چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱، زهرا صفایی، زندانی سیاسی از بند زنان زندان اوین به بیمارستان خارج از زندان اعزام شد.
خانم صفایی با علایمی همچون درد در ناحیه پشت و قفسه سینه، تعرق و سرخ شدن صورت به بهداری و سپس با وخامت حال به بیمارستان خارج از زندان منتقل شد.
خانواده این شهروند از وضعیت سلامت وی بی اطلاع هستند و این امر موجب افزایش نگرانی آنان شده است.
خانم صفایی شهریورماه سال گذشته به دلیل بیماری قلبی چندین بار به بیمارستان اعزام شده و نهایتا تحت عمل جراحی آنژیو قرار گرفته و پیش از پایان مراحل درمانی به زندان بازگردانده شد.
وی در بهمن ۹۹، از بابت اتهام اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور به تحمل ۵ سال حبس تعزیری، به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به یک سال حبس تعزیری و به اتهام توهین به رهبری و بنیانگذار جمهوری اسلامی به تحمل ۲ سال حبس تعزیری محکوم شد. محکومیت خانم صفایی در مرحله تجدیدنظر عینا تایید شد.
زهرا صفایی پیش از این نیز بازداشت و زندان را در سابقه خود دارد.
#همآوا
@IranHamAva