Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
.
#شهلا_انتصاری: همه باید برای گذار از جمهوری اسلامی متحد شویم
شهلا انتصاری، از امضاکنندگان نامه درخواست برکناری علی خامنهای معروف به #بیانیه۱۴ نفر، در سالگرد صدور و دستگیری امضاکنندگان این بیانیه، همه گروههای سیاسی مخالف جمهوری اسلامی به اتحاد برای گذار از جمهوری اسلامی فراخواند.
#همآوا
@IranHamAva
#شهلا_انتصاری: همه باید برای گذار از جمهوری اسلامی متحد شویم
شهلا انتصاری، از امضاکنندگان نامه درخواست برکناری علی خامنهای معروف به #بیانیه۱۴ نفر، در سالگرد صدور و دستگیری امضاکنندگان این بیانیه، همه گروههای سیاسی مخالف جمهوری اسلامی به اتحاد برای گذار از جمهوری اسلامی فراخواند.
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
علیرضا کلاهی صمدی رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی گفت:
اندازه ۱.۵ درصد ظرفیت نامی کشور به عراق برق صادر میکنیم، در حالی که باید ۱۰ تا ۱۵ درصد ظرفیت نامی کشور را به عراق صادر میکردیم، متاسفانه در سالهای اخیر همان را هم با شلکن، سفتکن به عراقیها میدهیم!
---------
اینها بخشی از موقیتهایی است که جمهوری اسلامی با بی کفایتی و بی لیاقتیهای خود در این سالها بر باد داده است.
خواست مردم ایران، گذار از جمهوری اسلامی به سمت #دموکراسی و قوانین برپایه #حقوق_بشر است.
#همآوا
@IranHamAva
علیرضا کلاهی صمدی رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی گفت:
اندازه ۱.۵ درصد ظرفیت نامی کشور به عراق برق صادر میکنیم، در حالی که باید ۱۰ تا ۱۵ درصد ظرفیت نامی کشور را به عراق صادر میکردیم، متاسفانه در سالهای اخیر همان را هم با شلکن، سفتکن به عراقیها میدهیم!
---------
اینها بخشی از موقیتهایی است که جمهوری اسلامی با بی کفایتی و بی لیاقتیهای خود در این سالها بر باد داده است.
خواست مردم ایران، گذار از جمهوری اسلامی به سمت #دموکراسی و قوانین برپایه #حقوق_بشر است.
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
موسیقیزبان مشترک
گروه موسیقی از مردم میخواهد که گروه را رهبری کنند
یک اجرای خیابانی برای شادی مردم.
چنین شادیهای سادهای نیز در جمهوری اسلامی، ممنوع و بلکه حرام است.
#همآوا
@IranHamAva
موسیقیزبان مشترک
گروه موسیقی از مردم میخواهد که گروه را رهبری کنند
یک اجرای خیابانی برای شادی مردم.
چنین شادیهای سادهای نیز در جمهوری اسلامی، ممنوع و بلکه حرام است.
#همآوا
@IranHamAva
.
در ادامه انواع فشارهای اقتصادی به مردم در جمهوری اسلامی و به ویژه دولت انقلابی:
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت از کاهش چشمگیر مصرف مواد لبنی در ماههای اخیر خبر میدهد و میگوید که جبران نکردن این اتفاق، برای کودکان بهویژه در مناطق محروم خطرناک است.
احمد اسماعیلزاده، با اعلام اینکه این اتفاق بهدلیل گرانی لبنیات در 3-2 ماه اخیر رخ داده است، و میگوید:
«حتی افرادی که در زمینه لبنیات، مصرف چشمگیری داشتهاند نیز مصرف خود را کاهش دادهاند. وقتی مصرف لبنیات کاهش پیدا میکند افراد به سمت گروههای غذایی دیگری گرایش پیدا میکنند.»
او به جایگزینی نوشابهها و نوشیدنیهای شیرین به جای شیر اشاره میکند:« این موضوع عمدتا در گروههای سنی نوجوان بسیار بارز است.
#همآوا
@IranHamAva
در ادامه انواع فشارهای اقتصادی به مردم در جمهوری اسلامی و به ویژه دولت انقلابی:
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت از کاهش چشمگیر مصرف مواد لبنی در ماههای اخیر خبر میدهد و میگوید که جبران نکردن این اتفاق، برای کودکان بهویژه در مناطق محروم خطرناک است.
احمد اسماعیلزاده، با اعلام اینکه این اتفاق بهدلیل گرانی لبنیات در 3-2 ماه اخیر رخ داده است، و میگوید:
«حتی افرادی که در زمینه لبنیات، مصرف چشمگیری داشتهاند نیز مصرف خود را کاهش دادهاند. وقتی مصرف لبنیات کاهش پیدا میکند افراد به سمت گروههای غذایی دیگری گرایش پیدا میکنند.»
او به جایگزینی نوشابهها و نوشیدنیهای شیرین به جای شیر اشاره میکند:« این موضوع عمدتا در گروههای سنی نوجوان بسیار بارز است.
#همآوا
@IranHamAva
.
حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت:
#حجاب یک امر واجب شرعی و ضروری در دین اسلام است به نحوی که اگر فردی منکر این موضوع شود و این انکار به خداوند بازگردد، یک نوع #ارتداد محسوب میشود. یعنی کسی نمیتواند بگوید من مسلمان هستم اما حجاب و نماز و روزه را قبول ندارم.
ارتداد، یک اصطلاح فقهی و بهمعنای «خروج مسلمان از دین اسلام» است.
#همآوا
@IranHamAva
حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت:
#حجاب یک امر واجب شرعی و ضروری در دین اسلام است به نحوی که اگر فردی منکر این موضوع شود و این انکار به خداوند بازگردد، یک نوع #ارتداد محسوب میشود. یعنی کسی نمیتواند بگوید من مسلمان هستم اما حجاب و نماز و روزه را قبول ندارم.
ارتداد، یک اصطلاح فقهی و بهمعنای «خروج مسلمان از دین اسلام» است.
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
گذشته از وحشیگری و خشونت این گروه از دینداران انقلابی، ترس آنان از عکس و فیلم گرفتن از چهرهشان نیز مهم و جالب است
زیرا از افشای هویتشان وحشت دارند چون خوب میدانند جامعه دیگر حق را به زورگویان نمیدهد.
جمهوری اسلامی با حکومتی کردن دین، در پی ایجاد نفاق و دشمنی میان مردم است، رهایی از این گونه خشونتها و دشمنیها، تنها با جدایی کامل دین از حکومت، و برپایی قوانین حقوق بشر مقدور است و این هدف نیز تنها با گذار از جمهوری اسلامی، به دست میآید.
#همآوا
@IranHamAva
گذشته از وحشیگری و خشونت این گروه از دینداران انقلابی، ترس آنان از عکس و فیلم گرفتن از چهرهشان نیز مهم و جالب است
زیرا از افشای هویتشان وحشت دارند چون خوب میدانند جامعه دیگر حق را به زورگویان نمیدهد.
جمهوری اسلامی با حکومتی کردن دین، در پی ایجاد نفاق و دشمنی میان مردم است، رهایی از این گونه خشونتها و دشمنیها، تنها با جدایی کامل دین از حکومت، و برپایی قوانین حقوق بشر مقدور است و این هدف نیز تنها با گذار از جمهوری اسلامی، به دست میآید.
#همآوا
@IranHamAva
دستاوردی دیگر از جمهوری اسلامی و دولت انقلابیاش:
مطابق آمار رسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از سال ۸۵ تا ۱۴۰۰ تعداد #زنان_سرپرست_خانور در ایران از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر به ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر افزایش یافته است. گزارشات وزارت رفاه در سال ۹۷ از این حکایت داشت که در آن زمان، حدود ۳۳ درصد از زنان سرپرست خانوار در ایران زیر #خط_فقر قرار داشتند، اما با توجه به تورم سه سال گذشته اقتصاد ایران و عدم افزایش دستمزدها متناسب با نرخ تورم، بعید نیست که در شرایط کنونی حداقل ۵۰ درصد زنان سرپرست ایرانی معادل یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر زیر خط #فقر قرار داشته باشند.
مستمری ماهانه کمیته امداد و بهزیستی بسته به بعد خانوار ماهانه بین ۴۲۰ تا یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان است که عملا نمی تواند دردی از مشکلات معیشتی زنان سرپرست خانوار و خانواده های آنها دوا کند.
#همآوا
@IranHamAva
مطابق آمار رسمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از سال ۸۵ تا ۱۴۰۰ تعداد #زنان_سرپرست_خانور در ایران از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر به ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر افزایش یافته است. گزارشات وزارت رفاه در سال ۹۷ از این حکایت داشت که در آن زمان، حدود ۳۳ درصد از زنان سرپرست خانوار در ایران زیر #خط_فقر قرار داشتند، اما با توجه به تورم سه سال گذشته اقتصاد ایران و عدم افزایش دستمزدها متناسب با نرخ تورم، بعید نیست که در شرایط کنونی حداقل ۵۰ درصد زنان سرپرست ایرانی معادل یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر زیر خط #فقر قرار داشته باشند.
مستمری ماهانه کمیته امداد و بهزیستی بسته به بعد خانوار ماهانه بین ۴۲۰ تا یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان است که عملا نمی تواند دردی از مشکلات معیشتی زنان سرپرست خانوار و خانواده های آنها دوا کند.
#همآوا
@IranHamAva
گزارش عواطف جهانی ۲۰۲۱ گالوپ برای سنجش احساسات (ازجمله سطح خشم) در بیش از ۱۰۰ کشور در سراسر جهان حاکی از آن است که مردم خاورمیانه خشمگینترین مردم جهاناند.
بر پایه این گزارش: ۴۹ درصد از مردم لبنان در روز قبل از شرکت در نظرسنجی، خشم را تجربه کردهاند که این بالاترین میزان ثبت شده در سراسر جهان است.
پس از ترکیه و ارمنستان که با تورم شدید و جنگ روبرو بودهاند، عراقیها با ۴۶ درصد و مردم افغانستان با ۴۱ درصد در رتبههای چهارم و پنجم قرار گرفتهاند.
مالی و سیرالئون خشمگینترین کشورهای خارج از خاورمیانه، در خاور نزدیک بودند و ۳۵ درصد از پاسخدهندگان در روز قبل خشم را تجربه کرده بودند. مالی و سیرالئون هر دو با نرخ خشم ۳۵ درصدی در رتبههای هفتم و هشتم قرار گرفتند. در این نظرسنجی ایران و هند با ۳۴ درصد احساس خشم در جایگاه نهم قرار گرفتند.
#همآوا
@IranHamAva
بر پایه این گزارش: ۴۹ درصد از مردم لبنان در روز قبل از شرکت در نظرسنجی، خشم را تجربه کردهاند که این بالاترین میزان ثبت شده در سراسر جهان است.
پس از ترکیه و ارمنستان که با تورم شدید و جنگ روبرو بودهاند، عراقیها با ۴۶ درصد و مردم افغانستان با ۴۱ درصد در رتبههای چهارم و پنجم قرار گرفتهاند.
مالی و سیرالئون خشمگینترین کشورهای خارج از خاورمیانه، در خاور نزدیک بودند و ۳۵ درصد از پاسخدهندگان در روز قبل خشم را تجربه کرده بودند. مالی و سیرالئون هر دو با نرخ خشم ۳۵ درصدی در رتبههای هفتم و هشتم قرار گرفتند. در این نظرسنجی ایران و هند با ۳۴ درصد احساس خشم در جایگاه نهم قرار گرفتند.
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#برومند_نجفی یکی از محیط بانان جوان در سازمان محیط زیست کرمانشاه بوده که در تاریخ ۱۴ سال ۱۳۹۹ در جریان مواجهه شکارچیان غیرمجاز، و با شلیک به خودرو این شکارچیان سبب مرگ یکی از آنان گردید. پس از مدتی حکم قصاص او صادر و در دیوان عالی تایید شد.
متأسفانه امروز خبر از قتل این محیطبان منتشرگردید.
جمشید محبت خانی فرمانده یگان محیط زیست در این مورد گفت:
ظهر امروز شنبه ۲۲ مرداد ماه پس از برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به اعاده دادرسی پرونده محیط بان برومند نجفی خارج از مجتمع قضایی، پدر مقتول با اسلحه کلاشینکف به برومند نجفی تیراندازی میکند و باعث مرگ او میشود.
قاتل فرار کرده و تحت تعقیب است.
#همآوا
@IranHamAva
متأسفانه امروز خبر از قتل این محیطبان منتشرگردید.
جمشید محبت خانی فرمانده یگان محیط زیست در این مورد گفت:
ظهر امروز شنبه ۲۲ مرداد ماه پس از برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به اعاده دادرسی پرونده محیط بان برومند نجفی خارج از مجتمع قضایی، پدر مقتول با اسلحه کلاشینکف به برومند نجفی تیراندازی میکند و باعث مرگ او میشود.
قاتل فرار کرده و تحت تعقیب است.
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
#اعتراض کامیونداران سیریک، هرمزگان
کامیون داران سیریک در اعتراض به اجرای طرح سیپاد و کدینگ شدن کارت های سوخت در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع اعتراضی برگزار کردند.
کامیونداران سیریک اعلام کردند تا زمانی که مقامات از تصمیم خود مبنی بر اجرای طرح سیپاد جلوگیری نکنند اعتراض و #اعتصاب مقابل فرمانداری ادامه خواهد داشت.
#همآوا
@IranHamAva
#اعتراض کامیونداران سیریک، هرمزگان
کامیون داران سیریک در اعتراض به اجرای طرح سیپاد و کدینگ شدن کارت های سوخت در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع اعتراضی برگزار کردند.
کامیونداران سیریک اعلام کردند تا زمانی که مقامات از تصمیم خود مبنی بر اجرای طرح سیپاد جلوگیری نکنند اعتراض و #اعتصاب مقابل فرمانداری ادامه خواهد داشت.
#همآوا
@IranHamAva
.
#مهران_فرهادی، زندانی محبوس در زندان عادل آباد شیراز،با نگارش نامهای سرگشاده خطاب به ریاست دادگاه کارکنان دولت، از غلامحسین محسنی اژهای، رئیس قوه قضاییه و همچنین برخی قضات و بازپرسان تحت امر وی، اعلام شکایت کرد و خواستار رسیدگی به حقوق از دست رفته خود شد.
او نوشت: « بر اساس ماده ۳۰۸ قانون آیین دادرسی کیفری، از حجت الاسلام محسنی اژه ای به علت ارتکاب رفتار بر خلاف نص صریح قانون، طبق مواد ۵۷۰، ۵۷۴، ۵۹۷، ۱۱۶ و ۱۱۷ قانون مجازات اسلامی، از برخی قضات و بازپرسان تحت امر ایشان که موجبات ظلم و هزینه های مادی و معنوی را به این جانب وارد آورده است، شکایت دارم و خواهان پیگیری و رسیدگی به این موضوع هستم»
وی در ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ از بابت اتهامات “اقدام علیه امنیت ملی از طریق عضویت در گروههای معاند نظام، توهین به رهبری و تبلیغ علیه نظام” محاکمه و به ۳ سال و ۱۰ ماه حبس تعزیری محکوم شد.از این میزان با تسلیم به رای و اعمال ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی ۲ سال و ۲ ماه زندان برای وی قابل اجرا است.
#همآوا
@IranHamAva
#مهران_فرهادی، زندانی محبوس در زندان عادل آباد شیراز،با نگارش نامهای سرگشاده خطاب به ریاست دادگاه کارکنان دولت، از غلامحسین محسنی اژهای، رئیس قوه قضاییه و همچنین برخی قضات و بازپرسان تحت امر وی، اعلام شکایت کرد و خواستار رسیدگی به حقوق از دست رفته خود شد.
او نوشت: « بر اساس ماده ۳۰۸ قانون آیین دادرسی کیفری، از حجت الاسلام محسنی اژه ای به علت ارتکاب رفتار بر خلاف نص صریح قانون، طبق مواد ۵۷۰، ۵۷۴، ۵۹۷، ۱۱۶ و ۱۱۷ قانون مجازات اسلامی، از برخی قضات و بازپرسان تحت امر ایشان که موجبات ظلم و هزینه های مادی و معنوی را به این جانب وارد آورده است، شکایت دارم و خواهان پیگیری و رسیدگی به این موضوع هستم»
وی در ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ از بابت اتهامات “اقدام علیه امنیت ملی از طریق عضویت در گروههای معاند نظام، توهین به رهبری و تبلیغ علیه نظام” محاکمه و به ۳ سال و ۱۰ ماه حبس تعزیری محکوم شد.از این میزان با تسلیم به رای و اعمال ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی ۲ سال و ۲ ماه زندان برای وی قابل اجرا است.
#همآوا
@IranHamAva
.
رابرت مالی، نماینده دولت آمریکا در امور ایران که مذاکرهکننده اصلی این کشور در مذاکرات وین است در مصاحبهای تصریح کرد که بر سر رفع تحریمهای جمهوری اسلامی توافقی صورت نگرفته است.
رابرت مالی که با شبکه «پیبیاس» مصاحبه میکرد در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه آیا بر سر رفع تحریمهای ایران توافقی حاصل شده یا خیر گفت: «توافقی نشده، چون تا بر سر همه چیز توافق نشود بر سر هیچ چیز توافق نشده است
#همآوا
@IranHamAva
رابرت مالی، نماینده دولت آمریکا در امور ایران که مذاکرهکننده اصلی این کشور در مذاکرات وین است در مصاحبهای تصریح کرد که بر سر رفع تحریمهای جمهوری اسلامی توافقی صورت نگرفته است.
رابرت مالی که با شبکه «پیبیاس» مصاحبه میکرد در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه آیا بر سر رفع تحریمهای ایران توافقی حاصل شده یا خیر گفت: «توافقی نشده، چون تا بر سر همه چیز توافق نشود بر سر هیچ چیز توافق نشده است
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
#تجمع_اعتراضی متقاضیان مسکن در #خوزستان
تعدادی از متقاضیان مسکن، امروز شنبه ۲۲مردادماه، مقابل اداره مسکن و شهرسازی استان خوزستان تجمع اعتراضی برگزار کردند.
با گذشت دو سال از دریافت پول از متقاضیان جهت اتمام پروژه اکباتان در اهواز، هنوز هیچ یک از خانهها تحویل داده نشده است.
#همآوا
@IranHamAva
#تجمع_اعتراضی متقاضیان مسکن در #خوزستان
تعدادی از متقاضیان مسکن، امروز شنبه ۲۲مردادماه، مقابل اداره مسکن و شهرسازی استان خوزستان تجمع اعتراضی برگزار کردند.
با گذشت دو سال از دریافت پول از متقاضیان جهت اتمام پروژه اکباتان در اهواز، هنوز هیچ یک از خانهها تحویل داده نشده است.
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
#اعتراض_کسبه و غرفهداران بازار ماهی فروشان بندرعباس
شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱، کسبه و غرفهداران بازار ماهی فروشان بندرعباس در #اعتراض به قطعی برق و مشکلات معیشتی که اشرار جمهوری اسلامی برای مردم بوجود آوردهاند، تجمعی برگزار کردند.
#همآوا
@IranHamAva
#اعتراض_کسبه و غرفهداران بازار ماهی فروشان بندرعباس
شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱، کسبه و غرفهداران بازار ماهی فروشان بندرعباس در #اعتراض به قطعی برق و مشکلات معیشتی که اشرار جمهوری اسلامی برای مردم بوجود آوردهاند، تجمعی برگزار کردند.
#همآوا
@IranHamAva
.
#رضا مهرگان در #زندان_اوین دست به #اعتصاب_غذا زد
رضا مهرگان #زندانی سیاسی و از امضاکنندگان #بیانیه۱۴ نفر، در #اعتراض به عدم پاسخگویی مسئولان زندان مخوف اوین و مقامات فاسد قضایی، علیرغم وعدههای پیشین مبنی بر ارائه مرخصی متصل به آزادی برای ادامه روند درمان، امروز شنبه ۲۲ مرداد ماه دست به اعتصاب غذا زده.
این زندانی سیاسی از بیماری قلبی رنج برده و در صورت تداوم زندان و حبس ناعادلانه، جان وی در خطر جدی قرار خواهد گرفت.
#همآوا
@IranHamAva
#رضا مهرگان در #زندان_اوین دست به #اعتصاب_غذا زد
رضا مهرگان #زندانی سیاسی و از امضاکنندگان #بیانیه۱۴ نفر، در #اعتراض به عدم پاسخگویی مسئولان زندان مخوف اوین و مقامات فاسد قضایی، علیرغم وعدههای پیشین مبنی بر ارائه مرخصی متصل به آزادی برای ادامه روند درمان، امروز شنبه ۲۲ مرداد ماه دست به اعتصاب غذا زده.
این زندانی سیاسی از بیماری قلبی رنج برده و در صورت تداوم زندان و حبس ناعادلانه، جان وی در خطر جدی قرار خواهد گرفت.
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
اهالی #علویجه بار دیگر نسبت به تخریب محیط زیست توسط #مافیای_جمهوری_اسلامی #تجمع_اعتراضی برگزار کردند.
اهالی میگویند: این برداشتها از منابع به هرشکلی که باشد، چه قانونی و چه غیرقانونی، چهره طبیعی یک شهر و منطقه را خراب کرده و بهمرور زندگی در آن محل را برای ساکنان طاقتفرسا میکند؛ کما اینکه سوابق اینگونه عملیات را در سایر شهرها شاهد هستیم که پیرو آن مهاجرت بیرویه شهروندان بهویژه جوانان به شهرهای بزرگتر را به همراه داشته و باعث بالا رفتن استهلاک زیرساختهای شهری و آلودگیهای زیستمحیطی و از بین رفتن پوشش گیاهی و زیستگاه جانوری منطقه شده است
#همآوا
@IranHamAva
اهالی #علویجه بار دیگر نسبت به تخریب محیط زیست توسط #مافیای_جمهوری_اسلامی #تجمع_اعتراضی برگزار کردند.
اهالی میگویند: این برداشتها از منابع به هرشکلی که باشد، چه قانونی و چه غیرقانونی، چهره طبیعی یک شهر و منطقه را خراب کرده و بهمرور زندگی در آن محل را برای ساکنان طاقتفرسا میکند؛ کما اینکه سوابق اینگونه عملیات را در سایر شهرها شاهد هستیم که پیرو آن مهاجرت بیرویه شهروندان بهویژه جوانان به شهرهای بزرگتر را به همراه داشته و باعث بالا رفتن استهلاک زیرساختهای شهری و آلودگیهای زیستمحیطی و از بین رفتن پوشش گیاهی و زیستگاه جانوری منطقه شده است
#همآوا
@IranHamAva
.
#یاشار_تبریزی پیش از انتقالش به بند4 و قطع تلفنش با صدور پیامی از زندان نوشت:
مردم راست گفتار و راست کردار و دردمند ایران،
صدایی که با صداقت و راستی بر علیه فریب و خدعه برخواسته، نتیجهاش میشود قطع صدا ؟!
صدایی که به هیچ عنوان و هرگز برای منافع شخصی خودم و خانوادهام نبوده و این صدا ، صدای درد و رنج مردم است.
مگر ما و مردم چه گفته و چه میخواهیم جز مطالبه حقوق بنیادین انسانی و شهروندیمان ؟ مگر جز حق انتخاب و اعتراض خواستهایم ؟
ادامه متن:
#یاشار_تبریزی پیش از انتقالش به بند4 و قطع تلفنش با صدور پیامی از زندان نوشت:
مردم راست گفتار و راست کردار و دردمند ایران،
صدایی که با صداقت و راستی بر علیه فریب و خدعه برخواسته، نتیجهاش میشود قطع صدا ؟!
صدایی که به هیچ عنوان و هرگز برای منافع شخصی خودم و خانوادهام نبوده و این صدا ، صدای درد و رنج مردم است.
مگر ما و مردم چه گفته و چه میخواهیم جز مطالبه حقوق بنیادین انسانی و شهروندیمان ؟ مگر جز حق انتخاب و اعتراض خواستهایم ؟
ادامه متن:
مگر غیر از دموکراسی و آزادی ، صلح و برابری برای همه ایرانیان گفتهایم ؟
مگر جز اعتراض علیه ظلم و بیداد بوده است ؟
مگر جز اینکه آن را برای همه ایرانیان پنداشتهایم ؟
اینها و رسانههای همهمه سازشان حتی از صدای ما هراس دارند که به گوش مردم نرسد.
برای فریب و ناکارآمدی و پنهانکاری فساد ، من را در زندان اوین در بند و بنابر گزارش بازجوی وزارت اطلاعات و دستور شعبه دیگرشان (بازپرسی ۲ رباطکریم) ، تمامی تماسهای تلفنی مرا حتی با خانواده قطع کردهاند ، اگر من محکومم و جرمی مرتکب شدهام و شما پاک و مبرا و شفاف هستید ، پس دلیل اینهمه ترس و واهمه و قطع صداها چیست ؟
و چرا از مردم پنهان میکنید ، آیا حرفی برای گفتن باقی مانده است ؟! ما پشتوانه و رسانهای جز مردم و رسانههای مردمی نداریم.
یاشار تبریزی / زندان اوین
شنبه ۲۲ام امرداد ۱۴۰۱
#همآوا
@IranHamAva
مگر جز اعتراض علیه ظلم و بیداد بوده است ؟
مگر جز اینکه آن را برای همه ایرانیان پنداشتهایم ؟
اینها و رسانههای همهمه سازشان حتی از صدای ما هراس دارند که به گوش مردم نرسد.
برای فریب و ناکارآمدی و پنهانکاری فساد ، من را در زندان اوین در بند و بنابر گزارش بازجوی وزارت اطلاعات و دستور شعبه دیگرشان (بازپرسی ۲ رباطکریم) ، تمامی تماسهای تلفنی مرا حتی با خانواده قطع کردهاند ، اگر من محکومم و جرمی مرتکب شدهام و شما پاک و مبرا و شفاف هستید ، پس دلیل اینهمه ترس و واهمه و قطع صداها چیست ؟
و چرا از مردم پنهان میکنید ، آیا حرفی برای گفتن باقی مانده است ؟! ما پشتوانه و رسانهای جز مردم و رسانههای مردمی نداریم.
یاشار تبریزی / زندان اوین
شنبه ۲۲ام امرداد ۱۴۰۱
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
#بتول حسینی، مادر زندهیاد #بهنام محجوبی - از درویشان گنابادی که در زندانهای جمهوری اسلامی بقتل رسید، بر آرامگاه فرزندش میگوید: بهنامم آتش گرفتم وقتی میبینیم آنهایی که تو را از من گرفتند، دم از حسین میزنند؛ خودشان را پیرو حسین میدانند!
این مادر داغدار با اشاره به سخنان نورعلی تابنده مجذوبعلیشاه قطب سلسله نعمت اللهی گنابادی، میگوید: یاد فرمایش مولامان دکترنورعلی تابنده افتادم که فرمودند پشت سر علی نماز میخوانند، پلوی معاویه میخورند. حالا باید خودشان قضاوت کنند - پیرو حسینند یا پیرو یزید.
#همآوا
@IranHamAva
#بتول حسینی، مادر زندهیاد #بهنام محجوبی - از درویشان گنابادی که در زندانهای جمهوری اسلامی بقتل رسید، بر آرامگاه فرزندش میگوید: بهنامم آتش گرفتم وقتی میبینیم آنهایی که تو را از من گرفتند، دم از حسین میزنند؛ خودشان را پیرو حسین میدانند!
این مادر داغدار با اشاره به سخنان نورعلی تابنده مجذوبعلیشاه قطب سلسله نعمت اللهی گنابادی، میگوید: یاد فرمایش مولامان دکترنورعلی تابنده افتادم که فرمودند پشت سر علی نماز میخوانند، پلوی معاویه میخورند. حالا باید خودشان قضاوت کنند - پیرو حسینند یا پیرو یزید.
#همآوا
@IranHamAva