.
علی شریعتیمقدم رئیس کمیسیون آب و محصولات کشاورزی اتاق #مشهد گفت: کاهش ۵۰ درصدی صادرات زعفران طی ۶ ماه گذشته ناشی از نگاه غیرواقع بینانه در تدوین قوانین و مقررات و تصمیمگیریهای مهم در عرصههای اقتصادی است.
به گفته او: مشکلاتی که در حوزه صادرات محصولات کشاورزی وجود دارد، منحصر به استان نبوده و جنبه ملی دارند. سایر کشورهای موفق دنیا از مسیر صادرات موفق به ارتقاء رشد اقتصادی، افزایش رفاه اجتماعی و افزایش سرانه درآمد شدهاند. ما نیز برای دستیابی به این مهم، بایستی به افزایش تسلط و تمرکز در حوزه صادرات بپردازیم و نسبت به کاهش موانع موجود در این زمینه اقدام کنیم.
خیام نیکویی، معاون وزیر جهاد کشاورزی، در این مورد گفته بود: «۹۵ درصد از زعفران دنیا را تولید میکنیم در حالی که در بازار زعفران دنیا و در گردش مالی ۱۸ تا ۲۰ میلیارد دلاری آن، سهم ایران کمتر از ۵۰۰ هزار دلار است. این نشان میدهد که خام فروشی میکنیم. در حقیقت باید بهره گیری از عملیات تکمیلی و صنایع تبدیلی ارزش افزوده #زعفران را در داخل بیشتر کنیم.»
#همآوا
@IranHamAva
علی شریعتیمقدم رئیس کمیسیون آب و محصولات کشاورزی اتاق #مشهد گفت: کاهش ۵۰ درصدی صادرات زعفران طی ۶ ماه گذشته ناشی از نگاه غیرواقع بینانه در تدوین قوانین و مقررات و تصمیمگیریهای مهم در عرصههای اقتصادی است.
به گفته او: مشکلاتی که در حوزه صادرات محصولات کشاورزی وجود دارد، منحصر به استان نبوده و جنبه ملی دارند. سایر کشورهای موفق دنیا از مسیر صادرات موفق به ارتقاء رشد اقتصادی، افزایش رفاه اجتماعی و افزایش سرانه درآمد شدهاند. ما نیز برای دستیابی به این مهم، بایستی به افزایش تسلط و تمرکز در حوزه صادرات بپردازیم و نسبت به کاهش موانع موجود در این زمینه اقدام کنیم.
خیام نیکویی، معاون وزیر جهاد کشاورزی، در این مورد گفته بود: «۹۵ درصد از زعفران دنیا را تولید میکنیم در حالی که در بازار زعفران دنیا و در گردش مالی ۱۸ تا ۲۰ میلیارد دلاری آن، سهم ایران کمتر از ۵۰۰ هزار دلار است. این نشان میدهد که خام فروشی میکنیم. در حقیقت باید بهره گیری از عملیات تکمیلی و صنایع تبدیلی ارزش افزوده #زعفران را در داخل بیشتر کنیم.»
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
نمونهای ازمدیریت انقلابی و بی کفایتی جمهوری اسلامی
نابودی محصول برنج کشاورزان لنجان - ۲۸مرداد ۱۴۰۱
#همآوا
@IranHamAva
نمونهای ازمدیریت انقلابی و بی کفایتی جمهوری اسلامی
نابودی محصول برنج کشاورزان لنجان - ۲۸مرداد ۱۴۰۱
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
#تجمع_اعتراضی کشاورزان اصفهان
#کشاورزان غرب اصفهان روز دوشنبه ۳۱مرداد برای پیگیری حقآبه خود در جلوی اداره آب منطقهای تجمع اعتراضی برپا کردند.
#همآوا
@IranHamAva
#تجمع_اعتراضی کشاورزان اصفهان
#کشاورزان غرب اصفهان روز دوشنبه ۳۱مرداد برای پیگیری حقآبه خود در جلوی اداره آب منطقهای تجمع اعتراضی برپا کردند.
#همآوا
@IranHamAva
.
#یاسمین_حنیفهطباطبایی با قرار وثیقه ی یک میلیارد و دویست میلیون تومانی به طور موقت از زندان #اوین آزاد شد
#یاسمین_حنیفه عضو شورای رهبری جبهه دموکراتیک ایران ، در تاریخ ۸ مرداد ۱۴۰۰ در پی مراجعه به دادسرای زندان اوین، خودسرانه از سوی عوامل رزیم در دادسرای مذکور بازداشت شد.
اتهامات تفهیم شده به خانم مهندس حنیفه؛ رهبری گروه معاند، تجمع به قصد تبانی و اقدام علیه امنیت ملی است.
مهندس یاسمین حنیفه طباطبایی، دارای ارشد سایبری از دانشگاه اکسفورد انگلستان است و سابقه ی چند ساله ی مبارزه با رژیم ولایت فقیه را در کارنامه ی سیاسی خود دارد.
ادامه متن:
#یاسمین_حنیفهطباطبایی با قرار وثیقه ی یک میلیارد و دویست میلیون تومانی به طور موقت از زندان #اوین آزاد شد
#یاسمین_حنیفه عضو شورای رهبری جبهه دموکراتیک ایران ، در تاریخ ۸ مرداد ۱۴۰۰ در پی مراجعه به دادسرای زندان اوین، خودسرانه از سوی عوامل رزیم در دادسرای مذکور بازداشت شد.
اتهامات تفهیم شده به خانم مهندس حنیفه؛ رهبری گروه معاند، تجمع به قصد تبانی و اقدام علیه امنیت ملی است.
مهندس یاسمین حنیفه طباطبایی، دارای ارشد سایبری از دانشگاه اکسفورد انگلستان است و سابقه ی چند ساله ی مبارزه با رژیم ولایت فقیه را در کارنامه ی سیاسی خود دارد.
ادامه متن:
ایشان به عنوان عضو ارشد جبهه ی دموکراتیک ایران و دختری جسور، عاشق ازادی و بسیار مسئولیت پذیر است که با وجود اینکه از آبان ۹۸ تا کنون همواره با شکنجه، زندان، تهدید و ربایش اموال الکترونیکی از سوی بازجو های بی رحم روبرو بوده اما در جبهه ی دموکراتیک ایران به عنوان جوانترین عضو اما پرتلاش ترین در اندازه ی معاونت دبیرکل بوده و از همین رو است که مورد دشمنی بازجو ها قرار گرفته تا دست از مبارزه بردارد، اما تسلیم نشده و نخواهد شد.
یاسمین حنیفه، عضو شورای مدیریت کارگروه ملی فراخوانها است و نقش موثری در پیشبرد اهداف این کارگروه ایفا کرده است. او پیشتر در ۷ آبان ۹۸ روز کوروش بزرگ، به همراه مهندس حشمت اله طبرزدی در راه پاسارگاد دستگیر شده بود و به مدت یکماه در سلول انفرادی در شکنجه گاه ۲۰۹ مورد شکنجه قرار گرفت و با یکسال زندانی، راهی اوین گردید.
مهندس یاسمین حنیفه به عنوان دختری جوان و مبارز و تحصیلکرده و پرتلاش در راه مبارزه برای آزادی، الگویی برای جوانان در درون مرز است که با مقاومت خود، اراده ی مستبدانه ی بازجوها را در هم میشکند.
جبهه ی دموکراتیک ایران
۳۱ امرداد ۱۴۰۱ خورشیدی
#همآوا
@IranHamAva
یاسمین حنیفه، عضو شورای مدیریت کارگروه ملی فراخوانها است و نقش موثری در پیشبرد اهداف این کارگروه ایفا کرده است. او پیشتر در ۷ آبان ۹۸ روز کوروش بزرگ، به همراه مهندس حشمت اله طبرزدی در راه پاسارگاد دستگیر شده بود و به مدت یکماه در سلول انفرادی در شکنجه گاه ۲۰۹ مورد شکنجه قرار گرفت و با یکسال زندانی، راهی اوین گردید.
مهندس یاسمین حنیفه به عنوان دختری جوان و مبارز و تحصیلکرده و پرتلاش در راه مبارزه برای آزادی، الگویی برای جوانان در درون مرز است که با مقاومت خود، اراده ی مستبدانه ی بازجوها را در هم میشکند.
جبهه ی دموکراتیک ایران
۳۱ امرداد ۱۴۰۱ خورشیدی
#همآوا
@IranHamAva
.
محمد مهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد جمهوری اسلامی در یک برنامه زنده تلویزیونی حضور یافت و از کارنامه یکساله خود در #وزارت_ارشاد دفاع کرد.
او بر اقدام سازمان سینمایی ایران برای تهیه فهرست هنرمندانی که ممنوعالکار شدهاند بار دیگر مهر تاکید زد و تمامی هنرمندان را تهدید کرد که اگر "خلاف #منافع_ملی کار کنند" یا علیه جمهوری اسلامی سخن بگویند، دچار ممنوعیت فعالیت هنری خواهند شد.
#اسماعیلی با اشاره به سیاست اخیر وزارت ارشاد درباره حضور فیلم های ایرانی در جشنوارههای خارجی گفت: «هیچ فیلمی بدون اجازه اکران در داخل، اجازه نمایش در خارج از کشور را ندارد.»
او گفت: «اگر قرار باشد ما هم از این صداها بترسیم و منفعل شویم در نهایت میشویم مثل همان وزارت ارشادی که از دولت قبل تحویل گرفتیم، فقط چهرههایمان فرق کرده است.»
اسماعیلی همچنین نسبت به نظارت بر رفتارها و گفتارهای هنرمندان ایرانی تأکید کرد و گفت، این موضوع "اصلاً جای مسامحه نیست" و اگر قرار است به هنرمندی در این رابطه اجازه کار داده نشود، "حتماً اجازه کار نخواهیم داد".
#همآوا
@IranHamAva
محمد مهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد جمهوری اسلامی در یک برنامه زنده تلویزیونی حضور یافت و از کارنامه یکساله خود در #وزارت_ارشاد دفاع کرد.
او بر اقدام سازمان سینمایی ایران برای تهیه فهرست هنرمندانی که ممنوعالکار شدهاند بار دیگر مهر تاکید زد و تمامی هنرمندان را تهدید کرد که اگر "خلاف #منافع_ملی کار کنند" یا علیه جمهوری اسلامی سخن بگویند، دچار ممنوعیت فعالیت هنری خواهند شد.
#اسماعیلی با اشاره به سیاست اخیر وزارت ارشاد درباره حضور فیلم های ایرانی در جشنوارههای خارجی گفت: «هیچ فیلمی بدون اجازه اکران در داخل، اجازه نمایش در خارج از کشور را ندارد.»
او گفت: «اگر قرار باشد ما هم از این صداها بترسیم و منفعل شویم در نهایت میشویم مثل همان وزارت ارشادی که از دولت قبل تحویل گرفتیم، فقط چهرههایمان فرق کرده است.»
اسماعیلی همچنین نسبت به نظارت بر رفتارها و گفتارهای هنرمندان ایرانی تأکید کرد و گفت، این موضوع "اصلاً جای مسامحه نیست" و اگر قرار است به هنرمندی در این رابطه اجازه کار داده نشود، "حتماً اجازه کار نخواهیم داد".
#همآوا
@IranHamAva
.
دهگلان. تجمع اعتراضی مردم به معدن کاوی جمهوری اسلامی
شماری از ساکنان منطقه بلبانآباد از توابع شهرستان دهگلان در استان کردستان روز دوشنبه ۳۱مرداد، ضمن برپایی تجمعاتی، نسبت به فعالیتهای معدنکاوی نهادهای وابسته حکومت در این منطقه اعتراض کردند.
معترضان با در دست داشتن کاغذ نوشته و حمل پلاکارد، اقدام عوامل حکومتی جهت احداث معدن در اراضی "سورمهلی" و "خورهتاوپان" را محکوم کرده و آن را موجب نابودی محیطزیست عنوان کردند.
ساکنان منطقه میگویند؛ محلی که قرار است معدنکاوی شود به سکونتگاه روستاییان منطقه نزدیک است و این امر سبب نابودی اراضی کشاورزی، مراتع، چشمههای آب و منابع طبیعی و همچنین بروز معضلات محیطزیستی خواهد شد.
#همآوا
@IranHamAva
دهگلان. تجمع اعتراضی مردم به معدن کاوی جمهوری اسلامی
شماری از ساکنان منطقه بلبانآباد از توابع شهرستان دهگلان در استان کردستان روز دوشنبه ۳۱مرداد، ضمن برپایی تجمعاتی، نسبت به فعالیتهای معدنکاوی نهادهای وابسته حکومت در این منطقه اعتراض کردند.
معترضان با در دست داشتن کاغذ نوشته و حمل پلاکارد، اقدام عوامل حکومتی جهت احداث معدن در اراضی "سورمهلی" و "خورهتاوپان" را محکوم کرده و آن را موجب نابودی محیطزیست عنوان کردند.
ساکنان منطقه میگویند؛ محلی که قرار است معدنکاوی شود به سکونتگاه روستاییان منطقه نزدیک است و این امر سبب نابودی اراضی کشاورزی، مراتع، چشمههای آب و منابع طبیعی و همچنین بروز معضلات محیطزیستی خواهد شد.
#همآوا
@IranHamAva
.
#جلال_رشیدیکوچی، رییس کمیته امنیت کمیسیون شوراها گفت:
هرکسی در هر جایگاه و مقامی به شکلگیری دوقطبی در هر امری کمک کند، به این کشور و مردمش خیانت کرده است. در هر لباس و جایگاه با هر شأنی؛ در داخل یا خارج کشور نباید زمینه شکلگیری دوقطبیهای مخرب فراهم شود.
نباید به بهانه #حجاب مردم را در برابر هم قرار داد. ماجرایی که در بیآرتی اتفاق افتاد و دو بانوی ایرانی با هم درگیر شدند، رخدادهایی که در مترو، خیابان و... به وقوع میپیوندد و... خطرناک هستند و باید نسبت به آنها حساس بود. این رویارویی میان ایرانی و ایرانی هیچ برندهای ندارد. این مردم به رغم همه تفاوتها، یک ریشه دارند و سرنوشت هر کدام از آنها بر دیگری اثرگذار است.
#همآوا
@IranHamAva
#جلال_رشیدیکوچی، رییس کمیته امنیت کمیسیون شوراها گفت:
هرکسی در هر جایگاه و مقامی به شکلگیری دوقطبی در هر امری کمک کند، به این کشور و مردمش خیانت کرده است. در هر لباس و جایگاه با هر شأنی؛ در داخل یا خارج کشور نباید زمینه شکلگیری دوقطبیهای مخرب فراهم شود.
نباید به بهانه #حجاب مردم را در برابر هم قرار داد. ماجرایی که در بیآرتی اتفاق افتاد و دو بانوی ایرانی با هم درگیر شدند، رخدادهایی که در مترو، خیابان و... به وقوع میپیوندد و... خطرناک هستند و باید نسبت به آنها حساس بود. این رویارویی میان ایرانی و ایرانی هیچ برندهای ندارد. این مردم به رغم همه تفاوتها، یک ریشه دارند و سرنوشت هر کدام از آنها بر دیگری اثرگذار است.
#همآوا
@IranHamAva
.
اسدالله #بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه با تکرار همان یاوههای دروغ گفت:
امروز اعتراض همه طرفداران #حجاب و متدینین این است که چرا با بدحجابان برخورد نمیشود.
وی با استدلالی سراسر دروغ و غیرواقعی، یک نتیجهی دلخواه که همان #حجاب_اجباری است رسیده و گفت: زنان جامعه ما از دو هزار سال قبل پوشیده هستند و در تمام کتیبهها و نقشنگارههایی که وجود دارد شما یک زن برهنه نمیبینید. فرهنگ و روح ایرانی با برهنگی مخالف است و کسی که میخواهد در ایران زندگی کند باید فرهنگ ایرانی عفاف و حجاب را داشته باشد.
#همآوا برای #برابری_جنسیتی و کرامت انسانی
@IranHamAva
اسدالله #بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه با تکرار همان یاوههای دروغ گفت:
امروز اعتراض همه طرفداران #حجاب و متدینین این است که چرا با بدحجابان برخورد نمیشود.
وی با استدلالی سراسر دروغ و غیرواقعی، یک نتیجهی دلخواه که همان #حجاب_اجباری است رسیده و گفت: زنان جامعه ما از دو هزار سال قبل پوشیده هستند و در تمام کتیبهها و نقشنگارههایی که وجود دارد شما یک زن برهنه نمیبینید. فرهنگ و روح ایرانی با برهنگی مخالف است و کسی که میخواهد در ایران زندگی کند باید فرهنگ ایرانی عفاف و حجاب را داشته باشد.
#همآوا برای #برابری_جنسیتی و کرامت انسانی
@IranHamAva
.
علیرضا الماسوندی عاون تلفیق و امور تنظیمگری شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت:
حجم ذخیره آب سد اکباتان همدان به حدود یک میلیون متر مکعب رسیده است و پیش بینی میشود این سد در پایان هفته نخست شهریور ماه خشک و از مدار خارج شود.
وی اظهار داشت: کدورت آب سد اکباتان نسبت به گذشته ۱۰ برابر سده که این موضوع مشکلاتی را در زمینه شست و شوی فیلترهای تصفیه خانه ایجاد کرده است.
روز گذشته رئیس جمعیت هلال احمر ایران، با اشاره به قطعی گسترده آب در مناطق مختلف استان همدان، از ارسال و توزیع هزار گالن آب ۱۵ لیتری در میان شهروندان همدانی خبر داد.
--------
جمهوری اسلامی نه تنها برنامهای برای مدیریت آب ندارد که حتی با بی کفایتی و بی تدبیری از یک سو و گسترش مافیای آب، از سوی دیگر، بر بحران بی آبی نیز افزوده است.
گذار از جمهوری اسلامی، تنها برای رهایی ایرانیان امروز از استبداد دینی نیست، بلکه ضمانتی است برای آینده ایران و نسلهای بعدی که با وجود ادامه این حکومت در خطر و تهدید قرار دارد.
#همآوا
@IranHamAva
علیرضا الماسوندی عاون تلفیق و امور تنظیمگری شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت:
حجم ذخیره آب سد اکباتان همدان به حدود یک میلیون متر مکعب رسیده است و پیش بینی میشود این سد در پایان هفته نخست شهریور ماه خشک و از مدار خارج شود.
وی اظهار داشت: کدورت آب سد اکباتان نسبت به گذشته ۱۰ برابر سده که این موضوع مشکلاتی را در زمینه شست و شوی فیلترهای تصفیه خانه ایجاد کرده است.
روز گذشته رئیس جمعیت هلال احمر ایران، با اشاره به قطعی گسترده آب در مناطق مختلف استان همدان، از ارسال و توزیع هزار گالن آب ۱۵ لیتری در میان شهروندان همدانی خبر داد.
--------
جمهوری اسلامی نه تنها برنامهای برای مدیریت آب ندارد که حتی با بی کفایتی و بی تدبیری از یک سو و گسترش مافیای آب، از سوی دیگر، بر بحران بی آبی نیز افزوده است.
گذار از جمهوری اسلامی، تنها برای رهایی ایرانیان امروز از استبداد دینی نیست، بلکه ضمانتی است برای آینده ایران و نسلهای بعدی که با وجود ادامه این حکومت در خطر و تهدید قرار دارد.
#همآوا
@IranHamAva
.
به گزارش روزنامه شهروند، برخی از دانشآموزان دشتیاری سیستان و بلوچستان به علت نداشتن شناسنامه فقط تا دیپلم درس میخوانند و اجازه شرکت در کنکور سراسری را ندارند.
هر ساله اول مهر کمیسیونی از طرف استانداری و فرمانداری تشکیل میشود. دانشآموزان فاقد شناسنامه طبق دستور این کمیسیون اجازه تحصیل پیدا میکنند، از پایه اول تا دوازدهم. هر ساله به واسطه تشکیل این کمیسیون دانشآموزان فاقد شناسنامه کد تحصیلی دریافت میکنند.
اما بعد از پایه دوازدهم نوبت به خانهنشینی است تا دانشجو شدن در حد و اندازههای یک رویا باقی بماند.کریم میگوید: «میان بازماندگان از تحصیل هم جایی ندارم چون فاقد شناسنامهام. در هیچ آمار رسمی جایی ندارم در گمنامی باید زنده باشم.»
قبل از کنکور ۱۴۰۱ نمایندگان سازمان سنجش یک معرفینامه و یک قطعه عکس خواستند برای دادن مجوز شرکت در کنکور. «یک روز مانده به کنکور گفتند شدنی نیست.»
#همآوا
@IranHamAva
به گزارش روزنامه شهروند، برخی از دانشآموزان دشتیاری سیستان و بلوچستان به علت نداشتن شناسنامه فقط تا دیپلم درس میخوانند و اجازه شرکت در کنکور سراسری را ندارند.
هر ساله اول مهر کمیسیونی از طرف استانداری و فرمانداری تشکیل میشود. دانشآموزان فاقد شناسنامه طبق دستور این کمیسیون اجازه تحصیل پیدا میکنند، از پایه اول تا دوازدهم. هر ساله به واسطه تشکیل این کمیسیون دانشآموزان فاقد شناسنامه کد تحصیلی دریافت میکنند.
اما بعد از پایه دوازدهم نوبت به خانهنشینی است تا دانشجو شدن در حد و اندازههای یک رویا باقی بماند.کریم میگوید: «میان بازماندگان از تحصیل هم جایی ندارم چون فاقد شناسنامهام. در هیچ آمار رسمی جایی ندارم در گمنامی باید زنده باشم.»
قبل از کنکور ۱۴۰۱ نمایندگان سازمان سنجش یک معرفینامه و یک قطعه عکس خواستند برای دادن مجوز شرکت در کنکور. «یک روز مانده به کنکور گفتند شدنی نیست.»
#همآوا
@IranHamAva
.
شانزده #زندانی_سیاسی محبوس در بند زنان #زندان_اوین، با نگارش نامهای سرگشاده نسبت به شیوع بیماری کرونا در بند زنان این زندان هشدار داده و در خصوص تراکم بالای جمعیت زندانیان این بند ابراز نگرانی کردند.
آنها در بخشی از این نامه در اعتراض به ناکارامدی مسئولین زندان و عدم رسیدگی به وضعیت زندانیان، آورده اند: “با توجه به افزایش ناگهانی و بیرویه شمار زندانیان و عدم تناسب تعداد افراد با فضا و امکانات بند و نبود فضای مناسب برای جداسازی و قرنطینه افراد مبتلا، نگرانی نسبت به حفظ جان و سلامت زندانیان افزایش پیدا کرده است. در مواردی مبتلایان به کرونا به دلیل شلوغی بند و عدم وجود قرنطینه، در داخل بند و در کنار سایر زندانیان، دوران بیماری را طی میکنند.
در تاریخ ۲۹ تیرماه امسال یکباره تمام زندانیان سیاسی زن زندان قرچک ورامین به دستور مدیر کل زندانهای استان تهران به سالن دو بند زنان زندان اوین منتقل شدند. با ورود زندانیان جدید، مکانی برای قرنطینه وجود ندارد و آن افراد نیز بدون قرنطینه مستقیما به بندهای عمومی فرستاده شده اند.
#همآوا
@IranHamAva
شانزده #زندانی_سیاسی محبوس در بند زنان #زندان_اوین، با نگارش نامهای سرگشاده نسبت به شیوع بیماری کرونا در بند زنان این زندان هشدار داده و در خصوص تراکم بالای جمعیت زندانیان این بند ابراز نگرانی کردند.
آنها در بخشی از این نامه در اعتراض به ناکارامدی مسئولین زندان و عدم رسیدگی به وضعیت زندانیان، آورده اند: “با توجه به افزایش ناگهانی و بیرویه شمار زندانیان و عدم تناسب تعداد افراد با فضا و امکانات بند و نبود فضای مناسب برای جداسازی و قرنطینه افراد مبتلا، نگرانی نسبت به حفظ جان و سلامت زندانیان افزایش پیدا کرده است. در مواردی مبتلایان به کرونا به دلیل شلوغی بند و عدم وجود قرنطینه، در داخل بند و در کنار سایر زندانیان، دوران بیماری را طی میکنند.
در تاریخ ۲۹ تیرماه امسال یکباره تمام زندانیان سیاسی زن زندان قرچک ورامین به دستور مدیر کل زندانهای استان تهران به سالن دو بند زنان زندان اوین منتقل شدند. با ورود زندانیان جدید، مکانی برای قرنطینه وجود ندارد و آن افراد نیز بدون قرنطینه مستقیما به بندهای عمومی فرستاده شده اند.
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
#سراب_نیلوفر کرمانشاه در ۲۰ کیلومتری شهر کرمانشاه واقع شده که به دلیل کمبود بارشها و برداشتهای بیش از حد در خطر خشک شدن کامل قرار گرفته که جان آبزیان و پرندگان ساکن در این سراب را تهدید میکند.
محمد حسین فلاحتی رئیس اداره محیط زیست شهرستان کرمانشاه با اشاره به کاهش قابل توجه دبی منابع آبی کرمانشاه و تحت تاثیر قرار گرفتن اکثر رودخانه ها و سراب ها، گفت : سراب نیلوفر به عنوان یکی از مهمترین سراب های #کرمانشاه طی چند وقت اخیر با کاهش دبی قابل توجه مواجه شده بود و متاسفانه اکنون شاهد خشک شدن آن هستیم.
وی ادامه داد: اکنون تنها چاله های کوچکی در بستر سراب تا حدودی رطوب دارند و به دلیل خشکسالی تَرک های بزرگی کف سراب ایجاد شده است.
#همآوا
@IranHamAva
#سراب_نیلوفر کرمانشاه در ۲۰ کیلومتری شهر کرمانشاه واقع شده که به دلیل کمبود بارشها و برداشتهای بیش از حد در خطر خشک شدن کامل قرار گرفته که جان آبزیان و پرندگان ساکن در این سراب را تهدید میکند.
محمد حسین فلاحتی رئیس اداره محیط زیست شهرستان کرمانشاه با اشاره به کاهش قابل توجه دبی منابع آبی کرمانشاه و تحت تاثیر قرار گرفتن اکثر رودخانه ها و سراب ها، گفت : سراب نیلوفر به عنوان یکی از مهمترین سراب های #کرمانشاه طی چند وقت اخیر با کاهش دبی قابل توجه مواجه شده بود و متاسفانه اکنون شاهد خشک شدن آن هستیم.
وی ادامه داد: اکنون تنها چاله های کوچکی در بستر سراب تا حدودی رطوب دارند و به دلیل خشکسالی تَرک های بزرگی کف سراب ایجاد شده است.
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
#تجمع_اعتراضی #بازنشستگان بانک تجارت
دوشنبه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۱، جمعی از بازنشستگان بانک تجارت در ساختمان مرکزی این بانک در تهران دست به تجمع زدند.
تجمع کنندگان با سر دادشعارهایی از قبیل «مرگ بر دروغگو و تا حق خود نگیریم از پا نمینشینیم» خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.
#همآوا
@IranHamAva
#تجمع_اعتراضی #بازنشستگان بانک تجارت
دوشنبه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۱، جمعی از بازنشستگان بانک تجارت در ساختمان مرکزی این بانک در تهران دست به تجمع زدند.
تجمع کنندگان با سر دادشعارهایی از قبیل «مرگ بر دروغگو و تا حق خود نگیریم از پا نمینشینیم» خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
ادامه فاجعههای زیست محیطی؛ تلف شدن دوباره ماهیان دریاچه نمک بندر ماهشهر
دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ویدیویی منتشر شده از وضعیت دریاچه نمک بندر ماهشهر که نشان میدهد، بسیاری از ماهیها بار دیگر تلف شدهاند.
این چندمین بار است در کوتاه مدت، ماهیان دریاچه تلف میشوند و هیچ کس هم پاسخگو نیست. پیش از این نماینده ماهشهر علت تلف شدن ماهیان دریاچه نمک را وجود نیترات آمونیوم اعلام کرده بود، رئیس اداره آزمایشگاههای اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان نیز کاهش اکسیژن آب را دلیل این اتفاق اعلام کرد.
#همآوا
@IranHamAva
ادامه فاجعههای زیست محیطی؛ تلف شدن دوباره ماهیان دریاچه نمک بندر ماهشهر
دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ویدیویی منتشر شده از وضعیت دریاچه نمک بندر ماهشهر که نشان میدهد، بسیاری از ماهیها بار دیگر تلف شدهاند.
این چندمین بار است در کوتاه مدت، ماهیان دریاچه تلف میشوند و هیچ کس هم پاسخگو نیست. پیش از این نماینده ماهشهر علت تلف شدن ماهیان دریاچه نمک را وجود نیترات آمونیوم اعلام کرده بود، رئیس اداره آزمایشگاههای اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان نیز کاهش اکسیژن آب را دلیل این اتفاق اعلام کرد.
#همآوا
@IranHamAva
.
کارشناسان حقوق بشر سازمان ملل، امروز دوشنبه ۳۱ مردادماه، با انتشار بیانیهای نسبت به آزار و اذیت اقلیتهای مذهبی، از جمله #شهروندان_بهائی توسط مقامات ایران اعتراض کرده و خواستار رعایت حقوق شهروندی بهائیان شدند. مردادماه امسال دستگاه های امنیتی و قضایی موج جدیدی از فشار بر جامعه بهائی را آغاز کردند. از جمله این اقدامات میتوان به تفتیش گسترده منازل، بازداشت ها، مصادره زمین و تخریب منازل شهروندان بهائی در روستای روشنکوه و محرومیت گسترده شهروندان بهائی از تحصیل اشاره کرد.
کارشناسان حقوق بشر سازمان ملل در بیانیه مذکور از مقامات ایران خواستند که آزار و اذیت بهائیان و دیگر اقلیتهای مذهبی را متوقف کنند و به استفاده از دین برای محدود کردن اعمال حقوق بنیادین پایان دهند.
#همآوا
@IranHamAva
کارشناسان حقوق بشر سازمان ملل، امروز دوشنبه ۳۱ مردادماه، با انتشار بیانیهای نسبت به آزار و اذیت اقلیتهای مذهبی، از جمله #شهروندان_بهائی توسط مقامات ایران اعتراض کرده و خواستار رعایت حقوق شهروندی بهائیان شدند. مردادماه امسال دستگاه های امنیتی و قضایی موج جدیدی از فشار بر جامعه بهائی را آغاز کردند. از جمله این اقدامات میتوان به تفتیش گسترده منازل، بازداشت ها، مصادره زمین و تخریب منازل شهروندان بهائی در روستای روشنکوه و محرومیت گسترده شهروندان بهائی از تحصیل اشاره کرد.
کارشناسان حقوق بشر سازمان ملل در بیانیه مذکور از مقامات ایران خواستند که آزار و اذیت بهائیان و دیگر اقلیتهای مذهبی را متوقف کنند و به استفاده از دین برای محدود کردن اعمال حقوق بنیادین پایان دهند.
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
سخنان عجیب امیر فرشاد تفکری، رئیس هیات فوتبال یزد:
در اظهاراتی عجیب گفت: کچلی زمینهای چمن یزد به خاطر بد دوییدن فوتبالیستهای زن روی این چمنها است.
#همآوا
@IranHamAva
سخنان عجیب امیر فرشاد تفکری، رئیس هیات فوتبال یزد:
در اظهاراتی عجیب گفت: کچلی زمینهای چمن یزد به خاطر بد دوییدن فوتبالیستهای زن روی این چمنها است.
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
آقای رئیس جهاد کشاورزی رئیس و روسا، کلم ما ۱۲۰۰ میلیون خرج کردیم نمیخرند. هکتاری ۲۰۰تن برداشت میکنیم اصلا نگاهش نمیکنن.
زندگی مون فلج شد زندگی مون رو فروختیم اصلا نمیخرند.
#همآوا
@IranHamAva
آقای رئیس جهاد کشاورزی رئیس و روسا، کلم ما ۱۲۰۰ میلیون خرج کردیم نمیخرند. هکتاری ۲۰۰تن برداشت میکنیم اصلا نگاهش نمیکنن.
زندگی مون فلج شد زندگی مون رو فروختیم اصلا نمیخرند.
#همآوا
@IranHamAva
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
.
مردم در یک تور گردشگری به تماشای رقص ۲ کودک ایستادهاند. یک #بسیجی (آتش به اختیار) با وارد شدن مانع رقص آن ۲ کودک شده و یکی از دختربچهها را هْل میدهد. و در نهایت اعتراض مادر و دیگر حاضران.
یک نفر با اشاره به بیعملی مقامات دولتی در مقابله با سیل به طعنه میگوید: «اگر میتونستید واسه سیل کاری میکردید به جای اینکه جلوی یک بچه رو بگیرید.»
جمهوری اسلامی با ایدئولوژی تاریک و واپسگرای خود، نه تنها با جشن و شادی به دشمنی پرداخته، بلکه با نفرتپراکنی، به دنبال ایجاد نفاق و دشمنی میان مردم نیز هست.
اما مردم دانستهاند که تنها راه #گذار از جمهوری اسلامی با #همبستگی میان همه گروههای مردمی میسر است.
#همآوا
@IranHamAva
مردم در یک تور گردشگری به تماشای رقص ۲ کودک ایستادهاند. یک #بسیجی (آتش به اختیار) با وارد شدن مانع رقص آن ۲ کودک شده و یکی از دختربچهها را هْل میدهد. و در نهایت اعتراض مادر و دیگر حاضران.
یک نفر با اشاره به بیعملی مقامات دولتی در مقابله با سیل به طعنه میگوید: «اگر میتونستید واسه سیل کاری میکردید به جای اینکه جلوی یک بچه رو بگیرید.»
جمهوری اسلامی با ایدئولوژی تاریک و واپسگرای خود، نه تنها با جشن و شادی به دشمنی پرداخته، بلکه با نفرتپراکنی، به دنبال ایجاد نفاق و دشمنی میان مردم نیز هست.
اما مردم دانستهاند که تنها راه #گذار از جمهوری اسلامی با #همبستگی میان همه گروههای مردمی میسر است.
#همآوا
@IranHamAva
.
#منوچهر_اسماعیلی در ۸ فروردین ۱۳۱۸ در کرمانشاه دیده به جهان گشود. کار دوبله را از سال ۱۳۳۶ با رل گویی در نقشهای کوتاه یا دوم و سوم آغاز کرد و از سال ۱۳۴۲ مدیریت دوبله بسیاری از فیلمهای بزرگ جهان را بر عهده داشت.
صداپیشگی به جای بزرگترین هنرپیشگان خارجی و ایرانی و هم چنین مهارت شگفتآور در تغییر و تبدیل صدا، سبب شده بود که او از سوی بسیار از دوبلورهای قدیمی و جدید، به عنوان برترین صداپیشه معرفی گردد.
وی در شب وشنبه، چشم از جهان فروبست.یادش گرامی باد
#همآوا
@IranHamAva
#منوچهر_اسماعیلی در ۸ فروردین ۱۳۱۸ در کرمانشاه دیده به جهان گشود. کار دوبله را از سال ۱۳۳۶ با رل گویی در نقشهای کوتاه یا دوم و سوم آغاز کرد و از سال ۱۳۴۲ مدیریت دوبله بسیاری از فیلمهای بزرگ جهان را بر عهده داشت.
صداپیشگی به جای بزرگترین هنرپیشگان خارجی و ایرانی و هم چنین مهارت شگفتآور در تغییر و تبدیل صدا، سبب شده بود که او از سوی بسیار از دوبلورهای قدیمی و جدید، به عنوان برترین صداپیشه معرفی گردد.
وی در شب وشنبه، چشم از جهان فروبست.یادش گرامی باد
#همآوا
@IranHamAva