🟣شیوا شاهسیاه، فعال حقوق زنان، به ۶ سال و سه ماه حبس محکوم شد
•#شیوا_شاهسیاه ، فعال حقوق زنان به اتهام «اجتماع و تبانی» به سه سال و شش ماه و یک روز حبس و همچنین به اتهام «عضویت در گروه» به دوسال و هفت ماه و ۱۶ روز حبس محکوم شد.
•شیوا شاه سیاه متولد ۱۳۷۱ فارغ التحصیل کارشناسی طراحی صحنه و لباس تئاتر از پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. وی تصویرساز و طراح گرافیک و ساکن لاهیجان است. شیوا شاهسیاه علاقهمند و فعال در حوزه مطالعات زنان و مطالعات جنسیت است.
•شیوا شاهسیاه در تاریخ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ به همراه ۱۱ نفر از #فعالین_زنان با یورش ماموران اطلاعاتی در منزل خود بازداشت شد. وی پس از گذراندن دوران بازجویی در انفرادی اداره اطلاعات، پس از ۱۱روز حبس در تاریخ ۵ شهریور ماه ۱۴۰۲ از #زندان_لاکان رشت آزاد شد
•#شیوا_شاهسیاه ، فعال حقوق زنان به اتهام «اجتماع و تبانی» به سه سال و شش ماه و یک روز حبس و همچنین به اتهام «عضویت در گروه» به دوسال و هفت ماه و ۱۶ روز حبس محکوم شد.
•شیوا شاه سیاه متولد ۱۳۷۱ فارغ التحصیل کارشناسی طراحی صحنه و لباس تئاتر از پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. وی تصویرساز و طراح گرافیک و ساکن لاهیجان است. شیوا شاهسیاه علاقهمند و فعال در حوزه مطالعات زنان و مطالعات جنسیت است.
•شیوا شاهسیاه در تاریخ ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ به همراه ۱۱ نفر از #فعالین_زنان با یورش ماموران اطلاعاتی در منزل خود بازداشت شد. وی پس از گذراندن دوران بازجویی در انفرادی اداره اطلاعات، پس از ۱۱روز حبس در تاریخ ۵ شهریور ماه ۱۴۰۲ از #زندان_لاکان رشت آزاد شد
♦️حضور فعالان محیط زیستی از زندان آزاد شده، بر سر آرامگاه کاووس سیدامامی
•#امیرحسین_خالقی، فعال محیط زیست، با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام خود، خبر از حضور فعالان محیط زیستی که به تازگی از زندان آزاد شدهاند، بر سر آرامگاه #کاووس_سیدامامی، مدیر مؤسسه حیاتوحش میراث پارسیان، در گورستان روستای امامه داد.
•آقای خالقی در این استوری نوشت: «و درنهایت فقط یاد تو گروه ما را کامل کرد.»
•این فعالان محیط زیست به همراه شمار دیگری از کنشگران این حوزه از جمله کاووس سیدامامی، مراد طاهباز و عبدالرضا کوهپایه از جمله همکاران مؤسسه «حیات وحش پارسیان» بودند که در زمستان سال ۱۳۹۶ بازداشت شدند.
•دو هفته پس از بازداشت، در ۱۹بهمن۱۳۹۶ کاووس سید امامی، فعال محیط زیست و استاد دانشگاه در زندان اوین درگذشت. مقامات زندان و قوه قضائیه جمهوری اسلامی دلیل مرگ او را «خودکشی» اعلام کردهاند ولی فرزندان و نهادهای حقوق بشری این ادعای قوه قضائیه را رد کردند.
•#امیرحسین_خالقی، فعال محیط زیست، با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام خود، خبر از حضور فعالان محیط زیستی که به تازگی از زندان آزاد شدهاند، بر سر آرامگاه #کاووس_سیدامامی، مدیر مؤسسه حیاتوحش میراث پارسیان، در گورستان روستای امامه داد.
•آقای خالقی در این استوری نوشت: «و درنهایت فقط یاد تو گروه ما را کامل کرد.»
•این فعالان محیط زیست به همراه شمار دیگری از کنشگران این حوزه از جمله کاووس سیدامامی، مراد طاهباز و عبدالرضا کوهپایه از جمله همکاران مؤسسه «حیات وحش پارسیان» بودند که در زمستان سال ۱۳۹۶ بازداشت شدند.
•دو هفته پس از بازداشت، در ۱۹بهمن۱۳۹۶ کاووس سید امامی، فعال محیط زیست و استاد دانشگاه در زندان اوین درگذشت. مقامات زندان و قوه قضائیه جمهوری اسلامی دلیل مرگ او را «خودکشی» اعلام کردهاند ولی فرزندان و نهادهای حقوق بشری این ادعای قوه قضائیه را رد کردند.
👉🏻ورق بزنید
🟣بیانیه اعتراضی ۳۲۰ فعال سیاسی و مدنی به بازداشت خانم دکتر صدیقه وسمقی
•امضاکنندگان این متن، ضمن اعتراض به ادامه بازداشت خانم دکتر #صدیقه_وسمقی و اعلام نگرانی جدی نسبت به وضعیت سلامت ایشان، اعلام میدارند که به #زندان افکندن دگراندیشان و منتقدان و مصلحان، افزون بر آن که خلاف حقوق بنیادین مندرج در فصل سوم قانون اساسی است، در راستای منافع ملی نیز قرار نداشته و پیامدی جز شیوع ناامیدی و سقوط فزاینده سرمایه اجتماعی ندارد.
•از این رو، با امید به فائق آمدن «عقلانیت» و «قانونگرایی» بر مصلحتاندیشیهای تنگنظرانه و محافظهکارانه و جناحی، خواستار آزادی فوری کلیه #زندانیان_سیاسی و عقیدتی و بهویژه سرکار خانم وسمقی بوده و هشدار میدهد که بیتوجهی یا سکوت دستگاه قضایی در این مورد، افزون بر آن که مغایر با اصول تفکیک قوا و استقلال قضایی ارزیابی میشود، خلاف رسالت بنیادین و فلسفه وجودی این نهاد است که قاعدتا باید متضمن اجرای قانون و امکانی برای دادخواهی مردم و پیگیر حقوق شهروندان باشد.
🟣بیانیه اعتراضی ۳۲۰ فعال سیاسی و مدنی به بازداشت خانم دکتر صدیقه وسمقی
•امضاکنندگان این متن، ضمن اعتراض به ادامه بازداشت خانم دکتر #صدیقه_وسمقی و اعلام نگرانی جدی نسبت به وضعیت سلامت ایشان، اعلام میدارند که به #زندان افکندن دگراندیشان و منتقدان و مصلحان، افزون بر آن که خلاف حقوق بنیادین مندرج در فصل سوم قانون اساسی است، در راستای منافع ملی نیز قرار نداشته و پیامدی جز شیوع ناامیدی و سقوط فزاینده سرمایه اجتماعی ندارد.
•از این رو، با امید به فائق آمدن «عقلانیت» و «قانونگرایی» بر مصلحتاندیشیهای تنگنظرانه و محافظهکارانه و جناحی، خواستار آزادی فوری کلیه #زندانیان_سیاسی و عقیدتی و بهویژه سرکار خانم وسمقی بوده و هشدار میدهد که بیتوجهی یا سکوت دستگاه قضایی در این مورد، افزون بر آن که مغایر با اصول تفکیک قوا و استقلال قضایی ارزیابی میشود، خلاف رسالت بنیادین و فلسفه وجودی این نهاد است که قاعدتا باید متضمن اجرای قانون و امکانی برای دادخواهی مردم و پیگیر حقوق شهروندان باشد.
♦️کارزار خبرگزاری سپاه برای احیای #گشت_ارشاد
•کارزار بازگشت پلیس امنیت اخلاقی در #خبرگزاری_فارس با راهاندازی یک «پویش» کلید خورده است.
خبرگزاری فارس با انتشار گزارشی مدعی شده است «نزدیک به شش هزار نفر از مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی در سامانه فارس من» این کمپین را راه انداختهاند.
•به گزارش خبرگزاری فارس ثبت کننده این پویش گفته است: «باتوجه به وضعیت اخلاقی که در حال حاضر در بحث پوشش در جامعه وجود دارد و بحث جنبش #زن_زندگی_آزادی که حدود ۲ سال پیش با هدایت بیگانگان که قصد داشتند بحث حجاب را از مملکت اسلامی ما دور کنند، اما آنچنان موفق نشدند و راهی به جایی نبردند. اما همین امر سبب شده برخی از روی ناآگاهی در جامعه به شیوه نامتعارف حضور پیدا کنند. لذا باید در مورد این بحث آگاهیهای لازم صورت گیرد، هر چند که تمامی افراد و مسئولین مربوط به این امر در حال رسیدگی لازم هستند، اما هر کدام از ما شهروندان به اندازه خود در قبال کشور، پیشرفت و آسیبهای آن وظیفهای داریم.»
•با وجود #سرکوب شدید، جمعیت قابل توجهی از #زنان و دختران ایرانی بدون #حجاب_اجباری در مکانهای عمومی حضور مییابند.
•کارزار بازگشت پلیس امنیت اخلاقی در #خبرگزاری_فارس با راهاندازی یک «پویش» کلید خورده است.
خبرگزاری فارس با انتشار گزارشی مدعی شده است «نزدیک به شش هزار نفر از مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی در سامانه فارس من» این کمپین را راه انداختهاند.
•به گزارش خبرگزاری فارس ثبت کننده این پویش گفته است: «باتوجه به وضعیت اخلاقی که در حال حاضر در بحث پوشش در جامعه وجود دارد و بحث جنبش #زن_زندگی_آزادی که حدود ۲ سال پیش با هدایت بیگانگان که قصد داشتند بحث حجاب را از مملکت اسلامی ما دور کنند، اما آنچنان موفق نشدند و راهی به جایی نبردند. اما همین امر سبب شده برخی از روی ناآگاهی در جامعه به شیوه نامتعارف حضور پیدا کنند. لذا باید در مورد این بحث آگاهیهای لازم صورت گیرد، هر چند که تمامی افراد و مسئولین مربوط به این امر در حال رسیدگی لازم هستند، اما هر کدام از ما شهروندان به اندازه خود در قبال کشور، پیشرفت و آسیبهای آن وظیفهای داریم.»
•با وجود #سرکوب شدید، جمعیت قابل توجهی از #زنان و دختران ایرانی بدون #حجاب_اجباری در مکانهای عمومی حضور مییابند.
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🟣
#لایسیته
ضرورت جدایی دین از حکومت در ایران پس از جمهوری اسلامی
هرجمعه با شما، پخش زنده در لایو اینستاگرام
•این هفته با نازیلا گلستان و مازیار مکفی
@iranncorg 👈🏻
•زمان: جمعه ۲۴ فروردین
•ساعت: ۱۰ شب به وقت ایران
۱۸و نیم عصر به وقت اروپای
۲ و نیم ظهر به وقت آمریکای شمالی
💬روایت های شما از خشونتی که بر شما یا یکی از نزدیکان شما روا شده است را میتوانید به ربات تلگرامی ما به آدرس @Ravi_Hamava_Bot ارسال کنید.
#همآوا
#womenwatch
#لایسیته
ضرورت جدایی دین از حکومت در ایران پس از جمهوری اسلامی
هرجمعه با شما، پخش زنده در لایو اینستاگرام
•این هفته با نازیلا گلستان و مازیار مکفی
@iranncorg 👈🏻
•زمان: جمعه ۲۴ فروردین
•ساعت: ۱۰ شب به وقت ایران
۱۸و نیم عصر به وقت اروپای
۲ و نیم ظهر به وقت آمریکای شمالی
💬روایت های شما از خشونتی که بر شما یا یکی از نزدیکان شما روا شده است را میتوانید به ربات تلگرامی ما به آدرس @Ravi_Hamava_Bot ارسال کنید.
#همآوا
#womenwatch
♦️ایجاد صفحات جعلی با سواستفاده از نام #کشتهشدگان_اعتراضات و خانواده داغدار آنها
•#مرضیه_آدینهزاده، خواهر زندهیاد #ابوالفضل_آدینهزاده، با انتشاری یک استوری در اینستاگرام خود نسبت به #صفحات_جعلی که با سوءاستفاده از نام جاویدنامان وطن و خانوادههای آنها ایجاد شده هشدار داده است.
•خانم آدینهزاده با اشاره به صفحهای جعلی که به نام برادر جاویدنام "مریم آروین" فعالیت میکند نوشته است:
«این پیج برادر جاویدنام مریم آروین نیست. این شخص خودش را برادر مریم جان معرفی کرده و از تعدادی از مردم عزیزمون پول گرفته و از نام این خانواده سوءاستفاده کرده.»
•در صورت مشاهده اینگونه صفحات، بهترین گزینه موجود، #ریپورت آنها به پشتیبانی شبکههای اجتماعی است.
•#مرضیه_آدینهزاده، خواهر زندهیاد #ابوالفضل_آدینهزاده، با انتشاری یک استوری در اینستاگرام خود نسبت به #صفحات_جعلی که با سوءاستفاده از نام جاویدنامان وطن و خانوادههای آنها ایجاد شده هشدار داده است.
•خانم آدینهزاده با اشاره به صفحهای جعلی که به نام برادر جاویدنام "مریم آروین" فعالیت میکند نوشته است:
«این پیج برادر جاویدنام مریم آروین نیست. این شخص خودش را برادر مریم جان معرفی کرده و از تعدادی از مردم عزیزمون پول گرفته و از نام این خانواده سوءاستفاده کرده.»
•در صورت مشاهده اینگونه صفحات، بهترین گزینه موجود، #ریپورت آنها به پشتیبانی شبکههای اجتماعی است.
♦️انتخابات تمام شد، حالا زمان انتقام سخت از مردم است!
•در روزهای اخیر تعداد زیادی از صفحات اینستاگرامی مسدود و کاربران و بلاگرهای اینستاگرامی بازداشت شدهاند.
همچنین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیهای خبر داده:
«از شنبه با ناقضان قانون #حجاب و عفاف برخورد میکنیم.»
کاربری نوشته:
«اینا هروقت شکست میخورند از آنطرف مرزها سریع داستان حجاب و پیش میکشند که ذهنها رو منحرف کنند چاره ای ندارند بدبختها»
طرح: رضا جوزانی
#گشت_ارشاد #حجاب_اجباری
•در روزهای اخیر تعداد زیادی از صفحات اینستاگرامی مسدود و کاربران و بلاگرهای اینستاگرامی بازداشت شدهاند.
همچنین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیهای خبر داده:
«از شنبه با ناقضان قانون #حجاب و عفاف برخورد میکنیم.»
کاربری نوشته:
«اینا هروقت شکست میخورند از آنطرف مرزها سریع داستان حجاب و پیش میکشند که ذهنها رو منحرف کنند چاره ای ندارند بدبختها»
طرح: رضا جوزانی
#گشت_ارشاد #حجاب_اجباری
🟣گزارشی از دو مورد #زنکشی در تهران که یکی از آنها با انگیزه ناموسی بوده است
•زمستان گذشته دو مورد زنکشی در شهر #تهران رخ داده است که یکی از آنها با انگیزه ناموسی بوده و رسانههای حکومتی به تازگی خبر مربوط به این زنکشی را را منتشر کرده است.
💬روایت های شما از خشونتی که بر شما یا یکی از نزدیکان شما روا شده است را میتوانید به ربات تلگرامی ما به آدرس @Ravi_Hamava_Bot ارسال کنید.
#همآوا
#womenwatch
•زمستان گذشته دو مورد زنکشی در شهر #تهران رخ داده است که یکی از آنها با انگیزه ناموسی بوده و رسانههای حکومتی به تازگی خبر مربوط به این زنکشی را را منتشر کرده است.
💬روایت های شما از خشونتی که بر شما یا یکی از نزدیکان شما روا شده است را میتوانید به ربات تلگرامی ما به آدرس @Ravi_Hamava_Bot ارسال کنید.
#همآوا
#womenwatch
🟣محروم از درمان؛ گزارشی از آخرین وضعیت #صدیقه_وسمقی در زندان اوین
•صدیقه وسمقی، تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی محبوس در #زندان_اوین، علیرغم نیاز به رسیدگی درمانی از اعزام به بیمارستان محروم مانده است.
•صفحه منتسب به صدیقه وسمقی با اشاره به این که “ممانعت از اعزام به بیمارستان خانم وسمقی با دستور رئیس سازمان زندان ها صورت گرفته است”، اعلام کرد: به علت ناپایداری وضعیت قلب خانم وسمقی قرار بود که وی روز دوشنبه از زندان اوین به بیمارستان پارس اعزام شود. تصمیمی که مورد تایید رئیس بهداشت زندان و رئیس زندان اوین نیز بود و با این وجود از آن ممانعت به عمل آمد. مجددا اعلام شد که وی قرار است روز سه شنبه به بیمارستان اعزام شود، امری که تاکنون میسر نشده است.
•صدیقه وسمقی، تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی محبوس در #زندان_اوین، علیرغم نیاز به رسیدگی درمانی از اعزام به بیمارستان محروم مانده است.
•صفحه منتسب به صدیقه وسمقی با اشاره به این که “ممانعت از اعزام به بیمارستان خانم وسمقی با دستور رئیس سازمان زندان ها صورت گرفته است”، اعلام کرد: به علت ناپایداری وضعیت قلب خانم وسمقی قرار بود که وی روز دوشنبه از زندان اوین به بیمارستان پارس اعزام شود. تصمیمی که مورد تایید رئیس بهداشت زندان و رئیس زندان اوین نیز بود و با این وجود از آن ممانعت به عمل آمد. مجددا اعلام شد که وی قرار است روز سه شنبه به بیمارستان اعزام شود، امری که تاکنون میسر نشده است.
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🟣یکی از شهروندان با ارسال ویدیویی بنری نصبشده در ورودی #آرامگاه_حافظ در شیراز را نشان میدهد که روی آن نوشتهاند «ورود خواهران فاقد پوشش اسلامی مناسب» به حافظیه ممنوع است.
#حجاب_اجباری
#حجاب_اجباری
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
♦️حضور مادر #سیاوش_محمودی بر مزار #جواد_حیدری
•فاطمه، خواهر جواد حیدری، معترض کشتهشده در خیزش انقلابی، با انتشار ویدیویی در اینستاگرام نشان داد که #لیلی_مهدوی، مادر سیاوش محمودی، دیگر معترض جانباخته، بر مزار برادر او و کنار پدر و مادرش حاضر شده و به نشانه خون بهناحق ریخته این معترض، روی مزارش روبان قرمز بسته است.
•فاطمه، خواهر جواد حیدری، معترض کشتهشده در خیزش انقلابی، با انتشار ویدیویی در اینستاگرام نشان داد که #لیلی_مهدوی، مادر سیاوش محمودی، دیگر معترض جانباخته، بر مزار برادر او و کنار پدر و مادرش حاضر شده و به نشانه خون بهناحق ریخته این معترض، روی مزارش روبان قرمز بسته است.
♦️بازداشت مردی به دلیل «#خندیدن» بعد از حمله اخیر در سیستان و بلوچستان
•خبرگزاری فارس، وابسته به #سپاه_پاسداران اعلام کرد «فردی که پس از درگیری مسلحانه بین نیروهای انتظامی و گروه #جیشالعدل، خندیده بود به اتهام هتکحرمت، توهین به پلیس و تحریک احساسات عمومی» در استان #سیستان_و_بلوچستان بازداشت شده است.
•خبرگزاری فارس، وابسته به #سپاه_پاسداران اعلام کرد «فردی که پس از درگیری مسلحانه بین نیروهای انتظامی و گروه #جیشالعدل، خندیده بود به اتهام هتکحرمت، توهین به پلیس و تحریک احساسات عمومی» در استان #سیستان_و_بلوچستان بازداشت شده است.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🟣#افسانه_چترنور، خانم گل فوتبال زنان روی دوش بازیکنان ملوان
•بازیکنان تیم زنان ملوان بندر انزلی پس از پایان لیگ برتر زنان ایران، افسانه چترنور که به طور مشترک با #زهرا_قنبری، خانم گل این فصل #فوتبال_زنان ایران شده است، را روی دوش گرفتند.
•چترنور و قنبری هر کدام با ۱۹ گل زده، بهترین گلزنان لیگ برتر شانزدهم فوتبال زنان ایران شدند.
•بازیکنان تیم زنان ملوان بندر انزلی پس از پایان لیگ برتر زنان ایران، افسانه چترنور که به طور مشترک با #زهرا_قنبری، خانم گل این فصل #فوتبال_زنان ایران شده است، را روی دوش گرفتند.
•چترنور و قنبری هر کدام با ۱۹ گل زده، بهترین گلزنان لیگ برتر شانزدهم فوتبال زنان ایران شدند.
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔴
پیام اعتراضی #دانیال_مقدم خطاب به مقامات حکومتی نسبت به حکم ناعادلانه بیدادگاه جمهوری اسلامی
«مواظب باشید، آتشی که به جان ما میاندازید به جان خودتان نیفتد»
دانیال مقدم، هنرمند ایرانی، در این پیام ویدیویی میگوید که به دادگاه احضار شده اما به دلیل اتهامات دروغین که به وی منتسب شده به این بیدادگاه مراجعه نمی کند.
سال گذشته دانیال مقدم با همکاری نوحهخوان معروف، غلام کویتیپور، کاری انتقادی به نام «رئیس» را اجرا کرده بود. او همچنین همراه با دو هنرمند زن، صبا کمالی و سحر زکریا، یک اثر علیه «خشونت علیه زنان» خوانده بود. پس از آن به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد و اتهام «تشویق مردم به فساد و فحشا»! به او نسبت داده شد. او میگوید چنین اتهامی به من نمیخورد.
دانیال مقدم خطاب به مقامات حکومتی میگوید که روی خودتان کار کنید و حواستان باشد که آتشی که به جان ما میاندازید به جان خودتان نیفتد. او همچنین میگوید دین از حکومت می بایست جدا شود، چون از اعتقادات ما سوءاستفاده میکنید. او بر تغییر قانون اساسی مبتنی بر جدایی دین از حکومت تاکید می کند.
#همآوا #لاییسیته #جدایی_دین_از_حکومت
پیام اعتراضی #دانیال_مقدم خطاب به مقامات حکومتی نسبت به حکم ناعادلانه بیدادگاه جمهوری اسلامی
«مواظب باشید، آتشی که به جان ما میاندازید به جان خودتان نیفتد»
دانیال مقدم، هنرمند ایرانی، در این پیام ویدیویی میگوید که به دادگاه احضار شده اما به دلیل اتهامات دروغین که به وی منتسب شده به این بیدادگاه مراجعه نمی کند.
سال گذشته دانیال مقدم با همکاری نوحهخوان معروف، غلام کویتیپور، کاری انتقادی به نام «رئیس» را اجرا کرده بود. او همچنین همراه با دو هنرمند زن، صبا کمالی و سحر زکریا، یک اثر علیه «خشونت علیه زنان» خوانده بود. پس از آن به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد و اتهام «تشویق مردم به فساد و فحشا»! به او نسبت داده شد. او میگوید چنین اتهامی به من نمیخورد.
دانیال مقدم خطاب به مقامات حکومتی میگوید که روی خودتان کار کنید و حواستان باشد که آتشی که به جان ما میاندازید به جان خودتان نیفتد. او همچنین میگوید دین از حکومت می بایست جدا شود، چون از اعتقادات ما سوءاستفاده میکنید. او بر تغییر قانون اساسی مبتنی بر جدایی دین از حکومت تاکید می کند.
#همآوا #لاییسیته #جدایی_دین_از_حکومت
♦️میزان حضور بسیار کم هواداران نظام ولایت فقیه در #نمازجمعه تهران به امامت #کاظم_صدیقی در دانشگاه تهران به هنگام پایان خطبه اول
•میزان حضور بسیار کم هواداران نظام ولایت فقیه در نمازجمعه تهران به امامت کاظم صدیقی در دانشگاه تهران به هنگام پایان خطبه اول، نمایانگر #ریزش_تصاعدی و سریع در بین ولایت مداران است. راه برای ما ایرانیان از هر باور سیاسی و عقیدتی، از هر تبار و جنسی که باشیم یکی است، #هم_آوایی برای گذار خشونت پرهیز از نظام ولایت فقیه به سامانه ای ملی مبتنی بر منافع ملت ایران، حقوق بشر، دمکراسی و جدایی بدون قید و شرط همه ارکان های دینی و ایدئولوژیکی از کلیه ارکان های حکومتی است.
•میزان حضور بسیار کم هواداران نظام ولایت فقیه در نمازجمعه تهران به امامت کاظم صدیقی در دانشگاه تهران به هنگام پایان خطبه اول، نمایانگر #ریزش_تصاعدی و سریع در بین ولایت مداران است. راه برای ما ایرانیان از هر باور سیاسی و عقیدتی، از هر تبار و جنسی که باشیم یکی است، #هم_آوایی برای گذار خشونت پرهیز از نظام ولایت فقیه به سامانه ای ملی مبتنی بر منافع ملت ایران، حقوق بشر، دمکراسی و جدایی بدون قید و شرط همه ارکان های دینی و ایدئولوژیکی از کلیه ارکان های حکومتی است.
Forwarded from Iranncorg شورای ملی ایران
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🟣
#لایسیته
ضرورت جدایی دین از حکومت در ایران پس از جمهوری اسلامی
هرجمعه با شما، پخش زنده در لایو اینستاگرام
•این هفته با نازیلا گلستان و مازیار مکفی
@iranncorg 👈🏻
•زمان: جمعه ۲۴ فروردین
•ساعت: ۱۰ شب به وقت ایران
۱۸و نیم عصر به وقت اروپای
۲ و نیم ظهر به وقت آمریکای شمالی
💬روایت های شما از خشونتی که بر شما یا یکی از نزدیکان شما روا شده است را میتوانید به ربات تلگرامی ما به آدرس @Ravi_Hamava_Bot ارسال کنید.
#همآوا
#womenwatch
#لایسیته
ضرورت جدایی دین از حکومت در ایران پس از جمهوری اسلامی
هرجمعه با شما، پخش زنده در لایو اینستاگرام
•این هفته با نازیلا گلستان و مازیار مکفی
@iranncorg 👈🏻
•زمان: جمعه ۲۴ فروردین
•ساعت: ۱۰ شب به وقت ایران
۱۸و نیم عصر به وقت اروپای
۲ و نیم ظهر به وقت آمریکای شمالی
💬روایت های شما از خشونتی که بر شما یا یکی از نزدیکان شما روا شده است را میتوانید به ربات تلگرامی ما به آدرس @Ravi_Hamava_Bot ارسال کنید.
#همآوا
#womenwatch