لاهیجان Lahijan
⚠️اين هشدارو جدى بگيريد(دلخراش) فاصلتونو با نيسان هايى كه بار اينچنینی دارن رعايت كنيد 🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇 🆔 @lahijan_channel
♦️بیدقتی راننده وانت در بستن صحیح میلگردها در شهر تالش این حادثه را به بار آورد!
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
https://telegram.me/joinchat/BCfCDDv6ivt9QWuu7V0nFw
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
https://telegram.me/joinchat/BCfCDDv6ivt9QWuu7V0nFw
ارسال درد دل یکی از رانندگان تاکسی شهری لاهیجان در مورد ترافیک شهر لاهیجان به جناب سرگرد حمیدرضا غلامی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لاهیجان و پاسخ جالب و قابل توجه ایشان :
🕶🕶🕶🕶🕶🕶🕶🕶🕶🕶🕶🕶
-افزایش روز افزون خودرو .
-عرض کم معابر لاهیجان .
-وجود مراکز خرید و بازار در هسته مرکزی شهر .
-نبود سیستم حمل و نقل پیشرفته .
-نبود پارکینگ مناسب در هسته مرکزی شهر.
-وجود اداره جات و بانکها در اصلی ترین خیابانهای شهر .
-بی توجهی رانندگان به حقوق دیگر رانندگان .
-صف های متوالی ایستگاه تاکسی که تبدیل به پارکینگ تاکسی ها شده .
-عدم توزیع مناسب تاکسی ها در خطوط مختلف .
-احداث پروژه های عمرانی که بیشتر به زیبایی شهر توجه دارد تا تسهیل در عبور و مرور .
- پارک خودروی مالکان مغازه ها از ساعات ابتدایی صبح تا پاسی از شب و اشغال جای پارکینگ برای مشتریان خود .
ساخت و سازهای غیر اصولی بدون توجه به احداث پارکینگ .
-نبود دوربین پلاک خوان در هیچ نقطه شهر .
اینها مواردی هست که ترافیک لاهیجان رابه یک سرطان تبدیل کرده که این سرطان در بعضی از نقاط شهر نمود بیشتری دارد .
🕶🕶🕶🕶🕶🕶🕶🕶🕶🕶🕶🕶
پلیس یک ابزار کنترل ترافیک است که ان هم اگر بتوانند با امکانات موجود تصادفات و برخورد با تخلفات رو انجام دهد هنر کرده است .
پلیس تمام تلاش خود را می کند و کسی را در هیچ شغلی پیدا نمیکنید که دوازده تا شانزده ساعت پیاده باشد .
متاسفانه باید حقیقتی را بگویم ، ما تمام تلاشمان را در کنترل ترافیک کردیم و میکنیم ولی دیگر کار از دست ما خارج است ، ما و رانندگان داریم تاوان سکون لاهیجان را می پردازیم .
شما به خیابانهای لاهیجان نگاه کنید ، چندین سال است که تغییری در آن ندیده اید!؟
این معابر در ۲۰ سال قبل هم با خودروهای ان روز شلوغ بود ، الان با وارد شدن سالانه چند هزار خودرو به این معابر پلیس چکار کند؟
واقعا چرا هرجا ترافیک است به یاد پلیس می افتیم ؟
چرا زمانیکه تک سرنشین وارد خیابانها می شویم به ترافیک فکر نمیکنیم ؟
چرا وقتی رانندگان تاکسی در خیابان کریمی و امام و سردار جنگل دوبله هستند به ترافیک پشت سر خود نگاه نمیکنند؟
چرا این همه تاکسی در یک نقطه توقف می کنند ؟
این نشان چیست ؟
من و همکاران من تا کی باید تاوان این خیابانها و سیستم حمل و نقل را بدهیم؟
آخر در چند میدان باید همکاران ما حضور داشته باشند تا مردم، روان به کار خود برسند؟
🚔🚔🚔🚔🚔🚔🚔🚔🚔🚔🚔🚔
در پایان از عنایت و لطف حضرتعالی ممنونم. و به این دوست ما بفرمایید ترافیک فقط در میدان انقلاب نیست ، ترافیک در آن ساعتی که ایشان میفرمایند در کل شهر لاهیجان است ، علت آن را اگر کمی به دور میدان انقلاب نگاه کنند متوجه می شوند علت را به جلوی بازار و میدان وحدت نگاه کنند متوجه می شوند . تا کی میشود جریمه کرد ؟ تا کی ؟
من امروز صبح پیاده تمام شهر را گشتم و با همکارم بالغ بر ۱۵۰ خودرو برای دوبله اعمال قانون شد . در فاصله دو ساعت ،
این جز این است که برای ما فقط کار خودمان مهم است و جالب است که بگویم بیست خودرو اعمال قانون شده تاکسی بودند .
باز هم چشم ، به دوستان ابلاغ میکنم تلاش بیشتری کنند .🌺🌺🌺🌺
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
🕶🕶🕶🕶🕶🕶🕶🕶🕶🕶🕶🕶
-افزایش روز افزون خودرو .
-عرض کم معابر لاهیجان .
-وجود مراکز خرید و بازار در هسته مرکزی شهر .
-نبود سیستم حمل و نقل پیشرفته .
-نبود پارکینگ مناسب در هسته مرکزی شهر.
-وجود اداره جات و بانکها در اصلی ترین خیابانهای شهر .
-بی توجهی رانندگان به حقوق دیگر رانندگان .
-صف های متوالی ایستگاه تاکسی که تبدیل به پارکینگ تاکسی ها شده .
-عدم توزیع مناسب تاکسی ها در خطوط مختلف .
-احداث پروژه های عمرانی که بیشتر به زیبایی شهر توجه دارد تا تسهیل در عبور و مرور .
- پارک خودروی مالکان مغازه ها از ساعات ابتدایی صبح تا پاسی از شب و اشغال جای پارکینگ برای مشتریان خود .
ساخت و سازهای غیر اصولی بدون توجه به احداث پارکینگ .
-نبود دوربین پلاک خوان در هیچ نقطه شهر .
اینها مواردی هست که ترافیک لاهیجان رابه یک سرطان تبدیل کرده که این سرطان در بعضی از نقاط شهر نمود بیشتری دارد .
🕶🕶🕶🕶🕶🕶🕶🕶🕶🕶🕶🕶
پلیس یک ابزار کنترل ترافیک است که ان هم اگر بتوانند با امکانات موجود تصادفات و برخورد با تخلفات رو انجام دهد هنر کرده است .
پلیس تمام تلاش خود را می کند و کسی را در هیچ شغلی پیدا نمیکنید که دوازده تا شانزده ساعت پیاده باشد .
متاسفانه باید حقیقتی را بگویم ، ما تمام تلاشمان را در کنترل ترافیک کردیم و میکنیم ولی دیگر کار از دست ما خارج است ، ما و رانندگان داریم تاوان سکون لاهیجان را می پردازیم .
شما به خیابانهای لاهیجان نگاه کنید ، چندین سال است که تغییری در آن ندیده اید!؟
این معابر در ۲۰ سال قبل هم با خودروهای ان روز شلوغ بود ، الان با وارد شدن سالانه چند هزار خودرو به این معابر پلیس چکار کند؟
واقعا چرا هرجا ترافیک است به یاد پلیس می افتیم ؟
چرا زمانیکه تک سرنشین وارد خیابانها می شویم به ترافیک فکر نمیکنیم ؟
چرا وقتی رانندگان تاکسی در خیابان کریمی و امام و سردار جنگل دوبله هستند به ترافیک پشت سر خود نگاه نمیکنند؟
چرا این همه تاکسی در یک نقطه توقف می کنند ؟
این نشان چیست ؟
من و همکاران من تا کی باید تاوان این خیابانها و سیستم حمل و نقل را بدهیم؟
آخر در چند میدان باید همکاران ما حضور داشته باشند تا مردم، روان به کار خود برسند؟
🚔🚔🚔🚔🚔🚔🚔🚔🚔🚔🚔🚔
در پایان از عنایت و لطف حضرتعالی ممنونم. و به این دوست ما بفرمایید ترافیک فقط در میدان انقلاب نیست ، ترافیک در آن ساعتی که ایشان میفرمایند در کل شهر لاهیجان است ، علت آن را اگر کمی به دور میدان انقلاب نگاه کنند متوجه می شوند علت را به جلوی بازار و میدان وحدت نگاه کنند متوجه می شوند . تا کی میشود جریمه کرد ؟ تا کی ؟
من امروز صبح پیاده تمام شهر را گشتم و با همکارم بالغ بر ۱۵۰ خودرو برای دوبله اعمال قانون شد . در فاصله دو ساعت ،
این جز این است که برای ما فقط کار خودمان مهم است و جالب است که بگویم بیست خودرو اعمال قانون شده تاکسی بودند .
باز هم چشم ، به دوستان ابلاغ میکنم تلاش بیشتری کنند .🌺🌺🌺🌺
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
ترافیک سنگین در ساعت ۸ شب از شیخانبر تا میدان شیخ زاهد
و تصادف زنجیرهای در حوالی میدان شيخ زاهد
📽📸 #سید_علیرضا_میری
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
و تصادف زنجیرهای در حوالی میدان شيخ زاهد
📽📸 #سید_علیرضا_میری
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
در من کوچه ای است
که با تو در آن نگشته ام
سفری است
که با تو هنوز نرفته ام
روزها و شب هایی است
که با تو به سر نکرده ام
و عاشقانه هایی که با تو هنوز نگفتهام
✍ #افشین_یداللهی
📸 #میثم_موسی_زاده
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
https://telegram.me/joinchat/BCfCDDv6ivt9QWuu7V0nFw
که با تو در آن نگشته ام
سفری است
که با تو هنوز نرفته ام
روزها و شب هایی است
که با تو به سر نکرده ام
و عاشقانه هایی که با تو هنوز نگفتهام
✍ #افشین_یداللهی
📸 #میثم_موسی_زاده
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
https://telegram.me/joinchat/BCfCDDv6ivt9QWuu7V0nFw
🔴 آتش سوزی یک خانه در لاهیجان
🔺محمدرضا معصومینسب فرمانده آتش نشانان اعزامی گفت :
🔹حادثه آتش سوزی یک باب منزل مسکونی در منطقه لیالستان در ساعت ۲۱:۲۵ امشب به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان گزارش شد.
🔹بلافاصله ۸ آتش نشان به وسیله سه دستگاه خودروی اطفایی به محل اعزام شدند.
🔹آتش نشانان پس از حضور در محل با ایمن سازی محل حادثه، با کشیدن چندین رشته لوله آبرسان از دو ناحیه نسبت به مهار آتش اقدام کردند.
🔹علت آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.
🔹این حادثه خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشت.
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
🔺محمدرضا معصومینسب فرمانده آتش نشانان اعزامی گفت :
🔹حادثه آتش سوزی یک باب منزل مسکونی در منطقه لیالستان در ساعت ۲۱:۲۵ امشب به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان گزارش شد.
🔹بلافاصله ۸ آتش نشان به وسیله سه دستگاه خودروی اطفایی به محل اعزام شدند.
🔹آتش نشانان پس از حضور در محل با ایمن سازی محل حادثه، با کشیدن چندین رشته لوله آبرسان از دو ناحیه نسبت به مهار آتش اقدام کردند.
🔹علت آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.
🔹این حادثه خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشت.
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
📝 #رضا_باقرى
جمعه را از بیخ و بن تعطیل باشید
فکر تعطیل، دلتنگی تعطیل،
مرور خاطره تعطیل ..
بروید لب آبی، دشتی، دمنی،
کوهی چیزی بنشینید،
و به اندازهی یک هفته با خود خلوت کنید؛
نه گریه کنید،
نه جای کسی را خالی کنید،
یک نفس عمیق بکشید،
و لبخند بزنید ..
آنوقت میفهمید؛
آدم تا میتواند خودش را کامل داشته باشد،
حیف است نیمش را پیش کسی جا بگذارد که معلوم نیست الان کجاست!
📸 #میثم_موسی_زاده
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
https://telegram.me/joinchat/BCfCDDv6ivt9QWuu7V0nFw
جمعه را از بیخ و بن تعطیل باشید
فکر تعطیل، دلتنگی تعطیل،
مرور خاطره تعطیل ..
بروید لب آبی، دشتی، دمنی،
کوهی چیزی بنشینید،
و به اندازهی یک هفته با خود خلوت کنید؛
نه گریه کنید،
نه جای کسی را خالی کنید،
یک نفس عمیق بکشید،
و لبخند بزنید ..
آنوقت میفهمید؛
آدم تا میتواند خودش را کامل داشته باشد،
حیف است نیمش را پیش کسی جا بگذارد که معلوم نیست الان کجاست!
📸 #میثم_موسی_زاده
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
https://telegram.me/joinchat/BCfCDDv6ivt9QWuu7V0nFw
۳۱اکتبر (۹ابان) جشن هالووینه، یعنی ترسناکترین شب سال خارجیا
- هالووین یک جشن مسیحیت غربی و بیشتر سنتی میباشد که در شب ۳۱ اکتبر (نهم آبان) برگزار میشود. بسیاری از افراد در این شب با چهرههای نقاشی شده، لباسهای عجیب یا لباسهای شخصیتهای معروف، چهره و ظاهری که بهنظرشان ترسناک باشد خود را آماده جشن میکنند؛ همچنین کودکان برای قاشقزنی برای جمعآوری نبات و آجیل به در خانه دیگران میروند. این جشن را مهاجران ایرلندی و اسکاتلندی در سده نوزدهم با خود به قاره آمریکا آوردند.
- در بسیاری از نقاط جهان، مراسم دینی مسیحی اجرا میشود، از جمله حضور در مراسم کلیسا و دعاخوانی با روشن کردن شمع بر سر قبر مردگان، گرچه در جای دیگر به صورت یک جشن سکولار است و جنبه تجاری دارد. برخی از مسیحیان در طول تاریخ در این روزها از خوردن گوشت در شب امتناع میورزند، یک سنت در خوردن غذاهای خاص در این روز که به شب زنده داری میپردازند، خوردن سیب و سیب زمینی و پن کیک یا کیک روح میباشد.
هالووین مبارک👻
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
- هالووین یک جشن مسیحیت غربی و بیشتر سنتی میباشد که در شب ۳۱ اکتبر (نهم آبان) برگزار میشود. بسیاری از افراد در این شب با چهرههای نقاشی شده، لباسهای عجیب یا لباسهای شخصیتهای معروف، چهره و ظاهری که بهنظرشان ترسناک باشد خود را آماده جشن میکنند؛ همچنین کودکان برای قاشقزنی برای جمعآوری نبات و آجیل به در خانه دیگران میروند. این جشن را مهاجران ایرلندی و اسکاتلندی در سده نوزدهم با خود به قاره آمریکا آوردند.
- در بسیاری از نقاط جهان، مراسم دینی مسیحی اجرا میشود، از جمله حضور در مراسم کلیسا و دعاخوانی با روشن کردن شمع بر سر قبر مردگان، گرچه در جای دیگر به صورت یک جشن سکولار است و جنبه تجاری دارد. برخی از مسیحیان در طول تاریخ در این روزها از خوردن گوشت در شب امتناع میورزند، یک سنت در خوردن غذاهای خاص در این روز که به شب زنده داری میپردازند، خوردن سیب و سیب زمینی و پن کیک یا کیک روح میباشد.
هالووین مبارک👻
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ایشون همسر حداد_عادل هستند: با تاسيس مدارس غير انتفاعي مخالف بودم تا اينكه پسرمون خواست بره رشته انساني و مدرسه خوب نبود مجبور شديم خودمون براش مدرسه تاسيس كنيم!
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
🔴 در سال ۲۰۱۶، انتقادات از دیوید کامرون، نخست وزیر وقت بریتانیا به دلیل فرستادنِ فرزندش به مدرسه غیرانتفاعی به جای مدرسه دولتی، تا اندازهای بالا گرفت که او مجبور به عذرخواهی شد.
🔹در نظام سرمایهداری، نخست وزیر به خاطر فرستادن بچهش به مدرسه غیر انتفاعی بازخواست میشه اما در کشور ما مسئولین به خاطر بچهشون مدرسه غیر انتفاعی تاسیس میکنند! حرفی باقی میمونه؟! (💬 نظر دهید)
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
https://telegram.me/joinchat/BCfCDDv6ivt9QWuu7V0nFw
🔹در نظام سرمایهداری، نخست وزیر به خاطر فرستادن بچهش به مدرسه غیر انتفاعی بازخواست میشه اما در کشور ما مسئولین به خاطر بچهشون مدرسه غیر انتفاعی تاسیس میکنند! حرفی باقی میمونه؟! (💬 نظر دهید)
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
https://telegram.me/joinchat/BCfCDDv6ivt9QWuu7V0nFw
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
مسابقات تیمی و انفرادی ورزشهای پهلوانی(قهرمانی منطقه ۵کشور) در زورخانه علی ابن ابیطالب لاهیجان
📽 #سید_علیرضا_میری
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
📽 #سید_علیرضا_میری
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel