This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اشتباه نكنيد اينجا ژاپن نيست و اون پليس هم ژاپنى نيست
پلیس راهنمایی و رانندگی رانندهای که ته سیگارش رو انداخته رو زمین رو مجبور میکنه سیگارش رو برداره👏
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
https://telegram.me/joinchat/BCfCDDv6ivt9QWuu7V0nFw
پلیس راهنمایی و رانندگی رانندهای که ته سیگارش رو انداخته رو زمین رو مجبور میکنه سیگارش رو برداره👏
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
https://telegram.me/joinchat/BCfCDDv6ivt9QWuu7V0nFw
لاهیجان Lahijan
گيلان و لاهیجان صاحب دومین کرسی مدرسی هواشناسی کوهستان فدراسیون کوهنوردی شد. سرکار خانم دکتر سمانه نگاه، موفق به دریافت مدرسی هواشناسی کوهستان فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ج.ا. ایران شدند. سرکار خانم دکتر نگاه اهل لاهیجان و دارای دکتری هواشناسی هستند.…
🔴قابل توجه كوهنوردان، دره نوردان و كاربران كوهستان
🔴چشم انداز بارشي هفته پيش رو ( پنجشنبه ٢٣ آبان تا دوشنبه ٢٧ آبان٩٨)
🔴🔴اخطاريه
🔴طي اين مدت دو موج بارشي فعال وارد كشور مي شود:
🔘طي روزهاي پنجشنبه و جمعه نفوذ هواي سرد از عرضهاي شمالي و همراهي آن با جريانات ناپايدار سطوح مياني جو براي نواحي كوهستاني نوار شمالي كشور بارش باران و برف به دنبال دارد.
🔘از روز پنجشنبه بتدريج شرايط براي افزايش ابر، مه آلود شدن و بارندگي و باد شديد و احتمال رعدوبرق در ارتفاعات، خط الرأس ها و نواحي كوهستاني استان اردبيل، ارتفاعات تالش، ارتفاعات البرز آغاز مي شود.
🔘با استقرار جبهه سرد از اواخر وقت پنجشنبه براي ارتفاعات بالاي ٢٠٠٠ متر نواحي مذكور بارش برف آغاز مي شود.
🔘بتدريج طي روز جمعه و شنبه با كاهش محسوس دما، بارش برف و كولاك به ارتفاعات و نواحي كوهستاني حدود ١٢٠٠ متر و بالاتر گسترش مي يابد.
🔴بتدريج از روز شنبه با عميق شدن موج ناپايدار علاوه بر نواحي شمال غرب و ارتفاعات البرز، شرايط بارش براي بخشهاي غربي، جنوب غرب ، ارتفاعات زاگرس مهيا مي شود.
🔘طي روز شنبه براي ارتفاعات زاگرس مركزي، شمال خوزستان و بخشهايي از استان ايلام، بارش هاي سيل آسا همراه با وزش باد شديد و رعدوبرق و تگرگ و براي قله ها و خط الرأس هاي بالاي ٣٠٠٠ متر بارش برف و كولاك پيش بيني مي شود.
🔘طي روز يكشنبه بارش باران و برف شديد، احتمال رعدوبرق و تگرگ براي نيمه غربي كشور شامل ارتفاعات زاگرس مركزي، زاگرس شمالي، ارتفاعات غرب كشور و ارتفاعات تالش و البرز غربي تشديد مي شود كه موجب طغيان رودخانه ها و بارش برف و كولاك براي اين مناطق مي شود.
🔘طي روزهاي يكشنبه و دوشنبه شدت بارش ها مربوط به ارتفاعات زاگرس مركزي مي باشد
🔴🔴بنابراين طي روزهاي پنجشنبه تا جمعه براي ارتفاعات اردبيل و البرز(غالبا دامنه شمالي)و از روز شنبه براي ارتفاعات زاگرس و نيمه غربي كشور شرايط جوي براي فعاليت هاي كوهنوردي و طبيعت گردي نامناسب است.
🔴پيش بيني فوق براساس اطلاعات و نقشه هاي روز سه شنبه ٢١ آبان صادر شده است، هرگونه تغييرات در الگوي نقشه ها اطلاع رساني مي شود.
🌪 هواشناسی کوهستان🌪
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
https://telegram.me/joinchat/BCfCDDv6ivt9QWuu7V0nFw
🔴چشم انداز بارشي هفته پيش رو ( پنجشنبه ٢٣ آبان تا دوشنبه ٢٧ آبان٩٨)
🔴🔴اخطاريه
🔴طي اين مدت دو موج بارشي فعال وارد كشور مي شود:
🔘طي روزهاي پنجشنبه و جمعه نفوذ هواي سرد از عرضهاي شمالي و همراهي آن با جريانات ناپايدار سطوح مياني جو براي نواحي كوهستاني نوار شمالي كشور بارش باران و برف به دنبال دارد.
🔘از روز پنجشنبه بتدريج شرايط براي افزايش ابر، مه آلود شدن و بارندگي و باد شديد و احتمال رعدوبرق در ارتفاعات، خط الرأس ها و نواحي كوهستاني استان اردبيل، ارتفاعات تالش، ارتفاعات البرز آغاز مي شود.
🔘با استقرار جبهه سرد از اواخر وقت پنجشنبه براي ارتفاعات بالاي ٢٠٠٠ متر نواحي مذكور بارش برف آغاز مي شود.
🔘بتدريج طي روز جمعه و شنبه با كاهش محسوس دما، بارش برف و كولاك به ارتفاعات و نواحي كوهستاني حدود ١٢٠٠ متر و بالاتر گسترش مي يابد.
🔴بتدريج از روز شنبه با عميق شدن موج ناپايدار علاوه بر نواحي شمال غرب و ارتفاعات البرز، شرايط بارش براي بخشهاي غربي، جنوب غرب ، ارتفاعات زاگرس مهيا مي شود.
🔘طي روز شنبه براي ارتفاعات زاگرس مركزي، شمال خوزستان و بخشهايي از استان ايلام، بارش هاي سيل آسا همراه با وزش باد شديد و رعدوبرق و تگرگ و براي قله ها و خط الرأس هاي بالاي ٣٠٠٠ متر بارش برف و كولاك پيش بيني مي شود.
🔘طي روز يكشنبه بارش باران و برف شديد، احتمال رعدوبرق و تگرگ براي نيمه غربي كشور شامل ارتفاعات زاگرس مركزي، زاگرس شمالي، ارتفاعات غرب كشور و ارتفاعات تالش و البرز غربي تشديد مي شود كه موجب طغيان رودخانه ها و بارش برف و كولاك براي اين مناطق مي شود.
🔘طي روزهاي يكشنبه و دوشنبه شدت بارش ها مربوط به ارتفاعات زاگرس مركزي مي باشد
🔴🔴بنابراين طي روزهاي پنجشنبه تا جمعه براي ارتفاعات اردبيل و البرز(غالبا دامنه شمالي)و از روز شنبه براي ارتفاعات زاگرس و نيمه غربي كشور شرايط جوي براي فعاليت هاي كوهنوردي و طبيعت گردي نامناسب است.
🔴پيش بيني فوق براساس اطلاعات و نقشه هاي روز سه شنبه ٢١ آبان صادر شده است، هرگونه تغييرات در الگوي نقشه ها اطلاع رساني مي شود.
🌪 هواشناسی کوهستان🌪
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
https://telegram.me/joinchat/BCfCDDv6ivt9QWuu7V0nFw
#صدای_شهروند
درگیر شدن بیمار و طول درمان در بیمارستان های دولتی فاجعه آمیز و در مراکز درمانی و بیمارستان های خصوصی نگاه تجارتی به بیمار حاکم است .این در حالی است که اگر به دولتی ها مراجعه کنید اکثریت کادر درمان به بیمار و همراهش همچون فقیران کاسه بدست نظر دارند و کرامت شان را حفظ نمی کنندو نمی فهمند بیشتر این بیماران سال ها حق بیمه پرداخت کرده اند و حالا از سرمایه گذاری بینوای خود استفاده می کنند.خصوصی ها هم که بیمار را چونان کیسه پولی می بینند که هرچه بیشتر برایش خرج بتراشند.اشتباهات مهلک تشخیص و درمان هم که جای خود را محفوظ داشته است.برخی پزشکان و عوامل بیمارستانی انگار از فرازمینی ها هستند و نوعی خودبزرگ بینی و بی تفاوتی خاصی نسبت به بیمار دارند.بی شک توهم برتر بودن گروه پزشکی از فرهنگ عوامانه خودمان برخاسته است وگرنه در ملل مترقی پزشکان هم همچون سایر مردم شان و منزلت دارند نه بیشترمخصوصن که اکثریت قریب به اتفاق این جماعت در ایران از حاذقیت بهره ای نبرده اند .خدایا ،فریادرسا ،هیچ کس را اسیر بیمارستان ها نکن.البته از جماعت اندک پزشکان و کادر درمانی دلسوز و خادم هم تشکر ویژه می شود چون اگرهمین تعداد هم نباشند از بیماران جز جنازه ای برجای نخواهد ماند .#منتفد_بی_ادعا
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
درگیر شدن بیمار و طول درمان در بیمارستان های دولتی فاجعه آمیز و در مراکز درمانی و بیمارستان های خصوصی نگاه تجارتی به بیمار حاکم است .این در حالی است که اگر به دولتی ها مراجعه کنید اکثریت کادر درمان به بیمار و همراهش همچون فقیران کاسه بدست نظر دارند و کرامت شان را حفظ نمی کنندو نمی فهمند بیشتر این بیماران سال ها حق بیمه پرداخت کرده اند و حالا از سرمایه گذاری بینوای خود استفاده می کنند.خصوصی ها هم که بیمار را چونان کیسه پولی می بینند که هرچه بیشتر برایش خرج بتراشند.اشتباهات مهلک تشخیص و درمان هم که جای خود را محفوظ داشته است.برخی پزشکان و عوامل بیمارستانی انگار از فرازمینی ها هستند و نوعی خودبزرگ بینی و بی تفاوتی خاصی نسبت به بیمار دارند.بی شک توهم برتر بودن گروه پزشکی از فرهنگ عوامانه خودمان برخاسته است وگرنه در ملل مترقی پزشکان هم همچون سایر مردم شان و منزلت دارند نه بیشترمخصوصن که اکثریت قریب به اتفاق این جماعت در ایران از حاذقیت بهره ای نبرده اند .خدایا ،فریادرسا ،هیچ کس را اسیر بیمارستان ها نکن.البته از جماعت اندک پزشکان و کادر درمانی دلسوز و خادم هم تشکر ویژه می شود چون اگرهمین تعداد هم نباشند از بیماران جز جنازه ای برجای نخواهد ماند .#منتفد_بی_ادعا
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
اطلاعیه شماره 33 هواشناسی گیلان
بارندگی و ورزش باد (بعضی نقاط گاهی شدید) و برف در ارتفاعات!
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
بارندگی و ورزش باد (بعضی نقاط گاهی شدید) و برف در ارتفاعات!
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
از "تسلیت میگم" خوشم نمیاد.
"غم آخرتون باشه" غیر ممکنه مگه اینکه طرف خودش بمیره.
"روحش شاد" و هرچی که توش روح داره متافیزیکیه.
"بقای عمر شما باشه" از جیب مرحوم به بازمانده بخشیدنه.
"متاسفم" تو فارسی یه جوری تحقیر کنندهست.
چرا زبان فارسی یه جمله درست حسابی برای همدردی نداره؟
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
"غم آخرتون باشه" غیر ممکنه مگه اینکه طرف خودش بمیره.
"روحش شاد" و هرچی که توش روح داره متافیزیکیه.
"بقای عمر شما باشه" از جیب مرحوم به بازمانده بخشیدنه.
"متاسفم" تو فارسی یه جوری تحقیر کنندهست.
چرا زبان فارسی یه جمله درست حسابی برای همدردی نداره؟
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بالاخره ازدواج، "یک هندوانهی دربستهست" یا در دوران نامزدی و دوستی، تَقّهای به این هندوانه میخورد؟!
بحث پرچالش مجری تلویزیون و روانشناس در برنامه زنده درباره شناخت زوجین از هم قبل از شروع زندگی مشترک!
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
بحث پرچالش مجری تلویزیون و روانشناس در برنامه زنده درباره شناخت زوجین از هم قبل از شروع زندگی مشترک!
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
لاهیجان Lahijan
پارک کردن مسافر غیر مسئول و بی فرهنگ در وسط بلوار پارک دانشجو بلوار 45 متری 😱 🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇 🆔 @lahijan_channel
ایستادن و توقف وسایل نقلیه براساس( ماده ۱۶۳ ایین نامه راهور) در محلهای زیر ممنوع است :
الف. پیاده رو یا گذرگاه عابر پیاده .
ب. مقابل ورودی خیابانها و جاده ها و کوچه ها یا ورودی و خروجی اتومبیل در جلوی ساختمانها .
پ . داخل تقاطع .
ت. در فاصله ۱۵ متری میدان و تقاطع یا سه راهها یا تقاطع راه آهن .
ث. در فاصله ۱۵ متری از شیرهای آب اتش نشانی و شیر های آب نصب شده در راهها .
ج . در فاصله ۱۵ متری چراغ های راهنمایی رانندگی و یا محل هایی که توقف وسایل نقلیه مانع دید علائم راهنمایی بشود .
چ. از ابتدا تا انتهای پیچ ها .
ح. در فاصله ۱۵ متری ورودی و خروجی مراکز اتش نشانی ، پلیس و بیمارستانها و فوریت های پزشکی .
خ. کنار وسایل نقلیه ای که خود متوقف هستند ( دوبله پارک)
د. روی پلها و ورودی تونلها و معابر در ارتفاع .
ذ . در خیابانهایی که پیاده روی ان قابل عبور نبوده و پیادگان مجبورند در بخشی از پیاده رو عبور کنند.
ر. در ایستگاههای وسیله نقلیه همگانی و حریم انها که با علائم راهنمایی و رانندگی مشخص است .
ز. در محلهایی که علائم راهنمایی و رانندگی مانند تابلو های توقف ممنوع یا ایستادن ممنوع و یا خط کشی های شطرنجی در سطح تقاطع و یا معابر نیز دلالت بر ممنوعیت توقف نماید .
ژ. در هر نقطه از معابر در حال تعمیر شستشو و یا تعویض روغن و نیز در طول مسیرهای ویژه اتوبوس و دوچرخه و همچنین در طول مسیر و خطهای عبور ازادراه .
س . در جاهایی که دستگاه توقف سنج ( پارکومتر ) نصب شده و یا توقف با کارت پارک و یا انواع دیگر تجهیزلت توقف سنج با علائم مشخص کننده ، مجاز می باشد ، به علت پرداخت نکردن هزینه توقف و نداشتن کارت پارک مجاز و یا پایان زمان توقف .
حالا سوال من از دوستان این است اگر تمام رانندگان این موارد را رعایت نمایند که تمام این موارد قانونی تجاوز به حقوق دیگران است آیا مشکلی در روند ترافیک به وجود خواهد امد ؟
پس در سایه قانون به حقوق همدیگر احترام بگذاریم تا شهری منظم از لحاظ ترافیکی داشته باشیم ...
با تشکر
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
https://t.me/lahijan_channel/54098
الف. پیاده رو یا گذرگاه عابر پیاده .
ب. مقابل ورودی خیابانها و جاده ها و کوچه ها یا ورودی و خروجی اتومبیل در جلوی ساختمانها .
پ . داخل تقاطع .
ت. در فاصله ۱۵ متری میدان و تقاطع یا سه راهها یا تقاطع راه آهن .
ث. در فاصله ۱۵ متری از شیرهای آب اتش نشانی و شیر های آب نصب شده در راهها .
ج . در فاصله ۱۵ متری چراغ های راهنمایی رانندگی و یا محل هایی که توقف وسایل نقلیه مانع دید علائم راهنمایی بشود .
چ. از ابتدا تا انتهای پیچ ها .
ح. در فاصله ۱۵ متری ورودی و خروجی مراکز اتش نشانی ، پلیس و بیمارستانها و فوریت های پزشکی .
خ. کنار وسایل نقلیه ای که خود متوقف هستند ( دوبله پارک)
د. روی پلها و ورودی تونلها و معابر در ارتفاع .
ذ . در خیابانهایی که پیاده روی ان قابل عبور نبوده و پیادگان مجبورند در بخشی از پیاده رو عبور کنند.
ر. در ایستگاههای وسیله نقلیه همگانی و حریم انها که با علائم راهنمایی و رانندگی مشخص است .
ز. در محلهایی که علائم راهنمایی و رانندگی مانند تابلو های توقف ممنوع یا ایستادن ممنوع و یا خط کشی های شطرنجی در سطح تقاطع و یا معابر نیز دلالت بر ممنوعیت توقف نماید .
ژ. در هر نقطه از معابر در حال تعمیر شستشو و یا تعویض روغن و نیز در طول مسیرهای ویژه اتوبوس و دوچرخه و همچنین در طول مسیر و خطهای عبور ازادراه .
س . در جاهایی که دستگاه توقف سنج ( پارکومتر ) نصب شده و یا توقف با کارت پارک و یا انواع دیگر تجهیزلت توقف سنج با علائم مشخص کننده ، مجاز می باشد ، به علت پرداخت نکردن هزینه توقف و نداشتن کارت پارک مجاز و یا پایان زمان توقف .
حالا سوال من از دوستان این است اگر تمام رانندگان این موارد را رعایت نمایند که تمام این موارد قانونی تجاوز به حقوق دیگران است آیا مشکلی در روند ترافیک به وجود خواهد امد ؟
پس در سایه قانون به حقوق همدیگر احترام بگذاریم تا شهری منظم از لحاظ ترافیکی داشته باشیم ...
با تشکر
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
https://t.me/lahijan_channel/54098
Telegram
لاهیجان Lahijan
پارک کردن مسافر غیر مسئول و بی فرهنگ در وسط بلوار پارک دانشجو بلوار 45 متری 😱
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
👍1
#صدای_شهروند
با سلام خدمت ادمین محترم
عکس فوق مربوط به خیابان آزادگان خیابان ۱۲ متری آزادگان هست
مدتی هست بهداشت این خیابان تحت تاثیر قرار گرفته
سرتاسر خیابان پر از لاشه ی موش
موش وارد منزل و محل کسب مردم شده
بچه ها در حال رفت و آمد هستن واقعا سلامتی مردم این منطقه در خطره
خواهشا مسیولین رسیدگی کنن
و موش ها رو از بین ببرن
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
https://telegram.me/joinchat/BCfCDDv6ivt9QWuu7V0nFw
با سلام خدمت ادمین محترم
عکس فوق مربوط به خیابان آزادگان خیابان ۱۲ متری آزادگان هست
مدتی هست بهداشت این خیابان تحت تاثیر قرار گرفته
سرتاسر خیابان پر از لاشه ی موش
موش وارد منزل و محل کسب مردم شده
بچه ها در حال رفت و آمد هستن واقعا سلامتی مردم این منطقه در خطره
خواهشا مسیولین رسیدگی کنن
و موش ها رو از بین ببرن
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
https://telegram.me/joinchat/BCfCDDv6ivt9QWuu7V0nFw
گوهری در صدف قلب کسی می ماند، که در این بازار بی مهری بود گوهرشناس.
۹۸/۸/۲۰
دلنوشته و عکس: وحید شمس یوسفی
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
https://telegram.me/joinchat/BCfCDDv6ivt9QWuu7V0nFw
۹۸/۸/۲۰
دلنوشته و عکس: وحید شمس یوسفی
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
https://telegram.me/joinchat/BCfCDDv6ivt9QWuu7V0nFw
🔴 آخر هفته بارانی🌧 و برفی
از عصر پنج شنبه هفته کنونی در مناطق جلگه ای گیلان، باران🌧 و در کوهستان برف می بارد.
⭕️ مدیرکل هواشناسی گیلان امروز گفت :
🔸 از عصر پنج شنبه هفته جاری بارش باران🌧 ، وزش باد گاهی شدید ، و احتمال رعد و برق⚡️ در استان پیش بینی می شود.
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
از عصر پنج شنبه هفته کنونی در مناطق جلگه ای گیلان، باران🌧 و در کوهستان برف می بارد.
⭕️ مدیرکل هواشناسی گیلان امروز گفت :
🔸 از عصر پنج شنبه هفته جاری بارش باران🌧 ، وزش باد گاهی شدید ، و احتمال رعد و برق⚡️ در استان پیش بینی می شود.
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
حسن روحانی : اگر کسی بیکار باشد مقصر خودش است !
.
من با ایشون موافقم، اصلا ما مردم مقصریم که به دنیا اومدیم ! دولت رو چه به اشتغال زایی ؟ تشکر پرزیدنت!
.
🎨 : پروانه ایزدخواست
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
.
من با ایشون موافقم، اصلا ما مردم مقصریم که به دنیا اومدیم ! دولت رو چه به اشتغال زایی ؟ تشکر پرزیدنت!
.
🎨 : پروانه ایزدخواست
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
«من همیشه بیاد خواهم داشت که اگر با آرامش و امنیتی دلنشین در کانون گرم خانواده روزها را سپری می سازم، همه را مدیون خون سرخ شما هستم که بر این خاک مقدس جاری گشت و سرخی اش را لاله ها تا ابدیت با یادگار خواهند داشت.»
بسم رب الشهدا و صدیقین
یادواره شهدای والامقام روستای #گورندان
زمان :پنج شنبه ۹۸/۸/۲۳ از ساعت ۱۴/۳۰ الـــی ۱۶/۳۰
مکان:مسجد جامع اکبریه#گورندان
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
بسم رب الشهدا و صدیقین
یادواره شهدای والامقام روستای #گورندان
زمان :پنج شنبه ۹۸/۸/۲۳ از ساعت ۱۴/۳۰ الـــی ۱۶/۳۰
مکان:مسجد جامع اکبریه#گورندان
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
علی کریمی در واکنش به این پرتره با قرار دادن ویدئوی آن در صفحه شخصی خودش نوشت: جادوگر فقط خودت..
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👈 اطلاعات عجیب از سهامداران اسنپ
👤مدير عامل اسنپ:
🔹دو فرد عرب و آلمانی اسنپ را در ایران راهانداختند و هم اکنون بیش از ۴۰درصد درآمد این شرکت به جیب خارجیها میرود
🔹۶۰ درصد ایرانسل، ۳۰درصد یک شرکت آلمانی متعلق به ۲عربستانی، ۱۰ درصد هم هایپراستار که متعلق به یک اماراتی هست
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
👤مدير عامل اسنپ:
🔹دو فرد عرب و آلمانی اسنپ را در ایران راهانداختند و هم اکنون بیش از ۴۰درصد درآمد این شرکت به جیب خارجیها میرود
🔹۶۰ درصد ایرانسل، ۳۰درصد یک شرکت آلمانی متعلق به ۲عربستانی، ۱۰ درصد هم هایپراستار که متعلق به یک اماراتی هست
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک هفته پس از زلزله آذربایجان
درخواست یک هممیهن از شهر میانه:
زمستانهای اینجا خیلی سرده
اینجا کوهستانی است، زمستونو زنده بمونیم تا بهار یه فکری بکنیم
مسئولین کمک کنند تا سرپناهی ایجاد شود.
...
آیا شنوندهای هست؟؟؟
کاش سازمانهای امدادی مکانی برای اهدای پتو و وسایل گرمایشی اعلام کنند.
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
درخواست یک هممیهن از شهر میانه:
زمستانهای اینجا خیلی سرده
اینجا کوهستانی است، زمستونو زنده بمونیم تا بهار یه فکری بکنیم
مسئولین کمک کنند تا سرپناهی ایجاد شود.
...
آیا شنوندهای هست؟؟؟
کاش سازمانهای امدادی مکانی برای اهدای پتو و وسایل گرمایشی اعلام کنند.
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امروز تو مدارس لندن روزِ جوراب لنگه به لنگه بود، واسه این که بچهها یاد بگیرن کسی رو که مثل اونها لباس نمیپوشه قضاوت نکنن و آزار ندن، به فردیت آدمها احترام گذاشته بشه و آدمها خودشون رو راحت بیان کنن.
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel