از "تسلیت میگم" خوشم نمیاد.
"غم آخرتون باشه" غیر ممکنه مگه اینکه طرف خودش بمیره.
"روحش شاد" و هرچی که توش روح داره متافیزیکیه.
"بقای عمر شما باشه" از جیب مرحوم به بازمانده بخشیدنه.
"متاسفم" تو فارسی یه جوری تحقیر کنندهست.
چرا زبان فارسی یه جمله درست حسابی برای همدردی نداره؟
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
"غم آخرتون باشه" غیر ممکنه مگه اینکه طرف خودش بمیره.
"روحش شاد" و هرچی که توش روح داره متافیزیکیه.
"بقای عمر شما باشه" از جیب مرحوم به بازمانده بخشیدنه.
"متاسفم" تو فارسی یه جوری تحقیر کنندهست.
چرا زبان فارسی یه جمله درست حسابی برای همدردی نداره؟
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بالاخره ازدواج، "یک هندوانهی دربستهست" یا در دوران نامزدی و دوستی، تَقّهای به این هندوانه میخورد؟!
بحث پرچالش مجری تلویزیون و روانشناس در برنامه زنده درباره شناخت زوجین از هم قبل از شروع زندگی مشترک!
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
بحث پرچالش مجری تلویزیون و روانشناس در برنامه زنده درباره شناخت زوجین از هم قبل از شروع زندگی مشترک!
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
لاهیجان Lahijan
پارک کردن مسافر غیر مسئول و بی فرهنگ در وسط بلوار پارک دانشجو بلوار 45 متری 😱 🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇 🆔 @lahijan_channel
ایستادن و توقف وسایل نقلیه براساس( ماده ۱۶۳ ایین نامه راهور) در محلهای زیر ممنوع است :
الف. پیاده رو یا گذرگاه عابر پیاده .
ب. مقابل ورودی خیابانها و جاده ها و کوچه ها یا ورودی و خروجی اتومبیل در جلوی ساختمانها .
پ . داخل تقاطع .
ت. در فاصله ۱۵ متری میدان و تقاطع یا سه راهها یا تقاطع راه آهن .
ث. در فاصله ۱۵ متری از شیرهای آب اتش نشانی و شیر های آب نصب شده در راهها .
ج . در فاصله ۱۵ متری چراغ های راهنمایی رانندگی و یا محل هایی که توقف وسایل نقلیه مانع دید علائم راهنمایی بشود .
چ. از ابتدا تا انتهای پیچ ها .
ح. در فاصله ۱۵ متری ورودی و خروجی مراکز اتش نشانی ، پلیس و بیمارستانها و فوریت های پزشکی .
خ. کنار وسایل نقلیه ای که خود متوقف هستند ( دوبله پارک)
د. روی پلها و ورودی تونلها و معابر در ارتفاع .
ذ . در خیابانهایی که پیاده روی ان قابل عبور نبوده و پیادگان مجبورند در بخشی از پیاده رو عبور کنند.
ر. در ایستگاههای وسیله نقلیه همگانی و حریم انها که با علائم راهنمایی و رانندگی مشخص است .
ز. در محلهایی که علائم راهنمایی و رانندگی مانند تابلو های توقف ممنوع یا ایستادن ممنوع و یا خط کشی های شطرنجی در سطح تقاطع و یا معابر نیز دلالت بر ممنوعیت توقف نماید .
ژ. در هر نقطه از معابر در حال تعمیر شستشو و یا تعویض روغن و نیز در طول مسیرهای ویژه اتوبوس و دوچرخه و همچنین در طول مسیر و خطهای عبور ازادراه .
س . در جاهایی که دستگاه توقف سنج ( پارکومتر ) نصب شده و یا توقف با کارت پارک و یا انواع دیگر تجهیزلت توقف سنج با علائم مشخص کننده ، مجاز می باشد ، به علت پرداخت نکردن هزینه توقف و نداشتن کارت پارک مجاز و یا پایان زمان توقف .
حالا سوال من از دوستان این است اگر تمام رانندگان این موارد را رعایت نمایند که تمام این موارد قانونی تجاوز به حقوق دیگران است آیا مشکلی در روند ترافیک به وجود خواهد امد ؟
پس در سایه قانون به حقوق همدیگر احترام بگذاریم تا شهری منظم از لحاظ ترافیکی داشته باشیم ...
با تشکر
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
https://t.me/lahijan_channel/54098
الف. پیاده رو یا گذرگاه عابر پیاده .
ب. مقابل ورودی خیابانها و جاده ها و کوچه ها یا ورودی و خروجی اتومبیل در جلوی ساختمانها .
پ . داخل تقاطع .
ت. در فاصله ۱۵ متری میدان و تقاطع یا سه راهها یا تقاطع راه آهن .
ث. در فاصله ۱۵ متری از شیرهای آب اتش نشانی و شیر های آب نصب شده در راهها .
ج . در فاصله ۱۵ متری چراغ های راهنمایی رانندگی و یا محل هایی که توقف وسایل نقلیه مانع دید علائم راهنمایی بشود .
چ. از ابتدا تا انتهای پیچ ها .
ح. در فاصله ۱۵ متری ورودی و خروجی مراکز اتش نشانی ، پلیس و بیمارستانها و فوریت های پزشکی .
خ. کنار وسایل نقلیه ای که خود متوقف هستند ( دوبله پارک)
د. روی پلها و ورودی تونلها و معابر در ارتفاع .
ذ . در خیابانهایی که پیاده روی ان قابل عبور نبوده و پیادگان مجبورند در بخشی از پیاده رو عبور کنند.
ر. در ایستگاههای وسیله نقلیه همگانی و حریم انها که با علائم راهنمایی و رانندگی مشخص است .
ز. در محلهایی که علائم راهنمایی و رانندگی مانند تابلو های توقف ممنوع یا ایستادن ممنوع و یا خط کشی های شطرنجی در سطح تقاطع و یا معابر نیز دلالت بر ممنوعیت توقف نماید .
ژ. در هر نقطه از معابر در حال تعمیر شستشو و یا تعویض روغن و نیز در طول مسیرهای ویژه اتوبوس و دوچرخه و همچنین در طول مسیر و خطهای عبور ازادراه .
س . در جاهایی که دستگاه توقف سنج ( پارکومتر ) نصب شده و یا توقف با کارت پارک و یا انواع دیگر تجهیزلت توقف سنج با علائم مشخص کننده ، مجاز می باشد ، به علت پرداخت نکردن هزینه توقف و نداشتن کارت پارک مجاز و یا پایان زمان توقف .
حالا سوال من از دوستان این است اگر تمام رانندگان این موارد را رعایت نمایند که تمام این موارد قانونی تجاوز به حقوق دیگران است آیا مشکلی در روند ترافیک به وجود خواهد امد ؟
پس در سایه قانون به حقوق همدیگر احترام بگذاریم تا شهری منظم از لحاظ ترافیکی داشته باشیم ...
با تشکر
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
https://t.me/lahijan_channel/54098
Telegram
لاهیجان Lahijan
پارک کردن مسافر غیر مسئول و بی فرهنگ در وسط بلوار پارک دانشجو بلوار 45 متری 😱
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
👍1
#صدای_شهروند
با سلام خدمت ادمین محترم
عکس فوق مربوط به خیابان آزادگان خیابان ۱۲ متری آزادگان هست
مدتی هست بهداشت این خیابان تحت تاثیر قرار گرفته
سرتاسر خیابان پر از لاشه ی موش
موش وارد منزل و محل کسب مردم شده
بچه ها در حال رفت و آمد هستن واقعا سلامتی مردم این منطقه در خطره
خواهشا مسیولین رسیدگی کنن
و موش ها رو از بین ببرن
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
https://telegram.me/joinchat/BCfCDDv6ivt9QWuu7V0nFw
با سلام خدمت ادمین محترم
عکس فوق مربوط به خیابان آزادگان خیابان ۱۲ متری آزادگان هست
مدتی هست بهداشت این خیابان تحت تاثیر قرار گرفته
سرتاسر خیابان پر از لاشه ی موش
موش وارد منزل و محل کسب مردم شده
بچه ها در حال رفت و آمد هستن واقعا سلامتی مردم این منطقه در خطره
خواهشا مسیولین رسیدگی کنن
و موش ها رو از بین ببرن
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
https://telegram.me/joinchat/BCfCDDv6ivt9QWuu7V0nFw
گوهری در صدف قلب کسی می ماند، که در این بازار بی مهری بود گوهرشناس.
۹۸/۸/۲۰
دلنوشته و عکس: وحید شمس یوسفی
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
https://telegram.me/joinchat/BCfCDDv6ivt9QWuu7V0nFw
۹۸/۸/۲۰
دلنوشته و عکس: وحید شمس یوسفی
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
https://telegram.me/joinchat/BCfCDDv6ivt9QWuu7V0nFw
🔴 آخر هفته بارانی🌧 و برفی
از عصر پنج شنبه هفته کنونی در مناطق جلگه ای گیلان، باران🌧 و در کوهستان برف می بارد.
⭕️ مدیرکل هواشناسی گیلان امروز گفت :
🔸 از عصر پنج شنبه هفته جاری بارش باران🌧 ، وزش باد گاهی شدید ، و احتمال رعد و برق⚡️ در استان پیش بینی می شود.
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
از عصر پنج شنبه هفته کنونی در مناطق جلگه ای گیلان، باران🌧 و در کوهستان برف می بارد.
⭕️ مدیرکل هواشناسی گیلان امروز گفت :
🔸 از عصر پنج شنبه هفته جاری بارش باران🌧 ، وزش باد گاهی شدید ، و احتمال رعد و برق⚡️ در استان پیش بینی می شود.
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
حسن روحانی : اگر کسی بیکار باشد مقصر خودش است !
.
من با ایشون موافقم، اصلا ما مردم مقصریم که به دنیا اومدیم ! دولت رو چه به اشتغال زایی ؟ تشکر پرزیدنت!
.
🎨 : پروانه ایزدخواست
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
.
من با ایشون موافقم، اصلا ما مردم مقصریم که به دنیا اومدیم ! دولت رو چه به اشتغال زایی ؟ تشکر پرزیدنت!
.
🎨 : پروانه ایزدخواست
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
«من همیشه بیاد خواهم داشت که اگر با آرامش و امنیتی دلنشین در کانون گرم خانواده روزها را سپری می سازم، همه را مدیون خون سرخ شما هستم که بر این خاک مقدس جاری گشت و سرخی اش را لاله ها تا ابدیت با یادگار خواهند داشت.»
بسم رب الشهدا و صدیقین
یادواره شهدای والامقام روستای #گورندان
زمان :پنج شنبه ۹۸/۸/۲۳ از ساعت ۱۴/۳۰ الـــی ۱۶/۳۰
مکان:مسجد جامع اکبریه#گورندان
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
بسم رب الشهدا و صدیقین
یادواره شهدای والامقام روستای #گورندان
زمان :پنج شنبه ۹۸/۸/۲۳ از ساعت ۱۴/۳۰ الـــی ۱۶/۳۰
مکان:مسجد جامع اکبریه#گورندان
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
علی کریمی در واکنش به این پرتره با قرار دادن ویدئوی آن در صفحه شخصی خودش نوشت: جادوگر فقط خودت..
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👈 اطلاعات عجیب از سهامداران اسنپ
👤مدير عامل اسنپ:
🔹دو فرد عرب و آلمانی اسنپ را در ایران راهانداختند و هم اکنون بیش از ۴۰درصد درآمد این شرکت به جیب خارجیها میرود
🔹۶۰ درصد ایرانسل، ۳۰درصد یک شرکت آلمانی متعلق به ۲عربستانی، ۱۰ درصد هم هایپراستار که متعلق به یک اماراتی هست
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
👤مدير عامل اسنپ:
🔹دو فرد عرب و آلمانی اسنپ را در ایران راهانداختند و هم اکنون بیش از ۴۰درصد درآمد این شرکت به جیب خارجیها میرود
🔹۶۰ درصد ایرانسل، ۳۰درصد یک شرکت آلمانی متعلق به ۲عربستانی، ۱۰ درصد هم هایپراستار که متعلق به یک اماراتی هست
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک هفته پس از زلزله آذربایجان
درخواست یک هممیهن از شهر میانه:
زمستانهای اینجا خیلی سرده
اینجا کوهستانی است، زمستونو زنده بمونیم تا بهار یه فکری بکنیم
مسئولین کمک کنند تا سرپناهی ایجاد شود.
...
آیا شنوندهای هست؟؟؟
کاش سازمانهای امدادی مکانی برای اهدای پتو و وسایل گرمایشی اعلام کنند.
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
درخواست یک هممیهن از شهر میانه:
زمستانهای اینجا خیلی سرده
اینجا کوهستانی است، زمستونو زنده بمونیم تا بهار یه فکری بکنیم
مسئولین کمک کنند تا سرپناهی ایجاد شود.
...
آیا شنوندهای هست؟؟؟
کاش سازمانهای امدادی مکانی برای اهدای پتو و وسایل گرمایشی اعلام کنند.
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امروز تو مدارس لندن روزِ جوراب لنگه به لنگه بود، واسه این که بچهها یاد بگیرن کسی رو که مثل اونها لباس نمیپوشه قضاوت نکنن و آزار ندن، به فردیت آدمها احترام گذاشته بشه و آدمها خودشون رو راحت بیان کنن.
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
#صدای_شهروند
سلام آقا حسین این وضعیت میدان گیل هست
2 ماهه کندن ولی آسفالت نمیکنن روزی حداقل 5 تا ماشین تو این چاله ها گیر میکنن لطفا بزارید تو پیجتون تا پیگیر بشن
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
سلام آقا حسین این وضعیت میدان گیل هست
2 ماهه کندن ولی آسفالت نمیکنن روزی حداقل 5 تا ماشین تو این چاله ها گیر میکنن لطفا بزارید تو پیجتون تا پیگیر بشن
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
🔺راننده تاکسی متفاوت قمی!
او معتقد است وقتی با پرایدش رانندگی میکند، علاوه بر کمربند ایمنی،کلاهکاسکت هم نیاز دارد😐
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel
او معتقد است وقتی با پرایدش رانندگی میکند، علاوه بر کمربند ایمنی،کلاهکاسکت هم نیاز دارد😐
🚕 #بزن_بیا_لاهیجان 👇
🆔 @lahijan_channel