This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
😳در بیمارستان رجایی تهران چه گذشت؟
افشای تجاوز جنسی و شکنجه شدید دو پرستار
افشای یک گزارش تکاندهنده از بیمارستان رجایی تهران توسط فرنوش فرجی از ایراناینترنشنال نشان میدهد که دو پرستار، که بهدلیل مداوای معترضان بازداشت شده بودند، در بازداشتگاه تحت شکنجه شدید و خشونت جنسی قرار گرفتهاند؛ بهطوریکه به جراحیهای سنگین نیاز پیدا کردهاند.
این ماجرا به شبی بازمیگردد که نیروهای امنیتی به کادر درمان دستور داده بودند مجروحان را درمان نکنند. با مقاومت پرستاران، نیروهای سرکوب وارد بیمارستان شدند، شماری را بازداشت کردند و بنا بر گزارشها، دو پرستار را نیز کشتند.
اکنون، با گذشت هفتهها، بخشی از واقعیت آنچه در بازداشتگاهها گذشته، در حال آشکار شدن است؛ روایتی از خشونت علیه کسانی که در حال نجات جان دیگران بودند.
😭😭😡✊✊
#نه_میبخشیم_نه_فراموش_میکنیم
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
افشای تجاوز جنسی و شکنجه شدید دو پرستار
افشای یک گزارش تکاندهنده از بیمارستان رجایی تهران توسط فرنوش فرجی از ایراناینترنشنال نشان میدهد که دو پرستار، که بهدلیل مداوای معترضان بازداشت شده بودند، در بازداشتگاه تحت شکنجه شدید و خشونت جنسی قرار گرفتهاند؛ بهطوریکه به جراحیهای سنگین نیاز پیدا کردهاند.
این ماجرا به شبی بازمیگردد که نیروهای امنیتی به کادر درمان دستور داده بودند مجروحان را درمان نکنند. با مقاومت پرستاران، نیروهای سرکوب وارد بیمارستان شدند، شماری را بازداشت کردند و بنا بر گزارشها، دو پرستار را نیز کشتند.
اکنون، با گذشت هفتهها، بخشی از واقعیت آنچه در بازداشتگاهها گذشته، در حال آشکار شدن است؛ روایتی از خشونت علیه کسانی که در حال نجات جان دیگران بودند.
😭😭😡✊✊
#نه_میبخشیم_نه_فراموش_میکنیم
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
🔥4😭2
🚨🚨🚨
هشدار بیسابقه قرارگاه خاتمالانبیا؛ تهران مسئولیت هرگونه عملیات اسرائیل از آسمان کشورهای همسایه را متوجه آمریکا دانست
🔹 قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا با انتشار بیانیهای اعلام کرد تحرکات و حضور هواپیماهای نظامی ارتش اسرائیل در آسمان برخی کشورهای همسایه به سمت ایران را «اقدامی خطرناک و تهدید مستقیم علیه جمهوری اسلامی ایران» تلقی میکند. در این بیانیه تأکید شده است که اگر آمریکا قادر به مهار اسرائیل نباشد، ایران هرگونه تهدید علیه امنیت خود را تحمل نخواهد کرد و پاسخ به این اقدامات را حق مشروع خود میداند.
🔹 این موضعگیری در شرایطی منتشر شده که طی روزهای اخیر گزارشهایی درباره افزایش پروازهای شناسایی و نظامی اسرائیل در پیرامون مرزهای ایران و استفاده احتمالی از آسمان برخی کشورهای منطقه برای مأموریتهای اطلاعاتی و عملیاتی منتشر شده است. با این حال، تاکنون هیچیک از کشورهای همسایه بهصورت رسمی اجازه استفاده از حریم هوایی خود برای عملیات علیه ایران را تأیید نکردهاند و شواهد مستقلی نیز درباره این ادعا منتشر نشده است.
🔹 لحن بیانیه نسبت به مواضع قبلی ایران تفاوت محسوسی دارد. این بار تهران صرفاً اسرائیل را مخاطب قرار نداده، بلکه ایالات متحده را نیز مسئول کنترل اقدامات تلآویو معرفی کرده است؛ موضوعی که میتواند به معنای انتقال مسئولیت هرگونه اقدام آینده از سطح دوجانبه ایران و اسرائیل به سطح روابط تهران و واشینگتن باشد.
🔹 این هشدار همزمان با ادامه حملات اسرائیل در جنوب لبنان، مذاکرات امنیتی ایران و آمریکا و تلاش واشینگتن برای تثبیت آتشبس منطقهای منتشر شده است؛ شرایطی که نشان میدهد تهران قصد دارد پیش از هرگونه تحول میدانی، خطوط قرمز خود را بهصورت علنی اعلام کند.
این بیانیه بیش از آنکه یک هشدار نظامی باشد، یک بازتعریف قواعد بازدارندگی است.
پیام تهران این است که از این پس، تنها هواپیمایی که دکمه شلیک را فشار میدهد مسئول نخواهد بود؛ بلکه هر کشوری که حریم هوایی، پایگاه، سامانه سوخترسانی یا زیرساخت لازم برای عملیات علیه ایران را فراهم کند، ممکن است در زنجیره تهدید تعریف شود.
نکته مهمتر، مخاطب قرار دادن مستقیم آمریکاست. ایران در حال انتقال این پیام است که اگر واشینگتن همزمان نقش میانجی سیاسی و حامی امنیتی اسرائیل را ایفا کند، نمیتواند خود را از پیامدهای اقدامات تلآویو جدا بداند.
در چارچوب بازدارندگی ناپایدار و بازآرایی ژئوپلیتیک غرب آسیا، این بیانیه تلاشی برای گسترش دایره مسئولیت از «عامل حمله» به «شبکه پشتیبان حمله» است؛ تغییری که میتواند محاسبات امنیتی کشورهای منطقه را نیز تحت تأثیر قرار دهد.
📣📣📣📣
#سپاه_تروریستی_پاسداران
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
هشدار بیسابقه قرارگاه خاتمالانبیا؛ تهران مسئولیت هرگونه عملیات اسرائیل از آسمان کشورهای همسایه را متوجه آمریکا دانست
🔹 قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا با انتشار بیانیهای اعلام کرد تحرکات و حضور هواپیماهای نظامی ارتش اسرائیل در آسمان برخی کشورهای همسایه به سمت ایران را «اقدامی خطرناک و تهدید مستقیم علیه جمهوری اسلامی ایران» تلقی میکند. در این بیانیه تأکید شده است که اگر آمریکا قادر به مهار اسرائیل نباشد، ایران هرگونه تهدید علیه امنیت خود را تحمل نخواهد کرد و پاسخ به این اقدامات را حق مشروع خود میداند.
🔹 این موضعگیری در شرایطی منتشر شده که طی روزهای اخیر گزارشهایی درباره افزایش پروازهای شناسایی و نظامی اسرائیل در پیرامون مرزهای ایران و استفاده احتمالی از آسمان برخی کشورهای منطقه برای مأموریتهای اطلاعاتی و عملیاتی منتشر شده است. با این حال، تاکنون هیچیک از کشورهای همسایه بهصورت رسمی اجازه استفاده از حریم هوایی خود برای عملیات علیه ایران را تأیید نکردهاند و شواهد مستقلی نیز درباره این ادعا منتشر نشده است.
🔹 لحن بیانیه نسبت به مواضع قبلی ایران تفاوت محسوسی دارد. این بار تهران صرفاً اسرائیل را مخاطب قرار نداده، بلکه ایالات متحده را نیز مسئول کنترل اقدامات تلآویو معرفی کرده است؛ موضوعی که میتواند به معنای انتقال مسئولیت هرگونه اقدام آینده از سطح دوجانبه ایران و اسرائیل به سطح روابط تهران و واشینگتن باشد.
🔹 این هشدار همزمان با ادامه حملات اسرائیل در جنوب لبنان، مذاکرات امنیتی ایران و آمریکا و تلاش واشینگتن برای تثبیت آتشبس منطقهای منتشر شده است؛ شرایطی که نشان میدهد تهران قصد دارد پیش از هرگونه تحول میدانی، خطوط قرمز خود را بهصورت علنی اعلام کند.
این بیانیه بیش از آنکه یک هشدار نظامی باشد، یک بازتعریف قواعد بازدارندگی است.
پیام تهران این است که از این پس، تنها هواپیمایی که دکمه شلیک را فشار میدهد مسئول نخواهد بود؛ بلکه هر کشوری که حریم هوایی، پایگاه، سامانه سوخترسانی یا زیرساخت لازم برای عملیات علیه ایران را فراهم کند، ممکن است در زنجیره تهدید تعریف شود.
نکته مهمتر، مخاطب قرار دادن مستقیم آمریکاست. ایران در حال انتقال این پیام است که اگر واشینگتن همزمان نقش میانجی سیاسی و حامی امنیتی اسرائیل را ایفا کند، نمیتواند خود را از پیامدهای اقدامات تلآویو جدا بداند.
در چارچوب بازدارندگی ناپایدار و بازآرایی ژئوپلیتیک غرب آسیا، این بیانیه تلاشی برای گسترش دایره مسئولیت از «عامل حمله» به «شبکه پشتیبان حمله» است؛ تغییری که میتواند محاسبات امنیتی کشورهای منطقه را نیز تحت تأثیر قرار دهد.
📣📣📣📣
#سپاه_تروریستی_پاسداران
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
Telegram
خدا، شاه، میهن: اخبار جنگ
@Nasrin_Dalvandi
🤮3💩1
🚨در پایان بازیهای ۴ گروه جام جهانی، صعود ۱۵ تیم به مرحله حذفی قطعی شده است؛ آرژانتین، فرانسه، آلمان، مکزیک، نروژ، آمریکا، کلمبیا، کانادا، سوئیس، برزیل، مراکش، آفریقای جنوبی، بوسنی و هرزگوین، ساحل عاج و اکوادور. از این جمع فقط بوسنی و هرزگوین و اکوادور در رده سوم هستند.
🔹همچنین تاکنون هائیتی، اردن، تونس، ترکیه، پاناما، قطر، چک و کوراسائو از جام جهانی ۲۰۲۶ حذف شدهاند.
🔹هشت تیم برتر رده سوم، بر اساس جدولی که به ترتیب امتیاز، تفاضل گل، گلهای زده، امتیاز انضباطی و ردهبندی فیفا را ملاک قرار میدهد، به مرحله یکشانزدهم نهایی صعود میکنند.
🔹بوسنی و هرزگوین و اکوادور به مرحله یکشانزدهم نهایی صعود کردهاند، زیرا حضور آنها در میان هشت تیم برتر رده سوم قطعی شده است.
🔹پاراگوئه (گروه D) و الجزایر (گروه J) با تساوی در آخرین مسابقه خود نمیتوانند از آنها عبور کنند و در صورت پیروزی نیز حریفانشان، استرالیا و اتریش، با سه امتیاز به رده سوم گروه سقوط خواهند کرد.
🔹اسکاتلند و کره جنوبی رقابتهای خود را با سه امتیاز به پایان رساندهاند.
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
🔹همچنین تاکنون هائیتی، اردن، تونس، ترکیه، پاناما، قطر، چک و کوراسائو از جام جهانی ۲۰۲۶ حذف شدهاند.
🔹هشت تیم برتر رده سوم، بر اساس جدولی که به ترتیب امتیاز، تفاضل گل، گلهای زده، امتیاز انضباطی و ردهبندی فیفا را ملاک قرار میدهد، به مرحله یکشانزدهم نهایی صعود میکنند.
🔹بوسنی و هرزگوین و اکوادور به مرحله یکشانزدهم نهایی صعود کردهاند، زیرا حضور آنها در میان هشت تیم برتر رده سوم قطعی شده است.
🔹پاراگوئه (گروه D) و الجزایر (گروه J) با تساوی در آخرین مسابقه خود نمیتوانند از آنها عبور کنند و در صورت پیروزی نیز حریفانشان، استرالیا و اتریش، با سه امتیاز به رده سوم گروه سقوط خواهند کرد.
🔹اسکاتلند و کره جنوبی رقابتهای خود را با سه امتیاز به پایان رساندهاند.
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
❤2👍1
👹ترامپ خطاب به کشاورزان آمریکایی:
«یک بازار جدید در راه است و نام آن، کشور زیبای ایران است.»
رئیسجمهور دونالد ترامپ در سخنانی خطاب به کشاورزان آمریکایی گفت:
«ما یک بازار جدید پیش رو داریم و آن، کشور زیبای ایران است. ایران جای بسیار زیبایی است. آیا کسی دوست دارد به آنجا برود؟»
او ادامه داد:
«ایران با کمبود مواد غذایی روبهرو است و ما بخشی از پولهای خودِ آنها را هزینه خواهیم کرد و با آن، مقادیر زیادی گندم، سویا و ذرت از کشاورزان آمریکایی خریداری خواهیم کرد.»
ترامپ افزود:
«این روند بهزودی آغاز خواهد شد و بسیار گسترده خواهد بود.»
📣🚨📣🚨📣
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
«یک بازار جدید در راه است و نام آن، کشور زیبای ایران است.»
رئیسجمهور دونالد ترامپ در سخنانی خطاب به کشاورزان آمریکایی گفت:
«ما یک بازار جدید پیش رو داریم و آن، کشور زیبای ایران است. ایران جای بسیار زیبایی است. آیا کسی دوست دارد به آنجا برود؟»
او ادامه داد:
«ایران با کمبود مواد غذایی روبهرو است و ما بخشی از پولهای خودِ آنها را هزینه خواهیم کرد و با آن، مقادیر زیادی گندم، سویا و ذرت از کشاورزان آمریکایی خریداری خواهیم کرد.»
ترامپ افزود:
«این روند بهزودی آغاز خواهد شد و بسیار گسترده خواهد بود.»
📣🚨📣🚨📣
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
Telegram
خدا، شاه، میهن: اخبار جنگ
@Nasrin_Dalvandi
😁1🤮1💩1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👹ترامپ خطاب به کشاورزان آمریکایی:
«یک بازار جدید در راه است و نام آن، کشور زیبای ایران است.»
رئیسجمهور دونالد ترامپ در سخنانی خطاب به کشاورزان آمریکایی گفت:
«ما یک بازار جدید پیش رو داریم و آن، کشور زیبای ایران است. ایران جای بسیار زیبایی است. آیا کسی دوست دارد به آنجا برود؟»
او ادامه داد:
«ایران با کمبود مواد غذایی روبهرو است و ما بخشی از پولهای خودِ آنها را هزینه خواهیم کرد و با آن، مقادیر زیادی گندم، سویا و ذرت از کشاورزان آمریکایی خریداری خواهیم کرد.»
ترامپ افزود:
«این روند بهزودی آغاز خواهد شد و بسیار گسترده خواهد بود.»
📣📣📣📣
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
«یک بازار جدید در راه است و نام آن، کشور زیبای ایران است.»
رئیسجمهور دونالد ترامپ در سخنانی خطاب به کشاورزان آمریکایی گفت:
«ما یک بازار جدید پیش رو داریم و آن، کشور زیبای ایران است. ایران جای بسیار زیبایی است. آیا کسی دوست دارد به آنجا برود؟»
او ادامه داد:
«ایران با کمبود مواد غذایی روبهرو است و ما بخشی از پولهای خودِ آنها را هزینه خواهیم کرد و با آن، مقادیر زیادی گندم، سویا و ذرت از کشاورزان آمریکایی خریداری خواهیم کرد.»
ترامپ افزود:
«این روند بهزودی آغاز خواهد شد و بسیار گسترده خواهد بود.»
📣📣📣📣
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
🤮1🤡1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#مزدوران_را_شناسایی_کنید
🤬👹😡🤬
مداحی محمود کریمی برای سرکوبگران رژیم
🔥💥🔥💥🔥
#مزدور_کشی
#سپاه_تروریستی_پاسداران
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
🤬👹😡🤬
مداحی محمود کریمی برای سرکوبگران رژیم
🔥💥🔥💥🔥
#مزدور_کشی
#سپاه_تروریستی_پاسداران
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
💩6🤬1🤮1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👑زمانی ایران تنها اَبَرقدرت جهان بود...
توضیحی کلی و کامل از نیلدگراس_تایسون
#زنده_و_جاوید_باد_سلسله_پهلوی
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
توضیحی کلی و کامل از نیلدگراس_تایسون
#زنده_و_جاوید_باد_سلسله_پهلوی
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
👍3❤2👏1
👹عراقچی:
مرگ خامنهای رو نه میبخشیم و نه فراموش میکنیم.
😂😂😂
#ذرت_سویا_آوردیم_رهخر_اتمی_موشکی_روبردیم
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
مرگ خامنهای رو نه میبخشیم و نه فراموش میکنیم.
😂😂😂
#ذرت_سویا_آوردیم_رهخر_اتمی_موشکی_روبردیم
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
😁5🤮4🎉1🍌1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💔فرزند ایران و جانفدای میهن
💔جاویدنام فرید سیفی🕯️
در 18 دی ماه به دست عمله های کودک کش و انسان کُشِ جمهوری ننگین عسلامی برای همیشه شمع وجود نازنینش خاموش گشت..
همسر جاوید نام فرید سیفی این پست رو درخواست داشتند کهمنتشر کنیم. این مادر اکنون باید این سه قلو روبه تنهایی بزرگ کنه
3 فرزندی که پدری قهرمان و جانفدای ایران داشتند..💔
نه می بخشیم و نه فراموش می کنیم
#جاویدنام
#نه_میبخشیم_نه_فراموش_میکنیم
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
💔جاویدنام فرید سیفی🕯️
در 18 دی ماه به دست عمله های کودک کش و انسان کُشِ جمهوری ننگین عسلامی برای همیشه شمع وجود نازنینش خاموش گشت..
همسر جاوید نام فرید سیفی این پست رو درخواست داشتند کهمنتشر کنیم. این مادر اکنون باید این سه قلو روبه تنهایی بزرگ کنه
3 فرزندی که پدری قهرمان و جانفدای ایران داشتند..💔
نه می بخشیم و نه فراموش می کنیم
#جاویدنام
#نه_میبخشیم_نه_فراموش_میکنیم
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
😭5❤2💔2🕊1
👹🤬جنایات موشعلی حرامزاده و کفتاران خوانخوارش هیچ حد و مرزی ندارد!
کپتاگون یه قرص روان گردانه که زمان هیتلر، واسه سربازاش ساخته شد که هیچ رحمی نداشته باشن؛ این قرص بعدا کلا از بازار حذف شد تا زمان صدام که دوباره شایع شده بود به سربازای عراقیش میده؛
میگن اینبارم جمهوری اسلامی برای نیرو های سرکوبش استفاده کرده بود که وقتی سرکوب میکنن بدون هیچ رحمی همه معترضین رو بکشن!
😭😭😡✊✊💔🕯️
#سپاه_تروریستی_پاسداران
#نه_به_اعدام
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
#زندانی_سیاسی_آزاد_باید_گردد
#نه_میبخشیم_نه_فراموش_میکنیم
https://t.me/MohamadAliDalvandi
کپتاگون یه قرص روان گردانه که زمان هیتلر، واسه سربازاش ساخته شد که هیچ رحمی نداشته باشن؛ این قرص بعدا کلا از بازار حذف شد تا زمان صدام که دوباره شایع شده بود به سربازای عراقیش میده؛
میگن اینبارم جمهوری اسلامی برای نیرو های سرکوبش استفاده کرده بود که وقتی سرکوب میکنن بدون هیچ رحمی همه معترضین رو بکشن!
😭😭😡✊✊💔🕯️
#سپاه_تروریستی_پاسداران
#نه_به_اعدام
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
#زندانی_سیاسی_آزاد_باید_گردد
#نه_میبخشیم_نه_فراموش_میکنیم
https://t.me/MohamadAliDalvandi
😭5👍1🔥1🤬1😢1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🚨تصویری آخرالزمانی از زلزله ونزوئلا
#یک_ملت_یک_پرچم_شیروخورشیدتاجدار_یک_پادشاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
#یک_ملت_یک_پرچم_شیروخورشیدتاجدار_یک_پادشاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
😱1😢1🗿1
نبویان پیداش شد:
مذاکرهکنندگان برای هفته بعد قرار مذاکره گذاشتند
#یک_ملت_یک_پرچم_شیروخورشیدتاجدار_یک_پادشاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
مذاکرهکنندگان برای هفته بعد قرار مذاکره گذاشتند
#یک_ملت_یک_پرچم_شیروخورشیدتاجدار_یک_پادشاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
🤔3👍1
اوقات شرعی به افق جمهوری اسلامی...
#نه_به_اعدام
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
#زندانی_سیاسی_آزاد_باید_گردد
#نه_میبخشیم_نه_فراموش_میکنیم
https://t.me/MohamadAliDalvandi
#نه_به_اعدام
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
#زندانی_سیاسی_آزاد_باید_گردد
#نه_میبخشیم_نه_فراموش_میکنیم
https://t.me/MohamadAliDalvandi
👍3🔥2👌1
🚨🇮🇱🚨
وزیر خارجه اسرائیل: در جلسه بعدی دولت اسرائیل، قطعنامه پیشنهادی برای به رسمیت شناختن رسمی نسلکشی ارامنه را ارائه خواهم داد.
به رسمیت شناختن نسلکشی انجام شده علیه مردم ارامنه در سالهای پایانی امپراتوری عثمانی، هم یک وظیفه اخلاقی و هم تاریخی است.
ما همچنین باید هرگونه انکار، کوچکنمایی یا تحریف حقیقت تاریخی را قاطعانه محکوم کنیم.
این قطعنامه متعاقباً برای رأیگیری به کنست ارائه خواهد شد.
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
#بی_بی_جون_دوستت_داریم
https://t.me/MohamadAliDalvandi
وزیر خارجه اسرائیل: در جلسه بعدی دولت اسرائیل، قطعنامه پیشنهادی برای به رسمیت شناختن رسمی نسلکشی ارامنه را ارائه خواهم داد.
به رسمیت شناختن نسلکشی انجام شده علیه مردم ارامنه در سالهای پایانی امپراتوری عثمانی، هم یک وظیفه اخلاقی و هم تاریخی است.
ما همچنین باید هرگونه انکار، کوچکنمایی یا تحریف حقیقت تاریخی را قاطعانه محکوم کنیم.
این قطعنامه متعاقباً برای رأیگیری به کنست ارائه خواهد شد.
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
#بی_بی_جون_دوستت_داریم
https://t.me/MohamadAliDalvandi
❤5👍1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🚨ببین چی پیداکردم
😂😂بادست خودشون زحمت مون راکم کردن خخخخ
#مزدوران_را_شناسایی_کنید
#سپاه_تروریستی_پاسداران
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
😂😂بادست خودشون زحمت مون راکم کردن خخخخ
#مزدوران_را_شناسایی_کنید
#سپاه_تروریستی_پاسداران
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
🔥3👏1👌1
ترامپ: کمونیستها بالاخره حرکت خود را آغاز کردند
دونالد ترامپ در پیامی تند با حمله به جریانهای چپگرا نوشت:
«کمونیستها بالاخره حرکت خود را آغاز کردند. مدتها بود منتظر این لحظه بودم و برای آن آماده شده بودم.»
او افزود:
«کمونیست بودن آسان است؛ کافی است بگویید "همه چیز را به شما میدهم"، اما این یعنی آن را از کسانی میگیرید که برایش زحمت کشیدهاند.»
ترامپ در ادامه مدعی شد:
«این ایدئولوژی طی هزاران سال حتی یک بار هم موفق نبوده است.»
رئیسجمهور آمریکا در پایان نوشت:
«بازی آغاز شده است. از تماشای آن لذت ببرید!»
#ننگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
دونالد ترامپ در پیامی تند با حمله به جریانهای چپگرا نوشت:
«کمونیستها بالاخره حرکت خود را آغاز کردند. مدتها بود منتظر این لحظه بودم و برای آن آماده شده بودم.»
او افزود:
«کمونیست بودن آسان است؛ کافی است بگویید "همه چیز را به شما میدهم"، اما این یعنی آن را از کسانی میگیرید که برایش زحمت کشیدهاند.»
ترامپ در ادامه مدعی شد:
«این ایدئولوژی طی هزاران سال حتی یک بار هم موفق نبوده است.»
رئیسجمهور آمریکا در پایان نوشت:
«بازی آغاز شده است. از تماشای آن لذت ببرید!»
#ننگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
👍2👏2👌1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👹🤬اون حرامزاده هایی که میگن تروریست ها بودن تو دی ما مردم را کشتن چشاشون را خوب باز کنند.
شلیک مستقیم به معترضین در لردگان
۱۱دی ماه
#مزدوران_را_شناسایی_کنید
#سپاه_تروریستی_پاسداران
#نه_به_اعدام
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
#زندانی_سیاسی_آزاد_باید_گردد
#نه_میبخشیم_نه_فراموش_میکنیم
https://t.me/MohamadAliDalvandi
شلیک مستقیم به معترضین در لردگان
۱۱دی ماه
#مزدوران_را_شناسایی_کنید
#سپاه_تروریستی_پاسداران
#نه_به_اعدام
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
#زندانی_سیاسی_آزاد_باید_گردد
#نه_میبخشیم_نه_فراموش_میکنیم
https://t.me/MohamadAliDalvandi
🤬4🔥2❤1👍1
👹🤬ولید مجدی هنیه، برادرزاده تروریست اسماعیل هنیه که بر اثر جراحات شدید ناشی از عملیات پاکسازی ارتش #اسرائیل به محله النصر در غرب #غزه روز گذشته زخمی و امروز به درک واصل شد.
🎉👏🎉✌️🇮🇱✌️
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
#بی_بی_جون_دوستت_داریم
https://t.me/MohamadAliDalvandi
🎉👏🎉✌️🇮🇱✌️
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
#بی_بی_جون_دوستت_داریم
https://t.me/MohamadAliDalvandi
Telegram
خدا، شاه، میهن: اخبار جنگ
@Nasrin_Dalvandi
👏8🍾3😁1🎉1