خدا، شاه، میهن: اخبار جنگ
1.33K subscribers
45.7K photos
40.5K videos
78 files
81.1K links
Download Telegram
👹قالیباف بعد از صداوسیما، حالا رسما طویله مجلس را هم به توپ بست.

به دستور او سامانه قانون‌گذاری کاملاً مسدود شده؛ نه امکان استیضاح وزیری هست، نه حتی صدور یک بیانیه ساده!

بیش از ۱۰۰ روز است که حاضر به باز کردن مجلس نیست.
این یعنی خلع سلاح کامل نمایندگان و قبضه مطلق قدرت.

ابعاد کودتای درون ‌سیستمی هر لحظه داره واضح تر میشه.

👆👆👆👆

#سپاه_تروریستی_پاسداران
#پاینده_ایران_جاوید_شاه

https://t.me/MohamadAliDalvandi
👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👆👆ویدیویی منتسب به یکی از اعضای سپاه تروریستی از تشدید شکاف‌های داخلی در ساختار حکومت حکایت دارد/تصاویر منتشرشده از سوی کانال‌های وابسته به رژیم نشان می‌دهد فردی که گفته می‌شود عضو سپاه تروریستی است، به صورت علنی از برخی دستورات مقامات سیاسی و ستادی انتقاد کرده و از نیروهای تندرو و حامیان حکومت خواسته علیه روند توافق و سیاست‌های جاری موضع‌گیری و همکاری کنند. در صورت صحت این ویدیو، انتشار چنین مواضعی می‌تواند نشانه‌ای از افزایش اختلافات و چنددستگی درون ساختار رژیم تروریستی جمهوری اسلامی باشد.
✌️👑🇮🇱✌️

#سپاه_تروریستی_پاسداران
#پاینده_ایران_جاوید_شاه

https://t.me/MohamadAliDalvandi
👌2
🚨برای من یکی از تاریک‌ترین نقاط کارنامه قالیباف، واکنشش به پرونده محمد بیجه در سال ۱۳۸۳ بود. بهش فکر می‌کنم قلبم به درد میاد. بین ۱۷ تا ۲۷ کودک به شکل وحشیانه‌ای مورد تجاوز قرار گرفته و به قتل رسیده بودن. قالیباف اون زمان فرمانده نیروی انتظامی کشور بود و دقیقا مثل امروز تشنه قدرت. پلیس چندبار به خونواده‌های بچه‌های گمشده که کم‌برخوردار بودن بی‌اعتنایی کرده بود. اگر دستشون رو دراز می‌کردن بیجه رو می‌گرفتن، با یک تحقیق ساده می‌شد از کشته شدن بچه‌های بیشتر جلوگیری کرد. انگار می‌ترسیدن الگانس‌های نو‌شون توی پاکدشت خاکی بشه. وقتی بالاخره بیجه دستگیر شد و کشور از شنیدن ابعاد جنایت‌ها شوکه شد، بعضی مقام‌ها دست‌کم ژست عذرخواهی و استعفا گرفتن. واکنش قالیباف چی بود؟ حاضر نشد حتی برای حفظ ظاهر عذرخواهی کنه و گفت این پرونده تجربه‌ای برای اصلاح و آسیب‌شناسی عملکرد پلیسه!

کشته شدن این همه کودک که جمجمه بعضی‌هاشون با آجر خرد شده بود، از نظرش «تجربه‌ای برای اصلاح عملکرد پلیس» بود. چرا عذرخواهی کنه وقتی سودی توش نیست؟

#سپاه_تروریستی_پاسداران
#پاینده_ایران_جاوید_شاه

https://t.me/MohamadAliDalvandi
👍4👌2
⬅️به‌به جمع جک جنده‌ها و اوبیای حکومتی تکمیل شد، خردادیان هم برگشت ایران.

👹🤬😈

#مزدوران_را_شناسایی_کنید
#پاینده_ایران_جاوید_شاه

https://t.me/MohamadAliDalvandi
🤬4😁1🗿1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👹پزشکیان: قراره ۶ میلیارد دلار از پول‌های بلوکه‌ شده ایران برگرده!


#پاینده_ایران_جاوید_شاه

https://t.me/MohamadAliDalvandi
🖕7🔥1🤬1
خدا، شاه، میهن: اخبار جنگ
Video
🚨خوب به این تصاویر نگاه کنید؛ رژیم از روانی‌هایی که خودش پرورش داده، وحشت دارد!

​به این ویدئوی عجیب از مراسم محرم در ایران نگاه کنید: دستهٔ عزاداری به راه انداخته‌اند، یک عده در حال نوحه، زنجیر و سینه‌زنی هستند، اما در کنار آن‌ها نیروهای گارد و انتظامی با صورت‌های پوشیده و اسلحه به دست ایستاده‌اند!

از خودتان بپرسید چرا سال‌های پیش چنین صحنه‌های هالیوودی و فوقِ امنیتی در مراسم مذهبی نبود؟

چرا ناگهان امسال باید گاردِ مسلح وسطِ عزاداری رژه برود و چرا صورت‌هایشان را پوشانده‌اند؟

​جواب خیلی ساده است:
رژیم این نیروها را فرستاده تا زیرپوستی این جماعت را کنترل کند.
حکومت به خوبی می‌داند این جماعتی که به خیابان فرستاده، پتانسیلِ بالایی از رفتارهای غیرقابل‌پیش‌بینی و روانی دارند؛
همان کسانی که سال‌ها مغزشان شستشو داده شده، حالا مثل یک انبار باروتِ متحرک هستند که رژیم می‌ترسد ناگهان جهتِ این جنون تغییر کند و بر علیه خودش شورش کنند!


​آن‌ها خوب می‌دانند این جماعتِ روانی اگر مهار نشوند، پتانسیل این را دارند که ناگهان برگردند و دمار از روزگارِ خودِ رژیم درآورند.

حکومت از سایهٔ روانی‌هایی که خودش ساخته و پرداخته، به شدت می‌ترسد؛ وگرنه در حالت عادی چه دلیلی دارد این‌همه هزینه کند، نیرو مستقر کند و اسلحه به دست بالای سرِ خودی‌هایش بگذارد؟

این تصاویر، پیامِ اقتدار نیست، پیامِ وحشتِ درونی از نیروهای دست‌پروردهٔ خودشان است!

گرگها در حال دریدن همدیگر

🎉👏🎊
2🎉1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
خونشویی و کسب درآمد به نام کنسرت اعتراضی با فروش بلیطهای سر به فلک کشیده
اسکی روی خون جوانان ایران

ننگ بر عادی سازان👹🤬


#پاینده_ایران_جاوید_شاه
#نه_میبخشیم_نه_فراموش_میکنیم
#نه_به_عادی_سازی
#جاویدنامان


https://t.me/MohamadAliDalvandi
🤬3🗿1
😂پزشکیان:

💥تمام مفاد تفاهم‌نامه جمهوری اسلامی و آمریکا به نفع ماست و نتایج این مذاکرات به‌زودی مشخص می‌شه.

💥۶ میلیارد دلار پول بلوکه‌شده ایران در قطر آزاد می‌شه.

💥تنها شرط آمریکا نداشتن بمب اتم بوده و چون جمهوری اسلامی هم می‌گه دنبال بمب نیست، این بند رو امضا کردن.

🤬😈👹

#سپاه_تروریستی_پاسداران
#جاوید_شاه
#نه_میبخشیم_نه_فراموش_میکنیم
#جانم_فدای_شاهنشاه_رضاپهلوی


https://t.me/MohamadAliDalvandi
🤬2🤮2
🔹آژانس‌های مسافرتی از همین حالا در حال آماده‌سازی یک بسته مسافرتی برای مراسم تشییع جنازه لاشه خامنه‌ای در ایران بین نجف - کربلا - مشهد با قیمتی کمتر از ۸۰۰ دلار از ۴ تا ۱۲ جولای هستند.
💩8🔥2
🔸پزشکیان:

ایالات متحده تنها یک نگرانی دارد اینکه ما بمب هسته‌ای نداشته باشیم.

این موضوعی است که رهبر فقید بارها تأکید کرده بود اینکه ما بمب هسته‌ای نمی‌خواهیم.

‏آمریکایی‌ها گفتند، «فقط این را مکتوب کنید و امضا کنید»، و ما امضا کردیم.
🤬4
👹هیئت ایرانی رفته سوئیس بعد اونجا خودشون با خودشون ۱ ساعت و نیم نشست داخلی گذاشتن تا ببینن درمورد چی میخوان حرف بزنن.
یعنی موقع رفتن گفتن ایده ای نداریم ولی بریم مذاکره.

🤡👹🤪😂



😈پزشکیان:

هر پیامی که بوی تفرقه بده در جهت راهبردهای نتانیاهو و سازمان سیا قرار داره.


✌️👑🇮🇱✌️
🔴 روزنامه وال استریت ژورنال: آمریکا پیشنهاد داد، ایران تنها برای خرید دارو، غذا و کالاهای بشردوستانه به ۶ میلیارد دلار دارایی مسدودشده‌اش در قطر دسترسی داشته باشد؛ ایران هنوز این طرح را نپذیرفته است.

📣📣📣📣

#پاینده_ایران_جاوید_شاه
#بی_بی_جون_دوستت_داریم

https://t.me/MohamadAliDalvandi
🤣31
🌈رژیم ج ا:

بدون آتش‌بس در لبنان به مرحله بعدی مذاکرات نخواهیم رفت.


#پاینده_ایران_جاوید_شاه
#هم_غزه_هم_لبنان_هردو_فدای_ایران


https://t.me/MohamadAliDalvandi
🔥3👎1😁1
😈پزشکیان:

نیروهای مسلح همینجوری که نجنگیدن، ما 20 میلیون بشکه نفتی که به دولت تعلق داشت رو به سپاه دادیم.


#سپاه_تروریستی_پاسداران
#پاینده_ایران_جاوید_شاه

https://t.me/MohamadAliDalvandi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🚨ایمان واعظ درباره وضعیت کارگران در دوران محمدرضا شاه ، دلایل دشمنی جریان‌های چپ با حکومت پهلوی، توسعه صنعتی ایران پیش از ۵۷ و مقایسه شرایط کارگران ایرانی با کشورهای غربی صحبت می‌کند.

او تأکید می‌کند که بسیاری از امکاناتی که جریان‌های چپ در جهان آن را رؤیای طبقه کارگر می‌دانستند، در دوران محمدرضا شاه برای کارگران ایرانی فراهم شده بود؛ از خانه‌های سازمانی و سهام کارخانه‌ها گرفته تا بیمه، امکانات رفاهی، آموزش تخصصی و اعزام نیروهای فنی به اروپا.

واعظ همچنین می‌گوید جمهوری اسلامی نه‌تنها آن مسیر توسعه را نابود کرد، بلکه بسیاری از کارخانه‌داران، مدیران صنعتی و زیرساخت‌های اقتصادی ایران را نیز بعد از ۵۷ از بین برد

#پاینده_ایران_جاوید_شاه
#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد

https://t.me/MohamadAliDalvandi
3👏2