🚨اینگونه حکومت تغییر کرد !!
اعدام ۷۴۶ نفر در ایران طی کمتر از شش ماه
از آغاز سال ۲۰۲۶ میلادی (۱۱ دی ۱۴۰۴) تا کنون جمهوری اسلامی ۷۴۶ زندانی را به اتهامات سیاسی و غیرسیاسی اعدام کرده است که ۵۲ مورد این اعدامها طی دو هفته گذشته صورت گرفته است.
#نه_به_اعدام
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
#زندانی_سیاسی_آزاد_باید_گردد
#نه_میبخشیم_نه_فراموش_میکنیم
https://t.me/MohamadAliDalvandi
🚨اینگونه حکومت تغییر کرد !!
اعدام ۷۴۶ نفر در ایران طی کمتر از شش ماه
از آغاز سال ۲۰۲۶ میلادی (۱۱ دی ۱۴۰۴) تا کنون جمهوری اسلامی ۷۴۶ زندانی را به اتهامات سیاسی و غیرسیاسی اعدام کرده است که ۵۲ مورد این اعدامها طی دو هفته گذشته صورت گرفته است.
#نه_به_اعدام
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
#زندانی_سیاسی_آزاد_باید_گردد
#نه_میبخشیم_نه_فراموش_میکنیم
https://t.me/MohamadAliDalvandi
🔥1
🚨در حقارت و بی چارگی بالادست ندارید، تمام حقارت دنیا را شما به ارث برده اید جماعت امام حسین
#سپاه_تروریستی_پاسداران
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
#سپاه_تروریستی_پاسداران
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
👌2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
💔🕯️🥀😭دختر بچه هشت ساله را در اصفهان کشتند.
اسمش آنیلا ابوطالبیان بود.
نه توی شلوغی بود، نه اعتراض، نه درگیری.
بچه با مادرش توی ماشین بود، فقط میخواستند بروند خانه. مأمورها راه را بستند، هرچی مادر گفت خانهام همینجاست، راه ندادند. از مسیر دیگر رفت، ایست دادند و شلیک کردند.
گلوله خورد به یک بچه.
بعدش هم مثل همیشه کثافتکاریشان را کامل کردند.
خانواده را تهدید کردند، جنازه بچه را گرفتند، بدون رضایت مادر به اسم «شهید وطن» دفنش کردند. مادری که بچهاش را با گلوله کشتند، از فشار روانی رگش را زد.
مدرسه را ساکت کردند.
همکلاسیهای هشت ساله را تهدید کردند که حرف نزنند.
صداوسیما رفت مدرسه، بچهها را گریاند، فیلم گرفت و مجبورشان کرد سرود بخوانند.
آخرش هم روی دیوار شهر نوشتند:
آنیلا شهید ایران، مرگ بر آمریکا.
این حکومت اول بچه میکشد، بعد از جنازهاش تبلیغات درست میکند.
اینها حتی به مرگ یک کودک هم رحم ندارند.
اسمش را بگو. فراموشش نکن.
آنیلا. هشت ساله.
و قاتلش همین جمهوری اسلامی است
😭💔🕯️🥀🖤
#سپاه_تروریستی_پاسداران
#نه_میبخشیم_نه_فراموش_میکنیم
#kingrezapahlavi
https://t.me/MohamadAliDalvandi
اسمش آنیلا ابوطالبیان بود.
نه توی شلوغی بود، نه اعتراض، نه درگیری.
بچه با مادرش توی ماشین بود، فقط میخواستند بروند خانه. مأمورها راه را بستند، هرچی مادر گفت خانهام همینجاست، راه ندادند. از مسیر دیگر رفت، ایست دادند و شلیک کردند.
گلوله خورد به یک بچه.
بعدش هم مثل همیشه کثافتکاریشان را کامل کردند.
خانواده را تهدید کردند، جنازه بچه را گرفتند، بدون رضایت مادر به اسم «شهید وطن» دفنش کردند. مادری که بچهاش را با گلوله کشتند، از فشار روانی رگش را زد.
مدرسه را ساکت کردند.
همکلاسیهای هشت ساله را تهدید کردند که حرف نزنند.
صداوسیما رفت مدرسه، بچهها را گریاند، فیلم گرفت و مجبورشان کرد سرود بخوانند.
آخرش هم روی دیوار شهر نوشتند:
آنیلا شهید ایران، مرگ بر آمریکا.
این حکومت اول بچه میکشد، بعد از جنازهاش تبلیغات درست میکند.
اینها حتی به مرگ یک کودک هم رحم ندارند.
اسمش را بگو. فراموشش نکن.
آنیلا. هشت ساله.
و قاتلش همین جمهوری اسلامی است
😭💔🕯️🥀🖤
#سپاه_تروریستی_پاسداران
#نه_میبخشیم_نه_فراموش_میکنیم
#kingrezapahlavi
https://t.me/MohamadAliDalvandi
🔥1😭1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🚨🇮🇱🚨
وزیر امنیت ملی اسرائیل بن گویر:
💥فکر میکنم در نهایت، آمریکاییها بسیار مصمم هستند که ایرانیها برنامههای هستهای خود را رها کنند و از رویاهای خود برای نابودی دولت اسرائیل دست بکشند.
💥دولت اسرائیل باید بفهمد که این مسئولیت ماست. ما برنامه هستهای را برای مدتی به تأخیر انداختیم. نمیخواهیم فرزندانمان در یک سال، دو سال، پنج سال یا ده سال آینده در نزدیکی کشوری زندگی کنند که میتواند اتمی باشد.
✌️فکر میکنم اسرائیل باید بفهمد که باید به تنهایی علیه این برنامه هستهای عمل کند.
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
#بی_بی_جون_دوستت_داریم
https://t.me/MohamadAliDalvandi
وزیر امنیت ملی اسرائیل بن گویر:
💥فکر میکنم در نهایت، آمریکاییها بسیار مصمم هستند که ایرانیها برنامههای هستهای خود را رها کنند و از رویاهای خود برای نابودی دولت اسرائیل دست بکشند.
💥دولت اسرائیل باید بفهمد که این مسئولیت ماست. ما برنامه هستهای را برای مدتی به تأخیر انداختیم. نمیخواهیم فرزندانمان در یک سال، دو سال، پنج سال یا ده سال آینده در نزدیکی کشوری زندگی کنند که میتواند اتمی باشد.
✌️فکر میکنم اسرائیل باید بفهمد که باید به تنهایی علیه این برنامه هستهای عمل کند.
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
#بی_بی_جون_دوستت_داریم
https://t.me/MohamadAliDalvandi
👍5❤1
😂فکر کن خامنه ای و اتم رو دادن ذرت و سویا گرفتن :)
عرزززشی عررر عررر
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
عرزززشی عررر عررر
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
😁4
😂خامنهای رو که دادید رفت!
حزبلِه و حماسم که هرروز دارن یه قدم بیشار به نابودی نزدیک میشن،
کاه و یونجهی مرغوب ام برای خرازشه خریداری شد!
بزودی هم پِهِن از پاکستان میارن برای دهن مجریهای صدا سیما
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
حزبلِه و حماسم که هرروز دارن یه قدم بیشار به نابودی نزدیک میشن،
کاه و یونجهی مرغوب ام برای خرازشه خریداری شد!
بزودی هم پِهِن از پاکستان میارن برای دهن مجریهای صدا سیما
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
Telegram
خدا، شاه، میهن: اخبار جنگ
@Nasrin_Dalvandi
👍2
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
✌️👑🎊آهنگ «حیدر عرعر - خامنهایی پرپر» و رقص و شادی ایرانیان در مقابل استادیوم لسآنجلس قبل بازی تیم جمهوریاسلامی و بلژیک
🎊👏🎊✌️👑✌️
#یک_ملت_یک_پرچم_شیروخورشیدتاجدار_یک_پادشاه
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
🎊👏🎊✌️👑✌️
#یک_ملت_یک_پرچم_شیروخورشیدتاجدار_یک_پادشاه
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
❤5
🤔به نظر شما اولین نانوایی با آرد تهیه شده از غلات امریکایی را فرزند کدام یک از مستضعفان و در کدام منطقه تهران افتتاح میکند؟!
#سپاه_تروریستی_پاسداران
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
#سپاه_تروریستی_پاسداران
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
Telegram
خدا، شاه، میهن: اخبار جنگ
@Nasrin_Dalvandi
🔴احمدالشرع، رئیسجمهور سوریه پیشنهاد ترامپ رو رد کرد؛
🚨مشکل لبنان با جنگ و بمبارون حل نمیشه، سوریه به دنبال روابط اقتصادی با لبنانه، نه دخالت نظامی.
نیروهای سوری برای جنگ با حزبالله وارد لبنان نمیشن.
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
#بی_بی_جون_دوستت_داریم
https://t.me/MohamadAliDalvandi
🚨مشکل لبنان با جنگ و بمبارون حل نمیشه، سوریه به دنبال روابط اقتصادی با لبنانه، نه دخالت نظامی.
نیروهای سوری برای جنگ با حزبالله وارد لبنان نمیشن.
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
#بی_بی_جون_دوستت_داریم
https://t.me/MohamadAliDalvandi
اقساط کوتاهمدت، سودهای بلند؛ واقعیت بازار موبایل چیست؟
فروش اقساطی موبایل این روزها به یکی از پرتقاضاترین روشهای خرید در بازار تبدیل شده است؛ اما آنچه بیش از همه جلب توجه میکند، سودهای بالایی است که برخی فروشندگان برای اقساط کوتاهمدت از مشتریان دریافت میکنند.
بررسیها نشان میدهد تعدادی از فروشگاههای موبایل، گوشی تلفن همراه را تنها با دریافت چک صیادی و پیشپرداخت حداقل ۳۰ درصدی بهصورت اقساطی عرضه میکنند. مدت بازپرداخت نیز معمولاً بین ۳ تا ۶ ماه است، اما سودی که از مشتری دریافت میشود، در برخی موارد به ۵ تا ۸ درصد در ماه و حتی بیشتر میرسد.
بیشتر فروشندگان برای تضمین پرداخت اقساط، یک یا چند فقره چک از خریدار دریافت میکنند. در حالی که برخی فروشگاههای اینترنتی امکان خرید اقساطی تا ۲۴ ماه را فراهم کردهاند، بسیاری از فروشندگان بازار، حداکثر اقساط سه تا ششماهه ارائه میدهند و بخش قابل توجهی از مبلغ کالا را نیز بهصورت نقدی دریافت میکنند.
یکی از فروشندگان موبایل میگوید: «بین یکسوم تا نصف قیمت گوشی باید نقدی پرداخت شود و باقی مبلغ حداکثر طی سه ماه تسویه میشود. اگر مدت اقساط بیشتر باشد، سرمایه کافی برای پاسخگویی به مشتریان نداریم.»
بررسیها نشان میدهد سود فروش اقساطی موبایل در برخی موارد از ۴ درصد در ماه آغاز شده و تا بیش از ۸ درصد نیز افزایش پیدا میکند. به این ترتیب، خریدار برای اقساط کوتاهمدت ناچار به پرداخت مبالغ قابل توجهی بیش از قیمت نقدی کالا خواهد شد.
#اعتصابات_اعتراضات_سراسری
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
فروش اقساطی موبایل این روزها به یکی از پرتقاضاترین روشهای خرید در بازار تبدیل شده است؛ اما آنچه بیش از همه جلب توجه میکند، سودهای بالایی است که برخی فروشندگان برای اقساط کوتاهمدت از مشتریان دریافت میکنند.
بررسیها نشان میدهد تعدادی از فروشگاههای موبایل، گوشی تلفن همراه را تنها با دریافت چک صیادی و پیشپرداخت حداقل ۳۰ درصدی بهصورت اقساطی عرضه میکنند. مدت بازپرداخت نیز معمولاً بین ۳ تا ۶ ماه است، اما سودی که از مشتری دریافت میشود، در برخی موارد به ۵ تا ۸ درصد در ماه و حتی بیشتر میرسد.
بیشتر فروشندگان برای تضمین پرداخت اقساط، یک یا چند فقره چک از خریدار دریافت میکنند. در حالی که برخی فروشگاههای اینترنتی امکان خرید اقساطی تا ۲۴ ماه را فراهم کردهاند، بسیاری از فروشندگان بازار، حداکثر اقساط سه تا ششماهه ارائه میدهند و بخش قابل توجهی از مبلغ کالا را نیز بهصورت نقدی دریافت میکنند.
یکی از فروشندگان موبایل میگوید: «بین یکسوم تا نصف قیمت گوشی باید نقدی پرداخت شود و باقی مبلغ حداکثر طی سه ماه تسویه میشود. اگر مدت اقساط بیشتر باشد، سرمایه کافی برای پاسخگویی به مشتریان نداریم.»
بررسیها نشان میدهد سود فروش اقساطی موبایل در برخی موارد از ۴ درصد در ماه آغاز شده و تا بیش از ۸ درصد نیز افزایش پیدا میکند. به این ترتیب، خریدار برای اقساط کوتاهمدت ناچار به پرداخت مبالغ قابل توجهی بیش از قیمت نقدی کالا خواهد شد.
#اعتصابات_اعتراضات_سراسری
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
Telegram
خدا، شاه، میهن: اخبار جنگ
@Nasrin_Dalvandi
ساکت باشید.
رژیم اسلامی در حال قتل عام مردم ایران است!
Be quiet. The Islamic regime is massacring the people of Iran!
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
#بی_بی_جون_دوستت_داریم
https://t.me/MohamadAliDalvandi
رژیم اسلامی در حال قتل عام مردم ایران است!
Be quiet. The Islamic regime is massacring the people of Iran!
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
#بی_بی_جون_دوستت_داریم
https://t.me/MohamadAliDalvandi
👌5❤1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🆘🆘🆘🆘
وضعیت سلامتی علی کریمی نگران کننده است
#علی_کریمی
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
وضعیت سلامتی علی کریمی نگران کننده است
#علی_کریمی
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
❤4👍3
🆘🆘🆘
نان در تهران گران شد
طبق اعلام کارگروه آردونان اتاق اصناف ایران، قیمت جدید انواع نان در استان تهران به شرح زیر است:
🔻نان لواش: ۲ هزار و ۷۰۰ تومان
🔻نان بربری: ۱۰ هزار تومان
🔻نان سنگک: ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان
😭✊✊✌️👑✌️
#اعتصابات_اعتراضات_سراسری
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
نان در تهران گران شد
طبق اعلام کارگروه آردونان اتاق اصناف ایران، قیمت جدید انواع نان در استان تهران به شرح زیر است:
🔻نان لواش: ۲ هزار و ۷۰۰ تومان
🔻نان بربری: ۱۰ هزار تومان
🔻نان سنگک: ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان
😭✊✊✌️👑✌️
#اعتصابات_اعتراضات_سراسری
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
Telegram
خدا، شاه، میهن: اخبار جنگ
@Nasrin_Dalvandi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خبرنگار : نتانیاهو گفت نیروهایش لبنان را ترک نمیکنند. در این باره چه کاری انجام خواهید داد؟
ترامپ: ما این موضوع را بررسی خواهیم کرد. من مشکلات را حل میکنم. به تو نمیگویم که در این باره چه کاری انجام خواهم داد.
من میدانم چگونه مشکلات را سریع حل کنم، حتی در مقابل بی بی
#هم_غزه_هم_لبنان_هردو_فدای_ایران
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
#بی_بی_جون_دوستت_داریم
https://t.me/MohamadAliDalvandi
ترامپ: ما این موضوع را بررسی خواهیم کرد. من مشکلات را حل میکنم. به تو نمیگویم که در این باره چه کاری انجام خواهم داد.
من میدانم چگونه مشکلات را سریع حل کنم، حتی در مقابل بی بی
#هم_غزه_هم_لبنان_هردو_فدای_ایران
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
#بی_بی_جون_دوستت_داریم
https://t.me/MohamadAliDalvandi
🚨قالیباف :در یکی از برنامههای خوب صدا و سیما دیدم که گفتند کاش فرودگاه مهرآباد بسته شده بود تا تیم مذاکرهکننده به سوئیس نرود.
به آن عزیزان میگویم: اگر به سوئیس نمیرفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته میشد.
#سگ_توروحت
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
به آن عزیزان میگویم: اگر به سوئیس نمیرفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته میشد.
#سگ_توروحت
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
Telegram
خدا، شاه، میهن: اخبار جنگ
@Nasrin_Dalvandi
👹قالیباف درباره تهدیدات اخیر رئیسجمهور ترامپ علیه ایران در مذاکرات رخ داد و نتیجه آن برای ایرانیها گفتند:
در طول مذاکرات متوجه شدم که ترامپ تهدیداتی علیه رئیسجمهور ما، تیم مذاکرهکننده و حتی تهدید به حمله احتمالی به خاک ما مطرح کرده است.
به معاون رئیسجمهور، ونس، گفتم: «ما اینجا نشستهایم و گفتگو میکنیم و طبق تفاهمنامههای امضا شده، بند اول مقرر میکند که هیچ تهدید یا اجبار وجود نداشته باشد. با این حال، امروز رئیسجمهور شما تهدیداتی مطرح کرد. باید بدانید که ما هرگز زیر تهدید یا فشار مذاکره نمیکنیم.»
ما مذاکرات را به پایان رساندیم، جلسه را ترک کردیم و دیگر بازنگشتیم.
طرف آمریکایی از طریق واسطهها درخواست جلسه دیگری کرد، اما ما رد کردیم. سپس واسطههای قطری و پاکستانی نزد ما آمدند و گفتیم با آنها صحبت خواهیم کرد، اما نه مستقیماً با طرف آمریکایی.
نتیجه این مذاکرات و ۸۰ دقیقه مذاکره، همان بیانیهای بود که بعداً توسط طرف قطری و پاکستانی منتشر شد
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
در طول مذاکرات متوجه شدم که ترامپ تهدیداتی علیه رئیسجمهور ما، تیم مذاکرهکننده و حتی تهدید به حمله احتمالی به خاک ما مطرح کرده است.
به معاون رئیسجمهور، ونس، گفتم: «ما اینجا نشستهایم و گفتگو میکنیم و طبق تفاهمنامههای امضا شده، بند اول مقرر میکند که هیچ تهدید یا اجبار وجود نداشته باشد. با این حال، امروز رئیسجمهور شما تهدیداتی مطرح کرد. باید بدانید که ما هرگز زیر تهدید یا فشار مذاکره نمیکنیم.»
ما مذاکرات را به پایان رساندیم، جلسه را ترک کردیم و دیگر بازنگشتیم.
طرف آمریکایی از طریق واسطهها درخواست جلسه دیگری کرد، اما ما رد کردیم. سپس واسطههای قطری و پاکستانی نزد ما آمدند و گفتیم با آنها صحبت خواهیم کرد، اما نه مستقیماً با طرف آمریکایی.
نتیجه این مذاکرات و ۸۰ دقیقه مذاکره، همان بیانیهای بود که بعداً توسط طرف قطری و پاکستانی منتشر شد
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🚨ونس: قالیباف تو X تهدید میکرد مذاکره رو ترک میکنیم، اما همون موقع تا صبح نشست با ما پای میز مذاکره و هنوزم تو مذاکرهایم
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
😁4
🥵گرما در چند شهر اروپا رکورد زد؛ مرگ ۱۸ نفر در فرانسه
در پی موج گرمایی که از روز گذشته در مناطقی از اروپا شدت یافت و رکورد افزایش دما را در چندین شهر شکست، دستکم ۱۸ نفر در فرانسه از جمله دو کودک که در یک ماشین داغ رها شده بودند، جان خود را از دست دادند.
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
در پی موج گرمایی که از روز گذشته در مناطقی از اروپا شدت یافت و رکورد افزایش دما را در چندین شهر شکست، دستکم ۱۸ نفر در فرانسه از جمله دو کودک که در یک ماشین داغ رها شده بودند، جان خود را از دست دادند.
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
👹🤬👹🤬👹
🚨الجزیره: «تغییری بزرگ» در سیاست آمریکا؛ ایران اکنون میتواند نفت خود را با قیمت کامل بفروشد!
این اقدام صدها میلیون دلار درآمد اضافی برای اقتصاد ایران به همراه خواهد داشت.
#مرگ_بر_جمهوری_اسلامی
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
🚨الجزیره: «تغییری بزرگ» در سیاست آمریکا؛ ایران اکنون میتواند نفت خود را با قیمت کامل بفروشد!
این اقدام صدها میلیون دلار درآمد اضافی برای اقتصاد ایران به همراه خواهد داشت.
#مرگ_بر_جمهوری_اسلامی
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
https://t.me/MohamadAliDalvandi
Telegram
خدا، شاه، میهن: اخبار جنگ
@Nasrin_Dalvandi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👹کربلایی ونس بزرگترین مشکل کاخ سفید/جیدی ونس زیر انتقاد شدید به دلیل سکوت درباره گروه تروریستی حزبالله/در پی اظهارات یک خبرنگار که تحولات لبنان را «نسلکشی» خواند، جیدی ونس نه این تعبیر را اصلاح کرد و نه نامی از گروه تروریستی حزبالله، بازوی نیابتی رژیم تروریستی جمهوری اسلامی، برد. منتقدان میگویند ونس در حالی از رهبری آمریکا برای «صلح» سخن میگوید که گروه تروریستی حزبالله با شلیک راکت و پهپاد به سوی اسرائیل، لبنان را به فاجعه کشانده و نقش رژیم تروریستی جمهوری اسلامی در این بحران نادیده گرفته میشود.
#سپاه_تروریستی_پاسداران
#هم_غزه_هم_لبنان_هردو_فدای_ایران
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
#بی_بی_جون_دوستت_داریم
https://t.me/MohamadAliDalvandi
#سپاه_تروریستی_پاسداران
#هم_غزه_هم_لبنان_هردو_فدای_ایران
#پاینده_ایران_جاوید_شاه
#بی_بی_جون_دوستت_داریم
https://t.me/MohamadAliDalvandi