رهايى
345 subscribers
6.98K photos
9.06K videos
86 files
5.83K links
Download Telegram
Forwarded from شبكه جهانى كانال ٢ (Reza Zarrabi)
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 #فراخوان
اعتصابات سراسری کارگران پروژه‌ های نفتی ایران
🔵 کمپين کارگری پروژه های صنعتی ايران
كلام از #محمد_صالحى_بختيارى
🆔@Channel2news
Forwarded from شبكه جهانى كانال ٢ (Reza Zarrabi)
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
✳️ #گاهشمار #خيزش_رهايى #سكانس ٣٣
❇️ روز بيست و چهارم : يكشنبه ١٧ مهر ١٤٠١ خورشيدى يزدگردى برابر با ٩ اكتبر ٢٠٢٢ ميلادى
☀️☀️☀️☀️
برافراشتن #پرچم ملى شير و خورشيد بر سر در سفارت رژيم در #لندن !
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
⬜️⬜️🦁☀️⬜️⬜️
🟥🟥🟥🟥🟥🟥
#از_زندگى_تا_مرگ
#نه_به_جمهورى_اسلامى
#زن_زندگى_آزادى
#مرد_ميهن_آبادى
#مهسا_امينى #نيكا_شاكرمى
#قيام_ملى #ايران_زمين
#ايران #ملت_ايران
#به_نام_ملت_ايران
#ايران_را_پس_ميگيريم
#اپوزيسيون #اپوزيسيون_ايران
#اتاق_فكر_اپوزيسيون_ايران
#شبكه_بزرگ_كانال_٢
🆔@Channel2news
Forwarded from شبكه جهانى كانال ٢ (Reza Zarrabi)
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
✳️ #گاهشمار #خيزش_رهايى #سكانس ٣٤
❇️ روز بيست و چهارم : يكشنبه ١٧ مهر ١٤٠١ خورشيدى يزدگردى برابر با ٩ اكتبر ٢٠٢٢ ميلادى
☀️☀️☀️☀️
کنسرت #داریوش_اقبالی در #لندن لحظاتى قبل از اجرا با اعلام او لغو شد و پلیس از مردم خواست سالن را ترک کنند، چون سالن تهدید به بمب‌گذاری شده است. #داريوش نیز بلافاصله از محل كنسرت به جای دیگرى منتقل شد. جمعیت چندهزار نفری ايرانى در سالن و خارج از سالن در خيابان شعار مرگ بر دیکتاتور مى دادند.
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
⬜️⬜️🦁☀️⬜️⬜️
🟥🟥🟥🟥🟥🟥
#از_زندگى_تا_مرگ
#نه_به_جمهورى_اسلامى
#زن_زندگى_آزادى
#مرد_ميهن_آبادى
#مهسا_امينى #نيكا_شاكرمى
#قيام_ملى #ايران_زمين
#ايران #ملت_ايران
#به_نام_ملت_ايران
#ايران_را_پس_ميگيريم
#اپوزيسيون #اپوزيسيون_ايران
#اتاق_فكر_اپوزيسيون_ايران
#شبكه_بزرگ_كانال_٢
🆔@Channel2news
*ارتش ایران در کدام سوی تاریخ خواهد ایستاد*
*مدافع ایران یا مدافع انیرانیان*

✍️
#فرامرز_ایرانشهر
#ایرانیاران

💠 *ارتش در هرکشوری وظیفه ذاتی آن استقلال کشور و دفاع از مردم در برابر هر تعرضی که بخواهد تمامیت ارضی و جان و مال و ناموس مردم آن کشور را به خطر بیندازد است.* بعد از قتل حکومتی مهسا امینی و نیکیا شاهکرمی و بسیاری دیگر از هموطنان بلوچ و کرد و عرب و سایر اقوام ایرانی توسط ج ا مردم با صدای بلند ارتش را صدا زدند تا در مقابل دشمن ایران یعنی ج ا از آن ها دفاع نماید. دفاع از مردمی که با دستانی خالی سینه خود را در مقابل سرب داغ شلیک شده از اسلحه های روسی سپر می کنند تا موجودیت ایران به خطر نیفتد و استقلال و تمامیت عرضی آن بازیچه دست دولت های بیگانه نشود. ارتش به خوبی می‌داند ج ا برای حفاظت از موجودیت ننگین خود بارها برای سرکوب ایرانیان از نیروهای بیگانه حزب الله لبنان، حماس فلسطین و حشد الشعبی عراقی استفاده کرده است و همچنان از همین روش در خاموش کردن فریاد های حق طلبی ایرانیان در برابر شیطان صفتان بیگانه و بی رحم ج ا استفاده می کند. حال سوال مردم ایران از ارتش این است، اکنون که به *جان ایرانیان* بسیار در تضاهرات های مسالمت آمیز برای حق طلبی و احقاق حقوق انسانی خود تعرض می کنند و *مال و اموال مردم ایران* را هزاران هزار میلیارد میلیارد می دزدند و در کشورهای خارجی خرج عیش و نوش فرزندان بی عرضه اشان می کنند و برای حقوق مزدوران خارجی در یمن و سوریه و عراق و فلسطین و لبنان و آفریقا هزینه می کنند و به *ناموس ایرانیان* از اول انقلاب تا کنون تعرض کرده اند و حتی ناموس ایرانی را تشویق به دادن خدمات جنسی به زوار عراقی می کنند و *تمامیت عرضی ایران* مورد تاخت و تاز دول خارجی روسیه و چین قرار گرفته است ارتش ایران دیگر مدافع کدام ارزش است و می‌خواهد در کدام سوی تاریخ بایستد، آیا با دانستن این بدیهیات که از وظایف اصلی ارتش هر کشور میهن پرستی است سکوت ارتشیان مصداق بارز سکوت در برابر اجنبی نیست، ما مردم ایران می‌دانیم که ۴۳ سال ارتش ورد ظلم و بی مهری ج ا قرار گرفته است و شریف ترین و میهن پرست ترین نیروها را به اشکال مختلف از بدنه ارتش خارج کرده است تا بتواند این بازوی مردمی را به کنترل خود در آورد و در مسیر اهداف ضد ایرانی و ضد انسانی خود به کار گیرد. البته ج ا اسلامی به خوبی می‌داند در بدنه ارتش و در بخش بسیار بزرگی از آن هنوز نیروهای وفادار به مردم و میهن وجود دارند به همین دلیل با گماشتن فرماندهانی غیر ارتشی و کاملا خود فروخته در راس فرماندهی ارتش در هر سه واحد زمینی، دریایی و هوایی تلاش می کند تا ارتش را در کنترل خود درآورد، امری باطل و غیر ممکن، زیرا هیچ ایرانی و ارتشی با شرافت با تمام خفقان و نظارت گشتاپویی ج ا دست از دفاع از مردم و میهن نخواهد کشید. نیروهایی که اکنون بزرگترین خطر برای موجودیت ج ا به عنوان یک دولت اشغالگر و ضد انسان تبدیل شده اند و خواب نیروهای سرکوبگر را آشفته کرده اند. از این رو آن دسته از فرماندهان ارشد ارتش باید هم اکنون تصمیم بگیرند که در کدام سوی تاریخ باستند در کنار ایرانیان و در مقابل انیراتیان و یا در کنار ایرانیان و در مقابل ایرانیان.

💎 @iranyarannetwork1398
💠بتاریخ یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ مصاحبه ای با یک شبکه سوئدی با حضور نماینده پارلمان سوئد در اتحادیه اروپا داشتم ، گزارش زیر خدمتتان تقدیم میشود.
#ویکتوریا_آزاد

⭐️لینک مصاحبه در اسپوتی فای و وب سایت گلوبال بار

https://globalbar.se/2022/10/global-podd-115-hur-vagar-de-iranska-kvinnorna-vara-sa-modiga/
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

https://open.spotify.com/episode/4EFJ3Xy7MhxaxQD8XjpUJY?si=f5a81f62c750464c

⭐️مصاحبه کننده داوید ایساکسون Globalpodd

⭐️حاضرین ؛ ویکتوریا آزاد فعال سیاسی شهروند سوئد، سارا دختر جوان بیست ساله از نسل دوم ایرانیان ، اوین انسر نماینده پارلمان اروپا از کشور سوئد

‎اصلی ترین مباحث مطرح شده در این مصاحبه به فارسی بقرار زیر است؛

1. اعتراضات وسیع در ایران به فاز انقلاب فرا روییده و این یک انقلاب فمینستی یا زنانه نیست بلکه یک انقلاب ملی برای پایین بخشیدن به رژیم ملایان و استقرار یک حکومت دموکراتیک و غیر دینی در ایران است

2. دلایل اینکه زنان و مردان ایران تا بدین حد شجاع هستند و جرات میکنند چیست؟ دلیلش حقانیت مردم و جنایات رژیم بر علیه مردم بی گناه است. امروز سوال این نیست که در این انقلاب مردم ایران شرکت کنند یا نه ، امروز حضور در این انقلاب یک وظیفه است دیگر نمیشود در چنین شرایطی زندگی کرد. مردم متوجه شده اند تنها منجی خودشان هستند
3. ایران مردم مدرنی دارد، آنها دیگر قوانین عقب مانده شریعه را نمیپذیرند، آنها آزادی و دموکراسی میخواهند
4. قدرتهای خارجی اشتباهات فاحشی کرده اند، آنها دیگر شانس مماشات با جمهوری اسلامی را ندارند چون اراده مردم ایران با خون آنها در خیابانها مشخص کرد که این رژیم هیچ مشروعیتی ندارد
5. سرکوب و شقاوت جنایتکارانه ملاها علیه مردم ایران امروز برای همه مشخص شده و دنیا واکنش نشان میدهد.
6. تظاهرات و اعتصابات مردم ایران خیلی مهم است و باید گسترش پیدا کند. اروپا باید نیروهای سرکوب را تحریم کند و پلیس را بشدت تحت فشار قرار دهد. از حرف باید به عرصه عمل آمد. خانواده مقامات رژیم همه باید تحت فشار و تحریم های شدید مالی قرار بگیرند
7. ایران یک کشور فوق العاده است چرا ملاها نمیخواهند خانواده هایشان در ایران زندگی کنند؟ پس اکنون که خودشان زندگی در رفاه را انتخاب میکنند و به خارج میروند ثروتهایشان باید مسدود شود
8. نقش ایران در آشوبهای منطقه ای در سازماندهی تروریسم سوریه عراق افغانستان و نقش روسیه در بدبختی مردم خاورمیانه کاملا آشکار شده و باید این رژیم از بین برود تا تمام این آشوبها تمام شود. قدرتهای خارجی البته از این آشوبها سود میبرند اسلحه میفروشند و قدرتنمایی میکنند وقت آن رسیده سیاستهای خود را تغییر بدهند و سعادت همه آحاد بشر را خواهان شوند
9. چگونه است که مردم ایران مخصوصا زنان و جوان ایران خیلی شجاعتر از روسها هستند؟ این شجاعت بدلیل وحدت نظر همه ایرانیها برای از بین بردن رژیم اسلامی در ایران است. ایرانیها بشکل باورنکردنی بر علیه این رژیم متحد هستند و در نتیجه حاضرند زندگی خود را بدهند که به آزادی برسند. آزادیخواهی در تاریخ ایرانیان ید طولانی دارد.
10. این انقلاب راجع به رای از دست مردم یا قیمت بنزین و گرانی نیست این انقلاب در مورد حقوق زنان، تساوی حقوقی شهروندان، حقوق بشر، دموکراسی، سکولاریسم و از بین بردن قانون شریعه است.

✌️سارا و ویکتوریا و اوین هر سه باور دارند که روزهای سرنگونی رژیم اسلامی فرا رسیده و سقوط آنها نزدیک است

پنج خواسته مهم ویکتوریا آزاد از اتحادیه اروپا

*سفیران خود را از ایران فرا بخوانید
*رژیم جنایتکار اسلامی را نباید شریک تجاری خود بدانید آنها را از مشروعیت بیاندازید
* به مماشات و گفتگوهای برجامی و توافق هسته ای پایان دهید و روی مردم ایران سرمایه گذاری کنید
*هرگونه رابطه تجاری با ایران متوقف شود
*تمامی حساب ها و منابع مالی اعضای رژیم ایران مسدود شود

در پایان یاددآور شدم که ایران تحت استعمار روسیه و چین است. ما ایرانیان خواهان روابط پایایای همه جانبه با امریکا و اسراییل هستیم. شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل یک بزک فریبکارانه بوده و نتیجه اش حضور ۵۴۰۰ فرزند و خانواده ملاها و مقامات ایران در امریکاست. ما خواهان پایان دادن به این حقه بازیها هستیم. غربیها باید سیاست خود را تغییر بدهند و بفهمند که وجود یک ایران آزاد و دموکراتیک به نفع همه ملتهای جهان است.

💎 @iranyarannetwork1398
💠 حسن هاشمیان مفسر و تحلیلگر حوزه بین الملل و سیاست مینویسد؛ علائم سقوط جمهوری اسلامی ظاهر شده است

۱. اوج قدرت اعتراضی جنبش سبز تا سه هفته ادامه داشت ولی بعد از آن فروکش کرد

۲. اعتراضات ۹۶ بعد از دو هفته سرکوب شد

۳. قیام سال ۹۸ فراتر از سه هفته نرفت

۴. اما خیزش سراسری ۱۴۰۱ امروز با ورود به هفته چهارم قدرت انقلابی یافته و رژیم نمیتواند آنرا به عقب برگرداند

#جمهوری_اسلامی_سرنگونه

💎@iranyarannetwork1398
💠 #ویکتوریا_آزاد ؛ هموطنان عزیز یکسال پیش مجددا راهبردهای ده گانه مبارزه با رژیم جنایتکار اسلامی را برشمردم لطفا یکبار دیگر آنرا مرور کنید شاید بدردتان بخورد. بسیاری از آن موارد کم و بیش دارد انجام میشود اما هنوز تا پیاده شدن کل پروژه براندازی گامهایی باقیست که باید سازماندهی بشود.

لینک مقاله بالا یکسال پیش برگرفته از مقاله دیماه ۱۳۹۸

https://t.me/iranyarannetwork1398/12141
Forwarded from شبكه جهانى كانال ٢ (Reza Zarrabi)
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#جزمين صداى نسل ممنوع مى گويد : صداى من و همكارانم را خاموش كردند. مافياى رسانه و زن ستيز و ديكتاتور #لوس_آنجلس به علت اجازه قانونى از طرف يك زن يعنى خانم #آفرين_مهاجر و خواننده موسيقى پاپ جزمين صداى نسل ممنوع تابو شكن اجازه خواندن ندادند. آنان در استيج #زن #زندگى #آزادى، صداى زنان را خفه كردند ! شعار زن زندگى آزادى در عمل منتهىٰ به خفقان ما شد !
❇️ يكشنبه ٩ اكتبر ٢٠٢٢ ميلادى
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
⬜️⬜️🦁☀️⬜️⬜️
🟥🟥🟥🟥🟥🟥
#از_زندگى_تا_مرگ
#نه_به_جمهورى_اسلامى
#زن_زندگى_آزادى
#مرد_ميهن_آبادى
#مهسا_امينى #نيكا_شاكرمى
#قيام #قيام_ملى
#خيزش_رهايى #ايران_زمين
#ايران #ملت_ايران
#به_نام_ملت_ايران
#ايران_را_پس_ميگيريم
#اپوزيسيون #اپوزيسيون_ايران
#اتاق_فكر_اپوزيسيون_ايران
#شبكه_بزرگ_كانال_٢
🆔@Channel2news