Audio
✅ پيام یاشار تبریزی فعال سياسى زندانى از زندان اوین در جهت حمایت از انقلاب آزادى ملت ايران
🆔@Channel2news
🆔@Channel2news
Audio
✅ پيام یاشار تبریزی فعال سياسى زندانى از زندان اوین در جهت حمایت از انقلاب آزادى ملت ايران
🆔@Channel2news
🆔@Channel2news
Forwarded from شبكه جهانى كانال ٢ (Hassan Mirzapour)
پیام یکی از فرزندان قهرمان ایران در میدان نبرد با اهریمن با صورت زخمی
#مهسا_امینی
#مهسا_امینی
Forwarded from شبكه جهانى كانال ٢ (Hassan Mirzapour)
shemiranisaied_20221007_tv_2943390774080071692_1_2943390774080071692.mp4
4.5 MB
Forwarded from شبکه ایرانیاران (مؤسس ویکتوریا آزاد)
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💠#نیکا_شاکرمی روز تولدش در تظاهرات شرکت کرده بود،
این ویدیو دل هر بیطرفی را امیدوارم باطرف کند.😢😭
#سرنگون_باد_جمهوری_اسلامی
💎 @iranyarannetwork1398
این ویدیو دل هر بیطرفی را امیدوارم باطرف کند.😢😭
#سرنگون_باد_جمهوری_اسلامی
💎 @iranyarannetwork1398
Forwarded from شبکه ایرانیاران (مؤسس ویکتوریا آزاد)
Forwarded from شبکه ایرانیاران (مؤسس ویکتوریا آزاد)
Forwarded from شبکه ایرانیاران (مؤسس ویکتوریا آزاد)
💠«بیداری نسل زِد»
در رخدادهای اخیر یکی از سرنوشتسازترین گسلهای اجتماعی فعال شد: گسل «سنت و مدرنیته». سرنوشت ایران را تا اینجا همین گسل (یا نزاع) رقم زده و در آینده نیز تعیینکنندهترین عامل خواهد بود. در این باره تحلیل مفصلی دارم که بماند برای بعد، اما لرزههای این گسل باعث شد «گسل نسلشناختیِ» دیگری فعال شود که چشمها را خیره کرده: «نسل زِد» بیدار شد. در روزهای اخیر عموماً از رفتار و عملکرد نوجوانان متحیر شدهاند. این همان «نسلِ زد» یا «زی» (Z Generation) است که شامل نیمۀ دوم دهههفتادیها و کل دهههشتادیها میشود. سال 99 نشریۀ «صبح صادق» مطلبی دربارۀ «نسل زد» درج کرده و گفته بود یکی از بزرگترین تهدیدهای امنیتیـسیاسی در «نسل زد» نهفته است. در پست پیشین دربارۀ رابطۀ «نسل زد» با «نسل ایگرگ» (نیمۀ دوم دههپنجاهیها و دهه شصتیها) توضیح دادم. در این پست به خود «نسل زد» (زومرها) و فرایند «جامعهپذیری» و «سیاسیشدن»شان نگاهی بیندازیم.
«نسل زد» پدیدهای جهانی است و بر بستر تحولات و پیشرفتهای فناورانۀ جهان تعریف شده است، اما تحلیل دربارۀ آن باید در دو سطح باشد: «جهانی» و «بومی». بخشی از ویژگیهای «زومرها» جهانی است، اما عوامل بومی روی آنها اثر میگذارد. اساس تفاوت ما (ایگرگیها) و زومرها این است که فناوریهای مجازی «وارد زندگی ما شد»، در حالی که زومرها «وارد دنیای فناوری» شدند. به زبانی استعاری، «فجازی» در دنیای ما به دنیا آمد، در حالی که زومرها در «فجازی» به دنیا آمدند. گوشی هوشمند «وارد زندگی ما شد»، اما زومرها از ابتدا در گوشی هوشمند متولد شدند. اما مسئله فراگیرتر است...
زومرها بالاترین حد «عزتنفس» را دارند. آنها کمتر از همۀ انسانهای پیشینشان «خواهش و التماس کردهاند» و یا اصلاً کتک نخوردهاند یا به ندرت تنبیه بدنی شدهاند. زومرها کمتر از گذشتگانشان تحقیر شدهاند. در سن خردسالی در «اجتماع خانواده» به «عضوی کامل با حق رأی» تبدیل شدهاند و بیشترین ابزارهای ابراز وجود را نیز داشتهاند. به همین دلیل، جامعهپذیری آنها بسیار زودتر از نسلهای پیشین رخ داده و شخصیت اجتماعیِ آنها زودتر و مستقلتر از پیشینیان شکل گرفته. داشتن ابزارهای ارتباطی گسترده به آنها اجازه داده در برابر اقتدارگراییِ خانوادگی مقاومت کنند و پشتوانه و گریزهای روانی بیرون از خانه بیابند.
به دلیل اینکه زومرها عموماً تکفرزندند یا فقط یک خواهر و برادر دارند، «حریم خصوصیِ» بسیار بزرگی دارند. این نسل بزرگترین حریم خصوصی را در تاریخ همۀ نسلهای ایرانی داشته. حریم خصوصی بنیاد استقلال شخصیتی است؛ چیزی که نسل ایگرگ یا به دست نمیآورد یا در سن بالاتر (پس از سن بلوغ) به دست میآورد. از دیگر سو به دلیل پایین آمدن جمعیت این نسل، رقابت دروننسلی میانشان کاهش یافته و ملایمتر شده و در عوض با فرصتهایی که خانواده در اختیارشان قرار میدهد، با ابعاد روحی و جسمی خود به خوبی آشنا میشوند. تمرکز این نسل دیگر روی رقابت با دیگران نیست، بلکه بیشتر درگیر کشف و پرورش خویشند. (امیدوارم این انگارۀ قدیمی و عارفانه از افکار ما ایرانیها بیرون رود که فکر میکنیم ریاضت و محرومیت باعث بزرگی میشود.)
این نسل با سطح بالای مراقبت خانوادگی، بیشتر از نسلهای پیشین مشاورۀ روانشناسی و روانپزشکی گرفته و خویش را بیشتر کاویده و با خود ارتباط برقرار کرده. همین مشاورهها، بهرهمندی از «تربیت جنسی» و نیز بهرهگیری از ارتباطات مجازی، باعث «شرمزدایی» گسترده در آنها شده. نسل زد ارتباط بسیار کمتنشتری با جسم و امیال خود دارد و عوارض عاطفی کمتری دارد.
زومرها از آنجا که درون شبکههای اجتماعی به دنیا آمدهاند، توان ارتباطگیری بالایی دارند؛ با سرعت گروهسازی میکنند و همبستگی در آنها روانتر و مکانیکیتر صورت میگیرد. آنها بالاترین میزان ارتباطات، و در نتیجه بالاترین مهارتهای ارتباطی را دارند. به همین دلیل الگوریتمهای اجتماعی پیچیدهتری در ذهنشان وجود دارد و همزمان به دلیل بهرهمندی گسترده از ابزارها از کودکی، توان حلِ مسئلۀ بالاتری هم دارند.
همۀ اینها باعث میشود توجه آنها زودتر به جامعه معطوف شود، زیرا داشتههای فردیشان زودتر تأمین شده و در نقطۀ مناسبی از هرم مازلو ایستادهاند. این وضعیت وقتی با سطح بسیار بالای استقلال و تمرکز بر وجوه روحی و شخصیتی همراه میشود، باعث میشود زومرها خیلی زود سیاسی شوند. یک عامل بسیار مهمتر هم این است که این نسل کمترین سلطهپذیری را دارد. آنها خیلی زود با هر نوع اقتداری درگیر میشود و بسیار کمتر تمایل به اطاعت دارند. فرمانبری برای آنها امری بدیهی نیست و کمتر از همۀ انسانهای پیشین از عصر یخ تاکنون «سلطهپذیر»ند. حال بازنده کسیست که در برابر این نسلِ تابندندان «هوشمند» مانند نئاندرتالها رفتار کند.
✍مهدی تدینی
💎 @iranyarannetwork1398
در رخدادهای اخیر یکی از سرنوشتسازترین گسلهای اجتماعی فعال شد: گسل «سنت و مدرنیته». سرنوشت ایران را تا اینجا همین گسل (یا نزاع) رقم زده و در آینده نیز تعیینکنندهترین عامل خواهد بود. در این باره تحلیل مفصلی دارم که بماند برای بعد، اما لرزههای این گسل باعث شد «گسل نسلشناختیِ» دیگری فعال شود که چشمها را خیره کرده: «نسل زِد» بیدار شد. در روزهای اخیر عموماً از رفتار و عملکرد نوجوانان متحیر شدهاند. این همان «نسلِ زد» یا «زی» (Z Generation) است که شامل نیمۀ دوم دهههفتادیها و کل دهههشتادیها میشود. سال 99 نشریۀ «صبح صادق» مطلبی دربارۀ «نسل زد» درج کرده و گفته بود یکی از بزرگترین تهدیدهای امنیتیـسیاسی در «نسل زد» نهفته است. در پست پیشین دربارۀ رابطۀ «نسل زد» با «نسل ایگرگ» (نیمۀ دوم دههپنجاهیها و دهه شصتیها) توضیح دادم. در این پست به خود «نسل زد» (زومرها) و فرایند «جامعهپذیری» و «سیاسیشدن»شان نگاهی بیندازیم.
«نسل زد» پدیدهای جهانی است و بر بستر تحولات و پیشرفتهای فناورانۀ جهان تعریف شده است، اما تحلیل دربارۀ آن باید در دو سطح باشد: «جهانی» و «بومی». بخشی از ویژگیهای «زومرها» جهانی است، اما عوامل بومی روی آنها اثر میگذارد. اساس تفاوت ما (ایگرگیها) و زومرها این است که فناوریهای مجازی «وارد زندگی ما شد»، در حالی که زومرها «وارد دنیای فناوری» شدند. به زبانی استعاری، «فجازی» در دنیای ما به دنیا آمد، در حالی که زومرها در «فجازی» به دنیا آمدند. گوشی هوشمند «وارد زندگی ما شد»، اما زومرها از ابتدا در گوشی هوشمند متولد شدند. اما مسئله فراگیرتر است...
زومرها بالاترین حد «عزتنفس» را دارند. آنها کمتر از همۀ انسانهای پیشینشان «خواهش و التماس کردهاند» و یا اصلاً کتک نخوردهاند یا به ندرت تنبیه بدنی شدهاند. زومرها کمتر از گذشتگانشان تحقیر شدهاند. در سن خردسالی در «اجتماع خانواده» به «عضوی کامل با حق رأی» تبدیل شدهاند و بیشترین ابزارهای ابراز وجود را نیز داشتهاند. به همین دلیل، جامعهپذیری آنها بسیار زودتر از نسلهای پیشین رخ داده و شخصیت اجتماعیِ آنها زودتر و مستقلتر از پیشینیان شکل گرفته. داشتن ابزارهای ارتباطی گسترده به آنها اجازه داده در برابر اقتدارگراییِ خانوادگی مقاومت کنند و پشتوانه و گریزهای روانی بیرون از خانه بیابند.
به دلیل اینکه زومرها عموماً تکفرزندند یا فقط یک خواهر و برادر دارند، «حریم خصوصیِ» بسیار بزرگی دارند. این نسل بزرگترین حریم خصوصی را در تاریخ همۀ نسلهای ایرانی داشته. حریم خصوصی بنیاد استقلال شخصیتی است؛ چیزی که نسل ایگرگ یا به دست نمیآورد یا در سن بالاتر (پس از سن بلوغ) به دست میآورد. از دیگر سو به دلیل پایین آمدن جمعیت این نسل، رقابت دروننسلی میانشان کاهش یافته و ملایمتر شده و در عوض با فرصتهایی که خانواده در اختیارشان قرار میدهد، با ابعاد روحی و جسمی خود به خوبی آشنا میشوند. تمرکز این نسل دیگر روی رقابت با دیگران نیست، بلکه بیشتر درگیر کشف و پرورش خویشند. (امیدوارم این انگارۀ قدیمی و عارفانه از افکار ما ایرانیها بیرون رود که فکر میکنیم ریاضت و محرومیت باعث بزرگی میشود.)
این نسل با سطح بالای مراقبت خانوادگی، بیشتر از نسلهای پیشین مشاورۀ روانشناسی و روانپزشکی گرفته و خویش را بیشتر کاویده و با خود ارتباط برقرار کرده. همین مشاورهها، بهرهمندی از «تربیت جنسی» و نیز بهرهگیری از ارتباطات مجازی، باعث «شرمزدایی» گسترده در آنها شده. نسل زد ارتباط بسیار کمتنشتری با جسم و امیال خود دارد و عوارض عاطفی کمتری دارد.
زومرها از آنجا که درون شبکههای اجتماعی به دنیا آمدهاند، توان ارتباطگیری بالایی دارند؛ با سرعت گروهسازی میکنند و همبستگی در آنها روانتر و مکانیکیتر صورت میگیرد. آنها بالاترین میزان ارتباطات، و در نتیجه بالاترین مهارتهای ارتباطی را دارند. به همین دلیل الگوریتمهای اجتماعی پیچیدهتری در ذهنشان وجود دارد و همزمان به دلیل بهرهمندی گسترده از ابزارها از کودکی، توان حلِ مسئلۀ بالاتری هم دارند.
همۀ اینها باعث میشود توجه آنها زودتر به جامعه معطوف شود، زیرا داشتههای فردیشان زودتر تأمین شده و در نقطۀ مناسبی از هرم مازلو ایستادهاند. این وضعیت وقتی با سطح بسیار بالای استقلال و تمرکز بر وجوه روحی و شخصیتی همراه میشود، باعث میشود زومرها خیلی زود سیاسی شوند. یک عامل بسیار مهمتر هم این است که این نسل کمترین سلطهپذیری را دارد. آنها خیلی زود با هر نوع اقتداری درگیر میشود و بسیار کمتر تمایل به اطاعت دارند. فرمانبری برای آنها امری بدیهی نیست و کمتر از همۀ انسانهای پیشین از عصر یخ تاکنون «سلطهپذیر»ند. حال بازنده کسیست که در برابر این نسلِ تابندندان «هوشمند» مانند نئاندرتالها رفتار کند.
✍مهدی تدینی
💎 @iranyarannetwork1398
Forwarded from شبکه ایرانیاران (مؤسس ویکتوریا آزاد)
💠۴۳ ساله فریاد میزنن "آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه"
بعد هر چی میشه میگن کار آمریکاست!
💎 @iranyarannetwork1398
بعد هر چی میشه میگن کار آمریکاست!
💎 @iranyarannetwork1398
Forwarded from شبکه ایرانیاران (مؤسس ویکتوریا آزاد)
💠پریانکا چوپرا ستاره سینمای هند و برنده جایزه دوشیزه اول جهان همبستگی خود را با مردم و زنان ایران اعلام کرد.
👏صدای زنان ایران بعد از مدتها سکوت اجباری همچون آتشفشان فوران میکند.
✊به امید آنکه دختران زیبای ایران هم بزودی شانس دوشیزه اول جهان را پیدا کنند.
💎 @iranyarannetwork1398
👏صدای زنان ایران بعد از مدتها سکوت اجباری همچون آتشفشان فوران میکند.
✊به امید آنکه دختران زیبای ایران هم بزودی شانس دوشیزه اول جهان را پیدا کنند.
💎 @iranyarannetwork1398
Forwarded from شبكه جهانى كانال ٢ (Reza Zarrabi)
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
✅ آخرين پيام زنده ياد #نيكا_شاكرمى كه شايد شنيدنش دل هر بى طرفى را باطرف كند !
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
⬜️⬜️🦁☀️⬜️⬜️
🟥🟥🟥🟥🟥🟥
#نه_به_جمهورى_اسلامى
#ننگ_بر_جمهورى_اسلامى
#ننگ_بر_حاميان_جمهورى_اسلامى
#زن_زندگى_آزادى
#مرد_ميهن_آبادى
#دادخواهى #مهسا_امينى
#قيام #قيام_ملى
#خيزش_رهايى #ايران_زمين
#ايران #ملت_ايران
#به_نام_ملت_ايران
#ايران_را_پس_ميگيريم
#اپوزيسيون #اپوزيسيون_ايران
#اتاق_فكر_اپوزيسيون_ايران
#شبكه_بزرگ_كانال_٢
🆔@Channel2news
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
⬜️⬜️🦁☀️⬜️⬜️
🟥🟥🟥🟥🟥🟥
#نه_به_جمهورى_اسلامى
#ننگ_بر_جمهورى_اسلامى
#ننگ_بر_حاميان_جمهورى_اسلامى
#زن_زندگى_آزادى
#مرد_ميهن_آبادى
#دادخواهى #مهسا_امينى
#قيام #قيام_ملى
#خيزش_رهايى #ايران_زمين
#ايران #ملت_ايران
#به_نام_ملت_ايران
#ايران_را_پس_ميگيريم
#اپوزيسيون #اپوزيسيون_ايران
#اتاق_فكر_اپوزيسيون_ايران
#شبكه_بزرگ_كانال_٢
🆔@Channel2news
Forwarded from شبكه جهانى كانال ٢ (Reza Zarrabi)
✅ طلوع صبح #آزادى در خنده هاى پسر بلوچ ايرانى غرق در خون !
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
⬜️⬜️🦁☀️⬜️⬜️
🟥🟥🟥🟥🟥🟥
#از_زندگى_تا_مرگ
#نه_به_جمهورى_اسلامى
#زن_زندگى_آزادى
#مرد_ميهن_آبادى
#مهسا_امينى #نيكا_شاكرمى
#قيام #قيام_ملى
#خيزش_رهايى #ايران_زمين
#ايران #ملت_ايران
#به_نام_ملت_ايران
#ايران_را_پس_ميگيريم
#اپوزيسيون #اپوزيسيون_ايران
#اتاق_فكر_اپوزيسيون_ايران
#شبكه_بزرگ_كانال_٢
🆔@Channel2news
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
⬜️⬜️🦁☀️⬜️⬜️
🟥🟥🟥🟥🟥🟥
#از_زندگى_تا_مرگ
#نه_به_جمهورى_اسلامى
#زن_زندگى_آزادى
#مرد_ميهن_آبادى
#مهسا_امينى #نيكا_شاكرمى
#قيام #قيام_ملى
#خيزش_رهايى #ايران_زمين
#ايران #ملت_ايران
#به_نام_ملت_ايران
#ايران_را_پس_ميگيريم
#اپوزيسيون #اپوزيسيون_ايران
#اتاق_فكر_اپوزيسيون_ايران
#شبكه_بزرگ_كانال_٢
🆔@Channel2news
Forwarded from شبكه جهانى كانال ٢ (Reza Zarrabi)
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
✳️ #گاهشمار #خيزش_رهايى #سكانس ٢٦
❇️ روز بيست و دوم : جمعه ١٥ مهر ١٤٠١ خورشيدى يزدگردى برابر با ٧ اكتبر ٢٠٢٢ ميلادى
☀️☀️☀️☀️
✅ مردم #ايران در يك سو و مزدوران سركوبگر در سوى ديگر !
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
⬜️⬜️🦁☀️⬜️⬜️
🟥🟥🟥🟥🟥🟥
#از_زندگى_تا_مرگ
#نه_به_جمهورى_اسلامى
#زن_زندگى_آزادى
#مرد_ميهن_آبادى
#قيام #قيام_ملى
#مهسا_امينى #نيكا_شاكرمى
#ايران_زمين #ملت_ايران
#به_نام_ملت_ايران
#ايران_را_پس_ميگيريم
#اپوزيسيون #اپوزيسيون_ايران
#اتاق_فكر_اپوزيسيون_ايران
#شبكه_بزرگ_كانال_٢
🆔@Channel2news
❇️ روز بيست و دوم : جمعه ١٥ مهر ١٤٠١ خورشيدى يزدگردى برابر با ٧ اكتبر ٢٠٢٢ ميلادى
☀️☀️☀️☀️
✅ مردم #ايران در يك سو و مزدوران سركوبگر در سوى ديگر !
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
⬜️⬜️🦁☀️⬜️⬜️
🟥🟥🟥🟥🟥🟥
#از_زندگى_تا_مرگ
#نه_به_جمهورى_اسلامى
#زن_زندگى_آزادى
#مرد_ميهن_آبادى
#قيام #قيام_ملى
#مهسا_امينى #نيكا_شاكرمى
#ايران_زمين #ملت_ايران
#به_نام_ملت_ايران
#ايران_را_پس_ميگيريم
#اپوزيسيون #اپوزيسيون_ايران
#اتاق_فكر_اپوزيسيون_ايران
#شبكه_بزرگ_كانال_٢
🆔@Channel2news
Forwarded from شبکه ایرانیاران (مؤسس ویکتوریا آزاد)
💠نامه یکی از هموطنان که دست به دست میچرخد
* بی پرده و رک و راست حقیقت را بیان میکنم.*
هممیهنان ارجمند، اینقدر به آخوندها نگویید: *” وطن فروش .”*
آخوندها دارند سرزمینی که اشغال کردندرا می فروشند نه سرزمیِن خودشان را..!! خمینی همان روزی که پایش به ایران رسید، خیلی علنی گفت : این مملکت از غنائمِ اسلام است !! یعنی ما ، ایران را فتح کردیم و حالا همه چیزش برای ماست.
وطنفروش ماییم، که این خاک را، دو دستی تقدیم کردیم به یک مشت تازی، تا کار ناتمامِ اجدادِ خودشان را تمام کنند .
وطنفروش ماییم، که تمامِ منابعِ مان را غارت کردند و ما صدایمان در نیامد !
بیغیرت ماییم، که زنان و دخترانِ زیبای ایرانی را جلوی چشمِ مان کتک زدند، اعدام کردند، به فحشا کشاندند، به زباله گردی کشاندند و ما خفه شدیم!
بی غیرت ماییم، که پسرانِ برومندِ این خاک را کُشتند و ما خفه شدیم!
بیشرف ماییم ،که بلوچستان تا چندین روز یک تنه در مقابلِ رژیم ایستادگی کرد و تنهایشان گذاشتیم تا لَت و پار شوند!
این هاخوزستان را نابود
کردند! و هورالعظیم را خشکاندند، تا نفتِ مجانی به سوریه بدهند، حتّی اگر خوزستان نابودشود برایشان مهمّ نیست!
از این به بعد به آخوندها و بچّههایشان فحش ندهید.
فقط و فقط به خودمان فحش بدهیم، چون هیچ کس به اندازه ی ما سزاوارِ این فحشها نیست .
*بیغیرت و ترسو و وطن فروش ، ما هستیم .
این ها دزدِ وطن و شرف و ناموسِ ایرانیاند!
حالا وقت این رسیده که نشان دهیم وقتی مردم ایران باهم متحد میشوند چطور متجاوزین به این آب و خاک را به سزای عملشان میرسانند….
فقط باید علفِ هرزِ را از ریشه خشکاند ، همین و بس . . . . .
قرار ما شنبه ساعت ۱۲ بعد از ظهر در میادین شهر، همه باید بیایند تا این یکبار برای همیشه جبران تاخیر کنیم!
💎 @iranyarannetwork1398
* بی پرده و رک و راست حقیقت را بیان میکنم.*
هممیهنان ارجمند، اینقدر به آخوندها نگویید: *” وطن فروش .”*
آخوندها دارند سرزمینی که اشغال کردندرا می فروشند نه سرزمیِن خودشان را..!! خمینی همان روزی که پایش به ایران رسید، خیلی علنی گفت : این مملکت از غنائمِ اسلام است !! یعنی ما ، ایران را فتح کردیم و حالا همه چیزش برای ماست.
وطنفروش ماییم، که این خاک را، دو دستی تقدیم کردیم به یک مشت تازی، تا کار ناتمامِ اجدادِ خودشان را تمام کنند .
وطنفروش ماییم، که تمامِ منابعِ مان را غارت کردند و ما صدایمان در نیامد !
بیغیرت ماییم، که زنان و دخترانِ زیبای ایرانی را جلوی چشمِ مان کتک زدند، اعدام کردند، به فحشا کشاندند، به زباله گردی کشاندند و ما خفه شدیم!
بی غیرت ماییم، که پسرانِ برومندِ این خاک را کُشتند و ما خفه شدیم!
بیشرف ماییم ،که بلوچستان تا چندین روز یک تنه در مقابلِ رژیم ایستادگی کرد و تنهایشان گذاشتیم تا لَت و پار شوند!
این هاخوزستان را نابود
کردند! و هورالعظیم را خشکاندند، تا نفتِ مجانی به سوریه بدهند، حتّی اگر خوزستان نابودشود برایشان مهمّ نیست!
از این به بعد به آخوندها و بچّههایشان فحش ندهید.
فقط و فقط به خودمان فحش بدهیم، چون هیچ کس به اندازه ی ما سزاوارِ این فحشها نیست .
*بیغیرت و ترسو و وطن فروش ، ما هستیم .
این ها دزدِ وطن و شرف و ناموسِ ایرانیاند!
حالا وقت این رسیده که نشان دهیم وقتی مردم ایران باهم متحد میشوند چطور متجاوزین به این آب و خاک را به سزای عملشان میرسانند….
فقط باید علفِ هرزِ را از ریشه خشکاند ، همین و بس . . . . .
قرار ما شنبه ساعت ۱۲ بعد از ظهر در میادین شهر، همه باید بیایند تا این یکبار برای همیشه جبران تاخیر کنیم!
💎 @iranyarannetwork1398
Forwarded from شبكه جهانى كانال ٢ (Reza Zarrabi)
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
✅ اخراج دارندگان #پرچم ملى شير و خورشيد از تجمع احزاب چپگرا و كمونيست در #افنباخ #آلمان !
☠️☠️☠️☠️
❇️ پنجشنبه ٦ اكتبر ٢٠٢٢ ميلادى
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
⬜️⬜️🦁☀️⬜️⬜️
🟥🟥🟥🟥🟥🟥
#نه_به_جمهورى_اسلامى
#زن_زندگى_آزادى
#مرد_ميهن_آبادى
#مهسا_امينى #نيكا_شاكرمى
#قيام #قيام_ملى
#خيزش_رهايى #ايران_زمين
#ايران #ملت_ايران
#به_نام_ملت_ايران
#ايران_را_پس_ميگيريم
#اپوزيسيون #اپوزيسيون_ايران
#اتاق_فكر_اپوزيسيون_ايران
#شبكه_آزاد_كانال_٢
#شبكه_جديد_كانال_٢
🆔@Channel2news
☠️☠️☠️☠️
❇️ پنجشنبه ٦ اكتبر ٢٠٢٢ ميلادى
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
⬜️⬜️🦁☀️⬜️⬜️
🟥🟥🟥🟥🟥🟥
#نه_به_جمهورى_اسلامى
#زن_زندگى_آزادى
#مرد_ميهن_آبادى
#مهسا_امينى #نيكا_شاكرمى
#قيام #قيام_ملى
#خيزش_رهايى #ايران_زمين
#ايران #ملت_ايران
#به_نام_ملت_ايران
#ايران_را_پس_ميگيريم
#اپوزيسيون #اپوزيسيون_ايران
#اتاق_فكر_اپوزيسيون_ايران
#شبكه_آزاد_كانال_٢
#شبكه_جديد_كانال_٢
🆔@Channel2news
Forwarded from شبكه جهانى كانال ٢ (Masoumeh Mohajer)
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM