پشت پرده ها
105K subscribers
92.8K photos
113K videos
2.93K files
4.71K links
پشت پرده‌های تاریخ و رویدادها،آگاهی ملت، راه نجات، آنچه نمی خواهند ما بدانیم

*پوشش۲۴ساعته انقلاب ایران*

@ShemiraniSaied
تماس با ما
گزارشهای خود را به صورت فیلم کوتاه و آوا ارسال کنید
پیام‌ها در کانال سعید شمیرانی و گزارشهادر پشت پرده‌ها قرار خواهد گرفت
Download Telegram
سلام و بیکران درود بر دلسوزان واقعی سرزمینمان ایران
جناب شمیرانی هر روز تاخیر در تسلیح ملت ایران علیه حکومت جهل و جور و ظلم اسلامی باعث دلسردی و سرخوردگی و نا امیدی و بی اعتماد ی بیشتر ملت به سرنگونی رژیم ظالم بر ایران میشود ملت ما نیازمند مسلح شدن در برابر رژیم هستند رژیم در ضعیف ترین حالت است و هر روز جوانان مان را اعدام و به نوامیس ایرانی توسط مزدوران عراقی و افغانی و لبنانی اش تجاوز میکند گرانی ها بیداد میکند زندگی روزانه برای ملت (بجز ابادی و لاشخورهای رژیم) از زهرا مار تلخ تر است هر روز تاخیر در مسلح کردن ملت و فرمان خیزش عمومی ملت ایران توسط شاهزاده که رهبری دوران گذار را بر عهده دارند، لطمات جبران ناپذیری بر ایران و ایرانی وارد میشود . و رژیم با بیشرفی و بیشرمی مبادرت به اعدام و اخاذی بیشتر مردم ما میکند
لطفا شاهزاده طرق مسلح کردن ملت را توسط اطرافیانش اجرایی فرمایند. والا این رژیم تا صد سال دیگر حاکم بر ملت و کشورمان خواهد بود
👍47👌5🔥2👏2
وال‌استریت‌جورنال : آمریکا حدود ۱۰٬۰۰۰ نیروی اضافی و چندین ناو جنگی به خاورمیانه اضافه میکنه تا درصورت عدم توافق آماده حمله زمینی باشه

درحال حاضر 50 هزار نیروی آمریکایی در منطقه هستند
👍59🎉10🔥62👏1🙏1🍾1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
سلام
ساکن تهران هستم و این فیلم کوتاه از ستاد فرماندهی بسیج میثم تمار - واقع در اتوبان آزادگان تهران - که در جنگ اخیر مورد حمله قرار گرفته رو براتون ارسال میکنم. جمهوری اسلامی خواب دیده بود که میتونه در این جنگ پیروز بشه ولی عملا خودش رو در معرض نابودی قرار داده. امیدوارم که هر چه زودتر شاهد سقوط این حکومت مستبد باشیم تا آرزوی آزادی کشورمون بعد از نیم قرن محقق بشه!
👌47🍾133🎉3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به نظر واردات حشد شعبی و جولان فاطمیون در خیابان‌های ایران کافی نبوده

حکومت جنایتکار اسلامی جمعی را به اسم «فعالان مدنی و رسانه‌ای ترکیه» با پرچم ترکیه و حزب‌الله در تبریز به خیابون کشونده که به ترکی براش شعار بدن

پرچم هر کشور بی‌ پدر مادر و پرچم هر گروه بیناموسی در ایران را میتوان دید
🤬122🤯32💯2🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مبینا نصیری، مجری عوامل صیغه کنانش

دوست داشتم یجوری اسرائیل رو شخم بزنیم که بریم گندم بکاریم!

فعلا به گوه خوردن افتادید و پای میز غلط کر دیم دارید هرچی‌ ترامپ میخواد را بهش میدید و امضا می‌کنید

هیچ کسی‌ هم در حکومت نمیتونه نفس بکشه و همه موافق خوردن گوه و غلط کردیم شدید

اتفاقا ایرانیان هم دلشون تنگ شده که همه چیز دوباره صد‌ها برابر شدید تر پیش بره

شاید هم رفت

خدا را چه دیدی

از جشن گوه خوری و غلط کردم حکومت جنایتکار اسلامی تا رسیدن به جنگ جنگ تا پیروزی راهی‌ نیست

لطفا دوباره شروع کنید ما هم میخواهیم تکلیف مشخص بشه

اگر وجود دارید دوباره شروع کنید همون مرگ بر آمریکا که رهبرت الدنگتون میگت

بزنید نابود کنید ببینید چی‌ میشه ما منتظریم
🤯34👍23🤬105🤷‍♀2🔥2
🚨 🚨ترامپ:
"چین از اینکه من تنگه هرمز را برای همیشه باز می‌کنم بسیار خوشحال است. من این کار را برای آنها و همچنین برای جهان انجام می‌دهم. این وضعیت دیگر هرگز تکرار نخواهد شد. آنها موافقت کرده‌اند که به ایران سلاح نفرستند. رئیس جمهور شی جین پینگ وقتی چند هفته دیگر به آنجا برسم، مرا در آغوش خواهد گرفت. ما هوشمندانه و خیلی خوب با هم کار می‌کنیم! آیا این بهتر از جنگیدن نیست؟؟؟ اما به یاد داشته باشید، ما در جنگیدن، اگر مجبور باشیم، بسیار خوب هستیم - خیلی بهتر از هر کس دیگری!!!"
👏516🤬4
ورود ژنرال عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان به تهران با لباس نظامی خیلی مهم هست
🤬69🔥4
نفت زیر یکصد دلار ، امروز تا ۸۷ دلار هم اومد پایین ، اتفاقی که با آتش‌بس و مذاکره و با انباشتن فضای خبری درباره پایان جنگ و احتمال توافق (توی چه افقی؟)
👏39🔥1
پرداخت ۱۴۰۰۰ دلار برای بازسازی هر خانه در لبنان توسط رژیم ایران !!!!

رژیم ایران توان پرداخت بازسازی خانه های تخریب شده ایرانی را ندارد !!!!
🤬84👌11🤯52👍1
زمانی که ما پرچم ایران را در کل جهان به اهتزاز در آوردیم.

شما پرچم قاتل ۲۲۰ هزار ایرانی در جنگ ۸ ساله رو بالا بردید در ایران.

شما روی مغول‌هارو سفید کردید.

چند بار دیگر باید ثابت شود که ایران در اشغال غیرایرانی‌هاست؟
👍92👌106🤬2
سطح آب دریاچه ارومیه چنان بالا اومده که مردم دوباره با قایق‌های پدالی و موتوری توش تفریح می‌کنن. خامنه‌ای تو کی بودی که سقط شدنت اینقدر برکت داشت!
111👌25🎉15🔥3👏1🙏1
👤شما نمیتونی همه آب یک شهر رو به بهانه غیر بهداشتی بودن قطع کنی، بعد فقط برای آدمهای خودت آب بسته بندی شده بفرستی، به بقیه هم بگی برید به درک. این دقیقا مشابه کاری هست که با ‎#اینترنت کردید..

فقط مستحضر باشید که در دنیا به این کار میگن ‎#آپارتاید.
👍76👏14🤬71🤯1👌1
👤میگم این مدت که آتش بس بود و دیگه بمبارانی هم تو چند روز اخیر نشده،
موشعلی را دیگه به چه بهانه ای چالش نکردن هنوز؟
🤷‍♀61👌16💯5🎉2🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حکومت جنایتکار اسلامی در حال بازسازی است
تصاویر ماهواره‌ای از ۱۰ آوریل نشان می‌دهد که حکومت جنایتکار اسلامی  پاکسازی آوار از یک پایگاه موشکی زیرزمینی در نزدیکی خمین را آغاز کرده است.
حملات هوایی به ورودی‌ها اصابت کرد.
نه زیرساخت‌ها.
داخل کوه هنوز دست نخورده.

این واقعیت آتش‌بس است.

به قول پزشکیان خوب دوباره میاد میزنه و روایت داریم که باز خواهد زد

به همین راحتی‌ مشخص میشه در کجا‌ها چی‌ هست
👍52🤬156🔥1