This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 سخنرانی استعفای نخستوزیر بریتانیا
🔺تفاوت دموکراسی و دیکتاتوری همینجاست؛
▪️در یک دموکراسی، وقتی بخش بزرگی از مردم از انتخاب خود پشیمان میشوند و این نارضایتی را به حاکمان منتقل میکنند، یک سیاستمدار مسئولیت تصمیمات خود را میپذیرد، قدرت را واگذار میکند و استعفا میدهد.
▪️در دیکتاتوری اما به جای استعفا، به نیروهای سرکوب اسلحه میدهند تا مردمی را که خواهان تغییرند، به گلوله ببندند و در دو روز ده ها هزار نفر را می کشند.
▫️با زیرنویس فارسی
🔺تفاوت دموکراسی و دیکتاتوری همینجاست؛
▪️در یک دموکراسی، وقتی بخش بزرگی از مردم از انتخاب خود پشیمان میشوند و این نارضایتی را به حاکمان منتقل میکنند، یک سیاستمدار مسئولیت تصمیمات خود را میپذیرد، قدرت را واگذار میکند و استعفا میدهد.
▪️در دیکتاتوری اما به جای استعفا، به نیروهای سرکوب اسلحه میدهند تا مردمی را که خواهان تغییرند، به گلوله ببندند و در دو روز ده ها هزار نفر را می کشند.
▫️با زیرنویس فارسی
👍260👌23🍾10❤4💯3🔥2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ببینید و پخش کنید
چرا انسانها دیکتاتورها را به بت تبدیل میکنند؟
بر اساس نظریه اریک فروم Erich Fromm
سؤال این نیست که چرا بعضی رهبران دیکتاتور میشوند.
سؤال واقعی این است:
چرا بعضی انسانها به آنها دل میبندند؟
اریک فروم، روانشناس اجتماعی و فیلسوف، این سؤال را بعد از تجربه فاشیسم و نازیسم بهطور جدی مطرح کرد.
او میخواست بفهمد چطور انسانهای معمولی، تحصیلکرده، حتی مهربان، میتوانند حامی خشونت، سرکوب و جنایت شوند.
چرا انسانها دیکتاتورها را به بت تبدیل میکنند؟
بر اساس نظریه اریک فروم Erich Fromm
سؤال این نیست که چرا بعضی رهبران دیکتاتور میشوند.
سؤال واقعی این است:
چرا بعضی انسانها به آنها دل میبندند؟
اریک فروم، روانشناس اجتماعی و فیلسوف، این سؤال را بعد از تجربه فاشیسم و نازیسم بهطور جدی مطرح کرد.
او میخواست بفهمد چطور انسانهای معمولی، تحصیلکرده، حتی مهربان، میتوانند حامی خشونت، سرکوب و جنایت شوند.
👍144❤19💯12👏5🔥2
🔴ونس امروز:
"ایرانیها تهدید کردند که مذاکره را ترک میکنند ولی نرفتند و تیم فنی آنها در حال حاضر در حال کار هستند.
به ایرانیها گفتیم که وقتی شما حرفهای بیخود میزنید نمیتوانید انتظار داشته باشید که رئیسجمهور آمریکا پاسخی ندهد.
تیم مذاکرهکننده ایران پذیرفته است که بازرسان «آژانس بینالمللی» انرژی اتمی بار دیگر به ایران بازگردند. این گامی بسیار مهم است."
ونس:
"حفظ حاکمیت لبنان و کاهش تنشها نیازمند این است که ایرانیها حزبالله را کنترل کنند"
جی دی ونس :
"پولهای ایران آزاد نمیشود مگر آنکه مطمعن شویم خرج مردم ایران میشود ٬ نه تجهیز گروهای تروریستی..
با اسرائیل در تماس مستمر هستیم ٬ قرار نیست خاک لبنان تصرف کنند فقط میخواهند تهدید حزب الله را خنثی کنند اما این به هماهنگی نیروهای مسلح لبنان هم بستگی دارد..
به مکانیزمی دست یافتیم که بتوانیم تنشها را کنترل کنیم و تیراندازی ها از کنترل خارج نشود..
به ایرانیها گفتیم وقتی چرت و پرت میگویید پاسخ آن را میدهیم ( مراقب حرف زدنتون باشید ) تهدید به خروج از مذاکرات فقط در سطح فضای مجازی بود"
جیدی ونس:
"آنچه جرد کوشنر و قطریها و کل تیم به دست آوردند، به نظر من یک معامله کلاسیک ترامپ است.داراییهای ایران آزاد شوند، آنها کشاورزان آمریکایی را ثروتمندتر خواهند کرد و به تغذیه مردم ایران کمک خواهند کرد."
جی دی ونس:
اگر هر کدام از داراییهای مسدود شدهٔ ایران آزاد شود،
ما روی آن حق تأیید و نظارت داریم،
این پولها عملاً صرف خرید سویا، ذرت و گندم آمریکایی خواهد شد،
آنچه را که به آن دست یافتیم،
از نظر من یک توافق کلاسیک به سبک ترامپ است؛
توافقی که در آن اگر داراییهای ایران هر زمانی آزاد شود،
صرف ثروتمند تر کردن کشاورزان آمریکایی و تأمین غذای مردم ایران خواهد شد.
پ.ن.1-در واقعیت میدانی بجای دلار به رژیم ذرت و سویا آمریکایی میدن..
2-رژیم الان داره بررسی میکنه چطور میتونه با سویا و ذرت، سوخت موشک بسازه..
"ایرانیها تهدید کردند که مذاکره را ترک میکنند ولی نرفتند و تیم فنی آنها در حال حاضر در حال کار هستند.
به ایرانیها گفتیم که وقتی شما حرفهای بیخود میزنید نمیتوانید انتظار داشته باشید که رئیسجمهور آمریکا پاسخی ندهد.
تیم مذاکرهکننده ایران پذیرفته است که بازرسان «آژانس بینالمللی» انرژی اتمی بار دیگر به ایران بازگردند. این گامی بسیار مهم است."
ونس:
"حفظ حاکمیت لبنان و کاهش تنشها نیازمند این است که ایرانیها حزبالله را کنترل کنند"
جی دی ونس :
"پولهای ایران آزاد نمیشود مگر آنکه مطمعن شویم خرج مردم ایران میشود ٬ نه تجهیز گروهای تروریستی..
با اسرائیل در تماس مستمر هستیم ٬ قرار نیست خاک لبنان تصرف کنند فقط میخواهند تهدید حزب الله را خنثی کنند اما این به هماهنگی نیروهای مسلح لبنان هم بستگی دارد..
به مکانیزمی دست یافتیم که بتوانیم تنشها را کنترل کنیم و تیراندازی ها از کنترل خارج نشود..
به ایرانیها گفتیم وقتی چرت و پرت میگویید پاسخ آن را میدهیم ( مراقب حرف زدنتون باشید ) تهدید به خروج از مذاکرات فقط در سطح فضای مجازی بود"
جیدی ونس:
"آنچه جرد کوشنر و قطریها و کل تیم به دست آوردند، به نظر من یک معامله کلاسیک ترامپ است.داراییهای ایران آزاد شوند، آنها کشاورزان آمریکایی را ثروتمندتر خواهند کرد و به تغذیه مردم ایران کمک خواهند کرد."
جی دی ونس:
اگر هر کدام از داراییهای مسدود شدهٔ ایران آزاد شود،
ما روی آن حق تأیید و نظارت داریم،
این پولها عملاً صرف خرید سویا، ذرت و گندم آمریکایی خواهد شد،
آنچه را که به آن دست یافتیم،
از نظر من یک توافق کلاسیک به سبک ترامپ است؛
توافقی که در آن اگر داراییهای ایران هر زمانی آزاد شود،
صرف ثروتمند تر کردن کشاورزان آمریکایی و تأمین غذای مردم ایران خواهد شد.
پ.ن.1-در واقعیت میدانی بجای دلار به رژیم ذرت و سویا آمریکایی میدن..
2-رژیم الان داره بررسی میکنه چطور میتونه با سویا و ذرت، سوخت موشک بسازه..
🤬143👍35❤28🔥8👏7👌3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پیوند استوار و اتحاد بینظیر خانوادههای دادخواه جاویدنامان؛ از ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۴
❤260😢27🔥8🕊3👏1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یه کاسهای زیر نیمکاسه هست!!! این پاکستان از این توافق چه سودی میبره که قیافه این اشغال این شکلی میشه وقتی مذاکره خوب پیش نمیره؟؟؟
👍335💯27🔥15❤6👌4🍾3🤬1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 تجمعات شبانه تموم شد، دوباره تهدید و اذیتا شروع شد
چند تا بسیجی توی تهران ریختن سر یه دختر و میگن ما با پوششت تحریک میشیم.
یا درست لباس بپوش یا زنگ میزنیم پلیس.
🤬310🔥6👍5❤4👏1
Forwarded from saied shemirani سعید شمیرانی
بادرود خدمت شما آقای شمیرانی
یه سوال هست که خیلی ناراحتم کرده
چون جوابی براش ندارم
زمانی که چندین هزار نفر رو در دو روز میکشن همون آمریکایی که به مردم امید و وعده داد هیچ پیش شرطی برای جلوگیری ویا پایان دادن به اعدامها ندارن ولی برای لبنانیها دایه ی مهربانتر از مادر شده اند.
خوب یکی نیست بگه لبنان به تو چه که یه مشت تروریستن ولی جوون ایرانی که برای حق آزادی فریاد زده حکمش گلوله و چوبه داره و تو مذاکرات هم هیچ جایی نداره 💩به این زندگی و اون حقوق بشره💩ترتون و 💩 به او لباس سیاهی که این روزها میپوشین. بمیرید دیگه بسه چی میخوایید از جون و زندگیمون🤬
یه سوال هست که خیلی ناراحتم کرده
چون جوابی براش ندارم
زمانی که چندین هزار نفر رو در دو روز میکشن همون آمریکایی که به مردم امید و وعده داد هیچ پیش شرطی برای جلوگیری ویا پایان دادن به اعدامها ندارن ولی برای لبنانیها دایه ی مهربانتر از مادر شده اند.
خوب یکی نیست بگه لبنان به تو چه که یه مشت تروریستن ولی جوون ایرانی که برای حق آزادی فریاد زده حکمش گلوله و چوبه داره و تو مذاکرات هم هیچ جایی نداره 💩به این زندگی و اون حقوق بشره💩ترتون و 💩 به او لباس سیاهی که این روزها میپوشین. بمیرید دیگه بسه چی میخوایید از جون و زندگیمون🤬
👍129👌5💯5❤3🔥2
Forwarded from saied shemirani سعید شمیرانی
.قابل توجه نران ومادهگان عرازشه وفندق مغزان
خب ، دراین مدت که رهخرتونوهنوزچال نکردن
باکمی آشغال گوشت وساندیس کشوندنتون توخیابونا حالاهم بعدازاینگه رهخرتونوگوربگورش کردن بهتون گفتن حق ندارین دیگه تجمع کنین
انتقام این یکی هم رفت پیش انتقامهای معروف صاد ق ۱۲۳وهمچنین انتقامهای شاش قاسم وخرس اله ووووو
یعنی راست راستی خاک عالم توسرتون که اینقدرحتی دربین خودیهاتونم خواروذلیلید
خب ، دراین مدت که رهخرتونوهنوزچال نکردن
باکمی آشغال گوشت وساندیس کشوندنتون توخیابونا حالاهم بعدازاینگه رهخرتونوگوربگورش کردن بهتون گفتن حق ندارین دیگه تجمع کنین
انتقام این یکی هم رفت پیش انتقامهای معروف صاد ق ۱۲۳وهمچنین انتقامهای شاش قاسم وخرس اله ووووو
یعنی راست راستی خاک عالم توسرتون که اینقدرحتی دربین خودیهاتونم خواروذلیلید
👍133👏14❤8💯5🔥2👌1
Forwarded from saied shemirani سعید شمیرانی
با سلام و عرض ادب جناب شمیرانی
باسلام خدمت دوستان امروز ۳۱ خرداد من یک زندانی جرایم تعزیری هستم که ۱۵ ساله دارم تحمل کیفر میکنم ولی هر روز اشکم جاری میشه برای خواهران و برادرانم که تو اون دوشب سلاخی شدن از حرص گریم میگیره که چرا اون موقع مرخصی نبودم چرا باید خبر پرپر شدن گل های این سرزمینم رو داخل بند بشنوم ولی از روز اول جنگ همون نیم ساعت اول به ما مرخصی دادن و زود هرکسی که سند داشت در عرض نیم ساعت الی چهل دقیقه تخلیه کردن ولی مدرسه میناب و یکساعت بعد از شروع جنگ چطور تعطیل نکرده بودن مدرسه ای که همگی میدونید دوره ابتدایی مختلط نداریم دخترو پسر با هم داخل کلاس یا حتی مدرسه باشند و یک معلم هم شهید نشده امروز حقوق بازنشستگان رو واریز کردن حقوق مستمری پدر خدا بیامرزم و که مادرم دریافت میکنه ۱۸ تومن با بوق و کرنا و فریاد میزدن که همسانسازی کردیم امسال ۶۰ درصد گذاشتیم رو حقوق کدام شصت درصد کدام همسان سازی اون بدبخت با ۱۸ تومن دو هفته هم نمیتونه بگذرونه یه کالا برگ میدادن که اونرو هم این ماه جلوش بستس نمیشه خرید کرد به خدا قسم اولین فراخوان که هر یک از لیدر های امروزی بدن با جان و دل فدایی وطنم مایی که قراره از گرسنگی بمیریم چه بهتر که باشرف بمیریم با اقل هر نفر خون یک بیناموس ج ا رو بریزه بعد در راه وطن شهید بشه قول میدم یکشبه نسل این سگهای بیابانهای عراق و شام کنده میشه تورو به هرچیزی که میپرستید چند دقیقه تفکر کنید برای چه چیز زنده هستیم =خانواده پس به خاطر خانواده هامون هر کدوم از ما فکر این رو نکنید که شاه چیه یا اپوزوسیون و نمیدونم ایکس و ایگرگ فرقی نمیکنه ما باید متححدالفکر با فراخوان اول یکشبه کار رو تمام کنیم
باسلام خدمت دوستان امروز ۳۱ خرداد من یک زندانی جرایم تعزیری هستم که ۱۵ ساله دارم تحمل کیفر میکنم ولی هر روز اشکم جاری میشه برای خواهران و برادرانم که تو اون دوشب سلاخی شدن از حرص گریم میگیره که چرا اون موقع مرخصی نبودم چرا باید خبر پرپر شدن گل های این سرزمینم رو داخل بند بشنوم ولی از روز اول جنگ همون نیم ساعت اول به ما مرخصی دادن و زود هرکسی که سند داشت در عرض نیم ساعت الی چهل دقیقه تخلیه کردن ولی مدرسه میناب و یکساعت بعد از شروع جنگ چطور تعطیل نکرده بودن مدرسه ای که همگی میدونید دوره ابتدایی مختلط نداریم دخترو پسر با هم داخل کلاس یا حتی مدرسه باشند و یک معلم هم شهید نشده امروز حقوق بازنشستگان رو واریز کردن حقوق مستمری پدر خدا بیامرزم و که مادرم دریافت میکنه ۱۸ تومن با بوق و کرنا و فریاد میزدن که همسانسازی کردیم امسال ۶۰ درصد گذاشتیم رو حقوق کدام شصت درصد کدام همسان سازی اون بدبخت با ۱۸ تومن دو هفته هم نمیتونه بگذرونه یه کالا برگ میدادن که اونرو هم این ماه جلوش بستس نمیشه خرید کرد به خدا قسم اولین فراخوان که هر یک از لیدر های امروزی بدن با جان و دل فدایی وطنم مایی که قراره از گرسنگی بمیریم چه بهتر که باشرف بمیریم با اقل هر نفر خون یک بیناموس ج ا رو بریزه بعد در راه وطن شهید بشه قول میدم یکشبه نسل این سگهای بیابانهای عراق و شام کنده میشه تورو به هرچیزی که میپرستید چند دقیقه تفکر کنید برای چه چیز زنده هستیم =خانواده پس به خاطر خانواده هامون هر کدوم از ما فکر این رو نکنید که شاه چیه یا اپوزوسیون و نمیدونم ایکس و ایگرگ فرقی نمیکنه ما باید متححدالفکر با فراخوان اول یکشبه کار رو تمام کنیم
😢65❤16👍13🔥2
درود جناب شمیرانی گرامی
جهت ثبت در تاریخ
مورخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ دکان دین رژیم کثیف اخوندی بخاطر بازی فوتبال تیم ملا با بلژیک تعطیل شد .
عمری همه میگفتند این مراسم مسخره کارناوال عاشوراست و حسین پارتی مینامیدند، اما اراذل متدین بخاطر منافعشون مخالفت میکردن ، اما امشب به حقیقت اثبات شد که مردم ایران بخاطر نداشتن سرگرمی ،اوقات فراغتشون با داستان مسخره عاشورا سپری میکنند و امشب بخاطر سرگرمی بهتری بنام فوتبال از خیر چایی و قیمه و صیغه گذشتند ، یک ربع اول اوباش هیاتی باتردید در موکبهاشون موندن و نهایتا بخاطر نبود مردم و جمعیت ،مجبور به تعطیلی شدند.
حقیقتا شانس اوردن که بازی سومشون با مراسم تازی پرست عاشورا تداخل نداره وگرنه بساط سیرکشون رسوای عالم میشد.
پاینده ایران
جهت ثبت در تاریخ
مورخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ دکان دین رژیم کثیف اخوندی بخاطر بازی فوتبال تیم ملا با بلژیک تعطیل شد .
عمری همه میگفتند این مراسم مسخره کارناوال عاشوراست و حسین پارتی مینامیدند، اما اراذل متدین بخاطر منافعشون مخالفت میکردن ، اما امشب به حقیقت اثبات شد که مردم ایران بخاطر نداشتن سرگرمی ،اوقات فراغتشون با داستان مسخره عاشورا سپری میکنند و امشب بخاطر سرگرمی بهتری بنام فوتبال از خیر چایی و قیمه و صیغه گذشتند ، یک ربع اول اوباش هیاتی باتردید در موکبهاشون موندن و نهایتا بخاطر نبود مردم و جمعیت ،مجبور به تعطیلی شدند.
حقیقتا شانس اوردن که بازی سومشون با مراسم تازی پرست عاشورا تداخل نداره وگرنه بساط سیرکشون رسوای عالم میشد.
پاینده ایران
👍102❤10💯3🔥2🤷♀1
Forwarded from saied shemirani سعید شمیرانی
درود بر شما جناب آقای شمیرانی عرض ادب و احترام دارم خدمت جنابعالی
از شما پوزش می خواهم بابت ارسال این متن
اما واقعیت هست
یکی از دوستان من اهل دروغ گفتن نیست
راجع به یه خانم روسپی برایم تعریف کرد
گفت به خانمی که خودش و دخترش روسپی هستند زنگ زدم برم پیشش
گفته من و دخترم فعلا کار نمی کنم
زیرا شب ها از ساعت 9/30دقیقه می رویم تجمع خیابانی یه پرچم دستم می گیریم 2ساعت در جمع پیروان ولایت خواهران بسیجی هستیم
هم پذیرایی غذایی می شویم. هم اینکه هر شب نفری 2میلیون تومن بحساب ما واریز می شود
فعلا داریم برای نجات اسلام فعالیت میکنیم
از شما پوزش می خواهم بابت ارسال این متن
اما واقعیت هست
یکی از دوستان من اهل دروغ گفتن نیست
راجع به یه خانم روسپی برایم تعریف کرد
گفت به خانمی که خودش و دخترش روسپی هستند زنگ زدم برم پیشش
گفته من و دخترم فعلا کار نمی کنم
زیرا شب ها از ساعت 9/30دقیقه می رویم تجمع خیابانی یه پرچم دستم می گیریم 2ساعت در جمع پیروان ولایت خواهران بسیجی هستیم
هم پذیرایی غذایی می شویم. هم اینکه هر شب نفری 2میلیون تومن بحساب ما واریز می شود
فعلا داریم برای نجات اسلام فعالیت میکنیم
🤬131❤11👌7🤷♀4🔥2🎉1
مجری خبر شبکه یک با خانم خبرنگار اعزامی به ژنو صحبت میکند تا از آخرین اخبار جا نمانیم. کلی طول میکشد که ارتباط ویدیویی نه. عکسی صوتی برقرار شود. چند بار هم صدا قطع میشود. مجری عذرخواهی میکند که سرعت اینترنت سوئیس پایین است!!! به این سوی چراغ!
🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣
🤷♀103🤯27🔥6🤬5❤2🍾1
Forwarded from saied shemirani سعید شمیرانی
درود بر شما.
میخوام خواهش کنم عزیزان بزرگوار، هجده و نوزده دیماه رو با تاسوعا و عاشورا همطراز نکنن، حتی مقایسه هم نکنن. در روز عاشورا فقط هفتاد و دو نفر کشته شدن، و خودشون هم تصمیم گرفتن که بمیرن. وگرنه از طرف یزید مدام براشون پیغامپسغام فرستادن که بیعت کنید و جنگ رو کنار بذارید، ولی اونها نخواستن بیعت کنن (کتاب امامحسین و ایران اثر کورت فیشلر). جنگ اونها بر سر قدرت بود. درحالیکه در هجده و نوزده دیماه ۱۴۰۴ خورشیدی، فرزندان ایرانزمین، نه بر سر قدرت به خیابون اومدن، نه هیچکدوم میخواستن که اینگونه کشته بشن، و نه کسی بهشون هشدار داد. درواقع میدان نبردی در کار نبود. پس این دو ماجرا اونهم یکی ۱۴۰۰ سال (قمری) پیش که فرهنگ اعراب با جنگ و شمشیر عجین بود، و یکی ۱۴۰۰ خورشیدی که هیچ کجای دنیا کسی برای معترض دستخالی، حتی اسلحهٔ گرم هم نشون نمیده، چه رسد که شلیک کنه، تفاوت بسیار زیادی وجود داره. خواهش میکنم این دو مقوله رو درهم نیامیزید. سپاسگزارم🙏🏻🌸
میخوام خواهش کنم عزیزان بزرگوار، هجده و نوزده دیماه رو با تاسوعا و عاشورا همطراز نکنن، حتی مقایسه هم نکنن. در روز عاشورا فقط هفتاد و دو نفر کشته شدن، و خودشون هم تصمیم گرفتن که بمیرن. وگرنه از طرف یزید مدام براشون پیغامپسغام فرستادن که بیعت کنید و جنگ رو کنار بذارید، ولی اونها نخواستن بیعت کنن (کتاب امامحسین و ایران اثر کورت فیشلر). جنگ اونها بر سر قدرت بود. درحالیکه در هجده و نوزده دیماه ۱۴۰۴ خورشیدی، فرزندان ایرانزمین، نه بر سر قدرت به خیابون اومدن، نه هیچکدوم میخواستن که اینگونه کشته بشن، و نه کسی بهشون هشدار داد. درواقع میدان نبردی در کار نبود. پس این دو ماجرا اونهم یکی ۱۴۰۰ سال (قمری) پیش که فرهنگ اعراب با جنگ و شمشیر عجین بود، و یکی ۱۴۰۰ خورشیدی که هیچ کجای دنیا کسی برای معترض دستخالی، حتی اسلحهٔ گرم هم نشون نمیده، چه رسد که شلیک کنه، تفاوت بسیار زیادی وجود داره. خواهش میکنم این دو مقوله رو درهم نیامیزید. سپاسگزارم🙏🏻🌸
❤102👍38💯6🔥3👌3
Forwarded from saied shemirani سعید شمیرانی
درود بر شما با آرزوی موفقیت کامل
باید تبریک خاصی گفت به دو پادکست اخیر و مخصوصا جدید که چقدر راهگشا و درست برای برون رفت از مخمصه و سازو کار نجات می باشد ، وقتی جدید را شنیدیم دوباره زنده شدیم ، چرا نازنین انسانهای خوب در خارج از وطن باشند و یک عده پست ترین تبهکاران بر روی سر مردم سلطه کنند خیلی روزهای بدی را پشت سر گذاشتیم به اندازه ۴۷سال غم و عذاب در اثر حمایتهای اکثریت ۵۷ و ادامه همان حماقت ها که میدان خالی ماند تا کفتاران حکومت بتازند و عرضه اندام کنند،
چرا در فرهنگ ما این طور شده که هر که خوبی کرد و خدمت زیادی در کارنامه داشت را قدر نمی دانیم و فحش و بد رفتاری داشتند اما با آدم نمای این حکومت که از روز اول جنایات و غارتها را از بهشت زهرا شروع و تا حریم مردم رسیدند و این وا دادن از پله اول مقصر خود اکثریت مردم بوده،
حالا بسیار عالی راهکارهای اثر بخش و مناسب این حکومت های حقه باز و اشغالگر و باج دهنده می باشد:
۱-تبدیل رویه صحبت و دیدار با دولتها ی مماشات گر که در این سالها هیچ قدمی برای نجات ملتی در بند نداشتند حتی با حجم جنایات بی نظیر اخیر بیش از ۴۲۰۰۰ نفر
دیدارهای هماهنگ و هدفمند با ملتها آنهم ملتهای همسو با خواست اکثریت ملت
۲-رفع ضعفها و خطاهای برنامه در تیم نه چندان خوب شاهزاده که نمی دانستند در فراخوان باید دست خالی جمعیت را با کفتاران دست پر این نوع حکومتها روبرو نکرد و این ضایعه ی جانی بیش از ۴۲۰۰۰ نفر بی گناه بوده و اینکه نمی دانستند آیا این نوع حکومت اینترنت را خیلی راحت قطع می کند تا ارتباط ها و جریان ناقص شود و مسیر پر همان دو روز خاموش شود که با اسلحه برای ضعیفان دست خالی قدرت نمایی کنند و پشتبند و پشتوانه در داخل هماهنگ با یک منبع بزرگ خارجی وجود نداشت
۳-برای شتاب و پیشگیری از عواقب سرکوب و موفقیت قطعی باید طرح و برنامه برای گروهها و بخشها ایجاد نمایند، دیدید ضعفها و نواقص بخش گارد جاویدان + پیوستن نیروهای نظامی + کارآیی پیوستگی اقشار برای خواست تغییر مثبت و زندگی بهتر که این حکومتها در اصلاح طلب ترینش هم نبوده و نیست و مردم خاکستری هم بفهمند و یقین کنند فقط و فقط با تغییر مثبت کلیات حاصل می گردد،
راهکار و طرح و برنامه ها با خود شاهزاده به هماهنگی برسد تا تحولات و اقدامات در مسیر تمام کننده و افراد بهتر قرار بگیرند
باید تبریک خاصی گفت به دو پادکست اخیر و مخصوصا جدید که چقدر راهگشا و درست برای برون رفت از مخمصه و سازو کار نجات می باشد ، وقتی جدید را شنیدیم دوباره زنده شدیم ، چرا نازنین انسانهای خوب در خارج از وطن باشند و یک عده پست ترین تبهکاران بر روی سر مردم سلطه کنند خیلی روزهای بدی را پشت سر گذاشتیم به اندازه ۴۷سال غم و عذاب در اثر حمایتهای اکثریت ۵۷ و ادامه همان حماقت ها که میدان خالی ماند تا کفتاران حکومت بتازند و عرضه اندام کنند،
چرا در فرهنگ ما این طور شده که هر که خوبی کرد و خدمت زیادی در کارنامه داشت را قدر نمی دانیم و فحش و بد رفتاری داشتند اما با آدم نمای این حکومت که از روز اول جنایات و غارتها را از بهشت زهرا شروع و تا حریم مردم رسیدند و این وا دادن از پله اول مقصر خود اکثریت مردم بوده،
حالا بسیار عالی راهکارهای اثر بخش و مناسب این حکومت های حقه باز و اشغالگر و باج دهنده می باشد:
۱-تبدیل رویه صحبت و دیدار با دولتها ی مماشات گر که در این سالها هیچ قدمی برای نجات ملتی در بند نداشتند حتی با حجم جنایات بی نظیر اخیر بیش از ۴۲۰۰۰ نفر
دیدارهای هماهنگ و هدفمند با ملتها آنهم ملتهای همسو با خواست اکثریت ملت
۲-رفع ضعفها و خطاهای برنامه در تیم نه چندان خوب شاهزاده که نمی دانستند در فراخوان باید دست خالی جمعیت را با کفتاران دست پر این نوع حکومتها روبرو نکرد و این ضایعه ی جانی بیش از ۴۲۰۰۰ نفر بی گناه بوده و اینکه نمی دانستند آیا این نوع حکومت اینترنت را خیلی راحت قطع می کند تا ارتباط ها و جریان ناقص شود و مسیر پر همان دو روز خاموش شود که با اسلحه برای ضعیفان دست خالی قدرت نمایی کنند و پشتبند و پشتوانه در داخل هماهنگ با یک منبع بزرگ خارجی وجود نداشت
۳-برای شتاب و پیشگیری از عواقب سرکوب و موفقیت قطعی باید طرح و برنامه برای گروهها و بخشها ایجاد نمایند، دیدید ضعفها و نواقص بخش گارد جاویدان + پیوستن نیروهای نظامی + کارآیی پیوستگی اقشار برای خواست تغییر مثبت و زندگی بهتر که این حکومتها در اصلاح طلب ترینش هم نبوده و نیست و مردم خاکستری هم بفهمند و یقین کنند فقط و فقط با تغییر مثبت کلیات حاصل می گردد،
راهکار و طرح و برنامه ها با خود شاهزاده به هماهنگی برسد تا تحولات و اقدامات در مسیر تمام کننده و افراد بهتر قرار بگیرند
❤57👍4🔥1
Forwarded from saied shemirani سعید شمیرانی
درود جناب آقای شمیرانی خسته نباشید
من رفتم عابربانک که از کارت بانک ملی پول به کارت دیگه انتقال بدم دیدم از حسابم نزدیک به دو میلیون تومان کسر شده و یارانه ای هم در حساب پدرم موجود نبود و همچنین برادرم هم دو میلیون تومان از حسابش کسر شده
طی روزهای قبل که پیامکی برای برداشت و انتقال از طرف بانک نمیومد این پولها از حساب برداشت شده و همچنین اپلیکیشن بام ملی هم صورتحسابی ارائه نمیده
تا دیر نشده پولهاتونو از بانک خارج کنید دیگه هیچ اعتمادی به هیچ بانکی نیست.
من رفتم عابربانک که از کارت بانک ملی پول به کارت دیگه انتقال بدم دیدم از حسابم نزدیک به دو میلیون تومان کسر شده و یارانه ای هم در حساب پدرم موجود نبود و همچنین برادرم هم دو میلیون تومان از حسابش کسر شده
طی روزهای قبل که پیامکی برای برداشت و انتقال از طرف بانک نمیومد این پولها از حساب برداشت شده و همچنین اپلیکیشن بام ملی هم صورتحسابی ارائه نمیده
تا دیر نشده پولهاتونو از بانک خارج کنید دیگه هیچ اعتمادی به هیچ بانکی نیست.
👍80🤬13❤7🔥4💯2🤯1
وزیر خزانۀ آمریکا:
ایران به آزادی عبور در تنگۀ هرمز پایبند بوده و به بازرسان آژانس انرژی اتمی اجازه ورود به خاک خود را داده است.
ایران به آزادی عبور در تنگۀ هرمز پایبند بوده و به بازرسان آژانس انرژی اتمی اجازه ورود به خاک خود را داده است.
🍾94👍19🔥6❤2🤬2😢2