Forwarded from saied shemirani سعید شمیرانی
فرمانده از قلب ایران پیام منو به کل دنیا برسونید زن و مرد پیر و جوان از تمام دنیا بهشون بگید مسلح بشن هر جا تو کشورشون اسمی یا رد پایی از حرومزادگان دکانی به اسم اسلام یا رد پایی از اسلام تو کشورشون دیدن جلوش بایستن و نزارن تخم انگل ها مثل ایران تو کشورشون ریشه کنند تا به روز سیاه مثل ایران نیوفتن که دارید میبینید تو ثروتمند ترین کشور فقیرترین شدیم سهم ملت ازون همه ثروت و پول نفت شده سفره های خالی و سطل زباله .تو رو به وجدانتون قسم آگاه باشید ای مردم دنیا این حرومزادگان که به اسلام اومدن ایران از نسل داعشی تروریست هستن اسلام یعنی داعش یعنی قتل و جنایت و تروریست اسلام داعشی یعنی مردان ریشو و زنان چادر مشکی شعارشون لا اله الله محمد رسول الله شعار داعش و اسلام حیدر حیدر همشون میخان زنها رو زیر چادر مشکی مخفی کنند چون زن بودن رو عیب و عار میدونن زن بودن رو ننگ میدونن و میخان اون زیر پارچه سیاهی پنهان باشه جهان باید علیه این حرومزاده تروریست تند رو افراطی بایسته امروز دنیا اگاه تر از قبل شده باید جنبشی درست کنیم بر علیه تروریست های اسلامی که ماشین های گشت ارشاد راه انداختن و مزاحم نوع پوشش زنان و صلب اسایش ازادی اونها میشند خامنه ای تا زنده بود همیشه ازین وحشت داشت که نکنه پویش زن زندگی ازادی فراگیر و جهانی بشه .باید علیه داعشیان اسلام تروریست ایستاد هر کجا رد پایی از مسجد و اسم اسلام اومد اونها را تروریست خطاب میکنیم و صدا میزنیم تا تو دنیا هر موقع اسم اسلام اومد همه یاد داعش و تروریست بیوفتن و ازین اسلام فراری بشن و از کل دنیا برای همیشه صیکشو بزنن. نیاز ب کار فرهنگ سازی داره .یه پیروزی بزرگ هم برای ترامپ و امریکا کاخ سفید که حسینه نشد اما ایران لس انجلش شده به لطف دختران شجاع و زیبای ایران که مقابل زور سر خم نمیکنن. و منتظر این نمیشنن تا
آزادی بیاد در خونشون بزنه خودشون آزادی میافرینند با اتحاد و انسجام ..... ازین به بعد از جنایت و کشتار خونین لاله های پر پر در ایران ففط و فقط جمهوری اسلامی با پسوند جمهوری تروریست اسلامی خطاب میکنیم و نام میبریم تا در جهان همه به اسم تروریست اونها بشناسن همین طور که چهره شیطانی و خبیسشون برای دنیا رو شده و همه آگاه تر از قبل شدن ،ملت دانا و متحد هرگز شکست نخواهند خورد . پاینده ایران جاوید شاه ✌️
آزادی بیاد در خونشون بزنه خودشون آزادی میافرینند با اتحاد و انسجام ..... ازین به بعد از جنایت و کشتار خونین لاله های پر پر در ایران ففط و فقط جمهوری اسلامی با پسوند جمهوری تروریست اسلامی خطاب میکنیم و نام میبریم تا در جهان همه به اسم تروریست اونها بشناسن همین طور که چهره شیطانی و خبیسشون برای دنیا رو شده و همه آگاه تر از قبل شدن ،ملت دانا و متحد هرگز شکست نخواهند خورد . پاینده ایران جاوید شاه ✌️
🤬42👍31❤14🔥1
Forwarded from saied shemirani سعید شمیرانی
.درودبرشماسعیدخان شمیرانی عزیزخداقوت
یک پیشنهادبرای فراخوان:
دراین دوروزتعطیلی برای تاسوعاوعاشوراکه درپیش داریم بهتره براندازان وملت شریف درداخل ایران این دوروزرامثل ۱۴و۱۵خردادملت راهی شمال بشن ویابه پارکهاوفضای سبزشهرهاهجوم ببرند ،
میتوانیم بااستفاده ازاین ۲روزهم، اینگونه اعتراظات راکلیدبزنیم ومخالفت ایدئولوژی خودمان راباکلیت جکومت کثیف اسلامی به دنیااعلام کنیم
پاینده ایران
جاویدشاه
یک پیشنهادبرای فراخوان:
دراین دوروزتعطیلی برای تاسوعاوعاشوراکه درپیش داریم بهتره براندازان وملت شریف درداخل ایران این دوروزرامثل ۱۴و۱۵خردادملت راهی شمال بشن ویابه پارکهاوفضای سبزشهرهاهجوم ببرند ،
میتوانیم بااستفاده ازاین ۲روزهم، اینگونه اعتراظات راکلیدبزنیم ومخالفت ایدئولوژی خودمان راباکلیت جکومت کثیف اسلامی به دنیااعلام کنیم
پاینده ایران
جاویدشاه
👍81❤5👌4🔥1🤬1😢1💯1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
درود
این فیلمی رو که امروز در مسیر دانشگاه تهران گرفتم براتون میفرستم.
رژیم تصمیم گرفته در روزهای خاکسپاری خامنه ای دانشگاه رو تعطیل نگه داره چون از حضور و صدای ما میترسه و حق هم دارن که بترسن.
این فیلمی رو که امروز در مسیر دانشگاه تهران گرفتم براتون میفرستم.
رژیم تصمیم گرفته در روزهای خاکسپاری خامنه ای دانشگاه رو تعطیل نگه داره چون از حضور و صدای ما میترسه و حق هم دارن که بترسن.
👍117❤10🔥4🙏1
Forwarded from saied shemirani سعید شمیرانی
فرمانده خیلی ها میگن که اصلا به پزشکیان ربطی نداره ولی اتفاقا ربط داره همه این قتلها تو دوره ریاست جمهوری پزشکیان افتاد وقبل انتخابات یادمه که معاونش میگفت اگه پزشکیان رای بیاره به هیچ عنوان کسی توخیابون ساچمه نمیخوره
👌87👍14❤1🔥1
Forwarded from saied shemirani سعید شمیرانی
فرمانده اول واخر این حکومت فقط با مسلح کردن مردم،وسازماندهی میره، هیچ امیدی به هیچ بیگانه ای نیست.همیشه دست خالی رفتیم خیابان سرکوب شدیم.اینکه چگونه مردم باید مسلح بشن واسلحه دستمون برسه تصمیم نهایی برای براندازی خواهدبود
👍107👌4🔥1😢1
Forwarded from saied shemirani سعید شمیرانی
جناب سعید شمیرانی درود بر شما ،همانطوریکه میدانید رژیم ایران بطریق دیکتاتوری هیتلری مردم خود را میکشد. آیا راه مبارزه با این رژیم نافرمانی مدنی و یا تظاهرات بدون خشونت است البته که نه ، راه مبارزه با این رژیم تنها یک راه دارد و آن جنگ مسلحانه با تشکیل ارتش آزادیبخش است . ملت که نباید همیشه قربانی این رژیم باشند و هزاران هزار کشته بدهند . مردم ایران نیز حق دارند برای دفاع از خود از اینها هزاران کشته سازند. تا بتوانند در این نبرد پیروز شوند. در زمان هیتلر پنجاه میلیون انسان کشته شد تا از شر هیتلر رها شدند.امروزه شاهزاده رضا پهلوی باید همانند یک فرمانده نظامی عمل کرده و هواداران خود را مسلح کند و ارتش آزادیبخش را تشکیل دهد. در غیر اینصورت هیچ پیروزی برای ساقط کردن این رژیم با تظاهرات مسالمت آمیز وجود نخواهد داشت .
👌76👍12❤9🍾4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سلام
فیلمی که امروز ازالماس شرق مشهد گرفتم رو براتون میفرستم. همونطور که میبینید، بازار کاملاً خالیه نه مشتری هست و نه کسی برای خرید میاد.
رئیس اتاق اصناف مشهد هم که باید نماینده ما باشه، هیچ اقدامی نمیکنه و فقط مراقب منافع رژیمه.
لطفاً کمک کنید صدای ما رو به بیرون از کشور برسونیم. ممنون از همراهیتون.
فیلمی که امروز ازالماس شرق مشهد گرفتم رو براتون میفرستم. همونطور که میبینید، بازار کاملاً خالیه نه مشتری هست و نه کسی برای خرید میاد.
رئیس اتاق اصناف مشهد هم که باید نماینده ما باشه، هیچ اقدامی نمیکنه و فقط مراقب منافع رژیمه.
لطفاً کمک کنید صدای ما رو به بیرون از کشور برسونیم. ممنون از همراهیتون.
🔥78😢15❤7👍7
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ثابتی: از پزشکیان که نه، ولی از قالیباف و عراقچی تعجب میکنم که چرا چنین چیزی را امضا کردهاند؟ این بند دست ما را برای پاسخ متقابل و مشروع در برابر جنا××یات دشـ××من بسته است.
🍾143🎉16🔥7❤6👏2👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در حسینیۀ اعظم زنجان
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
ساعاتی پس از افشای توافق تهران و واشینگتن بر سر معامله گندم و ذرت در ازای پولهای بلوکهشده، دونالد ترامپ، رییسجمهوری آمریکا، گفت جمهوری اسلامی (خالیباف) با بازرسی هستهای نامحدود موافقت کرده است. این دو تحول، همراه با عقبنشینی از دریافت عوارض در تنگه هرمز، عبور از خواستههای رهخر قبلی و فعلی جمهوری عسلامی ست.
به این میگن خر تو خر
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
ساعاتی پس از افشای توافق تهران و واشینگتن بر سر معامله گندم و ذرت در ازای پولهای بلوکهشده، دونالد ترامپ، رییسجمهوری آمریکا، گفت جمهوری اسلامی (خالیباف) با بازرسی هستهای نامحدود موافقت کرده است. این دو تحول، همراه با عقبنشینی از دریافت عوارض در تنگه هرمز، عبور از خواستههای رهخر قبلی و فعلی جمهوری عسلامی ست.
به این میگن خر تو خر
🎉157🍾21👍12❤10🔥4👏3🤬3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شاهزاده رضا پهلوی خطاب به املاکی
نمی توانی پیام قاطی بدهی،یکبار بگوئی قیام کنید،و بعد بگوئی صبر کنید ،دارم مذاکره میکنم........
نمی توانی پیام قاطی بدهی،یکبار بگوئی قیام کنید،و بعد بگوئی صبر کنید ،دارم مذاکره میکنم........
👍324👏37❤36🤬7🔥2👌1
😎انتقام رهبر را با دریافت ذرت و سویا بی خیال شدند..
البته پاش میرسید بجای رهبر، کود حیوانی هم قبول میکردن
#واقعیت_میدانی
البته پاش میرسید بجای رهبر، کود حیوانی هم قبول میکردن
#واقعیت_میدانی
👍213🍾28💯7❤3🔥3🎉3🤷♀2👌2🤬1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امسال ناپلئون بناپارت هم ندای مظلومیت امام حسین رو شنیده و اومده کمک !
گویا دایی جان ناپلئون اومده کمک
قاسم قاسم بیا که حسین را کشتن
آدم میمونه از خریت این مسلمانان که چی بگه بهشون
در گذشته نسلهای پیش همزمان با دیدن این تصاویر میزدن تو سرشون و گریه میکردند
نسل امروز فقط میخنده و به خودشم میگه همینجوری کشور را دادن رفت تا ما بدبخت بشیم و جهان بهمون بخنده
۴۷ ساله که این ناایرانیان در ایران حکومت میکنند و از جانب ملت ایران حرف میزنند
گویا دایی جان ناپلئون اومده کمک
قاسم قاسم بیا که حسین را کشتن
آدم میمونه از خریت این مسلمانان که چی بگه بهشون
در گذشته نسلهای پیش همزمان با دیدن این تصاویر میزدن تو سرشون و گریه میکردند
نسل امروز فقط میخنده و به خودشم میگه همینجوری کشور را دادن رفت تا ما بدبخت بشیم و جهان بهمون بخنده
۴۷ ساله که این ناایرانیان در ایران حکومت میکنند و از جانب ملت ایران حرف میزنند
🔥93🤬18❤16👌8🤯2🤷♀1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پیروزی پشت پیروزی
فتح قله پشت قله
قانون تازه جمهوریاسلامی؛
توهین به پرچم آمریکا جرم ونقض امنیت ملی بحساب مياد !!! 😂🇺🇲🇺🇲😂
یه پیروزی دیگه واسه بچه شیعه
حیدعررر حیدعررر
فتح قله پشت قله
قانون تازه جمهوریاسلامی؛
توهین به پرچم آمریکا جرم ونقض امنیت ملی بحساب مياد !!! 😂🇺🇲🇺🇲😂
یه پیروزی دیگه واسه بچه شیعه
حیدعررر حیدعررر
🤷♀90👏53🔥15🍾10❤9🎉2
Forwarded from saied shemirani سعید شمیرانی
سلام جناب شمیرانی عزیز
من از مشهد پیام میدم ....
یک هفته درگیر این بودیم بانک ها به مشکل خورده و نمیتونن حقوق رو واریز کنن دیروز بالاخره به صورت ۱۵ت ,۱۵ت و دستی حقوق هارو واریز کردن باز از امروز کارت ها نرم افزار ها عابربانک ها همه برامون قطع شده و و عملا پول تو حساب هست ولی حتی یه نون نمیتونیم بخریم 😡
دیگه واقعا کارد به استخوان رسیده لطفا پیام مارو به شاهزاده برسونید برای نجات ما تصمیم نهایی رو بگیرن مردم دیگه واقعا چیزی برای ازدست دادن ندارن
من از مشهد پیام میدم ....
یک هفته درگیر این بودیم بانک ها به مشکل خورده و نمیتونن حقوق رو واریز کنن دیروز بالاخره به صورت ۱۵ت ,۱۵ت و دستی حقوق هارو واریز کردن باز از امروز کارت ها نرم افزار ها عابربانک ها همه برامون قطع شده و و عملا پول تو حساب هست ولی حتی یه نون نمیتونیم بخریم 😡
دیگه واقعا کارد به استخوان رسیده لطفا پیام مارو به شاهزاده برسونید برای نجات ما تصمیم نهایی رو بگیرن مردم دیگه واقعا چیزی برای ازدست دادن ندارن
👍84❤8🔥4🤬2🤷♀1
Forwarded from saied shemirani سعید شمیرانی
بادرود جناب شمیرانی:به این بیناموسا جای ذرت وگندم،کاه و علوفه هم بدن واسه ما جای خوشحالی نداره.این بی شرفا واسه بقا خودشون جای کاه،عن وگوه هم حاضرن بخورن.به قول شما به هر روی بازنده ما ملت ایرانیم
کاش الان موقعیتش بود یه فراخوان جمعی صادر میشد.ما دیگه چیزی واسه ازدست دادن نداریم
کاش الان موقعیتش بود یه فراخوان جمعی صادر میشد.ما دیگه چیزی واسه ازدست دادن نداریم
❤72👍30👌7🔥3🤬1
درود آقای شمیرانی گرامی
درود گرانمهران یک نکته شخصی که خیلی #مهمه
مطمئنم برای خیلی از شما ها هم رخ داده
#خواهربزرگ من نزدیک هفتاد و چند سالشه اوکی ؟
یک زن #سنتی و قطعا #مذهبی
تا سال پیش با همون اعتقادات #محرم تازیان را خب یه جورایی احترام میگذاشت
اکنون تماس گرفتم #احوالش بپرسم
بعد تعریفها گفت پنجشنبه با... و .... ( بچه هایش ) میخواهیم بریم فلان #پارک 😳
گفتم #شاباجی گناه داره #عاشوراسسسسست😐
در پاسخ من گفت کاکو هزار و چهارصد سال پیش ۷۲ نفر رو کشتند من تا پارسال احترام میذاشتم
ولی خودوم دیدم امسال ( لهجه شیرازی )
چل هزارتو گل گلاب رو دیدی چیطو پرپر کردن؟ اگه اونا ( حسین) راستن باشه
اینا که با چیش خودوم دیدم
من دیگه حسین اینا رو نمیشناسم
عزوی ما دی ماهه
👇
#توضیح : پنج سال حبس سیاسی کاکاش که من بودم اینقدر #شاباجیمو متحول نکرد
ولی قتل عام دی ماه کرد👍
این یعنی #خون بچه هامون😭 #هدرنرفته
#مخلص_کلوم
هدف از انتشار این #مکالمه شخصی این بود که فقط دهه هشتاد و نود نفهمیدن
دههوی چل سی پنجا حتی بیست هم فهمیدن حالو از کشتار ۹۶ و ۹۸ و ۴۰۱ بگذریم
قتل عام ۴۰۴ 😔 چه تاثیری گذاشته
#رنسانس_آریایی همینه
و اینکه همه بفهمند چی درسته چی غلط
خیلی #لذت بردم😊❤️❤️❤️❤️
درود گرانمهران یک نکته شخصی که خیلی #مهمه
مطمئنم برای خیلی از شما ها هم رخ داده
#خواهربزرگ من نزدیک هفتاد و چند سالشه اوکی ؟
یک زن #سنتی و قطعا #مذهبی
تا سال پیش با همون اعتقادات #محرم تازیان را خب یه جورایی احترام میگذاشت
اکنون تماس گرفتم #احوالش بپرسم
بعد تعریفها گفت پنجشنبه با... و .... ( بچه هایش ) میخواهیم بریم فلان #پارک 😳
گفتم #شاباجی گناه داره #عاشوراسسسسست😐
در پاسخ من گفت کاکو هزار و چهارصد سال پیش ۷۲ نفر رو کشتند من تا پارسال احترام میذاشتم
ولی خودوم دیدم امسال ( لهجه شیرازی )
چل هزارتو گل گلاب رو دیدی چیطو پرپر کردن؟ اگه اونا ( حسین) راستن باشه
اینا که با چیش خودوم دیدم
من دیگه حسین اینا رو نمیشناسم
عزوی ما دی ماهه
👇
#توضیح : پنج سال حبس سیاسی کاکاش که من بودم اینقدر #شاباجیمو متحول نکرد
ولی قتل عام دی ماه کرد👍
این یعنی #خون بچه هامون😭 #هدرنرفته
#مخلص_کلوم
هدف از انتشار این #مکالمه شخصی این بود که فقط دهه هشتاد و نود نفهمیدن
دههوی چل سی پنجا حتی بیست هم فهمیدن حالو از کشتار ۹۶ و ۹۸ و ۴۰۱ بگذریم
قتل عام ۴۰۴ 😔 چه تاثیری گذاشته
#رنسانس_آریایی همینه
و اینکه همه بفهمند چی درسته چی غلط
خیلی #لذت بردم😊❤️❤️❤️❤️
❤222👌36😢4🔥2
🔴 هر دو نامه قالیباف و مجتبی با یک کامپیوتر نوشته شده است
👍249🤷♀17🤯11❤10🔥6👏6🎉3💯3🍾1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👤امروز مسعود قمبل کرده وبه نشان دوستی یک درخت تو اسلامآباد کاشت که رسمه پاکستانی هاست. ولی نکته جالب اینه که هی شهباز شریف نخست وزیر پاکستان اشاره میکنه مسعود جان بسه کم خاک بریز. نمادینه ولش کن. ولی مسعود توجهی نمیکنه و فقط بیل میزنه.
🤬169🤯21👍20❤8😢8🤷♀6👏2🍾2👌1