پشت پرده ها
105K subscribers
92.8K photos
113K videos
2.93K files
4.71K links
پشت پرده‌های تاریخ و رویدادها،آگاهی ملت، راه نجات، آنچه نمی خواهند ما بدانیم

*پوشش۲۴ساعته انقلاب ایران*

@ShemiraniSaied
تماس با ما
گزارشهای خود را به صورت فیلم کوتاه و آوا ارسال کنید
پیام‌ها در کانال سعید شمیرانی و گزارشهادر پشت پرده‌ها قرار خواهد گرفت
Download Telegram
🔴🔴بیانیه سنتکام، ترجمه ماشین:
تامپا، فلوریدا — نیروهای ایالات متحده که در دریای عرب فعالیت می‌کنند، روز ۱۹ آوریل اقدامات مربوط به محاصره دریایی را علیه یک کشتی باری با پرچم ایران که در تلاش بود به سوی یکی از بنادر ایران حرکت کند، به اجرا گذاشتند.

ناوشکن موشک‌انداز «یو‌اس‌اس اسپروئنس» (DDG 111) کشتی «ام‌وی توسکا» را در حالی رهگیری کرد که با سرعت ۱۷ گره دریایی در شمال دریای عربی و در مسیر بندرعباس، ایران، در حرکت بود. نیروهای آمریکایی چندین بار هشدار صادر کردند و به این کشتی با پرچم ایران اطلاع دادند که در حال نقض محاصره ایالات متحده است.
👍46👌84👏4🔥2
پشت پرده ها
🔴🔴بیانیه سنتکام، ترجمه ماشین: تامپا، فلوریدا — نیروهای ایالات متحده که در دریای عرب فعالیت می‌کنند، روز ۱۹ آوریل اقدامات مربوط به محاصره دریایی را علیه یک کشتی باری با پرچم ایران که در تلاش بود به سوی یکی از بنادر ایران حرکت کند، به اجرا گذاشتند. ناوشکن موشک‌انداز…
پس از آن‌که خدمه «توسکا» طی یک دوره شش‌ساعته به هشدارهای مکرر توجه نکردند، «اسپروئنس» به کشتی دستور داد اتاق موتور را تخلیه کند. سپس این ناوشکن با شلیک چند گلوله از توپ ۵ اینچی «ام‌کی ۴۵» به اتاق موتور «توسکا»، سامانه پیشرانش آن را از کار انداخت. در ادامه، تفنگداران دریایی آمریکا از «سی‌ویکمین یگان اعزامی تفنگداران دریایی» سوار این کشتیِ نافرمان شدند؛ کشتی‌ای که همچنان در اختیار ایالات متحده قرار دارد.

نیروهای آمریکایی برای تضمین اجرای دستور، به شکلی سنجیده، حرفه‌ای و متناسب عمل کردند. از زمان آغاز این محاصره، نیروهای ایالات متحده ۲۵ کشتی تجاری را وادار کرده‌اند که تغییر مسیر دهند یا به یکی از بنادر ایران بازگردند.
👌544👍3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🛑🛑 سنتکام: هشدار دادیم اتاق موتور کشتی را تخلیه کنند سپس سامانه پیشران آن را هدف گرفتیم

مستند لحظه شلیک
🍾72👍14👏62🤷‍♀2🔥2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴🔴 مستند جدید سنتکام از سوار شدن تفنگداران دریایی آمریکا به کشتی توسکا توقیف‌شده..
🍾75👍16👏82🤷‍♀1
اعدام ۲ زندانی سیاسی!

کرج: زندانیان سیاسی، "محمد معصوم (نیما) شاهی" و "حامد ولیدی"، بامداد امروز در زندان «قزل حصار» به دست جنایتکاران رژیم جمهوری اسلامی اعدام شدند.

"محمد معصوم شاهی" (نیما شاهی)، ۳۸ ساله، و "حامد ولیدی"، ۴۵ ساله، در اردیبهشت ۱۴۰۴ دستگیر شده و مورد شکنجه ی بازجویان امنیتی قرار گرفته بودند.

قوه قضائیه ی جمهوری اسلامی این دو زندانی سیاسی را به جاسوسی, عملیات نظامی بر ضد نهادهای حکومتی و همکاری با گروه های مخالف رژیم، متهم کرده است.
🤬115😢273👍1🔥1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اردوغان می‌‌گوید اگر جنگ طول بکشد و مذاکرات آمریکا و ایران در پاکستان به صلح نینجامد، ممکن است ترکیه وارد جنگ علیه اسرائیل شود

👈اردوغان اما نمی‌داند که اگر دو موشک اسرائیلی—یکی به استانبول و دیگری به آنتالیا—اصابت کنند، درآمدهای میلیاردی گردشگری ترکیه برای سال‌ها به صفر خواهد رسید. حتی چنین حرفی بدون جنگ تاثیر منفی بسزایی در اقتصاد ترکیه دارد.
💯114👍38🤬237🍾5👌3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴در هر کشوری که رهبرانش
شبیه مردمانش نیستند یعنی آن کشور
اشغال شده است
👍128💯40👌41😢1
🔴 شیردختران وطن؛ بیتا همتی، غزال قالندری، گلناز نراقی، ونوس حسین‌نژاد، پناه موحدی، انسیه نجاتی، محبوبه شعبانی و دیانا طاهر آبادی از بازداشتی‌های اعتراضات دی‌ماه با خطر جدی حکم اعدام روبرو هستن.
1🤬132😢5614🕊3
🛑🛑 یک هواپیما که توسط دولت آمریکا استفاده می‌شود و حامل برخی اعضای هیئت آمریکایی است، در حال حاضر در مسیر اروپا به اسلام‌آباد است.

رژیم ایران از طریق پاکستان به آمریکا اطلاع داده است که قصد ندارد دور دیگری از مذاکرات را در اسلام‌آباد برگزار کند تا زمانی که محاصره دریایی علیه رژیم ایران برداشته شود.

وزارت امور خارجه رژیم گفته: این که هیئت آمریکایی به اسلام‌آباد سفر کرده است، مسئله‌ای است که به خودشان مربوط می‌شود.


پ‌ن‌. این حرفها مصرف داخلی دارند. به احتمال قوی هیئت جمهوری اسلامی در اسلام‌آباد حاضر خواهند شد.
👍51🔥8💯81👌1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🚨 خوش چشم دیشب در صداوسیما میگه:
"طبق نظرسنجی‌ها مردم می‌گویند باید جنگ را ادامه دهیم!"

دقیقا حرف درستی میزنه همه ما مردم میگیم آقای ترامپ عزیز یکبار برای همیشه کار را تمام کن و جنگ را ادامه دهید..
شما باهاش موافق نیستید؟
2👌208👏31👍14💯6🤬54
کاخ سفید نوشت:

حالت تمرکز کامل: فعال شد
امروز دوشنبه‌ست. هیچ بهانه‌ای نیست. فقط پیروزی.
84🔥8🍾2🕊1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
درباره موضع واتیکان و پاپ لئو نسبت به درگیری آمریکا با ایران صحبت می‌کند و از پاپ به‌خاطر محکوم نکردن اقدامات سرکوبگرانه و اهداف هسته‌ای ایران انتقاد می‌کند.
در متن به پیش‌زمینه شخصی گوینده در مذهب کاتولیک و اختلاف نظرش با دیدگاه پاپ اشاره شده است.
رئیس‌جمهور ترامپ از جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای حمایت می‌کند و ایران را یک حامی خطرناک تروریسم می‌داند.
پیام کلی بر اهمیت اخلاقی و منطقی جلوگیری از برنامه هسته‌ای ایران برای حفاظت از نسل‌های آینده تأکید دارد.


حالا می‌خواهم موضوع را عوض کنم و امشب پیامی به واتیکان بدهم،
مشخصاً به پاپ لئو که آشکارا جنگ آمریکا در ایران را محکوم کرده، در حالی که به نظر می‌رسد از یک درگیری علنی با رئیس‌جمهور ترامپ لذت می‌برد.
اول اجازه بدهید کمی زمینه بدهم.
مثل میلیون‌ها آمریکایی، من کاتولیک بزرگ شدم. ۱۲ سال در مدرسه کاتولیک درس خواندم. حتی در دبیرستان وارد حوزه علمیه شدم، الهیات و لاتین خواندم و هر روز در مراسم مذهبی شرکت می‌کردم.



اما امروز دیگر خودم را کاتولیک نمی‌دانم.
آن حرف‌های تند درباره ایران کجاست؟ این رژیم شرور، بزرگ‌ترین حامی تروریسم در جهان، که گفته می‌شود ۴۰ تا ۴۵ هزار معترض بی‌گناه را کشته؟
هیچ حرفی از پاپ لئو نیست.
ایران حالا آماده است، می‌دانید، به‌طور واقعی چند معترض دیگر را هم اعدام کند، حتی یک زن.


هیچ واکنشی از پاپ لئو نیست.
ایران زنان را سرکوب می‌کند. هیچ واکنشی نیست.
آن‌ها را شکنجه می‌کند، به آن‌ها تجاوز می‌کند، آن‌ها را می‌کشد. هیچ واکنشی از پاپ نیست.
ایران از گروه‌های مسلح در عراق و بیروت حمایت می‌کند که دهه‌ها آمریکایی‌ها را کشته‌اند. هیچ واکنشی نیست.
ایران در مناطق پرجمعیت و حتی مکان‌های مقدس در اسرائیل، مثل تل‌آویو، بمب می‌اندازد و پاپ حتی زحمت نام بردن از آن‌ها را هم به خود نداده است.

و در حالی که پاپ همه سلاح‌های هسته‌ای را محکوم می‌کند، مخصوصاً در سالگرد هیروشیما،
من فکر نمی‌کنم انتخاب دیگری داشتیم. در مورد ناگازاکی هم همین‌طور.
این کار جنگ را پایان داد و جان بسیاری از آمریکایی‌ها را نجات داد.
اما به نظر نمی‌رسد او هیچ‌وقت به تلاش بی‌وقفه ایران برای دستیابی به این سلاح‌ها اشاره کند.
و من یک سؤال از پاپ دارم:
آیا جلوگیری از این‌که روحانیون تندرو در ایران—که باز هم بزرگ‌ترین حامی تروریسم هستند—به سلاح هسته‌ای دست پیدا کنند، کار درستی است یا نه؟

امروز رئیس‌جمهور ترامپ همین سؤال مهم را مطرح کرد. بیایید ببینیم.


رئیس‌جمهور ترامپ:
خب، من می‌خواهم او به آموزه‌های انجیل بپردازد. من کاملاً طرفدار آن هستم.
اما می‌دانم که نمی‌توان اجازه داد یک کشور خاص—که کشوری بسیار خشن است—به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند.
اگر داشته باشند، از آن استفاده خواهند کرد.


رئیس‌جمهور درست می‌گوید. پاپ در بسیاری از سطوح اشتباه می‌کند.
شاید قضاوت پاپ لئو مخدوش شده باشد. بالاخره او یک حساب توییتر قدیمی دارد،
و اتفاقاً پر از پیام‌های ضد ترامپ است؛ از جمله پست‌هایی که ترامپ را به دامن زدن به نژادپرستی و ملی‌گرایی افراطی متهم می‌کند،
و پست‌هایی درباره تغییرات اقلیمی و مرزهای باز.

در نهایت، جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای هم از نظر اخلاقی و هم منطقی درست است،
و می‌تواند جان میلیون‌ها نفر را نجات دهد.
و ما فرزندان و نوه‌هایمان را با یک کشور تروریستی مجهز به سلاح هسته‌ای روبه‌رو نخواهیم کرد.
اما متأسفانه نمی‌توان همین را درباره رهبری فعلی کلیسای کاتولیک گفت.
👍7926👏6💯3👌1
دونالد ترامپ, رییس جمهور آمریکا در شبکه اجتماعی خود نوشت:

«اسرائیل هرگز مرا به جنگ با ایران ترغیب نکرد، نتایج ۷ اکتبر به این نظر همیشگی من افزود که ایران هرگز نمی‌تواند سلاح هسته‌ای داشته باشد، که این کار را کرد. من اخبار جعلی کارشناسان و نظرسنجی‌ها را با ناباوری کامل تماشا و می‌خوانم. ۹۰٪ آنچه می‌گویند دروغ و داستان‌های ساختگی است و نظرسنجی‌ها دستکاری شده‌اند، همانطور که انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ دستکاری شد. درست مانند نتایج ونزوئلا که رسانه‌ها دوست ندارند در مورد آن صحبت کنند، نتایج در ایران شگفت‌انگیز خواهد بود و اگر رهبران جدید ایران (تغییر رژیم) باهوش باشند، ایران می‌تواند آینده‌ای عالی و مرفه داشته باشد»
👍738🔥5💯2👌1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
رائفی پور: ما ازکل تاریخ باید انتقام بگیریم.
انتقام ما ۱۴۰۰ ساله که تموم نشده !

غیرممکن است که شما ایرانی‌ باشی‌ واین مزخرفات را برزبان بیاوری مگر اینکه قصد داشته باشی‌ که ایران وایرانی‌ را نابود سازی.
اگرزیرساخت‌ها زده شد ازآمریکا واسرائیل خورده نگیرید زیرا آنها برای حفظ کشورشان ومنافع ملی‌ میکوشند ولی‌ اینها چی‌؟؟
نه دین متعلق به ایرانی‌ است، نه حکومت ایرانی‌ است، نه قانون اساسی‌ برای منافع ایران وایرانی‌ نوشته شده است، نه ثروت متعلق به ایران وایرانی است
چه توقعی دارید؟
منتظرآتش بس ورسیدن به صلح و یا زندگی‌ خوب هستید؟
درصورتی‌ که حاکمیت میگوید ومی‌خواهد تمام داشته‌های کشور را صرف اعتقادات پوشالی وجنگ طلبانه خود سازد وبجنگد تا ظهورامام خیالی درچاه؟
هیچ راه دیگری نیست ونمانده است.
ایرانیان برای اینکه بتوانند زندگی‌ کنند باید آستین‌ها را بالا بزنند وازاین حکومت جنایتکار اسلامی عبور کنند.

به هر قیمت.

#سعید_شمیرانی
#جنبش_فداییان_ایران
🤬804👍4💯3🔥1
ترامپ:

🔴بسیار بعید است که آتش‌بس با ایران را تمدید کنم. تا زمانی که توافق امضا نشود، تنگه هرمز را باز نخواهم کرد. آتش‌بس چهارشنبه شب به
وقت واشنگتن منقضی می‌شود

ترامپ به PBS News گفت که اگر آتش‌بس ایران منقضی شود، «بمب‌های زیادی شروع به انفجار خواهند کرد.»
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍485👌5🔥4👏1
منابع رژیم تروریستی همشهری و تسنیم :
هنوز برای مذاکرات برنامه‌ای نداریم و تاکنون هیچ یک از مقامات به پاکستان سفر نکردند

🔴منابع آمریکایی :
معاون اول ٬ جی دی ونس هنوز به پاکستان سفر نکرده است

🔴خبرگزاری PBS به نقل از ترامپ :
اگر آنها در مذاکرات حاضر نشوند مهم نیست ! ما طبق برنامه ریزی سفر کردیم ؛ آنها باید آنجا باشند.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
28👍16🔥6🤷‍♀1🤬1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دوازده فروند جنگنده جنگ الکترونیک EA-18G Growler آمریکا به خاورمیانه اعزام شدند.

با احتساب این جنگنده ها، در حال حاضر ۳۶ فروند جنگنده جنگ الکترونیک در منطقه حضور دارند.
🔥46🎉20🍾21🤬1
مؤسسه اطلاعات و عملیات ویژه (موساد)، ارتش اسرائیل و سرویس امنیت عمومی (شاباک)

مبارزه برای خنثی‌سازی تروریسم ادامه دارد:افشای سازوکار تروریستی مخفی ایران که پشت یک کارزار حملات علیه مقامات ارشد اسرائیلی و اهداف راهبردی در اسرائیل و جهان قرار دارد

موساد، ارتش اسرائیل و شاباک برای نخستین بار سازوکار تروریستی مخفی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را افشا می‌کنند؛ سازوکاری که مأموریت آن هدف قرار دادن مقامات ارشد اسرائیلی و زیرساخت‌های راهبردی در سراسر جهان بوده است.

در رأس این سازوکار تروریستی، رحمان مقدم قرار داشت؛ فردی که همچنین رئیس یگان عملیات ویژه (۴۰۰۰) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران بود و در آغاز عملیات «غرش شیران» هدف حمله نیروی هوایی اسرائیل قرار گرفت.

یگان ۴۰۰۰ مسئول طراحی و هدایت عملیات‌های تروریستی در خارج از مرزهای ایران علیه اهداف اسرائیلی و غربی و نیز تلاش برای قاچاق تسلیحات پیشرفته به داخل اسرائیل بود؛ آن هم با هدایت و اطلاع مستقیم مجید خادمی، رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، که وی نیز در جریان عملیات «غرش شیران» توسط ارتش اسرائیل حذف شد.

سازمان موساد می‌گوید تلاش ایران برای آسیب رساندن به خط لوله نفت باکو-تفلیس-جیهان و همچنین اهداف یهودی و اسرائیلی در آذربایجان چند هفته پیش خنثی شده است.

طبق گفته این سازمان اطلاعاتی، سلول تروریستی که توسط ایرانی‌ها هدایت می‌شد، قصد داشت سفارت اسرائیل در آذربایجان، یک کنیسه در باکو و رهبران جامعه یهودیان را هدف قرار دهد.

«اعضای این سلول عملیاتی توسط مقامات آذربایجان با پهپادهای انفجاری و دستگاه‌های انفجاری که به کشور قاچاق کرده بودند، دستگیر شدند.»

«برای اجرای نقشه‌هایشان، این سلول با استفاده از روش‌های مختلف از جمله نظارت فیزیکی و عکسبرداری به جمع‌آوری اطلاعات درباره اهداف پرداخت. همه این اقدامات تحت هدایت مستقیم سرپرستانشان از ایران انجام شده است.»
👍3712🔥5👏1🙏1
ابوالفضل صالحی سیاوشانی

محکوم به اعدام!

صدایش باشیم!
😢100🤬3317🙏2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سلام
فیلمی از بیرون کارخونه بسته پتروشیمی براتون میفرستم. قبل از چنگ کار داشتیم و حالا همه مون بیکاریم.
🤬44😢32👍2