This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همزمان اکراین بزرگترین حمله موشکی خود را به مسکو انجام داد
👌411👏39❤32🎉16🍾9🔥8🕊4👍3
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
امانوئل ماکرون درباره ایران:
نمیتوانید از طریق بمباران به تغییر رژیم دست یابید. آنچه من مشاهده میکنم این است که افرادی در اطراف رئیسجمهور ترامپ، هم در حوزه سیاسی و هم در منطقه، او را به پیشروی بسیار بیشتر و قویتر ترغیب میکردند.
رژیم در درجه اول هدفی است که توسط خود مردم به دست میآید—حداقل این چیزی است که ما باور داریم.
در غیر این صورت، نیازمند عملیات زمینی گسترده، ماهها یا سالها جنگ است. به آنچه در افغانستان رخ داد نگاه کنید. آیا تغییر رژیم پس از بیش از ده سال موفق شد؟ خیر.
نمیتوانید از طریق بمباران به تغییر رژیم دست یابید. آنچه من مشاهده میکنم این است که افرادی در اطراف رئیسجمهور ترامپ، هم در حوزه سیاسی و هم در منطقه، او را به پیشروی بسیار بیشتر و قویتر ترغیب میکردند.
رژیم در درجه اول هدفی است که توسط خود مردم به دست میآید—حداقل این چیزی است که ما باور داریم.
در غیر این صورت، نیازمند عملیات زمینی گسترده، ماهها یا سالها جنگ است. به آنچه در افغانستان رخ داد نگاه کنید. آیا تغییر رژیم پس از بیش از ده سال موفق شد؟ خیر.
🤬430❤16👍12🔥5
Forwarded from saied shemirani سعید شمیرانی
درود و ارادت جناب فرمانده بزرگوار
من فکر میکنم اگه ترامپ جنگ رو ادامه میداد با توجه به فشارهای رسانه ای چپ و هزینه هایی که به امریکا تحمیل میشد ، باز هم نیمه جنگ دنبال بهانه و مجبور به اتش بس میشد .ولی مذاکره با اینکه بظاهر فرسایشی و اعصاب خورد کن هست ،ولی اتحاد در زمان جنگ را به شکاف و اختلافی عمیق تبدیل کرده و باعث شده حتی عرزشی ها به سمت ما کشیده شوند .
مذاکره همچون موریانه ای در حال جویدن باقی مانده نظام و پاکسازیست .ارام و بیصدا
من فکر میکنم اگه ترامپ جنگ رو ادامه میداد با توجه به فشارهای رسانه ای چپ و هزینه هایی که به امریکا تحمیل میشد ، باز هم نیمه جنگ دنبال بهانه و مجبور به اتش بس میشد .ولی مذاکره با اینکه بظاهر فرسایشی و اعصاب خورد کن هست ،ولی اتحاد در زمان جنگ را به شکاف و اختلافی عمیق تبدیل کرده و باعث شده حتی عرزشی ها به سمت ما کشیده شوند .
مذاکره همچون موریانه ای در حال جویدن باقی مانده نظام و پاکسازیست .ارام و بیصدا
❤137👍55🤬7🤷♀6🔥2🍾1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
درود فراوان
ساکن اصفهان هستم و چون در ایام جام جهانی هستیم میخوام چند کلمه ای در مورد محدودیت های زنان در ورزش صحبت کنم. از دوران مدرسه عاشق فوتبال بودم و تا مدرسه تموم میشد با دوستانم تا جایی که نفس داشتیم فوتبال بازی میکردم. الان 27 سالمه ولی هر بار میخوام به استادیوم برم فقط بخاطر اینکه زن هستم با کلی محدودیت و ممنوعیت رو به رو میشم. گاهی اوقات با محدود کردن سهمیه صندلی های زنان در استادیوم ها، گاهی اوقات با آوردن بهانه که جایگاه زنان داره ترمیم و تعمیر میشه و امثالهم. همه این موارد نشانگر این واقعیت که جمهوری اسلامی یک حکومت زن ستیز هست که نیمی از جمعیت کشور رو فقط بخاطر جنسیت اونها به حاشیه رونده و اونها رو مورد تبعیض قرار میده. مسئولین حکومتی گاهی اوقات سعی میکنن که تبعیض علیه زنان رو یک مسئله جناحی نشون بدن مثلا بگن اصلاح طلب ها موافقن ولی اصولگراها مخالف هستن. ولی واقعیت این که کلیت این حکومت فاسد حقوق همه مردم اعم از هر جنسیت، قومیت یا قشر اجتماعی رو پایمال میکنه و تنها راه برون رفت از این تبعیض ها و ممنوعیت ها گذار از این حکومت غیر مردمی هست!
#محدودیت_ورزش_زنان
ساکن اصفهان هستم و چون در ایام جام جهانی هستیم میخوام چند کلمه ای در مورد محدودیت های زنان در ورزش صحبت کنم. از دوران مدرسه عاشق فوتبال بودم و تا مدرسه تموم میشد با دوستانم تا جایی که نفس داشتیم فوتبال بازی میکردم. الان 27 سالمه ولی هر بار میخوام به استادیوم برم فقط بخاطر اینکه زن هستم با کلی محدودیت و ممنوعیت رو به رو میشم. گاهی اوقات با محدود کردن سهمیه صندلی های زنان در استادیوم ها، گاهی اوقات با آوردن بهانه که جایگاه زنان داره ترمیم و تعمیر میشه و امثالهم. همه این موارد نشانگر این واقعیت که جمهوری اسلامی یک حکومت زن ستیز هست که نیمی از جمعیت کشور رو فقط بخاطر جنسیت اونها به حاشیه رونده و اونها رو مورد تبعیض قرار میده. مسئولین حکومتی گاهی اوقات سعی میکنن که تبعیض علیه زنان رو یک مسئله جناحی نشون بدن مثلا بگن اصلاح طلب ها موافقن ولی اصولگراها مخالف هستن. ولی واقعیت این که کلیت این حکومت فاسد حقوق همه مردم اعم از هر جنسیت، قومیت یا قشر اجتماعی رو پایمال میکنه و تنها راه برون رفت از این تبعیض ها و ممنوعیت ها گذار از این حکومت غیر مردمی هست!
#محدودیت_ورزش_زنان
❤105👍25😢7👏3👌2
Forwarded from saied shemirani سعید شمیرانی
Audio
چرا ترامپ تفاهم کرد؟
ترامپ چه راهی را برگزید که بغیر از اپوزیسیون و مردم ایران همه جهان را راضی نگاه دارد؟
انتخاب قالیباف به عنوان مذاکره کنند از چه زمانی کلید خورد؟
چه زمانی متوجه میشویم که اسرائیل هم به این تفاهم نامه پیوسته است؟
اشتباهات دی ماه چه بود؟
راه پیش روی شاهزاده رضا پهلوی چیست؟
ترامپ چه راهی را برگزید که بغیر از اپوزیسیون و مردم ایران همه جهان را راضی نگاه دارد؟
انتخاب قالیباف به عنوان مذاکره کنند از چه زمانی کلید خورد؟
چه زمانی متوجه میشویم که اسرائیل هم به این تفاهم نامه پیوسته است؟
اشتباهات دی ماه چه بود؟
راه پیش روی شاهزاده رضا پهلوی چیست؟
🙏94❤20🤬8👌7
Forwarded from saied shemirani سعید شمیرانی
Audio
چرا ترامپ تفاهم کرد؟
ترامپ چه راهی را برگزید که بغیر از اپوزیسیون و مردم ایران همه جهان را راضی نگاه دارد؟
انتخاب قالیباف به عنوان مذاکره کنند از چه زمانی کلید خورد؟
چه زمانی متوجه میشویم که اسرائیل هم به این تفاهم نامه پیوسته است؟
اشتباهات دی ماه چه بود؟
راه پیش روی شاهزاده رضا پهلوی چیست؟
با حجم کم
ترامپ چه راهی را برگزید که بغیر از اپوزیسیون و مردم ایران همه جهان را راضی نگاه دارد؟
انتخاب قالیباف به عنوان مذاکره کنند از چه زمانی کلید خورد؟
چه زمانی متوجه میشویم که اسرائیل هم به این تفاهم نامه پیوسته است؟
اشتباهات دی ماه چه بود؟
راه پیش روی شاهزاده رضا پهلوی چیست؟
با حجم کم
👌141❤38🤷♀7🤬4🙏3👏2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هماکنون ارتش اسرائیل درحال شخم زدن جنوب لبنان
آدینه ۲۹ خرداد ۲۵۸۵شاهنشاهی
آدینه ۲۹ خرداد ۲۵۸۵شاهنشاهی
👍476👏124❤30🎉16🍾11🔥8🤷♀5🤬4
یک مقام اسرائیلی:
ما متعهد به پیشبرد اهداف و آزادی عمل کامل در جنوب لبنان هستیم اگر حزبالله حتی قصد حمله هم داشته باشد پاسخ خواهیم داد
ما متعهد به پیشبرد اهداف و آزادی عمل کامل در جنوب لبنان هستیم اگر حزبالله حتی قصد حمله هم داشته باشد پاسخ خواهیم داد
👌182👏45🔥8👍6❤4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ترامپ در تحقیر جورجیا ملونی،نخست وزیر ایتالیا:
«او از من التماس کرد که با او عکس بگیرم! او خیلی دلش میخواست. من این کار را نمیکردم، اما دلم برایش سوخت!او احتمالاً از اینکه با او صحبت کردم خوشحال است،من مجبور نبودم با او صحبت کنم!»
و پاسخ فوری و عصبانی ملونی به این اظهارات :
«اظهارات دونالد ترامپ کاملاً ساختگی و فیک است.من رک و پوست کنده میگویم بسیار خشمگین هستم. نمیدانم چرا رئیس جمهور امریکا با متحدانش اینگونه رفتار میکند؛ به هر حال، این اولین باری نیست که این اتفاق میافتد.فقط میتوانم بگویم شرمآور است که او همین عزم را در قبال دشمنان غرب، دشمنان ایالات متحده، رهبرانی که برعکس، نسبت به آنها بسیار سازشپذیرتر است، نشان نمیدهد بخصوص باجهایی که به دشمنان غرب اخیرا داده است.اما او باید یک چیز را به خاطر داشته باشد: من و ایتالیا هرگز درخواست لطف و بخشش نمیکنیم.
«او از من التماس کرد که با او عکس بگیرم! او خیلی دلش میخواست. من این کار را نمیکردم، اما دلم برایش سوخت!او احتمالاً از اینکه با او صحبت کردم خوشحال است،من مجبور نبودم با او صحبت کنم!»
و پاسخ فوری و عصبانی ملونی به این اظهارات :
«اظهارات دونالد ترامپ کاملاً ساختگی و فیک است.من رک و پوست کنده میگویم بسیار خشمگین هستم. نمیدانم چرا رئیس جمهور امریکا با متحدانش اینگونه رفتار میکند؛ به هر حال، این اولین باری نیست که این اتفاق میافتد.فقط میتوانم بگویم شرمآور است که او همین عزم را در قبال دشمنان غرب، دشمنان ایالات متحده، رهبرانی که برعکس، نسبت به آنها بسیار سازشپذیرتر است، نشان نمیدهد بخصوص باجهایی که به دشمنان غرب اخیرا داده است.اما او باید یک چیز را به خاطر داشته باشد: من و ایتالیا هرگز درخواست لطف و بخشش نمیکنیم.
❤171🔥27👏21🤷♀10👍6🤯3🎉3
احتمال دیپورت ترتیا پارسی لابیگر و عامل جمهوری اسلامی در آمریکا افزایش یافته است
👌314👏66🍾34👍12🔥4🎉1
وزیر دفاع اسرائیل، یسرائیل کاتز:
میدانید چه چیزی واقعاً جهادگران را آزار میدهد؟ شاید وقتی شخصاً آنها را میکشید، برایشان دردناک باشد، اما آنقدر برایشان اهمیت ندارد.
آنچه واقعاً آنها را آزار میدهد این است که شما از آنها سرزمین بگیرید و خانههایشان را نابود کنید—و این کاری است که ما انجام دادیم.
میدانید چه چیزی واقعاً جهادگران را آزار میدهد؟ شاید وقتی شخصاً آنها را میکشید، برایشان دردناک باشد، اما آنقدر برایشان اهمیت ندارد.
آنچه واقعاً آنها را آزار میدهد این است که شما از آنها سرزمین بگیرید و خانههایشان را نابود کنید—و این کاری است که ما انجام دادیم.
🍾209👏49❤20👍8🔥4🎉1💯1
Forwarded from saied shemirani سعید شمیرانی
درود بر فرمانده خردمند آقای سعید شمیرانی ❤️
در مورد فراخوان کاملا حق باشماست، همیشه فراخوانهایی که از طرف جنبش فدائیان ایران توسط شما صادر میشد خیلی هوشمندانه، ابتدا بررسی سپس با دلایل محکم و اهداف مشخص و استراتژی خاص ارائه میشد.
برای مثال از فراخوان ۱۷ دی سال ۱۳۹۷ یاد میکنم که نزدیک به دو ماه برای رسیدن به آن روز تلاشهای فراوان و متفاوت انجام شد و اینکه چه مناسبتهایی در تاریخ ۱۷ دی وجود داشت که خیلی میتوانست تاثیر گذار باشد.
فراخوانی که با اتحاد بیش از ۳۰ رسانه و کانالهای مجازی با کوشش فراوان تنظیم و برنامه ریزی شده بود که منجر به تاسیس "شورای هماهنگی رسانه های مردمی و مبارز" شد و در نهایت توسط رسانه کیهان در مصاحبه با شاهزاده و نحوه سوال پرسیدن به شکل محیلانه و مزورانه از ایشان و دریافت پاسخی که مبنی بر بی پشتوانه بودن فراخوان و نارس بودن میوه بود سعی به بر هم زدن این فراخوان کردند که همه حقایق با جزئیات در تاریخ ثبت شده است.
آزادی ما خیلی وقت است که بخاطر همین تفرقه اندازی ها به تعویق افتاد و به ورطه نابودی کشیده شدیم اما هیچ وقت پشت شاهزاده را خالی نگذاشتیم.
اکنون زمان قضاوت آن تاریخ فرا رسیده است.
فرمانده گرامی؛ اگر هم ما زنده ماندیم به دلیل آموزشهایی بود که در طول این ده سال از مکتب شما آموختیم؛ با تمام شوق، عزم مان را جزم کرده بودیم و با خواندن وصیت خود به خانواده هایمان، به تمنای آزادی در خیابانها راه افتادیم و یکصدا "جاوید شاه" و "این آخرین نبرده پهلوی برمیگرده" را فریاد زدیم.
بابت همه توضیحات بجا، صبوری های نفس گیر، از خودگذشتگی های فراوان، آگاهی بینظیر، اقتدار در کلام و تلاشهای بی وقفه تان برای نجات ایران، نهایت قدردانی و سپاسگزاری را از شما دارم. تندرست و مانا باشید.
جنبش فدائیان ایران همواره به هویت ملی، تاریخی و فرهنگی خود وفادار بوده و خواهد بود.
یاد همه جاویدنامان گرامی❤️
پاینده ایران❤️
جاویدشاه❤️
۱۴۰۵/۰۳/۲۹
در مورد فراخوان کاملا حق باشماست، همیشه فراخوانهایی که از طرف جنبش فدائیان ایران توسط شما صادر میشد خیلی هوشمندانه، ابتدا بررسی سپس با دلایل محکم و اهداف مشخص و استراتژی خاص ارائه میشد.
برای مثال از فراخوان ۱۷ دی سال ۱۳۹۷ یاد میکنم که نزدیک به دو ماه برای رسیدن به آن روز تلاشهای فراوان و متفاوت انجام شد و اینکه چه مناسبتهایی در تاریخ ۱۷ دی وجود داشت که خیلی میتوانست تاثیر گذار باشد.
فراخوانی که با اتحاد بیش از ۳۰ رسانه و کانالهای مجازی با کوشش فراوان تنظیم و برنامه ریزی شده بود که منجر به تاسیس "شورای هماهنگی رسانه های مردمی و مبارز" شد و در نهایت توسط رسانه کیهان در مصاحبه با شاهزاده و نحوه سوال پرسیدن به شکل محیلانه و مزورانه از ایشان و دریافت پاسخی که مبنی بر بی پشتوانه بودن فراخوان و نارس بودن میوه بود سعی به بر هم زدن این فراخوان کردند که همه حقایق با جزئیات در تاریخ ثبت شده است.
آزادی ما خیلی وقت است که بخاطر همین تفرقه اندازی ها به تعویق افتاد و به ورطه نابودی کشیده شدیم اما هیچ وقت پشت شاهزاده را خالی نگذاشتیم.
اکنون زمان قضاوت آن تاریخ فرا رسیده است.
فرمانده گرامی؛ اگر هم ما زنده ماندیم به دلیل آموزشهایی بود که در طول این ده سال از مکتب شما آموختیم؛ با تمام شوق، عزم مان را جزم کرده بودیم و با خواندن وصیت خود به خانواده هایمان، به تمنای آزادی در خیابانها راه افتادیم و یکصدا "جاوید شاه" و "این آخرین نبرده پهلوی برمیگرده" را فریاد زدیم.
بابت همه توضیحات بجا، صبوری های نفس گیر، از خودگذشتگی های فراوان، آگاهی بینظیر، اقتدار در کلام و تلاشهای بی وقفه تان برای نجات ایران، نهایت قدردانی و سپاسگزاری را از شما دارم. تندرست و مانا باشید.
جنبش فدائیان ایران همواره به هویت ملی، تاریخی و فرهنگی خود وفادار بوده و خواهد بود.
یاد همه جاویدنامان گرامی❤️
پاینده ایران❤️
جاویدشاه❤️
۱۴۰۵/۰۳/۲۹
👍79❤29👏1👌1
Forwarded from saied shemirani سعید شمیرانی
جناب شمیرانی درود بر شما
در اصفهان من امشب رفتم داروخونه و برگشتم
جمعیت این افرادی که برای رژیم کار میکردن شب ها از ۵۰ نفر شده بود ۵ نفر یعنی علنن ریزش شدیدی در رژیم شکل گرفته
و کم کم باید منتظر ی کودتا باشیم
در اصفهان من امشب رفتم داروخونه و برگشتم
جمعیت این افرادی که برای رژیم کار میکردن شب ها از ۵۰ نفر شده بود ۵ نفر یعنی علنن ریزش شدیدی در رژیم شکل گرفته
و کم کم باید منتظر ی کودتا باشیم
👍151🍾21🔥3🙏2
Forwarded from saied shemirani سعید شمیرانی
درود فرمانده من باور دادم مجتبی دربمباران سقط شده، وگرنه قالیباب اینجور دور برنمیداشت
برایه اینکه بین خودشون آشوب ودرگیری پیش نیاد،وبتونن راحت درمذاکرات با امریکا پیش برن،گاهی به طرفدارانشون جمله ایی از مجتبی میگن،
بعد از یه مدت میان میگن یادگار رهبر انقلاب پسر رهبر انقلاب به خاطر شدت جراحات وارده امروز یا امشب به درجه رفیع شهادت ناعل آمد ورفت پیش پدر گور به گور شدش
فعلن محبورن از نام مجتبی برایه پیشبرد اهدافشون استفاده کنن، تا زمانی که مرگش رو اعلام کنن
برایه اینکه بین خودشون آشوب ودرگیری پیش نیاد،وبتونن راحت درمذاکرات با امریکا پیش برن،گاهی به طرفدارانشون جمله ایی از مجتبی میگن،
بعد از یه مدت میان میگن یادگار رهبر انقلاب پسر رهبر انقلاب به خاطر شدت جراحات وارده امروز یا امشب به درجه رفیع شهادت ناعل آمد ورفت پیش پدر گور به گور شدش
فعلن محبورن از نام مجتبی برایه پیشبرد اهدافشون استفاده کنن، تا زمانی که مرگش رو اعلام کنن
👍194💯23❤7👏5🔥3😢1👌1
Forwarded from saied shemirani سعید شمیرانی
درود بر جناب سعید شمیرانی
براساس اطلاعاتی که به دست آورده ام رژیم جمهوری اسلامی حزب الله لبنان را مانند حماس و سوریه بیخیال شده است 😉
یک چیز جالب دیگه : دیشب دیدم بسیج شهرمون کانکس 1.5 در 2 متر خودشو جمع کرده رفته به امید اینکه جنگ تموم شده ، اوسکولا حتی تو وانت مزدا می خوابیدن ، ما با بچه ها شب ها می رفتیم نزدیک اونجا به صرف سیگار و نسکافه بسیجی های شاسکول مثل موش با اسلحه میآمدند به ما می گفتند اینجا وایسادی آمار مارو به اسرائیل بدی 🤣 ما فقط می خندیدیم و سیگار تعارف می کردیم
براساس اطلاعاتی که به دست آورده ام رژیم جمهوری اسلامی حزب الله لبنان را مانند حماس و سوریه بیخیال شده است 😉
یک چیز جالب دیگه : دیشب دیدم بسیج شهرمون کانکس 1.5 در 2 متر خودشو جمع کرده رفته به امید اینکه جنگ تموم شده ، اوسکولا حتی تو وانت مزدا می خوابیدن ، ما با بچه ها شب ها می رفتیم نزدیک اونجا به صرف سیگار و نسکافه بسیجی های شاسکول مثل موش با اسلحه میآمدند به ما می گفتند اینجا وایسادی آمار مارو به اسرائیل بدی 🤣 ما فقط می خندیدیم و سیگار تعارف می کردیم
❤105👏32🤷♀3🔥3🍾3🤯2