پشت پرده ها
105K subscribers
92.8K photos
113K videos
2.93K files
4.71K links
پشت پرده‌های تاریخ و رویدادها،آگاهی ملت، راه نجات، آنچه نمی خواهند ما بدانیم

*پوشش۲۴ساعته انقلاب ایران*

@ShemiraniSaied
تماس با ما
گزارشهای خود را به صورت فیلم کوتاه و آوا ارسال کنید
پیام‌ها در کانال سعید شمیرانی و گزارشهادر پشت پرده‌ها قرار خواهد گرفت
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دختر عربستانی در تشویق تیم ملی‌ خویش

عرب‌ها فهمیدن چی‌ هست دارن ازش عبور میکنند و این ویروس را انداختن به جان ملت ایران تا همه را نابود سازند

اینها بدجور عزا دارن

برو بزن تو سرت حیدر حیدر کن که حسین مرد
👍25818💯11👌7😢4🔥3🍾3🤬2
👌221🤬266💯5🤷‍♀4🔥4😢2👍1
کانال 12 اسرائیل: نتانیاهو با توقف حملات ارتش اسرائیل به لبنان موافقت کر
🤬218😢165👏4
بیانیه سنتکام پس از تهدید جمهوری اسلامی: تنگه هرمز باز است

▪️فرماندهی مرکزی ایالات متحده، سنتکام، روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۵ اعلام کرد تنگه هرمز باز است و تردد کشتی‌های تجاری از این آبراه ادامه دارد.
👍114🍾169🤬6🔥5
👌270👍35🤯15🤬1110😢4🤷‍♀3🔥3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی‌ نسلی آگاه شد و فهمید که داستان چه بوده و چگونه دروغ پردازی شده و تحریف و چرا, به هر شکلی‌ که بتواند آگاهی,‌ دانش و برداشت خود را بروز میدهد

مردمی که آگاه گشته ا‌ند را دیگر نمیتوان خر کرد

با شربت دادن، چلو خورشت دادن و همزمان زدن به صحرای کربلا و اشک مردم را در آوردن و دروغ بار ملت ایران کردن و سواری گرفتن تا یک حدی توانستند پیش روند ولی‌ جلو تر نخواهند رفت

با پیشرفت خط ارتباطات و پیشرفت علم هر روز تعداد کسانی‌ که گمراه گشته بودند کم و کمتر خواهد گشت
👍27250👌12🤬11👏8🔥1🙏1
ارتش اسرائیل می‌گوید عملیات خود را در «منطقه امنیتی» اعلام‌شده‌اش در جنوب لبنان، از جمله در یک سیستم تونل بزرگ حزب‌الله که ده‌ها نفر از نیروهای آن در آنجا مستقر هستند، ادامه می‌دهد، اما در سایر نقاط کشور «آتش‌بس» اعلام کرده است.

ارتش اسرائیل می‌گوید پس از موج‌های حملات هوایی به حزب‌الله در طول شب و صبح امروز، به دستور رهبری سیاسی آتش‌بس اعلام کرده است، که در پاسخ به حملات به نیروهایش بوده است، همچنان به تخریب زیرساخت‌های حزب‌الله در منطقه امنیتی خود - از جمله در تپه علی طاهر - ادامه خواهد داد و همچنین به تهدیدات فوری فراتر از آن پاسخ خواهد داد.

ارتش اسرائیل بر این باور است که حزب‌الله یک تأسیسات زیرزمینی «استراتژیک» بزرگ در زیر تپه علی طاهر نزدیک نبطیه دارد. به گفته ارتش، این سایت زیرزمینی «مرکز عصبی» بخش منطقه‌ای بدر حزب‌الله است ، از دست نفر از نیروهای حزب‌الله در این منطقه زیر زمین مستقر هستند و در روزهای اخیر در بالا و زیر زمین درگیری‌هایی رخ داده است.

تپه علی طاهر در ابتدا در منطقه امنیتی ارتش در جنوب لبنان گنجانده نشده بود. روز پنج‌شنبه، ارتش اسرائیل نقشه به‌روزشده‌ای از «منطقه دفاع پیشرو» منتشر کرد که اکنون شامل علی طاهر و همچنین منطقه مجدل زون می‌شود.
👍16830👏10🔥6
Audio
پاسخی به ترامپ و پیامی به شاهزاده رضا پهلوی
میبایست میز مذاکرات را برسرشان خراب کرد
108👏11🔥3
Audio
پاسخی به ترامپ و پیامی به شاهزاده رضا پهلوی
میبایست میز مذاکرات را برسرشان خراب کرد

با حجم کم
138👏27🔥3🤬3👍2👌1🍾1
🚨🚨 فوری_ترامپ
"در تنگه هرمز به مدت 60 روز در طول دوره آتش‌بس هیچ عوارضی وجود نخواهد داشت و پس از پایان این 60 روز نیز هیچ عوارضی دریافت نخواهد شد، مگر اینکه توسط ایالات متحده آمریکا وضع شود و برای خدمات ارائه شده به عنوان نگهبان فرشتۀ کشورهای خاورمیانه به منظور جبران هزینه‌های گذشته، حال و آینده باشد. از توجه شما به این موضوع سپاسگزارم!!!"
👍277🤬8819🔥11🤯7🤷‍♀6👏3👌1🍾1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بذار اینترنتا وصل شه
کربلا رو میبینی
من کربلا رو دیدم
😢290👏97🕊2420👍8🔥3👌3
🔴 وزیر خارجه پاکستان : ما توانستیم آمریکا و ایران را برای نخستین بار پس از ۴۷سال پای میز مذاکره بنشانیم
🤬400🔥8👌7👏53🕊1
📣📣📣📣. ترامپ در واکنش به حرف پزشکیان که گفته بود «از حق غنی‌سازی خود عقب‌نشینی نمی‌کنیم» گفت:
بهتره مراقب حرف زدنش باشه. بهتره رفتارش رو درست کنه، وگرنه بقیه کشورش رو هم در اختیار می‌گیریم.
🍾219👌60🤬1711🔥11👏4🤯2😢1
درود جناب شمیرانی
ویس آخرتون رو گوش دادم کاملا تمام حرفای شما درست و صحیح است .
شما دوست واقعی شاهزاده هستین ، دقیقا شاهزاده رضا شاه دوم پهلوی باید تغییر سیاست بده هم سیاست اپوزیسون از افراد با هویت و ریشه داری مثل شما و چه از جمهوری خواهایی که ایشون رو سانسور نکردن مشاوره بگیره و... علاوه بر سیاستمداران حکومت ها با مردم ملل مختلف هم ارتباط بگیره
الخصوص مردم آمریکا از لحاظ سواد و دانش و زبان هیچی کم ندارند که به مشکل بر بخورند نتونن جواب صحیحی و درستی بدن
یا حتی توییت بزنه و ترامپ رو تگ کنه و بگه این مسیر اشتباه شما که تا ابد رئیس جمهور نیستین که بتونین جمهوری اسلامی رو کنترل کنید چند سال دیگه که شما نبودین ، جمهوری اسلامی به تنظیمات کارخانه ای اسلامیش بر میگرده و بصورت قاچاقی همه کارهای تروریستی رو انجام میده ، ادامه با جمهوری اسلامی یعنی پشت پا زدن به راه چارلی کرک که ترور شد از این قبیل صحبت ها
خیلی ها هم میگن این نقشه ترامپ هست و... ما از خدامونه همچی نقشه باشه واسه رژیم چنج اما اگه نباشه چی ؟ اونوقت واسمون تصمیم میگیرن، همه اپوزسیون ایرانی باید در این مورد اتفاق نظر داشته باشند و بزنن زیر میز ما نباید ساکت باشیم و سکوت کنیم  چون در سیاست همچی داینامیک و متغییر هست یه لحظه سکوت ممکنه همچیرو  بر علیه خودت کنه
ولی با شناختی که من از ترامپ دارم همینی که هست همیشه رو بازی میکنه اهل فریب و  کلک نیست ، به حرفایی که میزنه عمل میکنه ، وقتی تمام تلاشش میکنه جمهوری اسلامی تسلیم خواسته هاش بشه و سر جاشون بمونن دقیقا همینه .
از اونور امیدوارم سیاست مداران در اسرائیل آگاه باشند ، اگه الان کوتاه بیان دیگه وارد جنگ های بی پایان میشند هرچند سال یبار دیگه باید با جمهوری اسلامی جنگ کنند تو یکی از این جنگ ها ی آینده گلوبالیست ها دیدن به اسرائیل نیازی نیست بمب اتم فروختن به جمهوری اسلامی اون وقت چه خاکی میخوان تو سر خودشون بریزن؟
👍8316🤬1
سلام فرمانده درودبرشماگرامی
ازهموطنان میخوام که امیدداشته باشندبه یزدان قسم آزادی میهنمان نزدیک است این برایم مثله نورآشکاراست قول میدم به زودی زودشاهزاده میادفرمانده داغ دی ماه جیگرمون روسوزوند فرمانده ماکه کشورمون روپس میگیریم ودرنهایت رژیم روبه زیرمیکشیم وبه هیچ عنوان نه میترسیم ونه دنده عقب داریم اماتاابدداغ داریم وانتقام سختی میگیریم
ودرآخرروی سخنم بامزدوران واطلاعاتی وطوله نروماده ی بسیجی وسپاهیه 👈سرتون رومیبریم حرومزاده ها همون بلایی روسرتون میاریم که نادرشاه افشارسره عرب ها اوردقول میدم بهتون کابوستون خواهیم شدهمتون شناسایی شدیدکارتون تمومه به زودی میبینیمتون حرومزاده ها 😡
ملت داناومتحدشکست نخواهدخورد
👍9615🙏1
ما یه خانواده متوسط بودیم یروز داشتیم و یروز هم نداشتیم همه چیز خوب پیش می‌رفت حال پدرو مادرم خوب بود حال پدر مادرهای دیگرهم خوب بود من و خواهرهاو بردراهام هم خوشحال و شاد بودیم و فرزندان پدرو مادرهای دیگر هم همینطور اما نمی‌دونم چطور شد که ناگهان یک شبهه سنگین سیاه درهوای مملکتم خیمه زد و دوازده سالگی ام. را ویران کرد شادی رفت و حال ما بد شد هرروز که می‌گذشت حالمان بدتر و بدتر میشد جنگ ایران و عراق درگرفت یه دختر نوجوان ناراضی و دلمرده دلم طاقت نمی آورد منی که حتی بلد نبودم سوزن را نخ کنم پشت چرخ خیاطی مادرم می نشستم تا نیمه های شب برای رزمندگان جنگ زیر شلواری پیجامه میدوختم و دوبرادرم همزمان در خط مقدم جبهه واین است حقیقت فراموش شده جناب فرمانده من و امثال من که تک تک سلولها وبند بند استخوان ما ازاون هوای پاک سرچشمه گرفته وتا به الان آن چشمه نخشکیده و آن زمان زندگی داشت پستی و بلندیهای نافرجام ش را پشت سر می‌گذاشت و توی همین گیرو دار چه مضحک پام به زندان باز شد به ظاهر خیلی مسخره بود ولی به عمقش نگاه میکردیم چقدر الکی الکی می‌خواستند به منه خوب جنایت کنند بله فرمانده من زنی از آن دورانم با همان حال و هوا همان سلولها اما در جایی دیگر و میتوان گفت روزگاری من باشما همرزم بودم بااین تفاوت من پشت چرخ خیاطی و شما در خط مقدم جنگ و حالا این منم بازمانده آن دوران و باهزاران غم و اندوه دلواپسی و شما بزرگمردی از آن دوران که بند بند استخوان و تک تک سلولهایش در قبل پنجاه هفت شکل گرفته و قلبش برای ایران و تک تک هموطنانش میطپه حالا به او لقب سرکرده گروهک های تروریستی فدائیان دادن و من در عجبم تروریست نمیتونه فدایی باشه تروریست فقط جان میگیره
92👍21😢5🔥2🤯1
درود جناب شمیرانی گرامی

مردم قهرمان ابدانان برنج کیلویی ششصدهزار تومان به هوا ریختند و با خودشون نبردن تا منش بزرگ ایران و ایرانی به رخ بکشند و یادمون بندازن کرامت وشرف ایرانی مهمترین ویژگی ماست.
این حرامزادگان تازی پرست وسط بازار طلافروشان دیگ و قابلمه هاشون با غل و زنجیر بهم بستن چون از جنس کثیف و ذات پلید خودشون بیشتر از هرکسی آگاه هستند.
حالا این زنازادگان عرب پرست بما میگویند وطن فروش ،درحالیکه تمام زندگی ایرانیان درحال حاضر وابسته به جنگ در لبنان شده.
قیمه و صیغه از شیعه بگیرید هیچ حرفی برای گفتن ندارند. شیعه همان جلبک مغزیست که ۱۸/۱۹ دی را به چشم دید اما برای داستانی در ۱۴۰۰ سال پیش برای ۷۲ عرب تازی گریه وشیون میکند.
هماناشیعه گوساله بدنیا میاید و خر از دنیا میرود زیرا قسم به حسین خورده که جز به خریت رفتارنکند.

پاینده ایران
👍17426👌13🔥6🤬3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هیچ ماشینی برای شربت نگه نمی‌داره مردم فهمیدن چه خبره

کسی الان اینجا خیمه زده که بیش از ۴۰ پرونده قضایی داره و به همین راحتی با ۴ تا شربت پخش کردن روبروی شاکیاش وایمیسته
155👌44👏17🔥5🤬4
درود بر شما جناب شمیرانی 😘

صحبت های شما را گوش دادم ، اینکه سعید خان به هر ننه قمری امتیاز الکی نمیده نشان از هوش بالا و شجاعت است ، ترامپ افتخار می کند که او را تاجر و معامله گر بنامند اما آیا به هرقیمتی؟ « ظاهراً بله » حتی به قیمت خون های ریخته شده ، یادمان نرفته که ترامپ اعلام کرد 32,000 جان باخته در 18 و 19 دی ماه در ایران کشته شده اند و یادمان نرفته است که ترامپ سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قرار داده است ، ما می دانیم آیا ترامپ نمی داند که کل کشور دست سپاه پاسداران است ؟؟ همان طور که در پیام های قبلی گفتم ترامپ تا پایان ریاست جمهوریش به این موش و گربه بازی ادامه خواهد داد تا رئیس جمهور بعدی که احتمالأ رادیکال خواهد بود روی کار بیاید

بعضی دوستان و تحلیل گران سیاسی اشاره کرده اند به کسب درآمد ترامپ و خانواده اش بخصوص شخص نزدیک الون ماسک ، گفته شده با بالا پايین کردن قیمت نفت و رمز ارز ها سودهای کلان به دست آورده اند و از هر آب گل آلودی ماهی می گیرند ، گفتنیست از جنگ با ایران ثروت ترامپ و خانواده اش و الون ماسک چند برابر شده است ... واقعأ تجارت تا کجا و به چه قیمتی ؟؟؟ شاید منظور ترامپ از کمک چیز دیگری بوده که ما مردم ایران متوجه نشده ایم 🤔
👍908🔥3👌2