✅ هشتمین جلسه شورایعالی سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران به میزبانی شهر رشت، صبح امروز مورخ ۲۸ خردادماه با حضور اعضای شورایعالی، دکتر محمد رئیسزاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی، استاندار گیلان و نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
#روابط_عمومی_سازمان_نظام_پزشکی_رشت
🔗لینک کانال سازمان نظام پزشکی کلانشهر #رشت در پیامرسان تلگرام
https://t.me/rashtmc
#روابط_عمومی_سازمان_نظام_پزشکی_رشت
🔗لینک کانال سازمان نظام پزشکی کلانشهر #رشت در پیامرسان تلگرام
https://t.me/rashtmc
Forwarded from سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران
💠 دکتر محمد رئیسزاده در هشتمین جلسه شورایعالی سازمان نظام پزشکی که به میزبانی شهر رشت و با حضور استاندار گیلان، نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و ملی برگزار شد، با اشاره به ظرفیتهای ارزشمند استان گیلان در حوزه سلامت، گفت: این استان با برخورداری از زیرساختهای مناسب درمانی، توانمندیهای علمی و موقعیت جغرافیایی ویژه، میتواند به یکی از قطبهای مهم گردشگری سلامت کشور تبدیل شود.
💠 وی تأکید کرد: تحقق این هدف نیازمند همافزایی میان دستگاههای مختلف، حمایت از سرمایهگذاری در حوزه سلامت، توجه به نیروی انسانی و اصلاح برخی سیاستها و سازوکارهای موجود از جمله تعرفههای خدمات پزشکی است.
#نظامپزشکیرشت
#شورایعالی
┄┅═✧❀❀✧═┅┄
👈 باکلیک برروی لینکها به ما بپیوندید:
اینستاگرام | تلگرام | بله | آپارات | سایت
🔴 رسانه سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤1