درخواست رسمی نظام پزشکی برای توقف اجرای دادنامه آزمون دندانپزشکی تبصره ۸
رییس کل سازمان نظام پزشکی در نامهای رسمی به رئیس دیوان عدالت اداری خواستار توقف اجرای دادنامههای مرتبط با آزمون دندانپزشکی تبصره ۸ شد.
وی اعلام کرد که رأی صادره با مصوبات شورایعالی انقلاب فرهنگی، قوانین موجود و شرایط مقرر در تبصره ۸ انطباق ندارد و هیچیک از شروط قانونی برگزاری آزمون فراهم نشده است.
وی اجرای این رأی را خلاف قانون و تهدیدکننده عدالت آموزشی و سلامت جامعه دانست و خواستار رسیدگی مجدد و توقف فوری اجرای رأی شد.
https://t.me/rashtmc
رییس کل سازمان نظام پزشکی در نامهای رسمی به رئیس دیوان عدالت اداری خواستار توقف اجرای دادنامههای مرتبط با آزمون دندانپزشکی تبصره ۸ شد.
وی اعلام کرد که رأی صادره با مصوبات شورایعالی انقلاب فرهنگی، قوانین موجود و شرایط مقرر در تبصره ۸ انطباق ندارد و هیچیک از شروط قانونی برگزاری آزمون فراهم نشده است.
وی اجرای این رأی را خلاف قانون و تهدیدکننده عدالت آموزشی و سلامت جامعه دانست و خواستار رسیدگی مجدد و توقف فوری اجرای رأی شد.
https://t.me/rashtmc
سازمان نظام پزشکی شهرستان رشت برگزار میکند:
کنفرانس علمی جراحی های کم تهاجمی
۴ امتیاز بازآموزی برای متخصصان جراحی و فوق تخصص جراحی عروق و متخصصان رادیولوژی و بیهوشی
۳ امتیاز بازآموزی برای پزشکان عمومی و متخصصان قلب و داخلی و فوق تخصص جراحی توراکس و قلب و غدد و پرستاران
مکان :سالن کنفرانس بیمارستان پارس
زمان : صبح پنجشنبه ۱۸ دی ماه
شناسه: ۲۴۷۲۸۷
https://t.me/rashtmc
کنفرانس علمی جراحی های کم تهاجمی
۴ امتیاز بازآموزی برای متخصصان جراحی و فوق تخصص جراحی عروق و متخصصان رادیولوژی و بیهوشی
۳ امتیاز بازآموزی برای پزشکان عمومی و متخصصان قلب و داخلی و فوق تخصص جراحی توراکس و قلب و غدد و پرستاران
مکان :سالن کنفرانس بیمارستان پارس
زمان : صبح پنجشنبه ۱۸ دی ماه
شناسه: ۲۴۷۲۸۷
https://t.me/rashtmc
👏2
🔻دومین نشست هیئتمدیره نظام پزشکی رشت؛ از تعیین دادیاران تا کلید خوردن کمیسیونهای مختلف
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی رشت، دومین جلسه هیئتمدیره این سازمان روز سهشنبه ۲۶ آذرماه ۱۴۰۴ با حضور اعضای هیئتمدیره برگزار شد.
در این نشست، ضمن تبریک به نمایندگان منتخب رشت در شورایعالی نظام پزشکی، موضوعاتی چون تعیین دادیاران، تشکیل هیئت بدوی شهرستان، فعالسازی کمیسیونهای تخصصی سازمان و بررسی راهکارهای صیانت از سلامت عمومی مورد بحث و تصمیمگیری قرار گرفت.
https://t.me/rashtmc
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی رشت، دومین جلسه هیئتمدیره این سازمان روز سهشنبه ۲۶ آذرماه ۱۴۰۴ با حضور اعضای هیئتمدیره برگزار شد.
در این نشست، ضمن تبریک به نمایندگان منتخب رشت در شورایعالی نظام پزشکی، موضوعاتی چون تعیین دادیاران، تشکیل هیئت بدوی شهرستان، فعالسازی کمیسیونهای تخصصی سازمان و بررسی راهکارهای صیانت از سلامت عمومی مورد بحث و تصمیمگیری قرار گرفت.
https://t.me/rashtmc
❤3
کانال خبری سازمان نظام پزشکی رشت
🔻دومین نشست هیئتمدیره نظام پزشکی رشت؛ از تعیین دادیاران تا کلید خوردن کمیسیونهای مختلف به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی رشت، دومین جلسه هیئتمدیره این سازمان روز سهشنبه ۲۶ آذرماه ۱۴۰۴ با حضور اعضای هیئتمدیره برگزار شد. در این نشست، ضمن تبریک به…
#مشروح_خبر
🔻دومین نشست هیئتمدیره نظام پزشکی رشت؛ از تعیین دادیاران تا کلید خوردن کمیسیونهای مختلف
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی رشت، دومین جلسه هیئتمدیره این سازمان روز سهشنبه ۲۶ آذرماه ۱۴۰۴ با حضور اعضای هیئتمدیره برگزار شد.
در ابتدای این نشست، پروفسور برزیگر-رئیس سازمان نظام پزشکی رشت ضمن تبریک به دو نماینده منتخب رشت در شورایعالی نظام پزشکی، به تشریح محورهای مطرحشده در جلسات پرداخت و بر نقش مؤثر نمایندگان استان در تصمیمسازیها و سیاستگذاریهای کلان نظام پزشکی کشور تأکید کرد.
در ادامه جلسه، دکتر طوسی-دادستان نظام پزشکی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص ضوابط و فرآیندهای مرتبط با دادیاران، اسامی افراد موردنظر را مطرح نمود که در نهایت با خرد جمعی، ۱۱ دادیار برای انجام امور انتظامی تعیین شدند.
همچنین موضوع تشکیل هیئت بدوی شهرستان رشت در دستور کار قرار گرفت و پس از بحث و تبادل نظر و انجام رأیگیری، اعضای این هیئت بر اساس آرای مأخوذه به عنوان منتخبین معرفی شدند.
در بخش دیگری از جلسه، اعضای هیئتمدیره در خصوص فعالسازی سازمان نظام پزشکی رشت در قالب تشکیل کمیسیونهای مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند و بر ضرورت بهرهگیری از ظرفیتهای علمی، صنفی و تخصصی اعضای سازمان در این کمیسیونها تأکید شد.
همچنین نامه مجمع انجمنهای علمی استان مورد بررسی قرار گرفت و در راستای صیانت از سلامت عمومی و مدیریت صحیح مصرف دارو، مقرر گردید مکاتبهای با معاونت غذا و دارو و در قالب پوستر اطلاعیه در خصوص منع فروش آنتیبیوتیکها و داروهای تزریقی بدون نسخه پزشک انجام شود.
این جلسه با تأکید بر پیگیری مصوبات، وحدت و تعامل سازنده میان ارکان سازمان و تلاش برای ارتقای جایگاه صنفی و حرفهای جامعه پزشکی به کار خود پایان داد.
https://t.me/rashtmc
🔻دومین نشست هیئتمدیره نظام پزشکی رشت؛ از تعیین دادیاران تا کلید خوردن کمیسیونهای مختلف
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی رشت، دومین جلسه هیئتمدیره این سازمان روز سهشنبه ۲۶ آذرماه ۱۴۰۴ با حضور اعضای هیئتمدیره برگزار شد.
در ابتدای این نشست، پروفسور برزیگر-رئیس سازمان نظام پزشکی رشت ضمن تبریک به دو نماینده منتخب رشت در شورایعالی نظام پزشکی، به تشریح محورهای مطرحشده در جلسات پرداخت و بر نقش مؤثر نمایندگان استان در تصمیمسازیها و سیاستگذاریهای کلان نظام پزشکی کشور تأکید کرد.
در ادامه جلسه، دکتر طوسی-دادستان نظام پزشکی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص ضوابط و فرآیندهای مرتبط با دادیاران، اسامی افراد موردنظر را مطرح نمود که در نهایت با خرد جمعی، ۱۱ دادیار برای انجام امور انتظامی تعیین شدند.
همچنین موضوع تشکیل هیئت بدوی شهرستان رشت در دستور کار قرار گرفت و پس از بحث و تبادل نظر و انجام رأیگیری، اعضای این هیئت بر اساس آرای مأخوذه به عنوان منتخبین معرفی شدند.
در بخش دیگری از جلسه، اعضای هیئتمدیره در خصوص فعالسازی سازمان نظام پزشکی رشت در قالب تشکیل کمیسیونهای مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند و بر ضرورت بهرهگیری از ظرفیتهای علمی، صنفی و تخصصی اعضای سازمان در این کمیسیونها تأکید شد.
همچنین نامه مجمع انجمنهای علمی استان مورد بررسی قرار گرفت و در راستای صیانت از سلامت عمومی و مدیریت صحیح مصرف دارو، مقرر گردید مکاتبهای با معاونت غذا و دارو و در قالب پوستر اطلاعیه در خصوص منع فروش آنتیبیوتیکها و داروهای تزریقی بدون نسخه پزشک انجام شود.
این جلسه با تأکید بر پیگیری مصوبات، وحدت و تعامل سازنده میان ارکان سازمان و تلاش برای ارتقای جایگاه صنفی و حرفهای جامعه پزشکی به کار خود پایان داد.
https://t.me/rashtmc
Telegram
کانال خبری سازمان نظام پزشکی رشت
کانال حاضر محل نشر دیدگاهها و اخبار رسمی سازمان نظام پزشکی رشت می باشد.
آدرس رسمی کانال:
@rashtmc
تلگرام:
https://t.me/rashtmc
سایت:
www.rashtmc.ir
اینستاگرام:
https://instagram.com/rashtmc?utm_medium=copy_link
ارتباط با ادمین:
@rashtmcadmin
آدرس رسمی کانال:
@rashtmc
تلگرام:
https://t.me/rashtmc
سایت:
www.rashtmc.ir
اینستاگرام:
https://instagram.com/rashtmc?utm_medium=copy_link
ارتباط با ادمین:
@rashtmcadmin
#هم_اکنون
مراسم آغاز به کار دوره نهم سازمان نظام پزشکی کشور و حضور نمایندگان شورایعالی از گیلان
https://t.me/rashtmc
مراسم آغاز به کار دوره نهم سازمان نظام پزشکی کشور و حضور نمایندگان شورایعالی از گیلان
https://t.me/rashtmc
نقشآفرینی گیلان در سطح ملی؛
دکتر دوزنده نرگسی دبیر شورایعالی شد
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی رشت، در جلسه امروز شورایعالی سازمان نظام پزشکی کشور، دکتر محمد دوزنده نرگسی از استان گیلان، بر اساس آرای مأخوذه به عنوان دبیر شورایعالی سازمان نظام پزشکی کشور انتخاب شد.
در این جلسه که با برگزاری انتخابات هیئترئیسه شورایعالی همراه بود، ترکیب جدید هیئترئیسه به شرح زیر معرفی شد:
•رئیس شورایعالی: دکتر علیرضا اسپید
•نائبرئیس اول: دکتر فرزاد امیدی
•نائبرئیس دوم: دکتر علیرضا مدرکیان
•دبیر شورایعالی: دکتر محمد دوزنده نرگسی
سازمان نظام پزشکی رشت ضمن تبریک به هیئترئیسه جدید شورایعالی سازمان نظام پزشکی بهویژه دکتر محمد دوزنده نرگسی، برای این شورا در انجام وظایف قانونی، خدمت به جامعه پزشکی و حفظ و ارتقای جایگاه سازمان نظام پزشکی کشور، آرزوی توفیق و موفقیت دارد.
https://t.me/rashtmc
دکتر دوزنده نرگسی دبیر شورایعالی شد
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی رشت، در جلسه امروز شورایعالی سازمان نظام پزشکی کشور، دکتر محمد دوزنده نرگسی از استان گیلان، بر اساس آرای مأخوذه به عنوان دبیر شورایعالی سازمان نظام پزشکی کشور انتخاب شد.
در این جلسه که با برگزاری انتخابات هیئترئیسه شورایعالی همراه بود، ترکیب جدید هیئترئیسه به شرح زیر معرفی شد:
•رئیس شورایعالی: دکتر علیرضا اسپید
•نائبرئیس اول: دکتر فرزاد امیدی
•نائبرئیس دوم: دکتر علیرضا مدرکیان
•دبیر شورایعالی: دکتر محمد دوزنده نرگسی
سازمان نظام پزشکی رشت ضمن تبریک به هیئترئیسه جدید شورایعالی سازمان نظام پزشکی بهویژه دکتر محمد دوزنده نرگسی، برای این شورا در انجام وظایف قانونی، خدمت به جامعه پزشکی و حفظ و ارتقای جایگاه سازمان نظام پزشکی کشور، آرزوی توفیق و موفقیت دارد.
https://t.me/rashtmc
👏5