☑️ محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی شد
🔸 جلسه هیئت دولت که به ریاست «حسن روحانی» رئیس جمهور برگزار شد، پیشنهاد وزارت کشور برای تصدی استانداری خراسانرضوی توسط «محمدصادق معتمدیان» مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
🔸 هیئت وزیران پس از بررسی صلاحیت و برنامههای وی، به او رأی اعتماد داد.
@Salam_bar_zarneh #سلام_بر_زرنه❌
🔸 جلسه هیئت دولت که به ریاست «حسن روحانی» رئیس جمهور برگزار شد، پیشنهاد وزارت کشور برای تصدی استانداری خراسانرضوی توسط «محمدصادق معتمدیان» مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
🔸 هیئت وزیران پس از بررسی صلاحیت و برنامههای وی، به او رأی اعتماد داد.
@Salam_bar_zarneh #سلام_بر_زرنه❌
💥رئیس بیمارستان لبافینژاد تهران بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت!
"محمد زارع جوشقانی" رئیس بیمارستان لبافینژاد تهران بر اثر ابتلا به ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹ درگذشت.!
⚡️وی از چند روز پیش به دلیل این بیماری در بیمارستان بستری شده بود.!
⚡️"زارع جوشقانی" متخصص چشمپزشکی بود و سابقه بیش از دو دهه ریاست دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان شهید بهشتی کاشان را داشت.!
⚡️روابط عمومی بیمارستان لبافینژاد در اطلاعیهای درگذشت او بر اثر بیماری کووید ۱۹ را تأیید و اعلام کرد: "زارع جوشقانی" در خط مقدم جبهه جنگ بیامان با" این ویروس "تا آخرین نفس ایستاد و جنگید.!
-----------------------
@Salam_bar_zarneh #سلام_بر_زرنه❌
"محمد زارع جوشقانی" رئیس بیمارستان لبافینژاد تهران بر اثر ابتلا به ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹ درگذشت.!
⚡️وی از چند روز پیش به دلیل این بیماری در بیمارستان بستری شده بود.!
⚡️"زارع جوشقانی" متخصص چشمپزشکی بود و سابقه بیش از دو دهه ریاست دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان شهید بهشتی کاشان را داشت.!
⚡️روابط عمومی بیمارستان لبافینژاد در اطلاعیهای درگذشت او بر اثر بیماری کووید ۱۹ را تأیید و اعلام کرد: "زارع جوشقانی" در خط مقدم جبهه جنگ بیامان با" این ویروس "تا آخرین نفس ایستاد و جنگید.!
-----------------------
@Salam_bar_zarneh #سلام_بر_زرنه❌
☑️ سقف کارتبهکارت کماکان ۶ میلیون تومان است
🔹 روابط عمومی بانک مرکزی ضمن تکذیب خبر منتشره مبنی بر 'افزایش سقف کارت به کارت تا ۱۰ میلیون تومان' به آگاهی میرساند سقف مبلغ کارت به کارت کماکان ۶ میلیون تومان است.
🔹 بدیهی است هرگونه تغییر در این زمینه از طریق وبسایت بانک مرکزی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.
@Salam_bar_zarneh #سلام_بر_زرنه❌
🔹 روابط عمومی بانک مرکزی ضمن تکذیب خبر منتشره مبنی بر 'افزایش سقف کارت به کارت تا ۱۰ میلیون تومان' به آگاهی میرساند سقف مبلغ کارت به کارت کماکان ۶ میلیون تومان است.
🔹 بدیهی است هرگونه تغییر در این زمینه از طریق وبسایت بانک مرکزی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.
@Salam_bar_zarneh #سلام_بر_زرنه❌
سلام بر زرنه Zarneh ⁃🔕
با سلام خدمت مدیر محترم کانال سلام بر زرنه از شورای محترم و شهرداری محترم شهر زرنه تقاضامندم در مورد نحوه آسفالت جدید روبروی پارک شهر زرنه (پشت ملیه) توضیحی بدهند. سپاس از طرف کاربران @Salam_bar_zarneh #سلام_بر_زرنه❌
بسمه تعالی
ضمن عرض سلام و تبریک و تهنیت حلول ماه ربیع الاول خدمت مدیر محترم کانال سلام بر زرنه و همشهریان گرامی
احتراما پیرو درج مطالبه احدی از شهروندان اعلام میدارد
همانطور که قبلا در این رسانه اعلام گردید،اجرای عملیات ترمیم و روکش آسفالت لاین جنوبی خیابان اصلی شهر زرنه با مساعدت راهداری و حمل ونقل جاده ای بوده و توسط پیمانکار راهداری در دو لایه(رگلاژی و توپکا) در حال اجرا می باشد.
لازم به توضیح است که طی دو روز اخیر عملیات ترمیم نوار حفاری و رگلاژی سطح خیابان،جنب پارک امید اجرا گردید
که پس از بازدید و بعلت کیفیت پایین مرحله پخش بتن آسفالتی،علیرغم معمول بودن پخش لایه رگلاژی با گریدر
این عملیات فعلا متوقف و پیمانکار ملزم به انتقال و بکارگیری یکدستگاه فنیشر جهت پخش منظم در روزهای آتی برای ادامه پروژه گردید.
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر زرنه
@Salam_bar_zarneh #سلام_بر_زرنه❌
ضمن عرض سلام و تبریک و تهنیت حلول ماه ربیع الاول خدمت مدیر محترم کانال سلام بر زرنه و همشهریان گرامی
احتراما پیرو درج مطالبه احدی از شهروندان اعلام میدارد
همانطور که قبلا در این رسانه اعلام گردید،اجرای عملیات ترمیم و روکش آسفالت لاین جنوبی خیابان اصلی شهر زرنه با مساعدت راهداری و حمل ونقل جاده ای بوده و توسط پیمانکار راهداری در دو لایه(رگلاژی و توپکا) در حال اجرا می باشد.
لازم به توضیح است که طی دو روز اخیر عملیات ترمیم نوار حفاری و رگلاژی سطح خیابان،جنب پارک امید اجرا گردید
که پس از بازدید و بعلت کیفیت پایین مرحله پخش بتن آسفالتی،علیرغم معمول بودن پخش لایه رگلاژی با گریدر
این عملیات فعلا متوقف و پیمانکار ملزم به انتقال و بکارگیری یکدستگاه فنیشر جهت پخش منظم در روزهای آتی برای ادامه پروژه گردید.
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر زرنه
@Salam_bar_zarneh #سلام_بر_زرنه❌
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
💥فیلمی جدید از گوسفندانی که در فرودگاه امام فرود اضطراری داشتند!
هواپیمای باری ۷۴۷ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) که با محموله دام زنده از کشور ترکیه عازم یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس بود، به دلیل نقص فنی در قسمت موتور مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه امام خمینی(ره) شد.!
@Salam_bar_zarneh #سلام_بر_زرنه❌
هواپیمای باری ۷۴۷ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) که با محموله دام زنده از کشور ترکیه عازم یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس بود، به دلیل نقص فنی در قسمت موتور مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه امام خمینی(ره) شد.!
@Salam_bar_zarneh #سلام_بر_زرنه❌
🕪🚨🚨اطلاعیه شماره ۴:
🚨🚨هشدار هشدار، به اطلاع مردم شریف شهرستان ایوان می رساند:
به دلیل افزایش تعداد افراد مبتلا و بستری ناشی از بیماری کرونا شهرستان ایوان در وضعیت قرمز قرار دارد.
متاسفانه وضعیت شهرستان به دلیل رشد موارد مثبت در حالت وخیمی قرار دارد. در صورتی که در اسرع وقت بیماری کنترل نشود، احتمال بروز بحران انسانی و افزایش سریع موارد مرگ و میر وجود دارد. در موج جدید بیماری، قدرت انتقال ویروس ۵ برابر شده است متاسفانه ویروس تغییر و جهش پیدا کرده است و احتمال ابتلای تمام افراد و گروههای سنی در موج جدید بیماری وجود دارد. هیچ ایمنی نسبت به کرونا ویروس جدید وجود ندارد.
🚨این یک هشدار جدی برای کلیه ی ساکنین شهرستان ایوان است:
🔴 جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوید.
🔴هنگام خارج شدن از منزل از ماسک استفاده و فاصله ی اجتماعی را رعایت کنید.
🔴از شرکت در دور همی ها و مهمانی های خانوادگی خودداری کنید.
🔴از برگزاری و شرکت در مراسمات عزا و عروسی خودداری کنید.
🔴گروههای پرخطر، سالمندان و بیماران خاص از منزل خارج نشوید.
"بیماری بدون هیچ شوخی و تسامحی منتظر غفلت شماست".
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایوان
@Salam_bar_zarneh #سلام_بر_زرنه❌
🚨🚨هشدار هشدار، به اطلاع مردم شریف شهرستان ایوان می رساند:
به دلیل افزایش تعداد افراد مبتلا و بستری ناشی از بیماری کرونا شهرستان ایوان در وضعیت قرمز قرار دارد.
متاسفانه وضعیت شهرستان به دلیل رشد موارد مثبت در حالت وخیمی قرار دارد. در صورتی که در اسرع وقت بیماری کنترل نشود، احتمال بروز بحران انسانی و افزایش سریع موارد مرگ و میر وجود دارد. در موج جدید بیماری، قدرت انتقال ویروس ۵ برابر شده است متاسفانه ویروس تغییر و جهش پیدا کرده است و احتمال ابتلای تمام افراد و گروههای سنی در موج جدید بیماری وجود دارد. هیچ ایمنی نسبت به کرونا ویروس جدید وجود ندارد.
🚨این یک هشدار جدی برای کلیه ی ساکنین شهرستان ایوان است:
🔴 جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوید.
🔴هنگام خارج شدن از منزل از ماسک استفاده و فاصله ی اجتماعی را رعایت کنید.
🔴از شرکت در دور همی ها و مهمانی های خانوادگی خودداری کنید.
🔴از برگزاری و شرکت در مراسمات عزا و عروسی خودداری کنید.
🔴گروههای پرخطر، سالمندان و بیماران خاص از منزل خارج نشوید.
"بیماری بدون هیچ شوخی و تسامحی منتظر غفلت شماست".
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایوان
@Salam_bar_zarneh #سلام_بر_زرنه❌
⭕جلسه عصر امروز فرماندار ایوان بامعتمدین شهرستان ⭕
⚡عصر امروز دیداری در پارک شهدای شهرستان در فضای باز با معتمیدین شهر برگزار شد که در این مراسم نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: تصمیمات مسئولان درصورت همراهی نکردن مردم به طور قطع اثربخشی نخواهند داشت و این موضوع بر روی معیشت، درآمد و کسب و کارها تاثیر دارد و مشکلات زیادی ایجاد میکند.
✅مهندس سبزی گفت:درحال حاضر در۶نقطه در بخش مرکزی وزرنه بیماریابی انجام میدهیم وهمه کسانی که مشکوک به ویروس کروناباشند،دراین ۴مرکز آزمایش میشوند.
✅وی خاطرنشان کرد:متاسفانه دربرخی ازشهرستانها برای آنکه آمار کم باشد درزمینه مقوله بیماریابی ان طور که باید وشاید فعالیت ندارند .
✅فرماندار بیان داشت:جلوگیری از ورود مردم به آرامستانها به همه شهرداران و بخشداران ابلاغ شده است؛ بزرگان و معتمدین نیز برای حضور نیافتن مردم در آرامستانها اطلاعرسانی کنند.
✅درموج اول هم وظایف خودمان را انجام دادیم وهم از عملکرد مردم دفاع کردیم وامروز دراین شرایط نیاز ضروری به بزرگان است تا انشالله بتوانیم شاهد ریشه کنی این بیماری،باشیم.
@Salam_bar_zarneh #سلام_بر_زرنه❌
⚡عصر امروز دیداری در پارک شهدای شهرستان در فضای باز با معتمیدین شهر برگزار شد که در این مراسم نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: تصمیمات مسئولان درصورت همراهی نکردن مردم به طور قطع اثربخشی نخواهند داشت و این موضوع بر روی معیشت، درآمد و کسب و کارها تاثیر دارد و مشکلات زیادی ایجاد میکند.
✅مهندس سبزی گفت:درحال حاضر در۶نقطه در بخش مرکزی وزرنه بیماریابی انجام میدهیم وهمه کسانی که مشکوک به ویروس کروناباشند،دراین ۴مرکز آزمایش میشوند.
✅وی خاطرنشان کرد:متاسفانه دربرخی ازشهرستانها برای آنکه آمار کم باشد درزمینه مقوله بیماریابی ان طور که باید وشاید فعالیت ندارند .
✅فرماندار بیان داشت:جلوگیری از ورود مردم به آرامستانها به همه شهرداران و بخشداران ابلاغ شده است؛ بزرگان و معتمدین نیز برای حضور نیافتن مردم در آرامستانها اطلاعرسانی کنند.
✅درموج اول هم وظایف خودمان را انجام دادیم وهم از عملکرد مردم دفاع کردیم وامروز دراین شرایط نیاز ضروری به بزرگان است تا انشالله بتوانیم شاهد ریشه کنی این بیماری،باشیم.
@Salam_bar_zarneh #سلام_بر_زرنه❌
📈🌏 بسته ویژه ی خبری امشب
🔛📢 کانال #سلام_بر_زرنه
( goo.gl/U6KjfF )
♦️ استنباط علیخانی از تصمیم جهانگیری برای انتخابات ۱۴۰۰ / مرعشی: روحانی اگر نمیتواند کشور را اداره کند کنار برود / ادعای سلیمینمین درباره پشتپرده حمایت کارگزاران از لاریجانی / مکاتبه زنانه ابتکار با رئیس دستگاه قضا
➕ جزئیات بیشتر : bit.ly/2T2ktWU
♦️ سه استان رکوددار مرگومیر کرونا/پشتپرده حمایت کارگزاران از لاریجانی/طوفان دلار کارنامه مدیریتی همتی را درنوردید/آیا محمدرضا خاتمی و ظریف کاندیداهای احتمالی هستند؟
➕ جزئیات بیشتر : bit.ly/3nWAI62
♦️ گمانه زنیها در مورد سفر نتانیاهو به امارات و بحرین / عقب نشینی هوشیار زیباری از مواضع خود علیه حشد الشبی / حملات توپخانهای ارتش سعودی به مناطق مسکونی در صعده یمن/ بازداشت جاسوس امارات در ترکیه
➕ جزئیات بیشتر : bit.ly/3dCBeRQ
➖➖➖➖
🔶 اخبار ایران و جهان shahrekhabar.com
🔶 اخبار استان ایلام www.yjc.ir/fa/ilam
➖➖➖
❶:http://salambarzarne.blogfa.com
❷:Instagram.com/salam_bar_zarneh
➖➖➖
@Salam_bar_zarneh #سلام_بر_زرنه❌
🔛📢 کانال #سلام_بر_زرنه
( goo.gl/U6KjfF )
♦️ استنباط علیخانی از تصمیم جهانگیری برای انتخابات ۱۴۰۰ / مرعشی: روحانی اگر نمیتواند کشور را اداره کند کنار برود / ادعای سلیمینمین درباره پشتپرده حمایت کارگزاران از لاریجانی / مکاتبه زنانه ابتکار با رئیس دستگاه قضا
➕ جزئیات بیشتر : bit.ly/2T2ktWU
♦️ سه استان رکوددار مرگومیر کرونا/پشتپرده حمایت کارگزاران از لاریجانی/طوفان دلار کارنامه مدیریتی همتی را درنوردید/آیا محمدرضا خاتمی و ظریف کاندیداهای احتمالی هستند؟
➕ جزئیات بیشتر : bit.ly/3nWAI62
♦️ گمانه زنیها در مورد سفر نتانیاهو به امارات و بحرین / عقب نشینی هوشیار زیباری از مواضع خود علیه حشد الشبی / حملات توپخانهای ارتش سعودی به مناطق مسکونی در صعده یمن/ بازداشت جاسوس امارات در ترکیه
➕ جزئیات بیشتر : bit.ly/3dCBeRQ
➖➖➖➖
🔶 اخبار ایران و جهان shahrekhabar.com
🔶 اخبار استان ایلام www.yjc.ir/fa/ilam
➖➖➖
❶:http://salambarzarne.blogfa.com
❷:Instagram.com/salam_bar_zarneh
➖➖➖
@Salam_bar_zarneh #سلام_بر_زرنه❌
💥جدول پخش مدرسه تلویزیونی دوشنبه ۲۸ مهر، در تمام مقاطع تحصیلی!
-----------------------
@Salam_bar_zarneh #سلام_بر_زرنه❌
-----------------------
@Salam_bar_zarneh #سلام_بر_زرنه❌
الهی در آخرین🍁
دوشنبہ زیبای مهرماه
دریای زندگیتون
پر از امواج زیبای سلامتی
آسمون دلتون خالی از
ابرای غم وناراحتی🍁
وساحل عمرتون پر از
ماسه های برکت باشہ
دوشنبہ تون
سرشار از رحمت الهی...🍁
➕🔚📸 : یحیی اقبالی
@Salam_bar_zarneh #سلام_بر_زرنه❌
دوشنبہ زیبای مهرماه
دریای زندگیتون
پر از امواج زیبای سلامتی
آسمون دلتون خالی از
ابرای غم وناراحتی🍁
وساحل عمرتون پر از
ماسه های برکت باشہ
دوشنبہ تون
سرشار از رحمت الهی...🍁
➕🔚📸 : یحیی اقبالی
@Salam_bar_zarneh #سلام_بر_زرنه❌
یه آهنگ ناب زیر خاکی👌
▪️🔻آهنگ مريم
🔻۳ دقيقه اول باصداي #استاد_محمد_ماملي
🔻۳ دقيقه دوم با صداي #استاد_حسن_زيرك
🔻۳دقیقه آخر با صدای #استاد_علیرضا_قربانی
▪️هر كدام از اين استادان با توجه به زمان خود نابغه های هنر خوانندگي و موسيقي بوده اند.
یادشان گرامی 🥀
@Salam_bar_zarneh #سلام_بر_زرنه❌
▪️🔻آهنگ مريم
🔻۳ دقيقه اول باصداي #استاد_محمد_ماملي
🔻۳ دقيقه دوم با صداي #استاد_حسن_زيرك
🔻۳دقیقه آخر با صدای #استاد_علیرضا_قربانی
▪️هر كدام از اين استادان با توجه به زمان خود نابغه های هنر خوانندگي و موسيقي بوده اند.
یادشان گرامی 🥀
@Salam_bar_zarneh #سلام_بر_زرنه❌
با من صنما
شجریان
تصنیف مُطرب دل
( با من صنما)
در دستگاه نوا
آهنگ و تار حسین علیزاده
آواز محمدرضا شجریان
کمانچه کیهان کلهر
همخوان و تنبک همایون شجریان
شعر مولوی
اجرا 1381
@Salam_bar_zarneh #سلام_بر_زرنه❌
( با من صنما)
در دستگاه نوا
آهنگ و تار حسین علیزاده
آواز محمدرضا شجریان
کمانچه کیهان کلهر
همخوان و تنبک همایون شجریان
شعر مولوی
اجرا 1381
@Salam_bar_zarneh #سلام_بر_زرنه❌
♦️طبیعت ایلام؛ گنجینهای از انواع گونههای گیاهی و جانوری کمیاب
🔸منطقه حفاظت شده مانشت و قلارنگ در استان ایلام دارای جنگلهای انبوه بلوط، انواع گونههای گیاهی، پرندگان و حیوانات نادری چون خرس، گوزن و قوچ است که به دلیل آلودگی و شکار بی رویه روز به روز شاهد کاهش چشمگیر آنها هستیم.
➕ جزئیات بیشتر در لینک زیر 👇
http://fna.ir/f05y0n
@Salam_bar_zarneh #سلام_بر_زرنه❌
🔸منطقه حفاظت شده مانشت و قلارنگ در استان ایلام دارای جنگلهای انبوه بلوط، انواع گونههای گیاهی، پرندگان و حیوانات نادری چون خرس، گوزن و قوچ است که به دلیل آلودگی و شکار بی رویه روز به روز شاهد کاهش چشمگیر آنها هستیم.
➕ جزئیات بیشتر در لینک زیر 👇
http://fna.ir/f05y0n
@Salam_bar_zarneh #سلام_بر_زرنه❌
♦️روزنامه های سیاسی کشور
🔸معمای کاهش بیکاری در دوران کرونا/ نگاهی به قانون بازنشستگی پیش از موعد/ ایران در یک قدمی اکسیر حیات
👉 bit.ly/3m0uRuU
♦️ روزنامههای ورزشی ۲۸ مهر
🔸️دست خالی یحیی در ایستگاه پایانی/ ۴ گزینه برای مدیریت استقلال به خط شدند/ شجاع فینال آسیا را هم از دست میدهد؟
👉 yjc.ir/00Vasq
♦️آخرین تحولات خاورمیانه
🔸 سفر مخفیانه مقام کاخ سفید به سوریه برای دیدار با مقامات دمشق/فراخوان داعش برای هدف قرار دادن عربستان/ اعدام ۸ جوان عراقی توسط افراد مسلح ناشناس/واکنش پامپئو به انقضای محدودیتهای تسلیحاتی علیه ایران
👉 bit.ly/2TaaZJ2
@Salam_bar_zarneh #سلام_بر_زرنه❌
🔸معمای کاهش بیکاری در دوران کرونا/ نگاهی به قانون بازنشستگی پیش از موعد/ ایران در یک قدمی اکسیر حیات
👉 bit.ly/3m0uRuU
♦️ روزنامههای ورزشی ۲۸ مهر
🔸️دست خالی یحیی در ایستگاه پایانی/ ۴ گزینه برای مدیریت استقلال به خط شدند/ شجاع فینال آسیا را هم از دست میدهد؟
👉 yjc.ir/00Vasq
♦️آخرین تحولات خاورمیانه
🔸 سفر مخفیانه مقام کاخ سفید به سوریه برای دیدار با مقامات دمشق/فراخوان داعش برای هدف قرار دادن عربستان/ اعدام ۸ جوان عراقی توسط افراد مسلح ناشناس/واکنش پامپئو به انقضای محدودیتهای تسلیحاتی علیه ایران
👉 bit.ly/2TaaZJ2
@Salam_bar_zarneh #سلام_بر_زرنه❌
⚫️ پیام های تسلیت
هوالحی
خانوادهای محترم محسنی درگذشت مرد زحمتکش ،مرحوم یدالله محسنی را به همه شماتسلیت گفته ،برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی وبرای بازمانده گان وفرزندان ایشان صبر وشکیبایی را ازحضرت حق مسئلت میدارم
بااحترام نصرت فیلی
هوالباقی
انالله واناالیه راجعون
خانوادهای محترم ومعزای محسنی غلامی حیدریان و سایر بستگان
باکمال تآسف وتاثر فراوان درگذشت پدری وارسته فداکار ودلسوز مرحوم مغفور شادروان یدالله محسنی را به محضر شما وخانواده معزا تسلیت عرض مینمایم واز خدای سبحان برای آن عزیز سفرکرده علو درجات وبرای بازماندگان صبر وتحمل خواستارم روحش شاد ویادش گرامی
بااحترام نبی الله حیدری
انالله و انا الیه راجعون
خانواده های محترم و معزای محسنی و غلامی
با نهایت تاسف و تاثر در گذشت مشهدی یداله محسنی را به شماها تسلیت عرض نموده،از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات ورحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی خواستارم.
از طرف فاضل محمدی وخانواده
خانوادهای محترم اسماعیلی، محسنی.غلامی و حیدریان درگذشت مرحوم مشهدی یدالله محسنی را تسلیت عرض نموده خداوند روحش را با اولیاء الله محشور گرداند .
بااحترام علیرضا حیدریان
خانواده های محترم و معزای محسنی ، حیدری ، غلامی و سایر بستگان
با نهایت تاسف و تاثر عمیق درگذشت انسانی شایسته و فداکار و پدری مهربان و خوش مشرب شادروان یداله محسنی را محضر شما تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.
با احترام پرویزفیلی
با سلام خدمت مدیر و اعضای محترم کانال
🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴
بِسْمِ ٱللّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِيمِ
وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّه وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ
خانواده های محترم محسنی، غلامی و حیدریان
درگذشت مــرحــومــ مــغــفــور " یداله محسنی " را بــه خــانــواده مــحــتــرمــ و همه بستگان تــســلــیــت عــرض نــمــوده و از ایــزد مــنــان بــرای آن عزیز ســفــر ڪــرده رحــمــت واســعــه الــهی و بــرای بــازمــانــدگــان صــبــر جــمــیــل و اجــر جــزیــل مــســئلــت دارم.
روحــش قــریــن رحــمــت الــهی ..
🔷بهنام شفیعی
ریاست اداره گاز شهرستان ایوان
🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴
باعرض سلام وخسته نباشی محضر مدیر محترم ونوعدوست کانال وزین سلام برزرنه جناب مهندس حیدری.
درگذشت مردی زحمتکش وتلاشگر مرحوم مغفور زنده یاد یدالله محسنی را خدمت خانواده محترم ومعزای محسنی وسایر بستگان تسلیت وتعزیت عرض نموده،از خداوند منان برای آن عزیز سفر کرده علو درجات ومغفرت اللهی وبرای بازماندگان صبر وشکیبایی مسئلت مینمائیم روحش شاد ویادش گرامی با ذکر صلوات وقرائت فاتحه🙏🖤
بااحترام یحیی ومجتبی اقبالی
خانوادهای معزای محسنی وغلامی در گذشت نا بهنگام مرحوم مغفور یداله محسنی راتسلیت وتعزیت عرض میکنم وبرای آن مرحوم طلب رحمت ومغفرت وبرای باز ماندگان صبر وشکیبایی خواستارم
با احترام علی عزیزی وخانواده
انا لله و انا علیه راجعون
خانواده های داغدار محسنی،غلامی، اسماعیلی،محمدیان،و اقوام وابسته
درگذشت مردی پرتلاش و جوانمرد ،درستکار و امین ،وارسته و مردمی مرحوم یداله محسنی را تسلیت عرض می نمایم وبرای بازماندگان صبر و بردباری طلب دارم
از طرف عبدالرحمن غلامی و خانواده زنده یاد مشهدی اقامراد غلامی
خانوادهای محترم ومعزای محسنی وغلامی وحیدریان درگذشت مردی مهربان زحمتکش خوش اخلاق مردی از تبار نیکان مرحوم یدالله محسنی را تسلیت می گوییم واز خداوند صبحان برای ان عزیز صفرکرده عف ورحمت الهی وبرای بتز ماندگان صبر جزیل خواستاریم روحشان شاد ویادش گرامی
سعید نادری وخانواده از تهران
انالله وانا الیه راجعون
خانواده های معزای محسنی ، غلامی و اسماعیلی درگذشت نا بهنگام پدری تلاشگر و مرمدار مشهدی یدالله محسنی تسلیت عرض نموده از خداوند برای ان عزیز در خاک خفته رحمت و برای بازماندگان و دوستداران صبر خواستارم.روحش شاد
از طرف سید عزیز حسینی
انا لله واناالیه راجعون
خانواده داغدار محسنی و غلامی درگذشت نابهنگام مرحوم مغفور یدالله محسنی رابه شماخانواده داغدارتسلیت عرض نموده وازخداوند متعال برای آن مرحوم مغفور علودرجات ومغفرت الهی وبرای بازماندگان صبروشکیبایی مسئلت خواهانیم . روحش شاد ویادش گرامی
بااحترام براراقبالی
🔴 پیام های کاربران
جناب آقای شهسوار رستمی
خبر مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرتعالی به عنوان ریاست آموزش وپرورش شهرستان ایوان تبریک وتهنیت عرض می نمایم ازدرگاه ایزدمنان مزیدتوفیقات برای خدمتی سرشارازشور و نشاط ومملوازتوکل الهی درجهت رشد وشکوفایی ایران مسئلت دارد.
محمدکاظم غلامی و خانواده
@Salam_bar_zarneh #سلام_بر_زرنه❌
هوالحی
خانوادهای محترم محسنی درگذشت مرد زحمتکش ،مرحوم یدالله محسنی را به همه شماتسلیت گفته ،برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی وبرای بازمانده گان وفرزندان ایشان صبر وشکیبایی را ازحضرت حق مسئلت میدارم
بااحترام نصرت فیلی
هوالباقی
انالله واناالیه راجعون
خانوادهای محترم ومعزای محسنی غلامی حیدریان و سایر بستگان
باکمال تآسف وتاثر فراوان درگذشت پدری وارسته فداکار ودلسوز مرحوم مغفور شادروان یدالله محسنی را به محضر شما وخانواده معزا تسلیت عرض مینمایم واز خدای سبحان برای آن عزیز سفرکرده علو درجات وبرای بازماندگان صبر وتحمل خواستارم روحش شاد ویادش گرامی
بااحترام نبی الله حیدری
انالله و انا الیه راجعون
خانواده های محترم و معزای محسنی و غلامی
با نهایت تاسف و تاثر در گذشت مشهدی یداله محسنی را به شماها تسلیت عرض نموده،از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات ورحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی خواستارم.
از طرف فاضل محمدی وخانواده
خانوادهای محترم اسماعیلی، محسنی.غلامی و حیدریان درگذشت مرحوم مشهدی یدالله محسنی را تسلیت عرض نموده خداوند روحش را با اولیاء الله محشور گرداند .
بااحترام علیرضا حیدریان
خانواده های محترم و معزای محسنی ، حیدری ، غلامی و سایر بستگان
با نهایت تاسف و تاثر عمیق درگذشت انسانی شایسته و فداکار و پدری مهربان و خوش مشرب شادروان یداله محسنی را محضر شما تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.
با احترام پرویزفیلی
با سلام خدمت مدیر و اعضای محترم کانال
🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴
بِسْمِ ٱللّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِيمِ
وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّه وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ
خانواده های محترم محسنی، غلامی و حیدریان
درگذشت مــرحــومــ مــغــفــور " یداله محسنی " را بــه خــانــواده مــحــتــرمــ و همه بستگان تــســلــیــت عــرض نــمــوده و از ایــزد مــنــان بــرای آن عزیز ســفــر ڪــرده رحــمــت واســعــه الــهی و بــرای بــازمــانــدگــان صــبــر جــمــیــل و اجــر جــزیــل مــســئلــت دارم.
روحــش قــریــن رحــمــت الــهی ..
🔷بهنام شفیعی
ریاست اداره گاز شهرستان ایوان
🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴🏴
باعرض سلام وخسته نباشی محضر مدیر محترم ونوعدوست کانال وزین سلام برزرنه جناب مهندس حیدری.
درگذشت مردی زحمتکش وتلاشگر مرحوم مغفور زنده یاد یدالله محسنی را خدمت خانواده محترم ومعزای محسنی وسایر بستگان تسلیت وتعزیت عرض نموده،از خداوند منان برای آن عزیز سفر کرده علو درجات ومغفرت اللهی وبرای بازماندگان صبر وشکیبایی مسئلت مینمائیم روحش شاد ویادش گرامی با ذکر صلوات وقرائت فاتحه🙏🖤
بااحترام یحیی ومجتبی اقبالی
خانوادهای معزای محسنی وغلامی در گذشت نا بهنگام مرحوم مغفور یداله محسنی راتسلیت وتعزیت عرض میکنم وبرای آن مرحوم طلب رحمت ومغفرت وبرای باز ماندگان صبر وشکیبایی خواستارم
با احترام علی عزیزی وخانواده
انا لله و انا علیه راجعون
خانواده های داغدار محسنی،غلامی، اسماعیلی،محمدیان،و اقوام وابسته
درگذشت مردی پرتلاش و جوانمرد ،درستکار و امین ،وارسته و مردمی مرحوم یداله محسنی را تسلیت عرض می نمایم وبرای بازماندگان صبر و بردباری طلب دارم
از طرف عبدالرحمن غلامی و خانواده زنده یاد مشهدی اقامراد غلامی
خانوادهای محترم ومعزای محسنی وغلامی وحیدریان درگذشت مردی مهربان زحمتکش خوش اخلاق مردی از تبار نیکان مرحوم یدالله محسنی را تسلیت می گوییم واز خداوند صبحان برای ان عزیز صفرکرده عف ورحمت الهی وبرای بتز ماندگان صبر جزیل خواستاریم روحشان شاد ویادش گرامی
سعید نادری وخانواده از تهران
انالله وانا الیه راجعون
خانواده های معزای محسنی ، غلامی و اسماعیلی درگذشت نا بهنگام پدری تلاشگر و مرمدار مشهدی یدالله محسنی تسلیت عرض نموده از خداوند برای ان عزیز در خاک خفته رحمت و برای بازماندگان و دوستداران صبر خواستارم.روحش شاد
از طرف سید عزیز حسینی
انا لله واناالیه راجعون
خانواده داغدار محسنی و غلامی درگذشت نابهنگام مرحوم مغفور یدالله محسنی رابه شماخانواده داغدارتسلیت عرض نموده وازخداوند متعال برای آن مرحوم مغفور علودرجات ومغفرت الهی وبرای بازماندگان صبروشکیبایی مسئلت خواهانیم . روحش شاد ویادش گرامی
بااحترام براراقبالی
🔴 پیام های کاربران
جناب آقای شهسوار رستمی
خبر مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرتعالی به عنوان ریاست آموزش وپرورش شهرستان ایوان تبریک وتهنیت عرض می نمایم ازدرگاه ایزدمنان مزیدتوفیقات برای خدمتی سرشارازشور و نشاط ومملوازتوکل الهی درجهت رشد وشکوفایی ایران مسئلت دارد.
محمدکاظم غلامی و خانواده
@Salam_bar_zarneh #سلام_بر_زرنه❌
❁﷽❁
💠 داشتن شهر پاکیزه و تمیز با پارک مجهز و مناسب و با خیابان های آسفالت با جدول کشی و بدون دست انداز حق حداقلی مردم است. اما این حق حداقلی از مردم دریغ شده است و شهر ایوان شبیه زباله دانی متعفن با خیابان های انباشته از آشغال وبوی گند و تعفن و لجن جوی ها شده و در سراسر شهر مردم را به شدت آزار می دهد و بعضا شهرداری و شورای شهر عذر و بهانه هایی هم برای این کم کاری ها می آورند که قانع کننده و پذیرفتی نیست.
⭕️به راستی چرا ساماندهی جمع آوری زباله در شهرستان ایوان فقط یک بار در 99.07.07 با ورود فرماندار شهرستان به این فاجعه انجام شد و بعد از این تاریخ دپوی زباله و بوی تعفن خیابان ها و کوچه ها به حالت اولیه برگشت.
✅با این وصف چند سوال بحث برانگیز از شهردار و شورای شهر وجود دار که می طلبد در این به تک تک این موارد شفاف پاسخ بدهند.
1⃣چرا خیابان امام (ره) از پیادرو ابتدای خیابان کمیته امداد تا حدود میدان وسط شهر سطل آشغال نصب شده ولی از خیابان شهداء تا اداره فرمانداری حتی یک سطل آشغال در مسیر پیاده رو نصب نشده؟چرا عموم مردم باید ماسک و دستمال کاغذی و زباله را در داخل جوی بریزند که خود باعث انتشار خیلی از بیماری های واگیر است.وقتی در مسیر پیاده رو سطل آشغال نیست آشغال را داخل جوی نندازند کجا بندازن؟نکند پیشنهاد سطح آشغال پرتابل را در ذهن دارید که هر شهروند یک کیسه زباله به کمربند شلوارش نصب کند؟
2⃣ آیا شستشوی جداول خیابان اصلی جز وظیفه ذاتی شهرداری نیست؟اگر نیست تا مثل قضیه آسفالت خیابان سلامت، بقیه ادارات و ارگانها آتش به اختیار وارد عمل بشن.
جناب شهردار مگر لایروبی و شستشوی جداول خیابان اصلی با تانکر آب چقدر برای شما هزینه دارد که در این راستا اقدامی صورت نگرفته.به راستی چرا از ظرفیت اداره عشایری و همچنین آتشنشانی استفاده نمی کنین؟نکند منتظر باران پاییزی هستید که زباله و بوی تعفن جداول خیابان ها را ببرد.؟!
3⃣ شورای شهر که مثل دانش آموزان ته کلاس همیشه در خوابن، چرا در راستای سریال تلخ بی پایان جمع آوری زباله های دپو شده و بوی تعفن جداول خیابان اصلی هیچ مصوبه اجرایی نداشته و ندارن.به راستی چرا در مقابل این حق الناس بی تفاوت هستین؟چرا اعتماد مردم به شما را لگدمال می کنین.نکند منتظر ورود مجددت و دستورات مسئولین شهرستان هستین؟
4⃣ شهرداری و شورای شهر چرا با شاهکار چهارراه خیابان سلمان فارسی و خیابان شهید مطهری وضعیت میوه فروشان و دستفروشان را ساماندهی نمی دهند چرا بعضی از میوه فروشان vip هستن و کاری بهشون ندارن و بقیه را اعمال قانون می کنین(نمونه:۱.مغازه اکبری جنب بانک ملت پیاده رو را با اجناس کاملا مسدود کرده۲.کفش فروشی حسنی روبرو بانک قوامین همینطور).چرا میوه فروشان هر روزه میوه و تره بار گندیده را داخل جوی می ریزند و بوی تعفن صدای اعتراض ساکنین این خیابان را درآورده. ایجاد چهار راه اونم در خیابانی که نه رانندگان با پارک دوبله و سوبله رعایت می کنن نه میوه فروشان بهداشت را رعایت می کنن تأسف آور است
5⃣ مجموعه شهرداری چرا جدول ضلع جنوبی خیابان امام(ره) را حدود ساعت 13 ظهر شستشو نمی دهد که هیچ ماشینی پارک نیست و مزاحم شستشوی جدول نمی شود.
◀️ پ.ن:عکس فوق مربوط به جدول راسته طلافروشی ها می باشد که خود گویای عمق فاجعه می باشد.
⚫️ از #فرماندارمحترمشهرستان ، #امامجمعهمحترمشهرستان و #دادستانمحترمشهرستان تقاضای عاجل داریم از وضعیت این قسمت خیابان امام(ره) بازدید نمایند و دستورات لازم را مبذول فرمایند.
🔲 در پایان با ویرایش شعار شهرداری شهرستان ایوان منتظر پاسخ شفاف در این خصوص هستیم.
⚡️با نصب سطل آشغال در خیابان اصلی /فرعی و کوچه ها در دفع صحیح و اصولی زباله و ....همیار پاکبانان هستیم و در زیباتر شدن شهر شریک می شویم
⚜و من الله التوفیق
⚜جمعی از مغازه داران خیابان امام(ره)
@Salam_bar_zarneh #سلام_بر_زرنه❌
💠 داشتن شهر پاکیزه و تمیز با پارک مجهز و مناسب و با خیابان های آسفالت با جدول کشی و بدون دست انداز حق حداقلی مردم است. اما این حق حداقلی از مردم دریغ شده است و شهر ایوان شبیه زباله دانی متعفن با خیابان های انباشته از آشغال وبوی گند و تعفن و لجن جوی ها شده و در سراسر شهر مردم را به شدت آزار می دهد و بعضا شهرداری و شورای شهر عذر و بهانه هایی هم برای این کم کاری ها می آورند که قانع کننده و پذیرفتی نیست.
⭕️به راستی چرا ساماندهی جمع آوری زباله در شهرستان ایوان فقط یک بار در 99.07.07 با ورود فرماندار شهرستان به این فاجعه انجام شد و بعد از این تاریخ دپوی زباله و بوی تعفن خیابان ها و کوچه ها به حالت اولیه برگشت.
✅با این وصف چند سوال بحث برانگیز از شهردار و شورای شهر وجود دار که می طلبد در این به تک تک این موارد شفاف پاسخ بدهند.
1⃣چرا خیابان امام (ره) از پیادرو ابتدای خیابان کمیته امداد تا حدود میدان وسط شهر سطل آشغال نصب شده ولی از خیابان شهداء تا اداره فرمانداری حتی یک سطل آشغال در مسیر پیاده رو نصب نشده؟چرا عموم مردم باید ماسک و دستمال کاغذی و زباله را در داخل جوی بریزند که خود باعث انتشار خیلی از بیماری های واگیر است.وقتی در مسیر پیاده رو سطل آشغال نیست آشغال را داخل جوی نندازند کجا بندازن؟نکند پیشنهاد سطح آشغال پرتابل را در ذهن دارید که هر شهروند یک کیسه زباله به کمربند شلوارش نصب کند؟
2⃣ آیا شستشوی جداول خیابان اصلی جز وظیفه ذاتی شهرداری نیست؟اگر نیست تا مثل قضیه آسفالت خیابان سلامت، بقیه ادارات و ارگانها آتش به اختیار وارد عمل بشن.
جناب شهردار مگر لایروبی و شستشوی جداول خیابان اصلی با تانکر آب چقدر برای شما هزینه دارد که در این راستا اقدامی صورت نگرفته.به راستی چرا از ظرفیت اداره عشایری و همچنین آتشنشانی استفاده نمی کنین؟نکند منتظر باران پاییزی هستید که زباله و بوی تعفن جداول خیابان ها را ببرد.؟!
3⃣ شورای شهر که مثل دانش آموزان ته کلاس همیشه در خوابن، چرا در راستای سریال تلخ بی پایان جمع آوری زباله های دپو شده و بوی تعفن جداول خیابان اصلی هیچ مصوبه اجرایی نداشته و ندارن.به راستی چرا در مقابل این حق الناس بی تفاوت هستین؟چرا اعتماد مردم به شما را لگدمال می کنین.نکند منتظر ورود مجددت و دستورات مسئولین شهرستان هستین؟
4⃣ شهرداری و شورای شهر چرا با شاهکار چهارراه خیابان سلمان فارسی و خیابان شهید مطهری وضعیت میوه فروشان و دستفروشان را ساماندهی نمی دهند چرا بعضی از میوه فروشان vip هستن و کاری بهشون ندارن و بقیه را اعمال قانون می کنین(نمونه:۱.مغازه اکبری جنب بانک ملت پیاده رو را با اجناس کاملا مسدود کرده۲.کفش فروشی حسنی روبرو بانک قوامین همینطور).چرا میوه فروشان هر روزه میوه و تره بار گندیده را داخل جوی می ریزند و بوی تعفن صدای اعتراض ساکنین این خیابان را درآورده. ایجاد چهار راه اونم در خیابانی که نه رانندگان با پارک دوبله و سوبله رعایت می کنن نه میوه فروشان بهداشت را رعایت می کنن تأسف آور است
5⃣ مجموعه شهرداری چرا جدول ضلع جنوبی خیابان امام(ره) را حدود ساعت 13 ظهر شستشو نمی دهد که هیچ ماشینی پارک نیست و مزاحم شستشوی جدول نمی شود.
◀️ پ.ن:عکس فوق مربوط به جدول راسته طلافروشی ها می باشد که خود گویای عمق فاجعه می باشد.
⚫️ از #فرماندارمحترمشهرستان ، #امامجمعهمحترمشهرستان و #دادستانمحترمشهرستان تقاضای عاجل داریم از وضعیت این قسمت خیابان امام(ره) بازدید نمایند و دستورات لازم را مبذول فرمایند.
🔲 در پایان با ویرایش شعار شهرداری شهرستان ایوان منتظر پاسخ شفاف در این خصوص هستیم.
⚡️با نصب سطل آشغال در خیابان اصلی /فرعی و کوچه ها در دفع صحیح و اصولی زباله و ....همیار پاکبانان هستیم و در زیباتر شدن شهر شریک می شویم
⚜و من الله التوفیق
⚜جمعی از مغازه داران خیابان امام(ره)
@Salam_bar_zarneh #سلام_بر_زرنه❌
Telegram
attach 📎