دولت آلمان دیدار با ظریف را به دلیل اعدام نوید افکاری لغو کرد
جواد ظریف هفته آینده دیداری با مقامات المان داشت که دولت آلمان به دلیل اعدام شدن نوید افکاری دیدار خود را با مقامات جمهوریاسلامی لغو کرد.
@SepehrAzadi
جواد ظریف هفته آینده دیداری با مقامات المان داشت که دولت آلمان به دلیل اعدام شدن نوید افکاری دیدار خود را با مقامات جمهوریاسلامی لغو کرد.
@SepehrAzadi
محمد رسولاف، کارگردان ایرانی در واکنش به اعدام #نوید_افکاری: او طعمه نمایش قدرت سرکوبتان شد، اما جان او در جان ما نشست. او خطاب به مسئولان حکومت نوشت: «آیا از اقیانوس نفرتی که میسازید نمیهراسید؟»
@SepehrAzadi
@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شعله پاکروان، مادر ریحانه جباری که در سال ۱۳۹۳ اعدام شد، در ویدئویی خطاب به مادر #نوید_افکاری گفت:
«من گریه نکردم و خشمم را نگه داشتم برای روز حسابرسی.
گریه نکن و به سینه نکوب، زاری نکن، فریاد بزن، حالا باید پرچمدار دادخواهی فرزندت باشی»
@SepehrAzadi
«من گریه نکردم و خشمم را نگه داشتم برای روز حسابرسی.
گریه نکن و به سینه نکوب، زاری نکن، فریاد بزن، حالا باید پرچمدار دادخواهی فرزندت باشی»
@SepehrAzadi
🔴 یک شاهد عینی نزدیک به خانواده نوید افکاری به بیبیسی فارسی گفته که هنگام تحویل جنازه، به نزدیکان او فقط اجازه دادند صورتش را ببینند.
به گفته این شاهد "بینی آقای افکاری شکسته بوده است."
نوید افکاری، کشتیگیر ایرانی دیروز بامداد "بدون اطلاع خانواده" در زندان عادلآباد شیراز اعدام شد. بنظر می رسد نوید زیر شکنجه کشته شده است . او در ارتباط با تظاهرات مرداد ماه دو سال پیش به قتل و محاربه متهم شده بود.
@SepehrAzadi
به گفته این شاهد "بینی آقای افکاری شکسته بوده است."
نوید افکاری، کشتیگیر ایرانی دیروز بامداد "بدون اطلاع خانواده" در زندان عادلآباد شیراز اعدام شد. بنظر می رسد نوید زیر شکنجه کشته شده است . او در ارتباط با تظاهرات مرداد ماه دو سال پیش به قتل و محاربه متهم شده بود.
@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 هموطن سکوت نمیکنیم به خیابانها میآیم برای #آزادی از ظلم و ستم و بردگی به دست رژیم جنایتکار باید در کنار هم #اتحاد به وجود بیاوریم
#نوید_افکاری
#اتحاد_رمز_پیروزیست
#آگاهی_لازمه_آزادیست
#سکوت_ما_مرگ_ماست
#آخوند_دشمن_ایران_و_ایرانی
#نه_میبخشیم_نه_فراموش_میکنیم
#جمهوری_اسلامی_دشمن_هر_ایرانی
@SepehrAzadi
#نوید_افکاری
#اتحاد_رمز_پیروزیست
#آگاهی_لازمه_آزادیست
#سکوت_ما_مرگ_ماست
#آخوند_دشمن_ایران_و_ایرانی
#نه_میبخشیم_نه_فراموش_میکنیم
#جمهوری_اسلامی_دشمن_هر_ایرانی
@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
✅مجری شبکه افق نگران عقوبت بیتوجهی به سوخت بیمارستانهای یمن شد❗️
🔗امروز، یمنیها از ما ایرانیها میپرسند که چطور ما جرأت میکنیم از اقیانوس اطلس رد شویم و به ونزوئلا، سوخت و کالا برسانیم، [و] از کنار یمنی رد می شویم که شصت درصد از مردم آن گرسنه هستند [ اما به آنها سوخت و مواد غذایی نمیرسانیم؟] چرا باید اینقدر ملاحظه عربستان را بکنیم؟ این چه خطایی است که ما داریم مرتکب میشویم؟ امروز ۴۰۰ بیمارستان در یمن سوخت ندارند و از کار افتادهاند. چه کسی باید روز قیامت به این سوال پاسخ دهد؟
@SepehrAzadi
🔗امروز، یمنیها از ما ایرانیها میپرسند که چطور ما جرأت میکنیم از اقیانوس اطلس رد شویم و به ونزوئلا، سوخت و کالا برسانیم، [و] از کنار یمنی رد می شویم که شصت درصد از مردم آن گرسنه هستند [ اما به آنها سوخت و مواد غذایی نمیرسانیم؟] چرا باید اینقدر ملاحظه عربستان را بکنیم؟ این چه خطایی است که ما داریم مرتکب میشویم؟ امروز ۴۰۰ بیمارستان در یمن سوخت ندارند و از کار افتادهاند. چه کسی باید روز قیامت به این سوال پاسخ دهد؟
@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شاهزاده رضا پهلوی: از هر نوید برخاک افتاده، هزاران نوید خواهند رویید
بخشی از پیام شاهزاده رضا پهلوی: نوید به خیابان آمد تا ایران بماند! ایران خواهد ماند چرا که راهش ادامه دارد.
#نوید_افکاری
#NavidAfkari
@SepehrAzadi
بخشی از پیام شاهزاده رضا پهلوی: نوید به خیابان آمد تا ایران بماند! ایران خواهد ماند چرا که راهش ادامه دارد.
#نوید_افکاری
#NavidAfkari
@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 هوتک یا گودال آب
🔰 سگ و گوسفند از همین آب میخورن، ما هم میخوریم!/ آب هست، سیل میاد اما ما آب شرب نداریم!/ شاید مشکل اینه که «عادت کردیم»!
🔺روایتی از ابتداییترین و نایابترین نیاز مردم روستاهای بلوچستان؛ «آب»!
@SepehrAzadi
🔰 سگ و گوسفند از همین آب میخورن، ما هم میخوریم!/ آب هست، سیل میاد اما ما آب شرب نداریم!/ شاید مشکل اینه که «عادت کردیم»!
🔺روایتی از ابتداییترین و نایابترین نیاز مردم روستاهای بلوچستان؛ «آب»!
@SepehrAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔵 پیام زندانی سیاسی، جانباز جنگ هشت ساله (عبدالرسول مرتضوی)
از زندان اوین برای مردم مظلوم ایران،
22 شهریور 1399 ، همزمان با اعدام
(جهان پهلوان نوید افکاری)
@SepehrAzadi
از زندان اوین برای مردم مظلوم ایران،
22 شهریور 1399 ، همزمان با اعدام
(جهان پهلوان نوید افکاری)
@SepehrAzadi
🔴 پیامهای شما
💠 شعر از بیدل ، تقدیم به شهید پهلوان راه آزادی نوید افکاری
در دیاری که همه پیر و جوان را میکشند _ عده ای هم شصت و هفت ازخاوران را می کشند
هم زمین هم آسمان ارث پدر بر شیخ شد_ بر همین خاطر زمین و آسمان را میکشند
ای جوانان قهرمانی را فراموشش کنید _ چون که اینجا پهلوان و قهرمان را می کشند
در نگاه شیخ ملعون مردمان اهریمنند _ فکر و منطق ؛صحبت حق را؛بیان را می کشند
اینکه در ماه محرم خون مردم ریخت شیخ _ فرصتش باشد یقین صاحب زمان را می کشند
قدرتش باشد اگر این فرقه ی شمشیر دست _ از سر عقده تمام این جهان را می کشند
جای حق بنشسته اند؛ این باطلان دون صفت _ حق کشند اینها حقوق بانوان را میکشند
خون به خون شستن فقط از حیله های شیخ ماست _ مکر کرده عده ای آتش نشان را می کشند
خاک از ما ؛آب از ما،ریشه از ما، گُل ز ما _ رهزنان از ره رسیده باغبان را می کشند
وای بر تو وای بر این ناکسان خوان تو _ مردم بیچاره روزی ناکسان را میکشند
رفته جاه و عزت فرعونیان آگاه باش _ کاوه های خاک ما ؛ضحاکیان را میکشند
تشنه ی خون جوانانی تو ای ضحاک پیر _ صاحب این خوان و هم مهمان خوان را می کشند
نیست اینجا فرصت صحبت که گویم حرف دل _ حبس در زندان قلم،اینجا دهان را می کشند
اعتراض از بهر نان کردیم دنیا دید که_ اصفهان، البرز؛ تهران، بهبهان را می کشند
هر که در خط ولایت بود از جان ایمن است_ هر که افتاده خیابان بهر نان را میکشند
گوسفندان کرده غارت ؛کدخدای بی خدا _ کار ده درهم شده، شبها شبان را می کشند
مردم ایران زمین ؛وقت خروش و غیرت است _ روز روشن ،بی مهابا این و آن را می کشند
گر نشینی تا که صبح آید یقینا غافلی _ دم به دم دیدی فلان ابن فلان را می کشند
💠 توروخدا فراخوان بدیدالان موقعشه هم شما وکانال های دیگه فراخوان بدید همه میان اینبار همه خسته شدیم دلمون خونه
💠 با توجه به اعدام نوید و نگاه همه دنیا الان بهترین زمان برای قیام سراسری هست چون رژیم دیکتاتوری نمیتونه مثل قبل مردم رو بکشه الان همه دنیا ایران رو نگاه میکنن اگه خون نوید مهمه براتون فقط یه بار فقط یه بار غیرت کنین بیاین تو خیابون،تو خونه نشستن و درباره نوید حرف زدن دقیقا کاری هست که حکومت دوست داره مردم انجام بدن ترس اونا از ریختن تو خیابون هست ...اگه شرف دارین تسکین مادر نوید و نویدها بشین، اگه وجدان دارین انتقام خون نوید و نویدها رو با اومدن تو خیابون بگیرن
@SepehrAzadi
💠 شعر از بیدل ، تقدیم به شهید پهلوان راه آزادی نوید افکاری
در دیاری که همه پیر و جوان را میکشند _ عده ای هم شصت و هفت ازخاوران را می کشند
هم زمین هم آسمان ارث پدر بر شیخ شد_ بر همین خاطر زمین و آسمان را میکشند
ای جوانان قهرمانی را فراموشش کنید _ چون که اینجا پهلوان و قهرمان را می کشند
در نگاه شیخ ملعون مردمان اهریمنند _ فکر و منطق ؛صحبت حق را؛بیان را می کشند
اینکه در ماه محرم خون مردم ریخت شیخ _ فرصتش باشد یقین صاحب زمان را می کشند
قدرتش باشد اگر این فرقه ی شمشیر دست _ از سر عقده تمام این جهان را می کشند
جای حق بنشسته اند؛ این باطلان دون صفت _ حق کشند اینها حقوق بانوان را میکشند
خون به خون شستن فقط از حیله های شیخ ماست _ مکر کرده عده ای آتش نشان را می کشند
خاک از ما ؛آب از ما،ریشه از ما، گُل ز ما _ رهزنان از ره رسیده باغبان را می کشند
وای بر تو وای بر این ناکسان خوان تو _ مردم بیچاره روزی ناکسان را میکشند
رفته جاه و عزت فرعونیان آگاه باش _ کاوه های خاک ما ؛ضحاکیان را میکشند
تشنه ی خون جوانانی تو ای ضحاک پیر _ صاحب این خوان و هم مهمان خوان را می کشند
نیست اینجا فرصت صحبت که گویم حرف دل _ حبس در زندان قلم،اینجا دهان را می کشند
اعتراض از بهر نان کردیم دنیا دید که_ اصفهان، البرز؛ تهران، بهبهان را می کشند
هر که در خط ولایت بود از جان ایمن است_ هر که افتاده خیابان بهر نان را میکشند
گوسفندان کرده غارت ؛کدخدای بی خدا _ کار ده درهم شده، شبها شبان را می کشند
مردم ایران زمین ؛وقت خروش و غیرت است _ روز روشن ،بی مهابا این و آن را می کشند
گر نشینی تا که صبح آید یقینا غافلی _ دم به دم دیدی فلان ابن فلان را می کشند
💠 توروخدا فراخوان بدیدالان موقعشه هم شما وکانال های دیگه فراخوان بدید همه میان اینبار همه خسته شدیم دلمون خونه
💠 با توجه به اعدام نوید و نگاه همه دنیا الان بهترین زمان برای قیام سراسری هست چون رژیم دیکتاتوری نمیتونه مثل قبل مردم رو بکشه الان همه دنیا ایران رو نگاه میکنن اگه خون نوید مهمه براتون فقط یه بار فقط یه بار غیرت کنین بیاین تو خیابون،تو خونه نشستن و درباره نوید حرف زدن دقیقا کاری هست که حکومت دوست داره مردم انجام بدن ترس اونا از ریختن تو خیابون هست ...اگه شرف دارین تسکین مادر نوید و نویدها بشین، اگه وجدان دارین انتقام خون نوید و نویدها رو با اومدن تو خیابون بگیرن
@SepehrAzadi
🔴 تصاویری از مراسم یادبود شهید گلگون کفن، نوید افکاری در اشتورتگارت آلمان!
#نوید_رهایی
#اعتراضات_سراسری
#ما_بیشمارانیم
@SepehrAzadi
#نوید_رهایی
#اعتراضات_سراسری
#ما_بیشمارانیم
@SepehrAzadi
«برای طناب دارشان دنبال گردن میگردند»
زنده یاد نوید افکاری
________________________________
رهبر طنابی
من طناب تازه دارم، مجتبا گردن بیار
گردن شایسته از بهر طناب من بیار
تا که ایران را به یک تاریکی مطلق بریم
هرچه گردن وصل باشد بر سری روشن بیار
اُمتی داریم اینجا، کشورش اُمّ القُرا
هرکه میگوید سخن از ملت و میهن بیار
فرّخی را در قلمزنهای کانون دیده ام
ضیغم الدوله خود بنده، نخ و سوزن بیار
من در این کانون ندیدم یکنفر زیباکلام
زشت گویان را همه کَت بسته پیش من بیار
تا شکنجه باعث اقرار بیمورد شود
دستگاه زن شکن، ابزار مردافکن بیار
لشگر آدمخوری از پول این مردم بخر
بهر سرکوب جوان و پیر و مرد و زن بیار
هم ز اسرائیل باتوم روانگردان بگیر
هم ز مسکو خودروی مردم درو کردن بیار
تا ببینم گر کم و کسری ست در اعمال من
بهر من کاتالوگ شیطان و اهریمن بیار
مجتبا تو فرض کن یکخرده قاطی کرده ام
بهر بابا ذوالفقار شمر ذی الجوشن بیار!
هادی خرسندی
۲۳ شهریور ۹۹
@SepehrAzadi
زنده یاد نوید افکاری
________________________________
رهبر طنابی
من طناب تازه دارم، مجتبا گردن بیار
گردن شایسته از بهر طناب من بیار
تا که ایران را به یک تاریکی مطلق بریم
هرچه گردن وصل باشد بر سری روشن بیار
اُمتی داریم اینجا، کشورش اُمّ القُرا
هرکه میگوید سخن از ملت و میهن بیار
فرّخی را در قلمزنهای کانون دیده ام
ضیغم الدوله خود بنده، نخ و سوزن بیار
من در این کانون ندیدم یکنفر زیباکلام
زشت گویان را همه کَت بسته پیش من بیار
تا شکنجه باعث اقرار بیمورد شود
دستگاه زن شکن، ابزار مردافکن بیار
لشگر آدمخوری از پول این مردم بخر
بهر سرکوب جوان و پیر و مرد و زن بیار
هم ز اسرائیل باتوم روانگردان بگیر
هم ز مسکو خودروی مردم درو کردن بیار
تا ببینم گر کم و کسری ست در اعمال من
بهر من کاتالوگ شیطان و اهریمن بیار
مجتبا تو فرض کن یکخرده قاطی کرده ام
بهر بابا ذوالفقار شمر ذی الجوشن بیار!
هادی خرسندی
۲۳ شهریور ۹۹
@SepehrAzadi