Forwarded from کانال ستاد مشترک مدیران پادشاهی خواه
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 #خربر_فوری
⛔️ترامپ گفت اگر ایران به معترضان مسالمتجو شلیک کند و آنها را بهطور خشونتآمیز بکشد، آمریکا به کمک آنها خواهد آمد.
پ.ن:این ترامپ مادرجنده تاکنون چهار بار جمهوری اسلامی را از سقوط حتمی نجات داده.
ترامپ بدنبال #نجات_پنجم_جمهوری_اسلامی است.
⛔️⛔️⛔️پ.ن۲:ترامپ دقیقا داره به جمهوری اسلامی کد میده با کشتن معترضین بهانه جنگ با ما رو بسازید تا من وارد عمل بشوم و با ورود به جنگ و مدیریت آن،شما را از اعتراضات مردمی نجات دهم.
#کص_زن_ترامپ
#جاوید_شاه
#تحلیل_فروشان
#غربیهای_بیناموس
#بایکوت_تمام_رسانه_ها
#دموکراسی_همراه_با_وازلین
#مبارزه_ایرانیان_و_مافیای_جهانی
#ما_ملت_کبیریم_ایران_رو_پس_میگیریم
@Setademodiran
⛔️ترامپ گفت اگر ایران به معترضان مسالمتجو شلیک کند و آنها را بهطور خشونتآمیز بکشد، آمریکا به کمک آنها خواهد آمد.
پ.ن:این ترامپ مادرجنده تاکنون چهار بار جمهوری اسلامی را از سقوط حتمی نجات داده.
ترامپ بدنبال #نجات_پنجم_جمهوری_اسلامی است.
⛔️⛔️⛔️پ.ن۲:ترامپ دقیقا داره به جمهوری اسلامی کد میده با کشتن معترضین بهانه جنگ با ما رو بسازید تا من وارد عمل بشوم و با ورود به جنگ و مدیریت آن،شما را از اعتراضات مردمی نجات دهم.
#کص_زن_ترامپ
#جاوید_شاه
#تحلیل_فروشان
#غربیهای_بیناموس
#بایکوت_تمام_رسانه_ها
#دموکراسی_همراه_با_وازلین
#مبارزه_ایرانیان_و_مافیای_جهانی
#ما_ملت_کبیریم_ایران_رو_پس_میگیریم
@Setademodiran
👍14👏3👎1
Forwarded from کانال ستاد مشترک مدیران پادشاهی خواه
کانال ستاد مشترک مدیران پادشاهی خواه
🔴 #خربر_فوری ⛔️ترامپ گفت اگر ایران به معترضان مسالمتجو شلیک کند و آنها را بهطور خشونتآمیز بکشد، آمریکا به کمک آنها خواهد آمد. پ.ن:این ترامپ مادرجنده تاکنون چهار بار جمهوری اسلامی را از سقوط حتمی نجات داده. ترامپ بدنبال #نجات_پنجم_جمهوری_اسلامی است. …
دوستان تا این لحظه سرکوب بسیار نسبت به خیزشهای گذشته ناچیز بوده.
با کد دادن ترامپ خواهید دید که چه خواهد شد و خواهید فهمید که ترامپ چقددددددر بیناموس و خائن به ملت ایران است و چقدر با جمهوری اسلامی زد و بند دارد.
این خط و این هم نشان
https://t.me/setademodiran/11961
#جاوید_شاه
#تحلیل_فروشان
#غربیهای_بیناموس
#بایکوت_تمام_رسانه_ها
#دموکراسی_همراه_با_وازلین
#مبارزه_ایرانیان_و_مافیای_جهانی
#ما_ملت_کبیریم_ایران_رو_پس_میگیریم
@Setademodiran
با کد دادن ترامپ خواهید دید که چه خواهد شد و خواهید فهمید که ترامپ چقددددددر بیناموس و خائن به ملت ایران است و چقدر با جمهوری اسلامی زد و بند دارد.
این خط و این هم نشان
https://t.me/setademodiran/11961
#جاوید_شاه
#تحلیل_فروشان
#غربیهای_بیناموس
#بایکوت_تمام_رسانه_ها
#دموکراسی_همراه_با_وازلین
#مبارزه_ایرانیان_و_مافیای_جهانی
#ما_ملت_کبیریم_ایران_رو_پس_میگیریم
@Setademodiran
👍12👏3👎2❤1
کانال ستاد مشترک مدیران پادشاهی خواه
🔴 #خربر_فوری ⛔️ترامپ گفت اگر ایران به معترضان مسالمتجو شلیک کند و آنها را بهطور خشونتآمیز بکشد، آمریکا به کمک آنها خواهد آمد. پ.ن:این ترامپ مادرجنده تاکنون چهار بار جمهوری اسلامی را از سقوط حتمی نجات داده. ترامپ بدنبال #نجات_پنجم_جمهوری_اسلامی است. …
این پستها برای قبل از ۱۸ و ۱۹ دیماه هستند
👍12👎1
🔴اینترنت که قطع بود امیر طاهری طوری مادر قحبه بازی کرده که هرچی میخوام فحش ناموس بهش بدم میبینم به فحش ناموس توهین شده.
پ.ن:یه زمانی چقدر بخاطر افشاگری علیه این استاد غارگوز فحش میخوردیم...
هعییی
#جاوید_شاه
#تحلیل_فروشان
#غربیهای_بیناموس
#بایکوت_تمام_رسانه_ها
#دموکراسی_همراه_با_وازلین
#مبارزه_ایرانیان_و_مافیای_جهانی
#ما_ملت_کبیریم_ایران_رو_پس_میگیریم
@Setademodiran
پ.ن:یه زمانی چقدر بخاطر افشاگری علیه این استاد غارگوز فحش میخوردیم...
هعییی
#جاوید_شاه
#تحلیل_فروشان
#غربیهای_بیناموس
#بایکوت_تمام_رسانه_ها
#دموکراسی_همراه_با_وازلین
#مبارزه_ایرانیان_و_مافیای_جهانی
#ما_ملت_کبیریم_ایران_رو_پس_میگیریم
@Setademodiran
👍20👏3❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴خانوم مورگان فتحی، تیک تاکر آمریکایی توی لس آنجلس هست که همسرش ایرانیه، سازنده کلاه گیسه، میگه توی چند ماه گذشته یه مقدار خیلی عظیمی موی ایرانی وارد بازار آمریکا شده، اتفاقات دی ماه رو توضیح میده که ج.ا ازجسد قربانیان پول درمیاره.
و این موها.
پ.ن:مگه ایران محاصره دریایی نیست؟
پس این موها از توی کص زن ترامپ رسیدن به آمریکا؟؟؟
#جاوید_شاه
#تحلیل_فروشان
#غربیهای_بیناموس
#بایکوت_تمام_رسانه_ها
#دموکراسی_همراه_با_وازلین
#مبارزه_ایرانیان_و_مافیای_جهانی
#ما_ملت_کبیریم_ایران_رو_پس_میگیریم
@Setademodiran
و این موها.
پ.ن:مگه ایران محاصره دریایی نیست؟
پس این موها از توی کص زن ترامپ رسیدن به آمریکا؟؟؟
#جاوید_شاه
#تحلیل_فروشان
#غربیهای_بیناموس
#بایکوت_تمام_رسانه_ها
#دموکراسی_همراه_با_وازلین
#مبارزه_ایرانیان_و_مافیای_جهانی
#ما_ملت_کبیریم_ایران_رو_پس_میگیریم
@Setademodiran
😢21👏3🤯3👎2
🔴خربر فوری
آبگرمکن بازی و اف۳۵ بازی و خارکوسهبازی دوباره بین عمو بیبی و عمو تیتی و عمو سیپی...
#جاوید_شاه
#تحلیل_فروشان
#غربیهای_بیناموس
#بایکوت_تمام_رسانه_ها
#دموکراسی_همراه_با_وازلین
#مبارزه_ایرانیان_و_مافیای_جهانی
#ما_ملت_کبیریم_ایران_رو_پس_میگیریم
@Setademodiran
آبگرمکن بازی و اف۳۵ بازی و خارکوسهبازی دوباره بین عمو بیبی و عمو تیتی و عمو سیپی...
#جاوید_شاه
#تحلیل_فروشان
#غربیهای_بیناموس
#بایکوت_تمام_رسانه_ها
#دموکراسی_همراه_با_وازلین
#مبارزه_ایرانیان_و_مافیای_جهانی
#ما_ملت_کبیریم_ایران_رو_پس_میگیریم
@Setademodiran
😁10👍5👎1👏1
الآن بازم اونا گرم دره و سرد دره رو میزنن و اینا هم بنگوریون و عین الاسد و عین الک...ر خر
بازی تکراری...
بازی تکراری...
👍7😁2👎1👏1
سلام آقا این خبر رو بذارید کانالتون
من از اصفهان و تهران و شیراز و... پیام میدم.
همین الان خونه ما رو زدن و هممون کوشته شدیم.
اراجیف و محتوای بعضی از کانال ها مثل امید نادان و میرقاطری
من از اصفهان و تهران و شیراز و... پیام میدم.
همین الان خونه ما رو زدن و هممون کوشته شدیم.
اراجیف و محتوای بعضی از کانال ها مثل امید نادان و میرقاطری
👍12😁6❤1👎1👏1
🔴از جنگ ۱۲ روزه رسیدیم به جنگ ۱۲ ساعته.
کم کم به جنگ ۱۲ ثانیهای هم خواهیم رسید.
عمو باز ها حالتون چطوره؟؟؟
#جاوید_شاه
#تحلیل_فروشان
#غربیهای_بیناموس
#بایکوت_تمام_رسانه_ها
#دموکراسی_همراه_با_وازلین
#مبارزه_ایرانیان_و_مافیای_جهانی
#ما_ملت_کبیریم_ایران_رو_پس_میگیریم
@Setademodiran
کم کم به جنگ ۱۲ ثانیهای هم خواهیم رسید.
عمو باز ها حالتون چطوره؟؟؟
#جاوید_شاه
#تحلیل_فروشان
#غربیهای_بیناموس
#بایکوت_تمام_رسانه_ها
#دموکراسی_همراه_با_وازلین
#مبارزه_ایرانیان_و_مافیای_جهانی
#ما_ملت_کبیریم_ایران_رو_پس_میگیریم
@Setademodiran
😁19👎9👍3🤔2❤1👏1🤮1
🔴این بیناموکسها طوری میگن نمیخواهیم به دوران دیکتاکتوری شاه برگردیم که انگار ۲۰ سال توی دوران شاه زندگی کردن.
#جاوید_شاه
#تحلیل_فروشان
#غربیهای_بیناموس
#بایکوت_تمام_رسانه_ها
#دموکراسی_همراه_با_وازلین
#مبارزه_ایرانیان_و_مافیای_جهانی
#ما_ملت_کبیریم_ایران_رو_پس_میگیریم
@Setademodiran
#جاوید_شاه
#تحلیل_فروشان
#غربیهای_بیناموس
#بایکوت_تمام_رسانه_ها
#دموکراسی_همراه_با_وازلین
#مبارزه_ایرانیان_و_مافیای_جهانی
#ما_ملت_کبیریم_ایران_رو_پس_میگیریم
@Setademodiran
😁16👍3❤1👎1👏1
کانال ستاد مشترک مدیران پادشاهی خواه
🔴این بیناموکسها طوری میگن نمیخواهیم به دوران دیکتاکتوری شاه برگردیم که انگار ۲۰ سال توی دوران شاه زندگی کردن. #جاوید_شاه #تحلیل_فروشان #غربیهای_بیناموس #بایکوت_تمام_رسانه_ها #دموکراسی_همراه_با_وازلین #مبارزه_ایرانیان_و_مافیای_جهانی #ما_ملت_کبیریم_ای…
دوست داری به صورت کدام یک از این بزرگواران برینی؟
Anonymous Poll
7%
از راست اولی
8%
از آخر اولی
9%
از اول آخری
38%
از اولی تا آخری
5%
از آخر اولی
9%
یکی در میون
59%
حیف عن
🔴ماجرای توییت های ترامپ
‼️یه شب عاشورا آخوند مسجد اسهال میگیره و نمیتونه بره بالای منبر.
یه نفر شبیه حاج آقا پیدا میکنن عبا و عمامه تنش میکنن و میگن برو بالای منبر و از امام حسین برا مردم حرف بزن.
‼️یارو میگه من هیچی بلد نیستم.
‼️بهش گفتن کاری نداره میری بالا و میگی امام حسین با ۷۲ نفر رفتن صحرای کربلا و جنگیدن و مظلومانه کشته شدن تا مردم گریه کنن.هر جا هم اشتباه کردی یه نخ میبندیم به پاهات کشیدیمش یعنی اشتباه گفتی و بحث رو عوض کن.
‼️خلاصه یارو رفت بالای منبر و شروع کرد.
امام حسین با هفتاد و دو هزار نفر...
بند کشیده شد و حاج آقا سینه ش رو صاف کرد و ادامه داد که امام حسین با ۷۲۰۰ تا...
بند کشیده شد و حاج آقا سینه ش رو دوباره صاف کرد و ادامه داد که امام حسین با ۷۲۰ نفر...
بند کشیده شد و حاج آقا باز هم سینه رو صاف کرد و گفت امام حسین با ۷۲ نفر...
یه بچه رد میشه پاش گیر کرد به نخ و حاج آقا اعصابش بهم میخوره و میگه یا من ریاضی م خیلی ضعیفه یا سرِ نخ دست یه آدم بیناموس افتاده.
⛔️حالا داستان توییت های ترامپ هم همینه.
معلوم نیست کی یا چه نهادی و تیمی دارن آمار اشتباه بهش میدن و وقتی هم که هر از گاهی یه حرکت درست میزنه پای یه بچه گیر میکنه به نخ
#جاوید_شاه
#تحلیل_فروشان
#غربیهای_بیناموس
#بایکوت_تمام_رسانه_ها
#دموکراسی_همراه_با_وازلین
#مبارزه_ایرانیان_و_مافیای_جهانی
#ما_ملت_کبیریم_ایران_رو_پس_میگیریم
@Setademodiran
‼️یه شب عاشورا آخوند مسجد اسهال میگیره و نمیتونه بره بالای منبر.
یه نفر شبیه حاج آقا پیدا میکنن عبا و عمامه تنش میکنن و میگن برو بالای منبر و از امام حسین برا مردم حرف بزن.
‼️یارو میگه من هیچی بلد نیستم.
‼️بهش گفتن کاری نداره میری بالا و میگی امام حسین با ۷۲ نفر رفتن صحرای کربلا و جنگیدن و مظلومانه کشته شدن تا مردم گریه کنن.هر جا هم اشتباه کردی یه نخ میبندیم به پاهات کشیدیمش یعنی اشتباه گفتی و بحث رو عوض کن.
‼️خلاصه یارو رفت بالای منبر و شروع کرد.
امام حسین با هفتاد و دو هزار نفر...
بند کشیده شد و حاج آقا سینه ش رو صاف کرد و ادامه داد که امام حسین با ۷۲۰۰ تا...
بند کشیده شد و حاج آقا سینه ش رو دوباره صاف کرد و ادامه داد که امام حسین با ۷۲۰ نفر...
بند کشیده شد و حاج آقا باز هم سینه رو صاف کرد و گفت امام حسین با ۷۲ نفر...
یه بچه رد میشه پاش گیر کرد به نخ و حاج آقا اعصابش بهم میخوره و میگه یا من ریاضی م خیلی ضعیفه یا سرِ نخ دست یه آدم بیناموس افتاده.
⛔️حالا داستان توییت های ترامپ هم همینه.
معلوم نیست کی یا چه نهادی و تیمی دارن آمار اشتباه بهش میدن و وقتی هم که هر از گاهی یه حرکت درست میزنه پای یه بچه گیر میکنه به نخ
#جاوید_شاه
#تحلیل_فروشان
#غربیهای_بیناموس
#بایکوت_تمام_رسانه_ها
#دموکراسی_همراه_با_وازلین
#مبارزه_ایرانیان_و_مافیای_جهانی
#ما_ملت_کبیریم_ایران_رو_پس_میگیریم
@Setademodiran
👍19😁3❤2
🔴فوری ترامپ: جنگ با ایران به پایان رسید و مردم به زودی به خانه های خود بازخواهند گشت
پ.ن:بابا این کله زرد دلال داشته به بهانه جنگ از مالیات دهندگان پول میگرفته و میریخت توی جیب کارخانههای اسلحه سازی و الآن موقع پول ریختن توی جیب شرکتهای نفتی هست.
چون از نوع حرف زدنش مشخصه که تموم این مدت طوری وانمود میکرد که مردم آمریکا فکر کنن ارتش آمریکا چند ماهه داره با جمهوری اسلامی میجنگه و الآن جنگ تموم شده.
کلا داره بیزینس میکنه
#جاوید_شاه
#تحلیل_فروشان
#غربیهای_بیناموس
#بایکوت_تمام_رسانه_ها
#دموکراسی_همراه_با_وازلین
#مبارزه_ایرانیان_و_مافیای_جهانی
#ما_ملت_کبیریم_ایران_رو_پس_میگیریم
@Setademodiran
پ.ن:بابا این کله زرد دلال داشته به بهانه جنگ از مالیات دهندگان پول میگرفته و میریخت توی جیب کارخانههای اسلحه سازی و الآن موقع پول ریختن توی جیب شرکتهای نفتی هست.
چون از نوع حرف زدنش مشخصه که تموم این مدت طوری وانمود میکرد که مردم آمریکا فکر کنن ارتش آمریکا چند ماهه داره با جمهوری اسلامی میجنگه و الآن جنگ تموم شده.
کلا داره بیزینس میکنه
#جاوید_شاه
#تحلیل_فروشان
#غربیهای_بیناموس
#بایکوت_تمام_رسانه_ها
#دموکراسی_همراه_با_وازلین
#مبارزه_ایرانیان_و_مافیای_جهانی
#ما_ملت_کبیریم_ایران_رو_پس_میگیریم
@Setademodiran
👍21🤮5👎4👏1🤔1
🔴۱۶ تا نماینده مجلس به همراه قشر تندرو امشب جلوی وزارت خارجه تجمع اعتراضی برگزار میکنن و به روند مذاکرات اعتراض میکنن.
پ.ن:من اگه جای وزارت اطلاعات بودم حتما دنبال عوامل موساد لابلای همین ۱۶ نماینده میگشتم،چون دقیقا دارن طبق خواسته اسرائیل عمل میکنند.
#جاوید_شاه
#تحلیل_فروشان
#غربیهای_بیناموس
#بایکوت_تمام_رسانه_ها
#دموکراسی_همراه_با_وازلین
#مبارزه_ایرانیان_و_مافیای_جهانی
#ما_ملت_کبیریم_ایران_رو_پس_میگیریم
@Setademodiran
پ.ن:من اگه جای وزارت اطلاعات بودم حتما دنبال عوامل موساد لابلای همین ۱۶ نماینده میگشتم،چون دقیقا دارن طبق خواسته اسرائیل عمل میکنند.
#جاوید_شاه
#تحلیل_فروشان
#غربیهای_بیناموس
#بایکوت_تمام_رسانه_ها
#دموکراسی_همراه_با_وازلین
#مبارزه_ایرانیان_و_مافیای_جهانی
#ما_ملت_کبیریم_ایران_رو_پس_میگیریم
@Setademodiran
😁12👏8👍5🤔1🤮1
🔴عمویم ترامپ،عمویم لیندسی گراهام،عمویم بنیامین نتانیاهو،عمویم نفتالی بنت،عمویم مارکو روبیو،عمویم جی دی ونس،عمویم مایک پمپئو،عمویم جان بولتون،عمویم قالیباف،عمویم احمدی نژاد،عمویم السیسی ایرانی،عمویم ک...خر،عمویم عمو جانی خواهند آمد و ما را نجات خواهند داد.
‼️گزیده ای از اراجیف #پراجکت_کص_لئون ، #مهدی_کیرقاطری #امید_شکیری_نادان و عدهای دیگر افراد شوت و کصخل و عموباز
پ.ن:اونایی که توی بچگی میومدن خونه تون و مامانهاتون میگفتن عمو هست عمو نبودن ب...ک...ن مامانهاتون بودن حرومزاده های دوزاریِ بیناموس که عمری مردم رو با عمو بازی سرگرم کردید.
هرکسی این افراد را از این پس دنبال کند کوچکترین فرقی با خودشان از لحاظ بیناموسی ندارد.
همین حالا آنها را آنفالو کنید و صفحات آنان را بایکوت کنید.
#جاوید_شاه
#تحلیل_فروشان
#غربیهای_بیناموس
#بایکوت_تمام_رسانه_ها
#دموکراسی_همراه_با_وازلین
#مبارزه_ایرانیان_و_مافیای_جهانی
#ما_ملت_کبیریم_ایران_رو_پس_میگیریم
@Setademodiran
‼️گزیده ای از اراجیف #پراجکت_کص_لئون ، #مهدی_کیرقاطری #امید_شکیری_نادان و عدهای دیگر افراد شوت و کصخل و عموباز
پ.ن:اونایی که توی بچگی میومدن خونه تون و مامانهاتون میگفتن عمو هست عمو نبودن ب...ک...ن مامانهاتون بودن حرومزاده های دوزاریِ بیناموس که عمری مردم رو با عمو بازی سرگرم کردید.
هرکسی این افراد را از این پس دنبال کند کوچکترین فرقی با خودشان از لحاظ بیناموسی ندارد.
همین حالا آنها را آنفالو کنید و صفحات آنان را بایکوت کنید.
#جاوید_شاه
#تحلیل_فروشان
#غربیهای_بیناموس
#بایکوت_تمام_رسانه_ها
#دموکراسی_همراه_با_وازلین
#مبارزه_ایرانیان_و_مافیای_جهانی
#ما_ملت_کبیریم_ایران_رو_پس_میگیریم
@Setademodiran
👍17👎5👏4❤1😁1
Forwarded from کانال ستاد مشترک مدیران پادشاهی خواه
🔴ایران شده آماده فرمان بده شاهزاده؟
‼️یعنی از این شعار مسخره تر جایی ندیدم.
حتی مسخره تر از سبزی پلو با ماهی.
‼️خب لاشیا شاهزاده چندبار باید فرمان بده؟
مگه نگفت خیابان دست شماست نگهش دارید؟
بعد علی ابراهیم زاده معروف به کمدساز کیونی یه توییت زد و گفت یک هفته استراحت کنیم و همه مثل احمقها رفتن خونه؟
‼️مگه شاهزاده فرمان نداد که اعتصاب کنید؟
پس چرا نکردید؟
‼️مگه شاهزاده فرمان نداد که آمریکا و اسرائیل و غرب به فکر ما نیستن و دنبال منافع خودشونن اما من و شما مثل کودن ها منتظر حمله نظامی آمریکا و اسرائیل هستیم؟
‼️یه عده الاغ هم تا میگیم بابا جان حمله نظامی ای در کار نیست همش سرکاری هست و اگر هم باشه نابودی ایرانه این پاسخ رو میدهند که عمو مانوک گفته فلان عمو مانوک گفته بیسار.
بابا عمو مانوک هم یه آدم بوده و یه چیزی گفته.
وحی از آسمون نازل شده؟
‼️بابا عمو مانوک بچه آبادان بود...
دوستان این یه شوخیه با بچههای آبادان که تاج سر ما هستند.
⛔️تصور ملت اینه که سردار سلامی قراره کودتا کنه و بعد با پرچم شیروخورشید توی تلوزیون اعلام کنه که من السیسی ایران هستم و فلان و بیسار و...
⛔️ما کلا ملت شعاری هستیم و فکر میکنیم با شعار دادن خبری میشه.
یکروزی مگ مگ آمریکا و اسرائیل و یکروز هم مگ مگ دیکتاتور و یروز سبزی پلو و....
توی مجازی میگیم رضاشاه دوم توی جمع دوستانه میگیم رضا پهلوی و توی تاکسی میگیم پسر شاه و دوتا فحش هم بهش میدیم.
حیف اون جونهای با شهامتی که.....
⛔️لطفا در دهن گشادت رو بذار و توی مجازی شعار تولید نکن.
#جاوید_شاه
#چپ_سلیطه
#بایکوت_اینترپاسدار
#ما_مزدور_خاک_ایرانیم
#بایکوت_تمام_رسانه_ها
#مبارزه_ایرانیان_و_مافیای_جهانی
#ما_ملت_کبیریم_ایران_رو_پس_میگیریم
@Setademodiran
‼️یعنی از این شعار مسخره تر جایی ندیدم.
حتی مسخره تر از سبزی پلو با ماهی.
‼️خب لاشیا شاهزاده چندبار باید فرمان بده؟
مگه نگفت خیابان دست شماست نگهش دارید؟
بعد علی ابراهیم زاده معروف به کمدساز کیونی یه توییت زد و گفت یک هفته استراحت کنیم و همه مثل احمقها رفتن خونه؟
‼️مگه شاهزاده فرمان نداد که اعتصاب کنید؟
پس چرا نکردید؟
‼️مگه شاهزاده فرمان نداد که آمریکا و اسرائیل و غرب به فکر ما نیستن و دنبال منافع خودشونن اما من و شما مثل کودن ها منتظر حمله نظامی آمریکا و اسرائیل هستیم؟
‼️یه عده الاغ هم تا میگیم بابا جان حمله نظامی ای در کار نیست همش سرکاری هست و اگر هم باشه نابودی ایرانه این پاسخ رو میدهند که عمو مانوک گفته فلان عمو مانوک گفته بیسار.
بابا عمو مانوک هم یه آدم بوده و یه چیزی گفته.
وحی از آسمون نازل شده؟
‼️بابا عمو مانوک بچه آبادان بود...
دوستان این یه شوخیه با بچههای آبادان که تاج سر ما هستند.
⛔️تصور ملت اینه که سردار سلامی قراره کودتا کنه و بعد با پرچم شیروخورشید توی تلوزیون اعلام کنه که من السیسی ایران هستم و فلان و بیسار و...
⛔️ما کلا ملت شعاری هستیم و فکر میکنیم با شعار دادن خبری میشه.
یکروزی مگ مگ آمریکا و اسرائیل و یکروز هم مگ مگ دیکتاتور و یروز سبزی پلو و....
توی مجازی میگیم رضاشاه دوم توی جمع دوستانه میگیم رضا پهلوی و توی تاکسی میگیم پسر شاه و دوتا فحش هم بهش میدیم.
حیف اون جونهای با شهامتی که.....
⛔️لطفا در دهن گشادت رو بذار و توی مجازی شعار تولید نکن.
#جاوید_شاه
#چپ_سلیطه
#بایکوت_اینترپاسدار
#ما_مزدور_خاک_ایرانیم
#بایکوت_تمام_رسانه_ها
#مبارزه_ایرانیان_و_مافیای_جهانی
#ما_ملت_کبیریم_ایران_رو_پس_میگیریم
@Setademodiran
👍14👎5❤2👏2🙏1
Forwarded from کانال ستاد مشترک مدیران پادشاهی خواه
🔴عپوزوسیونی که بیش از یکماهه منتظره ببینه آمریکا کی به ونزوئلا حمله میکنه یا نمیکنه اما برای مسائل مربوط به ایران پشمش هم تکون نخورده بدرد ک...ن خر میخوره.
‼️تا بهشون هم خرده میگیریم که چرا اینگونه عمل میکنید پاسخ میدهند عمو مانوک گفته لای خطوط رو بخونید و از کاراکاس تا تهرانپارس فلان میشه و از اینجور حرفها.
⛔️یادتون باشه عمو مانوک گفته بود تا ۲۰۲۵ چندتا حکومت سقوط میکنند که یکیش جمهوری اسلامی خواهد بود.
با اجازه تون ۲۰۲۵ هم داره تموم میشه.
هرچند منظور از تا ۲۰۲۵ یعنی پایان ۲۰۲۴ اما ۲۰۲۵ هم روش.
تا ببینیم بعد از ۲۰۲۵ بازهم بهانه ای برای سرکار گذاشتن ملت دارید یا نه.
⛔️دوستان این را به جرأت اعلام میکنیم که ۹۰ درصد از کانالها و پیجهایی که از اینگونه خزعبلات تحویلتان میدهند متعلق به سایبریهای جمهوری اسلامی هستند و تقریبا همه شان هم در لباس پادشاهی خواهی هستند و بعد از اراجیفشان یک جاویدشاه هم میگویند تا به آنها شک نکنید.
⛔️یک پایان تلخ بهتر از یک تلخی بی پایان است.
از ما گفتن...
#جاوید_شاه
#تحلیل_فروشان
#غربیهای_بیناموس
#بایکوت_تمام_رسانه_ها
#دموکراسی_همراه_با_وازلین
#مبارزه_ایرانیان_و_مافیای_جهانی
#ما_ملت_کبیریم_ایران_رو_پس_میگیریم
@Setademodiran
‼️تا بهشون هم خرده میگیریم که چرا اینگونه عمل میکنید پاسخ میدهند عمو مانوک گفته لای خطوط رو بخونید و از کاراکاس تا تهرانپارس فلان میشه و از اینجور حرفها.
⛔️یادتون باشه عمو مانوک گفته بود تا ۲۰۲۵ چندتا حکومت سقوط میکنند که یکیش جمهوری اسلامی خواهد بود.
با اجازه تون ۲۰۲۵ هم داره تموم میشه.
هرچند منظور از تا ۲۰۲۵ یعنی پایان ۲۰۲۴ اما ۲۰۲۵ هم روش.
تا ببینیم بعد از ۲۰۲۵ بازهم بهانه ای برای سرکار گذاشتن ملت دارید یا نه.
⛔️دوستان این را به جرأت اعلام میکنیم که ۹۰ درصد از کانالها و پیجهایی که از اینگونه خزعبلات تحویلتان میدهند متعلق به سایبریهای جمهوری اسلامی هستند و تقریبا همه شان هم در لباس پادشاهی خواهی هستند و بعد از اراجیفشان یک جاویدشاه هم میگویند تا به آنها شک نکنید.
⛔️یک پایان تلخ بهتر از یک تلخی بی پایان است.
از ما گفتن...
#جاوید_شاه
#تحلیل_فروشان
#غربیهای_بیناموس
#بایکوت_تمام_رسانه_ها
#دموکراسی_همراه_با_وازلین
#مبارزه_ایرانیان_و_مافیای_جهانی
#ما_ملت_کبیریم_ایران_رو_پس_میگیریم
@Setademodiran
👍14👎4❤2👏1
Forwarded from کانال ستاد مشترک مدیران پادشاهی خواه
🔴میخواهید قطع را برق کنید تا بلکه به خیابانها بیاییم و انقلاب کنیم؟
برق را قطع کنید درسته اشتباه تایپی بود
‼️کور خواندهاید.ما زرنگتر از این حرفها هستیم.
بادبزن نفتی ایختراع میکنیم و با آن بیضههای خود را باد خواهیم زد و زیر چراغ نفتی کتاب میخوانیم و #لابلای_خطوط را خواهیم خواند و فریب شما را نخواهیم خورد و به خیابانها نخواهیم آمد.
⛔️عمو مانوک گفته منتظر السیسی ایرانی باشیم.
پس ما هم منتظر #عمو_السیسی_ایرانی خواهیم نشست چون عمو مانوک گفته اون حتما میاد و واسمون قاقالیلی میاره.
⛔️تازه اون گفته یک دست صدا داره و راست میگه.
یک دست با صابون گلنار صدا داره
#جاوید_شاه
#چپ_سلیطه
#بایکوت_اینترپاسدار
#ما_مزدور_خاک_ایرانیم
#بایکوت_تمام_رسانه_ها
#مبارزه_ایرانیان_و_مافیای_جهانی
#ما_ملت_کبیریم_ایران_رو_پس_میگیریم
@Setademodiran
برق را قطع کنید درسته اشتباه تایپی بود
‼️کور خواندهاید.ما زرنگتر از این حرفها هستیم.
بادبزن نفتی ایختراع میکنیم و با آن بیضههای خود را باد خواهیم زد و زیر چراغ نفتی کتاب میخوانیم و #لابلای_خطوط را خواهیم خواند و فریب شما را نخواهیم خورد و به خیابانها نخواهیم آمد.
⛔️عمو مانوک گفته منتظر السیسی ایرانی باشیم.
پس ما هم منتظر #عمو_السیسی_ایرانی خواهیم نشست چون عمو مانوک گفته اون حتما میاد و واسمون قاقالیلی میاره.
⛔️تازه اون گفته یک دست صدا داره و راست میگه.
یک دست با صابون گلنار صدا داره
#جاوید_شاه
#چپ_سلیطه
#بایکوت_اینترپاسدار
#ما_مزدور_خاک_ایرانیم
#بایکوت_تمام_رسانه_ها
#مبارزه_ایرانیان_و_مافیای_جهانی
#ما_ملت_کبیریم_ایران_رو_پس_میگیریم
@Setademodiran
😁9👎6❤2👍2👏2
Forwarded from کانال ستاد مشترک مدیران پادشاهی خواه
🔴میخواهی باور کن میخواهی باور نکن
⛔️جمهوری اسلامی با کمک آمریکا و اسرائیل و روسیه و عده ای زیاد اپوزیسیون فیک و احمق و کودن به مراحل پایانی پوست اندازی خود رسیده و تقریبا این پوست اندازی در حال اتمام است.
⛔️ما و دوستان پادشاهی خواه بزرگوار دیگری که انسانهای بزرگ و دور اندیشی هستند بارها و بارها این موضوع را گوشزد کردیم اما هربار با اتهام مزدور بودن و افراطی بودن و انگهای مختلف مواجه شدیم.
⛔️حالا هرچه میخواهی ما را مزدور خطاب کن،هیچ چیزی از واقعیتی که اتفاق افتاده کم نخواهد شد و نتایج صحت سخن افراد را مشخص میکنند نه زر زر کردنهای کورکورانه.
⛔️حالا هی بدو بدو برو دنبال باسن عمیر طاهری و حجت الاسلام والمسلمین کلاشی تا سامانه پادشاهی خواه رو گیج و سردرگم کنند.
پ.ن:امثال ما سربلند خواهند بود چون هرگز چیزی جز واقعیتها را نگفتیم.تمام انگها و فحش ها،بی پولی و فقر و از طرفی ریزش کانال و بی محلی ها و.... را بجان خریدیم اما روزی که با این دنیا وداع کنیم از اینکه با حماقت و یا از روی عمد به ملت و میهن خود خیانت نکرده ایم آسوده خواهیم خفت.
#جاوید_شاه
#چپ_سلیطه
#بایکوت_اینترپاسدار
#ما_مزدور_خاک_ایرانیم
#بایکوت_تمام_رسانه_ها
#مبارزه_ایرانیان_و_مافیای_جهانی
#ما_ملت_کبیریم_ایران_رو_پس_میگیریم
@Setademodiran
⛔️جمهوری اسلامی با کمک آمریکا و اسرائیل و روسیه و عده ای زیاد اپوزیسیون فیک و احمق و کودن به مراحل پایانی پوست اندازی خود رسیده و تقریبا این پوست اندازی در حال اتمام است.
⛔️ما و دوستان پادشاهی خواه بزرگوار دیگری که انسانهای بزرگ و دور اندیشی هستند بارها و بارها این موضوع را گوشزد کردیم اما هربار با اتهام مزدور بودن و افراطی بودن و انگهای مختلف مواجه شدیم.
⛔️حالا هرچه میخواهی ما را مزدور خطاب کن،هیچ چیزی از واقعیتی که اتفاق افتاده کم نخواهد شد و نتایج صحت سخن افراد را مشخص میکنند نه زر زر کردنهای کورکورانه.
⛔️حالا هی بدو بدو برو دنبال باسن عمیر طاهری و حجت الاسلام والمسلمین کلاشی تا سامانه پادشاهی خواه رو گیج و سردرگم کنند.
پ.ن:امثال ما سربلند خواهند بود چون هرگز چیزی جز واقعیتها را نگفتیم.تمام انگها و فحش ها،بی پولی و فقر و از طرفی ریزش کانال و بی محلی ها و.... را بجان خریدیم اما روزی که با این دنیا وداع کنیم از اینکه با حماقت و یا از روی عمد به ملت و میهن خود خیانت نکرده ایم آسوده خواهیم خفت.
#جاوید_شاه
#چپ_سلیطه
#بایکوت_اینترپاسدار
#ما_مزدور_خاک_ایرانیم
#بایکوت_تمام_رسانه_ها
#مبارزه_ایرانیان_و_مافیای_جهانی
#ما_ملت_کبیریم_ایران_رو_پس_میگیریم
@Setademodiran
👍14❤5👏3👎1