This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شب گذشته هم در استان بصره عراق بقایای یک پهپاد شناسایی-ضربتی دیگر رژیم تروریستی یهودی پیدا شد. با توجه به قطعه شکسته پایه چرخ و سیستم اپتوالکترونیکی، به نظر میرسد این پهپاد Heron-1 سرنگون شده باشد.
دقایقی پیشم خبری منتشر شد مبنی بر اینکه یک قرارداد هرون دیگر رژیم متجاوز صهیونیستی در استان مرکزی سرنگون شده است. با تجمیع اخبار به خوبی میتوان اینگونه نتیجه گرفت که در کمتر از ۱۰ ساعت گذشته سه پهپاد بسیار گران قیمت و راهبردی هرون و دو پهپاد هرمس ۹۰۰ توسط شبکه پدافندی کشور به زیر کشیده شده است.
🇮🇷@SyrianKhabar
دقایقی پیشم خبری منتشر شد مبنی بر اینکه یک قرارداد هرون دیگر رژیم متجاوز صهیونیستی در استان مرکزی سرنگون شده است. با تجمیع اخبار به خوبی میتوان اینگونه نتیجه گرفت که در کمتر از ۱۰ ساعت گذشته سه پهپاد بسیار گران قیمت و راهبردی هرون و دو پهپاد هرمس ۹۰۰ توسط شبکه پدافندی کشور به زیر کشیده شده است.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔲پیشنهادات سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای تعامل با امارات پس از جنگ.
▪️هرچند دکتر رضایی نکاتی را گفته که کاملاً درست و دقیق است اما من بر این باور هستم که باید حاکمیت و رژیم سیاسی در این دولت شهرها تغییر کند. تا زمانی که رژیمهای مستبد و خودکامه خانوادگی در این مناطق وجود دارند با توجه به کینه و عقدهای که از ایران و ایرانی دارند سطح وابستگی آنها به طرفهای فرامطقهای بسیار بیشتر خواهد بود.
▪️با این حال اگر نظر سخنگوی کمیسیون امنیت ملی این است من یک نکته دیگر را هم باید اضافه کنم؛ آن نیز::
➖پرداخت کامل غرامت جنگ به ویژه خون بهای تمام دانشآموزان مینابی؛
➖ بازسازی تمام مدارس ویران شده ایران؛
➖ پرداخت حق سهم ایران از نفت و تجارت در خلیج فارس به عنوان تعمیر کننده امنیت این تجارت و....
▪️از فردای جنگ ایران بابت هر نفتکش و کشتی که وارد خلیج فارس میشود باید سهم خود را بردارد. به باور من ۲۰ درصد برای هر نفتکش و ۱۰ درصد برای هر کشتی تجاری... در حالی که پیش از این آمریکاییها تا ۱۰۰ درصد منابع این کشورها را غارت میکردند و میبردند ما به همان ۲۰ درصدش هم راضی هستیم...
🇮🇷@SyrianKhabar
▪️هرچند دکتر رضایی نکاتی را گفته که کاملاً درست و دقیق است اما من بر این باور هستم که باید حاکمیت و رژیم سیاسی در این دولت شهرها تغییر کند. تا زمانی که رژیمهای مستبد و خودکامه خانوادگی در این مناطق وجود دارند با توجه به کینه و عقدهای که از ایران و ایرانی دارند سطح وابستگی آنها به طرفهای فرامطقهای بسیار بیشتر خواهد بود.
▪️با این حال اگر نظر سخنگوی کمیسیون امنیت ملی این است من یک نکته دیگر را هم باید اضافه کنم؛ آن نیز::
➖پرداخت کامل غرامت جنگ به ویژه خون بهای تمام دانشآموزان مینابی؛
➖ بازسازی تمام مدارس ویران شده ایران؛
➖ پرداخت حق سهم ایران از نفت و تجارت در خلیج فارس به عنوان تعمیر کننده امنیت این تجارت و....
▪️از فردای جنگ ایران بابت هر نفتکش و کشتی که وارد خلیج فارس میشود باید سهم خود را بردارد. به باور من ۲۰ درصد برای هر نفتکش و ۱۰ درصد برای هر کشتی تجاری... در حالی که پیش از این آمریکاییها تا ۱۰۰ درصد منابع این کشورها را غارت میکردند و میبردند ما به همان ۲۰ درصدش هم راضی هستیم...
🇮🇷@SyrianKhabar
به نظر میرسد بار دیگر شاهد شلیک هماهنگ ایران و لبنان باشیم. صدای آژیر حمله موشکی در تمام شمال سرزمینهای اشغالی شنیده میشود و دومین موج حملات ایران در چند ساعت گذشته با هدف انهدام زیرساختهای صنعتی و پایگاههای نظامی به ویژه پایگاه هوایی و تاسیسات صنعتی و نظامی در بندر حیفا انجام میشود.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
موشکهای تاکتیکی نیروی زمینی سپاه امروز با موفقیت پایگاه تروریستهای آمریکایی در شمال عراق را هدف قرار داد. آمریکایی که در پایگاه حریر علاوه بر حمایت از تروریسم کور و اقدامات خرابکارانه علیه کشورمان از آن برای تعدی به ایران عزیز استفاده میشد عملاً منهدم شده و تا ویرانی کامل آن، به شکلی که نه قابل بازسازی و نه قابل اسکان باشد حملات به آن ادامه خواهد داشت.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
🔵هدف قرار گرفتن یک کشتی دیگر در نزدیکی ابوظبی
🔹مرکز عملیات تجارت دریایی انگلیس (UKMTO) از وقوع حادثهای در فاصله ۳۶ مایل دریایی شمال ابوظبی، پایتخت امارات خبر داد. طبق این گزارش، یک کشتی فله بر مورد اصابت موشک یا پهپاد انتحاری قرار گرفته است.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔹مرکز عملیات تجارت دریایی انگلیس (UKMTO) از وقوع حادثهای در فاصله ۳۶ مایل دریایی شمال ابوظبی، پایتخت امارات خبر داد. طبق این گزارش، یک کشتی فله بر مورد اصابت موشک یا پهپاد انتحاری قرار گرفته است.
🇮🇷@SyrianKhabar
شبکه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی هشدار حمله موشکی صادر کرد و از موشهای یهود خواست فوراً راهی سوراخها شوند...
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
ایران ویران کردن زیرساختهای نظامی رژیم صهیونیستی است... تاسیسات نظامی شرکتهای رافائل و البیت سیستمز و صنایع دفاعی رژیم در مسدود و عسقلان قرار داشته و در این موج از حملات باید با خاک یکسان شوند. علاوه بر این حمله به تاسیسات پالایشگاهی عسقلان و نیروگاه برق استود هم باید بخشی از دستورالعمل باشد. تا چند ثانیه دیگر موشکها اصابت خواهند کرد.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
به نظرم بخشی از آژیر آنها و اعلام هشدار زود هنگام اشتباه بود... هدف علاوه بر تل آویو قدس شرقی و پایگاه هوایی بنگوریون گور به گوری را در بر گرفته است. موشکهای سنگین با سر جنگی یک تن و از کلاس خیبر شکن و خرمشهر تا ثانیههای دیگر اصابت کرده و صدای انفجارهای سهمگین اراضی اشغالی را خواهد لرزاند...
من دیدم دوباره داشت مکانهای مورد اصابت را هدف قرار میداد و اصلاح میکرد و من هم تصویر را اصلاح کردم..
🇮🇷@SyrianKhabar
من دیدم دوباره داشت مکانهای مورد اصابت را هدف قرار میداد و اصلاح میکرد و من هم تصویر را اصلاح کردم..
🇮🇷@SyrianKhabar
دومین موج حملات موشکی ایران در کمتر از ۴۰ دقیقه گذشته علیه مواضع رژیم صهیونیستی و زیرساختهای تروریستی آمریکا در غرب آسیا در حالی انجام میشود که وزیر جنگ ابله و احمق ترامپ ادعا کرده بود که توانمندیهای موشکی ایران را نابود کرده و از این بابت هیچ نگرانی ندارد؟!
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
🔺رسانههای اماراتی گزارش دادن، پالایشگاه الرویس، چهارمین پالایشگاه بزرگ جهان هدف حمله پهپادی قرار گرفته و برای جلوگیری از حوادث سختتر و بدتر این پالایشگاه تعطیل خواهد شد... تعطیلی پالایشگاههای نفت در کشورهای منطقه بخشی از سیاست کلی ایران برای فشار بر تروریستهای آمریکایی و سرمایهداران غربی است.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان به ۶ زبان زنده دنیا اعلام کرد تنگه هرمز یا مسیری برای استفاده همه خواهد بود یا به تنگهای برای خفه کردن جنگ طلبان تبدیل خواهد شد.....
@Syrianakhabar
@Syrianakhabar
موج جدید حملات موشکی ایران از شمال تلآویو تا حیفا و از حیفا تا دریاچه طبریه را در هم میکوبد... اینها پاسخی به یاوهگوییهای وزیر جنگ خال خالی آمریکا هست که ایران را با کشورهای زبون و بدبخت عرب یا ونزوئلا یا جای دیگری اشتباه گرفته است. ما برای این جنگ سالها تمرین کردیم هزینه دادیم و امروز در میدان هستیم تا آنچه را که تمرین کرده بودیم به چشم جهانیان بنشانیم... او میداند که ما چه میکنیم و میداند که چه میخورند...
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
🔵انهدام دو فروند پهپاد هرمس رژیم صهیونی در آسمان استانهای لرستان و قم
🔹دو فروند پهپاد هرمس ۹۰۰، توسط سامانه های پدافندی نیروی پدافند هوایی ارتش در آسمان استان های لرستان و قم ساقط شد.
در ساعات ۰۰:۴ دقیقه بامداد و۰۹:۴۰ صبح دو فروند پهپاد هرمس ۹۰۰ رژیم صهیونی توسط سامانههای پدافندی نیروی پدافند هوایی ارتش در استانهای لرستان و قم مورد هدف قرار گرفت و ساقط شد.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔹دو فروند پهپاد هرمس ۹۰۰، توسط سامانه های پدافندی نیروی پدافند هوایی ارتش در آسمان استان های لرستان و قم ساقط شد.
در ساعات ۰۰:۴ دقیقه بامداد و۰۹:۴۰ صبح دو فروند پهپاد هرمس ۹۰۰ رژیم صهیونی توسط سامانههای پدافندی نیروی پدافند هوایی ارتش در استانهای لرستان و قم مورد هدف قرار گرفت و ساقط شد.
🇮🇷@SyrianKhabar
آقا جان این بنگوریون را بزنید تا جایی که جای سالم نداشته باشد... باید جوری این پایگاه هوایی زده شود تا سالهای سال هیچ هواپیمایی توان نشست و برخاست در آن را پیدا نکند... شما که به تصاویر ماهوارهای به صورت زنده دسترسی دارید و به خوبی میدانید که دشمن در کدام یک از بخشهای این پایگاه مستقر است و آدرس دقیقی از محل پارک هواپیماهای سوخت رسان و مسافربری و ترابری دشمن دارید... پس یک بسم الله بگویید و یک شلیک حیدری ۵۰ فروندی به همراه شلیک ۲۰۰ فروندی پهپاد انهدامی به اینجا انجام دهید تا یک بار برای همیشه این نقطه کور شود.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اصابت یک هدف مهم در بنی براک. این سوله به صورت مستقیم هدف قرار گرفته و به نظر میرسد یک نقطه مهم بوده که شناسایی و در هم کوبیده شده است. باید منتظر اخبار تکمیلی در مورد ماهیت این نقطه هدف قرار گرفته باشیم که چه چیزی اینجا قرار داشته که با این دقت به هوا رفته و آتش گرفته است.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar