🔴بیانیه صادر شده از سوی نیروهای مسلح یمن
به نام خداوند بخشنده مهربان
خدای متعال فرمود: «به راستی که خداوند کسانی را دوست دارد که در راه او صفصف، چنان که گویی بنایی سربریختهاند، جنگ میکنند.» (صدق الله العظیم)
بر اساس مسئولیت دینی و اخلاقی خود و در برابر تجاوز وحشیانه دشمن آمریکایی و اسرائیلی که جمهوری اسلامی ایران، محور جهاد و مقاومت و تمامی امت اسلامی ما را هدف قرار داده است، به منظور برپایی به اصطلاح «اسرائیل بزرگ» و تحت عنوان «تغییر خاورمیانه»، و در چارچوب حق مشروع امت ما در مقابله با طرح صهیونیستی و مجریان آن یعنی آمریکا و اسرائیل، و تأکید بر اهمیت همکاری ملتها و کشورهای منطقه در موضع حق، برای مقابله با تجاوز آمریکایی-اسرائیلی و طرح صهیونیستی و تلاش برای تحقق شکستی بزرگ برای آنان، و با استناد به موضع اصولی و اسلامی مردم یمن در همراهی با امت اسلامی خود و در برابر هرگونه تجاوز آمریکایی-اسرائیلی به هر کشور مسلمان، و با توجه به ادامه تجاوز دشمن آمریکایی و اسرائیلی علیه جمهوری اسلامی ایران، فلسطین، غزه، عراق و لبنان، در اجرای طرح صهیونیستی که تمامی امت را تهدید میکند؛
بنابراین، نیروهای مسلح یمن که بر حفظ ثبات امنیت منطقه و توقف تجاوز حساسیت دارند، موارد زیر را تأکید مینمایند:
اولاً: ضرورت پاسخ فوری دشمن آمریکایی و اسرائیلی به تلاشهای بینالمللی دیپلماتیک برای توقف تجاوز به ایران و کشورهای محور؛ چرا که این تجاوزی ستمگرانه، ظالمانه و غیرموجه است که به ثبات و امنیت در سطح جهانی و منطقهای آسیب میزند و به اقتصاد جهان لطمه میزند.
ثانیاً: ضرورت توقف فوری تجاوز به کشورهای مسلمان فلسطین، لبنان، ایران و عراق، و رفع محاصره ظالمانه یمن.
ثالثاً: ضرورت اجرای توافق غزه و وفاداری به تعهدات مندرج در آن، در مورد مطالبات انسانی و حقوق مشروع مردم فلسطین.
رابعاً: تأکید میکنیم که دستان ما بر روی ماشه برای مداخله نظامی مستقیم در هر یک از موارد زیر است:
· پیوستن هرگونه ائتلاف دیگری همراه با آمریکا و اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران و محور جهاد و مقاومت.
استفاده از دریای سرخ برای اجرای عملیات خصمانه از سوی آمریکا و اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران و علیه هر کشور مسلمان؛ که ما اجازه آن را نخواهیم داد.
· ادامه تشدید تنش علیه جمهوری اسلامی و محور جهاد و مقاومت، به گونهای که مقتضیات صحنه عملیات نظامی ایجاب کند.
خامساً: نیروهای مسلح یمن نسبت به هرگونه اقدام ظالمانهای که هدف آن تشدید محاصره علیه مردم یمن باشد، هشدار میدهند.
در پایان: تأکید میکنیم که عملیات نظامی ما دشمن اسرائیلی و آمریکایی را هدف قرار میدهد تا طرح صهیونیستی را ناکام بگذارد و هیچ ملت مسلمانی را هدف قرار نمیدهد.
و خداوند ما را بس است و نیکو وکیلی است، نیکو مولایی و نیکو یاوری است.
زنده باد یمن آزاد، سربلند و مستقل
و پیروزی از آن یمن و تمام آزادگان امت است.
صنعا، هشتم شوال ۱۴۴۷ هجری قمری
مطابق با ۲۷ مارس ۲۰۲۶ میلادی
صادر شده از سوی نیروهای مسلح یمن
🇮🇷@SyrianKhabar
به نام خداوند بخشنده مهربان
خدای متعال فرمود: «به راستی که خداوند کسانی را دوست دارد که در راه او صفصف، چنان که گویی بنایی سربریختهاند، جنگ میکنند.» (صدق الله العظیم)
بر اساس مسئولیت دینی و اخلاقی خود و در برابر تجاوز وحشیانه دشمن آمریکایی و اسرائیلی که جمهوری اسلامی ایران، محور جهاد و مقاومت و تمامی امت اسلامی ما را هدف قرار داده است، به منظور برپایی به اصطلاح «اسرائیل بزرگ» و تحت عنوان «تغییر خاورمیانه»، و در چارچوب حق مشروع امت ما در مقابله با طرح صهیونیستی و مجریان آن یعنی آمریکا و اسرائیل، و تأکید بر اهمیت همکاری ملتها و کشورهای منطقه در موضع حق، برای مقابله با تجاوز آمریکایی-اسرائیلی و طرح صهیونیستی و تلاش برای تحقق شکستی بزرگ برای آنان، و با استناد به موضع اصولی و اسلامی مردم یمن در همراهی با امت اسلامی خود و در برابر هرگونه تجاوز آمریکایی-اسرائیلی به هر کشور مسلمان، و با توجه به ادامه تجاوز دشمن آمریکایی و اسرائیلی علیه جمهوری اسلامی ایران، فلسطین، غزه، عراق و لبنان، در اجرای طرح صهیونیستی که تمامی امت را تهدید میکند؛
بنابراین، نیروهای مسلح یمن که بر حفظ ثبات امنیت منطقه و توقف تجاوز حساسیت دارند، موارد زیر را تأکید مینمایند:
اولاً: ضرورت پاسخ فوری دشمن آمریکایی و اسرائیلی به تلاشهای بینالمللی دیپلماتیک برای توقف تجاوز به ایران و کشورهای محور؛ چرا که این تجاوزی ستمگرانه، ظالمانه و غیرموجه است که به ثبات و امنیت در سطح جهانی و منطقهای آسیب میزند و به اقتصاد جهان لطمه میزند.
ثانیاً: ضرورت توقف فوری تجاوز به کشورهای مسلمان فلسطین، لبنان، ایران و عراق، و رفع محاصره ظالمانه یمن.
ثالثاً: ضرورت اجرای توافق غزه و وفاداری به تعهدات مندرج در آن، در مورد مطالبات انسانی و حقوق مشروع مردم فلسطین.
رابعاً: تأکید میکنیم که دستان ما بر روی ماشه برای مداخله نظامی مستقیم در هر یک از موارد زیر است:
· پیوستن هرگونه ائتلاف دیگری همراه با آمریکا و اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران و محور جهاد و مقاومت.
استفاده از دریای سرخ برای اجرای عملیات خصمانه از سوی آمریکا و اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران و علیه هر کشور مسلمان؛ که ما اجازه آن را نخواهیم داد.
· ادامه تشدید تنش علیه جمهوری اسلامی و محور جهاد و مقاومت، به گونهای که مقتضیات صحنه عملیات نظامی ایجاب کند.
خامساً: نیروهای مسلح یمن نسبت به هرگونه اقدام ظالمانهای که هدف آن تشدید محاصره علیه مردم یمن باشد، هشدار میدهند.
در پایان: تأکید میکنیم که عملیات نظامی ما دشمن اسرائیلی و آمریکایی را هدف قرار میدهد تا طرح صهیونیستی را ناکام بگذارد و هیچ ملت مسلمانی را هدف قرار نمیدهد.
و خداوند ما را بس است و نیکو وکیلی است، نیکو مولایی و نیکو یاوری است.
زنده باد یمن آزاد، سربلند و مستقل
و پیروزی از آن یمن و تمام آزادگان امت است.
صنعا، هشتم شوال ۱۴۴۷ هجری قمری
مطابق با ۲۷ مارس ۲۰۲۶ میلادی
صادر شده از سوی نیروهای مسلح یمن
🇮🇷@SyrianKhabar
روابط عمومی سپاه پاسداران اعلام کرد که ۶ فروند کشتی نظامی LCU تروریستهای آمریکایی که وظیفه عملیاتهای آبی خاکی و جابجایی تجهیزات و امکانات را دارند، در بندر الشیوخ واقع در دبی را با موشکهای کروز قدر ۳۸۰ غرق کرده است. این عملیات در ادامه عملیاتهای هوشمندانه و مدبرانه نیروی دریایی سپاه پاسداران برای انهدام تجهیزات و امکانات تروریستهای آمریکایی برای اقدامات آبی خاکی علیه سواحل و جزایر کشورمان انجام میشود.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⚫️تنگه ترامپ یا تنگه ملانیا
▪️ترامپ تنگه هم رمز را تنگه ترامپ خواند: «ایران باید تنگه ترامپ، یعنی تنگه هرمز را باز کند؛ اخبار جعلی حالا خواهند گفت که من این را اشتباهی گفتم. اشتباهی نیست!»
▪️اینجا که مشخص است تنگه هرمز است حالا اونجایی که اسمش را گذاشتید تنگه ترامپ ما اسمش را میگذاریم تنگه ملانیا که قبلاً توسط اپستین و کلی پورن استار دیگر مورد بهرهبرداری قرار گرفته بود.
▪️گوریل الدنگ جوری شلوار برایش تنگ شده که میداند کشش را از کجا باید بکشد که به صورت کریهاش اصابت نکند.... به اندازهای که خلیج مکزیک شد خلیج ترامپ به اندازهای که عربهای پاپتی خلیج فارس را کردند خلیج کذا، توام هرچه تنگش کنی چیزی از تنگه هرمز دستت را نخواهد گرفت.
▪️اینجا جایی است که ا اسمش را میگذاریم تنگه خر بگیر.... هر خری آمد یقهاش را خواهیم گرفت و پالانش را تفتیش خواهیم کرد و بعد هم ماهتحتش خواهیم زد که به هر طویلهای که دوست دارد برود. دنیا گرفتار خری شده که نصف حقش است.
🇮🇷@SyrianKhabar
▪️ترامپ تنگه هم رمز را تنگه ترامپ خواند: «ایران باید تنگه ترامپ، یعنی تنگه هرمز را باز کند؛ اخبار جعلی حالا خواهند گفت که من این را اشتباهی گفتم. اشتباهی نیست!»
▪️اینجا که مشخص است تنگه هرمز است حالا اونجایی که اسمش را گذاشتید تنگه ترامپ ما اسمش را میگذاریم تنگه ملانیا که قبلاً توسط اپستین و کلی پورن استار دیگر مورد بهرهبرداری قرار گرفته بود.
▪️گوریل الدنگ جوری شلوار برایش تنگ شده که میداند کشش را از کجا باید بکشد که به صورت کریهاش اصابت نکند.... به اندازهای که خلیج مکزیک شد خلیج ترامپ به اندازهای که عربهای پاپتی خلیج فارس را کردند خلیج کذا، توام هرچه تنگش کنی چیزی از تنگه هرمز دستت را نخواهد گرفت.
▪️اینجا جایی است که ا اسمش را میگذاریم تنگه خر بگیر.... هر خری آمد یقهاش را خواهیم گرفت و پالانش را تفتیش خواهیم کرد و بعد هم ماهتحتش خواهیم زد که به هر طویلهای که دوست دارد برود. دنیا گرفتار خری شده که نصف حقش است.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔴 اصابت یک جنگنده اف-۱۶ در آسمان ایران
🔹پس از انتشار اخباری از اصابت یک جنگنده آمریکایی در آسمان ایران، برخی رسانههای اسرائیلی گزارش کردند که یک جنگنده آمریکایی F-16 اکنون در حال فرود اضطراری در عربستان سعودی است. همانگونه که در طول روزهای گذشته به شما وعده داده بودم روند انهدام هواگردهای دشمن در ابعاد وسیعتر و گستردهتر در جریان است و شما شاهد اخباری خواهید بود که نشان میدهد آسمان ایران برای فعالیت دشمن کاملاً ناامن است.
🇮🇷@SyrianKbabar
🔹پس از انتشار اخباری از اصابت یک جنگنده آمریکایی در آسمان ایران، برخی رسانههای اسرائیلی گزارش کردند که یک جنگنده آمریکایی F-16 اکنون در حال فرود اضطراری در عربستان سعودی است. همانگونه که در طول روزهای گذشته به شما وعده داده بودم روند انهدام هواگردهای دشمن در ابعاد وسیعتر و گستردهتر در جریان است و شما شاهد اخباری خواهید بود که نشان میدهد آسمان ایران برای فعالیت دشمن کاملاً ناامن است.
🇮🇷@SyrianKbabar
در همین حال دقایقی پیش دو رگبار موشکی از ایران با هدف زدن تاسیسات و تجهیزات دشمن یهودی به مراکز مختلفی در صحرای نقب شلیک شد.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
🔴اعتراف وال استریت ژورنال به خسارت سنگین تروریستهای آمریکایی در پایگاه گدازاده سلطان
🔻روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال که قبلاً نیز خبر انهدام ۶ فروند تانکر سوخت رسان تروریستهای آمریکایی در پایگاه گدازاد سلطان در شرق ریاض را تایید کرده بود، حالا نیز با موفقیت آمیز اعلام کردن حمله یران به این پایگاه از زخمی شدن تعدادی از تروریستهای آمریکایی خبر داده که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.
🔻در این خبر همچنین تاکید شده که چند هواپیمای سوخترسان نیز در این حمله ترکیبی دچار آسیب شدهاند (این هم مثل زخمیهایی است که حال برخیها وخیم گزارش شده؛ شما بخوانید دست کم ۴ انهدام و ۴ آسیب جدی که دست کمی از انهدام ندارد) اما هیچ تاییدی و تاکیدی بر انهدام اکسهای موجود در این پایگاه و جنگندههای حاضر در آن نشده است.
🔻این را باید آگاه باشید که با از دست رفتن هر سوخت رسان آمریکایی، توان عملیاتی دشمن به شدت دچار مشکل میشود و قابلیت جایگزینی این سوخترسانها به دلایل مختلف آسان نیست. بر اساس برخی آمارها تا امروز دست کم ۵ سوخترسان آمریکایی در عملیاتهای مختلف از دست رفتهاند (یا به صورت کامل منهدم شده یا اینکه غیر عملیاتی شدهاند)؛که با توجه به سیاست ایران در تداوم حمله به مراکز استقرار این هواگردها باید منتظر تلفات بیشتر هم بود.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔻روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال که قبلاً نیز خبر انهدام ۶ فروند تانکر سوخت رسان تروریستهای آمریکایی در پایگاه گدازاد سلطان در شرق ریاض را تایید کرده بود، حالا نیز با موفقیت آمیز اعلام کردن حمله یران به این پایگاه از زخمی شدن تعدادی از تروریستهای آمریکایی خبر داده که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.
🔻در این خبر همچنین تاکید شده که چند هواپیمای سوخترسان نیز در این حمله ترکیبی دچار آسیب شدهاند (این هم مثل زخمیهایی است که حال برخیها وخیم گزارش شده؛ شما بخوانید دست کم ۴ انهدام و ۴ آسیب جدی که دست کمی از انهدام ندارد) اما هیچ تاییدی و تاکیدی بر انهدام اکسهای موجود در این پایگاه و جنگندههای حاضر در آن نشده است.
🔻این را باید آگاه باشید که با از دست رفتن هر سوخت رسان آمریکایی، توان عملیاتی دشمن به شدت دچار مشکل میشود و قابلیت جایگزینی این سوخترسانها به دلایل مختلف آسان نیست. بر اساس برخی آمارها تا امروز دست کم ۵ سوخترسان آمریکایی در عملیاتهای مختلف از دست رفتهاند (یا به صورت کامل منهدم شده یا اینکه غیر عملیاتی شدهاند)؛که با توجه به سیاست ایران در تداوم حمله به مراکز استقرار این هواگردها باید منتظر تلفات بیشتر هم بود.
🇮🇷@SyrianKhabar
✴️جان مادرتان این بنگریان را غیر عملیاتی کنید
🔸عزیزان من همان گونه که گدازاده سلطان را غیر عملیاتی کردید، این بنگوریون گور به گوری را هم غیر عملیاتی کنید... نگاه کنید چند سوخت رسان در آسمان سوریه، عراق، اردن فلسطین اشغالی و دریای مدیترانه در حال پرواز است؟! تا زمانی که بنگوریون فعال باشد حملات هوایی دشمن نیز در جریان خواهد بود. پس اگر از من میشنوید به جای اینکه در یک روز چند پایگاه را بزنید تمام توان خود را تجمیع کرده و در یک شب و در یک لحظه این پایگاه را به شکلی بزنید که دیگر نتواند عملیات کند...
🔸در طول ۴ هفته گذشته بارها و بارها این خواهش و تمنا را از عزیزان داشتم و هرچند که زحمات بسیاری میکشند اما باید به شکلی اینجا زده شود که هر دو سه ساعت یک بار موشک سنگین به آنجا بخورد و قدرت عملیات و پرواز را از دست بدهند...
🇮🇷
@SyrianKhabar
🔸عزیزان من همان گونه که گدازاده سلطان را غیر عملیاتی کردید، این بنگوریون گور به گوری را هم غیر عملیاتی کنید... نگاه کنید چند سوخت رسان در آسمان سوریه، عراق، اردن فلسطین اشغالی و دریای مدیترانه در حال پرواز است؟! تا زمانی که بنگوریون فعال باشد حملات هوایی دشمن نیز در جریان خواهد بود. پس اگر از من میشنوید به جای اینکه در یک روز چند پایگاه را بزنید تمام توان خود را تجمیع کرده و در یک شب و در یک لحظه این پایگاه را به شکلی بزنید که دیگر نتواند عملیات کند...
🔸در طول ۴ هفته گذشته بارها و بارها این خواهش و تمنا را از عزیزان داشتم و هرچند که زحمات بسیاری میکشند اما باید به شکلی اینجا زده شود که هر دو سه ساعت یک بار موشک سنگین به آنجا بخورد و قدرت عملیات و پرواز را از دست بدهند...
🇮🇷
@SyrianKhabar
در همین حال از طویله ابوظبی خبر میرسد که حملات موشکی و پهپادی به آنجا در جریان است و وزارت دفاع اولاد زاید بیانیه داده که در حال «تعامل» با پهپادها و موشکها است و وقتی میگوید در حال تعامل است یعنی اینکه هیچ غلطی نمیتواند کند و فقط دارد نگاه میکند که به کجا میخورد...
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
⚫️لندینگرافتهای آمریکا در امارات مورد اصابت قرار گرفتند!
✔️روابط عمومی سپاه اعلام کرد:
▪️در موج ۸۴ عملیات وعده صادق ۴، نیروی دریایی سپاه با استفاده از موشکهای بالستیک و کروز قدر ۳۸۰ شش لندینگرافت رزمی LCU امریکا در بندر الشیوخ را مورد اصابت قرار داد. بر اساس گزارش میدانی ۳ فروند از این شناورها بعد از اصابت غرق شده و مابقی در آتش در حال سوختن است.
▪️همچنین تجهیزات تاکتیکی و سربازان آمریکایی در بندر الشُّیوخ و سواحل و بندر دبی، مورد حمله دقیق قرار گرفتند.
▪️همزمان با این عملیات، مراکز تجمع افسرانِ تروریست یگان پهپادی امریکا در ساحل و یکی از هتل های دبی، با استفاده از پهپادهای انتحاری مورد هدف قرار گرفتند.
🇮🇷@SyrianKhabar
✔️روابط عمومی سپاه اعلام کرد:
▪️در موج ۸۴ عملیات وعده صادق ۴، نیروی دریایی سپاه با استفاده از موشکهای بالستیک و کروز قدر ۳۸۰ شش لندینگرافت رزمی LCU امریکا در بندر الشیوخ را مورد اصابت قرار داد. بر اساس گزارش میدانی ۳ فروند از این شناورها بعد از اصابت غرق شده و مابقی در آتش در حال سوختن است.
▪️همچنین تجهیزات تاکتیکی و سربازان آمریکایی در بندر الشُّیوخ و سواحل و بندر دبی، مورد حمله دقیق قرار گرفتند.
▪️همزمان با این عملیات، مراکز تجمع افسرانِ تروریست یگان پهپادی امریکا در ساحل و یکی از هتل های دبی، با استفاده از پهپادهای انتحاری مورد هدف قرار گرفتند.
🇮🇷@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تلاش ناکام موشکهای پاتریوت آمریکایی برای رهگیری موشکهای ایرانی؛ تقریبا کلی موشک پاتریوت در آسمان منهدم شدند بدون اینکه بتوانند موشک مد نظر را رهگیری کنند و آن موشک نیز با موفقیت پایگاه تروریستهای آمریکایی را هدف قرار داد و منهدم کرد.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
🔹حزبالله: پس از رصد تحرکات یک گروه از نظامیان دشمن اسرائیلی در بیدر الفقعانی در شهر الطیبه که به سمت پایین به سوی مسیر رودخانه لیتانی در منطقه بیدر النهر پیش میرفت، مجاهدان مقاومت اسلامی آن را به کمین آتشین محکمی کشاندند و با سلاحهای راکتی، توپخانهای و پهپادهای انتحاری به آن حمله کردند.
🔹منطقه کمین به نقطهای برای قتلعام تبدیل شد که منجر به تعداد زیادی کشته و زخمی در صفوف دشمن شد که در حال حاضر در حال عقبنشینی کشتهها و زخمیهای خود تحت پوشش آتش و دود شدید هستند، در حالی که بالگردها مجروحان را از منطقه بیدر الفقعانی تخلیه میکنند. عملیات مقابله تا لحظه صدور این بیانیه همچنان ادامه دارد.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔹منطقه کمین به نقطهای برای قتلعام تبدیل شد که منجر به تعداد زیادی کشته و زخمی در صفوف دشمن شد که در حال حاضر در حال عقبنشینی کشتهها و زخمیهای خود تحت پوشش آتش و دود شدید هستند، در حالی که بالگردها مجروحان را از منطقه بیدر الفقعانی تخلیه میکنند. عملیات مقابله تا لحظه صدور این بیانیه همچنان ادامه دارد.
🇮🇷@SyrianKhabar
دبی و ابوظبی زیر بار حملات سنگین موشکی و پهپادی نیروهای مسلح کشورمان همچنان میلرزند. در پاسخ به جنایت تروریستهای آمریکایی و یهودی که عمدتاً از پایگاههای ین مناطق انجام میشود، به شکل سنگین و گستردهای پایگاههای تروریستها در منطقه زیر آتش قرار گرفته است.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شکست سامانه مسخره پاتریوت در برابر موشک قدرتمند ایرانی... با وجود شلیکهای متعدد و پی در پی از سامانه پاتریوت اما موشک با قدرت و دقت هدف خود را منهدم کرد که شاهد بروز آتش سوزی در آنجا هستید. در طول یکی دو ساعت گذشته دهها انفجار گسترده و سنگین جزیره منامه و پایگاهها و مواضع تروریستهای آمریکایی در این منطقه به ویژه پایگاه جفیر را در هم کوبیده است.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
به نظر شما این هواپیمای سی ۱۷ گلوب مستر قطری چه چیزی از پایگاه هوایی رامشتاین آلمان به قطر آورده است؟! جز آنکه این هواپیما در حال نقل و انتقال تجهیزات و تسلیحات مورد نیاز تروریستهای آمریکایی برای ادامه جنگ با ایران است؟! چرا باید هواپیماهای ترابری قطری همچنان در حال پرواز باشند؟! قطر که با ما فاصلهای ندارد تمام داراییهای هوایی اش باید تا الان نابود شده و هیچ چیزی از آن باقی نمانده باشد. این انتظار زیادی نیست که دوستان ما بتوانند نیروی هوایی قرضی و اجارهای قطر که بخواهد خودی نشان دهد را به شکلی بزنند که دیگر هیچ وقت هوس خودنمایی به این شکل به سرش نزند....
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
دشمن برای تخلیه کشتار و زخمیهای خود در کمین رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان تا این لحظه سه سه بالگرد را وارد منطقه کرده است. ساعتی پیش رسانههای رژیم از وقوع یک حادثه خیلی سخت (همان کمینی که بالا خدمت شما گفتم) در داخل مرزهای لبنان خبر داده بودند و حزب الله نیز بیانی داد که یک تیم از تروریستهای صهیونیست را به داخل کشیده و آنها را زیر ضربات کوبنده خود قرار داده است. در همین حال یگانه پدافندی مقاومت نیز به سمت این بالگردها موشک شلیک کرده و باعث شده تا اوضاع برای دشمن بسیار پیچیدهتر شود.... هرچند دشمن استاد سانسور است اما در بیانیه حزب الله آمده بود که تعداد زیادی از نظامیان تروریست دشمن کشته و زخمی شدهاند...
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
در حالی که منابع رژیم صهیونیستی ادعا میکنند که موشک شلیک شده از سمت یمن را رهگیری کردهاند و یمنیها برای نخستین بار در این جنگ مشارکت عملیاتی داشتهاند، از ساعتی پیش مقاومت اسلامی عراق تمام پایگاههای هوایی در اردن را زیر آتش گرفته است. دست کم ۵ پایگاه هوایی در سراسر اردن زیر آتش پهپادها و موشکهای مقاومت عراق قرار دارند و این در حالیست که مقاومت عراق در حمله به واضع تروریستهای آمریکایی در کویت نیز مشارکت دارد. در همین حال حزب الله حملات خود علیه دشمن را به شدت تشدید کرده و عملیات مشترک پهپادی و راکتی علیه رژیم را با قدرت و شدت هرچه بیشتر انجام میدهد.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴انصار الله رسما ورود به جنگ و اجرای اولین عملیات خود را اعلام کرد
🔻نیروهای مسلح یمن در بیانیهای اعلام کردند در چارچوب اجرای مفاد بیانیه پیشین خود درباره مداخله مستقیم نظامی در حمایت از جمهوری اسلامی ایران و جبهههای مقاومت در لبنان، عراق و فلسطین، نخستین عملیات نظامی خود را انجام دادهاند.
🔻در این بیانیه آمده است که در پی تداوم تشدید درگیریهای نظامی، هدف قرار گرفتن زیرساختها و ارتکاب جنایات و کشتارها علیه مردم لبنان، ایران، عراق و فلسطین، نیروهای مسلح یمن با توکل به خداوند، اولین عملیات خود را با شلیک یک دسته موشکهای بالستیک اجرا کرد.
🔻یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود که این حمله اهداف نظامی حساس متعلق به "اسرائیل" را در جنوب فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.
🔻وی همچنین اعلام کرد که این عملیات همزمان با عملیاتهای قهرمانانه ایران و حزب الله لبنان انجام شده و با موفقیت به اهداف تعیین شده دست یافته است.
🔻در پایان این بیانیه تاکید شده است که عملیاتهای نظامی یمن تا تحقق اهداف اعلام شده و تا زمانی که تجاوز علیه تمامی جبهههای مقاومت متوقف گردد، ادامه خواهد داشت.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔻نیروهای مسلح یمن در بیانیهای اعلام کردند در چارچوب اجرای مفاد بیانیه پیشین خود درباره مداخله مستقیم نظامی در حمایت از جمهوری اسلامی ایران و جبهههای مقاومت در لبنان، عراق و فلسطین، نخستین عملیات نظامی خود را انجام دادهاند.
🔻در این بیانیه آمده است که در پی تداوم تشدید درگیریهای نظامی، هدف قرار گرفتن زیرساختها و ارتکاب جنایات و کشتارها علیه مردم لبنان، ایران، عراق و فلسطین، نیروهای مسلح یمن با توکل به خداوند، اولین عملیات خود را با شلیک یک دسته موشکهای بالستیک اجرا کرد.
🔻یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود که این حمله اهداف نظامی حساس متعلق به "اسرائیل" را در جنوب فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.
🔻وی همچنین اعلام کرد که این عملیات همزمان با عملیاتهای قهرمانانه ایران و حزب الله لبنان انجام شده و با موفقیت به اهداف تعیین شده دست یافته است.
🔻در پایان این بیانیه تاکید شده است که عملیاتهای نظامی یمن تا تحقق اهداف اعلام شده و تا زمانی که تجاوز علیه تمامی جبهههای مقاومت متوقف گردد، ادامه خواهد داشت.
🇮🇷@SyrianKhabar
⚫️انهدام دو مخفیگاه تروریستهای آمریکایی در دبی با ۵۰۰ کشته و زخمی
✔️سخنگوی ستاد مرکزی «خاتمالانبیاء»:
➖قبلاً هشدار داده بودیم که ارتش متجاوز آمریکا به دلیل حمله شدید نیروهای مسلح و نابودی پایگاههایش در منطقه، فرار کرده و خارج از پایگاههای خود مخفی شده است.
➖در ساعات گذشته، دو مخفیگاه آنها شناسایی شده است؛ در مخفیگاه اول بیش از ۴۰۰ نفر و در مخفیگاه دوم بیش از ۱۰۰ نفر در دبی پنهان شده بودند. این دو محل شناسایی و با موشکها و پهپادهای دقیق متعلق به نیروی هوافضا و نیروی دریایی سپاه پاسداران هدف قرار گرفتند که منجر به خسارات سنگینی در صفوف آنها شد.
➖از چند ساعت پیش، آمبولانسها در حال انتقال کشتهها و مجروحان از فرماندهان و سربازان آمریکایی هستند.
➖ترامپ و فرماندهان ارتش آمریکا باید به خوبی درک کنند که منطقه به گورستان سربازان آمریکایی تبدیل خواهد شد و چارهای جز تسلیم اراده خداوند و اراده مردم قهرمان و رزمندگان شجاع اسلام نخواهند داشت.
🇮🇷@SyrianKhabar
✔️سخنگوی ستاد مرکزی «خاتمالانبیاء»:
➖قبلاً هشدار داده بودیم که ارتش متجاوز آمریکا به دلیل حمله شدید نیروهای مسلح و نابودی پایگاههایش در منطقه، فرار کرده و خارج از پایگاههای خود مخفی شده است.
➖در ساعات گذشته، دو مخفیگاه آنها شناسایی شده است؛ در مخفیگاه اول بیش از ۴۰۰ نفر و در مخفیگاه دوم بیش از ۱۰۰ نفر در دبی پنهان شده بودند. این دو محل شناسایی و با موشکها و پهپادهای دقیق متعلق به نیروی هوافضا و نیروی دریایی سپاه پاسداران هدف قرار گرفتند که منجر به خسارات سنگینی در صفوف آنها شد.
➖از چند ساعت پیش، آمبولانسها در حال انتقال کشتهها و مجروحان از فرماندهان و سربازان آمریکایی هستند.
➖ترامپ و فرماندهان ارتش آمریکا باید به خوبی درک کنند که منطقه به گورستان سربازان آمریکایی تبدیل خواهد شد و چارهای جز تسلیم اراده خداوند و اراده مردم قهرمان و رزمندگان شجاع اسلام نخواهند داشت.
🇮🇷@SyrianKhabar
اخبار سوریه
⚫️انهدام دو مخفیگاه تروریستهای آمریکایی در دبی با ۵۰۰ کشته و زخمی ✔️سخنگوی ستاد مرکزی «خاتمالانبیاء»: ➖قبلاً هشدار داده بودیم که ارتش متجاوز آمریکا به دلیل حمله شدید نیروهای مسلح و نابودی پایگاههایش در منطقه، فرار کرده و خارج از پایگاههای خود مخفی شده…
🔸نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که روز گذشته نیز تروریستهای آمریکایی تلفات بیسابقه متحمل شدند. هذیان گویی شب گذشته ترامپ و حیرت رسانههای غربی از اشراف سنگین و بیسابقه اطلاعاتی ایران بر تحرکات دشمن آمریکایی، دیگر موضوعی نیست که قابل پنهان شدن باشد روز گذشته روریستهای آمریکایی در جزیره بوبیان صدها کشته و زخمی دادند و این در حالیست که در ۲۴ ساعت گذشته بر اساس برخی برآوردها و آمارهای متقن و مستند، بیش از ۱۵۰۰ تروریست نایتکار آمریکایی در مناطق مختلف و در حملات متعدد نابود شدهاند و این روند تا شکست کامل دشمن و انقیاد آمریکای جنایتکار با تمام توان ادامه پیدا خواهد کرد.
🔸حملات دقیق و حساب شده موشکی و پهپادی نیروهای مسلح کشورمان به دشمن آمریکایی و مواضع اشغال شده آنها در سطح منطقه فقط گوشه کوچک از توانایی بزرگ ملت شجاع و نیروهای مسلح مقتدر و تاریخ ساز ایران است. دورانی که نظامیان جنایتکار آمریکایی در پایگاههایشان در منطقه دهها را بمب گذاری میکردند و زنان و کودکان بیگناه را میکشتند و تقاص پس نمیدادند گذشته است، روزگار جدیدی و دنیای نوینی در حال شکل گیری است.
🔸جهان باید به موشک و پهپاد و مشت آهنین و پولادین فرزندان ایران عادت کند، سالها پیش تاکید کردند که هدف اصلی و نهایی ما از این نبرد بیرون راندن استعمارگران غربی از منطقه پس از ۵۰۰ سال غارت و چپاول و جنگ است. آنها باید بدانند که قدرت جدیدی در جهان شکل گرفته است، قدرتی مبتنی بر ایمان ایرانی و اسلامی و بر مکتب حسینی که قرار است دنیا را از فساد و تباهی که صهیونیسم و یهودیت گستراندهاند نجات دهد.
🔸این تلفات و این خسارتهایی که تروریستهای آمریکایی متحمل میشوند همان درد خاورمیانه جدید است... این اتفاقاتی که در منطقه دارد روی میدهد فقط گوشه کوچکی از وقایع بزرگیست که جهان را در خواهد نوردید و همه ناچار باید آن را بپذیرند. آمریکا شکست خورده و هر روز که اصرار کند عمق شکستش بیشتر خواهد شد هیچ راه فراری وجود ندارد، حاکم و ارباب منطقه ما هستیم و این ما هستیم که تعیین میکنیم چگونه باید در منطقه حکمرانی کرد... ققنوس از خاکستر برخاسته است به این راه من ماهها پیشتر وعده داده بودم...
🇮🇷@SyrianKhabar
🔸حملات دقیق و حساب شده موشکی و پهپادی نیروهای مسلح کشورمان به دشمن آمریکایی و مواضع اشغال شده آنها در سطح منطقه فقط گوشه کوچک از توانایی بزرگ ملت شجاع و نیروهای مسلح مقتدر و تاریخ ساز ایران است. دورانی که نظامیان جنایتکار آمریکایی در پایگاههایشان در منطقه دهها را بمب گذاری میکردند و زنان و کودکان بیگناه را میکشتند و تقاص پس نمیدادند گذشته است، روزگار جدیدی و دنیای نوینی در حال شکل گیری است.
🔸جهان باید به موشک و پهپاد و مشت آهنین و پولادین فرزندان ایران عادت کند، سالها پیش تاکید کردند که هدف اصلی و نهایی ما از این نبرد بیرون راندن استعمارگران غربی از منطقه پس از ۵۰۰ سال غارت و چپاول و جنگ است. آنها باید بدانند که قدرت جدیدی در جهان شکل گرفته است، قدرتی مبتنی بر ایمان ایرانی و اسلامی و بر مکتب حسینی که قرار است دنیا را از فساد و تباهی که صهیونیسم و یهودیت گستراندهاند نجات دهد.
🔸این تلفات و این خسارتهایی که تروریستهای آمریکایی متحمل میشوند همان درد خاورمیانه جدید است... این اتفاقاتی که در منطقه دارد روی میدهد فقط گوشه کوچکی از وقایع بزرگیست که جهان را در خواهد نوردید و همه ناچار باید آن را بپذیرند. آمریکا شکست خورده و هر روز که اصرار کند عمق شکستش بیشتر خواهد شد هیچ راه فراری وجود ندارد، حاکم و ارباب منطقه ما هستیم و این ما هستیم که تعیین میکنیم چگونه باید در منطقه حکمرانی کرد... ققنوس از خاکستر برخاسته است به این راه من ماهها پیشتر وعده داده بودم...
🇮🇷@SyrianKhabar