اخبار سوریه
پایگاه قسرک در حومه حسکه در شمال سوریه یکی از اماکن استقرار و گسترش تروریستهای آمریکایی است، دقایقی پیش هدف چندین پهپاد انهدامی قرار گرفت و در هم کوبیده شد. آمریکاییها از پایگاههای متعددی در سوریه استفاده میکنند و روز گذشته نیز تروریستهای جولانی برای…
برای دومین بار پایگاه تروریستهای آمریکایی در قصررک در حومه حسکه هدف حملات پهپادهای انهدامی قرار گرفت. منابع وابسته به رژیم تروریست و مزدور جولانی میگویند که این پهپادها از عراق به پرواز درآمده بودند...
@SyrianKhabar
@SyrianKhabar
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔴تحقیر ترامپ و دیگر مقامات آمریکایی توسط نیروهای مسلح ایران
🔻ستاد مرکزی خاتمالانبیا: رئیسجمهور ایالات متحده فردی ناپایدار و دروغگو است که به مردم آمریکا، اروپا و کشورهای جهان، بهویژه کشورهای منطقه غرب آسیا، آسیبهای زیادی وارد کرده است.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔻ستاد مرکزی خاتمالانبیا: رئیسجمهور ایالات متحده فردی ناپایدار و دروغگو است که به مردم آمریکا، اروپا و کشورهای جهان، بهویژه کشورهای منطقه غرب آسیا، آسیبهای زیادی وارد کرده است.
🇮🇷@SyrianKhabar
IMG_6718.MP4
23.7 MB
عشاق المنون... سلام بر غزه هاشم سلام بر بیت حانون و سلام بر تمام مردانی که ایستاده شهید شدند تا ما همچنان بایستیم و نبرد را تا لحظه آخر ادامه دهیم....
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در حالی که اصل نبردها میان مقاومت اسلامی لبنان و تروریستهای صهیونیستی در خطوط مرزی فلسطین و لبنان ادامه دارد، اما مقاومت بر اساس یک برنامه منسجم و منظم برای انهدام زیرساختهای نظامی و اقتصادی رژیم گام برداشته و روزانه برخی از آنها را با موشکهای تاکتیکی هدف قرار میدهد. در اینجا نیز با استفاده از موشکهای ۳۰۲ میلیمتری به کارخانجات بودیانوف در نزدیکی عکا حمله میکند که به دلیل ضعف در ساختار پدافندی دشمن این موشکها معمولاً با موفقیت اصابت میکنند. حتی اصابت یک تیر موشکها نیز برای ایجاد مشکل در خط تولید کفایت میکند.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
✴️انهدام آواکس و تصویربرداری ماهوارهای از آن؛ پیامی بسیار روشن و تروریستهای آمریکایی
🔸این هم تصویر ماهوارهای از پیش و پس از انهدام آواکس تروریستهای آمریکایی در پایگاه گدازاده سلطان در منطقه الخرج در شرق ریاض پایتخت آل سعود. این اولین بار نیست که پرندههای گران قیمت آمریکایی با آتش موشکها و پهپادهای ایرانی منهدم میشود؛ تاکنون دهها فروند از این هواگردها در مناطقی بسیار دور که تروریستهای آمریکایی فکر میکردند ایران هیچ وقت توانایی دسترسی به آنها را ندارد روی زمین منهدم شده است و این موضوع باعث سردرگمی مطلق فرماندهان بزدل و دور از صحنه آمریکا شده است.
🔸انهدام این هواپیمای گران قیمت که تروریستهای آمریکایی حالا فقط ۱۴ فروند از آن را دارند (دو فروند در این پایگاه از بین رفته که تصویر یکی را منتشر کردند و آن یکی که در آشیانه بود را هنوز منتشر نکردند) چنان برای آمریکاییها دردناک و غیر قابل باور و فهم بوده که برای توجیه شکست خود در فاظت از این هواپیماها و دست کم گرفتن توانمندی ایران شروع به مزخرف بافتن کردهاند.
🔸شاید آنها هیچ وقت باور نمیکردند که موشکهای ایرانی چنان دقیق باشد که در این فاصله دقیقاً بزند و رادار آواکس را منهدم کند تا پیامی روشن و واضح به اشغالگران صلیبی دهد که فرزندان ایران دستانشان چنان پر است که میتوانند هر هدفی را در روی زمین نابود کنند. حالا رسانههای آمریکایی دوره افتاده و در مورد زدن این آواکس و سوخترسانهای آمریکایی روضه میخوانند و انگشت اتهام را به سمت روسیه گرفتهاند در حالی که توانمندی خود ایران به شکلی است که نها را حیرت زدهتر خواهد کرد.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔸این هم تصویر ماهوارهای از پیش و پس از انهدام آواکس تروریستهای آمریکایی در پایگاه گدازاده سلطان در منطقه الخرج در شرق ریاض پایتخت آل سعود. این اولین بار نیست که پرندههای گران قیمت آمریکایی با آتش موشکها و پهپادهای ایرانی منهدم میشود؛ تاکنون دهها فروند از این هواگردها در مناطقی بسیار دور که تروریستهای آمریکایی فکر میکردند ایران هیچ وقت توانایی دسترسی به آنها را ندارد روی زمین منهدم شده است و این موضوع باعث سردرگمی مطلق فرماندهان بزدل و دور از صحنه آمریکا شده است.
🔸انهدام این هواپیمای گران قیمت که تروریستهای آمریکایی حالا فقط ۱۴ فروند از آن را دارند (دو فروند در این پایگاه از بین رفته که تصویر یکی را منتشر کردند و آن یکی که در آشیانه بود را هنوز منتشر نکردند) چنان برای آمریکاییها دردناک و غیر قابل باور و فهم بوده که برای توجیه شکست خود در فاظت از این هواپیماها و دست کم گرفتن توانمندی ایران شروع به مزخرف بافتن کردهاند.
🔸شاید آنها هیچ وقت باور نمیکردند که موشکهای ایرانی چنان دقیق باشد که در این فاصله دقیقاً بزند و رادار آواکس را منهدم کند تا پیامی روشن و واضح به اشغالگران صلیبی دهد که فرزندان ایران دستانشان چنان پر است که میتوانند هر هدفی را در روی زمین نابود کنند. حالا رسانههای آمریکایی دوره افتاده و در مورد زدن این آواکس و سوخترسانهای آمریکایی روضه میخوانند و انگشت اتهام را به سمت روسیه گرفتهاند در حالی که توانمندی خود ایران به شکلی است که نها را حیرت زدهتر خواهد کرد.
🇮🇷@SyrianKhabar
در حالی که این خبر را به شما بدهم که در نبردهای سنگین و بیسابقه میان رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان و تروریستهای یهودی در جنوب لبنان تا این لحظه ۵ دستگاه تانک اشغالگران متجاوز بیوطن منهدم شده است، از ایران گزارش میرسد که یک رگبار جدید موشکی که سومین رگبار از صبح امروز به شمار میرود در راه رسیدن به اراضی اشغالی است...
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
در حالی که میخواستم مراکز اصابت موشک را برای شما بازنشر کنم سایت آلرت رژیم مدام در حال به روز رسانی مناطق مورد اصابت بود... منطقه مورد اصابت تل آویو تا جنوب و س غربی را در بر میگیرد و باید منتظر موشکهای متعدد و متفاوتی بود که میتوانند به سادگی از سد سامانههای پدافندی باقیمانده رژیم عبور کنند...
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
به نظر با دو رگبار موشکی مواجه هستیم که در دو نوبت به سمت اراضی اشغالی روانه شدند. رسانای رژیم صهیونیستی از انفجارهای دیوانه وار در مرکز اراضی اشغالی خبر میدهند. خدا را چه دیدی شاید دانشگاه تلآویو یا هرتزلیا با موشکهای ۲ تنی در حال کوبیده شدن باشند. در بیانیهای که شب گذشته قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا منتشر کرد به تروریستهای آمریکایی هشدار داد که اگر تا ساعت ۱۲ ظهر به وقت محلی از جنایت صهیونیستها در حمله به مراکز دانشگاهی اعلام برائت نکرده و آن را محکوم نکند، دانشگاههای آمریکایی در منطقه نیز هدف قرار خواهند گرفت.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
از قرار معلوم موشکها بر سر راه خود برای رسیدن به اراضی اشغالی سری هم به پایگاههای تروریستهای آمریکایی و اولاد حسین گدا در اردن زدهاند. منابع خبری از صدای انفجارهای سنگین در پایتخت اردن بر میدهند. این در حالیست که یک رگبار جدید موشکی هم از ایران تا لحظاتی دیگر به اراضی اشغالی میرسد بنابراین دعا کنید.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
در حالی که رگبار جدید موشکی که قرار است شمال اراضی اشغالی برای پشتیبانی از مقاومت حزب الله باشد در حال رسیدن به موجودیت غاصب است، منابع خبری از رگبار بعدی خبر میدهند که آن هم شلیک شده و در آسمان است و در انتظار رسیدن به نقطه دیگر در فلسطین اشغال شده است.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
این بار نوبت حیفا و مناطق شمالی اراضی اشغالی است که زیر بار موشکهای ایرانی کمر خم کنند...
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
موشک پشت موشک در حال شلیک شدن است و دشمن صهیونیستی سرگشته و حیرت زده از حجم این موشکها و اصابت آنها فقط در حال به روز رسانی مکانهای احتمالی اصابت موشک است که این هم فایدهای نخواهد داشت.... دشمن سامانههای پدافندی خاصی برایش باقی نمانده و موشکهای ایرانی با قدرت و دقت هر آنچه را که هدفگذاری کرده باشند در هم میکوبند.
باید دید آیا مقاومت اسلامی لبنان نیز همزمان با رسیدن موشکهای ایرانی دست به شلیک شده یا نه. که معمولاً این کار را میکند.
🇮🇷@SyrianKhabar
باید دید آیا مقاومت اسلامی لبنان نیز همزمان با رسیدن موشکهای ایرانی دست به شلیک شده یا نه. که معمولاً این کار را میکند.
🇮🇷@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ویدیویی از موج ۸۶ شلیک موشکهای سنگین سوخت مایع و همچنین پهپادهای انهدامی شاهد ۱۳۶ از لانچرهای ۴ فروندی قطعه آن مراکز و مواضع دشمن در سراسر غرب آسیا با قدرت در هم کوبیده شد... این موج همچنان ادامه دارد و شلیکهای بعدی آن برای انهدام زیرساختها و پایگاههای تروریستهای یهودی صلیبی و منافقان عرب به امید خدا انجام خواهد شد.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
اولاد زاید میگویند امروز و تا این لحظه با ۱۶ موشک بالستیک و ۴۲ پهپادی که از ایران آمدهاند مقابله کردهاند؟! اینکه چگونه و با چه وسیلهای مقابله کردهاند مشخص نیست ولی دیوار ادعا بلند و زبان حاشا دراز... بعد هم آوردهاند که از ابتدای جنگ با ۴۱۴ موشک بالستیک ۱۶ موشک کروز و ۱۹۱۴ پهپاد مقابله کردهاند؟! این در حالی است که همین الان که این پست را مینویسم انفجارهایی شدیدی مناطق مختلف امارات را به لرزه درآورده است. اربابشان یعنی صهیونیستها توان مقابله با موشکهای ایرانی را ندارد و بعد این پاپتیهای مزدور و منافق ادعای گندهتر از دهانشان میکند.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
وقتی میگویم این عربهای منافق و دورو و مزور باید نابود شوند به همین دلیل است؛ این انور قشقرق را نگاه کنید؛ پدر سوخته فکر میکرد ارباب آمریکاییش که بیاید ایران دیگر نابود میشود و شکست خواهد خورد و اینها میتوانند توهمات چند چند دهه خود در مورد جزایر و سواحل ایران را عملی کنند اما مشت محکم به جانانهای که از فرزندان این آب و خاک خوردند چنان دردناک بوده که طرف را وادار به هذیان گویی و مزخرف نویسی کرده است.
البته که مهم نیست این کره خر چه میگوید، چون که خر بزرگ که اربابش محمد بن زاید باشد را به زودی زین و پالان میکنیم و در منطقه میگردانیم تا بداند مزدوری و نوکری یعنی چه. این مزدوران شناسنامهدار و این منافقهای درجه یک که پایگاه و پناهگاه به تروریستهای آمریکایی داده بودند تا به ایران حمله کنند و آنها نیز سهمشان را از این جنگ بگیرند حالا که دیدند ارباب آمریکاییشان چپ و راست شده و چک افسری خورده به هذیان گویی افتاده و مزخرف میبافد...
ما یک حساب تسویه نشده با همین مردک پفیوز و آن عبدالله شکم گنده داریم که از این به بعد حد و حساب خودشان را بدانند و روزی ۱۰ بار برای عرض ادب و غلط کردن دم دستشوییهای جزیره بوموسی در صف بایستند. من باورم این است که آنها از آن روز میترسند.
🇮🇷@SyrianKhabar
البته که مهم نیست این کره خر چه میگوید، چون که خر بزرگ که اربابش محمد بن زاید باشد را به زودی زین و پالان میکنیم و در منطقه میگردانیم تا بداند مزدوری و نوکری یعنی چه. این مزدوران شناسنامهدار و این منافقهای درجه یک که پایگاه و پناهگاه به تروریستهای آمریکایی داده بودند تا به ایران حمله کنند و آنها نیز سهمشان را از این جنگ بگیرند حالا که دیدند ارباب آمریکاییشان چپ و راست شده و چک افسری خورده به هذیان گویی افتاده و مزخرف میبافد...
ما یک حساب تسویه نشده با همین مردک پفیوز و آن عبدالله شکم گنده داریم که از این به بعد حد و حساب خودشان را بدانند و روزی ۱۰ بار برای عرض ادب و غلط کردن دم دستشوییهای جزیره بوموسی در صف بایستند. من باورم این است که آنها از آن روز میترسند.
🇮🇷@SyrianKhabar
رگبار جدید موشکی از ایران در را اراضی اشغالی است... برای اصابت موشکهای فرزندان ایران دعای فراوان کنید.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یگان پهپادی نیروی زمینی ارتش قهرمان و فداکار ایران با پهپادهای سنگین و ویرانگر آرش مواضع تروریستهای آمریکایی در پایگاه الازرق در اردن را در هم کوبید. شب گذشته گزارشهای متعددی از اصابت پهپاد به این پایگاه منتشر شده بود که حالا مشخص شده بخشی از آنها از اقدامات نیروی زمینی ارتش فداکار ایران است.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
رگبار جدید موشکها با تمرکز بر پایگاههای تروریستهای یهودی در صحرای نقب و به ویژه شهر اشغالی بئرالسبع و شهرکهای پیرامون آن صورت گرفته است.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در حالی که رگبار جدید موشکی از ایران در حال روانه شدن به سمت اراضی اشغالی است،مقاومت اسلامی لبنان ویدیویی از درگیریهای نزدیک با تروریستهای صهیونیست در روزهای گذشته در خط مرزی را منتشر کرده است . در ویدیو شاهد انهدام تجهیزات زرهی دشمن و حملات راکتی و خمپارهای به مناطق آلوده توسط رزمندگان مقاومت اسلامی هستیم که به خوبی نشان میدهد آنها اشراف بالایی نسبت به میدان نبرد دارند.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
این رگبار موشکی به صورت متمرکز بر روی تل آویو و مناطقی از کرانه باختری فرود خواهد آمد این در حالی است که مقاومت اسلامی لبنان نیز به شمال دریاچه طبریه و به احتمال دقیقتر، شهر نظامی صفد حمله کرده است تا این عملیات نیز به صورت مشترک و هماهنگ میان اتاق عملیات ضاحیه و تهران صورت گرفته باشد.
انشاالله به زودی اتاق عملیات صنعا تهران ضاحیه و بغداد با هم دست به شلیک خواهند زد.
🇮🇷@SyrianKhabar
انشاالله به زودی اتاق عملیات صنعا تهران ضاحیه و بغداد با هم دست به شلیک خواهند زد.
🇮🇷@SyrianKhabar