✴️انهدام آواکس و تصویربرداری ماهوارهای از آن؛ پیامی بسیار روشن و تروریستهای آمریکایی
🔸این هم تصویر ماهوارهای از پیش و پس از انهدام آواکس تروریستهای آمریکایی در پایگاه گدازاده سلطان در منطقه الخرج در شرق ریاض پایتخت آل سعود. این اولین بار نیست که پرندههای گران قیمت آمریکایی با آتش موشکها و پهپادهای ایرانی منهدم میشود؛ تاکنون دهها فروند از این هواگردها در مناطقی بسیار دور که تروریستهای آمریکایی فکر میکردند ایران هیچ وقت توانایی دسترسی به آنها را ندارد روی زمین منهدم شده است و این موضوع باعث سردرگمی مطلق فرماندهان بزدل و دور از صحنه آمریکا شده است.
🔸انهدام این هواپیمای گران قیمت که تروریستهای آمریکایی حالا فقط ۱۴ فروند از آن را دارند (دو فروند در این پایگاه از بین رفته که تصویر یکی را منتشر کردند و آن یکی که در آشیانه بود را هنوز منتشر نکردند) چنان برای آمریکاییها دردناک و غیر قابل باور و فهم بوده که برای توجیه شکست خود در فاظت از این هواپیماها و دست کم گرفتن توانمندی ایران شروع به مزخرف بافتن کردهاند.
🔸شاید آنها هیچ وقت باور نمیکردند که موشکهای ایرانی چنان دقیق باشد که در این فاصله دقیقاً بزند و رادار آواکس را منهدم کند تا پیامی روشن و واضح به اشغالگران صلیبی دهد که فرزندان ایران دستانشان چنان پر است که میتوانند هر هدفی را در روی زمین نابود کنند. حالا رسانههای آمریکایی دوره افتاده و در مورد زدن این آواکس و سوخترسانهای آمریکایی روضه میخوانند و انگشت اتهام را به سمت روسیه گرفتهاند در حالی که توانمندی خود ایران به شکلی است که نها را حیرت زدهتر خواهد کرد.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔸این هم تصویر ماهوارهای از پیش و پس از انهدام آواکس تروریستهای آمریکایی در پایگاه گدازاده سلطان در منطقه الخرج در شرق ریاض پایتخت آل سعود. این اولین بار نیست که پرندههای گران قیمت آمریکایی با آتش موشکها و پهپادهای ایرانی منهدم میشود؛ تاکنون دهها فروند از این هواگردها در مناطقی بسیار دور که تروریستهای آمریکایی فکر میکردند ایران هیچ وقت توانایی دسترسی به آنها را ندارد روی زمین منهدم شده است و این موضوع باعث سردرگمی مطلق فرماندهان بزدل و دور از صحنه آمریکا شده است.
🔸انهدام این هواپیمای گران قیمت که تروریستهای آمریکایی حالا فقط ۱۴ فروند از آن را دارند (دو فروند در این پایگاه از بین رفته که تصویر یکی را منتشر کردند و آن یکی که در آشیانه بود را هنوز منتشر نکردند) چنان برای آمریکاییها دردناک و غیر قابل باور و فهم بوده که برای توجیه شکست خود در فاظت از این هواپیماها و دست کم گرفتن توانمندی ایران شروع به مزخرف بافتن کردهاند.
🔸شاید آنها هیچ وقت باور نمیکردند که موشکهای ایرانی چنان دقیق باشد که در این فاصله دقیقاً بزند و رادار آواکس را منهدم کند تا پیامی روشن و واضح به اشغالگران صلیبی دهد که فرزندان ایران دستانشان چنان پر است که میتوانند هر هدفی را در روی زمین نابود کنند. حالا رسانههای آمریکایی دوره افتاده و در مورد زدن این آواکس و سوخترسانهای آمریکایی روضه میخوانند و انگشت اتهام را به سمت روسیه گرفتهاند در حالی که توانمندی خود ایران به شکلی است که نها را حیرت زدهتر خواهد کرد.
🇮🇷@SyrianKhabar
در حالی که این خبر را به شما بدهم که در نبردهای سنگین و بیسابقه میان رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان و تروریستهای یهودی در جنوب لبنان تا این لحظه ۵ دستگاه تانک اشغالگران متجاوز بیوطن منهدم شده است، از ایران گزارش میرسد که یک رگبار جدید موشکی که سومین رگبار از صبح امروز به شمار میرود در راه رسیدن به اراضی اشغالی است...
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
در حالی که میخواستم مراکز اصابت موشک را برای شما بازنشر کنم سایت آلرت رژیم مدام در حال به روز رسانی مناطق مورد اصابت بود... منطقه مورد اصابت تل آویو تا جنوب و س غربی را در بر میگیرد و باید منتظر موشکهای متعدد و متفاوتی بود که میتوانند به سادگی از سد سامانههای پدافندی باقیمانده رژیم عبور کنند...
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
به نظر با دو رگبار موشکی مواجه هستیم که در دو نوبت به سمت اراضی اشغالی روانه شدند. رسانای رژیم صهیونیستی از انفجارهای دیوانه وار در مرکز اراضی اشغالی خبر میدهند. خدا را چه دیدی شاید دانشگاه تلآویو یا هرتزلیا با موشکهای ۲ تنی در حال کوبیده شدن باشند. در بیانیهای که شب گذشته قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا منتشر کرد به تروریستهای آمریکایی هشدار داد که اگر تا ساعت ۱۲ ظهر به وقت محلی از جنایت صهیونیستها در حمله به مراکز دانشگاهی اعلام برائت نکرده و آن را محکوم نکند، دانشگاههای آمریکایی در منطقه نیز هدف قرار خواهند گرفت.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
از قرار معلوم موشکها بر سر راه خود برای رسیدن به اراضی اشغالی سری هم به پایگاههای تروریستهای آمریکایی و اولاد حسین گدا در اردن زدهاند. منابع خبری از صدای انفجارهای سنگین در پایتخت اردن بر میدهند. این در حالیست که یک رگبار جدید موشکی هم از ایران تا لحظاتی دیگر به اراضی اشغالی میرسد بنابراین دعا کنید.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
در حالی که رگبار جدید موشکی که قرار است شمال اراضی اشغالی برای پشتیبانی از مقاومت حزب الله باشد در حال رسیدن به موجودیت غاصب است، منابع خبری از رگبار بعدی خبر میدهند که آن هم شلیک شده و در آسمان است و در انتظار رسیدن به نقطه دیگر در فلسطین اشغال شده است.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
این بار نوبت حیفا و مناطق شمالی اراضی اشغالی است که زیر بار موشکهای ایرانی کمر خم کنند...
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
موشک پشت موشک در حال شلیک شدن است و دشمن صهیونیستی سرگشته و حیرت زده از حجم این موشکها و اصابت آنها فقط در حال به روز رسانی مکانهای احتمالی اصابت موشک است که این هم فایدهای نخواهد داشت.... دشمن سامانههای پدافندی خاصی برایش باقی نمانده و موشکهای ایرانی با قدرت و دقت هر آنچه را که هدفگذاری کرده باشند در هم میکوبند.
باید دید آیا مقاومت اسلامی لبنان نیز همزمان با رسیدن موشکهای ایرانی دست به شلیک شده یا نه. که معمولاً این کار را میکند.
🇮🇷@SyrianKhabar
باید دید آیا مقاومت اسلامی لبنان نیز همزمان با رسیدن موشکهای ایرانی دست به شلیک شده یا نه. که معمولاً این کار را میکند.
🇮🇷@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ویدیویی از موج ۸۶ شلیک موشکهای سنگین سوخت مایع و همچنین پهپادهای انهدامی شاهد ۱۳۶ از لانچرهای ۴ فروندی قطعه آن مراکز و مواضع دشمن در سراسر غرب آسیا با قدرت در هم کوبیده شد... این موج همچنان ادامه دارد و شلیکهای بعدی آن برای انهدام زیرساختها و پایگاههای تروریستهای یهودی صلیبی و منافقان عرب به امید خدا انجام خواهد شد.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
اولاد زاید میگویند امروز و تا این لحظه با ۱۶ موشک بالستیک و ۴۲ پهپادی که از ایران آمدهاند مقابله کردهاند؟! اینکه چگونه و با چه وسیلهای مقابله کردهاند مشخص نیست ولی دیوار ادعا بلند و زبان حاشا دراز... بعد هم آوردهاند که از ابتدای جنگ با ۴۱۴ موشک بالستیک ۱۶ موشک کروز و ۱۹۱۴ پهپاد مقابله کردهاند؟! این در حالی است که همین الان که این پست را مینویسم انفجارهایی شدیدی مناطق مختلف امارات را به لرزه درآورده است. اربابشان یعنی صهیونیستها توان مقابله با موشکهای ایرانی را ندارد و بعد این پاپتیهای مزدور و منافق ادعای گندهتر از دهانشان میکند.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
وقتی میگویم این عربهای منافق و دورو و مزور باید نابود شوند به همین دلیل است؛ این انور قشقرق را نگاه کنید؛ پدر سوخته فکر میکرد ارباب آمریکاییش که بیاید ایران دیگر نابود میشود و شکست خواهد خورد و اینها میتوانند توهمات چند چند دهه خود در مورد جزایر و سواحل ایران را عملی کنند اما مشت محکم به جانانهای که از فرزندان این آب و خاک خوردند چنان دردناک بوده که طرف را وادار به هذیان گویی و مزخرف نویسی کرده است.
البته که مهم نیست این کره خر چه میگوید، چون که خر بزرگ که اربابش محمد بن زاید باشد را به زودی زین و پالان میکنیم و در منطقه میگردانیم تا بداند مزدوری و نوکری یعنی چه. این مزدوران شناسنامهدار و این منافقهای درجه یک که پایگاه و پناهگاه به تروریستهای آمریکایی داده بودند تا به ایران حمله کنند و آنها نیز سهمشان را از این جنگ بگیرند حالا که دیدند ارباب آمریکاییشان چپ و راست شده و چک افسری خورده به هذیان گویی افتاده و مزخرف میبافد...
ما یک حساب تسویه نشده با همین مردک پفیوز و آن عبدالله شکم گنده داریم که از این به بعد حد و حساب خودشان را بدانند و روزی ۱۰ بار برای عرض ادب و غلط کردن دم دستشوییهای جزیره بوموسی در صف بایستند. من باورم این است که آنها از آن روز میترسند.
🇮🇷@SyrianKhabar
البته که مهم نیست این کره خر چه میگوید، چون که خر بزرگ که اربابش محمد بن زاید باشد را به زودی زین و پالان میکنیم و در منطقه میگردانیم تا بداند مزدوری و نوکری یعنی چه. این مزدوران شناسنامهدار و این منافقهای درجه یک که پایگاه و پناهگاه به تروریستهای آمریکایی داده بودند تا به ایران حمله کنند و آنها نیز سهمشان را از این جنگ بگیرند حالا که دیدند ارباب آمریکاییشان چپ و راست شده و چک افسری خورده به هذیان گویی افتاده و مزخرف میبافد...
ما یک حساب تسویه نشده با همین مردک پفیوز و آن عبدالله شکم گنده داریم که از این به بعد حد و حساب خودشان را بدانند و روزی ۱۰ بار برای عرض ادب و غلط کردن دم دستشوییهای جزیره بوموسی در صف بایستند. من باورم این است که آنها از آن روز میترسند.
🇮🇷@SyrianKhabar
رگبار جدید موشکی از ایران در را اراضی اشغالی است... برای اصابت موشکهای فرزندان ایران دعای فراوان کنید.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یگان پهپادی نیروی زمینی ارتش قهرمان و فداکار ایران با پهپادهای سنگین و ویرانگر آرش مواضع تروریستهای آمریکایی در پایگاه الازرق در اردن را در هم کوبید. شب گذشته گزارشهای متعددی از اصابت پهپاد به این پایگاه منتشر شده بود که حالا مشخص شده بخشی از آنها از اقدامات نیروی زمینی ارتش فداکار ایران است.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
رگبار جدید موشکها با تمرکز بر پایگاههای تروریستهای یهودی در صحرای نقب و به ویژه شهر اشغالی بئرالسبع و شهرکهای پیرامون آن صورت گرفته است.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در حالی که رگبار جدید موشکی از ایران در حال روانه شدن به سمت اراضی اشغالی است،مقاومت اسلامی لبنان ویدیویی از درگیریهای نزدیک با تروریستهای صهیونیست در روزهای گذشته در خط مرزی را منتشر کرده است . در ویدیو شاهد انهدام تجهیزات زرهی دشمن و حملات راکتی و خمپارهای به مناطق آلوده توسط رزمندگان مقاومت اسلامی هستیم که به خوبی نشان میدهد آنها اشراف بالایی نسبت به میدان نبرد دارند.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
این رگبار موشکی به صورت متمرکز بر روی تل آویو و مناطقی از کرانه باختری فرود خواهد آمد این در حالی است که مقاومت اسلامی لبنان نیز به شمال دریاچه طبریه و به احتمال دقیقتر، شهر نظامی صفد حمله کرده است تا این عملیات نیز به صورت مشترک و هماهنگ میان اتاق عملیات ضاحیه و تهران صورت گرفته باشد.
انشاالله به زودی اتاق عملیات صنعا تهران ضاحیه و بغداد با هم دست به شلیک خواهند زد.
🇮🇷@SyrianKhabar
انشاالله به زودی اتاق عملیات صنعا تهران ضاحیه و بغداد با هم دست به شلیک خواهند زد.
🇮🇷@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اصابت مستقیم موشکها به یکی از تاسیسات مهم رژیم صهیونیستی. اصابت قیق و حساب شده بوده و باید به فرزندان ایران در نیروی هوافضا برای ادب کردن یهودیهای تروریست و وقیح دست مریزاد گفت.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یکی از همان موشکهایی است که صهیونیستها روزانه ادعای رهگیری آنها را دارند. حمله به زیرساختها که صهیونیستها و آمریکاییها آن را شروع کردند برای جماعت قمارباز صهیونیست گران تمام خواهد شد. اگر ایران اراده کند تا اراضی اشغالی را به شکلی ویران کند که حتی یک شغل آنجا پیدا نشود این کار را خواهد کرد. آنگاه خواهیم دید چند نفر از این یهودیهای مهاجر بیوطن در این منطقه خواهند ماند به امید آنکه روزی اینجا ساخته شود؟!
وقتی میگویم که در مورد رهگیری موشکها دروغ میگویند شاید کمتر کسی باور کند اما حقیقت آن است که موشکها هرجا را که بخواهند در هم میکوبند و دشمن هیچ کاری از پیش نمیتواند ببرد.
🇮🇷@SyrianKhabar
وقتی میگویم که در مورد رهگیری موشکها دروغ میگویند شاید کمتر کسی باور کند اما حقیقت آن است که موشکها هرجا را که بخواهند در هم میکوبند و دشمن هیچ کاری از پیش نمیتواند ببرد.
🇮🇷@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به نظر با بیش از یک اصابت در این منطق طرف هستیم؛ تمرکز بر یک آتش سوزی دلیلی نمیشود که گفته شود موشکهای ما فقط این نقطه را هدف قرار دادهاند. از آنجایی که منابع ما در منطقه تاکید دارند که چند انفجار پیاپی در اطراف بئرالسبع شنیده شد که بدون شک همین منطقه را مد نظر بوده است، دشمن بقیه اصابتها را دارد لاپوشانی میکند. حتی در این ویدیو هم مشخص است که ۳ تا ۴ اصابت دیگر در این منطقه صنعتی وجود داشته که تمام ویدیوهای آن سط صهیونیستها حذف شد اما این یکی دست کم میتواند مستندی برای شما باشد....
به زودی سپاه پاسداران یانیه خواهد داد و به صورت رسمی اعلام میکند که کجا را در هم کوبیده و در این زمینه شما خودتان اخبار را بهتر درک خواهید کرد. اما مسئله مهم و اصلی این است که ایران کشورهای دیگر یا گروههای ضعیف مقاومت نیست که به جنایتهای دشمن پاسخ ندهد؛ ایران ثابت کرده که هم پاسخ میدهد هم دردناک و کوبنده پاسخ میدهد و هم ریشهای و اساسی....
🇮🇷@SyrianKhabar
به زودی سپاه پاسداران یانیه خواهد داد و به صورت رسمی اعلام میکند که کجا را در هم کوبیده و در این زمینه شما خودتان اخبار را بهتر درک خواهید کرد. اما مسئله مهم و اصلی این است که ایران کشورهای دیگر یا گروههای ضعیف مقاومت نیست که به جنایتهای دشمن پاسخ ندهد؛ ایران ثابت کرده که هم پاسخ میدهد هم دردناک و کوبنده پاسخ میدهد و هم ریشهای و اساسی....
🇮🇷@SyrianKhabar
اخبار سوریه
به نظر با بیش از یک اصابت در این منطق طرف هستیم؛ تمرکز بر یک آتش سوزی دلیلی نمیشود که گفته شود موشکهای ما فقط این نقطه را هدف قرار دادهاند. از آنجایی که منابع ما در منطقه تاکید دارند که چند انفجار پیاپی در اطراف بئرالسبع شنیده شد که بدون شک همین منطقه را…
به نظر من یکی از دلایلی که ایران این منطقه را هدف قرار داد به دلیل وجود پدافند سنگین برای حفاظت از دیمونا و پایگاههای متعدد هوایی و همچنین شهرکهایی که کارکنان تاسیسات هستهای و نظامی رژیم در آنجا کار میکنند، بود. اینجا به لحاظ پدافندی یکی از قویترین رینگهای پدافندی رژیم را دارد و باقیمانده سامانههای پدافندی آمریکا و صهیونیستها به این منطقه منتقل شده است.
به همین دلیل ایران این منطقه صنعتی را در هم کوبید تا پیام روشن و آشکار به باند کثیف جنایتکار حاکم بر اراضی اشغالی و شهرک نشینان جنایتکار اشغالگر بدهد که هیچ سامانهای نمیتواند از آنها حفاظت کند. موشکهای ایران هرجا را که دوست داشته باشد نابود میکند و این پاسخی بیتعارف به جنایتهایی است که در ایران میکنید. هر حمله به تاسیسات صنعتی و زیرساختی ایران پاسخی اگر برابر نداشته باشد بیشتر خواهد داشت... این پاسخها در طول روزهای گذشته هم در جریان بود اما با لاپوشانی گسترده و سانسور شدید مواجه شد ولی سانسور از یک جایی به بعد دیگر پاسخ نمیده
حالا من دنبال نقطه دوم و سوم و چهارم هستم که مورد هدف قرار گرفتند اما در پشت پرده سانسور رژیم خبری از آن نیست.
🇮🇷@SyrianKhabar
به همین دلیل ایران این منطقه صنعتی را در هم کوبید تا پیام روشن و آشکار به باند کثیف جنایتکار حاکم بر اراضی اشغالی و شهرک نشینان جنایتکار اشغالگر بدهد که هیچ سامانهای نمیتواند از آنها حفاظت کند. موشکهای ایران هرجا را که دوست داشته باشد نابود میکند و این پاسخی بیتعارف به جنایتهایی است که در ایران میکنید. هر حمله به تاسیسات صنعتی و زیرساختی ایران پاسخی اگر برابر نداشته باشد بیشتر خواهد داشت... این پاسخها در طول روزهای گذشته هم در جریان بود اما با لاپوشانی گسترده و سانسور شدید مواجه شد ولی سانسور از یک جایی به بعد دیگر پاسخ نمیده
حالا من دنبال نقطه دوم و سوم و چهارم هستم که مورد هدف قرار گرفتند اما در پشت پرده سانسور رژیم خبری از آن نیست.
🇮🇷@SyrianKhabar