This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مقاومت اسلامی لبنان در حال استفاده اصولی و دقیق از تمام داشتههای تجهیزاتی خود علیه دشمن است. FPVها یکی از این تجهیزات است که در طول روزهای گذشته شاهد به کارگیری موثر و دقیق آن علیه دشمن بودهایم. تعداد قابل توجهی تانک و زره پوش دشمن با استفاده از همین سامانه سلاح در هم کوبیده شده و عملاً خسارتهای سنگینی به دشمن وارد شده است.
اپراتورهای ن سامانه مشخص است که دورههای دقیق و حساب شدهای دیدهاند تا جایی که نده را برای اصابت به حساسترین و دقیقترین نقطه زره پوش یعنی عقب آن که به لحاظ سطح حفاظت از همه جا ضعیفتر است هدایت میکنند.
🇮🇷@SyrianKhabar
اپراتورهای ن سامانه مشخص است که دورههای دقیق و حساب شدهای دیدهاند تا جایی که نده را برای اصابت به حساسترین و دقیقترین نقطه زره پوش یعنی عقب آن که به لحاظ سطح حفاظت از همه جا ضعیفتر است هدایت میکنند.
🇮🇷@SyrianKhabar
روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در رابطه با موج ۹۰ عملیات وعده صادق ۴ تاکید کرد که در این موج در چهار نوبت به صنایع فولاد و آلومینیوم وابسته به رژیم تروریستی آمریکا در منطقه حمله شده است.
به نظر من این مهمترین و بهترین خبر و دقیقترین عملیاتی بود که رزمندگان دلاور هوافضا و دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایتها و خباثتهای تروریستهای صلیبی و یهودی انجام داده است. دشمن برایت بداند که در جنگ زیرساختی آن طرفی که بازنده است خودشان هستند نه ایران.
🇮🇷@SyrianKhabar
به نظر من این مهمترین و بهترین خبر و دقیقترین عملیاتی بود که رزمندگان دلاور هوافضا و دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایتها و خباثتهای تروریستهای صلیبی و یهودی انجام داده است. دشمن برایت بداند که در جنگ زیرساختی آن طرفی که بازنده است خودشان هستند نه ایران.
🇮🇷@SyrianKhabar
از صبح امروز اخبار متعدد و مکرری در مورد حملات موثر به مناطق صنعتی در امارات منتشر شده بود که نشان میداد هدف از این حملات به ویژه در شهرک صنعتی خلیفه پاسخ به جنایات رژیم تروریستی آمریکا و وحوش یهود است. هنوز گزارش دقیقی از مراکز هدف قرار گرفته منتشر نشده ولی روشن است که ایران به صورت حساب شده و دقیق در حال ضربه زدن به دشمن نه بر اساس اصل چشم در برابر چشم بلکه در برابر اصل چشم در برابر دست و پا و سر و گوش و گردن است...
این راهبرد و این شیوه باید با قدرت در پیش گرفته شده و ادامه یابد. دشمن نباید احساس کند که میتواند به جایی حمله کند آن را تخریب کرده ولی خودش آسیب نبیند. در مورد صنایع آلومینیوم در منطقه پیش از این نکاتی را گفته بودم و یادآور شدیم که این صنایع نقش مهمی در هواپیماسازی به ویژه شرکتهای بوئینگ و ایرباس دارند. با این همه این احوال ضرورت نابودی و انهدام زیرساختهای اقتصادی دشمن یک اصل و امر قانونی است که با توجه به اینکه خود آنها این وند را شروع کردهاند باید توان پذیرش تاوانش را هم داشته باشند.
🇮🇷@SyrianKhabar
این راهبرد و این شیوه باید با قدرت در پیش گرفته شده و ادامه یابد. دشمن نباید احساس کند که میتواند به جایی حمله کند آن را تخریب کرده ولی خودش آسیب نبیند. در مورد صنایع آلومینیوم در منطقه پیش از این نکاتی را گفته بودم و یادآور شدیم که این صنایع نقش مهمی در هواپیماسازی به ویژه شرکتهای بوئینگ و ایرباس دارند. با این همه این احوال ضرورت نابودی و انهدام زیرساختهای اقتصادی دشمن یک اصل و امر قانونی است که با توجه به اینکه خود آنها این وند را شروع کردهاند باید توان پذیرش تاوانش را هم داشته باشند.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔴برادر عزیز آقای سردار سید مجید موسوی
🔻چرا تمام کارخانجات و شرکتهای داروسازی رژیم صهیونیستی و تاسیسات داروسازی مزدوران آمریکا در منطقه را هدف قرار نمیدهید؟! حمله به شرکتهای داروسازی و بهداشتی بخشی از همان عادتهای همیشگی و پلید باند کثیف حاکم بر اراضی اشغالی است که فکر میکنند میتوانند بزنند اما باید بدانند که اگر یکی زدند ۱۰ تا خواهند خورد...
🔻بنابراین از شما برادر عزیز و رزمنده و یادگار تمام عزیزان ما در هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران عاجزانه و خالصانه تقاضا دارم که تا امشب دست کم نیمی از تاسیسات داروسازی رژیم صهیونیستی را نابود کنید... حمله این باند کثیف و تروریست به شرکت دارو پخش به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای داروسازی ایران باید نه تنها ۱۰ برابری، بلکه ۱۰۰ برابری پاسخ داده شود.
🔻در پاسخ به این جنایت باید موشکهای دو تنی به تمام بیمارستانها و مراکز بهداشتی رژیم شلیک شود و نباید یک لحظه آرامش داشته باشند. باید به شکلی بیمارستانهای اراضی اشغالی کوبیده شود که برای یک عمل سرپایی نیز امکانات و تجهیزات برایشان باقی نماند. من میدانم که شما یک طرح حساب شده و مدیریت شده برای ضربه زدن به دشمن دارید اما گاهی اوقات ما کم طاقت هستیم...
🇮🇷@SyrianKhabar
🔻چرا تمام کارخانجات و شرکتهای داروسازی رژیم صهیونیستی و تاسیسات داروسازی مزدوران آمریکا در منطقه را هدف قرار نمیدهید؟! حمله به شرکتهای داروسازی و بهداشتی بخشی از همان عادتهای همیشگی و پلید باند کثیف حاکم بر اراضی اشغالی است که فکر میکنند میتوانند بزنند اما باید بدانند که اگر یکی زدند ۱۰ تا خواهند خورد...
🔻بنابراین از شما برادر عزیز و رزمنده و یادگار تمام عزیزان ما در هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران عاجزانه و خالصانه تقاضا دارم که تا امشب دست کم نیمی از تاسیسات داروسازی رژیم صهیونیستی را نابود کنید... حمله این باند کثیف و تروریست به شرکت دارو پخش به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای داروسازی ایران باید نه تنها ۱۰ برابری، بلکه ۱۰۰ برابری پاسخ داده شود.
🔻در پاسخ به این جنایت باید موشکهای دو تنی به تمام بیمارستانها و مراکز بهداشتی رژیم شلیک شود و نباید یک لحظه آرامش داشته باشند. باید به شکلی بیمارستانهای اراضی اشغالی کوبیده شود که برای یک عمل سرپایی نیز امکانات و تجهیزات برایشان باقی نماند. من میدانم که شما یک طرح حساب شده و مدیریت شده برای ضربه زدن به دشمن دارید اما گاهی اوقات ما کم طاقت هستیم...
🇮🇷@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
✴️پاسخهای سهمگین ایران به شرارتهای آمریکا
🔸در پاسخ به این شرارتهای جنایتکارانه که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از کارگران شد طی عملیات مشترک موشکی و پهپادی ، نیروهای هوافضا و دریایی سپاه پاسداران در موج ۹۰ عملیات وعده صادق ۴ با رمز مبارک "یامن هو شدید العقاب" که به صورت ممتد و کابوس وار از بامداد گذشته ادامه دارد مراکز زیر را مورد هدف قرار داده و بخش های اصلی آن را منهدم کردند.
🔸صنایع فولاد آمریکا مستقر در ابوظبی امارات، صنایع استیل آمریکا مستقر در ابوظبی امارات ، بخشهای سالم و آسیب ندیده در حمله قبلی صنایع آلومینیوم آمریکا در بحرین ، صنایع تسلیحاتی رافائل و مخفیگاه نیروهای ارتش تروریستی آمریکا در نزدیکی شهر منامه؛
🔸در اين عملیات موشکی و پهپادی ده ها نفر از تروریستهای آمریکایی کشته و مجروح شدند و محل اصابت توسط نیروهای امنیتی فورا قرنطینه شد، ولیکن رفت و آمد آمبولانس ها برای تخلیه مجروحان تا ساعت ها ادامه داشت. این حملات یک اخطار بوده و در صورت تکرار حمله به صنایع ایران، پاسخ بعدی با حمله به زیرساخت های اصلی رژیم اشغالگر و صنایع اقتصادی آمریکا در منطقه بسیار دردناکتر خواهد بود.
🔸این عملیات را به خانواده کارگران مظلوم شهید تقدیم می کنیم و به رئیس جمهور متوهم آمریکا اخطار میکنیم از تکرار تهدیدهایی که میتواند جنگ را از منطقه فراتر ببرد و جهان را برای آمریکا ناامن کند، پرهیز کند.
✔️وما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم
🇮🇷 @SyrianKhabar
🔸در پاسخ به این شرارتهای جنایتکارانه که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از کارگران شد طی عملیات مشترک موشکی و پهپادی ، نیروهای هوافضا و دریایی سپاه پاسداران در موج ۹۰ عملیات وعده صادق ۴ با رمز مبارک "یامن هو شدید العقاب" که به صورت ممتد و کابوس وار از بامداد گذشته ادامه دارد مراکز زیر را مورد هدف قرار داده و بخش های اصلی آن را منهدم کردند.
🔸صنایع فولاد آمریکا مستقر در ابوظبی امارات، صنایع استیل آمریکا مستقر در ابوظبی امارات ، بخشهای سالم و آسیب ندیده در حمله قبلی صنایع آلومینیوم آمریکا در بحرین ، صنایع تسلیحاتی رافائل و مخفیگاه نیروهای ارتش تروریستی آمریکا در نزدیکی شهر منامه؛
🔸در اين عملیات موشکی و پهپادی ده ها نفر از تروریستهای آمریکایی کشته و مجروح شدند و محل اصابت توسط نیروهای امنیتی فورا قرنطینه شد، ولیکن رفت و آمد آمبولانس ها برای تخلیه مجروحان تا ساعت ها ادامه داشت. این حملات یک اخطار بوده و در صورت تکرار حمله به صنایع ایران، پاسخ بعدی با حمله به زیرساخت های اصلی رژیم اشغالگر و صنایع اقتصادی آمریکا در منطقه بسیار دردناکتر خواهد بود.
🔸این عملیات را به خانواده کارگران مظلوم شهید تقدیم می کنیم و به رئیس جمهور متوهم آمریکا اخطار میکنیم از تکرار تهدیدهایی که میتواند جنگ را از منطقه فراتر ببرد و جهان را برای آمریکا ناامن کند، پرهیز کند.
✔️وما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم
🇮🇷 @SyrianKhabar
🔴بلایی که ایران بر سر آلومینیوم امارات آورد
🔻همانطور که بلومبرگ گزارش میدهد، در نتیجه حملات ایران به کارخانه آلومینیوم شرکت اماراتی Emirates Global Aluminium در منطقه ات-تاویلا در امارت ابوظبی (امارات متحده عربی)، کارخانه برق خود را از دست داد، خطوط الکترولیز به طور کنترلنشده متوقف شدند و آلومینیوم درست در داخل مدارهای ذوب منجمد شد. همچنین کارخانه آلومینیوم شرکت Aluminium Bahrain در منامه نیز هدف حملات قرار گرفت. کارخانههای آلومینیوم در امارات و منامه از بزرگترینهای جهان بودند که هر کدام سالانه ۱.۶ میلیون تن آلومینیوم تولید میکردند.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔻همانطور که بلومبرگ گزارش میدهد، در نتیجه حملات ایران به کارخانه آلومینیوم شرکت اماراتی Emirates Global Aluminium در منطقه ات-تاویلا در امارت ابوظبی (امارات متحده عربی)، کارخانه برق خود را از دست داد، خطوط الکترولیز به طور کنترلنشده متوقف شدند و آلومینیوم درست در داخل مدارهای ذوب منجمد شد. همچنین کارخانه آلومینیوم شرکت Aluminium Bahrain در منامه نیز هدف حملات قرار گرفت. کارخانههای آلومینیوم در امارات و منامه از بزرگترینهای جهان بودند که هر کدام سالانه ۱.۶ میلیون تن آلومینیوم تولید میکردند.
🇮🇷@SyrianKhabar
پیامدهای حمله موشکی ایران به آشیانه (چادر) برای نگهداری تجهیزات (Large Area Maintenance Shelter) در پایگاه هوایی مورد استفاده آمریکا «گدازاده سلطان» در شرق ریاض و در استان الشرقیه و شهر خرج.
در توضیح تصویر نوشته که اینجا محل حضور و استراحت افسران آمریکایی بود که هدف قرار گرفته اما با توجه به ابعاد سازه باید یکی از مکانهای آمادهسازی هواپیماهای شناسایی آواکس آمریکایی باشد که هدف قرار گرفت و منهدم شد.
به تعداد خودروها و وسایل نقلیه سبک سنگین اطراف چادر نگاه کنید تا متوجه شوید که سعودیها تا چه اندازه برای تروریستهای آمریکایی هزینه کرده و آنها را تامین مالی و تجهیزاتی کردند. اما نکته مهمی که باز هم باید به آن اشاره کنم این است که این چادر یا سوله توسط پهپادها هم مورد هدف قرار گرفته و منهدم شده نه توسط موشک.
🇮🇷@SyrianKhabar
در توضیح تصویر نوشته که اینجا محل حضور و استراحت افسران آمریکایی بود که هدف قرار گرفته اما با توجه به ابعاد سازه باید یکی از مکانهای آمادهسازی هواپیماهای شناسایی آواکس آمریکایی باشد که هدف قرار گرفت و منهدم شد.
به تعداد خودروها و وسایل نقلیه سبک سنگین اطراف چادر نگاه کنید تا متوجه شوید که سعودیها تا چه اندازه برای تروریستهای آمریکایی هزینه کرده و آنها را تامین مالی و تجهیزاتی کردند. اما نکته مهمی که باز هم باید به آن اشاره کنم این است که این چادر یا سوله توسط پهپادها هم مورد هدف قرار گرفته و منهدم شده نه توسط موشک.
🇮🇷@SyrianKhabar
برای موشکهایمان دعا کنید.. موشکها در راه رسیدن به سرزمینهای اشغالی هستند. امیدوارم که این بار یا کارخانجات داروسازی یا پل معروف آکورد را منهدم کند... ما در انتظار انهدام تمام زیرساختهای یهود عنود و جنایتکار هستیم.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
تمرکز شدید و دقیق موشکها از قرار معلوم بر روی قدس غربی است. آژیر فرار به سوراخ موش به صدا درآمده است و موشهای یهودی در حال چپیدن در سوراخهای موش هستند. به امید خدا موشکها آنجایی که باید اصابت خواهند کرد.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
میدان اصابت به نظر گستردهتر شده و از قدس غربی و شرقی شروع تا شمال غزه و شهرهای ساحلی اسدود و عسقلان ادامه پیدا میکند. انشاالله که هدف زیرساختهای اقتصادی و صنعتی و داروسازی رژیم اشغالگر صهیونیستی باشد.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
این پل آکورد در اراضی اشغالی است، یکی از مهمترین و اصلیترین پلهای ارتباطی در سرزمین های اشغالی ۱۹۴۸ است را منهدم کنید. البته من از دوستان خواهش میکنم آدرست تمام پلهای مهم و ارتباطی در سرزمینهای اشغالی را با مختصات برای ما بفرستند تا ما آن را به دوستانمان در هوافضا بدهیم. شک نکنید که تا صبح برخی از این پلها منهدم شده و اثری ازشان باقی نخواهد ماند...
مختصات از شما انهدام از فرزندان ایران در هوافضا. تروریستهای یهودی باید بدانند و یاد بگیرند که هر حمله به ایران میتواند پیامدهای سخت و سنگینی برایشان در پی داشته باشد. انهدام هر پل در اراضی اشغالی در به ویژه در منطقه قدس غربی تا تلآویو میتواند زندگی سگی صهیونیستها را سگیتر کند.
باید این عید مسخره پسح را برایشان جهنم کنیم. نباید اجازه بدهیم که این جنایتکاران بیوطن چند ملیتی قسر در بروند.
🇮🇷@SyrianKhabar
مختصات از شما انهدام از فرزندان ایران در هوافضا. تروریستهای یهودی باید بدانند و یاد بگیرند که هر حمله به ایران میتواند پیامدهای سخت و سنگینی برایشان در پی داشته باشد. انهدام هر پل در اراضی اشغالی در به ویژه در منطقه قدس غربی تا تلآویو میتواند زندگی سگی صهیونیستها را سگیتر کند.
باید این عید مسخره پسح را برایشان جهنم کنیم. نباید اجازه بدهیم که این جنایتکاران بیوطن چند ملیتی قسر در بروند.
🇮🇷@SyrianKhabar
⚫️سرنگونی پهپاد اماراتی بر فراز شیراز
▪️پدافند ارتش اعلام کرده که امروز دو فروند پهپاد آمریکایی را بر فراز شیراز سرنگون کرده است اما برای اینکه بهتر بدانید داستان از چه قرار است، ادامه این پست را با دقت مطالعه کنید.
▪️ اگر اولین پهپاد سرنگون شده توسط پدافند هوایی ایران امروز در حوالی شیراز واقعاً MQ-9 Reaper بود، پهپاد دوم که سرنگون شد جالبتر است. این قطعاً Reaper نیست و به نظر من این پهپاد شناسایی-رزمی چینی Wing Loong II است که در اختیار امارات و عربستان سعودی است. همچنین میتوان به یاد آورد که قبلاً از منطقه شیراز ویدئویی از Mirage-2000 منتشر شده بود که آن هم در اختیار امارات است.
▪️از نکات جالب دیگر، در این مورد میتوان با قطعیت گفت که برای انهدام از موشک هدایتشونده ضدهوایی کوتاهبرد 9 دی برای سامانه پدافند هوایی 3 خرداد ایران استفاده شده است. در دو عکس قبل از آخر، بقایای موشک مصرف شده و در آخرین عکس موشک برای مقایسه دیده میشود.
🇮🇷@SyrianKhabar
▪️پدافند ارتش اعلام کرده که امروز دو فروند پهپاد آمریکایی را بر فراز شیراز سرنگون کرده است اما برای اینکه بهتر بدانید داستان از چه قرار است، ادامه این پست را با دقت مطالعه کنید.
▪️ اگر اولین پهپاد سرنگون شده توسط پدافند هوایی ایران امروز در حوالی شیراز واقعاً MQ-9 Reaper بود، پهپاد دوم که سرنگون شد جالبتر است. این قطعاً Reaper نیست و به نظر من این پهپاد شناسایی-رزمی چینی Wing Loong II است که در اختیار امارات و عربستان سعودی است. همچنین میتوان به یاد آورد که قبلاً از منطقه شیراز ویدئویی از Mirage-2000 منتشر شده بود که آن هم در اختیار امارات است.
▪️از نکات جالب دیگر، در این مورد میتوان با قطعیت گفت که برای انهدام از موشک هدایتشونده ضدهوایی کوتاهبرد 9 دی برای سامانه پدافند هوایی 3 خرداد ایران استفاده شده است. در دو عکس قبل از آخر، بقایای موشک مصرف شده و در آخرین عکس موشک برای مقایسه دیده میشود.
🇮🇷@SyrianKhabar