This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این بینظیرترین تصویر و ویدیویی بود که من از موشکهای بارانی تا الان دیدم و ه خوبی نشان میدهد چگونه یک موشک بارانی بمبلتهایش را فرو میریزد. دو تیر موشک خرمشهر ۴ با سر بارانی به این شکل مرکز اراضی اشغالی را هدف قرار دادند. این ویدیو به شکل عجیبی از دست سازمان سانسور ارتش رژیم در رفته است.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
از قرار معلوم کویت هم اعلام آتش بس کرده است... ؟!
یکی از تاسفهای بزرگ زندگی من این است که این آل صباح حرامزاده و و خائن بیشرف در کنار آل نهیان مزدور رژیم یهودی قسر در بروند... چقدر دیروز نوشتم نیروهای عشایر عراقی بروند و کویت را تصرف کنند؟!
🇮🇷@SyrianKhabar
یکی از تاسفهای بزرگ زندگی من این است که این آل صباح حرامزاده و و خائن بیشرف در کنار آل نهیان مزدور رژیم یهودی قسر در بروند... چقدر دیروز نوشتم نیروهای عشایر عراقی بروند و کویت را تصرف کنند؟!
🇮🇷@SyrianKhabar
همچنان شلیکها ادامه دارد و این بار نوبت به جنوب اراضی اشغالی و همان منطقه بئرالسبع است. ای کاش در این لحظات تمام نیروگاههای برق رژیم نابود میشدند... چقدر از این ای کاشها در دلم ماند و گفتم و گفتم و گفتم؟!
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
🔲 واکنش سناتورهای ارشد آمریکایی به عقبنشینی ترامپ: واگذاری کنترل تنگه هرمز به ایران، یک پیروزی تاریخی برای تهران!
➖چاک شومر (رهبر دموکراتهای سنا):
«خوشحالم که ترامپ عقبنشینی کرد و به شدت به دنبال هر نوع راه فراری از هیاهوی مسخرهاش است.»
✔️ ترامپ کنترل تنگه هرمز را به ایران داده و این یک پیروزی تاریخی برای ایران است.
➖کریس مورفی (سناتور دموکرات، کنتیکت):
«به نظر میرسد ترامپ به تازگی با اعطای کنترل تنگه هرمز به ایران موافقت کرده است، یک پیروزی تاریخی برای ایران. سطح بیکفایتی (ترامپ) هم خیرهکننده و هم دلخراش است. چه اتفاقی دارد میافتد؟»
«واقعاً مایه حیرت است که به اینجا رسیدهایم؛ که ترامپ دست به اقدامی نظامی زد که ظاهراً، دستکم در حال حاضر، به ایران کنترلی بر یک آبراه حیاتی بخشیده است که پیش از آغاز جنگ بر آن کنترل نداشت.»
➖ جیم مکگاورن (نماینده کنگره آمریکا)، با کنایه به اعلام آتشبس دو هفتهای توسط ترامپ:
«پس ترامپ بمباران ایران را متوقف خواهد کرد تا ایران تنگه هرمز را دوباره باز کند. تنگهای که قبل از شروع بمباران ایران باز بود. متوجه شدم!»
🇮🇷@SyrianKhabar
➖چاک شومر (رهبر دموکراتهای سنا):
«خوشحالم که ترامپ عقبنشینی کرد و به شدت به دنبال هر نوع راه فراری از هیاهوی مسخرهاش است.»
✔️ ترامپ کنترل تنگه هرمز را به ایران داده و این یک پیروزی تاریخی برای ایران است.
➖کریس مورفی (سناتور دموکرات، کنتیکت):
«به نظر میرسد ترامپ به تازگی با اعطای کنترل تنگه هرمز به ایران موافقت کرده است، یک پیروزی تاریخی برای ایران. سطح بیکفایتی (ترامپ) هم خیرهکننده و هم دلخراش است. چه اتفاقی دارد میافتد؟»
«واقعاً مایه حیرت است که به اینجا رسیدهایم؛ که ترامپ دست به اقدامی نظامی زد که ظاهراً، دستکم در حال حاضر، به ایران کنترلی بر یک آبراه حیاتی بخشیده است که پیش از آغاز جنگ بر آن کنترل نداشت.»
➖ جیم مکگاورن (نماینده کنگره آمریکا)، با کنایه به اعلام آتشبس دو هفتهای توسط ترامپ:
«پس ترامپ بمباران ایران را متوقف خواهد کرد تا ایران تنگه هرمز را دوباره باز کند. تنگهای که قبل از شروع بمباران ایران باز بود. متوجه شدم!»
🇮🇷@SyrianKhabar
حملات همچنان به شیخکهای خیانتکار و مزدور عرب منطقه ادامه دارد و اخبار متعددی حکایت از حملات موشکی و پهپادی به عربستان در حال انتشار است...
🇮🇷 @SyrianKhabar
🇮🇷 @SyrianKhabar
موشکها به جنوب سرزمینهای اشغالی منطقه بئرالسبع و پایگاههای ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی در جنوب شرق باریکه غزه و دیگر مناطق پیرامونی آن باید اصابت کند. اینها محدودهای هستند که ارتش رژیم از اصابت احتمالی موشکها خبر میدهد.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
مرکز و جنوب اراضی اشغالی همزمان زیر آتش موشکها قرار گرفته است. تل آویو و بخشهای وسیعی از مناطق صنعتی جنوب آن در کنار مناطق پیش گفته در صحرای نقب شاهد اصابت موشکهای ایرانی هستند.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
باز هم جنوب اراضی اشغالی و منطقه صنعتی بئرالسبع. با توجه به اینکه ارتباط گرفتن با یگانهای موشکی ایران ساعتها طول میکشد و هیچ تلفن یا اینترنتی به همراه ندارند آنها تا زمانی که دستورات را به صورت زمینی و از طریق پیکهای مخصوص دریافت کنند به شلیک موشک ادامه خواهند داد؟! فقط امیدوارم در این شلیکها، پالایشگاه و تاسیسات صنعتی و زیرساختهای حیاتی رژیم صهیونیستی از دستشان در نرود...
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
در حال حاضر یک هواپیمای سوخت رسان آمریکایی وارد آسمان عربستان شده و یک سوخت رسان هم در سواحل مدیترانه در حال پرواز است. در همین حال خبرهایی از حملات صهیونیستها به اهواز و کرمانشاه منتشر شده که بدون کمک و پشتیبانی تروریستهای آمریکایی چنین حملاتی عملاً امکان ندارد.
در واقع یکی از شروطی که ایران باید در هر آتش بسی مد نظر قرار دهد، جدا کردن جبهه آمریکا از رژیم صهیونیستی است. جو کنت مسئول بخش مبارزه با تروریسم آمریکا دقایقی پیش بر همین مسئله تاکید کرده و گفته بود که اگر قرار است جنگی به پایان برسد باند اسرائیلیها در واشنگتن باید محدود شود.
به عبارت بهتر با وجود رژیم صهیونیستی هیچ آتش بسی در منطقه وجود نخواهد داشت و با وجود یک احمق ابلهی مانند ترامپ که امثال نتانیاهو از او نقطه ضعف دارند و سوالش هستند نمیتوان به پایان جنگ قطعی در منطقه امیدوار بود. تنها چیزی که میتواند جنگ را به پایان ببرد قدرت کشورها و قابلیت آنها در اعمال قدرت است... زور نداشته باشی هیچ چیزی نداری.
🇮🇷@SyrianKhabar
در واقع یکی از شروطی که ایران باید در هر آتش بسی مد نظر قرار دهد، جدا کردن جبهه آمریکا از رژیم صهیونیستی است. جو کنت مسئول بخش مبارزه با تروریسم آمریکا دقایقی پیش بر همین مسئله تاکید کرده و گفته بود که اگر قرار است جنگی به پایان برسد باند اسرائیلیها در واشنگتن باید محدود شود.
به عبارت بهتر با وجود رژیم صهیونیستی هیچ آتش بسی در منطقه وجود نخواهد داشت و با وجود یک احمق ابلهی مانند ترامپ که امثال نتانیاهو از او نقطه ضعف دارند و سوالش هستند نمیتوان به پایان جنگ قطعی در منطقه امیدوار بود. تنها چیزی که میتواند جنگ را به پایان ببرد قدرت کشورها و قابلیت آنها در اعمال قدرت است... زور نداشته باشی هیچ چیزی نداری.
🇮🇷@SyrianKhabar
متن_کامل_بیانیه_شورای_عالی_امنیت_ملی_19_1_1405.pdf
88.9 KB
متن کامل بیانیه شورای عالی امنیت ملی در مورد آتش بس و مذاکره با آمریکا...
به نوبه خودم از همه دوستان تقاضا دارم وقت بگذارند و این بیانیه را خط به خط و کلمه به کلمه و با دقت تمام مطالعه کنند. این بیانیه اهمیت بسیار زیادی دارد و خواندن آن میتواند روایت دقیق و درستی از آنچه در جریان بوده و آنچه اتفاق افتاده را به شما ارائه کند... من شروع به خواندن آن کردم و تازه متوجه شدم که بدون مطالعه دقیق این متن نمیشود هیچ صحبتی کرد و هر صحبتی پیش از آن میتواند باعث اشتباه راهبردی گردد... شاید برخیها به من بگویند که این چه حرفی هست میزنید ولی من به شما توصیه میکنم حتماً این چند صفحه را بخوانید...
@SyrianKhabar
به نوبه خودم از همه دوستان تقاضا دارم وقت بگذارند و این بیانیه را خط به خط و کلمه به کلمه و با دقت تمام مطالعه کنند. این بیانیه اهمیت بسیار زیادی دارد و خواندن آن میتواند روایت دقیق و درستی از آنچه در جریان بوده و آنچه اتفاق افتاده را به شما ارائه کند... من شروع به خواندن آن کردم و تازه متوجه شدم که بدون مطالعه دقیق این متن نمیشود هیچ صحبتی کرد و هر صحبتی پیش از آن میتواند باعث اشتباه راهبردی گردد... شاید برخیها به من بگویند که این چه حرفی هست میزنید ولی من به شما توصیه میکنم حتماً این چند صفحه را بخوانید...
@SyrianKhabar
ایران و عمان از تمام کشتیهای عبوری از تنگه هرمز عوارض دریافت خواهند کرد... این یکی از شروط اصلی ایران است. به گزارش آسوشیتدپرس ایران از این پول برای بازسازی ویرانیهای جنگ استفاده خواهد کرد اما طرف عمانی از این پولی که به همت ایران برایش نقل شده هنوز مشخص نیست میخواهد چگونه استفاده کند. من جای ایران بودم آن پول را هم از عمانیها میگرفتم چرا که در طول جنگ ما این کشور را هدف قرار ندادیم....
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تاسیسات پتروشیمی در منطقه الجبیل در ساحل خلیج فارس باز هم هدف حملات موشکی ایران قرار گرفت و بخشهای وسیعی از آن منهدم شد...
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
همچنین از امارات گزارش میرسد که تاسیسات نفت و گاز حبشان امشب هدف حملات گسترده موشکی و پهپادی ایران قرار گرفته و به صورت کامل منهدم شده است. تقریبا چیزی از این تجهیزات باقی نمانده و اماراتیها هیچ نفتی نمیتوانند صادر کنند.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
و ما نه تنهااحساس پیروزی میکنیم بلکه احساس میکنیم که تو تا همیشه در قلبهای ما جا داری... در این ۴۰ شبانه روز به یاد تو اشک ریختم، به یاد تو خوابیدن و بیدار شدم و فریاد سر دادم که ما پیروز این میدان هستیم و به پاس تمام آنچه که برای ما به یادگار گذاشتی تا در برابر دشمنان بشریت بایستیم و آخرین سنگر انسانیت را پاسداری کنیم، تا همیشه سپاسگزار خواهم بود...
آنچه اتفاق افتاد و آنچه قرار بود اتفاق بیفتد همه به لطف و همت تو بود...
🇮🇷@SyrianKhabar
آنچه اتفاق افتاد و آنچه قرار بود اتفاق بیفتد همه به لطف و همت تو بود...
🇮🇷@SyrianKhabar
بزرگترین بازندگان این جنگ فارغ از آمریکا و رژیم یهودی؛ کشورکهای جعلی عرب آن سوی خلیج فارس بودند که باد نخوت و غرورشان خوابید؛ هم پیاز را خوردند هم کتک را خوردند و هم هزینه را دادند (بعد از این باید بدهند) طرف دیگری که بیشترین پس گردنی را خورد تا یاد بگیرد که دودوزه بازی و نفاق قدر هزینه خواهد داشت سگ تولههای بارزانی بودند؛ از روز نخست نبرد تا روز آخر جنگ بیش از ۲۰۰۰ پهپاد موشک به پایگاههای تروریستهای ضد ایرانی و پایگاههای آمریکا در شمال عراق و زیرساختهای موساد و MI6 اصابت کرد تا جایی که سالها بگذرد آنها نخواهند توانست کمر صاف کنند....
🇮🇷,@SyrianKhabar
🇮🇷,@SyrianKhabar
🔴بزرگترین ضربه به زیرساختهای نفتی آمریکا و اعراب خائن در موج ۱۰۰ حملات موشکی و پهپادی یگانهای قدرتمند سپاه پاسداران ایران
🔻بر اساس اطلاعیه روابط عمومی سپاه پاسداران یکصددمین موج حملات موشکی و پهبادی با اهداف روح بلند و ملکوتی قائد شهید و اعظم ایران بزرگ و شهدای هوافضای سپاه پاسداران اهدافی که با موشکهای بالستیک، کروز و پهپادهای تهاجمی در شب گذشته مورد اصابت قرار گرفت، عبارتند از:
۱. پالایشگاه و تأسیسات نفتی متعلق به شرکت آمریکایی شورون در رأس الجوعیه عربستان به عنوان بزرگترین تأسیسات تجزیه NLG و تأمین کننده انرژی آمریکا.
۲. تأسیسات نفتی و پتروشیمی شرکت آکسون موبیل و کمیکال داو در جبیل عربستان.
۳. تأسیسات نفتی شرکتهای آمریکایی در ینبع در سواحل دریای سرخ با ظرفیت تولید ۲۵۰ هزار بشکه در روز.
۴. تأسیسات آمریکایی نفتی حبشان - خط انتقال نفت دبی به فجیره جهت دور زدن تنگه هرمز.
۵. تأسیسات مهم نفتی شرکت آکسون موبیل در رأس لفان قطر با ظرفیت تولید ۱۴۶ هزار بشکه در روز.
۶. تأسیسات مهم نفتی شرکت آمریکایی باپکو در مجمع الجزایر اشغالی دیلمون با تولید روزانه ۲۶۷ هزار بشکه در روز.
۷. پالایشگاه آمریکایی داس در امارات با ظرفیت فراوری نفت خام ۶۰ هزار بشکه در روز.
۸. تأسیسات شرکتهای نفتی آمریکایی در فجیره با مخزن ذخیره یک میلیون مترمکعب.
۹. پالایشگاه الاحمدی کویت با ظرفیت تولید ۳۴۶ هزار بشکه در روز.
۱۰. شرکت آمریکایی گاز دلفین مستقر در قطر با ظرفیت صادراتی ۲ میلیارد فوت مکعب در روز.
۱۱. جزیره نفتی زیرکوه با ظرفیت تولید ۷۵۰ هزار بشکه نفت خام در روز.
۱۲. شرکت آمریکایی ساتروپ - پالایشگاهی با ظرفیت ۴۶۰ هزار بشکه در روز که یکی از منابع سوخت نیروگاهها است.
۱۳. پالایشگاه آمریکایی گاز مانیفا / با ظرفیت تفکیک نفت و گاز ۹۰۰ هزار بشکه در روز.
۱۴. مراکز فناوری اطلاعات و صنایع پیشرفته دناعر رژیم در بئرالسبع در جنوب فلسطین اشغالی.
۱۵. مراکز اطلاعاتی و شنود ارتش و دستگاههای امنیتی رژیم در برجهای عزرائیل و الماس در پایتخت فلسطین اشغالی.
۱۶. فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه در الازرق اردن و نابودی اهداف مهم در آن مرکز.
۱۷. فرودگاه بن گورین در شهر یافای فلسطین اشغالی.
۱۸. پالایشگاه نفتی حیفا در فلسطین اشغالی با ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار بشکه در روز.
۱۹. پردیس حکومتی اشغالگران فلسطین در پایتخت اشغالی، محل استقرار مراکز فرماندهی و کنترل رژیم صهیونی
🔻همزمان نیروی دریایی قهرمان سپاه ضمن استمرار مدیریت کنترل هوشمند معابر دریایی تنگه هرمز، اهداف زیر را مورد اصابت قرار دادند:
۱. ناو بالگردبر LHA7 مورد اصابت موشکهای کروز قرار گرفت و پس از خسارت و آتشسوزی در عرشه به عمق اقیانوس هند عقبنشینی کرد.
۲. ناو هواپیمابر CVN 74 نیز مورد اصابت چند فروند پهپاد قرار گرفت و پس از خسارت در بدنه به عمق اقیانوس هند عقبنشینی کرد.
۳. کارخانه پهپادسازی رژیم صهیونیستی مستقر در امارات.
۴. تأسیسات نفتی سرمایهگذاری شرکتهای آمریکایی در LSB مستقر در کویت.
۵. پایگاه متجاوزان آمریکایی در (علی السلام) کویت.
✔️الله اکبر لله الحمد...
🇮🇷@SyrianKhabar
🔻بر اساس اطلاعیه روابط عمومی سپاه پاسداران یکصددمین موج حملات موشکی و پهبادی با اهداف روح بلند و ملکوتی قائد شهید و اعظم ایران بزرگ و شهدای هوافضای سپاه پاسداران اهدافی که با موشکهای بالستیک، کروز و پهپادهای تهاجمی در شب گذشته مورد اصابت قرار گرفت، عبارتند از:
۱. پالایشگاه و تأسیسات نفتی متعلق به شرکت آمریکایی شورون در رأس الجوعیه عربستان به عنوان بزرگترین تأسیسات تجزیه NLG و تأمین کننده انرژی آمریکا.
۲. تأسیسات نفتی و پتروشیمی شرکت آکسون موبیل و کمیکال داو در جبیل عربستان.
۳. تأسیسات نفتی شرکتهای آمریکایی در ینبع در سواحل دریای سرخ با ظرفیت تولید ۲۵۰ هزار بشکه در روز.
۴. تأسیسات آمریکایی نفتی حبشان - خط انتقال نفت دبی به فجیره جهت دور زدن تنگه هرمز.
۵. تأسیسات مهم نفتی شرکت آکسون موبیل در رأس لفان قطر با ظرفیت تولید ۱۴۶ هزار بشکه در روز.
۶. تأسیسات مهم نفتی شرکت آمریکایی باپکو در مجمع الجزایر اشغالی دیلمون با تولید روزانه ۲۶۷ هزار بشکه در روز.
۷. پالایشگاه آمریکایی داس در امارات با ظرفیت فراوری نفت خام ۶۰ هزار بشکه در روز.
۸. تأسیسات شرکتهای نفتی آمریکایی در فجیره با مخزن ذخیره یک میلیون مترمکعب.
۹. پالایشگاه الاحمدی کویت با ظرفیت تولید ۳۴۶ هزار بشکه در روز.
۱۰. شرکت آمریکایی گاز دلفین مستقر در قطر با ظرفیت صادراتی ۲ میلیارد فوت مکعب در روز.
۱۱. جزیره نفتی زیرکوه با ظرفیت تولید ۷۵۰ هزار بشکه نفت خام در روز.
۱۲. شرکت آمریکایی ساتروپ - پالایشگاهی با ظرفیت ۴۶۰ هزار بشکه در روز که یکی از منابع سوخت نیروگاهها است.
۱۳. پالایشگاه آمریکایی گاز مانیفا / با ظرفیت تفکیک نفت و گاز ۹۰۰ هزار بشکه در روز.
۱۴. مراکز فناوری اطلاعات و صنایع پیشرفته دناعر رژیم در بئرالسبع در جنوب فلسطین اشغالی.
۱۵. مراکز اطلاعاتی و شنود ارتش و دستگاههای امنیتی رژیم در برجهای عزرائیل و الماس در پایتخت فلسطین اشغالی.
۱۶. فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه در الازرق اردن و نابودی اهداف مهم در آن مرکز.
۱۷. فرودگاه بن گورین در شهر یافای فلسطین اشغالی.
۱۸. پالایشگاه نفتی حیفا در فلسطین اشغالی با ظرفیت تولید ۳۰۰ هزار بشکه در روز.
۱۹. پردیس حکومتی اشغالگران فلسطین در پایتخت اشغالی، محل استقرار مراکز فرماندهی و کنترل رژیم صهیونی
🔻همزمان نیروی دریایی قهرمان سپاه ضمن استمرار مدیریت کنترل هوشمند معابر دریایی تنگه هرمز، اهداف زیر را مورد اصابت قرار دادند:
۱. ناو بالگردبر LHA7 مورد اصابت موشکهای کروز قرار گرفت و پس از خسارت و آتشسوزی در عرشه به عمق اقیانوس هند عقبنشینی کرد.
۲. ناو هواپیمابر CVN 74 نیز مورد اصابت چند فروند پهپاد قرار گرفت و پس از خسارت در بدنه به عمق اقیانوس هند عقبنشینی کرد.
۳. کارخانه پهپادسازی رژیم صهیونیستی مستقر در امارات.
۴. تأسیسات نفتی سرمایهگذاری شرکتهای آمریکایی در LSB مستقر در کویت.
۵. پایگاه متجاوزان آمریکایی در (علی السلام) کویت.
✔️الله اکبر لله الحمد...
🇮🇷@SyrianKhabar
اخبار سوریه
🔴بزرگترین ضربه به زیرساختهای نفتی آمریکا و اعراب خائن در موج ۱۰۰ حملات موشکی و پهپادی یگانهای قدرتمند سپاه پاسداران ایران 🔻بر اساس اطلاعیه روابط عمومی سپاه پاسداران یکصددمین موج حملات موشکی و پهبادی با اهداف روح بلند و ملکوتی قائد شهید و اعظم ایران بزرگ…
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
✴️نفت و گاز کافی برای صادرات وجود نخواهد داشت...
🔸بزرگترین شلیک موشکها در طول جنگ به نظرم در آخرین ساعات آن بود در روز به ساعت آخری جنگ همانگونه که پیش بینی میشد ایران جهنمی را برای تروریستهای صلیبی و یهودی و مزدوران عرب در منطقه به وجود آورد که بیسابقه و غیر قابل باور است بیش از ۲۵۰ تیر موشک و پهپاد در بزرگترین حمله به زیرساختهای انرژی در منطقه پس از جنایتهای تروریستهای یهودی و خسارتهایی که به تاسیسات و تجهیزات انرژی کشورمان وارد کردند انجام شد. این حملات باعث شد تا حتی اگر تنگه هرمز به صورت موقت هم و با مدیریت ایران هم باز شود، باز هم نفت و گاز کافی برای صادرات وجود نداشته باشد...
🇮🇷@SyrianKhabar
🔸بزرگترین شلیک موشکها در طول جنگ به نظرم در آخرین ساعات آن بود در روز به ساعت آخری جنگ همانگونه که پیش بینی میشد ایران جهنمی را برای تروریستهای صلیبی و یهودی و مزدوران عرب در منطقه به وجود آورد که بیسابقه و غیر قابل باور است بیش از ۲۵۰ تیر موشک و پهپاد در بزرگترین حمله به زیرساختهای انرژی در منطقه پس از جنایتهای تروریستهای یهودی و خسارتهایی که به تاسیسات و تجهیزات انرژی کشورمان وارد کردند انجام شد. این حملات باعث شد تا حتی اگر تنگه هرمز به صورت موقت هم و با مدیریت ایران هم باز شود، باز هم نفت و گاز کافی برای صادرات وجود نداشته باشد...
🇮🇷@SyrianKhabar
ساعتی پیش ۱۷ تیر موشک بالستیک و ۳۵ پهپاد تاسیسات باقیمانده نفتی اولاد ضایع در ابوظبی و فجیره را در هم کوبید... این چیزی است که خود این منافقهای خائن میگویند. این تعداد موشک و پهباد برای نابودی تاسیسات نفتی مانند فجیره به تنهایی کفایت میکند.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
امارات دوباره زیر ضرب موشک و پهباد رفت... یک مقام امنیتی به خبرگزاری تسنیم گفته که این همه رات ایران شلیکهای هشدار برای اجرای دقیق و همه جانبه آتش بس است... یعنی غلط زیادی کنید پس گردنی میخورید.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
از آنجایی که به باور من جنگ در جریان است و متوقف نشده و صرفاً در حال انتقال از مرحلهای به مرحله دیگر هستیم، تا در توان دارم و با محبت شما از بچههای جبهه حمایت خواهیم کرد. امروز با کمک شما خوبان نچه را که اعلام نیاز کرده بودند خریداری کرده و انشاالله تحویل میگیرند. ما هنوز در صحنه هستیم و با این باور که جنگ حق و باطل هیچ وقت تمام نخواهد شد خواهی ماند و از جبهه حق و فرزندانمان و برادرانمان با جان و مال و همه وجودمان پشتیبانی خواهیم کرد...
من شرمنده شما هستم بابت این همه لطف و بزرگواری. شک نکنید در این مسیر یک قدم عقب نخواهیم نشست و در دو جبهه تبیین در حوزه رسانه و کمک به دوستان در عرصه میدان خواهیم ماند و جنگ را تا پیروزی نهایی و ظهور حضرتش ادامه خواهیم داد.
🇮🇷@SyrianKhabar
من شرمنده شما هستم بابت این همه لطف و بزرگواری. شک نکنید در این مسیر یک قدم عقب نخواهیم نشست و در دو جبهه تبیین در حوزه رسانه و کمک به دوستان در عرصه میدان خواهیم ماند و جنگ را تا پیروزی نهایی و ظهور حضرتش ادامه خواهیم داد.
🇮🇷@SyrianKhabar