⚫️آغاز رقابت برای خرید انرژی با قیمتهای بالاتر...
▪️یادتان هست که مدتها پیش گفتم که در صورت بروز جنگ در غرب آسیا و خلیج فارس شاهد نفت و گاز دزدی خواهیم بود؟ گفتم که همانگونه که در دوران کرونا غربیها از یکدیگر ماسک و الکل میدزدیدند، حالا شاهد دزدی نفتکش خواهیم بود؟ حالا این پیشبینی هم به شکلی دیگر در حال محقق شدن است؛ رویترز گزارش داده که خریداران شرقی به کشتیهای LNGبر پیشنهاد قیمتهای بالاتر میدهند تا به جای اروپا، گاز را به آنها در شرق آسیا تحویل دهد!
▪️این فقط ابتدای بحرانی است که یک تروریست ابله و احمق بنام ترامپ با تحریک و تشویق یک تروریست طمعکار و حقهباز و جنایتکار بنام نتانیاهو بر علیه جهان آغاز کردند. بدون شک جهان باید علیه این تروریستها متحد شده تا مانع از امتداد این بحران شود. ایران با قدرت اجازه خروج حتی یک بشکه نفت بدون اجازه از تنگه هرمز را نخواهد داد و این داستان تا زمان تسلیم کامل امریکا و رژیم صهیونیستی و خروج تروریستهای امریکایی از منطقه ما و پرداخت کامل غرامت جنگ توسط امریکا و کشورهای غربی و عربی ادامه پیدا خاخد کرد.
🇮🇷@SyrianKhabar
▪️یادتان هست که مدتها پیش گفتم که در صورت بروز جنگ در غرب آسیا و خلیج فارس شاهد نفت و گاز دزدی خواهیم بود؟ گفتم که همانگونه که در دوران کرونا غربیها از یکدیگر ماسک و الکل میدزدیدند، حالا شاهد دزدی نفتکش خواهیم بود؟ حالا این پیشبینی هم به شکلی دیگر در حال محقق شدن است؛ رویترز گزارش داده که خریداران شرقی به کشتیهای LNGبر پیشنهاد قیمتهای بالاتر میدهند تا به جای اروپا، گاز را به آنها در شرق آسیا تحویل دهد!
▪️این فقط ابتدای بحرانی است که یک تروریست ابله و احمق بنام ترامپ با تحریک و تشویق یک تروریست طمعکار و حقهباز و جنایتکار بنام نتانیاهو بر علیه جهان آغاز کردند. بدون شک جهان باید علیه این تروریستها متحد شده تا مانع از امتداد این بحران شود. ایران با قدرت اجازه خروج حتی یک بشکه نفت بدون اجازه از تنگه هرمز را نخواهد داد و این داستان تا زمان تسلیم کامل امریکا و رژیم صهیونیستی و خروج تروریستهای امریکایی از منطقه ما و پرداخت کامل غرامت جنگ توسط امریکا و کشورهای غربی و عربی ادامه پیدا خاخد کرد.
🇮🇷@SyrianKhabar
موشکهای ایرانی بار دیگر به سمت اراضی اشغالی شلیک شدند. دشمن در حال تصحیح محل اصابت موشکها است، با این حال هیچوقت این کار را با دقت نمیتواند انجام دهد. چند روز پیش میگفت که موشکها در تلآویو اصابت خواهد کرد، اما چند تیر در وسط حیفا نشست.
از شمال غزه تا شمال شرق تلآویو زیر آتش رفته و هر لحظه هم دشمن در حال تصحیح محل اصابت موشکها است... اما مگر فایدهای هم دارد؟
🇮🇷@SyrianKhabar
از شمال غزه تا شمال شرق تلآویو زیر آتش رفته و هر لحظه هم دشمن در حال تصحیح محل اصابت موشکها است... اما مگر فایدهای هم دارد؟
🇮🇷@SyrianKhabar
Audio
✴️گزارش جنگ شماره 8؛ به چه کسانی میجنگیم
🔸در هشتیمن گزارش جنگ نگاهی داشتهایم به خود جنگ، پیشینه آن و آنچه پیش از این گفته بودیم و آنچه که قرار بود روی دهد. این روزها که در میانه این نبرد حماسی به سر میبریم ضرورت پیگیری کردن آنچه روی داده بسیار مهم است. در این گزارش همچنین به آخرین تحولات میدان، توان و قدرت و برآورد دشمن از جنگ و میدان نبرد پرداختهایم. در واقع این گزارش میتواند به بسیاری از سوالات شما پاسخ دهد.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔸در هشتیمن گزارش جنگ نگاهی داشتهایم به خود جنگ، پیشینه آن و آنچه پیش از این گفته بودیم و آنچه که قرار بود روی دهد. این روزها که در میانه این نبرد حماسی به سر میبریم ضرورت پیگیری کردن آنچه روی داده بسیار مهم است. در این گزارش همچنین به آخرین تحولات میدان، توان و قدرت و برآورد دشمن از جنگ و میدان نبرد پرداختهایم. در واقع این گزارش میتواند به بسیاری از سوالات شما پاسخ دهد.
🇮🇷@SyrianKhabar
مرحله جدید شلیک موشکهای ایران با تمرکز بر تل آویو و مناطق پیرامومی آن صورت گرفت. این شلیکها همچنان با هدف تضعیف ساختار پدافند رژیم و کور کردن کامل قدرت راداری و سامانههای جنگال تروریستهای یهودی صورت میگیرد.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
روابط عمومی ارتش با انتشار این ویدئو از شلیک دستکم دو تیر موشک کروز به سمت ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن خبر داده است. مشخص نیست این شلیک مربوط به امروز است یا روز گذشته. با توجه به آسیب به این ناو در پی اصابت چند فروند پهپاد نیروی دریایی سپاه و فرار این ناو به عمق اقیانوس هند نمیتواند از موشکهای ساحل پرتاب با برد 300 کیلومتر استفاده شده باشد....
تعداد موشکهای شلیک شده به سمت این ناو هوپیمابر اندک است و اگر واقعا قصدی برای زدن آن وجود داشته باشد، باید به صورت همزمان 20 تا 30 موشک کروز و بیش از 50 فروند پهپاد به سمت ناوگان همراه آن شلیک شود....
🇮🇷@SyrianKhabar
تعداد موشکهای شلیک شده به سمت این ناو هوپیمابر اندک است و اگر واقعا قصدی برای زدن آن وجود داشته باشد، باید به صورت همزمان 20 تا 30 موشک کروز و بیش از 50 فروند پهپاد به سمت ناوگان همراه آن شلیک شود....
🇮🇷@SyrianKhabar
شیرمردان حزبالله لبنان همچنان در حال حمله به اهداف رژیم در شمال سرزمینهای اشغالی است. بار دیگر پهپادها وارد عمل شده و نقش مهم و بزرگ خود را ایفا میکنند. تعداد پهپادها قابل توجه بوده و ضربات وارد شده هم موثر و بیسابقه است....
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
یک فروند پهپاد انهدامی به مقر یک شرکت امریکایی در جنوب بصره اصابت کرد... مشخص نیست این مقر کدام شرکت است اما پاسخی روشن، واضح و عینی به حملات تروریستهای امریکایی به نیروهای ارتش عراق در مناطق مختلف این کشور به شمار میرود. اگر حملات تروریستها در عراق ادامه داشته باشد، حملات به منافع امریکا در این کشور تشدید خواهد شد.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
🔳کشف توطئه حمله به مسجدالاقصی توسط وزارت اطلاعات ایران
➖وزارت اطلاعات از طرح «پرچم دروغین» اسرائیل برای حمله به مسجدالاقصی و اتهامزنی به ایران پرده برداشت. به دنبال افزایش شدید محبوبیت جمهوری اسلامی ایران بین مسلمانان منطقه و جهان اسلام بدلیل ایستادگی قهرمانانه در برابر حمله دشمن آمریکایی -صهیونى، رژیم صهیونیستی تصمیم به استفاده از تاکتیک «پرچم دروغین» گرفته و قصد دارد در آستانهٔ روز قدس با حمله پهپادی یا موشکی به مسجدالاقصی، ایران و جبهه مقاومت را عامل حمله معرفی کند!!
➖بر این اساس رژیم صهیونیستی از روز گذشته و به صورت تدریجی اقدام به تخلیه یهودیان ساکن در نواحی اطراف مسجدالاقصی نموده است. یک مقام آگاه در وزارت اطلاعات ضمن اعلام کشف این توطئه کثیف باند نتانیاهو افزود که رژیم صهیونیستی امیدوار است با اجرای این نقشه شیطانی، اعراب و مسلمانان را در برابر جمهوری اسلامی ایران قرار دهد.
➖این مقام آگاه وزارت اطلاعات افزود که بر تمامی مسلمانان و آزادگان جهان است که در برابر این جنایت رژیم جنایتکار صهیونی هشدار لازم را به آن رژیم جعلی و حامیان غربی آن بدهند. اینکه نابودی نهایی مسجدالاقصی از آرزوها و اهداف اصلی یهودِ تروریست و ویرانگر است که شکی نیست اما هوشیاری در برابر این توطئهها یکی از اصلیترین مسائل و مواردی است که مسلمانان باید آن را در نظر داشته باشند.
@SyrianKhaar
➖وزارت اطلاعات از طرح «پرچم دروغین» اسرائیل برای حمله به مسجدالاقصی و اتهامزنی به ایران پرده برداشت. به دنبال افزایش شدید محبوبیت جمهوری اسلامی ایران بین مسلمانان منطقه و جهان اسلام بدلیل ایستادگی قهرمانانه در برابر حمله دشمن آمریکایی -صهیونى، رژیم صهیونیستی تصمیم به استفاده از تاکتیک «پرچم دروغین» گرفته و قصد دارد در آستانهٔ روز قدس با حمله پهپادی یا موشکی به مسجدالاقصی، ایران و جبهه مقاومت را عامل حمله معرفی کند!!
➖بر این اساس رژیم صهیونیستی از روز گذشته و به صورت تدریجی اقدام به تخلیه یهودیان ساکن در نواحی اطراف مسجدالاقصی نموده است. یک مقام آگاه در وزارت اطلاعات ضمن اعلام کشف این توطئه کثیف باند نتانیاهو افزود که رژیم صهیونیستی امیدوار است با اجرای این نقشه شیطانی، اعراب و مسلمانان را در برابر جمهوری اسلامی ایران قرار دهد.
➖این مقام آگاه وزارت اطلاعات افزود که بر تمامی مسلمانان و آزادگان جهان است که در برابر این جنایت رژیم جنایتکار صهیونی هشدار لازم را به آن رژیم جعلی و حامیان غربی آن بدهند. اینکه نابودی نهایی مسجدالاقصی از آرزوها و اهداف اصلی یهودِ تروریست و ویرانگر است که شکی نیست اما هوشیاری در برابر این توطئهها یکی از اصلیترین مسائل و مواردی است که مسلمانان باید آن را در نظر داشته باشند.
@SyrianKhaar
⚫️تماس تلفنی نتانیاهو با بن زاید/ هراس از گشوده شدن جبهه یمن
▪️رسانههای عبری از تماس تلفنی نخست وزیر رژیم تلاویو با محمد بن زاید، حاکم امارات عربی متحده به صورت تلفنی درباره تحولات منطقه و جنگ علیه ایران رایزنی و گفتوگو کرده است.
▪️در همین راستا، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که در ساعات گذشته، یک مقام ارشد اسرائیلی با یک مقام بسیار بلندپایه در کشورهای حوزه خلیجفارس برای هماهنگی اقدامات نظامی احتمالی علیه ایران گفتوگو کرده است.
▪️بنا به باور مقامات اسرائیلی که از گشوده شدن جبهه یمن علیه خود بیمناک هستند، هرگونه گام نظامی از سوی کشورهای منطقه علاوه بر ایجاد بازدارندگی در برابر ایران، مانع از ورود انصارالله یمن به جبهه نبرد خواهد شد!
@SyrianKhabar
▪️رسانههای عبری از تماس تلفنی نخست وزیر رژیم تلاویو با محمد بن زاید، حاکم امارات عربی متحده به صورت تلفنی درباره تحولات منطقه و جنگ علیه ایران رایزنی و گفتوگو کرده است.
▪️در همین راستا، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که در ساعات گذشته، یک مقام ارشد اسرائیلی با یک مقام بسیار بلندپایه در کشورهای حوزه خلیجفارس برای هماهنگی اقدامات نظامی احتمالی علیه ایران گفتوگو کرده است.
▪️بنا به باور مقامات اسرائیلی که از گشوده شدن جبهه یمن علیه خود بیمناک هستند، هرگونه گام نظامی از سوی کشورهای منطقه علاوه بر ایجاد بازدارندگی در برابر ایران، مانع از ورود انصارالله یمن به جبهه نبرد خواهد شد!
@SyrianKhabar
تصویر باکیفیت از انهدام رادار سامانه تاد امریکا در اردن. تروریستهای امریکایی فکر میکردند با استقرار این سامانه در اردن، دست نیروهای مسلح ایران به آن نخواهد رسید اما یک فروند پهپاد خاص ایرانی که مخصوص چنین حملاتی ساخته و به قول یکی از بچهها تربیت شده، ترتیب این سامانه را داد. حالا دیدم که یکی از رسانههای غربی به نقل از مقامات وزارت جنگ امریکا نوشتهاند که به زودی رادار را جایگزین خواهند کرد!! اینکه رادار قرار است از کجا بیاید، کی بیاید و کی متصل شود خدا داند.... حالا امیدواریم زودتر خودش را برساند که باید خدمت آن هم برسیم....
در مورد تاد هر روز داستان میگفتند و حرف مفت میزدند. حالا دیدند که در کمتر از شش روز هر چهار سامانه تاد مستقر در منطقه را منهدم کردیم؟ فقط مانده یکی از این سامانهها در سرزمینهای اشغالی که شک نکنید آن یکی هم به زودی خدمتش خواهیم رسید. فقط باید بیاید که بعید هم میدانم به این سرعت بیاید اما ای کاش بیاید.
🇮🇷@SyrianKhabar
در مورد تاد هر روز داستان میگفتند و حرف مفت میزدند. حالا دیدند که در کمتر از شش روز هر چهار سامانه تاد مستقر در منطقه را منهدم کردیم؟ فقط مانده یکی از این سامانهها در سرزمینهای اشغالی که شک نکنید آن یکی هم به زودی خدمتش خواهیم رسید. فقط باید بیاید که بعید هم میدانم به این سرعت بیاید اما ای کاش بیاید.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔵انجام موج بیست و سوم عملیات ایران با موشکهای جدید
🔹طی یک عملیات ترکیبی موشکی پهپادی، موج بیست و سوم عملیات وعده صادق ۴ با رمز مبارک "یا صاحب الزمان عجل الله" توسط رزمندگان سرافراز نیروی هوافضای سپاه اجرا شد.
در این موج موشکهای سوخت جامد و مایع نسل جدید، اهدافی در سرزمینهای اشغالی و پایگاههای آمریکایی در منطقه را نشانه گرفتند.
🔹مقر نیروهای تروریستی امریکا در پایگاههای شیخ عیسی، علی السالم ،جفیر و الازرق از جمله اهداف مورد اصابت در این موج هستند.
🔹همچنین در منطقه مهم و حساس بئر السبع در سرزمین های اشغالی، مراکز تکنولوژی پیشرفته، امنیت سایبری و مراکز پشتیبانی نظامی از اهداف بوده اند.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔹طی یک عملیات ترکیبی موشکی پهپادی، موج بیست و سوم عملیات وعده صادق ۴ با رمز مبارک "یا صاحب الزمان عجل الله" توسط رزمندگان سرافراز نیروی هوافضای سپاه اجرا شد.
در این موج موشکهای سوخت جامد و مایع نسل جدید، اهدافی در سرزمینهای اشغالی و پایگاههای آمریکایی در منطقه را نشانه گرفتند.
🔹مقر نیروهای تروریستی امریکا در پایگاههای شیخ عیسی، علی السالم ،جفیر و الازرق از جمله اهداف مورد اصابت در این موج هستند.
🔹همچنین در منطقه مهم و حساس بئر السبع در سرزمین های اشغالی، مراکز تکنولوژی پیشرفته، امنیت سایبری و مراکز پشتیبانی نظامی از اهداف بوده اند.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔴شپش و گراز نگاهی به کفتارها کنند...
🔻اگر شپش مسعود قاچاقچی و الهام گراز باکویی آنچه که در امارات، کویت، قطر و مجمع الجزایر اشغالی دیلمون، سعودی، اردن و سرزمینهای اشغالی میگذرد را به عنوان درس عبرت نگاه کنند و از آن درس بگیرند ه نظر من میتوانند از آنچه فعلاً در منطقه در حال روی دادن است جان به در ببرند! اما اگر این مزدوران بیجیره و مواجب یهودیها و صلیبیها خواهند مانند اعراب بیاختیار اطراف خلیج فارس رفتار کنند آن وقت خودشان که هیچ، هر آنچه در این سالها با لطف و گذشت ایران برای خودشان ساختهاند، بر باد خواهد رفت.
🔻ایران هیچ مشکلی برای ورود همزمان زمینی در چند جبهه ندارد؛ کافی است که نیروهای ایرانی پایشان را آن سوی ارس بگذارند و دنیا خواهد دید که چگونه مردم ستمدیده و تحت ظلم شمال ارس که بیش از ۳۵ سال توسط دو مزدور ضد خدا، تحت شدیدترین محرومیتها و فشارها قرار گرفتهاند دست به قیام میزنند. الهام گراز فکر میکند با زور سرنیزه و هیاهوی رسانههای مزدور و پول بادآورده نفت همچنان میتواند مردم این منطقه را تحت انقیاد خود نگه دارد؟! بیا شپش مسعود فکر کرده که میتواند همچنان نفت عراق را غارت کند و برای خودش بساط حکومت پهن کند؟!
🔻همه اینها به مویی بند است؛ ما همانگونه که پیش از این گفتم برای اصلاحات سرزمینی برنامه داریم؛ قرار است منطقه رنگ و رویی دیگر بگیرد و تهدیدها یک بار برای همیشه برداشته شوند. برای اینکه در این نبرد به پیروزی برسیم پوتین آهنی و دستکش پولادین پوشیدهایم و با زره ایمان و هویت و شکوه ایرانی به جنگ ترک و تازی خواهیم رفت. اگرچه فرمانده رفته و شهسوارانی نیز چنان کیخسرو رفتند اما به یاد داشته باشید که ایران زمین هیچگاه از شهسواران و پهلوانان، از قهرمانان و نام آوران خالی نخواهد شد.
🔻ما آمادهایم تا تاریخ را به شکلی بازنویسی کنیم که تا چند سده دیگر هیچکس توان دست بردن در آن را نداشته باشد. این دو مزدور موذی و شیاد که در طول این چند دهه در خوشرقصی برای یهود و بیوطنهای آمریکایی کم نگذاشتند حالا زمانش است که به ساز ما برقصند و حتی اگر ساز ناکوک زدیم کج خلقی نکنند که با بدخلقی ما مواجه خواهند شد. دوران صبوری به سر آمده و اگر قرار نیست ما آرامش داشته باشیم سنگ بر سنگ بند نخواهد شد و انگشت در چشم تمام بدخواهان خواهیم کرد...
🔻این را از من داشته باشید و بیاد بیاورید که در این سالها چه نوشتم و چه گفتم؛ صبر استراتژیک برای اینکه همه در کنار هم زندگی کنیم بود؛ زجرش را ما میکشیدیم خونش را وا میدادیم هزینهاش را ما پرداخت میکردیم اما عیش و نوشش برای دیگران بود.... حالا زمان آن است که در نیش خوردن نیز سهمی داشته باشند. زهری که قرار بود یهود و صلیبی به ملت ایران بخورانند زهرمارشان خواهیم کرد و در حلقوم سیاهشان خواهیم ریخت. ما کم ریز و درشت خرد و کلان بزرگ و کوچک و از رهبر تا سرباز را از دست ندادهایم تا این گراز آن شپش بخواهند میدانداری کنند.....
✔️یادتان هست نوشتم که خیز یوزپلنگ پایان کفتار را رقم میزند.... حالا فهمیدید منظورم چه بود؟! ما یکی یکی این کفتارهای مردارخوار را ز سر راه برمیداریم و جهانی از نو خواهیم ساخت که در آن سایه پلنگ آرامش بخش تمام زندگی شود...
🇮🇷@SyrianKhabar
🔻اگر شپش مسعود قاچاقچی و الهام گراز باکویی آنچه که در امارات، کویت، قطر و مجمع الجزایر اشغالی دیلمون، سعودی، اردن و سرزمینهای اشغالی میگذرد را به عنوان درس عبرت نگاه کنند و از آن درس بگیرند ه نظر من میتوانند از آنچه فعلاً در منطقه در حال روی دادن است جان به در ببرند! اما اگر این مزدوران بیجیره و مواجب یهودیها و صلیبیها خواهند مانند اعراب بیاختیار اطراف خلیج فارس رفتار کنند آن وقت خودشان که هیچ، هر آنچه در این سالها با لطف و گذشت ایران برای خودشان ساختهاند، بر باد خواهد رفت.
🔻ایران هیچ مشکلی برای ورود همزمان زمینی در چند جبهه ندارد؛ کافی است که نیروهای ایرانی پایشان را آن سوی ارس بگذارند و دنیا خواهد دید که چگونه مردم ستمدیده و تحت ظلم شمال ارس که بیش از ۳۵ سال توسط دو مزدور ضد خدا، تحت شدیدترین محرومیتها و فشارها قرار گرفتهاند دست به قیام میزنند. الهام گراز فکر میکند با زور سرنیزه و هیاهوی رسانههای مزدور و پول بادآورده نفت همچنان میتواند مردم این منطقه را تحت انقیاد خود نگه دارد؟! بیا شپش مسعود فکر کرده که میتواند همچنان نفت عراق را غارت کند و برای خودش بساط حکومت پهن کند؟!
🔻همه اینها به مویی بند است؛ ما همانگونه که پیش از این گفتم برای اصلاحات سرزمینی برنامه داریم؛ قرار است منطقه رنگ و رویی دیگر بگیرد و تهدیدها یک بار برای همیشه برداشته شوند. برای اینکه در این نبرد به پیروزی برسیم پوتین آهنی و دستکش پولادین پوشیدهایم و با زره ایمان و هویت و شکوه ایرانی به جنگ ترک و تازی خواهیم رفت. اگرچه فرمانده رفته و شهسوارانی نیز چنان کیخسرو رفتند اما به یاد داشته باشید که ایران زمین هیچگاه از شهسواران و پهلوانان، از قهرمانان و نام آوران خالی نخواهد شد.
🔻ما آمادهایم تا تاریخ را به شکلی بازنویسی کنیم که تا چند سده دیگر هیچکس توان دست بردن در آن را نداشته باشد. این دو مزدور موذی و شیاد که در طول این چند دهه در خوشرقصی برای یهود و بیوطنهای آمریکایی کم نگذاشتند حالا زمانش است که به ساز ما برقصند و حتی اگر ساز ناکوک زدیم کج خلقی نکنند که با بدخلقی ما مواجه خواهند شد. دوران صبوری به سر آمده و اگر قرار نیست ما آرامش داشته باشیم سنگ بر سنگ بند نخواهد شد و انگشت در چشم تمام بدخواهان خواهیم کرد...
🔻این را از من داشته باشید و بیاد بیاورید که در این سالها چه نوشتم و چه گفتم؛ صبر استراتژیک برای اینکه همه در کنار هم زندگی کنیم بود؛ زجرش را ما میکشیدیم خونش را وا میدادیم هزینهاش را ما پرداخت میکردیم اما عیش و نوشش برای دیگران بود.... حالا زمان آن است که در نیش خوردن نیز سهمی داشته باشند. زهری که قرار بود یهود و صلیبی به ملت ایران بخورانند زهرمارشان خواهیم کرد و در حلقوم سیاهشان خواهیم ریخت. ما کم ریز و درشت خرد و کلان بزرگ و کوچک و از رهبر تا سرباز را از دست ندادهایم تا این گراز آن شپش بخواهند میدانداری کنند.....
✔️یادتان هست نوشتم که خیز یوزپلنگ پایان کفتار را رقم میزند.... حالا فهمیدید منظورم چه بود؟! ما یکی یکی این کفتارهای مردارخوار را ز سر راه برمیداریم و جهانی از نو خواهیم ساخت که در آن سایه پلنگ آرامش بخش تمام زندگی شود...
🇮🇷@SyrianKhabar