انشاالله همه با هم امشب خیابانها را از تمام شبهای دیگر پر تر خواهیم کرد. به یاد داشته باشید که امروز میدان کف خیابان است تا زمانی که شما در خیابان بمانید بچهها پای لانچر با خیال راحتتر شلیک میکنند.
پس حتماً امشب را هم کنار هم و برای ایران و و برای مام میهن در خیابان خواهیم بود به دشمن را با بد تمام حقه بازیها و حیلهگریهایش پشیمان خواهیم کرد و او خواهد دید که نخواهد توانست با فتنه و دروغ، راه به جایی ببرد...
🇮🇷@SyrianKhabar
پس حتماً امشب را هم کنار هم و برای ایران و و برای مام میهن در خیابان خواهیم بود به دشمن را با بد تمام حقه بازیها و حیلهگریهایش پشیمان خواهیم کرد و او خواهد دید که نخواهد توانست با فتنه و دروغ، راه به جایی ببرد...
🇮🇷@SyrianKhabar
⚫️میشود دیگر ادامه ندهید؟! میشود ساکت شوید؟!
▪️ ترامپ یک حرف مفتی زد و متاسفانه باز هم کم طاقتها و کم حوصلهها، آدمهایی که دوست دارند فقط وراجی کنند و حاشیه درست کنند؛ کسانی که در خانه پشت گوشی و سیستم نشسته و هیچ اطلاعی از محیط بیرون ندارند؛ کسانی که فقط اهل حدس و گمان و عشق حرف مفت زدن هستند دوره افتاده و در حال اعتبار دادن به دروغ ترامپ هستند...
▪️یادم به آن سخنرانی هفته دوم جنگ رئیس جمهور افتاد که همین وراجهای رسانهای و بیکارههای علاف مجازی شروع به هیاهو درست کردن و حاشیه ساختن شدند... همان روز هم من چند بار به تاکید از همه خواستم که لطفاً تمامش کنید. شما چه کارید که تا که یکی یک حرفی میزند شروع به دادن ضریب میکنید؟! شما چه کارهاید که تا یکی آن سر دنیا یک حرف مفتی میزند برایش تفسیر و تأویل میکنید در حالی که از هیچ چیزی خبر ندارید؟!
▪️پس خواهش میکنم اینجا هم هر وقت که ترامپ زر مفتی زد، مانند همیشه شروع به دروغ گفتن کرد؛ مثل همیشه دنبال آن بود تا با فضاسازی فضا را به دست بگیرد؛ شما خواهشاً سکوت کنید و هیچ چیزی نگویید... اگر حرفی نزنید میمیرید؟! اگر چیزی ننویسید میگویند لال هستید؟! اگر فضاسازی نکنید میگویند بلد نیستید؟! تا کی قرار است چند نفر بنشینند، حاشیه سازی کنند و هزینه بتراشند در حالی که هیچ خبری ندارند؟!
▪️به خدا به پیر به پیغمبر خود آمریکاییها حرف ترامپ را اینقدر جدی نگرفتند که چهار نفر در ایران نشستند و برایش تفسیر نوشتند و آن را با تعبیرات مختلف بازنشر کردند. باز هم تاکید میکنم مملکت صاحب دارد، مملکت مسئول دارد، مملکت تصمیم گیر دارد، مملکت نیروهای مسلح و مقتدر دارد و تا الان هم آنها کار را پیش بردند و شما جز هزینه ساختن کاری نداشتهاید... پس لطفاً ساکت باشید و چیزی نگویید..
🇮🇷@SyrianKhabar
▪️ ترامپ یک حرف مفتی زد و متاسفانه باز هم کم طاقتها و کم حوصلهها، آدمهایی که دوست دارند فقط وراجی کنند و حاشیه درست کنند؛ کسانی که در خانه پشت گوشی و سیستم نشسته و هیچ اطلاعی از محیط بیرون ندارند؛ کسانی که فقط اهل حدس و گمان و عشق حرف مفت زدن هستند دوره افتاده و در حال اعتبار دادن به دروغ ترامپ هستند...
▪️یادم به آن سخنرانی هفته دوم جنگ رئیس جمهور افتاد که همین وراجهای رسانهای و بیکارههای علاف مجازی شروع به هیاهو درست کردن و حاشیه ساختن شدند... همان روز هم من چند بار به تاکید از همه خواستم که لطفاً تمامش کنید. شما چه کارید که تا که یکی یک حرفی میزند شروع به دادن ضریب میکنید؟! شما چه کارهاید که تا یکی آن سر دنیا یک حرف مفتی میزند برایش تفسیر و تأویل میکنید در حالی که از هیچ چیزی خبر ندارید؟!
▪️پس خواهش میکنم اینجا هم هر وقت که ترامپ زر مفتی زد، مانند همیشه شروع به دروغ گفتن کرد؛ مثل همیشه دنبال آن بود تا با فضاسازی فضا را به دست بگیرد؛ شما خواهشاً سکوت کنید و هیچ چیزی نگویید... اگر حرفی نزنید میمیرید؟! اگر چیزی ننویسید میگویند لال هستید؟! اگر فضاسازی نکنید میگویند بلد نیستید؟! تا کی قرار است چند نفر بنشینند، حاشیه سازی کنند و هزینه بتراشند در حالی که هیچ خبری ندارند؟!
▪️به خدا به پیر به پیغمبر خود آمریکاییها حرف ترامپ را اینقدر جدی نگرفتند که چهار نفر در ایران نشستند و برایش تفسیر نوشتند و آن را با تعبیرات مختلف بازنشر کردند. باز هم تاکید میکنم مملکت صاحب دارد، مملکت مسئول دارد، مملکت تصمیم گیر دارد، مملکت نیروهای مسلح و مقتدر دارد و تا الان هم آنها کار را پیش بردند و شما جز هزینه ساختن کاری نداشتهاید... پس لطفاً ساکت باشید و چیزی نگویید..
🇮🇷@SyrianKhabar
یکی از همینها که باید سکوت کنند و زیپ دهانشان را ببندند همین کامران غضنفری است... کامران غضنفری نشان داده که از ترامپ و نتانیاهو هم در این شرایط برای مملکت بدتر و خطرناکتر است. طرف معلوم نیست در کجا نشسته بدون اطلاع از وضعیت کشور، و فقط با نگاه کردن به تلویزیون و خواندن ۴ مطلب در ۴ کانال مزخرف اینگونه فتوا صادر میکند... ضرر اینها از هزار موشک و پهپاد آمریکایی بدتر است. همینها خون به دل رهبر انقلاب کردند و چه حرفهایی که پشت سر شهید لاریجانی و دیگر فرماندهان شهید ما نزدند و امروز هم دارند در زمین دشمن بازی میکنند...
یکی به او بگوید لطفاً ساکت باش و چیزی نگو؛ حرف نزن. چه کاره مملکت هستی که باید حرف بزنی؟! من تا امروز با ادبیاتی با این تندی کسی را خطاب قرار نداده بودم ولی ضرورت دارد که برخیها یاد بگیرند نباید در وسط معرکه و جنگ حرف مفت بزنند. حالا هر کسی بخواهد باشد. بچهها پای لانچرها در بیابان و در کوه و کمر ارند میجنگند و بعد این آقا زیر لحاف نشسته و دارد تفرقه ایجاد میکند....
@SyrianKhabar
یکی به او بگوید لطفاً ساکت باش و چیزی نگو؛ حرف نزن. چه کاره مملکت هستی که باید حرف بزنی؟! من تا امروز با ادبیاتی با این تندی کسی را خطاب قرار نداده بودم ولی ضرورت دارد که برخیها یاد بگیرند نباید در وسط معرکه و جنگ حرف مفت بزنند. حالا هر کسی بخواهد باشد. بچهها پای لانچرها در بیابان و در کوه و کمر ارند میجنگند و بعد این آقا زیر لحاف نشسته و دارد تفرقه ایجاد میکند....
@SyrianKhabar
اخبار سوریه
یکی از همینها که باید سکوت کنند و زیپ دهانشان را ببندند همین کامران غضنفری است... کامران غضنفری نشان داده که از ترامپ و نتانیاهو هم در این شرایط برای مملکت بدتر و خطرناکتر است. طرف معلوم نیست در کجا نشسته بدون اطلاع از وضعیت کشور، و فقط با نگاه کردن به تلویزیون…
✴️اجازه نخواهیم داد ماجرای احد و صفین تکرار شود؛ در دهان ابوموسی اشعریها خواهیم زد
🔸این را بگویم که اگر لازم باشد بقیه را هم به همین شکل مورد محبت قرار خواهم داد. مثل ۴ هفته گذشته زبان در کام بگیرید و حرف نزنید. جنگ را یکی دیگر میکند جان یکی دیگر در خطر است بعد یکی مثل این جماعت میآید و خواسته دشمن که همان ایجاد تفرقه و دو دستگی در کشور است و رهبر شهید بارها نسبت به آن هشدار داده بود، برایش انجام میدهند. به خدا، رسول خدا قسم تمام کسانی که این روزها به عمد یا از روی سر با عقل یا از روی نادانی ر کشور دو دستگی و تفرقه ایجاد میکنند در آن دنیا در کنار نتانیاهو و ترامپ و دیگر دشمنان این آب و خاک قرار خواهند گرفت.
🔸ما باید کمی شجاعت و شهامت داشته باشیم و در مقابل این جماعت تندرو و غیرعقلانی که اول حرف میزنند، هزینه میتراشند و بعد یکی باید بیاید و هزینه آنها را پرداخت کند بایستیم.... ما باید همزمان که در دهان نتانیاهو و ترامپ و مزدوران عرب میزنیم در دهان این جریان و این افراد که گوشی به دست در تاریکخانهها نشسته و با خون مردم و جوانان مملکت بازی میکنند بزنیم. یادمان باشد که قرار نیست با کسی تعارف داشته باشیم و ما در خیمه معاویه قرار داریم و اجازه نخواهیم داد که ابوموسی اشعریها این پیروزی را در کام ما تلخ کنند... اجازه نخواهیم داد که ماجرای احد و صفین یک بار دیگر تکرار شود.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔸این را بگویم که اگر لازم باشد بقیه را هم به همین شکل مورد محبت قرار خواهم داد. مثل ۴ هفته گذشته زبان در کام بگیرید و حرف نزنید. جنگ را یکی دیگر میکند جان یکی دیگر در خطر است بعد یکی مثل این جماعت میآید و خواسته دشمن که همان ایجاد تفرقه و دو دستگی در کشور است و رهبر شهید بارها نسبت به آن هشدار داده بود، برایش انجام میدهند. به خدا، رسول خدا قسم تمام کسانی که این روزها به عمد یا از روی سر با عقل یا از روی نادانی ر کشور دو دستگی و تفرقه ایجاد میکنند در آن دنیا در کنار نتانیاهو و ترامپ و دیگر دشمنان این آب و خاک قرار خواهند گرفت.
🔸ما باید کمی شجاعت و شهامت داشته باشیم و در مقابل این جماعت تندرو و غیرعقلانی که اول حرف میزنند، هزینه میتراشند و بعد یکی باید بیاید و هزینه آنها را پرداخت کند بایستیم.... ما باید همزمان که در دهان نتانیاهو و ترامپ و مزدوران عرب میزنیم در دهان این جریان و این افراد که گوشی به دست در تاریکخانهها نشسته و با خون مردم و جوانان مملکت بازی میکنند بزنیم. یادمان باشد که قرار نیست با کسی تعارف داشته باشیم و ما در خیمه معاویه قرار داریم و اجازه نخواهیم داد که ابوموسی اشعریها این پیروزی را در کام ما تلخ کنند... اجازه نخواهیم داد که ماجرای احد و صفین یک بار دیگر تکرار شود.
🇮🇷@SyrianKhabar
این هم اظهار نظر رئیس مجلس در مورد وراجیها و دروغهای ترامپ کذاب. متاسفانه در ایران کسانی کانال و گروه و تشکیلات درست کردند که هیچ چیزی از سیاست و از حقه بازیهای غرب نمیدانند.... برای کسانی که حرفهای ترامپ حجت است همان بهتر که در زمین او و نتانیاهو بازی کنند و برای ما که موضع رسمی و شفاف مسئولان و مقامات کشورمان حجت است جنگ را با تمام توان و قدرت تا تنبیه متجاوز ادامه خواهیم داد....
کسانی که در این سالها ترامپ را نشناختهاند بعد از این هم او را نخواهند شناخت؛ اینها در تمام طول چند دهه گذشته در دشمن شناسی ضعیف بودند و همواره دنبال دشمن داخلی میگشتند نه دشمن خارجی.... اینها هر روز به جای فحش دادن به آمریکا و اسرائیل و مزدوران آمریکا به مقامات داخلی خودمان فحش میدادند، آنها را زیر سوال میبردند و هنوز هم دارند میبرند و متاسفانه به عنوان یار یازدهم دشمن در پیشبرد اهداف رژیم اشغالگر و آمریکا هیچ کوتاهی نکردند.
من سالهای سال است که در برابر این جماعت چیزی نگفتم و سکوت کردم؛ در برابر این طیف ابله و احمق که اگر آنها را از نزدیک ببینید متوجه میشوید اندازه یک بچه دو ساله هم عقل ندارند سکوت کردم ولی امروز که سرنوشت ایران در حال رقم خوردن است اگر بخواهند دوباره وراجی کنند در برابرشان خواهیم ایستاد و آنها را رسوا خواهیم کرد.
پس اگر روز دیگری و زمان دیگری دشمن ایران حرفی زد و موضعی گرفت و پیش از آنکه مقامات رسمی کشور حرفی بزنند و موضعی بگیرند کسی یا فردی یا حزبی یا جریانی آمد و از سر خود آن را تفسیر تأویل کرد با ما طرف است... گفته باشم.
🇮🇷@SyrianKhabar
کسانی که در این سالها ترامپ را نشناختهاند بعد از این هم او را نخواهند شناخت؛ اینها در تمام طول چند دهه گذشته در دشمن شناسی ضعیف بودند و همواره دنبال دشمن داخلی میگشتند نه دشمن خارجی.... اینها هر روز به جای فحش دادن به آمریکا و اسرائیل و مزدوران آمریکا به مقامات داخلی خودمان فحش میدادند، آنها را زیر سوال میبردند و هنوز هم دارند میبرند و متاسفانه به عنوان یار یازدهم دشمن در پیشبرد اهداف رژیم اشغالگر و آمریکا هیچ کوتاهی نکردند.
من سالهای سال است که در برابر این جماعت چیزی نگفتم و سکوت کردم؛ در برابر این طیف ابله و احمق که اگر آنها را از نزدیک ببینید متوجه میشوید اندازه یک بچه دو ساله هم عقل ندارند سکوت کردم ولی امروز که سرنوشت ایران در حال رقم خوردن است اگر بخواهند دوباره وراجی کنند در برابرشان خواهیم ایستاد و آنها را رسوا خواهیم کرد.
پس اگر روز دیگری و زمان دیگری دشمن ایران حرفی زد و موضعی گرفت و پیش از آنکه مقامات رسمی کشور حرفی بزنند و موضعی بگیرند کسی یا فردی یا حزبی یا جریانی آمد و از سر خود آن را تفسیر تأویل کرد با ما طرف است... گفته باشم.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔹دوستان عزیز این هم از گوشت گرم که با محبت شما امروز برای دوستان گرفتیم و ساعتی پیش تحویل دادیم. امروز تعطیل بود و با محبت دامدار و قصاب این مهم به سرانجام رسید و تحویل دوستان شد تا از طرف شما هدیهای کوچک برای مردان بزرگ ایران باشد.
🔹عزیزان از شما خیلی سپاسگزار بودند و تشکر ویژه داشتند و همه هم از اعضای کانال هستند و در جریان محبت شما قرار دارند. انشاالله که همه شما در این امر خیر و کار جهادی و مشارکت در امر دفاع از آب و خاک ایران عزیز مأجور باشید. من این مطالب موارد را صرفاً به عنوان گزارش کار خدمت شما ارائه میدهم و میدانم که گاهی اوقات اصلاً نیازی هم نیست.
🔹اما از آنجایی که دشمن ما را رصد میکند و لحظه به لحظه میبیند که ما چه مینویسیم و چه میگوییم باید بداند که ما جنگ مردمی داریم؛ همه مردم ایران در میدان نبرد هستند و کوتاه نخواهند آمد تا پوزه دشمن را به خاک بمالند. این کمکها به شکلهای مختلف انشاءالله ادامه پیدا میکند تا دشمن زبون بداند که مردم ایران دوش به دوش فرزندان خود در نیروهای مسلح ایستادهاند تا پیروزی حاصل شود.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔹عزیزان از شما خیلی سپاسگزار بودند و تشکر ویژه داشتند و همه هم از اعضای کانال هستند و در جریان محبت شما قرار دارند. انشاالله که همه شما در این امر خیر و کار جهادی و مشارکت در امر دفاع از آب و خاک ایران عزیز مأجور باشید. من این مطالب موارد را صرفاً به عنوان گزارش کار خدمت شما ارائه میدهم و میدانم که گاهی اوقات اصلاً نیازی هم نیست.
🔹اما از آنجایی که دشمن ما را رصد میکند و لحظه به لحظه میبیند که ما چه مینویسیم و چه میگوییم باید بداند که ما جنگ مردمی داریم؛ همه مردم ایران در میدان نبرد هستند و کوتاه نخواهند آمد تا پوزه دشمن را به خاک بمالند. این کمکها به شکلهای مختلف انشاءالله ادامه پیدا میکند تا دشمن زبون بداند که مردم ایران دوش به دوش فرزندان خود در نیروهای مسلح ایستادهاند تا پیروزی حاصل شود.
🇮🇷@SyrianKhabar
سردار سیدمجید موسوی، فرمانده هوافضا سپاه در شبکه ایکس نوشت: عقبنشینیهای چندباره دشمن، نتیجه پشتیبانی مردم در خیابانها از رزمندگان میدان است.
ادامه نبرد تا تحقق اهداف ملی و میهنی صورت میگیرد. حضور حیرتانگیز مردم در خیابان، کارآمدی میدان را رقم زده است و این رمز پیروزیها و حماسههای بعدی است.
🇮🇷@SyrianKhabar
ادامه نبرد تا تحقق اهداف ملی و میهنی صورت میگیرد. حضور حیرتانگیز مردم در خیابان، کارآمدی میدان را رقم زده است و این رمز پیروزیها و حماسههای بعدی است.
🇮🇷@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
✴️اجرای موج 77 عملیات موشکی پهپادی علیه دشمنان ایران
🔸موج ۷۷ عملیات وعده صادق ۴ با رمز مقدس" یاحیدر کرار" تقدیم به راویان مقاومت" شهید علی محمد نایینی"، "شهید ابوعبیده" و "شهید محمد عفیف" علیه اهداف دشمن صهیونی در شمال، مرکز و جنوب سرزمینهای اشغالی با سامانه های فوق سنگین و نقطه زن خیبر شکن و پهپادهای انهدامی و علیه پایگاه های ارتش تروریستی و جنایتکار امریکا شامل علی السالم ، الخرج و الظَفره با سامانه های نقطه زن و سوخت جامد "ذوالفقار" و "پهپادهای انهدامی "به فضل الهی با موفقیت کامل انجام شد.
🔸رفتار متناقض رئیسجمهور فریبکار آمریکا برای ما غفلتی از جبهه جنگی و ادامه نبرد با متخاصم بدسگال ایجاد نمی کند زیرا عملیات روانی ترامپ نخ نما شده است. ایستادگی و مقاومت قهرمانه ایران عزیز منجر به سراسیمگی و تردید در برنامه و سناریوهای دشمن متجاوز شده و این مقاومت عزتمندانه به عنوان کلید پیروزی ادامه دارد. عقب نشینی های دشمن با حضور مردم سلحشور در خیابان و تداوم ضربات میدان انشااله تا تحقق پیروزی نهایی ادامه خواهد داشت.
✔️انا من المجرمین منتقمون
🇮🇷@SyrianKhabar
🔸موج ۷۷ عملیات وعده صادق ۴ با رمز مقدس" یاحیدر کرار" تقدیم به راویان مقاومت" شهید علی محمد نایینی"، "شهید ابوعبیده" و "شهید محمد عفیف" علیه اهداف دشمن صهیونی در شمال، مرکز و جنوب سرزمینهای اشغالی با سامانه های فوق سنگین و نقطه زن خیبر شکن و پهپادهای انهدامی و علیه پایگاه های ارتش تروریستی و جنایتکار امریکا شامل علی السالم ، الخرج و الظَفره با سامانه های نقطه زن و سوخت جامد "ذوالفقار" و "پهپادهای انهدامی "به فضل الهی با موفقیت کامل انجام شد.
🔸رفتار متناقض رئیسجمهور فریبکار آمریکا برای ما غفلتی از جبهه جنگی و ادامه نبرد با متخاصم بدسگال ایجاد نمی کند زیرا عملیات روانی ترامپ نخ نما شده است. ایستادگی و مقاومت قهرمانه ایران عزیز منجر به سراسیمگی و تردید در برنامه و سناریوهای دشمن متجاوز شده و این مقاومت عزتمندانه به عنوان کلید پیروزی ادامه دارد. عقب نشینی های دشمن با حضور مردم سلحشور در خیابان و تداوم ضربات میدان انشااله تا تحقق پیروزی نهایی ادامه خواهد داشت.
✔️انا من المجرمین منتقمون
🇮🇷@SyrianKhabar
منابع خبری در سوریه گزارش میدهند که یک حمله موشکی بسیار سنگین علیه پایگاه هوایی خراب الجیر تروریستهای اشغالگر امریکایی در شمال شرق سوریه انجام شده است. برخی هم میگویند عملیات پهپادی بوده و ضربات سنگین و غافلگیرانهای به تروریستهای حاضر در این پایگاه وارد شده است. باید منتظر تصاویر احتمالی بود. انهدام کامل این پایگاه، با احتمال بالای بروز تلفات در میان عناصر دشمن موضوع مهمی است.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
میخواهم یه چیزی در مورد مدرسه شجره طیبه برای دخترم بنویسم... اشک امانم رو بریده. اصلا نمیتونم. اصلا نمیشه نوشت... دستم داره میلرزه. خدا لعنت کند یهود و صلیبی را، خدا لعنت کند اولاد زاید را. خدا لعنت کند هر چه منافق و مسلماننمای عرب را... خدا همه را لعنت کند...
از صبح امروز تا این لحظه، نیروهای موشکی و پهپادی تمرکز ویژه و گستردهای روی مواضع و مراکز تجمع تروریستهای امریکایی در منطقه کردهاند. درست است که به مواضع دشمن یهودی حمله شده، اما دهها حمله پهپادی و موشکی به مراکز تمرکز و پایگاههای تروریستهای امریکایی در منطقه صورت گرفته است. انتظار میرود تا ساعتهای آینده شاهد یکی از سنگینترین و سختترین شبها برای دشمن باشیم. از قرار معلوم نیروهای مسلح کشورمان شگفتانههای خوبی برای دشمن دارند... قرار است پاسخ مذاکرات ترامپ داده شود.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
اخبار سوریه
منابع خبری در سوریه گزارش میدهند که یک حمله موشکی بسیار سنگین علیه پایگاه هوایی خراب الجیر تروریستهای اشغالگر امریکایی در شمال شرق سوریه انجام شده است. برخی هم میگویند عملیات پهپادی بوده و ضربات سنگین و غافلگیرانهای به تروریستهای حاضر در این پایگاه وارد…
از قرار معلوم هدف اصلی از این حمله، انهدام یک رادار جدیدبود که در طول روزهای گذشته تروریستهای امریکایی برای پوشش عملیاتی خود در منطقه در این پایگاه نصب کرده بودند. این رادار به گفته منابع محلی با دقت هر چه تمامتر هدف قرار گرفته و منهدم شده است. هنوز ماهیت این رادار مشخص نیست، اما با توجه به نابودی کامل شبکه راداری دشمن در عراق و منطقه خلیج فارس و از دست رفتن پوشش راداری 24 ساعته قابل اتکا، تروریستهای امریکایی اقدام به نصب این رادار در شمال شرق سوریه کرده بودند تا بتوانند راحتتر نه تنها پهپادها و موشکهای ایرانی را رصد کنند، بلکه هواگردهای خود را هم بدون نیاز به حضور 24 ساعته آواکسها (هر چند که آواکس نمیتواند کار رادار زمینپایه را به صورت کامل انجام دهد) هدایت کنند. اما این کار دیگر ممکن نیست.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
3bb5ff3c64af488fac8d21e2bad93578.mp4
2 MB
✴️ایران با قدرت تنگه هرمز را کنترل میکند
🔸سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری، سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) گفت: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار کامل ابتکار عمل در منطقه خلیج فارس و آب های سرزمینی عمان را در دست دارد و بسیار هوشمندانه و مقتدرانه تنگه هرمز را کنترل مینماید.
🔸 وی با بیان اینکه لذا به دلیل تسلط و قدرت کافی، نیازی به مین گذاری در خلیج فارس نخواهد بود و بنا به ضرورت از هر امکانی برای تامین امنیت استفاده خواهیم کرد، گفت: نیروهای مسلح با تسلط بر دشمنان آمریکایی صهیونیستی، با همکاری کشورهای منطقه، قادر به تامین امنیت خلیج فارس می باشند و کشورهای فرامنطقه ای حق دخالت در این حوزه را ندارند.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔸سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری، سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) گفت: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار کامل ابتکار عمل در منطقه خلیج فارس و آب های سرزمینی عمان را در دست دارد و بسیار هوشمندانه و مقتدرانه تنگه هرمز را کنترل مینماید.
🔸 وی با بیان اینکه لذا به دلیل تسلط و قدرت کافی، نیازی به مین گذاری در خلیج فارس نخواهد بود و بنا به ضرورت از هر امکانی برای تامین امنیت استفاده خواهیم کرد، گفت: نیروهای مسلح با تسلط بر دشمنان آمریکایی صهیونیستی، با همکاری کشورهای منطقه، قادر به تامین امنیت خلیج فارس می باشند و کشورهای فرامنطقه ای حق دخالت در این حوزه را ندارند.
🇮🇷@SyrianKhabar
ماشاءالله به بچههای حزبالله... تا این لحظه 43 عملیات مختلف علیه تروریستهای صهیونیست انجام دادهاند. شب گذشته با 61 عملیات یک رکورد تاریخی از خود بر جای گذاشتند. ساعتی پیش رئیس رژیم اشغالگر یهودی که رفته بود کریات شمونه، با شلیک موشکها و پهپادهای مقاومت مثل موش به سراغ سوراخ رفت... تا دو ساعت دیگر انشاءالله چند عملیات دیگر هم اجرایی شود و با عدد 50 عملیات به پایان برسد...
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
نکته بسیار مهم استفاده گسترده مقاومت از توان پهپادهای انهدامی خود است... در هر عملیات دستکم سه تا 5 فروند پهپاد انهدامی استفاده میشود. در عملیاتهای امروز تا این لحظه 9 عملیات پهپادی علیه مواضع دشمن صورت گرفته است. در این 9 عملیات دستکم 30 تا 36 فروند پهپاد انهدامی استفاده شده که به معنی انهدام 47 هدف مختلف است... عمده پهپادهای استفاده شده نیز از مدلهای کوچک با موتور الکتریکی است که پدافند رژیم تا امروز عرضه رهگیری حتی یک فروند را هم نداشتند...
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
اخبار سوریه
از قرار معلوم هدف اصلی از این حمله، انهدام یک رادار جدیدبود که در طول روزهای گذشته تروریستهای امریکایی برای پوشش عملیاتی خود در منطقه در این پایگاه نصب کرده بودند. این رادار به گفته منابع محلی با دقت هر چه تمامتر هدف قرار گرفته و منهدم شده است. هنوز ماهیت…
کامیونت کیا که در آن یک لانچر موشک گراد شامل 10 لول قرار داده شده و با آن پایگاه تروریستهای امریکایی در حسکه هدف قرار گرفت. منابع عراقی تاکید دارند که راکتها از نوع آرش-4 است، این راکتها هدایت شونده بوده که با برد 40 کیلومتری دقت نطقهزنی دارد. علاوه بر این، آرش 4 دارای یک سر جنگی ترکششونده بسیار شدید است که با وزن نزدیک به 20 کیلوگرم میتواند یک منطقه 25 در 25 متری به صورت کامل در پوشش بگیرد.
این راکتها از استان موصل شلیک شده و به نظر همان پرتابههایی است که به خراب الجیر و رادار تروریستهای امریکایی در این پایگاه اصابت کرده است.
🇮🇷@SyrianKhabar
این راکتها از استان موصل شلیک شده و به نظر همان پرتابههایی است که به خراب الجیر و رادار تروریستهای امریکایی در این پایگاه اصابت کرده است.
🇮🇷@SyrianKhabar
انفجارهای سنگین ناشی از اصابت موشکها و پهپادهای ایرانی پایگاه تروریستهای امریکایی در ریاض و منطقه الشرقیه را میلرزاند... در همین رابطه باید منتظر اصابتهای موشکها و پهپادها به سایر پایگاهها و مواضع دشمن در منطقه خلیج فارس بود.
@SyrianKhabar
@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مقاومت اسلامی لبنان لحظه حملات راکتی به شهرکهای مسکاف عام و زرعیت در خط مقدم نبرد در شمال اراضی اشغالی را منتشر کرد. نکته جالب و قابل توجه در ویدیوهایی که مقاومت اسلامی لبنان منتشر کرده این است که لانچرها به صورت کامل بارگزاری شده و دشمن نیز در رهگیری و انهدام لانچرها به شدت مشکل دارد. مقاومت وقتی روزی ۵۰ و بیش از آن عملیات انجام میدهد یعنی اینکه توان رزم و استعداد نیروهای عملیاتیاش در میدان دست نخورده باقی مانده و میتواند به صورت کامل میدانداری کند. دشمن صهیونی به شدت از قابلیتها و قدرت عملیاتی حزب الله درمانده شده و هیچ طرحی برای مقابله با عملیاتهای رزمندگان لبنانی ندارد.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
🔵 حنظله جزئیات کامل افسران میز ایرانِ شاباک را منتشر کرد
🔹در سکوت شب، خطوط ارتباطی رژیم صهیونیستی دیگر آرام نیستند. شما صدای گامهای ما را نمیشنوید، اما حضور ما را حس میکنید؛ همانطور که اکنون، نام ۵۰ افسر ارشد از میز ایران شما در فهرست ما قرار دارد: شمارههایی که دیگر فقط برای تماسهای کاری نیستند، نشانیهایی که دیگر فقط محل زندگی نیستند، و عناوینی که دیگر فقط واژههای ساده نیستند.
🔹ما از شیشه تیره سرورهای شما لغزیدیم، از کدها و دیوارهای دفاعیتان عبور کردیم، و اکنون، هر آنچه تلاش کردید پنهان کنید، در برابر چشمان جهان آشکار ایستاده است. این فقط یک افشاگری نیست، این نمایش قدرت ماست، و یادآوریِ آسیبپذیری شما. دسترسی ما بیمرز است، چشمان ما هرگز پلک نمیزنند.
🔹امشب، افسران شما با اضطرابی تازه به خانه بازمیگردند. هر زنگ تلفن ممکن است پژواک نام حنظله هک باشد. هر سایهای در خیابان میتواند نشانهای از نفوذ ما باشد. این تازه آغاز بازی است. ما صفحه شطرنج را چیدهایم و همه مهرههای اصلی را میشناسیم.
🔹به مقامهای این رژیم میگوییم: ما نامرئی هستیم، اما اثر ما از هر تهدیدی که تاکنون دیدهاید واقعیتر است. فعلاً فقط تماشا کنید نوبت شما هم ممکن است بعدی باشید...
🇮🇷@SyrianKhabar
🔹در سکوت شب، خطوط ارتباطی رژیم صهیونیستی دیگر آرام نیستند. شما صدای گامهای ما را نمیشنوید، اما حضور ما را حس میکنید؛ همانطور که اکنون، نام ۵۰ افسر ارشد از میز ایران شما در فهرست ما قرار دارد: شمارههایی که دیگر فقط برای تماسهای کاری نیستند، نشانیهایی که دیگر فقط محل زندگی نیستند، و عناوینی که دیگر فقط واژههای ساده نیستند.
🔹ما از شیشه تیره سرورهای شما لغزیدیم، از کدها و دیوارهای دفاعیتان عبور کردیم، و اکنون، هر آنچه تلاش کردید پنهان کنید، در برابر چشمان جهان آشکار ایستاده است. این فقط یک افشاگری نیست، این نمایش قدرت ماست، و یادآوریِ آسیبپذیری شما. دسترسی ما بیمرز است، چشمان ما هرگز پلک نمیزنند.
🔹امشب، افسران شما با اضطرابی تازه به خانه بازمیگردند. هر زنگ تلفن ممکن است پژواک نام حنظله هک باشد. هر سایهای در خیابان میتواند نشانهای از نفوذ ما باشد. این تازه آغاز بازی است. ما صفحه شطرنج را چیدهایم و همه مهرههای اصلی را میشناسیم.
🔹به مقامهای این رژیم میگوییم: ما نامرئی هستیم، اما اثر ما از هر تهدیدی که تاکنون دیدهاید واقعیتر است. فعلاً فقط تماشا کنید نوبت شما هم ممکن است بعدی باشید...
🇮🇷@SyrianKhabar
🔴باید مقاومت کرانه باختری را فعال کرد
🔻پس از گذشت چندین ساعت از رکز نیروهای مسلح کشورمان بر پایگاههای تروریستهای آمریکایی در منطقه، حالا شاهد یک حمله موشکی دیگر به منطقه نقب و جنوب کرانه باختری رود اردن هستیم. به عنوان یک روزنامه نگار و کسی که سالها در این حوزه کار کرده است در طول چند هفته گذشته بارها از نیروهای مسلح مقتدر کشورمان خواستم تا آتش تهیه و پشتیبانی کاملی بر مراکز امنیتی و ترور و سرکوب رژیم اشغالگر یهودی بریزند.
🔻ما سالهای سال است که گروههای مقاومت فلسطینی را در کرانه باختری تجمیع کرده و آنها را آموزش داده هرچند صهیونیستها تلاش کردند تا با حملات ویرانگر و تخریب خانهها و ترور فرماندهان، مقاومت کرانه باختری را به نوعی سرکوب کنند، اما به عنوان فردی مطلع از برخی تحولات میدانی اسن نکته را خدمت شما اعلام میکنم که گردانهای مختلف در شهرهای گوناگون در کرانه باختری آماده عملیات هستند.
🔻ایران باید با استفاده از پهپادهای انهدامی و موشکهای سنگرشکن و پر تعداد اقدام به انهدام مراکز تجمع و ساختمانهای امنیتی و فرماندهی صهیونیستها در کرانه باختری کند. کافی است به عنوان مثال در اطراف اردوگاه قهرمان و شهر شهیدپرور جنین تعدادی از این مراکز امنیتی هدف قرار بگیرند تا دست فرزندان فلسطین به چند شهرک این منطقه باز شود. همین امر کفایت خواهد کرد تا صهیونیستها مانند بز که گرگ میبینند رم کرده و اتفاقاتی روی دهد که باید روی دهد....
🇮🇷@SyrianKhabar
🔻پس از گذشت چندین ساعت از رکز نیروهای مسلح کشورمان بر پایگاههای تروریستهای آمریکایی در منطقه، حالا شاهد یک حمله موشکی دیگر به منطقه نقب و جنوب کرانه باختری رود اردن هستیم. به عنوان یک روزنامه نگار و کسی که سالها در این حوزه کار کرده است در طول چند هفته گذشته بارها از نیروهای مسلح مقتدر کشورمان خواستم تا آتش تهیه و پشتیبانی کاملی بر مراکز امنیتی و ترور و سرکوب رژیم اشغالگر یهودی بریزند.
🔻ما سالهای سال است که گروههای مقاومت فلسطینی را در کرانه باختری تجمیع کرده و آنها را آموزش داده هرچند صهیونیستها تلاش کردند تا با حملات ویرانگر و تخریب خانهها و ترور فرماندهان، مقاومت کرانه باختری را به نوعی سرکوب کنند، اما به عنوان فردی مطلع از برخی تحولات میدانی اسن نکته را خدمت شما اعلام میکنم که گردانهای مختلف در شهرهای گوناگون در کرانه باختری آماده عملیات هستند.
🔻ایران باید با استفاده از پهپادهای انهدامی و موشکهای سنگرشکن و پر تعداد اقدام به انهدام مراکز تجمع و ساختمانهای امنیتی و فرماندهی صهیونیستها در کرانه باختری کند. کافی است به عنوان مثال در اطراف اردوگاه قهرمان و شهر شهیدپرور جنین تعدادی از این مراکز امنیتی هدف قرار بگیرند تا دست فرزندان فلسطین به چند شهرک این منطقه باز شود. همین امر کفایت خواهد کرد تا صهیونیستها مانند بز که گرگ میبینند رم کرده و اتفاقاتی روی دهد که باید روی دهد....
🇮🇷@SyrianKhabar