مخفیگاههای تروریستهای آمریکایی در جزیره منامه و محرق پس از اصابت موشکهای سنگین ایرانی در حال منهدم شدن است. در حالی که اخبار متعددی از فرار کوتولههای آل خلیفه از مجمع الجزایر ایرانی و اشغالی دیلمون وجود دارد و گروهی از نظامیان اردنی و سعودی برای جلوگیری از قیام مردم و کنترل این منطقه به دست ساکنان اصلی وارد آن شدهاند، اما حملات گسترده موشکی و پهپادی ایران و انهدام پی در پی مخفیگاهها و زیرساختهای تروریستهای آمریکایی به زودی به مراکز تجمع این مزدوران خارجی خواهد رسید...
تمام کسانی که در این منطقه به صورت غیرقانونی حضور دارند، از جمله مزدوران سعودی و اردنی و حتی اماراتی که خودشان شامل مزدوران پاکستانی، بنگلادشی، مغربی و برخی کشورهای دیگر میشوند، اگر کمی عقل داشته باشند خیلی زود و پیش از انهدام دوباره پل، فرار خواهند کرد اما در غیر این صورت سرنوشتشان با سرب داغ است.
🇮🇷@SyrianKhabar
تمام کسانی که در این منطقه به صورت غیرقانونی حضور دارند، از جمله مزدوران سعودی و اردنی و حتی اماراتی که خودشان شامل مزدوران پاکستانی، بنگلادشی، مغربی و برخی کشورهای دیگر میشوند، اگر کمی عقل داشته باشند خیلی زود و پیش از انهدام دوباره پل، فرار خواهند کرد اما در غیر این صورت سرنوشتشان با سرب داغ است.
🇮🇷@SyrianKhabar
⚫️ضربات کوبنده مقاومت عراق به مخفیگاههای تروریستهای آمریکایی در شمال این کشور
▪️مخفیگاهها و مراکز غیر علنی تروریستهای آمریکایی و مزدوران اجارهای آنها در سلیمانیه بار دیگر زیر آتش رفت و صدای انفجار و انهدام این مراکز با اصابت پهپادهای مقاومت عراق در تمام منطقه شنیده میشود. نکته و مسئله مهم و بنیادی آن است که تروریستهای آمریکایی فرصت بازآرایی و بازسازی خودشان را پیدا نکردند و پس از اخراج از کمپ ویکتوری و برخی از پایگاههای دیگر و همچنین انهدام مراکز پشتیبانی، روز به روز از توانمندیهایشان کاسته میشود.
▪️حملات روزانه مقاومت اسلامی عراق که شامل پرتاب دهها فروند پهپاد و موشک میشود، برخلاف تمام انتظارات تروریستهای آمریکایی بوده است. آنها باور نمیکردند که جنگ تا این اندازه طولانی شود و ایران نیز تا این اندازه گروههای مقاومت عراقی را مسلح کرده باشد و آنها با آموزشهای کافی و قدرت اختفا و عملیات بالا، دشمن را سرکوب کنند.
▪️حتماً در ضمن یکی از گزارشها به چرایی ناتوانی اشغالگران تروریست آمریکایی در حمله به مقاومت عراق خواهم پرداخت و به این موضوع اشاره خواهم کرد که چرا آنها در حالی که توان دسترسی به گروههای مقاومت در عراق را ندارند به سراغ ارتش و حشد الشعبی به عنوان نیروهای رسمی و مشخص این کشور رفتهاند تا با حمله به این نیروها عقده و عصبانیت خود را خالی کنند. بلایی که بر سر آنها آمد خارج از تمام تصورات، تحلیلها و برآوردهای اطلاعاتی و امنیتی بود. این ضربات به هیچ عنوان قابل جبران نیست و مسئله مهم و بنیادین این است که بخش عمدهای از زیرساختهای ایجاد شده در اربیل نیز از دست رفته و غیر قابل بازسازی و احیا است.
🇮🇷@SyrianKhabar
▪️مخفیگاهها و مراکز غیر علنی تروریستهای آمریکایی و مزدوران اجارهای آنها در سلیمانیه بار دیگر زیر آتش رفت و صدای انفجار و انهدام این مراکز با اصابت پهپادهای مقاومت عراق در تمام منطقه شنیده میشود. نکته و مسئله مهم و بنیادی آن است که تروریستهای آمریکایی فرصت بازآرایی و بازسازی خودشان را پیدا نکردند و پس از اخراج از کمپ ویکتوری و برخی از پایگاههای دیگر و همچنین انهدام مراکز پشتیبانی، روز به روز از توانمندیهایشان کاسته میشود.
▪️حملات روزانه مقاومت اسلامی عراق که شامل پرتاب دهها فروند پهپاد و موشک میشود، برخلاف تمام انتظارات تروریستهای آمریکایی بوده است. آنها باور نمیکردند که جنگ تا این اندازه طولانی شود و ایران نیز تا این اندازه گروههای مقاومت عراقی را مسلح کرده باشد و آنها با آموزشهای کافی و قدرت اختفا و عملیات بالا، دشمن را سرکوب کنند.
▪️حتماً در ضمن یکی از گزارشها به چرایی ناتوانی اشغالگران تروریست آمریکایی در حمله به مقاومت عراق خواهم پرداخت و به این موضوع اشاره خواهم کرد که چرا آنها در حالی که توان دسترسی به گروههای مقاومت در عراق را ندارند به سراغ ارتش و حشد الشعبی به عنوان نیروهای رسمی و مشخص این کشور رفتهاند تا با حمله به این نیروها عقده و عصبانیت خود را خالی کنند. بلایی که بر سر آنها آمد خارج از تمام تصورات، تحلیلها و برآوردهای اطلاعاتی و امنیتی بود. این ضربات به هیچ عنوان قابل جبران نیست و مسئله مهم و بنیادین این است که بخش عمدهای از زیرساختهای ایجاد شده در اربیل نیز از دست رفته و غیر قابل بازسازی و احیا است.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔵شروع حملات کوبنده و گسترده نیروهای مسلح کشورمان علیه مراکز تجمع تروریستهای آمریکایی در منطقه
🔹همانگونه که پیش از این وعده داده بودم و گفتم که از بامداد روز پنجشنبه حساب این اعراب مزدور و بیشرف با هموطنان شاپور ذوالاکتاف است، حالا گزارشهای متعدد و مختلفی از سراسر منطقه میرسد مبنی بر اینکه تمام پایگاهها و مراکز تجمع و زیرساختهای تروریستهای آمریکایی به شدت زیر آتش رفته است. در حالی که حملات پهپادی موشکی مناطق مختلف امارات را در خود فرو برده، حجم حملات در دو جزیره منامه و محرق به اندازهای است که کوتولههای آل خلیفه بیانیه داده و از آنچه که «شهروندان» میخوانند خواستهاند تا از خانه بیرون نیامده و در و پنجرهها را هم ببندند چرا که بر اثر آتشسوزیهای گستردهای که در پایگاههای تروریستهای آمریکایی به وجود آمده، دود تمام منطقه را فرا گرفته است.
🔹شما در نظر بگیرید جزیره منامه و محرق روی هم رفته ۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت ندارند؛ ۲۶ روز است زیر آتش است و همچنان جا برای کوبیدن دارد و بعد آن گوریلِ احمقِ کذاب میآید و از نابودی و محو ایران از روی کره زمین یا به قول خودش نقشه میگوید... ما با چنان جانوران ابلهی روبهرو هستیم که نمیدانند جنگ چیست، نابودی چگونه است و حجم تخریب بمب و موشک چقدر است... با این حال بدانید که حملات سنگین و گسترده نیروهای مسلح کشورمان که وعده آن را در ساعتهای گذشته داده بودم به حول و قوه الهی آغاز شده و در ساعتهای پیش رو با شدت و حدت هرچه بیشتر پیگیری خواهد شد.
✔️دعا برای رزمندگان و برای فرزندان ایران به هیچ عنوان فراموش نگردد....
🇮🇷@SyrianKhabar
🔹همانگونه که پیش از این وعده داده بودم و گفتم که از بامداد روز پنجشنبه حساب این اعراب مزدور و بیشرف با هموطنان شاپور ذوالاکتاف است، حالا گزارشهای متعدد و مختلفی از سراسر منطقه میرسد مبنی بر اینکه تمام پایگاهها و مراکز تجمع و زیرساختهای تروریستهای آمریکایی به شدت زیر آتش رفته است. در حالی که حملات پهپادی موشکی مناطق مختلف امارات را در خود فرو برده، حجم حملات در دو جزیره منامه و محرق به اندازهای است که کوتولههای آل خلیفه بیانیه داده و از آنچه که «شهروندان» میخوانند خواستهاند تا از خانه بیرون نیامده و در و پنجرهها را هم ببندند چرا که بر اثر آتشسوزیهای گستردهای که در پایگاههای تروریستهای آمریکایی به وجود آمده، دود تمام منطقه را فرا گرفته است.
🔹شما در نظر بگیرید جزیره منامه و محرق روی هم رفته ۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت ندارند؛ ۲۶ روز است زیر آتش است و همچنان جا برای کوبیدن دارد و بعد آن گوریلِ احمقِ کذاب میآید و از نابودی و محو ایران از روی کره زمین یا به قول خودش نقشه میگوید... ما با چنان جانوران ابلهی روبهرو هستیم که نمیدانند جنگ چیست، نابودی چگونه است و حجم تخریب بمب و موشک چقدر است... با این حال بدانید که حملات سنگین و گسترده نیروهای مسلح کشورمان که وعده آن را در ساعتهای گذشته داده بودم به حول و قوه الهی آغاز شده و در ساعتهای پیش رو با شدت و حدت هرچه بیشتر پیگیری خواهد شد.
✔️دعا برای رزمندگان و برای فرزندان ایران به هیچ عنوان فراموش نگردد....
🇮🇷@SyrianKhabar
Audio
🔴گزارش جنگ شماره ۳۱؛ نقش آفرینی تاریخی مقاومت اسلامی عراق
🔻در گزارش پیشین که به مناسبت سالگرد حمله صلیبیها به عراق منتشر شد، به مباحث مهمی در مورد چگونگی حمله ربیها به عراق پرداختم. یکی نکات مهمی که در آن گزارش وجود داشت شکلگیری گروههای مقاومت عراقی برای مقابله با اشغالگران آمریکایی بود.
🔻اما امروز مقاومت عراق به یک بلوغ کامل و به یک سطح بالایی از درک و فهم نسبت به مسائل ژئوپلیتیک رسیده و در نبرد علیه محور صلیبی یهودی ورود کرده و نقش مهم و نیادینی ایفا میکند. این گزارش نگاهی دارد به مقاومت عراق در این نبرد و نقشی که در حال اجرای آن است.
🔻در این گزارش با نگاهی به سالهای گذشته و نحوه فعالیت مقاومت عراق پس از عملیات طوفان الاقصی، به اقدامات اطلاعاتی امنیتی که روههای مختلف حاضر در ائتلاف مقاومت انجام داده و باعث اشراف بالای آنها نسبت به فعالیتها و عملکردهای دشمن صلیبی هودی شده هم پرداختهایم. امیدوارم این گزارش نیز مورد توجه و عنایت شما قرار بگیرد.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔻در گزارش پیشین که به مناسبت سالگرد حمله صلیبیها به عراق منتشر شد، به مباحث مهمی در مورد چگونگی حمله ربیها به عراق پرداختم. یکی نکات مهمی که در آن گزارش وجود داشت شکلگیری گروههای مقاومت عراقی برای مقابله با اشغالگران آمریکایی بود.
🔻اما امروز مقاومت عراق به یک بلوغ کامل و به یک سطح بالایی از درک و فهم نسبت به مسائل ژئوپلیتیک رسیده و در نبرد علیه محور صلیبی یهودی ورود کرده و نقش مهم و نیادینی ایفا میکند. این گزارش نگاهی دارد به مقاومت عراق در این نبرد و نقشی که در حال اجرای آن است.
🔻در این گزارش با نگاهی به سالهای گذشته و نحوه فعالیت مقاومت عراق پس از عملیات طوفان الاقصی، به اقدامات اطلاعاتی امنیتی که روههای مختلف حاضر در ائتلاف مقاومت انجام داده و باعث اشراف بالای آنها نسبت به فعالیتها و عملکردهای دشمن صلیبی هودی شده هم پرداختهایم. امیدوارم این گزارش نیز مورد توجه و عنایت شما قرار بگیرد.
🇮🇷@SyrianKhabar
همان گونه که در گزارش بالا خدمت شما یادآور شدم مقاومت اسلامی لبنان ز گذشته نبردهای تاریخی و بیسابقهای با اشغالگران تروریست صهیونیست را در محورهای مختلف از جمله محور شهرک الطیبه انجام داد. مقاومت در ضمن یک بیانیه و گزارش تفصیلی به شرح این عملیات پرداخته و ابعاد مختلف آن را گزارش کرده است...
🇮🇷@Syriankhabar
🇮🇷@Syriankhabar
اخبار سوریه
همان گونه که در گزارش بالا خدمت شما یادآور شدم مقاومت اسلامی لبنان ز گذشته نبردهای تاریخی و بیسابقهای با اشغالگران تروریست صهیونیست را در محورهای مختلف از جمله محور شهرک الطیبه انجام داد. مقاومت در ضمن یک بیانیه و گزارش تفصیلی به شرح این عملیات پرداخته و…
✴️بیانیه صادر از اتاق عملیات مقاومت اسلامی درباره مقابله قهرمانانه در محور الطیبه – القنطرة
✔️بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
🔸نیروهای لشکر هفتم وابسته به لشکر ۳۶ در ارتش دشمن اسرائیلی، روز سهشنبه، ۲۶/۳/۲۰۲۶، اقدام به هدایت یک بولدوزر از راه دور بین منطقه المحیسبات در الطیبه و شهر القنطرة کردند تا مواضع دفاعی مقاومت اسلامی را شناسایی و کشف کنند، که رزمندگان آن را رصد کرده و به منظور به کمین انداختن دشمن، به آن فرصت دادند.
🔸و در ساعت ۱۸:۵۰ روز چهارشنبه، یک گروهان زرهی به صورت خطی از سمت المحیسبات به سوی شهر القنطرة پیشروی کرد تا آن را تحت کنترل درآورد. رزمندگان که حرکت دشمن را زیر نظر داشتند تا زمانی که تمام وسایل نقلیه دشمن در میدان تیر دقیق قرار گرفتند، منتظر ماندند و پس از صدور فرمان و با ندای «یا رسول الله»، تیراندازان ماهر موشکهای هدایتشده خود را به سمت گروه میانی خط که شامل ۴ تانک مرکوا و یک بولدوزر D9 بود، شلیک کردند و با دقت آنها را هدف قرار دادند که منجر به نابودی آنها شد.
🔸در حالی که گروه عقبی متشکل از ۴ تانک مرکوا پوشش دود غلیظی برای پنهان کردن مواضع خود ایجاد میکرد، رزمندگان مجدداً با موشکهای هدایتشده به آن حمله کردند و آمادگی کامل آن را در برابر چشمانشان که در حال مشاهده سوختن تانکها بودند، نابود کردند. همزمان با درگیری، گروههای پشتیبانی وابسته به نیروی توپخانه مقاومت مقرهای فرماندهی گردانهای دشمن مستقر در پروژه الطیبه، ربر ثلاثین و العویده و همچنین نیروهای تقویتی که برای تخلیه مجروحان فراخوانده شده بودند را هدف قرار دادند.
🔸گروه پیشرو تلاش کرد به سمت ورودی شهر القنطرة پیشروی کند که رزمندگان ما با موشکهای مستقیم به آن پاسخ دادند و بولدوزر D9 و یک تانک مرکوا را نابود کردند، علاوه بر این یک تانک دیگر نزدیک مخزن را نیز منهدم کردند که باعث شد سربازان دشمن بقیه وسایل نقلیه را رها کرده و تلاش کنند مجروحان را کشانکشان به سمت منطقه المحیسبات عقب بکشند.
🔸رزمندگان توانستند مانور دشمن را خنثی کنند و به نیروهایش خسارتی معادل ۱۰ تانک و ۲ بولدوزر D9 وارد کنند، همچنین دو روز پیش نیز تلاش مشابهی از الطیبه به سمت شهر دیر سریان را ناکام گذاشته و ۸ تانک مرکوا را نابود کرده بودند.
✔️﴿وَالنَّصْرُ لَا یَأْتِی إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ﴾
پنجشنبه ۲۶-۰۳-۲۰۲۶
۶ شوال ۱۴۴۷ هـ
🇮🇷@SyrianKhabar
✔️بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
🔸نیروهای لشکر هفتم وابسته به لشکر ۳۶ در ارتش دشمن اسرائیلی، روز سهشنبه، ۲۶/۳/۲۰۲۶، اقدام به هدایت یک بولدوزر از راه دور بین منطقه المحیسبات در الطیبه و شهر القنطرة کردند تا مواضع دفاعی مقاومت اسلامی را شناسایی و کشف کنند، که رزمندگان آن را رصد کرده و به منظور به کمین انداختن دشمن، به آن فرصت دادند.
🔸و در ساعت ۱۸:۵۰ روز چهارشنبه، یک گروهان زرهی به صورت خطی از سمت المحیسبات به سوی شهر القنطرة پیشروی کرد تا آن را تحت کنترل درآورد. رزمندگان که حرکت دشمن را زیر نظر داشتند تا زمانی که تمام وسایل نقلیه دشمن در میدان تیر دقیق قرار گرفتند، منتظر ماندند و پس از صدور فرمان و با ندای «یا رسول الله»، تیراندازان ماهر موشکهای هدایتشده خود را به سمت گروه میانی خط که شامل ۴ تانک مرکوا و یک بولدوزر D9 بود، شلیک کردند و با دقت آنها را هدف قرار دادند که منجر به نابودی آنها شد.
🔸در حالی که گروه عقبی متشکل از ۴ تانک مرکوا پوشش دود غلیظی برای پنهان کردن مواضع خود ایجاد میکرد، رزمندگان مجدداً با موشکهای هدایتشده به آن حمله کردند و آمادگی کامل آن را در برابر چشمانشان که در حال مشاهده سوختن تانکها بودند، نابود کردند. همزمان با درگیری، گروههای پشتیبانی وابسته به نیروی توپخانه مقاومت مقرهای فرماندهی گردانهای دشمن مستقر در پروژه الطیبه، ربر ثلاثین و العویده و همچنین نیروهای تقویتی که برای تخلیه مجروحان فراخوانده شده بودند را هدف قرار دادند.
🔸گروه پیشرو تلاش کرد به سمت ورودی شهر القنطرة پیشروی کند که رزمندگان ما با موشکهای مستقیم به آن پاسخ دادند و بولدوزر D9 و یک تانک مرکوا را نابود کردند، علاوه بر این یک تانک دیگر نزدیک مخزن را نیز منهدم کردند که باعث شد سربازان دشمن بقیه وسایل نقلیه را رها کرده و تلاش کنند مجروحان را کشانکشان به سمت منطقه المحیسبات عقب بکشند.
🔸رزمندگان توانستند مانور دشمن را خنثی کنند و به نیروهایش خسارتی معادل ۱۰ تانک و ۲ بولدوزر D9 وارد کنند، همچنین دو روز پیش نیز تلاش مشابهی از الطیبه به سمت شهر دیر سریان را ناکام گذاشته و ۸ تانک مرکوا را نابود کرده بودند.
✔️﴿وَالنَّصْرُ لَا یَأْتِی إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ﴾
پنجشنبه ۲۶-۰۳-۲۰۲۶
۶ شوال ۱۴۴۷ هـ
🇮🇷@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ویدیویی زیبا از حمله موشکی سنگین حزب الله به مقر وزارت جنگ رژیم یهودی در وسط تلآویو. از قرار معلوم ۹ تیر موشک به این نقطه شلیک شده که دست کم ۳ تا ۴ تیر آن اصابت کرده است. با وجود تلاش گسترده و سنگین سامانه فلاخن داوود برای جلوگیری از اصابت موشکها، اما از آنجایی که پدافند دشمن به صورت کامل دچار آسیب جدی جدی شده در این ویدیو صدای دستکم ۳ اصابت را میشنوی هرچند به نظر میرسد که تعداد اصابتها باید بیشتر باشد چرا که اکثر موشکها در آسمان هرز میروند و خودکشی میکنند.
به نظر من رژیم صهیونیستی هیچ وقت فکر نمیکرد که مقاومت اسلامی لبنان که تمام فرماندهان و رهبرانش را به شهادت رسانده بود و و بیش از ۴۰۰۰ بار آتش بس را علیه لبنان و حزبالله نقض کرده بود، این گونه هدف قرار گرفته و تحقیر شود. اصابت موشکهای سنگین به مقر وزارت جنگ رژیم چیزی بالاتر از تحقیر یهودیهای پر ادعا نیست...
🇮🇷@SyrianKhabar
به نظر من رژیم صهیونیستی هیچ وقت فکر نمیکرد که مقاومت اسلامی لبنان که تمام فرماندهان و رهبرانش را به شهادت رسانده بود و و بیش از ۴۰۰۰ بار آتش بس را علیه لبنان و حزبالله نقض کرده بود، این گونه هدف قرار گرفته و تحقیر شود. اصابت موشکهای سنگین به مقر وزارت جنگ رژیم چیزی بالاتر از تحقیر یهودیهای پر ادعا نیست...
🇮🇷@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
⚫️ شعار مردم ماهشهر استان خوزستان در شب عید فطر:
▪️ «درست است که عزاداریم؛ اما دلیل نمیشود که به صهیونیستها عیدی ندهیم! به آنها موشکهای ایرانی را هدیه میدهیم!»
✔️مردم غيور عرب ماهشهر، جراحي، كورهها (شهرك طالقاني)
🇮🇷@SyrianKhabar
▪️ «درست است که عزاداریم؛ اما دلیل نمیشود که به صهیونیستها عیدی ندهیم! به آنها موشکهای ایرانی را هدیه میدهیم!»
✔️مردم غيور عرب ماهشهر، جراحي، كورهها (شهرك طالقاني)
🇮🇷@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک ویدیوی جدید از لحظه هدف قرار گرفتن جنگنده اف ۱۸ سوپرهورنت تروریستهای آمریکایی در چابهار. قبل از هدف قرار گرفتن با توپ جنگنده فکر کنم به یک جایی حمله کرد ولی چند ثانیه بعد دوش پرتاب با آن اصابت کرد که ادامه ویدیو متاسفانه قطع شده است. این را باید برای فرمانده کودن سنتکام بفرستند و بگویند اگر این هدف قرار گرفتن نیست پس هدف قرار گرفتن چیست و چگونه است؟!
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
همزمان که مقاومت اسلامی لبنان یک دستگاه تانک مرکاوا دیگر رژیم اشغالگر صهیونیستی را هدف قرار داده است پهپادهای ایرانی پایگاهها و مراکز تروریستهای آمریکایی در جزیره منامه، کویت و منطقه شرقی عربستان یعنی همان پایگاه گدازاده سلطان را هدف قرار دادند. گفته میشود یک اسکادران از این پهپادها به اهداف از پیش تعیین شده اصابت کردند.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
مقاومت اسلامی عراق هم در اطلاعیهای اعلام کرد که در طول ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ عملیات مختلف را با استفاده از پهپادهای انهدامی علیه مواضع دشمن انجام داده است. در پادکستی که در بالا خدمت شما ارائه دادم، در مورد ماهیت و فعالیت مقاومت اسلامی عراق و تاثیر شگرف و بینظیر آن بر رفتارهای دشمن توضیح دادم و تاکید کردم که تروریستهای صلیبی و یهودی نمیتوانند در برابر اراده و قدرت مقاومت عراق کاری از پیش ببرند.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
پهبادهای انهدامی ار دیگر در یک اسکادران برای درهم کوبیدن تاسیسات و تجهیزات تروریستهای آمریکایی در شرق ریاض رسیدند. سعودیهای پفیوز از اینکه ایران از خودش دفاع میکند و فقط تا الان پایگاههای آمریکا را زده زبان درازی هم میکنند.... اما به زودی وقتی همین پهپادها به تاسیسات خودشان اصابت کرد تازه مزه آن را احساس میکنند.... همان بلایی که سر صدام آمد باید سر اینا هم بیاید تا بدانند با ایرانی در افتادن چه مزه و چه تبعاتی را میتواند داشته باشد.
🇮🇷 @SyrianKhabar
🇮🇷 @SyrianKhabar
پنجمین رگبار موشکی از موج ۸۲ حملات سنگین و همه جانبه نیروهای مسلح کشورمان بر سر دشمن تروریست و قاتل ا انفجارهای سنگینی که از تلآویو به گوش رسید فرود آمد.....
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک دقیقه و شلیک ۱۸ پهپاد شاهد ۱۳۶ البته کمتر از ۵۰ ثانیه. این را به خاطر داشته باشید که دشمن صلیبی و یهودی به هیچ عنوان اسمی از پهپادها در مناطق اشغالی نمیآورند. فقط در این یک شلیک ۱۸ فروند انهدامی به سمت یک هدف خاص میرود...
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
🔴حمله به یک نفتکش ترک در نزدیک بسفر
🔻در حملهای که میتوان آن را کمک کرد به قید و شرط و خوب زلنسکی و دوستانش به بحران نفت جهانی دانست و بر اساس گزارش رسانههای ترکیه، یک فروند نفتکش متعلق به شرکت ترکیهای «آلتورا» در دریای سیاه و در فاصله ۱۵ مایل دریایی از تنگه بسفر هدف حمله پهپادهای ناشناس قرار گرفت.
🔻بر اساس گزارش شبکه انتیوی ترکیه، در نتیجه این حمله، نفتکش دچار آسیب شده است و خدمه آن درخواست امداد کردند. این نفتکش حامل ۱۴۰ هزار تن نفت خام از مبدا روسیه، در دریای سیاه نزدیک استانبول و در فاصله ۱۵ مایل دریایی از تنگه بسفر، بوده است که هدف حمله پهپادی قرار گرفت.
🔻این حمله نشان میدهد که زلنسکی به شدت از رفتار آمریکا به ترامپ ناراضی است، دولت ترامپ که با برداشتن تحریم نفتی روسیه میخواست بازار نفت جهان را مدیریت کند حالا با حملات منظم و حساب شده ارتش زلنسکی به نفتکشهای حامل نفت روسیه در دریایی سیاه، بحران نفتی را تشدید میکند.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔻در حملهای که میتوان آن را کمک کرد به قید و شرط و خوب زلنسکی و دوستانش به بحران نفت جهانی دانست و بر اساس گزارش رسانههای ترکیه، یک فروند نفتکش متعلق به شرکت ترکیهای «آلتورا» در دریای سیاه و در فاصله ۱۵ مایل دریایی از تنگه بسفر هدف حمله پهپادهای ناشناس قرار گرفت.
🔻بر اساس گزارش شبکه انتیوی ترکیه، در نتیجه این حمله، نفتکش دچار آسیب شده است و خدمه آن درخواست امداد کردند. این نفتکش حامل ۱۴۰ هزار تن نفت خام از مبدا روسیه، در دریای سیاه نزدیک استانبول و در فاصله ۱۵ مایل دریایی از تنگه بسفر، بوده است که هدف حمله پهپادی قرار گرفت.
🔻این حمله نشان میدهد که زلنسکی به شدت از رفتار آمریکا به ترامپ ناراضی است، دولت ترامپ که با برداشتن تحریم نفتی روسیه میخواست بازار نفت جهان را مدیریت کند حالا با حملات منظم و حساب شده ارتش زلنسکی به نفتکشهای حامل نفت روسیه در دریایی سیاه، بحران نفتی را تشدید میکند.
🇮🇷@SyrianKhabar
موج ۸۲ عملیات وعده صادق ۴ با رمز مبارک یا علی اکبر امام حسین (ع) هدیه به مردم شریف و قهرمان نوار شمالی کشور شامل آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان علیه اهدافی از پیش تعیین شده در عریفجان، الخرج، سایت لجستیک دفاعی امریکا (kGL) در پاسخ به حمله ای که به خرمشهر از آن مرکز انجام شده بود و انهدام رادار پاتریوت در شیخ عیسی، انهدام آشیانه هواپیمای جاسوسی p8 در شیخ عیسی، انهدام مخازن سوخت پشتیبانی امریکا، آشیانه MQ9 و دیش ارتباط ماهواره ای پهپاد علی السالم به فضل الهی، در یک عملیات تاثیر محور بوسیله پهپادهای انهدامی با موفقیت کامل به اجرا در آمد.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
هشتمین رگبار موشکی از صبح امروز روانه اراضی اشغالی شد و هدف نیز بار دیگر تلآویو و مناطق پیرامونی آن است....
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar