🔴برای نابودی تهدید، باید ریشه حکومتهای مزدور عرب را خشکاند
🔻در پادکست شب گذشته و گزارشها و خبرهایی که روز چهارشنبه و پنجشنبه در کانال منتشر کردم، ولی نکته تاکید داشتم که از بامداد پنجشنبه به بعد حملات ایران سنگینتر، گستردهتر و محکمتر خواهد شد و همزمان با آن باید منتظر عکسالعمل همتباران یمنی خود نیز باشیم. در واقع این موضوع که برخلاف دروغها و ادعاهای یک گوریل کذاب مانند ترامپ مبنی بر اینکه حمله به زیرساختهای ایران را ۱۰ روز عقب انداختهایم (که ناشی از هزار و یک مشکل و ناتوانی و حساب و کتاب میدانی و اقتصادی است) باید منتظر حملات و اقدامات دشمن بود. حمله به چند مجتمع صنعتی در کشورمان، تست واکنش ایران در این زمینه است.
🔻شاید کسی نداند که حمله به کارخانه آلومینیوم در امارات که بزرگترین کارخانه ذوب آلومینیوم در جهان با ظرفیت بیش از سه و نیم میلیون تن و همچنین انهدام کارخانه ذوب آلومینیوم در جزیره منامه آن هم در نوع خودش بزرگترین تاسیسات ذوب در جهان به شمار میرود و بخش بزرگی از درآمد آل خلیفه از همین تاسیسات است چه تاثیری بر بازار این فلز مهم و گرانبها خواهد گذاشت. به باور من ن دو کارخانه درصد مهم و تاثیرگذاری از تولید آلومینیوم در جهان را به خود اختصاص دادهاند که اگر منهدم شوند جهان به ویژه شرکتهای هواپیماسازی و دیگر صنایع کلیدی آمریکا و غرب با مشکل راهبردی مواجه خواهند شد.
🔻آزمودن ایران در حمله به زیرساختها اشتباهی غیر قابل بخشش و غیر قابل گذشت است؛ این نکته را مد نظر داشته باشید که دشمن یهودی و صلیبی طبق یک عادت قدیمی و همیشگی حمله به زیرساختها و تاسیسات کشورهای دیگر را یک اولویت اصلی و مهم برای خود دانسته و قرار بود اگر اوضاع در ایران بر وفق مرادشان پیش برود و ایران دچار مشکل در مدیریت کشور و ناامنی گردد، همین حملات را انجام دهند. آنچه آنها امروز انجام میدهند بخشی از یک طرح کلانتر برای کلنگی کردن ایران بوده ولی دست بزن و مشت پولادین فرزندان این آب و خاک آنقدر محکم و قدرتمند است که همواره آنها را دچار تردید میکند.
🔻حالا هم نشان کردن چند کارخانه مهم و اصلی تولید فولاد و آلومینیوم در منطقه به عنوان تاسیساتی که قرار است هدف قرار بگیرند مزدوران یهودی و عرب را دچار بحران کلیدی کرده است. البته همانگونه که قبلاً نیز بارها تاکید کرده و به دوستان خوبم در هوافضا و تصمیم گیران کشور توصیه کردهام معتقد به اصل چشم در برابر چشم نیستم؛ من معتقد به اصل چشم در برابر چشم، گوش، دست، پا، زبان و مغز طرف هستم و باید مغز این اوباش ابله را منهدم کرد.
🔻باید سرکردههای دیکتاتور و مستبد حاکم بر جان و مال و ناموس مسلمانان در آن سوی خلیج فارس را هدف قرار داد؛ همانگونه که آنها رهبر ما و مقامات ما را ترور کردند و دقیقاً از زیرساختهایی که در این مناطق ایجاد کرده بودند دست به چنین جنایتهایی زدند، باید نه تنها برابر بلکه چند برابر آن تاوان بدهند. تکذیب نکردن صحبتهای ترامپ و دیگر مقامات آمریکایی توسط آل سعود و آل نهیان در مورد مشارکت در جنگ علیه ایران یعنی اینکه آنها بخشی از این جنگ هستند.
🔻به هیچ عنوان نباید به این مزدوران شناسنامهدار و نوکرهای اجارهای یهودیها و صلیبیها رحم کرد و باید با تمام قوا و با تمام توان آنها را در هم کوبید. مسلم و مشخص است که این جنگ به سمت و سویی خواهد رفت که نتیجه نهایی آن، برهوت شدن این سرزمینها و ترکیدن اقتصاد بادکنکی این مناطق خواهد بود. آنها با علم نسبت به آنچه دارند انجام میدهند جنایت و خیانتی بزرگ در حق ملت صبور و مقام ایران کردند و امروز دورانی است که باید تاوان آن را پس بدهند. ما هیچ وقت دهها میلیارد دلار کمکی که به صدام معدوم کردند، مشارکت در محاصره اقتصادی و فشار سیاسی و خرج کردن علیه کشورمان در نهادهای بینالمللی را فراموش نکردهایم و همه آنها را باید امروز نقد کنیم...
🔻این فرصت شاید دیگر هیچ وقت به دست نیاید؛ حالا که خریت و حماقت آنها این فرصت تاریخی و بینظیر را در اختیار نیروهای مسلح قدرتمند و ملت مقاوم و صبور ایران گذاشته، باید از آن نهایت بهرهبرداری را کرد. نباید اجازه داد حکومتهای فاشیستی، مستبد و سرکوبگر خانوادگی در این مناطق جریان داشته باشد برای از بین بردن تهدید باید ریشه تهدید که وجود همین خانوادههای سرسپرده و مزدور در منطقه است را خشکاند؛ اگر چنین نکنیم شاید چند دهه دیگر یک بار دیگر باید همین جنگ را تکرار کنیم...
🇮🇷@SyrianKhabar
🔻در پادکست شب گذشته و گزارشها و خبرهایی که روز چهارشنبه و پنجشنبه در کانال منتشر کردم، ولی نکته تاکید داشتم که از بامداد پنجشنبه به بعد حملات ایران سنگینتر، گستردهتر و محکمتر خواهد شد و همزمان با آن باید منتظر عکسالعمل همتباران یمنی خود نیز باشیم. در واقع این موضوع که برخلاف دروغها و ادعاهای یک گوریل کذاب مانند ترامپ مبنی بر اینکه حمله به زیرساختهای ایران را ۱۰ روز عقب انداختهایم (که ناشی از هزار و یک مشکل و ناتوانی و حساب و کتاب میدانی و اقتصادی است) باید منتظر حملات و اقدامات دشمن بود. حمله به چند مجتمع صنعتی در کشورمان، تست واکنش ایران در این زمینه است.
🔻شاید کسی نداند که حمله به کارخانه آلومینیوم در امارات که بزرگترین کارخانه ذوب آلومینیوم در جهان با ظرفیت بیش از سه و نیم میلیون تن و همچنین انهدام کارخانه ذوب آلومینیوم در جزیره منامه آن هم در نوع خودش بزرگترین تاسیسات ذوب در جهان به شمار میرود و بخش بزرگی از درآمد آل خلیفه از همین تاسیسات است چه تاثیری بر بازار این فلز مهم و گرانبها خواهد گذاشت. به باور من ن دو کارخانه درصد مهم و تاثیرگذاری از تولید آلومینیوم در جهان را به خود اختصاص دادهاند که اگر منهدم شوند جهان به ویژه شرکتهای هواپیماسازی و دیگر صنایع کلیدی آمریکا و غرب با مشکل راهبردی مواجه خواهند شد.
🔻آزمودن ایران در حمله به زیرساختها اشتباهی غیر قابل بخشش و غیر قابل گذشت است؛ این نکته را مد نظر داشته باشید که دشمن یهودی و صلیبی طبق یک عادت قدیمی و همیشگی حمله به زیرساختها و تاسیسات کشورهای دیگر را یک اولویت اصلی و مهم برای خود دانسته و قرار بود اگر اوضاع در ایران بر وفق مرادشان پیش برود و ایران دچار مشکل در مدیریت کشور و ناامنی گردد، همین حملات را انجام دهند. آنچه آنها امروز انجام میدهند بخشی از یک طرح کلانتر برای کلنگی کردن ایران بوده ولی دست بزن و مشت پولادین فرزندان این آب و خاک آنقدر محکم و قدرتمند است که همواره آنها را دچار تردید میکند.
🔻حالا هم نشان کردن چند کارخانه مهم و اصلی تولید فولاد و آلومینیوم در منطقه به عنوان تاسیساتی که قرار است هدف قرار بگیرند مزدوران یهودی و عرب را دچار بحران کلیدی کرده است. البته همانگونه که قبلاً نیز بارها تاکید کرده و به دوستان خوبم در هوافضا و تصمیم گیران کشور توصیه کردهام معتقد به اصل چشم در برابر چشم نیستم؛ من معتقد به اصل چشم در برابر چشم، گوش، دست، پا، زبان و مغز طرف هستم و باید مغز این اوباش ابله را منهدم کرد.
🔻باید سرکردههای دیکتاتور و مستبد حاکم بر جان و مال و ناموس مسلمانان در آن سوی خلیج فارس را هدف قرار داد؛ همانگونه که آنها رهبر ما و مقامات ما را ترور کردند و دقیقاً از زیرساختهایی که در این مناطق ایجاد کرده بودند دست به چنین جنایتهایی زدند، باید نه تنها برابر بلکه چند برابر آن تاوان بدهند. تکذیب نکردن صحبتهای ترامپ و دیگر مقامات آمریکایی توسط آل سعود و آل نهیان در مورد مشارکت در جنگ علیه ایران یعنی اینکه آنها بخشی از این جنگ هستند.
🔻به هیچ عنوان نباید به این مزدوران شناسنامهدار و نوکرهای اجارهای یهودیها و صلیبیها رحم کرد و باید با تمام قوا و با تمام توان آنها را در هم کوبید. مسلم و مشخص است که این جنگ به سمت و سویی خواهد رفت که نتیجه نهایی آن، برهوت شدن این سرزمینها و ترکیدن اقتصاد بادکنکی این مناطق خواهد بود. آنها با علم نسبت به آنچه دارند انجام میدهند جنایت و خیانتی بزرگ در حق ملت صبور و مقام ایران کردند و امروز دورانی است که باید تاوان آن را پس بدهند. ما هیچ وقت دهها میلیارد دلار کمکی که به صدام معدوم کردند، مشارکت در محاصره اقتصادی و فشار سیاسی و خرج کردن علیه کشورمان در نهادهای بینالمللی را فراموش نکردهایم و همه آنها را باید امروز نقد کنیم...
🔻این فرصت شاید دیگر هیچ وقت به دست نیاید؛ حالا که خریت و حماقت آنها این فرصت تاریخی و بینظیر را در اختیار نیروهای مسلح قدرتمند و ملت مقاوم و صبور ایران گذاشته، باید از آن نهایت بهرهبرداری را کرد. نباید اجازه داد حکومتهای فاشیستی، مستبد و سرکوبگر خانوادگی در این مناطق جریان داشته باشد برای از بین بردن تهدید باید ریشه تهدید که وجود همین خانوادههای سرسپرده و مزدور در منطقه است را خشکاند؛ اگر چنین نکنیم شاید چند دهه دیگر یک بار دیگر باید همین جنگ را تکرار کنیم...
🇮🇷@SyrianKhabar
🔵 هشدار فوری
🔹به کارکنان، شهروندان و ساکنان اطراف تأسیسات زیر در: قطر، منامه، عربستان، امارات، کویت و رژیم صهیونیستی،
🔹این مکانها به اهداف مستقیم و مشروع تبدیل شدهاند و ممکن است در ساعات آینده هدف قرار گیرند.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔹به کارکنان، شهروندان و ساکنان اطراف تأسیسات زیر در: قطر، منامه، عربستان، امارات، کویت و رژیم صهیونیستی،
🔹این مکانها به اهداف مستقیم و مشروع تبدیل شدهاند و ممکن است در ساعات آینده هدف قرار گیرند.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔲اول این کارخانه را بزنید...
➖یکی از مراکزی که باید هدف قرار بگیرد و به نظر من اولویت بسیار بالاتری دارد، کارخانه موسوم به ISCAR است. این کارخانه و تاسیسات بیش از ۳۰ میلیارد دلار قیمت دارند و تجهیزات ابزار دقیق و زیرساختهای مهم سلیحاتی رژیم اشغالگر را تولید میکنند. بیش از ۷۰۰۰ شهرک نشین بی وطن در آنجا مشغول به کار بوده و نهدام آن ضربهای ویرانگر و غیر قابل جبران برای رژیم است...
➖با کمک دوستان سایر آدرسها را هم در اراضی اشغالی خدمت شما خواهیم داد تا با دقت و با حوصله به شکلی که دیگر نشود آنجا را بازسازی کرد، در پاسخ به جنایتها و حماقتهای باند جنایتکار حاکم بر سرزمینهای اشغالی همه منهدم و نابود شوند... پیش از زدن کارخانه فولاد اگر اینجا را بزنید تمام تولیدات و صنایع رژیم دچار بحران جدی خواهند شد.
🇮🇷@SyrianKhabar
➖یکی از مراکزی که باید هدف قرار بگیرد و به نظر من اولویت بسیار بالاتری دارد، کارخانه موسوم به ISCAR است. این کارخانه و تاسیسات بیش از ۳۰ میلیارد دلار قیمت دارند و تجهیزات ابزار دقیق و زیرساختهای مهم سلیحاتی رژیم اشغالگر را تولید میکنند. بیش از ۷۰۰۰ شهرک نشین بی وطن در آنجا مشغول به کار بوده و نهدام آن ضربهای ویرانگر و غیر قابل جبران برای رژیم است...
➖با کمک دوستان سایر آدرسها را هم در اراضی اشغالی خدمت شما خواهیم داد تا با دقت و با حوصله به شکلی که دیگر نشود آنجا را بازسازی کرد، در پاسخ به جنایتها و حماقتهای باند جنایتکار حاکم بر سرزمینهای اشغالی همه منهدم و نابود شوند... پیش از زدن کارخانه فولاد اگر اینجا را بزنید تمام تولیدات و صنایع رژیم دچار بحران جدی خواهند شد.
🇮🇷@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سقف اقدامات و تاکتیکهایِ بیبدیلِ ما در این جنگ، کفِ اقداماتیست که حتی به ذهنتان هم خطور نمیکند.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
هشدار حمله موشکی به جنوب اراضی اشغالی. بخشهای وسیعی از سرای نقب تا حاشیه شرقی غزه در این هشدار حمله زیر آتش قرار میگیرند...
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
موشکها با تاکید بر اصابت در بئرالسبع و پادگانها و پایگاهها و تاسیسات نظامی اقتصادی رژیم در صحرای نقب در حال فرود آمدن هستند. آژیر فرار به سوراخ موش به صدا درآمده و موشهای یهودی در حال خزیدن به سوراخها هستند تا جان ناقابل و بیارزششان را نجات دهند....
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک دستگاه تانک مرکاواچار ارتش کودککش رژیم اشغالگر توسط موشک کورنت رزمندگان مقاومت اسلامی در روستای قوزح از پشت هدف قرار گرفت و بدون فعال شدن سامانه تروفی دچار آتش سوزی شد و به پشت ساختمانها فرار کرد. پیش از این به نقل از برخی از فعالان امنیتی نوشته بودم که عمر یک تانک در شمال اراضی اشغالی کمتر از ۲۴ ساعت است و پس از ورود به میدان نبرد هدف قرار گرفته و منهدم میشود.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
یک رگبار موشکی دیگر این بار به سمت تلآویو و قدس غربی و تمام بخش ساحلی اراضی اشغالی از شمال نتانیا تا شمال غزه در حال حرکت است. برای موفقیت اصابت موشکهای فرزندان ایران دعا کنید.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
تمرکز این حملات بر جنوب تلآویو و شهرکهای صنعتی مانند رحووت است. امیدوارم که در این حملات تاسیسات و کارخانجات اصلی رژیم اشغالگر هدف قرار گرفته و منهدم شود.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
ما با بیش از یک رگبار موشکی روبرو هستیم و به نظر میرسد موشکها به صورت متناوب در حال شلیک شدن به مرکز اراضی اشغالی هستند. در صدها شهرک و آبادی اراضی اشغالی آژیر فرار به سوراخ موش به صدا درآمده و سامانه هشدار در حال به روز رسانی دوباره و مکرر مناطق احتمالی مورد اصابت هستند.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سخنگوی نیروهای مسلح یمن بیانیهای را در مورد موضع رسمی این کشور در قبال جنگ جاری در منطقه در قالب یک بیانیه مفصل ارائه کرد. در این بیانیه یمنیها خواستار پایان حمله به ایران عراق فلسطین و لبنان شدهاند. ترجمه متن بیانیه در پست بعد خدمت شما ارائه خواهد شد.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
🔴بیانیه صادر شده از سوی نیروهای مسلح یمن
به نام خداوند بخشنده مهربان
خدای متعال فرمود: «به راستی که خداوند کسانی را دوست دارد که در راه او صفصف، چنان که گویی بنایی سربریختهاند، جنگ میکنند.» (صدق الله العظیم)
بر اساس مسئولیت دینی و اخلاقی خود و در برابر تجاوز وحشیانه دشمن آمریکایی و اسرائیلی که جمهوری اسلامی ایران، محور جهاد و مقاومت و تمامی امت اسلامی ما را هدف قرار داده است، به منظور برپایی به اصطلاح «اسرائیل بزرگ» و تحت عنوان «تغییر خاورمیانه»، و در چارچوب حق مشروع امت ما در مقابله با طرح صهیونیستی و مجریان آن یعنی آمریکا و اسرائیل، و تأکید بر اهمیت همکاری ملتها و کشورهای منطقه در موضع حق، برای مقابله با تجاوز آمریکایی-اسرائیلی و طرح صهیونیستی و تلاش برای تحقق شکستی بزرگ برای آنان، و با استناد به موضع اصولی و اسلامی مردم یمن در همراهی با امت اسلامی خود و در برابر هرگونه تجاوز آمریکایی-اسرائیلی به هر کشور مسلمان، و با توجه به ادامه تجاوز دشمن آمریکایی و اسرائیلی علیه جمهوری اسلامی ایران، فلسطین، غزه، عراق و لبنان، در اجرای طرح صهیونیستی که تمامی امت را تهدید میکند؛
بنابراین، نیروهای مسلح یمن که بر حفظ ثبات امنیت منطقه و توقف تجاوز حساسیت دارند، موارد زیر را تأکید مینمایند:
اولاً: ضرورت پاسخ فوری دشمن آمریکایی و اسرائیلی به تلاشهای بینالمللی دیپلماتیک برای توقف تجاوز به ایران و کشورهای محور؛ چرا که این تجاوزی ستمگرانه، ظالمانه و غیرموجه است که به ثبات و امنیت در سطح جهانی و منطقهای آسیب میزند و به اقتصاد جهان لطمه میزند.
ثانیاً: ضرورت توقف فوری تجاوز به کشورهای مسلمان فلسطین، لبنان، ایران و عراق، و رفع محاصره ظالمانه یمن.
ثالثاً: ضرورت اجرای توافق غزه و وفاداری به تعهدات مندرج در آن، در مورد مطالبات انسانی و حقوق مشروع مردم فلسطین.
رابعاً: تأکید میکنیم که دستان ما بر روی ماشه برای مداخله نظامی مستقیم در هر یک از موارد زیر است:
· پیوستن هرگونه ائتلاف دیگری همراه با آمریکا و اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران و محور جهاد و مقاومت.
استفاده از دریای سرخ برای اجرای عملیات خصمانه از سوی آمریکا و اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران و علیه هر کشور مسلمان؛ که ما اجازه آن را نخواهیم داد.
· ادامه تشدید تنش علیه جمهوری اسلامی و محور جهاد و مقاومت، به گونهای که مقتضیات صحنه عملیات نظامی ایجاب کند.
خامساً: نیروهای مسلح یمن نسبت به هرگونه اقدام ظالمانهای که هدف آن تشدید محاصره علیه مردم یمن باشد، هشدار میدهند.
در پایان: تأکید میکنیم که عملیات نظامی ما دشمن اسرائیلی و آمریکایی را هدف قرار میدهد تا طرح صهیونیستی را ناکام بگذارد و هیچ ملت مسلمانی را هدف قرار نمیدهد.
و خداوند ما را بس است و نیکو وکیلی است، نیکو مولایی و نیکو یاوری است.
زنده باد یمن آزاد، سربلند و مستقل
و پیروزی از آن یمن و تمام آزادگان امت است.
صنعا، هشتم شوال ۱۴۴۷ هجری قمری
مطابق با ۲۷ مارس ۲۰۲۶ میلادی
صادر شده از سوی نیروهای مسلح یمن
🇮🇷@SyrianKhabar
به نام خداوند بخشنده مهربان
خدای متعال فرمود: «به راستی که خداوند کسانی را دوست دارد که در راه او صفصف، چنان که گویی بنایی سربریختهاند، جنگ میکنند.» (صدق الله العظیم)
بر اساس مسئولیت دینی و اخلاقی خود و در برابر تجاوز وحشیانه دشمن آمریکایی و اسرائیلی که جمهوری اسلامی ایران، محور جهاد و مقاومت و تمامی امت اسلامی ما را هدف قرار داده است، به منظور برپایی به اصطلاح «اسرائیل بزرگ» و تحت عنوان «تغییر خاورمیانه»، و در چارچوب حق مشروع امت ما در مقابله با طرح صهیونیستی و مجریان آن یعنی آمریکا و اسرائیل، و تأکید بر اهمیت همکاری ملتها و کشورهای منطقه در موضع حق، برای مقابله با تجاوز آمریکایی-اسرائیلی و طرح صهیونیستی و تلاش برای تحقق شکستی بزرگ برای آنان، و با استناد به موضع اصولی و اسلامی مردم یمن در همراهی با امت اسلامی خود و در برابر هرگونه تجاوز آمریکایی-اسرائیلی به هر کشور مسلمان، و با توجه به ادامه تجاوز دشمن آمریکایی و اسرائیلی علیه جمهوری اسلامی ایران، فلسطین، غزه، عراق و لبنان، در اجرای طرح صهیونیستی که تمامی امت را تهدید میکند؛
بنابراین، نیروهای مسلح یمن که بر حفظ ثبات امنیت منطقه و توقف تجاوز حساسیت دارند، موارد زیر را تأکید مینمایند:
اولاً: ضرورت پاسخ فوری دشمن آمریکایی و اسرائیلی به تلاشهای بینالمللی دیپلماتیک برای توقف تجاوز به ایران و کشورهای محور؛ چرا که این تجاوزی ستمگرانه، ظالمانه و غیرموجه است که به ثبات و امنیت در سطح جهانی و منطقهای آسیب میزند و به اقتصاد جهان لطمه میزند.
ثانیاً: ضرورت توقف فوری تجاوز به کشورهای مسلمان فلسطین، لبنان، ایران و عراق، و رفع محاصره ظالمانه یمن.
ثالثاً: ضرورت اجرای توافق غزه و وفاداری به تعهدات مندرج در آن، در مورد مطالبات انسانی و حقوق مشروع مردم فلسطین.
رابعاً: تأکید میکنیم که دستان ما بر روی ماشه برای مداخله نظامی مستقیم در هر یک از موارد زیر است:
· پیوستن هرگونه ائتلاف دیگری همراه با آمریکا و اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران و محور جهاد و مقاومت.
استفاده از دریای سرخ برای اجرای عملیات خصمانه از سوی آمریکا و اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران و علیه هر کشور مسلمان؛ که ما اجازه آن را نخواهیم داد.
· ادامه تشدید تنش علیه جمهوری اسلامی و محور جهاد و مقاومت، به گونهای که مقتضیات صحنه عملیات نظامی ایجاب کند.
خامساً: نیروهای مسلح یمن نسبت به هرگونه اقدام ظالمانهای که هدف آن تشدید محاصره علیه مردم یمن باشد، هشدار میدهند.
در پایان: تأکید میکنیم که عملیات نظامی ما دشمن اسرائیلی و آمریکایی را هدف قرار میدهد تا طرح صهیونیستی را ناکام بگذارد و هیچ ملت مسلمانی را هدف قرار نمیدهد.
و خداوند ما را بس است و نیکو وکیلی است، نیکو مولایی و نیکو یاوری است.
زنده باد یمن آزاد، سربلند و مستقل
و پیروزی از آن یمن و تمام آزادگان امت است.
صنعا، هشتم شوال ۱۴۴۷ هجری قمری
مطابق با ۲۷ مارس ۲۰۲۶ میلادی
صادر شده از سوی نیروهای مسلح یمن
🇮🇷@SyrianKhabar
روابط عمومی سپاه پاسداران اعلام کرد که ۶ فروند کشتی نظامی LCU تروریستهای آمریکایی که وظیفه عملیاتهای آبی خاکی و جابجایی تجهیزات و امکانات را دارند، در بندر الشیوخ واقع در دبی را با موشکهای کروز قدر ۳۸۰ غرق کرده است. این عملیات در ادامه عملیاتهای هوشمندانه و مدبرانه نیروی دریایی سپاه پاسداران برای انهدام تجهیزات و امکانات تروریستهای آمریکایی برای اقدامات آبی خاکی علیه سواحل و جزایر کشورمان انجام میشود.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar