وعده قرارگاه عملیاتی حضرت خاتم: عملیاتها با قدرت تشدید خواهد شد
✔️متن کامل سخنان سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا بدین شرح است:
✔️بسم الله الرحمن الرحیم
▪️در ادامه حماسهآفرینیهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، موج ۸۶ عملیات وعدهصادق۴، بهصورت چندمرحلهای و با تهاجم مشترک موشکی و پهپادی نیروهای هوافضا و دریایی سپاه پاسداران، با رمز «یا اله العالمین» علیه اهداف آمریکایی و صهیونیستی در منطقه آغاز شد.در مرحله نخست این عملیات، زیرساختهای عملیات هوایی و پهپادی و ذخایر تسلیحاتی در پایگاههای آمریکایی ویكتوریا، عریفجان و الخرج در منطقه، مورد هدف موشکی و پهپادی قرار گرفتند.در ادامه، محل اختفای نیروهای تروریستی ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی و حزب کوموله، در مناطق مختلف از جمله آراد، نِقِب، تلآویو، ناوگان پنجم دریایی، الظفره و اربیل مورد اصابت دقیق قرار گرفتند.
▪️همچنین در پاسخ به اقدامات خصمانه ارتش تروریستی آمریکا، و بهدنبال انهدام هواپیماهای سوخترسان در پایگاه الخرج عربستان، یک فروند هواپیمای راهبردی آواکس E-۳G با قابلیت شناسایی، فرماندهی و کنترل هواپایه که در آن پایگاه مستقر بود، بهصورت صددرصد منهدم شد و به سایر هواپیماهای همجوار نیز آسیب جدی وارد گردیده است.
▪️ضمناً دو فروند پهپاد اوربیتر، روز گذشته توسط سامانه نوین پدافند پیشرفته سپاه، تحت کنترل و هدایت شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور در خرمآباد رهگیری و ساقط شد. انتشار ستونهای دود و انفجار در منطقه و تصاویر لاشههای هواپیماهای منهدمشده آمریکا، تلاش مقامات و رسانههای کشورهای همپیمان آمریکا در منطقه را، برای سانسور حملات تهاجمی ایران، خنثی ساخته است.
▪️دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران از بامداد امروز، انبار تجهیزات پشتیبانی و اماکن اسکان نیروهای ارتش تروریستی آمریکا در پایگاه الازرق اردن را آماج حملات پهپادهای خود قرار دادند.پایگاه الازرق بهدلیل موقعیت راهبردی و قرارگرفتن آن در شرق اردن، یک سکوی عملیاتی حساس و کلیدی با ترکیبی از انواع هواپیماهای جنگنده و ترابری برای انجام حملات هوایی و یکی از مهمترین مراکز فرماندهی عملیات، علیه ایران میباشد.
▪️دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران از بامداد امروز، انبار تجهیزات پشتیبانی و اماکن اسکان نیروهای ارتش تروریستی آمریکا در پایگاه الازرق اردن را آماج حملات پهپادهای خود قرار دادند.پایگاه الازرق بهدلیل موقعیت راهبردی و قرارگرفتن آن در شرق اردن، یک سکوی عملیاتی حساس و کلیدی با ترکیبی از انواع هواپیماهای جنگنده و ترابری برای انجام حملات هوایی و یکی از مهمترین مراکز فرماندهی عملیات، علیه ایران میباشد.
▪️ضمن آنکه نیروی پدافند هوایی ارتش، یک فروند پهپاد متخاصم آمریکا را با رهگیری و شلیک موفق سامانه پدافندی در شرق تنگه هرمز، مورد اصابت قرار داد و متلاشی نمود.نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی، با اراده الهی و با پشتوانه ملت سلحشور و مقاوم کشور، به فضل الهی در آینده، ضربات کوبندهتر، قویتر و موثرتری را به متجاوزان و دشمنان آمریکایی صهیونی وارد خواهند نمود.
🇮🇷@SyrianKhabar
✔️متن کامل سخنان سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا بدین شرح است:
✔️بسم الله الرحمن الرحیم
▪️در ادامه حماسهآفرینیهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، موج ۸۶ عملیات وعدهصادق۴، بهصورت چندمرحلهای و با تهاجم مشترک موشکی و پهپادی نیروهای هوافضا و دریایی سپاه پاسداران، با رمز «یا اله العالمین» علیه اهداف آمریکایی و صهیونیستی در منطقه آغاز شد.در مرحله نخست این عملیات، زیرساختهای عملیات هوایی و پهپادی و ذخایر تسلیحاتی در پایگاههای آمریکایی ویكتوریا، عریفجان و الخرج در منطقه، مورد هدف موشکی و پهپادی قرار گرفتند.در ادامه، محل اختفای نیروهای تروریستی ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی و حزب کوموله، در مناطق مختلف از جمله آراد، نِقِب، تلآویو، ناوگان پنجم دریایی، الظفره و اربیل مورد اصابت دقیق قرار گرفتند.
▪️همچنین در پاسخ به اقدامات خصمانه ارتش تروریستی آمریکا، و بهدنبال انهدام هواپیماهای سوخترسان در پایگاه الخرج عربستان، یک فروند هواپیمای راهبردی آواکس E-۳G با قابلیت شناسایی، فرماندهی و کنترل هواپایه که در آن پایگاه مستقر بود، بهصورت صددرصد منهدم شد و به سایر هواپیماهای همجوار نیز آسیب جدی وارد گردیده است.
▪️ضمناً دو فروند پهپاد اوربیتر، روز گذشته توسط سامانه نوین پدافند پیشرفته سپاه، تحت کنترل و هدایت شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور در خرمآباد رهگیری و ساقط شد. انتشار ستونهای دود و انفجار در منطقه و تصاویر لاشههای هواپیماهای منهدمشده آمریکا، تلاش مقامات و رسانههای کشورهای همپیمان آمریکا در منطقه را، برای سانسور حملات تهاجمی ایران، خنثی ساخته است.
▪️دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران از بامداد امروز، انبار تجهیزات پشتیبانی و اماکن اسکان نیروهای ارتش تروریستی آمریکا در پایگاه الازرق اردن را آماج حملات پهپادهای خود قرار دادند.پایگاه الازرق بهدلیل موقعیت راهبردی و قرارگرفتن آن در شرق اردن، یک سکوی عملیاتی حساس و کلیدی با ترکیبی از انواع هواپیماهای جنگنده و ترابری برای انجام حملات هوایی و یکی از مهمترین مراکز فرماندهی عملیات، علیه ایران میباشد.
▪️دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران از بامداد امروز، انبار تجهیزات پشتیبانی و اماکن اسکان نیروهای ارتش تروریستی آمریکا در پایگاه الازرق اردن را آماج حملات پهپادهای خود قرار دادند.پایگاه الازرق بهدلیل موقعیت راهبردی و قرارگرفتن آن در شرق اردن، یک سکوی عملیاتی حساس و کلیدی با ترکیبی از انواع هواپیماهای جنگنده و ترابری برای انجام حملات هوایی و یکی از مهمترین مراکز فرماندهی عملیات، علیه ایران میباشد.
▪️ضمن آنکه نیروی پدافند هوایی ارتش، یک فروند پهپاد متخاصم آمریکا را با رهگیری و شلیک موفق سامانه پدافندی در شرق تنگه هرمز، مورد اصابت قرار داد و متلاشی نمود.نیروهای مسلح مقتدر ایران اسلامی، با اراده الهی و با پشتوانه ملت سلحشور و مقاوم کشور، به فضل الهی در آینده، ضربات کوبندهتر، قویتر و موثرتری را به متجاوزان و دشمنان آمریکایی صهیونی وارد خواهند نمود.
🇮🇷@SyrianKhabar
گزارشهای متعددی وجود دارد که ارتش یمن یک عملیات ترکیبی موشکی و پهپادی را انجام داده است. در حالی که ارتش عبری هشدار میدهد پهپاد یمنی از سد سامانههای پدافندی عبور کرده است، انفجارهای سهمگینی این منطقه اشغالی از فلسطین را لرزاند... برخلاف تصور صهنیستها، پرتابه مقاومت با قدرت اصابت و نشان داد که تاکتیک یمنیها برای زدن دشمن کارساز است.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در این میان ویدیوهایی از شمال سوریه پایگاه تروریستهای آمریکایی در رمیلان مخابره شده که نشان میدهد سامانههای پدافندی دشمن آمریکایی در حال درگیری با پهپادهای مهاجم هستند. علی رغم شلیک بیامان سامانه C-RAM اما به نظر میرسد پهپاد مذکور با تمام قدرت توانست پدافند دشمن را از کار بیندازد
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
پایگاه تروریستهای آمریکایی در شمال عراق یعنی در اربیل زیر آتش قرار دارد و پهپادها یکی پس از دیگری به این پایگاه و مراکز مخفی و آشکار آن اصابت میکنند. در طول یک ماه گذشته صدها فروند پهپاد به این پایگاه اصابت کرده و خسارتهای سنگینی را هم وارد کردهاند. شب گذشته یک آتشبار پاتریوت مستقر در این پایگاه منهدم شد و باید دید آن آتش بار دیگر همچنان فعال است یا نه. با این حال رقابت پاتریوت با پهپادهای فلهای مقاومت مقاومت عراق یک رقابت غیر قابل تداوم است.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
✴️افزایش جهانی بهای نفت؛ برند ۱۱۶ دلار شد
🔸همزمان با باز شدن بازارهای جهانی در شرق قیمت نفت برنت برای هر بشکه عدد ۱۱۶ دلار را ثبت کرد. شاید تلاشهای ترامپ در ساعتهای آینده با توییتهای آنچنانی و اعلام اینکه شخصاً در تهران حضور دارد و میخواهد با رهبر انقلاب دیدار کند و دو نفری به تنگی هرمز رفته و آنجا را بازگشایی کنند دور از ذهن نباشد... فاصله قیمتی نفت تگزاس با برنت به دلیل فشارها و بازیهای کاغذی وزارت انرژی و خزانهداری آمریکا و دستکاریهای سیاسی برای نخستین بار در تاریخ به یک عدد قابل توجه ۱۳ دلاری رسیده است. معمولا این فاصله کمتر از دو تا ۳ دلار بود به این موضوع نشان میدهد که چقدر در حال حاضر قیمت نفت در آمریکا غیر واقعی و سیاسی است.
🔸در گزارشی که ساعتی پیش در کانال کار کردیم خدمت شما تاکید کرده بودم اگر بازار بازگشایی شود، با توجه به شرایط و اتفاقات مختلف از جمله تداوم جنگ، بسته بودن تنگه هرمز، کمبود شدید نفت در بازار و البته مهمتر از همه شراکت و مداخله ارتش یمن در جنگ بهای نفت خام باید رکوردهای جدیدی را ثبت کند. از آنجایی که ارتش یمن دقایقی پیش به جنوب اراسی اشغالی حمله کرد با ساعتی دیگر سخنگوی نیروهای مسلح این کشور در مقابل دوربینها قرار گرفته و موضع رسمی خود را اعلام خواهد کرد.
🔸باید دید که سرتیپ یحیی سریع به نمایندگی از رهبر دولت و ارتش این کشور سته بودن تنگه باب المندب به روی رفت و آمد کشتیهای دشمن را اعلام خواهد کرد یا نه. اگر یمنیها این را اعلام کنند برای ترامپ و غرب وضعیت به جهنم تبدیل خواهد شد.
@SyrianKhabar
🔸همزمان با باز شدن بازارهای جهانی در شرق قیمت نفت برنت برای هر بشکه عدد ۱۱۶ دلار را ثبت کرد. شاید تلاشهای ترامپ در ساعتهای آینده با توییتهای آنچنانی و اعلام اینکه شخصاً در تهران حضور دارد و میخواهد با رهبر انقلاب دیدار کند و دو نفری به تنگی هرمز رفته و آنجا را بازگشایی کنند دور از ذهن نباشد... فاصله قیمتی نفت تگزاس با برنت به دلیل فشارها و بازیهای کاغذی وزارت انرژی و خزانهداری آمریکا و دستکاریهای سیاسی برای نخستین بار در تاریخ به یک عدد قابل توجه ۱۳ دلاری رسیده است. معمولا این فاصله کمتر از دو تا ۳ دلار بود به این موضوع نشان میدهد که چقدر در حال حاضر قیمت نفت در آمریکا غیر واقعی و سیاسی است.
🔸در گزارشی که ساعتی پیش در کانال کار کردیم خدمت شما تاکید کرده بودم اگر بازار بازگشایی شود، با توجه به شرایط و اتفاقات مختلف از جمله تداوم جنگ، بسته بودن تنگه هرمز، کمبود شدید نفت در بازار و البته مهمتر از همه شراکت و مداخله ارتش یمن در جنگ بهای نفت خام باید رکوردهای جدیدی را ثبت کند. از آنجایی که ارتش یمن دقایقی پیش به جنوب اراسی اشغالی حمله کرد با ساعتی دیگر سخنگوی نیروهای مسلح این کشور در مقابل دوربینها قرار گرفته و موضع رسمی خود را اعلام خواهد کرد.
🔸باید دید که سرتیپ یحیی سریع به نمایندگی از رهبر دولت و ارتش این کشور سته بودن تنگه باب المندب به روی رفت و آمد کشتیهای دشمن را اعلام خواهد کرد یا نه. اگر یمنیها این را اعلام کنند برای ترامپ و غرب وضعیت به جهنم تبدیل خواهد شد.
@SyrianKhabar
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
در حالی که مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیهای اعلام کرد که روزی یکشنبه طی ۲۱ عملیات گوناگون دهها نقطه را در سراسر عراق و منطقه هدف قرار داده، انتشار ویدیویی برخی از این عملیاتها نشان میدهد مانند همیشه مقاومت مجهز به پهپادهای شاهد ۱۰۱/۱۰۷ و همچنین پهپاد/موشک کروز حدید ۱۱۰ است. این پهپادها که بسیاری از ارتشهای جهان آرزوی داشتن چند فروند از آنها را دارند به وفور در اختیار مقاومت عراق قرار داشته و از جمله داراییهای ارزشمندی هستند که علاوه بر اصابتهای دقیق دارای قدرت انهدام بالایی نیز میباشند.
در این میان پهپاد حدید ۱۱۰ ۱ اعجوبه است؛ کارشناسان نظامی در جهان نوز حیرت زده هستند که چگونه یک پهباد که فقط یک سال از رونمایی آن میگذرد در این تعداد در ایران و منطقه در دست نیروهای مقاومت و متحدان تهران قرار دارد. سرعت فوق العاده و قابلیت انهدام بالا حدید ۱۱۰ را یک ابزار موثر و کارآمد در ساختار موشکی مقاومت کرده که اهداف مهم که باید به سرعت زده شوند را در کمترین زمان ممکن هدف قرار دهد....
🇮🇷@SyrianKhabar
در این میان پهپاد حدید ۱۱۰ ۱ اعجوبه است؛ کارشناسان نظامی در جهان نوز حیرت زده هستند که چگونه یک پهباد که فقط یک سال از رونمایی آن میگذرد در این تعداد در ایران و منطقه در دست نیروهای مقاومت و متحدان تهران قرار دارد. سرعت فوق العاده و قابلیت انهدام بالا حدید ۱۱۰ را یک ابزار موثر و کارآمد در ساختار موشکی مقاومت کرده که اهداف مهم که باید به سرعت زده شوند را در کمترین زمان ممکن هدف قرار دهد....
🇮🇷@SyrianKhabar
منابع دولتی کویت خبر دادند: یک کشته و خسارات سنگین مالی در حمله ایرانی به یک نیروگاه برق و تأسیسات آبشیرینکن.
پیش از این ایران هشدار داده بود که هرگونه حمله به زیرساختهایش را به شدت در تمام منطقه پاسخ خواهد داد و این موضوع به رژیم صهیونیستی خلاصه نخواهد شد.
🇮🇷@SyrianKhabar
پیش از این ایران هشدار داده بود که هرگونه حمله به زیرساختهایش را به شدت در تمام منطقه پاسخ خواهد داد و این موضوع به رژیم صهیونیستی خلاصه نخواهد شد.
🇮🇷@SyrianKhabar
در همین حال خبر از جزیره منامه نیز میرسد که مراکز تجمع و زیرساختهای تروریستهای آمریکایی در این منطقه زیر حملات سنگین موشکی و پهپادی قرار گرفتهاند.
با توجه به حماقتهای تروریستهای صلیبی و یهودی در حمله به زیرساختهای کشورمان مسلم بود که این حملات علیه مبدأ حملات انجام خواهد شد. ساعتی پیش فرمانده هوافضای سپاه در هشدار روشن به تروریستهای آمریکایی گفته بود که اشکتان را در خواهیم آورد.
🇮🇷@SyrianKhabar
با توجه به حماقتهای تروریستهای صلیبی و یهودی در حمله به زیرساختهای کشورمان مسلم بود که این حملات علیه مبدأ حملات انجام خواهد شد. ساعتی پیش فرمانده هوافضای سپاه در هشدار روشن به تروریستهای آمریکایی گفته بود که اشکتان را در خواهیم آورد.
🇮🇷@SyrianKhabar
انفجارهای گسترده و سنگینی نیز از عربستان گزارش میشود. با توجه به شواهد و قرائن پاسخهای کوبنده و دردآور ایران از کویت شروع شده و تمام این شیخک نشینهای حوزه خلیج فارس را در بر خواهد گرفت. آنها باید بدانند که هزینه پناه دادن و کمک کردن به دشمنان ملت ایران چقدر خواهد بود و میتواند تا چه اندازه دردآور باشد.
من فقط منتظر حمله به امارات هستم؛ دوست دارم ببینم که فرزندان ایران در نیروی دریایی سپاه و هوافضا چه خوابی برای اولاد کثیف زاید و آل مکتوم دیدهاند... آنجا باید دیدنی و تاریخی باشد.
🇮🇷@SyrianKhabar
من فقط منتظر حمله به امارات هستم؛ دوست دارم ببینم که فرزندان ایران در نیروی دریایی سپاه و هوافضا چه خوابی برای اولاد کثیف زاید و آل مکتوم دیدهاند... آنجا باید دیدنی و تاریخی باشد.
🇮🇷@SyrianKhabar
Audio
🔵 گزارش جنگ شماره ۳۵؛ بازی ترامپ و حمله ایران به زیرساختهای منطقه
🔹 در این گزارش به آخرین تحولات و رویدادهای میدان در طول چند ساعت گذشته پرداختهام آخرین اظهار نظر رئیس جمهور ابله و کذاب آمریکا در مورد تحولات جنگ را برای شما برشمرده و دروغها و شیادیهای او را مورد اشاره قرار دادم. اما در ادامه به وضعیت میدان و حملات دشمن صهیونی به زیرساختهای اقتصادی کشورمان و پاسخ سنگین و بیسابقه یگانهای هوایی و دریایی سپاه پاسداران به تاسیسات و زیرساختهای برق و آب کویت و دیگر مزدوران منافع آمریکا در منطقه اشاره و آن را از بعد راهبردی تبیین کردم.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
حمله موشکی پهپادی مقاومت اسلامی لبنان به حیفا. گزارشهایی از اصابت منتشر شده است. هدف از این حمله مراکز صنعتی و نظامی رژیم اشغالگر است.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
🔴باید سه کیل مارک آواکس و دو سوخترسان میکشیدید...
🔻برای تحقیر تروریستهای آمریکایی و تمام مدعیان ربی و دنبالچههای مفلوک و ذلیل آنها در ایران این کیلمارک را که روی بدنه شاهد ۱۳۶ کشیده شده به خاطر داشته باشید... این را به یاد داشته باشید که مادران شب هیجان انگیز سه فروند آواکس را روی زمین منهدم کردیم، دست کم هفت فروند هم سوخت رسان به همراه تعدادی هواگرد دیگر منهدم شد.
🔻آمریکاییها این یکی را نشان دادند تا آن ۹ فروند دیگر به چشم نیایند و کسی سراغشان را نگیرد. اما کسی که زده میداند و کسی که خورده هم میداند و ما هم میدانیم که چه زدیم و دشمن چقدر خورده است. با این حال این به یادگار در تاریخ بماند که یک پهپاد ۳۰ هزار دلاری یک هواپیمای ۵۰۰ میلیون دلاری را نابود کرد...
🇮🇷@SyrianKhabar
🔻برای تحقیر تروریستهای آمریکایی و تمام مدعیان ربی و دنبالچههای مفلوک و ذلیل آنها در ایران این کیلمارک را که روی بدنه شاهد ۱۳۶ کشیده شده به خاطر داشته باشید... این را به یاد داشته باشید که مادران شب هیجان انگیز سه فروند آواکس را روی زمین منهدم کردیم، دست کم هفت فروند هم سوخت رسان به همراه تعدادی هواگرد دیگر منهدم شد.
🔻آمریکاییها این یکی را نشان دادند تا آن ۹ فروند دیگر به چشم نیایند و کسی سراغشان را نگیرد. اما کسی که زده میداند و کسی که خورده هم میداند و ما هم میدانیم که چه زدیم و دشمن چقدر خورده است. با این حال این به یادگار در تاریخ بماند که یک پهپاد ۳۰ هزار دلاری یک هواپیمای ۵۰۰ میلیون دلاری را نابود کرد...
🇮🇷@SyrianKhabar
صدای انفجارهای پی در پی اصابت موشک در جزیره منامه به گوش میرسد بیش از این گفته شده بود که آل خلیفه از ترس اصابت موشکها و پهپادی ایرانی کل صنایع فولاد خود را تعطیل کرده بودند...
@SyrianKhaba
@SyrianKhaba
حملات موشکی موفق ایران به جنوب اراضی اشغالی با موفقیت در حال اجرا است و باز هم منطقه بیابانی بئرالسبع هدف حملات دقیق موشکی قرار گرفت و باید امیدوار بود که این بار نیز به تلافی حملات صهیونیستها به زیرساختهای کشورمان یکی از تاسیسات رژیم هدف قرار گرفته باشد.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
حملات همچنان ادامه دارد و در کمتر از نیم ساعت سومین موج موشکهای ایرانی همراهی صحرای نقب و تاسیسات و زیرساختهای نظامی رژیم شد. صهیونیستها باید تاوان جنایتهایی که در حق مردم ایران و زیرساختهای کشورمان کردند و زنان و کودکانی که به شهادت رسیدند را پس بدهند.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
حالا نوبت به شمال سرزمینهای اشغالی و حیفا و مراکز پیرامونی آن است تا زیر آتش موشکهای ایرانی قرار بگیرد. رگبارهای پیاپی نباید از زندگی سگی صهیونیستها قطع شود.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
⚫️بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بمناسبت شهادت دریابان پاسدار، شهید علیرضا تنگسیری
▪️بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا
🔹 مرد خدا مجاهد، فی سبیل الله و قهرمان بزرگ دفاع مقدس سوم، پس از حدود نیم قرن جهاد خستگی ناپذیر مهمان سید و سالار شهیدان شد.
🔹 دریابان پاسدار شهید علیرضا تنگسیری، که به دنبال ضربات سنگین که منجر به نابودی تاسیسات و زیرساخت های مهم دشمن و سقوط جنگنده آمریکایی شد، در حین ساماندهی و تقویت نیروها و تقویت سپر دفاعی جزایر و سواحل مورد استفاده دشمنان متجاوز قرار گرفته بود، بر اثر شدت جراحات به لقا الله پیوست.
🔹 ملت ما با این شهادت ها خو گرفته اند و میداند جبهه ای که با رفتن برجسته ترین اسطوره های تاریخ بشر و بزرگترین رهبران الهی چون خمینی و خامنه ای ذره ای متوقف نشد، بلکه با قدرت بیشتر راه را ادامه داد با شهادت سرداران میدان هم مقتدرانه راه خود را ادامه خواهد داد؛ همانگونه که رزمندگان نیروی دریایی سپاه در این روزها در غیاب این فرمانده رشید در موقعیت فرماندهی با ضربات کوبنده و استمرار مدیریت قاطع و صحنه تنگه هرمز این واقعیت را نشان دادند. نیرویی که در هم شکستن عملیات ابرقدرت ها در اسکورت نفتکش ها با ابتدایی ترین سلاح ها و نابودی چند ناو جنگی آمریکایی را در دفاع مقدس هشت ساله در کارنامه دارد و مردم ما خاطره عزتمندانه اسارت گرفتن تفنگداران آمریکایی و انگلیسی و غنیمت گرفتن شناورهای دشمن را از آنان دارند، هر رزمنده اش یک تنگسیری ست و روزها و ماه های پیش رو خواهیم دید چه شگفتی هایی را رقم خواهند زد.
🔹 شهادت این سرباز شجاع و غیور وطن که حماسه های رئیس علی دلواری را در یادها زنده کرد را به فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله خامنه ای و همه ملت شریف ایران و رزمندگان غیور نیروهای دریایی سپاه و ارتش تبریک و تسلیت عرض می کنیم و با همه ملت ایران که این روزها و شبها در حال خلق بزرگترین حماسه های تاریخ هستند میثاق می بندیم که تا نابودی کامل دشمن با آزادی قدس شریف از پای ننشینیم.
🇮🇷@SyrianKhabar
▪️بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا
🔹 مرد خدا مجاهد، فی سبیل الله و قهرمان بزرگ دفاع مقدس سوم، پس از حدود نیم قرن جهاد خستگی ناپذیر مهمان سید و سالار شهیدان شد.
🔹 دریابان پاسدار شهید علیرضا تنگسیری، که به دنبال ضربات سنگین که منجر به نابودی تاسیسات و زیرساخت های مهم دشمن و سقوط جنگنده آمریکایی شد، در حین ساماندهی و تقویت نیروها و تقویت سپر دفاعی جزایر و سواحل مورد استفاده دشمنان متجاوز قرار گرفته بود، بر اثر شدت جراحات به لقا الله پیوست.
🔹 ملت ما با این شهادت ها خو گرفته اند و میداند جبهه ای که با رفتن برجسته ترین اسطوره های تاریخ بشر و بزرگترین رهبران الهی چون خمینی و خامنه ای ذره ای متوقف نشد، بلکه با قدرت بیشتر راه را ادامه داد با شهادت سرداران میدان هم مقتدرانه راه خود را ادامه خواهد داد؛ همانگونه که رزمندگان نیروی دریایی سپاه در این روزها در غیاب این فرمانده رشید در موقعیت فرماندهی با ضربات کوبنده و استمرار مدیریت قاطع و صحنه تنگه هرمز این واقعیت را نشان دادند. نیرویی که در هم شکستن عملیات ابرقدرت ها در اسکورت نفتکش ها با ابتدایی ترین سلاح ها و نابودی چند ناو جنگی آمریکایی را در دفاع مقدس هشت ساله در کارنامه دارد و مردم ما خاطره عزتمندانه اسارت گرفتن تفنگداران آمریکایی و انگلیسی و غنیمت گرفتن شناورهای دشمن را از آنان دارند، هر رزمنده اش یک تنگسیری ست و روزها و ماه های پیش رو خواهیم دید چه شگفتی هایی را رقم خواهند زد.
🔹 شهادت این سرباز شجاع و غیور وطن که حماسه های رئیس علی دلواری را در یادها زنده کرد را به فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله خامنه ای و همه ملت شریف ایران و رزمندگان غیور نیروهای دریایی سپاه و ارتش تبریک و تسلیت عرض می کنیم و با همه ملت ایران که این روزها و شبها در حال خلق بزرگترین حماسه های تاریخ هستند میثاق می بندیم که تا نابودی کامل دشمن با آزادی قدس شریف از پای ننشینیم.
🇮🇷@SyrianKhabar
اخبار سوریه
⚫️بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بمناسبت شهادت دریابان پاسدار، شهید علیرضا تنگسیری ▪️بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا …
🔺در این چند روز که خبر شهادتش آمده بود میدانستم که زخمی است و تا صبح برایش دعا کردم، میدانستم بدنش بدجور مجروح شده و دوستان امید میدادند که برمیگردد اما نمیدانم چه حسی به من میگفت وقتی که حاج بهنام رفته این هم خواهد رفت؛ گفتم رفیق نیمه راه نیست و یاران شهیدش را رها نخواهد کرد و با آنها خواهد بود و این چنین شد...
🔺یک بار با هم دعوایمان شد ناشناس تلاش کرد که من را نصیحت کند چقدر با هم چت کردیم.... چقدر از حماسه جنوبیها گفت و از تنگه هرمز و از مردانی که در این دیار تربیت شدهاند.... همیشه هم میگفت که گذشت آن زمان که کسی پایش را در مرز جنوب بگذارد و همه یارانش و همه دوستانش ر نیروی دریایی سپاه همان بچههای جنوب بودند کسانی که با شرجی و به قول جنوبیها «تش باد» خو گرفته و اهل بر پ بحر بودند...
🔺از قدیمیترین اعضای کانال بود؛ آنقدر قدیمی که خودم هم باورم نمیشد که سردار پرافتخار ایران در کانال اخبار سوریه باشد اما مانند خیلیهای دیگر که امروز در خط مقدم نبرد هستند خیلیهای دیگر که امروز شهید شدهاند او هم اینجا بود... هرچند نبودنش تلخ است و سخت هرچند خت کوشیاش و آنچه به یادگار در این سواحل و جزایر گذاشت آن را به قلعههای نفوذ ناپذیر تبدیل کرد و یک نیروی دریایی در تراز ایران و انقلاب اسلامی ساخت اما حقش شهادت بود....
🔺حالا او یعنی دریابان پاسدار علیرضا تنگسیری پس از نیم قرن مجاهدت به یاران شهیدش یوسته است از روزی که در کوچه پس کوچههای خرمشهر جنگید تا امروز که در دفاع از ایران لباس شهادت پوشید... این قافله شهادت همچنان برقرار است و کاروان کاروان عضو گیری میکند...
🇮🇷@SyrianKhabar
🔺یک بار با هم دعوایمان شد ناشناس تلاش کرد که من را نصیحت کند چقدر با هم چت کردیم.... چقدر از حماسه جنوبیها گفت و از تنگه هرمز و از مردانی که در این دیار تربیت شدهاند.... همیشه هم میگفت که گذشت آن زمان که کسی پایش را در مرز جنوب بگذارد و همه یارانش و همه دوستانش ر نیروی دریایی سپاه همان بچههای جنوب بودند کسانی که با شرجی و به قول جنوبیها «تش باد» خو گرفته و اهل بر پ بحر بودند...
🔺از قدیمیترین اعضای کانال بود؛ آنقدر قدیمی که خودم هم باورم نمیشد که سردار پرافتخار ایران در کانال اخبار سوریه باشد اما مانند خیلیهای دیگر که امروز در خط مقدم نبرد هستند خیلیهای دیگر که امروز شهید شدهاند او هم اینجا بود... هرچند نبودنش تلخ است و سخت هرچند خت کوشیاش و آنچه به یادگار در این سواحل و جزایر گذاشت آن را به قلعههای نفوذ ناپذیر تبدیل کرد و یک نیروی دریایی در تراز ایران و انقلاب اسلامی ساخت اما حقش شهادت بود....
🔺حالا او یعنی دریابان پاسدار علیرضا تنگسیری پس از نیم قرن مجاهدت به یاران شهیدش یوسته است از روزی که در کوچه پس کوچههای خرمشهر جنگید تا امروز که در دفاع از ایران لباس شهادت پوشید... این قافله شهادت همچنان برقرار است و کاروان کاروان عضو گیری میکند...
🇮🇷@SyrianKhabar
سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا تاکید کرد که حمله به آب شیرین کن کویت کار ایران نبوده بلکه کار رژیم صهیونیستی است و صهیونیستها با حمله به این آب شیرین کن خواستند اتهام را به سمت ایران متوجه کنند...
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
بر اساس اعلام این اکانت بسیاری از تفنگداران دریایی آمریکایی به بهانههای مختلف در حال فرار از حضور در غرب آسیا و جنگ علیه ایران هستند. در حالی که آنها میدانند این جنگ نه به خاطر آمریکا بلکه به خاطر رژیم صهیونیستی در حال انجام است پیش از این هم گفته بودند دوست ندارند برای اسرائیل کشته شوند. تفنگداران دریایی آمریکا در حال گرفتن مرخصیهای استعلاجی و یا بهانههای بیماری هستند تا به منطقه اعزام نشوند و این یکی از معدود دفعاتی در تاریخ نظامی آمریکا است که نظامیان این کشور حاضر نیستند در هیچ جنگی حاضر شوند...
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar