اخبار سوریه
86.8K subscribers
26.1K photos
10.3K videos
337 files
850 links
اخبار سوریه، مستقل است. به هیچ نهاد، ارگان و جایی منسوب و یا منصوب نیست. دغدغه‌اش فقط ایران و ایرانی و هدفش بیان واقعیت‌ها بدون روتوش است.
نقد را با روی باز می‌پذیریم اما توصیه را به هیچ عنوان
7016
راه کمک وحمایت از کانال:

5859831072893380
Download Telegram
تروریست‌های یهودی به دانشگاه صنعتی شریف نیز حمله کردند... آن گروهک چند نفره که یکی دو هفته پیش از شروع جنگ در دانشگاه برای نتانیاهو به ترامپ دم تکان می‌دادند را ببرید آنجا و کل آوار دانشگاه را از آنها جابجا کنید.... من انتظار داشتم که دانشگاه‌های موجود در اراضی اشغالی همه نابود شوند اما نمی‌دانم شدند یا نشدند؟! در هر صورت این باند کثیف و جنایتکار یهود چشم دیدن پیشرفت هیچ کشوری در منطقه را ندارند و خودشان هم باید به قهقرا بروند.....

@SyrianKhabar
موشک‌ها دارند به سمت اراضی اشغالی می‌روند و دعا کنید که انشاالله با قدرت و دقت هرچه تمام تن مانند همیشه به مراکز حساس و زیرساختی رژیم یهودی اصابت کنند... دعا کنید و یک لحظه از دعا غافل نشوید.

🇮🇷@SyrianKhabar
تا این تصویر جای گرفت و توانستم آن را ذخیره کنم و در کانال کار کنم باور کنید یک ۵ دقیقه‌ای بیشتر طول کشید. اصابت موشک‌ها به صورت متمرکز از شماره تل‌آویو تا جنوب آن گسترده شده و منطقه گوش‌دان را در بر گرفته است. بسیاری از رسانه‌های محلی از شنیده شدن صدای انفجارهای گسترده خبر می‌دهند...

🇮🇷@SyrianKhabar
با توکل بر خدا و تسلیم شدن و اراده او و رضای حضرت دوست دومین شلیک‌های سنگین ایران به سمت اراضی اشغالی نیز در حال رسیدن به مواضع تروریست‌های یهودی است... دعای خیر فراموش نشود.

🇮🇷@SyrianKhabar
رگبار دوم در حال فرود آمدن است و به نظر می‌رسد که یک رگبار دیگر هم داشته باشیم باید نگاه کنم ببینم آیا داریم یا اینکه بچه‌ها با همین دو رگبار نصف شبی خواب را زهرمار یهود کردند....‌

@SyrianKhabar
و سومین رگبار نیز فرود آمد و منابع خبری از انفجارهای سنگین در تل آویو خبر می‌دهند. در این سه رگبار دست کم ۶ تیر موشک سنگین فقط به سمت تراویو شلیک شده و بقیه مراکز مهم و راهبردی توسط پهپادهای سپاه پاسداران در هم کوبیده می‌شود ‌

🇮🇷@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در حالی که شما تصاویر حرکت بدون مزاحمت موشک‌های ایرانی در آسمان تل‌آویو را می‌بینید که قرار است یک هدف مهم را در هم بکوبند رگبار چهارم نیز در حال رسیدن به مرکز اراضی اشغالی است. چهارمین رگبار در حالی شلیک می‌شود که صهیونیست‌ها الان به مدت ۲۰ دقیقه است که در پناهگاه بوده و جرات بیرون آمدن ندارند.

🇮🇷@SyrianKhabar
آقا جان این‌ها دارن تکرار می‌کنند و دارند حمله می‌کنند و خراب می‌کنند شما هم نیاز نیست هشدار بدهید که اگر تکرار کردید فلان می‌کنیم؛ این‌ها دارن تکرار می‌کنند و شما هم کارتان را انجام بدهید بدون هشدار بزنید تا حساب کار دستشان بیاید؟! این یعنی چه هر روز میاید می‌گویید تکرار کنید فلان می‌کنیم تکرار کنید بهمان می‌کنیم؟!

به خدا به پیر به پیغمبر نیاز به هشدار نیست بزنید و خواهر و مادر و جد و آباء اینا را کنار هم بگذارید... بگذارید این‌ها را نابود کنید تا دیگر نیاز به گفتن تکرار می‌کنم نباشد و آنها بگویند اگر بزنید به تکرار کنید فلان می‌کنیم...‌

🇮🇷@SyrianKhabar
دعا کنید که انشالله هفتمین رگبار موشکی از بامداد امروز در حال ارسال به اراضی اشغالی است... دعا کنید که انشاالله به امید خدا موشک‌ها مانند تمام دفعات پیش به اهداف خود اصابت کنند دوستان می‌گویند موشک‌ها تعدادش زیاد است (منظورشان این است که بیش از همیشه است)

🇮🇷@SyrianKhabar
باز هم تل‌آویو و اصابت موشک بارانی ایران به مرکز اراضی اشغالی...

🇮🇷@SyrianKhabar
خبر آمده که دشمن به تاسیسات پارس جنوبی هم حمله کرده است؛ تاسیسات پتروشیمی در پارس جنوبی... وقتی می‌گویم تهدید نکنید و بزنید تا طرف حساب کار دستش بیاید به خاطر این است. تهدید هیچ فایده‌ای ندارد و هیچ کاری از پیش نخواهد برد الا اینکه جوری بزنید که طرف کلاً حساب و کتابش تغییر کند.

برای اینکه حساب و کتاب هم تغییر کند باید کل زیرساخت‌های رژیم را بزنید یعنی یک روز دو روز کاری به کار عرب‌ها نداشته باشید و تمام موشک‌ها و پهبادها را به سمت اراضی اشغالی روانه کنید.

🇮🇷@SyrianKhabar
وزارت دفاع آل نهیان اعلام کرده که امروز با ۱۲ موشک بالستیک دو موشک کروز و ۱۹ پهباد تعامل کرده است! حالا معنای تعامل چیست را من نمی‌دانم اما یک چیز را می‌دانم که می‌شود به جای ۱۲ موشک بالستیک ۴۰ موشک بالستیک و به جای دو کروز ۲۰ کروز به جای ۱۹ پهپاد ۹۰ پهپاد روزانه به مواضع اولاد نجس زاید پرتاب کرد... به این‌ها نباید رحم کنید و تا جایی که می‌توانید باید آنها را در هم بکوبید تا یاد بگیرند طمع به خاک و مال ایران چه تبعات سنگینی می‌تواند داشته باشد.

🇮🇷@SyrianKhabar
🔴ما هزینه نابودی امپراتوری آمریکا و رژیم صهیونیستی را پرداخت خواهیم کرد

🔻با حمله به پتروشیمی‌ها و صنایع ایران تنگه هرمز باز نخواهد شد بلکه محکم‌تر و سفت‌تر سته می‌شود.... ریال به ریال هزینه‌ای که بر ایران و ملت ایران تامین خواهد شد از گلوی آمریکا و صهیونیست‌ها و مزدوران عرب آنها بیرون کشیده می‌شود و همه خواهند دید که تمام ضرری که ما در این چند وقت در تاسیسات پتروشیمی کرده‌ایم را یکجا جبران خواهیم کرد... آنها خواهند دید که به جای یک میلیارد دلار باید ۱۰۰ میلیارد یوان بدهند و شاید هم صدها میلیارد ریال در جهان پیدا کنند و به ما پول بدهند...

🔻این حملات نه از سر قدرت و قابلیت است بلکه به دلیل شکست و ناتوانی در مدیریت در میدان نبرد است. من اینجا یک جمله می‌گویم و این را برای همیشه به خاطر بسپارید؛ اگر هزینه نابودی امپراتوری آمریکا و امپریالیسم غرب و از رژیم صهیونیستی نابودی صنایع پتروشیمی و زیرساخت‌های ایران باشد آن را پرداخت خواهیم کرد. این را به یاد داشته باشید تا بدانید آنچه که قرار است اتفاق بیفتد و به امید خدا اتفاق خواهد افتاد با آنچه در حال روی دادن است زمین تا آسمان متفاوت است.

🔻در پادکست قبلی خدمت شما نکته‌ای را عرض کرده و گفتم که آنچه قرار است بر سر رژیم صهیونیستی بیاید خواهد آمد و شما باید صبوری کنید و جنگ گام به گام پیش برود. ما قرار نیست تمرکز و حواسمان از پایگاه‌های آمریکا در منطقه به سمت رژیم حقیر و فقیر و تروریست یهودی برود؛ ما برنامه‌ای داریم که آن برنامه را مو به مو و خط به خط اجرا خواهیم کرد و این را دشمن خودش بهتر از همه می‌داند. ما این حملات را جبران می‌کنیم اما آنچه که بزرگتر و مهمتر است و ترامپ از آن واهمه دارد به زودی زود اتفاق خواهد افتاد.

🇮🇷@SyrianKhabar
حمله پهپادها به جنوب اراضی اشغالی. به نظر می‌رسد ارتش یمن به بندر اشغالی ام الرشراش‌ با پهپادهای انهدامی حمله کرده است.

🇮🇷@SyrianKhabar
🔲ادامه دروغگویی فرماندهی تروریستی آمریکا در مورد وضعیت جنگ

در روز سی و هشتم جنگ فرماندهی تروریستی سنتکام آمریکا مستقر در فلوریدا (چون جرات نمی‌کنند به منطقه بیایند همه در آمریکا مستقر هستند) حرف‌های روز دوم و سوم ترامپ و وزیر جنگ ترامپ در مورد نابودی توانایی و قدرت آفندی ایران را تکرار کرد... این در حالی است که تا این لحظه ۲۵۰ تیر موشک و پهپاد از صبح به سمت مواضع دشمن شلیک و پرتاب شده است و روند شلیک‌ها همچنان ادامه دارد... اینکه تروریست‌های آمریکایی بر اساس چه استدلالی می‌گویند قدرت آتش ایران کم شده برای من مشخص نیست اما بخش بزرگی از این اظهارات فقط تبلیغاتی است.

نکته‌ای که تروریست‌های آمریکایی به خوبی متوجه آن شده اما در تلاش هستند تا آن را از شاید ترامپ و افکار عمومی آمریکا مخفی کنند این است که می‌دانند حریف ایران نمی‌شوند و می‌دانند که سطح ضربه‌ای که ایران به توانایی نظامی آنها وارد کرده ۱۰ برابر بیشتر از ضربه‌ای است که آنها به ایران وارد کرده‌اند، و می‌دانند که با گذشت هر روز از زمان جنگ قدرت آفندی و پدافندی تروریست‌های آمریکایی کمتر و کمتر می‌شود و این در حالیست که توانمندی‌های ایران افزایش پیدا می‌کند...

جنگ ادامه خواهد داشت و من به شما قول می‌دهم ۱۰۰ روز دیگر در همین زمان و در همین ساعت شلیک موشک‌ها و پهپادها از ایران به همین روال و به همین شکل ادامه پیدا خواهد کرد در حالی که اقتصاد دنیا ویران شده و مردم آمریکا و جهان برای یک لیتر بنزین باید هزینه بیشتری پرداخت کنند... این موضوعی است که فرماندهی تروریستی آمریکا به آن پاسخ نمی‌دهد و می‌داند که نمی‌تواند به آن پاسخ دهد. او تا امروز حتی یک کلمه در مورد آسیب‌های سنگینی که به زیرساخت‌های نظامی آمریکا در منطقه وارد شده حرف نزده است... او در مورد همه چیز دروغ می‌گوید.

🇮🇷@SyrianKhabar
✴️مقرهای فرماندهی، عملیاتی، لجستیکی و زیرساخت‌های صنعتی - نظامی آمریکایی و صهیونیستی هدف موج ۹۸ عملیات وعده صادق۴ قرار گرفتند

✔️روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

🔸 نیروی‌های دریایی و هوافضای سپاه پاسداران پیرو اعلامیه‌های هشدارگونه قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء صلوات الله علیه از صبح امروز و در موج ۹۸ عملیات وعده صادق ۴ با رمز مبارک «یا سید الساجدین علیه السلام» و با تقدیم به سرلشکر پاسدار شهید «مجید خادمی»، عملیات‌های ترکیبی و تأثیرمحور را به فضل الهی علیه مقرهای فرماندهی، عملیاتی، لجستیکی و زیرساخت‌های صنعتی - نظامی آمریکایی و صهیونیستی ترتیب دادند.

▪️در بخش نخست این عملیات در صبح امروز رزمندگان نیروی دریایی سپاه، کشتی کانتینر SDN7 متعلق به رژیم صهیونیستی را با موشک کروز مورد هدف دقیق قرار دادند که پس از انهدام دچار آتش سوزی گسترده شد.

🔸شمال و جنوب تل‌آویو، مراکز راهبردی در حیفا، شرکت‌ها و کارخانه‌های شیمیایی در بئر السبع و محل حضور نیروهای ارتش صهیونیستی در «بتاح تکفا» مورد اصابت دقیق موشک‌های بالستیک ایرانی با توجه به ناتوانی رهگیری موشک‌ها توسط پدافند هوایی فوق پیشرفته رژیم قرار گرفتند.

🔸 ناو بالگردبر و آبی - خاکی LHA7 ارتش تروریستی آمریکا با بیش از ۵۰۰۰ ملوان و تفنگدار همچنین مورد هجمه پرتاب‌های‌های برق آسای ایرانی قرار گرفت که پس از این موج تهاجمی مجبور به عقب نشینی تا اعماق جنوب اقیانوس هند شد.

🔸 در بخش دیگر عملیات تهاجمی نیز مرکز تولید مشترک پهپادهای امارات و رژیم صهیونیستی به همراه تعدادی ازهواگردهای مستقر در پایگاه علی السالم مورد اصابت دقیق پهپادی و موشکی قرار گرفتند.

🔸عملیات تهاجمی یگان‌های نیروهای مسلح ج. ا و گروه‌های مقاومت اسلامی در منطقه علیه اهداف دشمنان تروریست ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی به سمع و نظر ملت شریف ایران خواهد رسید.

✔️ تردد در تنگه هرمز و تحرکات در آبهای خلیج فارس تحت رصد سامانه‌های نیروی دریایی سپاه قرار دارد و کوچک‌ترین تحرک دشمنان با برخورد قاطع رزمندگان این نیرو روبرو خواهد شد.

🇮🇷@SyrianKhabar
شلیک‌های دامنه‌دار و مداوم ایران به مرکز اراضی اشغالی بر خلاف تصورات موجود که با هدف تلفات‌گیری از شهرک نشینان یهودی تبلیغ می‌شود، برای زدن زیرساخت‌های نظامی و اقتصادی آنها است. در هر شلیک که ۳ تا ۴ تیر موشک پرتاب می‌شود، یک تیر موشک بارانی است که قرار است به حساب شهرک نشینان برسد و انتقام مردم مظلوم ایران را بگیرد، سه تیر نیز به زیرساخت‌های اقتصادی رژیم اصابت خواهد کرد تا یاد بگیرد که حمله به زیرساخت‌های اقتصادی ایران می‌تواند چه هزینه‌ای داشته باشد.

البته این نکته را هم باید خدمت شما عرض کنم و به یاد داشته باشید که ما در هفته آخر جنگ رژیم صهیونیستی را به شکلی در هم خواهیم کوبید که حتی آب خوردن هم نداشته باشند؛ این را از من به یادگار داشته باشید تا آن روز برسد و ببینید که چگونه این تروریست‌های چند ملیتی و جنایتکار تقاص وقاحتشان را خواهند داد.

🇮🇷@SyrianKhabar
یک رگبار دیگر هم با همت فرزندان ایران در هوافضای سپاه روانه اراضی اشغالی شده است. باز هم تمرکز بر تل آویو و تاسیسات زیرساختی بوده و باید منتظر قطع برق در بخش‌های وسیعی از مرکز سرزمین‌های اشغالی بود. بازی که ژیم صهیونیستی با زیرساخت‌های ایران شروع کرده، با نابودی تمام داشته‌های آنها به پایان خواهد رسید.

🇮🇷@SyrianKhabar
از قرار معلوم حمله مشترک و همزمان از ایران، لبنان و یمن بوده است.

🇮🇷@SyrianKhabar
این فرزندان علی بن ابی‌طالب و پیروان مکتب علوی و حسینی هستند که در این نبرد بزرگ در برابر بازماندگان و فراریان خیبر و کینه توزان جنگ‌های صلیبی سینه سپر کرده و در حال میدان‌داری هستند این در حالی‌ است که اعراب به سازش کار و منافقان و مزدوران نفوذی که بازماندگان خوارج نهروان و فراریان صفین هستند در حال کمک کردن به دشمن برای حمله بیشتر به ایران و محور مقاومت هستند.

این صحنه‌ها و این حوادث تا همیشه بر تارک تاریخ خواهد ماند و راویان خبر و ناقلان حوادث تصویری خواهند ساخت که نسل‌های بعد بدانند کدام گروه برای سربلندی مسلمانان ایستادند و جنگیدند و خون دادند و کدام گروه به کمک صلیبی‌ها و یهودی‌ها رفتند... این را من سال‌های سال است دارم روایت می‌کنم و نقل می‌کنم و داد می‌زنم تا آنانی که باید بدانند بدانند و آنانی که نمی‌دانند هم به یاد بیاورند و بدانند که ما در کدام سمت از تاریخ ایستاده‌ایم....

🇮🇷@SyrianKhabar