✴️هشدار دبیرکل گردانهای سیدالشهدا عراق: بندر عقبه را تعطیل خواهیم کرد
🔸دبیرکل گردانهای سیدالشهدا عراق در یک موضعگیری کاملاً شفاف و روشن علیه یا یاوهگوییهای ترامپ در مورد نابودی ایران و حمله به زیرساختهای آن، سه نکته را مطرح کرده که دو نکته قبلاً روشن بود:
🔸اول و دوم آنکه تنگه هرمز به هیچ عنوان باز نخواهد شد و همچنان تحت سیطره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد ماند؛ اما دوم آنکه به محض کوچکترین اقدام ترامپ ابله علیه ایران تنگه باب المندب نیز بسته خواهد شد و انصارالله منتظر لحظه موعود است؛
🔸اما نکته سوم آن است که بندر عقبه در اردن چشم انتظار است تا مقاومت عراق در کنار سپاه پاسداران ایران و انصارالله آن را غیر عملیاتی کنند. این یعنی آنکه نقطه شمالی دریای سرخ برای ورود تجهیزات و امکانات به اردن و از آنجا به سوریه هدف قرار قرار گرفته و جنگ ابعاد گستردهتری به خود میگیرد.
🔸این یعنی آنکه کانال سوئز نیز بسته مانده و بخشی از حمل و نقل جهان برای همیشه تعطیل خواهد شد. حالا این بر عهده رئیس جمهور ابله و کودن آمریکا است که بخواهد دایره نبرد و میدان زورآزمایی را گسترش دهد. حالا نه تنها تنگه هرمز باز نخواهد شد بلکه با بسته شدن باب المندب و کانال سوئز اتفاقات بسیار مهمتری روی خواهد داد...
🇮🇷@SyrianKhabar
🔸دبیرکل گردانهای سیدالشهدا عراق در یک موضعگیری کاملاً شفاف و روشن علیه یا یاوهگوییهای ترامپ در مورد نابودی ایران و حمله به زیرساختهای آن، سه نکته را مطرح کرده که دو نکته قبلاً روشن بود:
🔸اول و دوم آنکه تنگه هرمز به هیچ عنوان باز نخواهد شد و همچنان تحت سیطره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد ماند؛ اما دوم آنکه به محض کوچکترین اقدام ترامپ ابله علیه ایران تنگه باب المندب نیز بسته خواهد شد و انصارالله منتظر لحظه موعود است؛
🔸اما نکته سوم آن است که بندر عقبه در اردن چشم انتظار است تا مقاومت عراق در کنار سپاه پاسداران ایران و انصارالله آن را غیر عملیاتی کنند. این یعنی آنکه نقطه شمالی دریای سرخ برای ورود تجهیزات و امکانات به اردن و از آنجا به سوریه هدف قرار قرار گرفته و جنگ ابعاد گستردهتری به خود میگیرد.
🔸این یعنی آنکه کانال سوئز نیز بسته مانده و بخشی از حمل و نقل جهان برای همیشه تعطیل خواهد شد. حالا این بر عهده رئیس جمهور ابله و کودن آمریکا است که بخواهد دایره نبرد و میدان زورآزمایی را گسترش دهد. حالا نه تنها تنگه هرمز باز نخواهد شد بلکه با بسته شدن باب المندب و کانال سوئز اتفاقات بسیار مهمتری روی خواهد داد...
🇮🇷@SyrianKhabar
اخبار سوریه
🔘یعنی قرار است گوریل آمریکایی در مورد پیشنهادی که گوریل آمریکایی داده اظهار نظر کرده و موافقت خودش را اعلام کند! با این حال این مسئله هیچ تغییری در وضعیت و ماهیت جنگ ایجاد نخواهد کرد. ایران در این عرصه چارهای جز ادامه تا پایان نبرد ندارد و این کار را حتماً خواهد کرد....
🆔@SyrianKhabar
🆔@SyrianKhabar
⚫️موافقت گوریل آمریکایی با پیشنهاد گوریل آمریکایی
▪️اینجا که برای شما نوشتم گوریل آمریکایی قرار است با پیشنهاد گوریل آمریکایی موافقت کند... طرف همه را مضحکه گیر آورده و در حالی که در ایران حتی یک نفر در مورد این اظهار نظر موضعگیری حرفی نزد، کسی هیچ واکنشی به اظهارات بابای پاکستانی نشان نداد؛ بر خلاف تمام موضعگیریها و اظهار نظرهای رسانههای آمریکایی که از برقراری آتش بس گفتند و من برای شما نوشتم که چنین نخواهد شد...
▪️حالا این مردک پدوفیل حرام لقمه دروغگوی جلاد آمده و میگوید به پیشنهاد مارشال فلان نخست وزیر بهمان و هفته دیگر حملات ویرانگر خود به ایران را متوقف میکنم به شرطی که ایران تنگه هرمز، ببخشید تنگی ملانیا را باز کند... تمام این بازیها و این رفتارها برای کنترل قیمت جهانی نفت است اما نفت روی آب بشکهای ۱۵۰ دلار خرید و فروش میشود و این وسط شرکتهای آمریکایی و کمپانیهای خونخوار وابسته به تشکیلات جنگ طلب آمریکا هستند که بیشترین ضرر را خواهند کرد.
🇮🇷@SyrianKhabar
▪️اینجا که برای شما نوشتم گوریل آمریکایی قرار است با پیشنهاد گوریل آمریکایی موافقت کند... طرف همه را مضحکه گیر آورده و در حالی که در ایران حتی یک نفر در مورد این اظهار نظر موضعگیری حرفی نزد، کسی هیچ واکنشی به اظهارات بابای پاکستانی نشان نداد؛ بر خلاف تمام موضعگیریها و اظهار نظرهای رسانههای آمریکایی که از برقراری آتش بس گفتند و من برای شما نوشتم که چنین نخواهد شد...
▪️حالا این مردک پدوفیل حرام لقمه دروغگوی جلاد آمده و میگوید به پیشنهاد مارشال فلان نخست وزیر بهمان و هفته دیگر حملات ویرانگر خود به ایران را متوقف میکنم به شرطی که ایران تنگه هرمز، ببخشید تنگی ملانیا را باز کند... تمام این بازیها و این رفتارها برای کنترل قیمت جهانی نفت است اما نفت روی آب بشکهای ۱۵۰ دلار خرید و فروش میشود و این وسط شرکتهای آمریکایی و کمپانیهای خونخوار وابسته به تشکیلات جنگ طلب آمریکا هستند که بیشترین ضرر را خواهند کرد.
🇮🇷@SyrianKhabar
در حالی که همه درگیر بحث ترامپ و دروغها و شیادیهایش هستند یک رگبار موشکی از ایران راهی مرکز سرزمینهای اشغالی شد. به شکل بسیار جالبی شاهد یک هشدار در شمال کرانه باختری هستیم ه امید خدا که ضربات موشکی و حملات موشکی کشورمان سهمگینتر و قدرتمندتر ادامه پیدا کند.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
⚫️اطلاعیه دبیرخانه شورای امنیت ملی
▪️ملت شریف ایران باید بدانند به برکت مجاهدت فرزندان و حضور تاریخی آنها در صحنه دشمن بیش از یک ماه است که برای توقف آتش سهمگین ایران و مقاومت التماس میکند اما مسئولین کشور به این دلیل که از همان آغاز تصمیم گرفته شده بود جنگ تا تحقق اهداف از جمله پشیمان و مستاصل شدن دشمن و رفع تهدید بلند مدت از کشور ادامه پیدا کند، به همه این درخواستها پاسخ منفی دادند و جنگ تا امروز که روز چهلم است ادامه پیدا کرد. همچنین ایران تاکنون چندین بار ضرب الاجلهای ارائه شده از سوی رییس جمهور امریکا را رد کرده و همچنان تاکید میکند هیچ اهمیتی برای هیچ نوع ضربالاجلی از جانب دشمن قائل نیست.
▪️اکنون به ملت بزرگ ایران بشارت میدهیم که تقریبا تمامی اهداف جنگ محقق شده و فرزندان دلاور شما دشمن را به عجزی تاریخی و شکستی ماندگار کشاندهاند. تصمیم تاریخی ایران که از پشتوانه یکپارچه تمام ملت برخوردار است این است که این نبرد را تا هر زمانی که لازم باشد ادامه بدهد تا دستاوردهای عظیم آن تثبیت شده و معادلات جدید امنیتی و سیاسی در منطقه مبتنی بر پذیرش قدرت و سیادت ایران و مقاومت خلق گردد.
▪️ در همین راستا و مطابق تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله سید مجتبی خامنهای (حفظه الله) و تصویب شورای عالی امنیت ملی، و با توجه به دست بالای ایران و مقاومت در میدان نبرد، و ناتوانی دشمن از اعمال تهدیدهای خود برغم همه ادعاها، و پذیرش رسمی همه مطالبات بحق مردم ایران، تصمیم گرفته شد، برای نهایی کردن جزئیات، مذاکرات در اسلام آباد انجام شود تا ظرف حداکثر 15روز با نهایی شدن جزئیات پیروزی ایران در میدان، در مذاکرات سیاسی نیز تثبیت گردد.
♦️درهمین راستا ایران ضمن رد همه طرحهای ارائه شده از سوی دشمن یک طرح 10مادهای تدوین و به واسطه کشور پاکستان به طرف امریکایی ارائه کرد و در آن بر نکات اساسی همچون عبور کنترل شده از تنگه هرمز با هماهنگی نیروهای مسلح ایران که جایگاه منحصر بفرد اقتصادی و ژئوپلتیکی به ایران اعطا میکند، ضرورت پایان جنگ علیه همه اجزاء محور مقاومت که به معنای شکست تاریخی تجاوز گری رژیم کودککش اسراییل خواهد بود، بیرون رفتن نیروهای رزمی امریکا از تمامی پایگاهها و نقاط استقرار در منطقه، ایجاد یک پروتکل عبور و مرور امن در تنگه هرمز به گونهای که تضمین کننده تسلط ایران طبق پروتکل توافق شده باشد، پرداخت کامل خسارت ایران مطابق برآوردها، رفع همه تحریمهای اولیه و ثانویه و قطعنامههای شورای حکام و شورای امنیت، آزاد شدن کلیه اموال و داراییهای بلوکه شده ایران در خارج از کشور و نهایتا تصویب همه این موارد دریک قطعنامه الزام آور شورای امنیت تاکید کرد.
✔️ لازم به ذکر است تصویب این قطعنامه تمامی این توافقات را به قانون الزام آور بین المللی تبدیل کرده و یک پیروزی مهم دیپلماتیک برای ملت ایران ایجاد خواهد کرد.
▪️اکنون نخست وزیر محترم پاکستان به ایران اطلاع داده که طرف امریکایی برغم همه تهدیدهای ظاهری این اصول را به عنوان مبنای مذاکرات پذیرفته و تسلیم اراده ملت ایران شده است. بر این اساس در عالیترین سطح تصمیم گرفته شد ایران به مدت دو هفته و صرفا بر مبنای این اصول مذاکراتی را در اسلام آباد با طرف امریکایی انجام بدهد. تاکید میشود این به معنای خاتمه جنگ نیست و ایران خاتمه جنگ را تنها زمانی خواهد پذیرفت که با توجه به پذیرش اصول مدنظر ایران در طرح 10 ماده ای، جزئیات آن نیز در مذاکرات نهایی گردد.
▪️این مذاکرات با بیاعتمادی کامل به طرف امریکایی از روز جمعه 21 فروردین در اسلام آباد آغاز خواهد شد و ایران دو هفته برای این مذاکرات زمان اختصاص خواهد داد. این زمان با توافق طرفین قابل تمدید است. ضرورت دارد در این مدت وحدت کامل ملی حفظ شده و جشنهای پیروزی با قدرت تداوم داشته باشد. مذاکرات کنونی یک مذاکرات ملی و ادامه میدان است و ضرورت دارد همه مردم، نخبگان و گروههای سیاسی به این فرآیند که زیر نظر رهبرانقلاب و عالی ترین سطوح نظام است اعتماد داشته و از آن حمایت به عمل بیاورند و به شدت از هرگونه اظهارنظر تفرقه افکنانه اجتناب کنند.
▪️اگر تسلیم دشمن در میدان تبدیل به دستاورد قاطع سیاسی در مذاکرات شد با هم این پیروزی عظیم تاریخی را جشن خواهیم گرفت وگرنه در میدان دوشادوش هم تا رسیدن به همه خواستههای ملت ایران خواهیم جنگید. دستهای ما روی ماشه است و به محض آنکه کوچکترین خطایی از دشمن سربزند با قدرت کامل به آن پاسخ داده خواهد شد.
✔️دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی
۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۵
🇮🇷@SyrianKhabar
▪️ملت شریف ایران باید بدانند به برکت مجاهدت فرزندان و حضور تاریخی آنها در صحنه دشمن بیش از یک ماه است که برای توقف آتش سهمگین ایران و مقاومت التماس میکند اما مسئولین کشور به این دلیل که از همان آغاز تصمیم گرفته شده بود جنگ تا تحقق اهداف از جمله پشیمان و مستاصل شدن دشمن و رفع تهدید بلند مدت از کشور ادامه پیدا کند، به همه این درخواستها پاسخ منفی دادند و جنگ تا امروز که روز چهلم است ادامه پیدا کرد. همچنین ایران تاکنون چندین بار ضرب الاجلهای ارائه شده از سوی رییس جمهور امریکا را رد کرده و همچنان تاکید میکند هیچ اهمیتی برای هیچ نوع ضربالاجلی از جانب دشمن قائل نیست.
▪️اکنون به ملت بزرگ ایران بشارت میدهیم که تقریبا تمامی اهداف جنگ محقق شده و فرزندان دلاور شما دشمن را به عجزی تاریخی و شکستی ماندگار کشاندهاند. تصمیم تاریخی ایران که از پشتوانه یکپارچه تمام ملت برخوردار است این است که این نبرد را تا هر زمانی که لازم باشد ادامه بدهد تا دستاوردهای عظیم آن تثبیت شده و معادلات جدید امنیتی و سیاسی در منطقه مبتنی بر پذیرش قدرت و سیادت ایران و مقاومت خلق گردد.
▪️ در همین راستا و مطابق تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله سید مجتبی خامنهای (حفظه الله) و تصویب شورای عالی امنیت ملی، و با توجه به دست بالای ایران و مقاومت در میدان نبرد، و ناتوانی دشمن از اعمال تهدیدهای خود برغم همه ادعاها، و پذیرش رسمی همه مطالبات بحق مردم ایران، تصمیم گرفته شد، برای نهایی کردن جزئیات، مذاکرات در اسلام آباد انجام شود تا ظرف حداکثر 15روز با نهایی شدن جزئیات پیروزی ایران در میدان، در مذاکرات سیاسی نیز تثبیت گردد.
♦️درهمین راستا ایران ضمن رد همه طرحهای ارائه شده از سوی دشمن یک طرح 10مادهای تدوین و به واسطه کشور پاکستان به طرف امریکایی ارائه کرد و در آن بر نکات اساسی همچون عبور کنترل شده از تنگه هرمز با هماهنگی نیروهای مسلح ایران که جایگاه منحصر بفرد اقتصادی و ژئوپلتیکی به ایران اعطا میکند، ضرورت پایان جنگ علیه همه اجزاء محور مقاومت که به معنای شکست تاریخی تجاوز گری رژیم کودککش اسراییل خواهد بود، بیرون رفتن نیروهای رزمی امریکا از تمامی پایگاهها و نقاط استقرار در منطقه، ایجاد یک پروتکل عبور و مرور امن در تنگه هرمز به گونهای که تضمین کننده تسلط ایران طبق پروتکل توافق شده باشد، پرداخت کامل خسارت ایران مطابق برآوردها، رفع همه تحریمهای اولیه و ثانویه و قطعنامههای شورای حکام و شورای امنیت، آزاد شدن کلیه اموال و داراییهای بلوکه شده ایران در خارج از کشور و نهایتا تصویب همه این موارد دریک قطعنامه الزام آور شورای امنیت تاکید کرد.
✔️ لازم به ذکر است تصویب این قطعنامه تمامی این توافقات را به قانون الزام آور بین المللی تبدیل کرده و یک پیروزی مهم دیپلماتیک برای ملت ایران ایجاد خواهد کرد.
▪️اکنون نخست وزیر محترم پاکستان به ایران اطلاع داده که طرف امریکایی برغم همه تهدیدهای ظاهری این اصول را به عنوان مبنای مذاکرات پذیرفته و تسلیم اراده ملت ایران شده است. بر این اساس در عالیترین سطح تصمیم گرفته شد ایران به مدت دو هفته و صرفا بر مبنای این اصول مذاکراتی را در اسلام آباد با طرف امریکایی انجام بدهد. تاکید میشود این به معنای خاتمه جنگ نیست و ایران خاتمه جنگ را تنها زمانی خواهد پذیرفت که با توجه به پذیرش اصول مدنظر ایران در طرح 10 ماده ای، جزئیات آن نیز در مذاکرات نهایی گردد.
▪️این مذاکرات با بیاعتمادی کامل به طرف امریکایی از روز جمعه 21 فروردین در اسلام آباد آغاز خواهد شد و ایران دو هفته برای این مذاکرات زمان اختصاص خواهد داد. این زمان با توافق طرفین قابل تمدید است. ضرورت دارد در این مدت وحدت کامل ملی حفظ شده و جشنهای پیروزی با قدرت تداوم داشته باشد. مذاکرات کنونی یک مذاکرات ملی و ادامه میدان است و ضرورت دارد همه مردم، نخبگان و گروههای سیاسی به این فرآیند که زیر نظر رهبرانقلاب و عالی ترین سطوح نظام است اعتماد داشته و از آن حمایت به عمل بیاورند و به شدت از هرگونه اظهارنظر تفرقه افکنانه اجتناب کنند.
▪️اگر تسلیم دشمن در میدان تبدیل به دستاورد قاطع سیاسی در مذاکرات شد با هم این پیروزی عظیم تاریخی را جشن خواهیم گرفت وگرنه در میدان دوشادوش هم تا رسیدن به همه خواستههای ملت ایران خواهیم جنگید. دستهای ما روی ماشه است و به محض آنکه کوچکترین خطایی از دشمن سربزند با قدرت کامل به آن پاسخ داده خواهد شد.
✔️دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی
۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۵
🇮🇷@SyrianKhabar
🔴قابل توجه دوستان عزیز همراهان خوب کانال اخبار سوریه
🔻بنده به عنوان کسی که از لحظه نخست و از ۸ ماه پیش تا این لحظه در میدان بوده و یک ذره کوتاه نیامده و بیش از ۲۸۰۰ خبر در این ۴۰ روز نوشتم و تمام وقت و زندگی و تمام این مدت سربازی در خدمت وطن بودهام، از این به بعد نیز سربازی در خدمت وطن خواهم بود و اعتماد کامل به بدنه سیاسی نظامی و تصمیم گیری کشور به ویژه رهبر انقلاب اسلامی دارم.
🔻اگر آنچه که در بیانیه شورای عالی امنیت ملی آمده باشد و طرف تروریست آمریکایی شروط ایران را پذیرفته باشد و قرار باشد بر اساس شروط ایران مذاکرهای صورت بگیرد آن را یک موفقیت میدانم. اما از آنجایی که هیچ وقت به سگ زرد آمریکایی اعتماد نداشته و نخواهم داشت، از آنجایی که این تروریست ملعون و جنایتکار شناسنامهدار، سابقه طولانی در عهد شکنی و خرابکاری دارد هیچ اعتمادی به نتیجه بخش بودن مذاکرات نداشته و نخواهم داشت...
🔻بنابراین بنده همچنان در میدان بوده و به خدمت رسانی و نوکری رزمندگان جبهه مقاومت به ویژه رزمندگان اه پاسداران انقلاب اسلامی که در این ۴۰ روز حماسههای بینظیری خلق کردند ادامه داده و آنچه را که در توانم باشد را از این به بعد هم انجام خواهم داد. در مورد بیانیه شورای عالی امنیت ملی تا دقایقی دیگر پادکستی را بارگذاری خواهم کرد.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔻بنده به عنوان کسی که از لحظه نخست و از ۸ ماه پیش تا این لحظه در میدان بوده و یک ذره کوتاه نیامده و بیش از ۲۸۰۰ خبر در این ۴۰ روز نوشتم و تمام وقت و زندگی و تمام این مدت سربازی در خدمت وطن بودهام، از این به بعد نیز سربازی در خدمت وطن خواهم بود و اعتماد کامل به بدنه سیاسی نظامی و تصمیم گیری کشور به ویژه رهبر انقلاب اسلامی دارم.
🔻اگر آنچه که در بیانیه شورای عالی امنیت ملی آمده باشد و طرف تروریست آمریکایی شروط ایران را پذیرفته باشد و قرار باشد بر اساس شروط ایران مذاکرهای صورت بگیرد آن را یک موفقیت میدانم. اما از آنجایی که هیچ وقت به سگ زرد آمریکایی اعتماد نداشته و نخواهم داشت، از آنجایی که این تروریست ملعون و جنایتکار شناسنامهدار، سابقه طولانی در عهد شکنی و خرابکاری دارد هیچ اعتمادی به نتیجه بخش بودن مذاکرات نداشته و نخواهم داشت...
🔻بنابراین بنده همچنان در میدان بوده و به خدمت رسانی و نوکری رزمندگان جبهه مقاومت به ویژه رزمندگان اه پاسداران انقلاب اسلامی که در این ۴۰ روز حماسههای بینظیری خلق کردند ادامه داده و آنچه را که در توانم باشد را از این به بعد هم انجام خواهم داد. در مورد بیانیه شورای عالی امنیت ملی تا دقایقی دیگر پادکستی را بارگذاری خواهم کرد.
🇮🇷@SyrianKhabar
رسانههای اسرائیلی میگویند ترامپ به خاطر نفت تسلیم ایران شد؟! آنها از اینکه رئیس جمهور آمریکا در اوج جنگ بنای مذاکره را طرح ۱۰ مادهای ایران قرار داده حیرت زده هستند... که ما اینکه عدهای هم در خود ایران از اینکه چرا نظام تصمیم به مذاکره گرفته حیرت زده هستند؟!
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
🔵پیام سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از شورای عالی امنیت ملی
🔹از برادر عزیز جناب شهباز شریف نخست وزیر محترم پاکستان و جناب فیلد مارشال عاصم منیر فرمانده محترم ارتش پاکستان به خاطر تلاش های خستگی ناپذیر ایشان برای خاتمه جنگ در منطقه تشکر و قدردانی می کنم.
🔹در پاسخ به درخواست برادرانه نخست وزیر پاکستان مندرج در توییت ایشان، و با توجه به درخواست امریکا برای مذاکره در پیشنهادات ۱۵ بندی آن کشور، و اعلام رییس جمهور امریکا مبنی بر پذیرش کلیات پیشنهادات ۱۰ بندی ایران به عنوان مبنای مذاکره، بدینوسیله از طرف شورای عالی امنیت ملی ایران اعلام میکنم:
۱. چنانچه حملات به جمهوری اسلامی ایران متوقف شود، نیروهای مسلح قدرتمند ما نیز حملات دفاعی خود را متوقف می کنند.
۲. به مدت دو هفته تردد امن در تنگه هرمز در هماهنگی با نیروهای مسلح ایران و با نظرداشت محدودیتهای فنی موجود مقدور خواهد بود.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔹از برادر عزیز جناب شهباز شریف نخست وزیر محترم پاکستان و جناب فیلد مارشال عاصم منیر فرمانده محترم ارتش پاکستان به خاطر تلاش های خستگی ناپذیر ایشان برای خاتمه جنگ در منطقه تشکر و قدردانی می کنم.
🔹در پاسخ به درخواست برادرانه نخست وزیر پاکستان مندرج در توییت ایشان، و با توجه به درخواست امریکا برای مذاکره در پیشنهادات ۱۵ بندی آن کشور، و اعلام رییس جمهور امریکا مبنی بر پذیرش کلیات پیشنهادات ۱۰ بندی ایران به عنوان مبنای مذاکره، بدینوسیله از طرف شورای عالی امنیت ملی ایران اعلام میکنم:
۱. چنانچه حملات به جمهوری اسلامی ایران متوقف شود، نیروهای مسلح قدرتمند ما نیز حملات دفاعی خود را متوقف می کنند.
۲. به مدت دو هفته تردد امن در تنگه هرمز در هماهنگی با نیروهای مسلح ایران و با نظرداشت محدودیتهای فنی موجود مقدور خواهد بود.
🇮🇷@SyrianKhabar
انفجارهایی سنگین دبی را لرزاند. گفته میشود علاوه بر دبی در ابوظبی نیز صدای انفجارهای شدیدی شنیده شده است.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
رسانههای دشمن از رصد شلیک موشک از ایران خبر میدهند... همزمان از شمال عراق گزارش میشود که صدای انفجارهای شدید در سلیمانیه و اربیل به گوش میرسد...
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
بر اساس اعلام رسانههای رژیم صهیونیستی جنوب اراضی اشغالی و به ویژه منطقه صنعتی بئرالسبع هدف حملات موشکی ایران و به احتمال زیاد ارتش یمن قرار گرفته است.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
بر اساس بیانیه کاخ سفید آتشبس از امشب به وقت آمریکا برقرار خواهد شد اما تا زمانی که دستورات به یگانهای عملیاتی سپاه پاسداران برسد باید منتظر آن ماند... در واقع این ۴ ساعت زمانی است که ایران باید تمام آتش خود را متوجه سرزمینهای اشغالی کند و آنچه را که باید بزند بزند و این موضوعی است که احتمالاً ترامپ با آن موافقت کرده است.
بدون کمک سوخت رسانهای آمریکایی تروریستهای یهودی حتی یک متر هم نمیتوانند حرکت کنند و آنها هیچ توانمندی برای انجام عملیات هوایی دیگر ندارند...
🇮🇷@SyrianKhabar
بدون کمک سوخت رسانهای آمریکایی تروریستهای یهودی حتی یک متر هم نمیتوانند حرکت کنند و آنها هیچ توانمندی برای انجام عملیات هوایی دیگر ندارند...
🇮🇷@SyrianKhabar
اصابت موشکها به جنوب اراضی اشغالی تا بخشی از کرانه باختری رود اردن و نزدیکی باریکه غزه. موشکها هنوز مشخص نیست دقیقاً به کجا اصابت کردهاند اما باید منتظر ماند و دید که چه اهداف مهمی قرار بوده در این حمله آسیب ببیند یا نابود شود...
اگر آنچه که کاخ سفید بیانیه داده را بپذیریم، شاهد شلیکهای بیشتری از سمت ایران به سمت اراضی اشغالی خواهیم بود.
🇮🇷@SyrianKhabar
اگر آنچه که کاخ سفید بیانیه داده را بپذیریم، شاهد شلیکهای بیشتری از سمت ایران به سمت اراضی اشغالی خواهیم بود.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔲ما، مسئله آتش بس و دشمنی که قابل اعتماد نیست
➖برای من یک سوال خیلی عجیب و جالب است و اینکه چطور میشود در یک کشور زندگی کرد و به هیئت حاکمی آن اعتماد نداشت؟! برای من یک موضوع خیلی عجیب است چگونه یک عدهای به خودشان اجازه بدهند تهدیدات ترامپ باعث شد ایران آتش بس را بپذیرد، یعنی در واقع روایت آمریکایی را مانند همیشه باور میکنند و برای آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی راستگو هستند و نمیخواهند بپذیرند که تهدیدات ایران و آماده کردن ۲۰۰۰ تیر موشک و پهپاد برای شخم زدن تمام زیرساختهای نفت و گاز و پتروشیمی در منطقه ترامپ کذاب را ناچار کرد تا با شروط ایران هر مذاکرهای را بپذیرد؟!
➖برای من همیشه یک سوال عجیب وجود داشته و در طول نبرد قبلی هم ک عدهای که امروز استاد غر زدن و استاد ناله کردن هستند رهبر شهید را به سازش کاری متهم کردند و امروز هم رهبر جدید را متهم میکنند در حالی که ما در یک نبرد تاریخی با دشمنی تا بن دندان مسلح، جنایتکار بیرحم ادامه دادیم و در حالی که قرار بود چهار روزه نه تنها جمهوری اسلامی را نابود کنند بلکه ایران را هم ویران کنند، امروز ناچار میشوند با آن حکومت سر میز مذاکره حاضر شوند؟!
➖شاید خیلیها از حرفهای من ناراحت شوند اما من همیشه آدم واقع نگری بودهام، آرمانهایم را دارم اما در زمان حاضر و در امروز زندگی میکنم نه در آیندهای که مشخص نیست چگونه است برای من گذشته تجربهای است که بر اساس آن میشود آینده را تحلیل کرد نه اینکه گذشته محل غصه خوردن باشد...
➖راستش را بخواهید ن با آتش بس به شدت مخالف بودم اما وقتی مقامات کشور تصمیم میگیرند (در حالی که من بارها نوشتم یک خبرنگار بیشتر نیستم، کارهای هم در این مملکت نبوده و نیستم و کسی هم به حرف من توجهی نمیکند) من به عنوان یک شهروند و به عنوان یک روزنامه نگار و کسی که در این مدت در میدان بودهام وظیفه دارم به دیدگاه و نظر مقامات کشور احترام بگذارم همانگونه که در جنگ پیشین نیز احترام گذاشتم و همانگونه که در تمام نبردهای ۳۰ ماه اخیر با وجود تمام اختلاف نظرهایی که در تصمیم گیریها داشتم به نظر حاکمیت احترام گذاشتم...
➖در هر صورت ما شهروند هستیم و آنهایی که تصمیم میگیرند باید بهترین تصمیم را برای زندگی بهتر ما شهروندان بگیرند... اصلاً موافق باز کردن تنگه هرمز تا به نتیجه رسیدن خواستههایمان نبودم؛ من به هیچ عنوان دوست نداشتم که جنگ حداقل تا یک ماه دیگر متوقف شود و حالا که هزینه را دادهایم تا آخرش باید برویم... در تمام مطالب و مواردی که در طول ساعتهای گذشته نوشتم و با مشورت با دوستان آگاه و مطلع بود این را تاکید کردم.
✔️پس این نکات را مدنظر داشته باشید تا ببینیم آیا کسی میتواند با این سگ زرد آمریکایی به توافق برسد؟! شما خواهید دید که از هم این حرام لقمه پدوفیل و این تروریست جنایتکار خوابهایی دیده است و شاید حالا به دلیل بحرانی شدن وضعیت انرژی و فشار اقتصادی ناچار به مذاکره شده باشد اما مطمئن باشید که او به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست...
🇮🇷@SyrianKhabar
➖برای من یک سوال خیلی عجیب و جالب است و اینکه چطور میشود در یک کشور زندگی کرد و به هیئت حاکمی آن اعتماد نداشت؟! برای من یک موضوع خیلی عجیب است چگونه یک عدهای به خودشان اجازه بدهند تهدیدات ترامپ باعث شد ایران آتش بس را بپذیرد، یعنی در واقع روایت آمریکایی را مانند همیشه باور میکنند و برای آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی راستگو هستند و نمیخواهند بپذیرند که تهدیدات ایران و آماده کردن ۲۰۰۰ تیر موشک و پهپاد برای شخم زدن تمام زیرساختهای نفت و گاز و پتروشیمی در منطقه ترامپ کذاب را ناچار کرد تا با شروط ایران هر مذاکرهای را بپذیرد؟!
➖برای من همیشه یک سوال عجیب وجود داشته و در طول نبرد قبلی هم ک عدهای که امروز استاد غر زدن و استاد ناله کردن هستند رهبر شهید را به سازش کاری متهم کردند و امروز هم رهبر جدید را متهم میکنند در حالی که ما در یک نبرد تاریخی با دشمنی تا بن دندان مسلح، جنایتکار بیرحم ادامه دادیم و در حالی که قرار بود چهار روزه نه تنها جمهوری اسلامی را نابود کنند بلکه ایران را هم ویران کنند، امروز ناچار میشوند با آن حکومت سر میز مذاکره حاضر شوند؟!
➖شاید خیلیها از حرفهای من ناراحت شوند اما من همیشه آدم واقع نگری بودهام، آرمانهایم را دارم اما در زمان حاضر و در امروز زندگی میکنم نه در آیندهای که مشخص نیست چگونه است برای من گذشته تجربهای است که بر اساس آن میشود آینده را تحلیل کرد نه اینکه گذشته محل غصه خوردن باشد...
➖راستش را بخواهید ن با آتش بس به شدت مخالف بودم اما وقتی مقامات کشور تصمیم میگیرند (در حالی که من بارها نوشتم یک خبرنگار بیشتر نیستم، کارهای هم در این مملکت نبوده و نیستم و کسی هم به حرف من توجهی نمیکند) من به عنوان یک شهروند و به عنوان یک روزنامه نگار و کسی که در این مدت در میدان بودهام وظیفه دارم به دیدگاه و نظر مقامات کشور احترام بگذارم همانگونه که در جنگ پیشین نیز احترام گذاشتم و همانگونه که در تمام نبردهای ۳۰ ماه اخیر با وجود تمام اختلاف نظرهایی که در تصمیم گیریها داشتم به نظر حاکمیت احترام گذاشتم...
➖در هر صورت ما شهروند هستیم و آنهایی که تصمیم میگیرند باید بهترین تصمیم را برای زندگی بهتر ما شهروندان بگیرند... اصلاً موافق باز کردن تنگه هرمز تا به نتیجه رسیدن خواستههایمان نبودم؛ من به هیچ عنوان دوست نداشتم که جنگ حداقل تا یک ماه دیگر متوقف شود و حالا که هزینه را دادهایم تا آخرش باید برویم... در تمام مطالب و مواردی که در طول ساعتهای گذشته نوشتم و با مشورت با دوستان آگاه و مطلع بود این را تاکید کردم.
✔️پس این نکات را مدنظر داشته باشید تا ببینیم آیا کسی میتواند با این سگ زرد آمریکایی به توافق برسد؟! شما خواهید دید که از هم این حرام لقمه پدوفیل و این تروریست جنایتکار خوابهایی دیده است و شاید حالا به دلیل بحرانی شدن وضعیت انرژی و فشار اقتصادی ناچار به مذاکره شده باشد اما مطمئن باشید که او به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست...
🇮🇷@SyrianKhabar
یک رگبار موشکی دیگر و این بار به تلآویو و مناطق وسیعی از مرکز اراضی اشغالی شلیک شده است.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
و باز هم یک رگبار دیگر و باز هم به تلآویو و مناطقی از مرکز اراضی اشغالی اصابت کرده است. با توجه به اینکه دشمن هیچ پدافندی ندارد در هنگام اعلام آتش بس، رسانههای رژیم از شهرک نشینان خواسته بودند تا همه به پناهگاهها فرار کنند؟!
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
و این بار نوبت حیفا و تاسیسات رژیم در این بندر اشغالی است... فقط امیدوارم که اگر جایی قرار است هدف قرار گرفته باشد، اگر هدفی قرار است منهدم شده باشد و اگر انهدامی صورت گرفته باشد به شکلی باشد که این تروریستهای یهودی را یک بار برای همیشه فلج کند...
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این یکی از زیباترین تصاویری بود که از موشکهای بارانی در طول این چند هفته دیدم... ایرانی که قرار بود ۴ روزه موشکهایش تمام شود و توان شلیک موشک نداشته باشد بعد از ۴۰ روز همچنان موشک شلیک میکند و تازه قرار بود موشکهای جدید با قدرتمند وارد میدان شوند... بگویم افسوس که آتش بس شد یا بگویم انشاالله که هرچه خیر است پیش بیاید؟!
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
تمام پایگاهها و تمام زیرساختهای رژیمکهای آن سوی خلیج فارس همچنان زیر آتش قرار دارند و حملات پهپادی و موشکی در جریان است...
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این بینظیرترین تصویر و ویدیویی بود که من از موشکهای بارانی تا الان دیدم و ه خوبی نشان میدهد چگونه یک موشک بارانی بمبلتهایش را فرو میریزد. دو تیر موشک خرمشهر ۴ با سر بارانی به این شکل مرکز اراضی اشغالی را هدف قرار دادند. این ویدیو به شکل عجیبی از دست سازمان سانسور ارتش رژیم در رفته است.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar