مذاکرات سهجانبه در حالی در اسلام آباد میان ایران و تروریستهای آمریکایی با وساطت مقامات پاکستانی آغاز شده که نبرد بیامان و گسترده فرزندان فاطمه زهرا به یاران سید حسن نصرالله با فراریان خیبر در شمال سرزمین اشغالی در جریان است. با وجود جنایتهای چند روز گذشته یهودیهای جنایتکار اما در عرصه نبرد و در میدان جنگ آنها با وجود آنکه آسمان را در اختیار دارند، اما روی زمین هیچ حرفی برای گفتن نداشته و ندارند....
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
در چند دقیقه گذشته در دهها نقطه آلوده در مال سرزمینهای اشغالی آژیر حمله موشکی و پهپادی به صدا درآمده است. مقاومت اسلامی لبنان حملات خود را شدیدتر و گستردهتر کرده و در حال وارد کردن ضربات موثر و بیسابقهای به دشمن است. در صورت تداوم جنایتهای رژیم صهیونیستی دیگر اضلاع محور مقاومت نیز وارده خواهند شد؛ شنیده شده که مقاومت عراق و ارتش یمن برای تنبیه رژیم صهیونیستی به احتمال زیاد حملات خود را آغاز خواهند کرد.
همانگونه که در گزارشهای پیشین هم تاکید کردم مبنای ما این است که اگر جنگ در لبنان متوقف نشود پس جنگ در دیگر جبههها نیز ادامه پیدا خواهد کرد. این اساس و شاقول ما برای تحلیل وضعیت خواهد بود؛ اینکه رئیس جمهور جنایتکار آمریکا میخواهد دست یک جنایتکار دیگر به نام نتانیاهو را برای فرار از شکست مفتضحانه باز بگذارد، تغییری در کلیت رویکرد و میدان نبرد ندارد و فقط نشان میدهد که دشمن از هم از مذاکره به عنوان یک ابزار تاکتیکی استفاده میکند.
🇮🇷@SyrianKhabar
همانگونه که در گزارشهای پیشین هم تاکید کردم مبنای ما این است که اگر جنگ در لبنان متوقف نشود پس جنگ در دیگر جبههها نیز ادامه پیدا خواهد کرد. این اساس و شاقول ما برای تحلیل وضعیت خواهد بود؛ اینکه رئیس جمهور جنایتکار آمریکا میخواهد دست یک جنایتکار دیگر به نام نتانیاهو را برای فرار از شکست مفتضحانه باز بگذارد، تغییری در کلیت رویکرد و میدان نبرد ندارد و فقط نشان میدهد که دشمن از هم از مذاکره به عنوان یک ابزار تاکتیکی استفاده میکند.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔴با هشدار نیروی دریایی سپاه ناو آمریکایی به وسط اقیانوس بازگشت
🔻شواهد و قرائن حکایت از آن دارد که آمریکاییها در وسط مذاکره هم در حال تست عملکردی نیروهای مسلح ایران هستند. پس از برقراری آتش بس، چند کشتی جنگی آمریکایی به بندر الفجیره در ساحل دریای عمان آمدند و گفته شده که یکی از آنها به قصد ورود به تنگه هرمز به سمت آبهای ایران حرکت کرد اما پس از دریافت هشدار شدید مبنی بر اینکه هدف قرار خواهد گرفت ناچار به بازگشت شد.
🔻برخیها میگویند که طرف ایرانی ه واسطه پاکستانی گفته که اگر این ناوشکن بخواهد به نزدیکی آبهای ایران بیاید بلادرنگ هدف قرار خواهد گرفت و هیچ تردیدی در این زمینه نباید کند. وقتی که کشتی تجاری بدون مجوز نیروی دریایی سپاه حق عبور از این منطقه را ندارد، تروریستهای آمریکایی که دیگر هیچ وقت نخواهند توانست از این آبراه عبور کنند. هیچ کشتی متعلق به ارتش تروریستی آمریکا هیچگاه دیگر عبور از این تنگه را نخواهد دید...
🇮🇷@SyrianKhabar
🔻شواهد و قرائن حکایت از آن دارد که آمریکاییها در وسط مذاکره هم در حال تست عملکردی نیروهای مسلح ایران هستند. پس از برقراری آتش بس، چند کشتی جنگی آمریکایی به بندر الفجیره در ساحل دریای عمان آمدند و گفته شده که یکی از آنها به قصد ورود به تنگه هرمز به سمت آبهای ایران حرکت کرد اما پس از دریافت هشدار شدید مبنی بر اینکه هدف قرار خواهد گرفت ناچار به بازگشت شد.
🔻برخیها میگویند که طرف ایرانی ه واسطه پاکستانی گفته که اگر این ناوشکن بخواهد به نزدیکی آبهای ایران بیاید بلادرنگ هدف قرار خواهد گرفت و هیچ تردیدی در این زمینه نباید کند. وقتی که کشتی تجاری بدون مجوز نیروی دریایی سپاه حق عبور از این منطقه را ندارد، تروریستهای آمریکایی که دیگر هیچ وقت نخواهند توانست از این آبراه عبور کنند. هیچ کشتی متعلق به ارتش تروریستی آمریکا هیچگاه دیگر عبور از این تنگه را نخواهد دید...
🇮🇷@SyrianKhabar
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
✴️جان مرشایمر در یک پادکست یوتیوبی بار دیگر بر شکست و تسلیم ترامپ در برابر اراده ملت ایران و نیروهای مسلح کشورمان تاکید کرد. او با تاکید بر اینکه ترامپ تهدید کرده بود که از ردبان تصعید بالا خواهد رفت و زیرساختهای ایران را نابود خواهد کرد، اما این کار شدنی نبود و ایران نشان داده بود که در هر پله میتواند سطح تنش را بالا ببرد؛ به گفته میرشایمر موضوع شکست آمریکا در این جنگ قطعی و غیر قابل تردید است و آنچه در حال روی دادن است ورود به یک عرصه جدید و مرحله تازه از نظم چند قطبی در جهان است.
✔️جا دارد از دوستانی که در این زمینه به من کمک کردند تشکر کنم هم از آقای شهریار که ترجمه را بر عهده گرفت و هم از دوستان عزیزم در کاوش مدیا که زحمت تدوین آن را بر عهده گرفتند.
🇮🇷@SyrianKhanar
✔️جا دارد از دوستانی که در این زمینه به من کمک کردند تشکر کنم هم از آقای شهریار که ترجمه را بر عهده گرفت و هم از دوستان عزیزم در کاوش مدیا که زحمت تدوین آن را بر عهده گرفتند.
🇮🇷@SyrianKhanar
اخبار سوریه
🔴با هشدار نیروی دریایی سپاه ناو آمریکایی به وسط اقیانوس بازگشت 🔻شواهد و قرائن حکایت از آن دارد که آمریکاییها در وسط مذاکره هم در حال تست عملکردی نیروهای مسلح ایران هستند. پس از برقراری آتش بس، چند کشتی جنگی آمریکایی به بندر الفجیره در ساحل دریای عمان آمدند…
🔲فرار ۲۸ دقیقه قبل از اصابت
➖دیدم نوچههای فارسی زبان ارتش تروریستی آمریکا و کانالهای زرد میلیتاری روایت دروغ رسانههای دشمن در مورد عبور کشتیهای جنگی تروریستهای آمریکایی را با آب و تاب کار کرده و حتی به نظرم آن را تا نزدیک جزیره خارک هم آورده بودند؟! این الدنگهای نادان و این آدمهای منافق و بدذات و وطن فروش در حالی این خبر سراسر دروغ تروریستهای آمریکایی را منتشر کردند که یک کشتی جنگی آمریکایی از ناوگروه احتمالاً تریپولی قصد خطایی کرده بود که بعد از درک حقیقت میدان و اصابت حتمی ناچار به بازگشت شد.
➖ ظاهرا ناوشکن مذکور، ناو مایکل مورفی (USS Michael Murphy DDG-112) از کلاس آرلی برک بوده است.... دوستان ما که در شمال تنگه هرمز حضور دارند تاکید داشتند که دستور شلیک در صورت نزدیک شدن این ناو به قطه اعلام شده را دریافت و موشکها نیز آماده شلیک بود. گفته شده دست کم ۸ تیر موشک کروز به همراه چند تیر موشک خلیج فارس برای انتقام ناوچه دنا فقط ۲۸ دقیقه تا شلیک فاصله داشتند...
➖همانگونه که بارها تاکید کرده و نوشتم دوران ورود کشتیهای جنگی آمریکا و هر کشتی که متعلق به تروریستهای آمریکایی باشد به خلیج فارس گذشته و از این به بعد در این منطقه هیچ کشتی نظامی خارجی و فرامنطقهای حق فعالیت نخواهد داشت. مانند تمام مواردی که وعده گزارش دهی به شما را دادهام در این مورد هم خواهم نوشت.
@SyrianKhabar
➖دیدم نوچههای فارسی زبان ارتش تروریستی آمریکا و کانالهای زرد میلیتاری روایت دروغ رسانههای دشمن در مورد عبور کشتیهای جنگی تروریستهای آمریکایی را با آب و تاب کار کرده و حتی به نظرم آن را تا نزدیک جزیره خارک هم آورده بودند؟! این الدنگهای نادان و این آدمهای منافق و بدذات و وطن فروش در حالی این خبر سراسر دروغ تروریستهای آمریکایی را منتشر کردند که یک کشتی جنگی آمریکایی از ناوگروه احتمالاً تریپولی قصد خطایی کرده بود که بعد از درک حقیقت میدان و اصابت حتمی ناچار به بازگشت شد.
➖ ظاهرا ناوشکن مذکور، ناو مایکل مورفی (USS Michael Murphy DDG-112) از کلاس آرلی برک بوده است.... دوستان ما که در شمال تنگه هرمز حضور دارند تاکید داشتند که دستور شلیک در صورت نزدیک شدن این ناو به قطه اعلام شده را دریافت و موشکها نیز آماده شلیک بود. گفته شده دست کم ۸ تیر موشک کروز به همراه چند تیر موشک خلیج فارس برای انتقام ناوچه دنا فقط ۲۸ دقیقه تا شلیک فاصله داشتند...
➖همانگونه که بارها تاکید کرده و نوشتم دوران ورود کشتیهای جنگی آمریکا و هر کشتی که متعلق به تروریستهای آمریکایی باشد به خلیج فارس گذشته و از این به بعد در این منطقه هیچ کشتی نظامی خارجی و فرامنطقهای حق فعالیت نخواهد داشت. مانند تمام مواردی که وعده گزارش دهی به شما را دادهام در این مورد هم خواهم نوشت.
@SyrianKhabar
ایران نشان داد که نخست وزیر مزدور لبنان هیچ جایگاه و پایگاهی ندارد؛ این ایران حزب الله و محور مقاومت هستند که تکلیف را تعیین میکنند نه نخست وزیر مزدور و وزیر امور خارجه خیانتکار و رئیس جمهور مخنث لبنان...
به عبارت بهتر نخست وزیر خائن و وابسته لبنان جایگاهی برای گفتگو و مذاکره نه دارد و نه خواهد داشت این ایران است که به نیابت از مقاومت و مردم لبنان برای امنیت این کشور چانه زنی و رایزنی خواهد کرد. نه سلام و نه اون و نه هیچ الاغ دیگری در دولت لبنان تصمیم گیره نهایی نخواهند بود.
🇮🇷@SyrianKhabar
به عبارت بهتر نخست وزیر خائن و وابسته لبنان جایگاهی برای گفتگو و مذاکره نه دارد و نه خواهد داشت این ایران است که به نیابت از مقاومت و مردم لبنان برای امنیت این کشور چانه زنی و رایزنی خواهد کرد. نه سلام و نه اون و نه هیچ الاغ دیگری در دولت لبنان تصمیم گیره نهایی نخواهند بود.
🇮🇷@SyrianKhabar
Audio
⚫️گزارش جنگ شماره ۴۷؛ چگونه از میدان نبرد به میدان دیپلماسی رسیدیم
▪️این گزارش نگاهی دارد به تحولاتی که طی آن ایران پس از یک نبرد جانانه و طاقت فرسا؛ هوشمندانه و دقیق با توکل بر خدا و دعای خیر مردم و با پشت گرمی به قدرت دشمن شکن نیروهای مسلح وارد میدان مذاکره با دشمن برای نقد کردن پیروزی خود شده است. در این گزارش به خیلی از سوالات شما عزیزان و آنچه که در ذهن و دیدگاه و نظر شما بوده پاسخ دادهام. این روزها سوالات و نکات متعددی توسط بسیاری از دوستان مطرح میشود که پاسخ به آن نیاز به ساعتها و شاید هفتهها روشنگری و اظهار نظر دارد.
▪️این گزارشها هدف مهمی دارند و آن نیز روشنگری و روشن کردن مسیر و محور نبرد تاریخی میان خیر و شر است. آنچه که در طول چند دهه گذشته اتفاق افتاد سرانجام در ۵ هفته نبرد به مذاکراتی ختم شد که در حالت عادی دشمن آمریکایی حاضر به اجرای آن نبود. بنابراین باید دقت داشت که مرحله پیش رو به اندازه مرحله جنگ اهمیت دارد و در این مورد مذاکره کنندگان ما با اختیارات کامل و با توجه به پیروزی در میدان نبرد آن را پیش خواهند برد...
🇮🇷@SyrianKhabar
▪️این گزارش نگاهی دارد به تحولاتی که طی آن ایران پس از یک نبرد جانانه و طاقت فرسا؛ هوشمندانه و دقیق با توکل بر خدا و دعای خیر مردم و با پشت گرمی به قدرت دشمن شکن نیروهای مسلح وارد میدان مذاکره با دشمن برای نقد کردن پیروزی خود شده است. در این گزارش به خیلی از سوالات شما عزیزان و آنچه که در ذهن و دیدگاه و نظر شما بوده پاسخ دادهام. این روزها سوالات و نکات متعددی توسط بسیاری از دوستان مطرح میشود که پاسخ به آن نیاز به ساعتها و شاید هفتهها روشنگری و اظهار نظر دارد.
▪️این گزارشها هدف مهمی دارند و آن نیز روشنگری و روشن کردن مسیر و محور نبرد تاریخی میان خیر و شر است. آنچه که در طول چند دهه گذشته اتفاق افتاد سرانجام در ۵ هفته نبرد به مذاکراتی ختم شد که در حالت عادی دشمن آمریکایی حاضر به اجرای آن نبود. بنابراین باید دقت داشت که مرحله پیش رو به اندازه مرحله جنگ اهمیت دارد و در این مورد مذاکره کنندگان ما با اختیارات کامل و با توجه به پیروزی در میدان نبرد آن را پیش خواهند برد...
🇮🇷@SyrianKhabar
دوستان عزیز؛
به هر خبری در مورد مذاکرات اعتماد نکنید، آنهایی که تجربه ربع قرن مذاکرات ایران و غرب را دارند باید دیگر حواسشان باشد که رسانههای غربی بازوی دیپلماتیک و جنگ روانی و رسانهای حکومتهایشان هستند. بیش از آنکه با خبر روبهرو باشید، با خبرسازی روبهرو هستید... پس مانند دوره جنگ که غربیها در مورد تلفات خودشان دروغ میگفتند و در مورد حمله، ترور و کشتار ایرانیان راست میگفتند نباید به دروغهایشان اعتماد کنید. آنچه که در اتاق مذاکرات میگذرد با آنچه که رسانهها مطرح میشود تفاوت بسیاری دارد... ما هم دوستانی در اسلام آباد داریم، اما یادتان باشد که آنها هم اطلاع چندانی ندارند. آنچه که اعلام میشود یا برخیها میگویند هم با آگاهی و توصیه تیم مذاکره کننده است...
پس صبور باشید و به دیپلماتها و هیات کشورمان اعتماد کنید... آنها بهترینها را برای ما به ارمغان خواهند آورد. انشاءالله.
🇮🇷@SyrianKhabar
به هر خبری در مورد مذاکرات اعتماد نکنید، آنهایی که تجربه ربع قرن مذاکرات ایران و غرب را دارند باید دیگر حواسشان باشد که رسانههای غربی بازوی دیپلماتیک و جنگ روانی و رسانهای حکومتهایشان هستند. بیش از آنکه با خبر روبهرو باشید، با خبرسازی روبهرو هستید... پس مانند دوره جنگ که غربیها در مورد تلفات خودشان دروغ میگفتند و در مورد حمله، ترور و کشتار ایرانیان راست میگفتند نباید به دروغهایشان اعتماد کنید. آنچه که در اتاق مذاکرات میگذرد با آنچه که رسانهها مطرح میشود تفاوت بسیاری دارد... ما هم دوستانی در اسلام آباد داریم، اما یادتان باشد که آنها هم اطلاع چندانی ندارند. آنچه که اعلام میشود یا برخیها میگویند هم با آگاهی و توصیه تیم مذاکره کننده است...
پس صبور باشید و به دیپلماتها و هیات کشورمان اعتماد کنید... آنها بهترینها را برای ما به ارمغان خواهند آورد. انشاءالله.
🇮🇷@SyrianKhabar
اخبار سوریه
دوستان عزیز؛ به هر خبری در مورد مذاکرات اعتماد نکنید، آنهایی که تجربه ربع قرن مذاکرات ایران و غرب را دارند باید دیگر حواسشان باشد که رسانههای غربی بازوی دیپلماتیک و جنگ روانی و رسانهای حکومتهایشان هستند. بیش از آنکه با خبر روبهرو باشید، با خبرسازی…
به عنوان مثال، این یک خبر را همه دوستانی که در اسلام آباد هستند مخابره کردهاند... به همه زبانها و با همه رویکردها. این یعنی آنکه تیم مذاکره کننده ایرانی (که همیشه به لحاظ رسانهای مشکل داشت!!) حالا میخواهد روند را دقیقتر و بهتر پیش ببرد. دبه کردن امریکاییها یک امر طبیعی است و میدانند که آنچه را در میدان جنگ به دست نیاوردهاند، اینجا هم به دست نخواهند آورد... تنگه هرمز به هیچ عنوان به قبل از جنگ بازنخواهد گشت، این را میدانند اما زورشان را هم میزنند.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
اخبار سوریه
🔲فرار ۲۸ دقیقه قبل از اصابت ➖دیدم نوچههای فارسی زبان ارتش تروریستی آمریکا و کانالهای زرد میلیتاری روایت دروغ رسانههای دشمن در مورد عبور کشتیهای جنگی تروریستهای آمریکایی را با آب و تاب کار کرده و حتی به نظرم آن را تا نزدیک جزیره خارک هم آورده بودند؟!…
🔴پرتاب پهپاد انهدامی به عنوان تیر اخطار به سمت شناورهای متجاوز دشمن
🔻عرض کردم که رسانههای آمریکایی و صهیونیستی در مورد عبور کشتیهای جنگی از تنگه هرمز دروغ میگویند؛ نوشتم که بچهها هشدار ۳۰ دقیقهای صادر کرده که اگر به نقطه خاص برسید حتماً هدف قرار خواهید گرفت؛ حالا دیدم که خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ گزارش داده که یک فروند پهپاد انهدامی به عنوان تیر اخطار هم به سمت آنها پرتاب شده است... در واقع ناوهای آمریکایی که در طول دوره جنگ جرات نکردند نزدیک آبهای ایران بیایند حالا در دوره آتش بس فکر میکردند شاید فرصتی باشد تا خودی نشان دهند و ببینند ایران در اعمال حاکمیت بر این تنگه چقدر جدی هست... اما دیدند چیزی بیشتر از جدیت بوده و همه آماده شلیک هستند حتی خاموش بودن فرستندهها نیز نتوانست آنها را از چشم تیزبین فرزندان ایران مخفی کند.
🔻حالا هم از شما میخواهم که به هیچ عنوان اخبار منتشر شده توسط تروریستهای آمریکایی و رسانههای صهیونی و کانالهای زرد ضد ایرانی فارسی زبان را باور نکنید؛ واقعیت آن است که ایران آنچه را که با هزینه سنگین و با شهدای عزیز و پایمردی ملت به دست آورده به این سادگی رها نخواهد کرد. دشمن باید بداند که دوران جدیدی آغاز شده که در آن ایران ارباب غرب آسیا و یکی از چهار ارباب جهان قرار است بر این منطقه حکومت کند. دشمنان باید بدانند از این به بعد هر کاری که بخواهند کنند ابتدا باید با تهران مشورت کنند و اگر چیزی خلاف میل و خواست ایران بود به هیچ عنوان اجرایی نشده و طرف مقابل به شدت تنبیه خواهد شد. دوران ناز و نوازش و گذشت، گذشته است روزگار تازهای بر منطقه حاکم خواهد شد. این را همه بدانید و باور کنید.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔻عرض کردم که رسانههای آمریکایی و صهیونیستی در مورد عبور کشتیهای جنگی از تنگه هرمز دروغ میگویند؛ نوشتم که بچهها هشدار ۳۰ دقیقهای صادر کرده که اگر به نقطه خاص برسید حتماً هدف قرار خواهید گرفت؛ حالا دیدم که خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ گزارش داده که یک فروند پهپاد انهدامی به عنوان تیر اخطار هم به سمت آنها پرتاب شده است... در واقع ناوهای آمریکایی که در طول دوره جنگ جرات نکردند نزدیک آبهای ایران بیایند حالا در دوره آتش بس فکر میکردند شاید فرصتی باشد تا خودی نشان دهند و ببینند ایران در اعمال حاکمیت بر این تنگه چقدر جدی هست... اما دیدند چیزی بیشتر از جدیت بوده و همه آماده شلیک هستند حتی خاموش بودن فرستندهها نیز نتوانست آنها را از چشم تیزبین فرزندان ایران مخفی کند.
🔻حالا هم از شما میخواهم که به هیچ عنوان اخبار منتشر شده توسط تروریستهای آمریکایی و رسانههای صهیونی و کانالهای زرد ضد ایرانی فارسی زبان را باور نکنید؛ واقعیت آن است که ایران آنچه را که با هزینه سنگین و با شهدای عزیز و پایمردی ملت به دست آورده به این سادگی رها نخواهد کرد. دشمن باید بداند که دوران جدیدی آغاز شده که در آن ایران ارباب غرب آسیا و یکی از چهار ارباب جهان قرار است بر این منطقه حکومت کند. دشمنان باید بدانند از این به بعد هر کاری که بخواهند کنند ابتدا باید با تهران مشورت کنند و اگر چیزی خلاف میل و خواست ایران بود به هیچ عنوان اجرایی نشده و طرف مقابل به شدت تنبیه خواهد شد. دوران ناز و نوازش و گذشت، گذشته است روزگار تازهای بر منطقه حاکم خواهد شد. این را همه بدانید و باور کنید.
🇮🇷@SyrianKhabar
اخبار سوریه
🔴پرتاب پهپاد انهدامی به عنوان تیر اخطار به سمت شناورهای متجاوز دشمن 🔻عرض کردم که رسانههای آمریکایی و صهیونیستی در مورد عبور کشتیهای جنگی از تنگه هرمز دروغ میگویند؛ نوشتم که بچهها هشدار ۳۰ دقیقهای صادر کرده که اگر به نقطه خاص برسید حتماً هدف قرار خواهید…
دیدم برخی گفتند که این خبر درست نیست، این هم اصل خبر بلومبرگ. ایران اقدام به پرتاب پهپاد انهدامی به سمت این ناوها کرد و آنها فهمیدند که این تو بمیری از آن تو بمیریها نخواهد بود. ایران هیچ هراسی از زدن و آغاز دوباره جنگ ندارد و چه بهتر که دو ناوشکن فراری به اعماق اقیانوس هند را منهدم کنند... خبرسازی امریکایی از جنس اینکه میخواهیم مسیر جدیدی در جنوب تنگه هرمز راه بیندازیم از جنس همان خبرسازیها و دروغها برای مدیریت بازار انرژی و کم کردن ترس و هراس مزدورانِ منافق عرب است.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
اخبار سوریه
دیدم برخی گفتند که این خبر درست نیست، این هم اصل خبر بلومبرگ. ایران اقدام به پرتاب پهپاد انهدامی به سمت این ناوها کرد و آنها فهمیدند که این تو بمیری از آن تو بمیریها نخواهد بود. ایران هیچ هراسی از زدن و آغاز دوباره جنگ ندارد و چه بهتر که دو ناوشکن فراری…
✳️تکذیب ادعای تروریستهای امریکایی توسط قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء
🔹در پی دروغپراکنی تروریستهای امریکایی در مورد عبور کشتیهای جنگی آنها از تنگه هرمز، سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا(ص) گفت: ادعای فرمانده سنتکام مبنی بر نزدیکشدن و ورود شناورهای آمریکایی به تنگه هرمز، قویاً تکذیب میگردد و ابتکار عمل برای عبور و مرور هر شناوری در اختیار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔹در پی دروغپراکنی تروریستهای امریکایی در مورد عبور کشتیهای جنگی آنها از تنگه هرمز، سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا(ص) گفت: ادعای فرمانده سنتکام مبنی بر نزدیکشدن و ورود شناورهای آمریکایی به تنگه هرمز، قویاً تکذیب میگردد و ابتکار عمل برای عبور و مرور هر شناوری در اختیار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.
🇮🇷@SyrianKhabar
اظهارات نخست وزیر جنایتکار و قاتل رژیم یهودی در مورد تحولات جنگ و آنچه که روی داده و آنچه که قرار است روی بدهد بیش از آنکه باعث واکنش رسانههای منطقه و جهان شود باعث حیرت و تعجب رسانههای خود رژیم شده است. تقریبا همه این رسانهها با حمله به نتانیاهو او را فردی شکست خورده و ناکام دانستند که تلاش کرده تا در یک بیانیه خوانی ضبط شده از پیروزیهایش بگوید اما حقیقت آن است که آنچه او گفته و آنچه او وعده داده با آنچه که اتفاق افتاده زمین تا آسمان متفاوت است.
نتانیاهو بیش از آنکه در تلاش برای پایان جنگ به درگیری باشد در این صحبتها بار دیگر بر آغاز جنگ و ادامه آن تاکید کرد چرا که و شکست خورده و نمیخواهد این شکست را به هیچ عنوان بپذیرد. او از گ در غزه گفت و از اینکه امنیت را به ساکنان اشغالگر شمال فلسطین و یهودیهای بیوطن باز میگرداند همان وعدهای که دو سال پیش نیز آن را داد و نتوانست آن را عملی کند.
صحبتهای نتانیاهو روایتی از یک سیاستمدار شکست خورده ابله است که فکر میکند خیلی میداند. بیش از ۳۵ سال آمریکا به نیابت از این رژیم برای حمایت از این رژیم جنایتکار و کودککش هم خودش را تضعیف کرد و هم کشورهای مسلمان را با خیانت اعراب کلنگی کرد ولی این جنگ آخر هم اسرائیل را کلنگی کرد و هم اقتصاد آمریکا را به قهقرا برد. پیامدهای این جنگ بسیار گستردهتر از ادعاها و خط و نشانهای نتانیابو است.
🇮🇷@SyrianKhabar
نتانیاهو بیش از آنکه در تلاش برای پایان جنگ به درگیری باشد در این صحبتها بار دیگر بر آغاز جنگ و ادامه آن تاکید کرد چرا که و شکست خورده و نمیخواهد این شکست را به هیچ عنوان بپذیرد. او از گ در غزه گفت و از اینکه امنیت را به ساکنان اشغالگر شمال فلسطین و یهودیهای بیوطن باز میگرداند همان وعدهای که دو سال پیش نیز آن را داد و نتوانست آن را عملی کند.
صحبتهای نتانیاهو روایتی از یک سیاستمدار شکست خورده ابله است که فکر میکند خیلی میداند. بیش از ۳۵ سال آمریکا به نیابت از این رژیم برای حمایت از این رژیم جنایتکار و کودککش هم خودش را تضعیف کرد و هم کشورهای مسلمان را با خیانت اعراب کلنگی کرد ولی این جنگ آخر هم اسرائیل را کلنگی کرد و هم اقتصاد آمریکا را به قهقرا برد. پیامدهای این جنگ بسیار گستردهتر از ادعاها و خط و نشانهای نتانیابو است.
🇮🇷@SyrianKhabar
⚫️هیچ شناوری حق عبور بدون اجازه را ندارد
✔️اطلاعیه شماره ۵۸ روابط عمومی سپاه به نقل از فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:
▪️نیروی دریایی سپاه با اقتدار کامل، مدیریت هوشمند تنگه هرمز را در اختیار دارد.
➖اجازه عبور برابر ضوابط خاص، صرفا به شناورهای غیر نظامی داده می شود.
✔️اخبار منتشره در خصوص عبور شناورهای آمریکایی از تنگه تکذیب می شود و با هرگونه تلاش برای عبور شناورهای نظامی، با قاطعیت کامل، برخورد سخت خواهد شد.
➖فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
🇮🇷@SyrianKhabar
✔️اطلاعیه شماره ۵۸ روابط عمومی سپاه به نقل از فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:
▪️نیروی دریایی سپاه با اقتدار کامل، مدیریت هوشمند تنگه هرمز را در اختیار دارد.
➖اجازه عبور برابر ضوابط خاص، صرفا به شناورهای غیر نظامی داده می شود.
✔️اخبار منتشره در خصوص عبور شناورهای آمریکایی از تنگه تکذیب می شود و با هرگونه تلاش برای عبور شناورهای نظامی، با قاطعیت کامل، برخورد سخت خواهد شد.
➖فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
🇮🇷@SyrianKhabar
اخبار سوریه
دوستان عزیز؛ به هر خبری در مورد مذاکرات اعتماد نکنید، آنهایی که تجربه ربع قرن مذاکرات ایران و غرب را دارند باید دیگر حواسشان باشد که رسانههای غربی بازوی دیپلماتیک و جنگ روانی و رسانهای حکومتهایشان هستند. بیش از آنکه با خبر روبهرو باشید، با خبرسازی…
🔴خبرسازی رسانههای غربی برای اثرگذاری بر مدیریت بهای جهانی نفت
🔻در این خبر عرض کردم که قسم به اخباری که رسانههای غربی منتشر میکنند و به طول و تفسیر آنها اعتنا نکنید؛ من یک تجربه ۲۵ ساله از برخورد با این رسانهها دارم و به خوبی آنها را میشناسم. در این سالها بر اساس تجربه و فهم خودم از برخورد با این رسانهها، خبرنگار آنها و گزارشهای منتشر شده توسط این رسانهها به خوبی میدانند کجا راست میگویند کجا دروغ میگویند و هر خبر و هر گزارش آنها به چه منظور و به چه مقصودی منتشر میشود.
🔻اگر این را مد نظر قرار دهید که در غرب هیچ رسانه مستقلی وجود ندارد (منظورم همان رسانههای جریان اصلی هستند) آن وقت به خوبی میتوانید تحلیلی مبتنی بر حقیقت از رفتارشناسی آنها در حوزه اخبار ارائه کنید. بیش از مذاکرات سوئیس که سه روز قبل از شروع جنگ بود در مورد لارنس نورمن نکاتی را گفتم و نوشتم و بعد از آن چند اشاره دیگر خبری از آن موجود رذل نشد. تکلیف بقیه خبرنگاران غربی نیز همین است؛ آنها هیچ تحلیل مستقل از خود ندارند و مستعد هیچ اقدام حرفهای نیستند. یعنی اگر دیتا نداشته باشند قدرت تولید خبر را ندارند و تمام گزارشهای آنها مبتنی بر تحلیلهای دستگاههای امنیتی، جاسوسی، نظامی، سیاسی و اقتصادی آمریکا است.
🔻بر همین اساس من از کسانی که مدام اخبار رسانههای غربی را منتشر کرده و از زبان آنها در مورد مذاکرات خبر منتشر میکنند حیرت میکنم! این رسانهها به اندازه ترامپ دروغگو، کلاهبردار و حقه باز هستند. آنها بخشی از قدرت نرم آمریکا برای القای برخی مسائل بوده و هرجا که آمریکاییها شکست بخورند و بازی مطابق میلشان نرود، این رسانهها وارد شده و شروع به جعل خبر جهت توصیه و تغییر مسیر مذاکرات میکنند. سالهاست که آنها این کار را ادامه داده ولی واقعیت آن است که دیگر دست کم تیغشان در مورد ایران برش ندارد.
🔻دست کم از دوره شهید رئیسی تمام مقامات سیاسی و امنیتی و نظامی ایران و حتی دیپلماتهای کشور از گفتگو با رسانههای خارجی و ارتباط با آنها منع شده بودند. این یک خبر حقیقی و واقعی است و به همین دلیل من هر وقت که میدیدم یکی از رسانههای غربی میخواست برای القای درست بودن خبرش به منابعی در ایران استناد کند، آن را دروغ میدانستم و همیشه این اخبار را تکذیب کرده و هنوز هم میکنم. حقیقت آن است که هیچ منبع ایرانی برای اخبار این رسانهها وجود ندارد و هیچ مقام ایرانی در هیچ سطحی هیچ خبری به این رسانه نه داده و نه خواهد داد.
🔻در طول جنگ هم ملاحظه کردید که چند بار آمدند و برخی از این رسانهها به مقامات ایرانی استناد نمودند ولی حقیقت آن بود که هیچ مقام ایرانی در دسترس نبود که آنها بخواهند ارتباط بگیرند. امروز در مذاکرات اسلام آباد هم آمریکاییها با مشکلات عدیدهای دست و پنجه نرم کرده و میکنند؛ آنها در حالی وارد مذاکره با هیئت بلندپایه کشورمان شدند که در جنگ شکست خورده و با کمک رسانههایشان میخواهند آنچه را که در میدان نبرد به دست نیاورده، پشت میز مذاکره به دست بیاورند و این هم به هیچ عنوان امکان ندارد.
🔻من همواره عاجزانه از دوستان عزیز تقاضا کردم که به این رسانهها استناد نکنند؛ به ویژه وقتی که از یک منبع ایرانی حرف میزنند! دستورالعمل تیم اعزامی ایران به اسلام آباد آن است که برای انتشار اخبار فقط به گروه رسانهای کشورمان که در نزدیکی هتل محل مذاکرات حضور دارد کمک کنند. من اخبار متعددی از رسانههای غربی دیدم که نوشته بودند مذاکرات به خوبی پیش میرود؛ توافقات خوبی حاصل شده و... اما وقتی با دوستان در آنجا تماس گرفتم متوجه شدم که تمام این اخبار دروغ است.
🔻یکی از افرادی که در محل مذاکرات حضور دارد، دوست خوب و استاد عزیزم آقای دکتر مرندی هست که به شفافیت ساعتی پیش در گفتگو با شبکه خبری المیادین و پستهایی که در شبکه ایکس منتشر کرد حال و هوای مذاکرات و روندهای آن را تشریح نمود. در همین رابطه از شما عزیزان عاجزانه تقاضا دارم (به ویژه آنهایی که کانال دارند و عشق انتشار رگباری اخبار از هر منبع و هر رسانهای چه دوست چه دشمن) به هیچ عنوان به رسانههای غربی نه استناد کنید نه توجه. یادتان باشد که آنها گیر افتاده و از همان حقههای قدیمی برای پیشبرد اهدافشان استفاده میکنند در حالی که نمیدانند مذاکره کنندگان ایرانی اهمیتی به اخبار منتشره آنها نمیدهند.
🔻در حالی که با وثوق کامل خدمت شما میگویم که هیچ یک از مقامات ایرانی ارتباطی با رسانههای غیر ایرانی به شکل خاص ندارد؛ اگر دیدید که بار دیگر آنها خبری به نقل از مقامات ایرانی منتشر کردند مطمئن باشید که دروغ است. در این زمینه مانند نبرد بزرگی میهنی سوم صرفاً به اخبار رسانههای داخلی تکیه کنید و مطمئن باشید که اخبار درست و دقیق را همین رسانهها منتشر میکنند.
@SyrianKhabar
🔻در این خبر عرض کردم که قسم به اخباری که رسانههای غربی منتشر میکنند و به طول و تفسیر آنها اعتنا نکنید؛ من یک تجربه ۲۵ ساله از برخورد با این رسانهها دارم و به خوبی آنها را میشناسم. در این سالها بر اساس تجربه و فهم خودم از برخورد با این رسانهها، خبرنگار آنها و گزارشهای منتشر شده توسط این رسانهها به خوبی میدانند کجا راست میگویند کجا دروغ میگویند و هر خبر و هر گزارش آنها به چه منظور و به چه مقصودی منتشر میشود.
🔻اگر این را مد نظر قرار دهید که در غرب هیچ رسانه مستقلی وجود ندارد (منظورم همان رسانههای جریان اصلی هستند) آن وقت به خوبی میتوانید تحلیلی مبتنی بر حقیقت از رفتارشناسی آنها در حوزه اخبار ارائه کنید. بیش از مذاکرات سوئیس که سه روز قبل از شروع جنگ بود در مورد لارنس نورمن نکاتی را گفتم و نوشتم و بعد از آن چند اشاره دیگر خبری از آن موجود رذل نشد. تکلیف بقیه خبرنگاران غربی نیز همین است؛ آنها هیچ تحلیل مستقل از خود ندارند و مستعد هیچ اقدام حرفهای نیستند. یعنی اگر دیتا نداشته باشند قدرت تولید خبر را ندارند و تمام گزارشهای آنها مبتنی بر تحلیلهای دستگاههای امنیتی، جاسوسی، نظامی، سیاسی و اقتصادی آمریکا است.
🔻بر همین اساس من از کسانی که مدام اخبار رسانههای غربی را منتشر کرده و از زبان آنها در مورد مذاکرات خبر منتشر میکنند حیرت میکنم! این رسانهها به اندازه ترامپ دروغگو، کلاهبردار و حقه باز هستند. آنها بخشی از قدرت نرم آمریکا برای القای برخی مسائل بوده و هرجا که آمریکاییها شکست بخورند و بازی مطابق میلشان نرود، این رسانهها وارد شده و شروع به جعل خبر جهت توصیه و تغییر مسیر مذاکرات میکنند. سالهاست که آنها این کار را ادامه داده ولی واقعیت آن است که دیگر دست کم تیغشان در مورد ایران برش ندارد.
🔻دست کم از دوره شهید رئیسی تمام مقامات سیاسی و امنیتی و نظامی ایران و حتی دیپلماتهای کشور از گفتگو با رسانههای خارجی و ارتباط با آنها منع شده بودند. این یک خبر حقیقی و واقعی است و به همین دلیل من هر وقت که میدیدم یکی از رسانههای غربی میخواست برای القای درست بودن خبرش به منابعی در ایران استناد کند، آن را دروغ میدانستم و همیشه این اخبار را تکذیب کرده و هنوز هم میکنم. حقیقت آن است که هیچ منبع ایرانی برای اخبار این رسانهها وجود ندارد و هیچ مقام ایرانی در هیچ سطحی هیچ خبری به این رسانه نه داده و نه خواهد داد.
🔻در طول جنگ هم ملاحظه کردید که چند بار آمدند و برخی از این رسانهها به مقامات ایرانی استناد نمودند ولی حقیقت آن بود که هیچ مقام ایرانی در دسترس نبود که آنها بخواهند ارتباط بگیرند. امروز در مذاکرات اسلام آباد هم آمریکاییها با مشکلات عدیدهای دست و پنجه نرم کرده و میکنند؛ آنها در حالی وارد مذاکره با هیئت بلندپایه کشورمان شدند که در جنگ شکست خورده و با کمک رسانههایشان میخواهند آنچه را که در میدان نبرد به دست نیاورده، پشت میز مذاکره به دست بیاورند و این هم به هیچ عنوان امکان ندارد.
🔻من همواره عاجزانه از دوستان عزیز تقاضا کردم که به این رسانهها استناد نکنند؛ به ویژه وقتی که از یک منبع ایرانی حرف میزنند! دستورالعمل تیم اعزامی ایران به اسلام آباد آن است که برای انتشار اخبار فقط به گروه رسانهای کشورمان که در نزدیکی هتل محل مذاکرات حضور دارد کمک کنند. من اخبار متعددی از رسانههای غربی دیدم که نوشته بودند مذاکرات به خوبی پیش میرود؛ توافقات خوبی حاصل شده و... اما وقتی با دوستان در آنجا تماس گرفتم متوجه شدم که تمام این اخبار دروغ است.
🔻یکی از افرادی که در محل مذاکرات حضور دارد، دوست خوب و استاد عزیزم آقای دکتر مرندی هست که به شفافیت ساعتی پیش در گفتگو با شبکه خبری المیادین و پستهایی که در شبکه ایکس منتشر کرد حال و هوای مذاکرات و روندهای آن را تشریح نمود. در همین رابطه از شما عزیزان عاجزانه تقاضا دارم (به ویژه آنهایی که کانال دارند و عشق انتشار رگباری اخبار از هر منبع و هر رسانهای چه دوست چه دشمن) به هیچ عنوان به رسانههای غربی نه استناد کنید نه توجه. یادتان باشد که آنها گیر افتاده و از همان حقههای قدیمی برای پیشبرد اهدافشان استفاده میکنند در حالی که نمیدانند مذاکره کنندگان ایرانی اهمیتی به اخبار منتشره آنها نمیدهند.
🔻در حالی که با وثوق کامل خدمت شما میگویم که هیچ یک از مقامات ایرانی ارتباطی با رسانههای غیر ایرانی به شکل خاص ندارد؛ اگر دیدید که بار دیگر آنها خبری به نقل از مقامات ایرانی منتشر کردند مطمئن باشید که دروغ است. در این زمینه مانند نبرد بزرگی میهنی سوم صرفاً به اخبار رسانههای داخلی تکیه کنید و مطمئن باشید که اخبار درست و دقیق را همین رسانهها منتشر میکنند.
@SyrianKhabar
✴️مساحت واقعی ایران چقدر است؟!
🔸در گزارشها و تحلیلهای مختلفی که در کانال در طول این چند سال کار کردم همواره بر ارائه عدد دقیق مساحت ایران تاکید داشته و دارم. همیشه تاکید کردم که مساحت ایران بیش از یک میلیون و ۸۵۰ هزار کیلومتر مربع و نزدیک به یک میلیون و ۹۰۰ هزار کیلومتر مربع است. حالا یکی از دوستان محبت کرد و اصل خبر را برایم فرستاد و شما میتوانید اینجا ملاحظه کنید که مساحت واقعی ایران یک میلیون و ۸۷۳ هزار و ۹۵۹ کیلومتر مربع است.
🔸شما هم این مساحت و این عددا رقم را به صورت گسترده در کانالها و گروههای خود کار کرده تا همه یاد بگیرند که مساحت واقعی ایران به اندازه مساحت انگلیس بیش از عدد و رقمی است که انگلیسیها در دوره پهلوی اول برای ایران ثبت کرده و متاسفانه هنوز هم میبینم برخی از مقامات دولتی و رسمی کشور همان مساحت قدیمی را میگویند. عظمت ایران و مساحت آن باعث شده تا دشمنان به آن طمع فراوان کنند ولی نمیدانند که دندان طمع را خواهیم کشید.
🔸به این ترتیب مساحت ایران بیش از مساحت انگلیس، فرانسه، ایتالیا، آلمان، پرتغال، سوییس، اتریش، ایرلند، چک، اسلواکی، هلند، بلژیک، دانمارک است... در واقع مساحت ایران به اندازه کل اروپای غربی بدون اسپانیا است و حالا شما در نظر بگیرید در جنگ جهانی دوم نچه ارتشهای متفقین در اروپای غربی خواستند انجام دهند و عملیات کنند شاید به اندازه دو استان خراسانها و کرمان ما هم نبود. به این عظمت و بزرگی افتخار کنید و به یاد داشته باشید که در این جغرافیای بزرگ در کنار همدیگر زندگی میکنیم و آینده درخشانی را رقم خواهیم زد.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔸در گزارشها و تحلیلهای مختلفی که در کانال در طول این چند سال کار کردم همواره بر ارائه عدد دقیق مساحت ایران تاکید داشته و دارم. همیشه تاکید کردم که مساحت ایران بیش از یک میلیون و ۸۵۰ هزار کیلومتر مربع و نزدیک به یک میلیون و ۹۰۰ هزار کیلومتر مربع است. حالا یکی از دوستان محبت کرد و اصل خبر را برایم فرستاد و شما میتوانید اینجا ملاحظه کنید که مساحت واقعی ایران یک میلیون و ۸۷۳ هزار و ۹۵۹ کیلومتر مربع است.
🔸شما هم این مساحت و این عددا رقم را به صورت گسترده در کانالها و گروههای خود کار کرده تا همه یاد بگیرند که مساحت واقعی ایران به اندازه مساحت انگلیس بیش از عدد و رقمی است که انگلیسیها در دوره پهلوی اول برای ایران ثبت کرده و متاسفانه هنوز هم میبینم برخی از مقامات دولتی و رسمی کشور همان مساحت قدیمی را میگویند. عظمت ایران و مساحت آن باعث شده تا دشمنان به آن طمع فراوان کنند ولی نمیدانند که دندان طمع را خواهیم کشید.
🔸به این ترتیب مساحت ایران بیش از مساحت انگلیس، فرانسه، ایتالیا، آلمان، پرتغال، سوییس، اتریش، ایرلند، چک، اسلواکی، هلند، بلژیک، دانمارک است... در واقع مساحت ایران به اندازه کل اروپای غربی بدون اسپانیا است و حالا شما در نظر بگیرید در جنگ جهانی دوم نچه ارتشهای متفقین در اروپای غربی خواستند انجام دهند و عملیات کنند شاید به اندازه دو استان خراسانها و کرمان ما هم نبود. به این عظمت و بزرگی افتخار کنید و به یاد داشته باشید که در این جغرافیای بزرگ در کنار همدیگر زندگی میکنیم و آینده درخشانی را رقم خواهیم زد.
🇮🇷@SyrianKhabar
مقاومت اسلامی لبنان در دفاع از آب و خاک و مردم این کشور در روز شنبه ۳۷ عملیات مختلف را علیه تروریستهای یهودی در درگیریهای مستقیم در مرز و عمق اراضی اشغالی انجام داد. علی رغم جنایتها و خباثتهای رژیم تروریستی صهیونیستی اما حزبالله نشان داد که رزمندگانش با قدرت و با اقتدار در میدان حضور داشته و اجازه تعرض به خاک لبنان را نخواهند داد.
آنچه آنها در طول این اعتها انجام میدهند تکرار عاشورای سال ۶۱ هجری خورشیدی است جایی که یاران اباعبدالله در برابر دشمن ایستادند و کوتاه نیامدند و با حماسه حسینی خود تاریخ سازی کردند. امروز هم فرزندان فاطمه زهرا و پیروان حسین بن علی و رهروان ابوالفضل العباس با تمام قدرت و با توکل بر خدای بزرگ ا پس نمیکشند و به فضل ایزد یکتا در این نبرد پیروز میدان خواهند بود. انشاءالله
🇮🇷@SyrianKhabar
آنچه آنها در طول این اعتها انجام میدهند تکرار عاشورای سال ۶۱ هجری خورشیدی است جایی که یاران اباعبدالله در برابر دشمن ایستادند و کوتاه نیامدند و با حماسه حسینی خود تاریخ سازی کردند. امروز هم فرزندان فاطمه زهرا و پیروان حسین بن علی و رهروان ابوالفضل العباس با تمام قدرت و با توکل بر خدای بزرگ ا پس نمیکشند و به فضل ایزد یکتا در این نبرد پیروز میدان خواهند بود. انشاءالله
🇮🇷@SyrianKhabar
چند نکته در مورد مذاکرات:
🔲ایران هیچ عجلهای برای رسیدن به توافق ندارد؛
➖آمریکا به شدت برای رسیدن به یک توافق ابتدایی به شدت عجله دارد؛
➖ایران پیروز جنگ است و یک گام هم از دستاوردهای نظامیاش عقب نخواهد کشید؛
➖آمریکا شکست خورده اما فکر میکند آنچه را که در میدان نبرد به دست نیاورد در چانهزنی سیاسی به دست خواهد آورد؛
➖تنگه هرمز همچنان بسته است و تعداد انگشت شماری کشتی عبور و مرور میکنند که ۹۰ درصد آن متعلق به خود ایران است؛
➖هیچ شناوری متعلق به حکام مزدور حوزه خلیج فارس که از خاک آنها علیه ایران استفاده شد تا این لحظه از تنگه هرمز خارج یا وارد نشده است؛
➖تا زمانی که توافقی باب میل ایران و بر اساس خواستههای ایران صورت نگیرد وضعیت همین خواهد بود و این را آمریکاییها بهتر میدانند؛
➖هیچ قدرتی در دنیا نه میتواند تنگی هرمز را باز کند و نمیتواند وارد آن شود یا از آن بدون اجازه و خواست ایران خارج گردد، تقریبا زدوران آمریکا محاصره شدهاند؛
➖آمریکا یا با ایران بر اساس خواستههای ما به توافق میرسد یا اینکه مجبور خواهد شد به توافق برسد، هیچ راه دومی برای تروریستهای آمریکایی وجود ندارد؛
➖هر جنگ تازهای نتایج بهتری برای دشمن آمریکایی به دست نخواهد آورد، جز آنکه بحران جهانی را تشدید، وضعیت آمریکا را وخیم، مقبولیت ترامپ را تضعیف و حزب جمهوریخواه را نابود خواهد کرد؛
➖نیروهای مسلح ایران هوشیارتر، آمادهتر، مجهزتر، با تجربه چند برابری از یک جنگ ۴۰ روزه، با اشراف کامل بر میدان آماده وارد کردن ضربات دردناک بیسابقه و ویرانگر به دشمن هستند و این را روز گذشته به عینه ثابت کردند؛
➖در حالی که مذاکرات برای یک روز برنامهریزی شده بود و هیئت ایرانی قصد بازگشت به تهران را داشت اما پاکستانیها به درخواست طرف آمریکایی خواستار تمدید در روز یکشنبه شدند؛
➖این یعنی آنکه امریکاییها به خوبی میدانند که این فرصت ممکن است هرگز تکرار نشود و ایرانیها که امروز با حسن نیت کامل به میدان مذاکره آمدند و سه باره به طرف بدعهد و تروریست آمریکایی فرصت دادند، بار چهارمی را تجربه نکنند؛
➖تروریستهای آمریکایی و رژیم ترامپ به شدت تحت فشار است، نه راه پیش دارد و نه راه پس فقط یک راه برایش باقی مانده آن هم ماندن در اسلام آباد، پایین آمدن از تکبر و نخوت ابرقدرتی و پذیرش شکست از ایران و ن دادن به خواستههای ایران است؛
➖ایران در میدان نبرد شاخ آمریکا را شکست و به تنها کشوری در جهان تبدیل شد که این اراذل و اوباش را ناچار کرد که برای مذاکره التماس کنند و خودشان زودتر از همه به محل مذاکره برسند؛ در مذاکرات نیز ایران نه کوتاه خواهد آمد و نه امتیاز خواهد داد چرا که ا دست پر بازی میکند.
➖این نکات و موارد را خدمت شما یادآور شدم که بدانید وضعیت چیست و رامپ اگر میخواهد بحران اقتصادی ادامه پیدا نکند، نارضایتی مردمی بالا نگیرد و بهای جهانی نفت که همین الان بالای ۱۴۵ دلار است پایین بیاید باید مثل بچه آدم رفتار کند.
➖با اطلاع خدمت شما میگویم که در همین ۹۶ ساعت گذشته ایران یک دور بانک اهداف جدیدی را تعریف و نقطه گذاری کرده است؛ این بار اهداف مد نظر در کمتر از ۷۲ ساعت نابود خواهند شد و این را با اطلاع کامل خدمت شما میگویم که در صورت تکرار جنگ ایران دودمان اعراب را بر باد خواهد داد و آنچه که در مرحله نخست انجام نداده در این مرحله اجرا خواهد کرد...
🇮🇷@SyrianKhabar
🔲ایران هیچ عجلهای برای رسیدن به توافق ندارد؛
➖آمریکا به شدت برای رسیدن به یک توافق ابتدایی به شدت عجله دارد؛
➖ایران پیروز جنگ است و یک گام هم از دستاوردهای نظامیاش عقب نخواهد کشید؛
➖آمریکا شکست خورده اما فکر میکند آنچه را که در میدان نبرد به دست نیاورد در چانهزنی سیاسی به دست خواهد آورد؛
➖تنگه هرمز همچنان بسته است و تعداد انگشت شماری کشتی عبور و مرور میکنند که ۹۰ درصد آن متعلق به خود ایران است؛
➖هیچ شناوری متعلق به حکام مزدور حوزه خلیج فارس که از خاک آنها علیه ایران استفاده شد تا این لحظه از تنگه هرمز خارج یا وارد نشده است؛
➖تا زمانی که توافقی باب میل ایران و بر اساس خواستههای ایران صورت نگیرد وضعیت همین خواهد بود و این را آمریکاییها بهتر میدانند؛
➖هیچ قدرتی در دنیا نه میتواند تنگی هرمز را باز کند و نمیتواند وارد آن شود یا از آن بدون اجازه و خواست ایران خارج گردد، تقریبا زدوران آمریکا محاصره شدهاند؛
➖آمریکا یا با ایران بر اساس خواستههای ما به توافق میرسد یا اینکه مجبور خواهد شد به توافق برسد، هیچ راه دومی برای تروریستهای آمریکایی وجود ندارد؛
➖هر جنگ تازهای نتایج بهتری برای دشمن آمریکایی به دست نخواهد آورد، جز آنکه بحران جهانی را تشدید، وضعیت آمریکا را وخیم، مقبولیت ترامپ را تضعیف و حزب جمهوریخواه را نابود خواهد کرد؛
➖نیروهای مسلح ایران هوشیارتر، آمادهتر، مجهزتر، با تجربه چند برابری از یک جنگ ۴۰ روزه، با اشراف کامل بر میدان آماده وارد کردن ضربات دردناک بیسابقه و ویرانگر به دشمن هستند و این را روز گذشته به عینه ثابت کردند؛
➖در حالی که مذاکرات برای یک روز برنامهریزی شده بود و هیئت ایرانی قصد بازگشت به تهران را داشت اما پاکستانیها به درخواست طرف آمریکایی خواستار تمدید در روز یکشنبه شدند؛
➖این یعنی آنکه امریکاییها به خوبی میدانند که این فرصت ممکن است هرگز تکرار نشود و ایرانیها که امروز با حسن نیت کامل به میدان مذاکره آمدند و سه باره به طرف بدعهد و تروریست آمریکایی فرصت دادند، بار چهارمی را تجربه نکنند؛
➖تروریستهای آمریکایی و رژیم ترامپ به شدت تحت فشار است، نه راه پیش دارد و نه راه پس فقط یک راه برایش باقی مانده آن هم ماندن در اسلام آباد، پایین آمدن از تکبر و نخوت ابرقدرتی و پذیرش شکست از ایران و ن دادن به خواستههای ایران است؛
➖ایران در میدان نبرد شاخ آمریکا را شکست و به تنها کشوری در جهان تبدیل شد که این اراذل و اوباش را ناچار کرد که برای مذاکره التماس کنند و خودشان زودتر از همه به محل مذاکره برسند؛ در مذاکرات نیز ایران نه کوتاه خواهد آمد و نه امتیاز خواهد داد چرا که ا دست پر بازی میکند.
➖این نکات و موارد را خدمت شما یادآور شدم که بدانید وضعیت چیست و رامپ اگر میخواهد بحران اقتصادی ادامه پیدا نکند، نارضایتی مردمی بالا نگیرد و بهای جهانی نفت که همین الان بالای ۱۴۵ دلار است پایین بیاید باید مثل بچه آدم رفتار کند.
➖با اطلاع خدمت شما میگویم که در همین ۹۶ ساعت گذشته ایران یک دور بانک اهداف جدیدی را تعریف و نقطه گذاری کرده است؛ این بار اهداف مد نظر در کمتر از ۷۲ ساعت نابود خواهند شد و این را با اطلاع کامل خدمت شما میگویم که در صورت تکرار جنگ ایران دودمان اعراب را بر باد خواهد داد و آنچه که در مرحله نخست انجام نداده در این مرحله اجرا خواهد کرد...
🇮🇷@SyrianKhabar