🔹سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک)، یک زن اسرائیلی را به اتهام جاسوسی برای نهادهای اطلاعاتی ایران بازداشت کرد. گفته میشود این زن از پایگاههای ارتش اسرائیل، تأسیسات امنیتی و پالایشگاههای نفت در حیفا عکسبرداری کرده و در ازای دریافت پول، اطلاعاتی درباره یک مقام سابق امنیتی اسرائیل به ایران ارائه داده است... در واقع روند کار شهروندان ساکن اراضی اشغالی برای دستگاه اطلاعاتی امنیتی ایران ادامه دارد و روزانه گزارشهای مختلفی از فلسطین اشغالی به تهران مخابره میشود.
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
✴️ادعای رسانه غربی در مورد خریداری ماهوارههای پیشرفته چینی توسط ایران
🔸یادتان هست که در دوره جنگ بارها نوشتم که ایران اشراف بسیار دقیق و گستردهای بر مواضع تروریستهای آمریکایی و صهیونی دارد و به راحتی هرجا را که میخواهد هدف قرار میدهد؟ نوشتم که ما از تمام مراکز و پایگاههای دشمن در منطقه تصاویر آنلاین و به لحظه داریم و تمام تحرکات دشمن را ه صورت زنده رصد میکنیم؟! برای شما نوشتم که چینیها در این زمینه همکاری گسترده و قابل توجهی با ما داشته و ما کنترل ماهوارههای مختلف چینی را بر عهده داریم؟!
🔸یادتان هست زلنسکی یهودی کذاب ادعا کرد که ایران پایگاههای امریکا در منطقه را با کمک اطلاعاتی و ماهوارهای روسیه هدف قرار داده و من تاکید کردم که این خبر دروغ است؟! بارها خدمت شما گفتم که ما خودمان ماهواره داریم و ماهواره در اختیار خودمان است ولی طبق معمول همیشه کسی باور نکرد؟! حالا نشریه فایننشال تایمز در گزارشی از خریداری ماهوارههای چینی توسط ایران خبر داده که نه تنها قدرت تفکیک بسیار بالایی دارند بلکه یکی از پیشرفتهترین و به روزترین ماهوارههایی است که در حوزه تصویربرداری توسط طرف چینی به مدار زمین تزریق شده است.
🔸حالا من نمیدانم این گزارش روزنامه غربی تا چه اندازه مبتنی بر حقایق است؛ معمولا این رسانهها خیلی دروغ میگویند و خیلی هوچیگری میکنند و من دیده بودم که همین رسانهها چند روز پیش از خریداری یک محموله بزرگ موشکهای دوش پرتاب چینی توسط ایران خبر داده بودند که به صورت رسمی توسط چین تکذیب شد چرا که ایران خود این سامانهها را تولید و به صورت گسترده در اختیار دارد. اما در مورد خرید ماهواره میدانستم که این خبر حقیقت دارد و ایران ماهوارههایی با قابلیت تفکیک تصویر بسیار بالا را هم از روسیه و هم از چین تحویل گرفته است.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔸یادتان هست که در دوره جنگ بارها نوشتم که ایران اشراف بسیار دقیق و گستردهای بر مواضع تروریستهای آمریکایی و صهیونی دارد و به راحتی هرجا را که میخواهد هدف قرار میدهد؟ نوشتم که ما از تمام مراکز و پایگاههای دشمن در منطقه تصاویر آنلاین و به لحظه داریم و تمام تحرکات دشمن را ه صورت زنده رصد میکنیم؟! برای شما نوشتم که چینیها در این زمینه همکاری گسترده و قابل توجهی با ما داشته و ما کنترل ماهوارههای مختلف چینی را بر عهده داریم؟!
🔸یادتان هست زلنسکی یهودی کذاب ادعا کرد که ایران پایگاههای امریکا در منطقه را با کمک اطلاعاتی و ماهوارهای روسیه هدف قرار داده و من تاکید کردم که این خبر دروغ است؟! بارها خدمت شما گفتم که ما خودمان ماهواره داریم و ماهواره در اختیار خودمان است ولی طبق معمول همیشه کسی باور نکرد؟! حالا نشریه فایننشال تایمز در گزارشی از خریداری ماهوارههای چینی توسط ایران خبر داده که نه تنها قدرت تفکیک بسیار بالایی دارند بلکه یکی از پیشرفتهترین و به روزترین ماهوارههایی است که در حوزه تصویربرداری توسط طرف چینی به مدار زمین تزریق شده است.
🔸حالا من نمیدانم این گزارش روزنامه غربی تا چه اندازه مبتنی بر حقایق است؛ معمولا این رسانهها خیلی دروغ میگویند و خیلی هوچیگری میکنند و من دیده بودم که همین رسانهها چند روز پیش از خریداری یک محموله بزرگ موشکهای دوش پرتاب چینی توسط ایران خبر داده بودند که به صورت رسمی توسط چین تکذیب شد چرا که ایران خود این سامانهها را تولید و به صورت گسترده در اختیار دارد. اما در مورد خرید ماهواره میدانستم که این خبر حقیقت دارد و ایران ماهوارههایی با قابلیت تفکیک تصویر بسیار بالا را هم از روسیه و هم از چین تحویل گرفته است.
🇮🇷@SyrianKhabar
اخبار سوریه
✴️ادعای رسانه غربی در مورد خریداری ماهوارههای پیشرفته چینی توسط ایران 🔸یادتان هست که در دوره جنگ بارها نوشتم که ایران اشراف بسیار دقیق و گستردهای بر مواضع تروریستهای آمریکایی و صهیونی دارد و به راحتی هرجا را که میخواهد هدف قرار میدهد؟ نوشتم که ما از…
🔲خرید ماهواره تجاری چینی به قیمت ۲۵۰ میلیون یوان
➖در مقاله Financial Times آمده است که نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان سال ۲۰۲۴، یک ماهواره تجاری چینی سنجش از دور زمین به نام TEE-01B با وضوح مکانی ۰.۵ متر را که توسط شرکت چینی Earth Eye ساخته و پرتاب شده بود، خریداری کرده است. این ماهواره در جریان عملیاتهای نظامی بارها تصاویر ماهوارهای از پایگاههای نظامی آمریکایی در منطقه و اهداف دیگر گرفته است، تقریباً در همان زمانی که ایرانیها به آنها حمله کردند.
➖همچنین اشاره شده است که در سایت Earth Eye قبلاً یک ماهواره را در مدار به کشوری که عضو ابتکار «کمربند و جاده» است، تحویل دادهاند. طبق گزارش FT، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کنترل این ماهواره را به قیمت ۲۵۰ میلیون یوان به دست آورده است. اما این نشریه یادش رفته بنویسد که ما به صورت رسمی و با پهنای باند بسیار بالا از سامانه جهانی بیدو نیز استفاده کردیم و به همین دلیل چند روز پیش در گزارشی نوشتم که جبهه متحد شرق بر جبهه مفترق غرب پیروز شد...
➖غربیها هنوز مانده تا بدانند که همه این جنگ در طول ماهها و شاید هم سالهای گذشته پخت و پز شد و همه طرفها بر اساس توانمندیهای خود در آن مشارکت داشتند. جنگ را ایران پیش برد ولی متحدان ما در سطح جهان نیز حضوری به موقع و دقیق در این نبرد ایفا کردند تا غربیها به ویژه آمریکای جنایتکار و یهودیهای کودک کش به شکل بیسابقهای زیر ضربه بروند.
🇮🇷@SyrianKhabar
➖در مقاله Financial Times آمده است که نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان سال ۲۰۲۴، یک ماهواره تجاری چینی سنجش از دور زمین به نام TEE-01B با وضوح مکانی ۰.۵ متر را که توسط شرکت چینی Earth Eye ساخته و پرتاب شده بود، خریداری کرده است. این ماهواره در جریان عملیاتهای نظامی بارها تصاویر ماهوارهای از پایگاههای نظامی آمریکایی در منطقه و اهداف دیگر گرفته است، تقریباً در همان زمانی که ایرانیها به آنها حمله کردند.
➖همچنین اشاره شده است که در سایت Earth Eye قبلاً یک ماهواره را در مدار به کشوری که عضو ابتکار «کمربند و جاده» است، تحویل دادهاند. طبق گزارش FT، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کنترل این ماهواره را به قیمت ۲۵۰ میلیون یوان به دست آورده است. اما این نشریه یادش رفته بنویسد که ما به صورت رسمی و با پهنای باند بسیار بالا از سامانه جهانی بیدو نیز استفاده کردیم و به همین دلیل چند روز پیش در گزارشی نوشتم که جبهه متحد شرق بر جبهه مفترق غرب پیروز شد...
➖غربیها هنوز مانده تا بدانند که همه این جنگ در طول ماهها و شاید هم سالهای گذشته پخت و پز شد و همه طرفها بر اساس توانمندیهای خود در آن مشارکت داشتند. جنگ را ایران پیش برد ولی متحدان ما در سطح جهان نیز حضوری به موقع و دقیق در این نبرد ایفا کردند تا غربیها به ویژه آمریکای جنایتکار و یهودیهای کودک کش به شکل بیسابقهای زیر ضربه بروند.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔴هشدار ایران با آمریکا؛ تنگه سرخ دریای عمان و دریای سرخ بسته خواهد شد
🔻سرلشکر علی عبداللهی فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا (ص) خطاب به آمریکا هشدار داد: چنانچه آمریکای متجاوز و تروریست بخواهد به اقدام غیرقانونی خود در محاصره دریایی در منطقه ادامه دهد و برای کشتیهای تجاری و نفتکشهای ایران ناامنی ایجاد نماید، این اقدام آمریکا مقدمه نقض آتشبس خواهد بود و نیروهای مسلح مقتدر ایران، اجازه نخواهند داد هیچگونه صادرات و واردات در منطقه خلیجفارس، دریای عمان و دریای سرخ تداوم داشته باشد. ایران برای دفاع از حاکمیت ملی و منافع خود با قدرت اقدام خواهد کرد.
✔️پ.ن: منظور فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا در مورد دریای سرخ در واقع صادرات نفت سعودیها از این منطقه است. این هشدار یعنی اینکه اگر آمریکاییها به رفتار خود ادامه دهند صادرات نفت سعودی نیز غیر ممکن خواهد شد...
🇮🇷@SyrianKhabar
🔻سرلشکر علی عبداللهی فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا (ص) خطاب به آمریکا هشدار داد: چنانچه آمریکای متجاوز و تروریست بخواهد به اقدام غیرقانونی خود در محاصره دریایی در منطقه ادامه دهد و برای کشتیهای تجاری و نفتکشهای ایران ناامنی ایجاد نماید، این اقدام آمریکا مقدمه نقض آتشبس خواهد بود و نیروهای مسلح مقتدر ایران، اجازه نخواهند داد هیچگونه صادرات و واردات در منطقه خلیجفارس، دریای عمان و دریای سرخ تداوم داشته باشد. ایران برای دفاع از حاکمیت ملی و منافع خود با قدرت اقدام خواهد کرد.
✔️پ.ن: منظور فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا در مورد دریای سرخ در واقع صادرات نفت سعودیها از این منطقه است. این هشدار یعنی اینکه اگر آمریکاییها به رفتار خود ادامه دهند صادرات نفت سعودی نیز غیر ممکن خواهد شد...
🇮🇷@SyrianKhabar
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
⚪️ویدیویی برای تمسخر تروریستهای یهودی...
🔘اعلام الحربی ویدیویی از حمله به پادگان کریات شمونه در شمال اراضی اشغالی منتشر کرده است؛ این ویدیو پر از حرف است، پر از تمسخر و دست انداختن دشمن یهودی است، این ویدیو پر از ایمان و حضور اراده الهی است؛ این کمتر از دو دقیقه به اندازه یک دنیا حرف دارد و به اندازه تمام جهانی که ما در آن زندگی میکنیم مفهوم و معنا میرساند...
🔘حال آنهایی که ل ما خبرنگار جماعت وقتی یک چیزی را میبینند تمام زیر و بمش را در میآورند، حتماً متوجه نکات جالب این ویدیو شدهاند. فارغ از آنکه این خودرو یا لانچر پیش از این هم هدف قرار گرفته و عملاً اتاقک ندارد اما زیباییهای دیگری دارد که در نوع خود بینظیر است و نشان میدهد که چگونه فرماندهی یگان موشکی مقاومت توانسته است رفیتهای خود را به صورت کامل استفاده کند.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔘اعلام الحربی ویدیویی از حمله به پادگان کریات شمونه در شمال اراضی اشغالی منتشر کرده است؛ این ویدیو پر از حرف است، پر از تمسخر و دست انداختن دشمن یهودی است، این ویدیو پر از ایمان و حضور اراده الهی است؛ این کمتر از دو دقیقه به اندازه یک دنیا حرف دارد و به اندازه تمام جهانی که ما در آن زندگی میکنیم مفهوم و معنا میرساند...
🔘حال آنهایی که ل ما خبرنگار جماعت وقتی یک چیزی را میبینند تمام زیر و بمش را در میآورند، حتماً متوجه نکات جالب این ویدیو شدهاند. فارغ از آنکه این خودرو یا لانچر پیش از این هم هدف قرار گرفته و عملاً اتاقک ندارد اما زیباییهای دیگری دارد که در نوع خود بینظیر است و نشان میدهد که چگونه فرماندهی یگان موشکی مقاومت توانسته است رفیتهای خود را به صورت کامل استفاده کند.
🇮🇷@SyrianKhabar
اخبار سوریه
✴️ادعای رسانه غربی در مورد خریداری ماهوارههای پیشرفته چینی توسط ایران 🔸یادتان هست که در دوره جنگ بارها نوشتم که ایران اشراف بسیار دقیق و گستردهای بر مواضع تروریستهای آمریکایی و صهیونی دارد و به راحتی هرجا را که میخواهد هدف قرار میدهد؟ نوشتم که ما از…
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حالا گوریل آمریکا یک توییت دیگر هم زده بود و چیزای دیگری هم گفته بود که آدم نمیداند بخندد، گریه کند یا اینکه بر سر خودش بزند... به نظرم ترامپ بیکارترین رئیس جمهور آمریکا است که حال ناخوش و خراب خودش را به این شکل عی میکند خوب کند... با بستن دروغ به دیگران و حرفهای ناصواب که آدم حیرت میکند.
ترامپ در تازهترین اظهار نظر خود گفته: یا رئیسجمهور شی به من نامه فوقالعادهای نوشت. او به نامهای که نوشتم پاسخ داد چون شنیدم چین به ایران تسلیحات میفرستد. من به او نامه نوشتم که این کار را انجام ندهد. او به من نامه نوشت و گفت که این کار را نخواهد کرد.
🇮🇷@SyrianKhabar
ترامپ در تازهترین اظهار نظر خود گفته: یا رئیسجمهور شی به من نامه فوقالعادهای نوشت. او به نامهای که نوشتم پاسخ داد چون شنیدم چین به ایران تسلیحات میفرستد. من به او نامه نوشتم که این کار را انجام ندهد. او به من نامه نوشت و گفت که این کار را نخواهد کرد.
🇮🇷@SyrianKhabar
✴️چه کسی پشت این رانت سنگین میلیاردی است؟!
🔸در حالی که این روزها کشور در وضعیت جنگی به سر میبرد و صنعت پتروشیمی ایران در پی حملات وحشیانه و ددمنشانه دشمن یهودی و صلیبی عملاً تعطیل است و هیچ درآمدی وجود ندارد؛ دیدن این بیلبوردهای تبلیغاتی بزرگ در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی چشم هر بینندهای را به خود جلب میکند! بیلبوردهایی که در روزهای پس از جنگ و در حالی که صنعت پول برای پرداخت حقوق کارکنانش را ندارد چه برسد به هزینه بازسازی؛ بسیار مشکوک میزند.
🔸بر اساس بررسیهای میدانی ما از قرار معلوم یک شرکت تبلیغاتی به اسم «پژهان» پشت این تبلیغات است و برای این بیلبوردها فاکتورهای میلیاردی صادر میکند و ماهانه میلیاردها تومان فاکتور برای پتروشیمیهای صادر میکند که عملاً منهدم شده و هنوز آواربرداری هم نشدهاند. باید پرسید که چه کسی پشت این شرکت است و این رانت بزرگ متعلق به چه فرد یا افرادی است که صنعت تعطیل شده را ناچار به پرداخت هزینههای میلیاردی میکند؟!
🔸امیدوارم ر دولت و در وزارتخانههای مسئول و نهادهای ذیربط فرد یا افرادی باشند که بخواهند این موارد و مسائل را پیگیری کرده و اجازه رانتخواری در وسط جنگ به یک عده را ندهند؛ عدهای که برایشان مهم نیست سرنوشت کشور چه میشود اما برایشان مهم است که جیبشان همیشه پر پول باشد و رانتشان برقرار. امیدوارم تا فردا صبح نه اثری از این بیلبوردها باشد نه خبری از فاکتورهای میلیاردی.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔸در حالی که این روزها کشور در وضعیت جنگی به سر میبرد و صنعت پتروشیمی ایران در پی حملات وحشیانه و ددمنشانه دشمن یهودی و صلیبی عملاً تعطیل است و هیچ درآمدی وجود ندارد؛ دیدن این بیلبوردهای تبلیغاتی بزرگ در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی چشم هر بینندهای را به خود جلب میکند! بیلبوردهایی که در روزهای پس از جنگ و در حالی که صنعت پول برای پرداخت حقوق کارکنانش را ندارد چه برسد به هزینه بازسازی؛ بسیار مشکوک میزند.
🔸بر اساس بررسیهای میدانی ما از قرار معلوم یک شرکت تبلیغاتی به اسم «پژهان» پشت این تبلیغات است و برای این بیلبوردها فاکتورهای میلیاردی صادر میکند و ماهانه میلیاردها تومان فاکتور برای پتروشیمیهای صادر میکند که عملاً منهدم شده و هنوز آواربرداری هم نشدهاند. باید پرسید که چه کسی پشت این شرکت است و این رانت بزرگ متعلق به چه فرد یا افرادی است که صنعت تعطیل شده را ناچار به پرداخت هزینههای میلیاردی میکند؟!
🔸امیدوارم ر دولت و در وزارتخانههای مسئول و نهادهای ذیربط فرد یا افرادی باشند که بخواهند این موارد و مسائل را پیگیری کرده و اجازه رانتخواری در وسط جنگ به یک عده را ندهند؛ عدهای که برایشان مهم نیست سرنوشت کشور چه میشود اما برایشان مهم است که جیبشان همیشه پر پول باشد و رانتشان برقرار. امیدوارم تا فردا صبح نه اثری از این بیلبوردها باشد نه خبری از فاکتورهای میلیاردی.
🇮🇷@SyrianKhabar
این دو عکس را از صبح گرفتم فراموش کردم در کانال منتشر کنم از بس درگیر بودم؛ دو کشتی کانتینر بر گلبان و کاشان ایران برای ورود به اقیانوس هند پس از ورود به آبهای سرزمینی پاکستان به نظر میرسد خود را به آبهای سرزمینی هند خواهند رساند و از این مسیر به سمت اقیانوس حرکت کرده و ناوهای آمریکایی را دور خواهند زد.
اینکه چرا این کشتیها این کار را میکنند و چرا به صورت مستقیم به سمت خود ناوهای آمریکایی نمیروند دلایل متعددی دارد اما باید این را دانست که این اقدام آمریکاییها زمان زیادی طول نخواهد کشید و به زودی ناچار خواهند شد تا دست از این حماقت خود هم بردارند چرا که رفتار آنها یک اقدام جنگی و خلاف آتش بس است. ایران راههای مختلفی مقابله با برنامههای مخرب آمریکاییها دارد و شاید به زودی هیچ کشتی از تنگه هرمز عبور نکند و حتی باب المندب هم بسته شود.
🇮🇷@SyrianKhabar
اینکه چرا این کشتیها این کار را میکنند و چرا به صورت مستقیم به سمت خود ناوهای آمریکایی نمیروند دلایل متعددی دارد اما باید این را دانست که این اقدام آمریکاییها زمان زیادی طول نخواهد کشید و به زودی ناچار خواهند شد تا دست از این حماقت خود هم بردارند چرا که رفتار آنها یک اقدام جنگی و خلاف آتش بس است. ایران راههای مختلفی مقابله با برنامههای مخرب آمریکاییها دارد و شاید به زودی هیچ کشتی از تنگه هرمز عبور نکند و حتی باب المندب هم بسته شود.
🇮🇷@SyrianKhabar