🔴هشدار ایران با آمریکا؛ تنگه سرخ دریای عمان و دریای سرخ بسته خواهد شد
🔻سرلشکر علی عبداللهی فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا (ص) خطاب به آمریکا هشدار داد: چنانچه آمریکای متجاوز و تروریست بخواهد به اقدام غیرقانونی خود در محاصره دریایی در منطقه ادامه دهد و برای کشتیهای تجاری و نفتکشهای ایران ناامنی ایجاد نماید، این اقدام آمریکا مقدمه نقض آتشبس خواهد بود و نیروهای مسلح مقتدر ایران، اجازه نخواهند داد هیچگونه صادرات و واردات در منطقه خلیجفارس، دریای عمان و دریای سرخ تداوم داشته باشد. ایران برای دفاع از حاکمیت ملی و منافع خود با قدرت اقدام خواهد کرد.
✔️پ.ن: منظور فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا در مورد دریای سرخ در واقع صادرات نفت سعودیها از این منطقه است. این هشدار یعنی اینکه اگر آمریکاییها به رفتار خود ادامه دهند صادرات نفت سعودی نیز غیر ممکن خواهد شد...
🇮🇷@SyrianKhabar
🔻سرلشکر علی عبداللهی فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا (ص) خطاب به آمریکا هشدار داد: چنانچه آمریکای متجاوز و تروریست بخواهد به اقدام غیرقانونی خود در محاصره دریایی در منطقه ادامه دهد و برای کشتیهای تجاری و نفتکشهای ایران ناامنی ایجاد نماید، این اقدام آمریکا مقدمه نقض آتشبس خواهد بود و نیروهای مسلح مقتدر ایران، اجازه نخواهند داد هیچگونه صادرات و واردات در منطقه خلیجفارس، دریای عمان و دریای سرخ تداوم داشته باشد. ایران برای دفاع از حاکمیت ملی و منافع خود با قدرت اقدام خواهد کرد.
✔️پ.ن: منظور فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا در مورد دریای سرخ در واقع صادرات نفت سعودیها از این منطقه است. این هشدار یعنی اینکه اگر آمریکاییها به رفتار خود ادامه دهند صادرات نفت سعودی نیز غیر ممکن خواهد شد...
🇮🇷@SyrianKhabar
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
⚪️ویدیویی برای تمسخر تروریستهای یهودی...
🔘اعلام الحربی ویدیویی از حمله به پادگان کریات شمونه در شمال اراضی اشغالی منتشر کرده است؛ این ویدیو پر از حرف است، پر از تمسخر و دست انداختن دشمن یهودی است، این ویدیو پر از ایمان و حضور اراده الهی است؛ این کمتر از دو دقیقه به اندازه یک دنیا حرف دارد و به اندازه تمام جهانی که ما در آن زندگی میکنیم مفهوم و معنا میرساند...
🔘حال آنهایی که ل ما خبرنگار جماعت وقتی یک چیزی را میبینند تمام زیر و بمش را در میآورند، حتماً متوجه نکات جالب این ویدیو شدهاند. فارغ از آنکه این خودرو یا لانچر پیش از این هم هدف قرار گرفته و عملاً اتاقک ندارد اما زیباییهای دیگری دارد که در نوع خود بینظیر است و نشان میدهد که چگونه فرماندهی یگان موشکی مقاومت توانسته است رفیتهای خود را به صورت کامل استفاده کند.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔘اعلام الحربی ویدیویی از حمله به پادگان کریات شمونه در شمال اراضی اشغالی منتشر کرده است؛ این ویدیو پر از حرف است، پر از تمسخر و دست انداختن دشمن یهودی است، این ویدیو پر از ایمان و حضور اراده الهی است؛ این کمتر از دو دقیقه به اندازه یک دنیا حرف دارد و به اندازه تمام جهانی که ما در آن زندگی میکنیم مفهوم و معنا میرساند...
🔘حال آنهایی که ل ما خبرنگار جماعت وقتی یک چیزی را میبینند تمام زیر و بمش را در میآورند، حتماً متوجه نکات جالب این ویدیو شدهاند. فارغ از آنکه این خودرو یا لانچر پیش از این هم هدف قرار گرفته و عملاً اتاقک ندارد اما زیباییهای دیگری دارد که در نوع خود بینظیر است و نشان میدهد که چگونه فرماندهی یگان موشکی مقاومت توانسته است رفیتهای خود را به صورت کامل استفاده کند.
🇮🇷@SyrianKhabar
اخبار سوریه
✴️ادعای رسانه غربی در مورد خریداری ماهوارههای پیشرفته چینی توسط ایران 🔸یادتان هست که در دوره جنگ بارها نوشتم که ایران اشراف بسیار دقیق و گستردهای بر مواضع تروریستهای آمریکایی و صهیونی دارد و به راحتی هرجا را که میخواهد هدف قرار میدهد؟ نوشتم که ما از…
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حالا گوریل آمریکا یک توییت دیگر هم زده بود و چیزای دیگری هم گفته بود که آدم نمیداند بخندد، گریه کند یا اینکه بر سر خودش بزند... به نظرم ترامپ بیکارترین رئیس جمهور آمریکا است که حال ناخوش و خراب خودش را به این شکل عی میکند خوب کند... با بستن دروغ به دیگران و حرفهای ناصواب که آدم حیرت میکند.
ترامپ در تازهترین اظهار نظر خود گفته: یا رئیسجمهور شی به من نامه فوقالعادهای نوشت. او به نامهای که نوشتم پاسخ داد چون شنیدم چین به ایران تسلیحات میفرستد. من به او نامه نوشتم که این کار را انجام ندهد. او به من نامه نوشت و گفت که این کار را نخواهد کرد.
🇮🇷@SyrianKhabar
ترامپ در تازهترین اظهار نظر خود گفته: یا رئیسجمهور شی به من نامه فوقالعادهای نوشت. او به نامهای که نوشتم پاسخ داد چون شنیدم چین به ایران تسلیحات میفرستد. من به او نامه نوشتم که این کار را انجام ندهد. او به من نامه نوشت و گفت که این کار را نخواهد کرد.
🇮🇷@SyrianKhabar
✴️چه کسی پشت این رانت سنگین میلیاردی است؟!
🔸در حالی که این روزها کشور در وضعیت جنگی به سر میبرد و صنعت پتروشیمی ایران در پی حملات وحشیانه و ددمنشانه دشمن یهودی و صلیبی عملاً تعطیل است و هیچ درآمدی وجود ندارد؛ دیدن این بیلبوردهای تبلیغاتی بزرگ در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی چشم هر بینندهای را به خود جلب میکند! بیلبوردهایی که در روزهای پس از جنگ و در حالی که صنعت پول برای پرداخت حقوق کارکنانش را ندارد چه برسد به هزینه بازسازی؛ بسیار مشکوک میزند.
🔸بر اساس بررسیهای میدانی ما از قرار معلوم یک شرکت تبلیغاتی به اسم «پژهان» پشت این تبلیغات است و برای این بیلبوردها فاکتورهای میلیاردی صادر میکند و ماهانه میلیاردها تومان فاکتور برای پتروشیمیهای صادر میکند که عملاً منهدم شده و هنوز آواربرداری هم نشدهاند. باید پرسید که چه کسی پشت این شرکت است و این رانت بزرگ متعلق به چه فرد یا افرادی است که صنعت تعطیل شده را ناچار به پرداخت هزینههای میلیاردی میکند؟!
🔸امیدوارم ر دولت و در وزارتخانههای مسئول و نهادهای ذیربط فرد یا افرادی باشند که بخواهند این موارد و مسائل را پیگیری کرده و اجازه رانتخواری در وسط جنگ به یک عده را ندهند؛ عدهای که برایشان مهم نیست سرنوشت کشور چه میشود اما برایشان مهم است که جیبشان همیشه پر پول باشد و رانتشان برقرار. امیدوارم تا فردا صبح نه اثری از این بیلبوردها باشد نه خبری از فاکتورهای میلیاردی.
🇮🇷@SyrianKhabar
🔸در حالی که این روزها کشور در وضعیت جنگی به سر میبرد و صنعت پتروشیمی ایران در پی حملات وحشیانه و ددمنشانه دشمن یهودی و صلیبی عملاً تعطیل است و هیچ درآمدی وجود ندارد؛ دیدن این بیلبوردهای تبلیغاتی بزرگ در منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی چشم هر بینندهای را به خود جلب میکند! بیلبوردهایی که در روزهای پس از جنگ و در حالی که صنعت پول برای پرداخت حقوق کارکنانش را ندارد چه برسد به هزینه بازسازی؛ بسیار مشکوک میزند.
🔸بر اساس بررسیهای میدانی ما از قرار معلوم یک شرکت تبلیغاتی به اسم «پژهان» پشت این تبلیغات است و برای این بیلبوردها فاکتورهای میلیاردی صادر میکند و ماهانه میلیاردها تومان فاکتور برای پتروشیمیهای صادر میکند که عملاً منهدم شده و هنوز آواربرداری هم نشدهاند. باید پرسید که چه کسی پشت این شرکت است و این رانت بزرگ متعلق به چه فرد یا افرادی است که صنعت تعطیل شده را ناچار به پرداخت هزینههای میلیاردی میکند؟!
🔸امیدوارم ر دولت و در وزارتخانههای مسئول و نهادهای ذیربط فرد یا افرادی باشند که بخواهند این موارد و مسائل را پیگیری کرده و اجازه رانتخواری در وسط جنگ به یک عده را ندهند؛ عدهای که برایشان مهم نیست سرنوشت کشور چه میشود اما برایشان مهم است که جیبشان همیشه پر پول باشد و رانتشان برقرار. امیدوارم تا فردا صبح نه اثری از این بیلبوردها باشد نه خبری از فاکتورهای میلیاردی.
🇮🇷@SyrianKhabar
این دو عکس را از صبح گرفتم فراموش کردم در کانال منتشر کنم از بس درگیر بودم؛ دو کشتی کانتینر بر گلبان و کاشان ایران برای ورود به اقیانوس هند پس از ورود به آبهای سرزمینی پاکستان به نظر میرسد خود را به آبهای سرزمینی هند خواهند رساند و از این مسیر به سمت اقیانوس حرکت کرده و ناوهای آمریکایی را دور خواهند زد.
اینکه چرا این کشتیها این کار را میکنند و چرا به صورت مستقیم به سمت خود ناوهای آمریکایی نمیروند دلایل متعددی دارد اما باید این را دانست که این اقدام آمریکاییها زمان زیادی طول نخواهد کشید و به زودی ناچار خواهند شد تا دست از این حماقت خود هم بردارند چرا که رفتار آنها یک اقدام جنگی و خلاف آتش بس است. ایران راههای مختلفی مقابله با برنامههای مخرب آمریکاییها دارد و شاید به زودی هیچ کشتی از تنگه هرمز عبور نکند و حتی باب المندب هم بسته شود.
🇮🇷@SyrianKhabar
اینکه چرا این کشتیها این کار را میکنند و چرا به صورت مستقیم به سمت خود ناوهای آمریکایی نمیروند دلایل متعددی دارد اما باید این را دانست که این اقدام آمریکاییها زمان زیادی طول نخواهد کشید و به زودی ناچار خواهند شد تا دست از این حماقت خود هم بردارند چرا که رفتار آنها یک اقدام جنگی و خلاف آتش بس است. ایران راههای مختلفی مقابله با برنامههای مخرب آمریکاییها دارد و شاید به زودی هیچ کشتی از تنگه هرمز عبور نکند و حتی باب المندب هم بسته شود.
🇮🇷@SyrianKhabar
⚫️تلاش اولاد زاید برای مسدود کردن اکانتهای ایرانی
▪️اولاد زاید که جنگ را در میدان نبرد باخته و حالا در عرصه رسانه نیز شکست خفت باری خوردهاند در تلاش هستند تا به هر شکل ممکن از انتشار حقایق جلوگیری کنند. خفقانی که آنها بر افکار عمومی و حوزه رسانهای وارد کرده و میکنند بیسابقه و عجیب است. هر صدای مخالفی توسط آنها سرکوب میشود و حالا کار را به جایی رساندند که میخواهند از اکانتهایی که ایرانی هستند نیز حسابرسی کنند.
▪️این نامهای است که گفته میشود دولت مزدور و منافق اولاد زاید به پیام رسان ایکس نوشته و از آنها خواستند تا یک اکانت ایرانی را مسدود کنند. در حالی که آنها تمام صداهای مخالف را سرکوب و بسیاری از افراد را دستگیر و زندانی کرده و از آنجایی که زورشان به ایرانیها نمیرسد و دسترسی به ایران ندارند از روابط خود با آمریکاییها نهایت بهره را برده و دنبال مسدود کردن این اکانتها هستند.
▪️این یعنی آنکه اگر ما در ایران بتوانیم فعالیتی در حوزه پیام رسانها داشته و به زبان عربی اقدام به انتشار مطالب واقعی و درست کنیم مخاطب را به خوبی جلب و جذب کرده و میتوان اثرگذاری وسیعی روی افکار عمومی داشت. بنابراین توصیه میشود تا اکانتهایی به زبانهای مختلف توسط فعالان فضای مجازی کشور راه اندازی و با محتوای دقیق و حرفهای حمایت شوند که این خود از هزاران موشک قویتر است.
🇮🇷@SyrianKhabar
▪️اولاد زاید که جنگ را در میدان نبرد باخته و حالا در عرصه رسانه نیز شکست خفت باری خوردهاند در تلاش هستند تا به هر شکل ممکن از انتشار حقایق جلوگیری کنند. خفقانی که آنها بر افکار عمومی و حوزه رسانهای وارد کرده و میکنند بیسابقه و عجیب است. هر صدای مخالفی توسط آنها سرکوب میشود و حالا کار را به جایی رساندند که میخواهند از اکانتهایی که ایرانی هستند نیز حسابرسی کنند.
▪️این نامهای است که گفته میشود دولت مزدور و منافق اولاد زاید به پیام رسان ایکس نوشته و از آنها خواستند تا یک اکانت ایرانی را مسدود کنند. در حالی که آنها تمام صداهای مخالف را سرکوب و بسیاری از افراد را دستگیر و زندانی کرده و از آنجایی که زورشان به ایرانیها نمیرسد و دسترسی به ایران ندارند از روابط خود با آمریکاییها نهایت بهره را برده و دنبال مسدود کردن این اکانتها هستند.
▪️این یعنی آنکه اگر ما در ایران بتوانیم فعالیتی در حوزه پیام رسانها داشته و به زبان عربی اقدام به انتشار مطالب واقعی و درست کنیم مخاطب را به خوبی جلب و جذب کرده و میتوان اثرگذاری وسیعی روی افکار عمومی داشت. بنابراین توصیه میشود تا اکانتهایی به زبانهای مختلف توسط فعالان فضای مجازی کشور راه اندازی و با محتوای دقیق و حرفهای حمایت شوند که این خود از هزاران موشک قویتر است.
🇮🇷@SyrianKhabar
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
به نظر مقاومت اسلامی لبنان امروز از پهپاد خانواده آرش برای حمله به پایگاه گفعات اولگا در حیفا استفاده کرده است. اگر این موضوع درست باشد، این نخستین بار است که پهپاد آرش در خارج از ایران توسط یک طرف دیگر علیه اهداف دشمن استفاده میشود. سر جنگی بسیار قدرتمند این پهپاد هر هدفی را جابجا منهدم کرده و با تخریب بالایی که دارد، باعث اخلال در زنجیره عملیات میگردد.
نکته بسیار مهم این است که دشمن صهیونی هیچ حرفی در مورد اصابت این پهپاد مطرح نکرده و از طرف دیگر، هیچ صحبتی نیز در مورد رهگیری یا انهدام این پهپاد یا هر پهپاد دیگر منتشر نکرده است. این یعنی آنکه پهپادهای اندامی مقاومت اسلامی لبنان با قدرت به اهداف از پیش تعیین شده اصابت میکند.
🇮🇷@SyrianKhabar
نکته بسیار مهم این است که دشمن صهیونی هیچ حرفی در مورد اصابت این پهپاد مطرح نکرده و از طرف دیگر، هیچ صحبتی نیز در مورد رهگیری یا انهدام این پهپاد یا هر پهپاد دیگر منتشر نکرده است. این یعنی آنکه پهپادهای اندامی مقاومت اسلامی لبنان با قدرت به اهداف از پیش تعیین شده اصابت میکند.
🇮🇷@SyrianKhabar
سفر مارشال پاکستانی با پیام تروریستهای امریکایی
مارشال عاصم منیر فرمانده کل ارتش پاکستان امروز در راس یک هیات سیاسی-امنیتی نظامی به تهران سفر و در مهرآباد مورد استفال سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه قرار گرفت. ژنرال منیر که روابط شخصی خیلی خوبی با گوریل امریکایی دارد (کلا این گوریل از آدمها و طرفهایی که قدرت دارند خوشش میآید) حامل پیام تروریستهای امریکایی است. این سفر در سایه برخی شایعات در مورد برگزاری دور دوم مذاکرات! ایران و امریکا با وساطت طرف پاکستانی انجام میشود. این شایعات در حالی در حال انتشار است که در تهران به صورت متفق القول همه بر این باور هستند که هیچ مذاکرهای برنامهریزی نشده و در آینده نیز هیچ هیات بلندپایه ایرانی در آن سطح به جایی سفر نخواهند کرد.
🇮🇷@SyrianKhabar
مارشال عاصم منیر فرمانده کل ارتش پاکستان امروز در راس یک هیات سیاسی-امنیتی نظامی به تهران سفر و در مهرآباد مورد استفال سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه قرار گرفت. ژنرال منیر که روابط شخصی خیلی خوبی با گوریل امریکایی دارد (کلا این گوریل از آدمها و طرفهایی که قدرت دارند خوشش میآید) حامل پیام تروریستهای امریکایی است. این سفر در سایه برخی شایعات در مورد برگزاری دور دوم مذاکرات! ایران و امریکا با وساطت طرف پاکستانی انجام میشود. این شایعات در حالی در حال انتشار است که در تهران به صورت متفق القول همه بر این باور هستند که هیچ مذاکرهای برنامهریزی نشده و در آینده نیز هیچ هیات بلندپایه ایرانی در آن سطح به جایی سفر نخواهند کرد.
🇮🇷@SyrianKhabar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جنگنده فانتوم نیروی هوایی ارتش امروز هواپیمای فرمانده ارتش پاکستان هنگام ورود به آسمان تهران را همراهی کرد. نیروی هوایی ارتش در طول دوران جنگ صدها ماموریت مختلف را علی رغم برنامههای دشمن انجام دادند...
🇮🇷@SyrianKhabar
🇮🇷@SyrianKhabar
Audio
⚫️گزارش جنگ شماره ۵۱؛ از تلاش آمریکا برای مذاکره تا نبرد در لبنان
▪️شماره ۵۱ گزارش جنگ به ۲ مسئله مهم اختصاص دارد نخست به سفر فرمانده ارتش پاکستان به تهران که میدانید امروز صورت گرفت و گفته میشود حامل پیام جدید دولت تروریستی و خیانتکار آمریکا است؛ موضوع دوم نیز به مسئله جنگ در لبنان آتش بس و وضعیت دفاعی در جنوب این کشور اختصاص دارد. در طول این گزارش نگاهی به دیگر مسائل و موارد میدان نبرد و دیپلماسی داشته و برخی موارد را مورد اشاره قرار دادهام...
🇮🇷@SyrianKhabar
▪️شماره ۵۱ گزارش جنگ به ۲ مسئله مهم اختصاص دارد نخست به سفر فرمانده ارتش پاکستان به تهران که میدانید امروز صورت گرفت و گفته میشود حامل پیام جدید دولت تروریستی و خیانتکار آمریکا است؛ موضوع دوم نیز به مسئله جنگ در لبنان آتش بس و وضعیت دفاعی در جنوب این کشور اختصاص دارد. در طول این گزارش نگاهی به دیگر مسائل و موارد میدان نبرد و دیپلماسی داشته و برخی موارد را مورد اشاره قرار دادهام...
🇮🇷@SyrianKhabar