🔺کرونا در ایران؛ پر شدن ظرفیت سردخانههای بیمارستانهای تهران
حسین کرمانپور، رئیس اورژانس بیمارستان سینا گفت: سردخانه يكی از بيمارستانهای تهران جا برای فوت شدههای كرونا نداشت چندتايی را بيرون سردخانه گذاشته بودند؛ تا كنون چنين وضعيتی را هيچ وقت نديده بودم.
@TvAzadi
حسین کرمانپور، رئیس اورژانس بیمارستان سینا گفت: سردخانه يكی از بيمارستانهای تهران جا برای فوت شدههای كرونا نداشت چندتايی را بيرون سردخانه گذاشته بودند؛ تا كنون چنين وضعيتی را هيچ وقت نديده بودم.
@TvAzadi
تلویزیون آزادی - AZADI TV
🔺احضار عطا باباخانی، فعال کارگری به دادگاه انقلاب کرج @TvAzadi
عطاباباخانی، از اعضای سندیکای کارگران شرکت واحد تهران و حومه طی ابلاغیهای به شعبه یک دادگاه انقلاب کرج احضار شد. در این احضاریه از این شهروند خواسته شده که روز شنبه ۲۸ فروردین برای رسیدگی به اتهامات مطروحه در این دادسرا حاضر شود.
گفته می شود احضار این شهروند در پی شدت گرفتن اعتراضات بازنشستگان کشور صورت گرفته است. باباخانی پیش از این، به ستاد خبری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز احضار شده بود.
عطا باباخانی ۱۸ بهمن ۹۹ به اتهام «برهم زدن امنیت کشور» به ستاد خبری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز احضار شده بود. این احضار در رابطه با پروندهای که دادسرای انقلاب کرج به اتهام مذکور برای وی گشوده بود صورت گرفت.
این فعال کارگری آذر ۱۳۹۸ به همراه ۱۵ تن از اعضای سندیکای شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از سوی پلیس امنیت اخلاقی احضار و در تیر ۱۳۹۹، قرار منع تعقیب در شعبه دوم دادسرای امنیت اوین، برای آنها صادر شده بود.
باباخانی راننده بازنشسته شرکت واحد و از اعضای فعال سندیکای کارگران شرکت است که همچنان در پیگیری حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشارکت دارد.
@TvAzadi
گفته می شود احضار این شهروند در پی شدت گرفتن اعتراضات بازنشستگان کشور صورت گرفته است. باباخانی پیش از این، به ستاد خبری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز احضار شده بود.
عطا باباخانی ۱۸ بهمن ۹۹ به اتهام «برهم زدن امنیت کشور» به ستاد خبری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز احضار شده بود. این احضار در رابطه با پروندهای که دادسرای انقلاب کرج به اتهام مذکور برای وی گشوده بود صورت گرفت.
این فعال کارگری آذر ۱۳۹۸ به همراه ۱۵ تن از اعضای سندیکای شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از سوی پلیس امنیت اخلاقی احضار و در تیر ۱۳۹۹، قرار منع تعقیب در شعبه دوم دادسرای امنیت اوین، برای آنها صادر شده بود.
باباخانی راننده بازنشسته شرکت واحد و از اعضای فعال سندیکای کارگران شرکت است که همچنان در پیگیری حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشارکت دارد.
@TvAzadi
Forwarded from تلویزیون آزادی - AZADI TV
📢 #فراخوان | تجمع سراسری مستمریبگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی
مستمریبگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام کردهاند که روز یکشنبه ۲۹ فروردین ساعت ۱۰٫۳۰ صبح در اعتراض به فقر، بحران معیشتی و عدم همسانسازی حقوق، در شهرهای مختلف ایران تجمع اعتراضی برگزار خواهند کرد.
معترضان در تهران مقابل ساختمان سازمان تامین اجتماعی تجمع خواهند کرد و شهروندان در شهرهای دیگر نیز مقابل ادارات کل تامین اجتماعی حضور خواهند یافت.
@TvAzadi
مستمریبگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام کردهاند که روز یکشنبه ۲۹ فروردین ساعت ۱۰٫۳۰ صبح در اعتراض به فقر، بحران معیشتی و عدم همسانسازی حقوق، در شهرهای مختلف ایران تجمع اعتراضی برگزار خواهند کرد.
معترضان در تهران مقابل ساختمان سازمان تامین اجتماعی تجمع خواهند کرد و شهروندان در شهرهای دیگر نیز مقابل ادارات کل تامین اجتماعی حضور خواهند یافت.
@TvAzadi
🔺قیمت روغن مایع و جامد به ترتیب
۸۰ درصد و ۱۴۶ درصد افزایش یافته است
آخرین روزهای سال گذشته و در زمانی که بازار روغن از مدتها قبل با نوسان و کمبود همراه بود، قیمت روغن مایع و جامد بین ۸۰ تا ۱۴۶ درصد نسبت به سال ۹۸ افزایش داشته است. این در حالی است که در این دوره میزان واردات روغن و مواد اولیه آن بالغ بر سه میلیون تن بوده است.
@TvAzadi
۸۰ درصد و ۱۴۶ درصد افزایش یافته است
آخرین روزهای سال گذشته و در زمانی که بازار روغن از مدتها قبل با نوسان و کمبود همراه بود، قیمت روغن مایع و جامد بین ۸۰ تا ۱۴۶ درصد نسبت به سال ۹۸ افزایش داشته است. این در حالی است که در این دوره میزان واردات روغن و مواد اولیه آن بالغ بر سه میلیون تن بوده است.
@TvAzadi
🔺تملقهای نمکی؛ کالبدشکافی موج چهارم کرونا به غصههای رهبری اضافه میکند
سعید نمکی، وزیر بهداشت ایران گفت: «نمیخواهم خیلی به کالبدشکافی موج چهارم کرونا بپردازم؛ زیرا غصهای بر غصههای رهبری اضافه میکند.»
@TvAzadi
سعید نمکی، وزیر بهداشت ایران گفت: «نمیخواهم خیلی به کالبدشکافی موج چهارم کرونا بپردازم؛ زیرا غصهای بر غصههای رهبری اضافه میکند.»
@TvAzadi
🔺روزنامه دنیای اقتصاد: متوسط قیمتها در دهه ۹۰ تقریبا ۹ برابر شد
روزنامه دنیای اقتصاد در گزارشی نوشت: «طی هشت دهه گذشته، بیشترین رشد شاخص قیمتها در دهه ۹۰ شمسی ثبت شده است. متوسط قیمتها در دهه ۹۰ تقریبا ۹ برابر شد که نشان میدهد بزرگترین کاهش ارزش پول ملی در این دهه ثبت شده است.»
این گزارش پس اظهارات حسن روحانی که گفته بود «دهه نود، دهه پیروزی بود» منتشر شده است. دنیای اقتصاد آورده است: «در میان هشت دهه، کمترین تورم متعلق به دهه ۴۰ است؛ جایی که برنامهریزیهای اقتصادی باعث کنترل نرخ تورم شد؛ بهگونهایکه تورم در ایران در سطح پایینتری نسبت به میانگین تورم جهانی قرار گرفت.»
به نوشته روزنامه دنیای اقتصاد، «پس از دهه ۵۰ که اقتصاد ایران درگیر درآمدهای نفتی و ارزپاشی شد، در هیچ دههای نرخ تورم روی آرامش به خود ندید.»
@TvAzadi
روزنامه دنیای اقتصاد در گزارشی نوشت: «طی هشت دهه گذشته، بیشترین رشد شاخص قیمتها در دهه ۹۰ شمسی ثبت شده است. متوسط قیمتها در دهه ۹۰ تقریبا ۹ برابر شد که نشان میدهد بزرگترین کاهش ارزش پول ملی در این دهه ثبت شده است.»
این گزارش پس اظهارات حسن روحانی که گفته بود «دهه نود، دهه پیروزی بود» منتشر شده است. دنیای اقتصاد آورده است: «در میان هشت دهه، کمترین تورم متعلق به دهه ۴۰ است؛ جایی که برنامهریزیهای اقتصادی باعث کنترل نرخ تورم شد؛ بهگونهایکه تورم در ایران در سطح پایینتری نسبت به میانگین تورم جهانی قرار گرفت.»
به نوشته روزنامه دنیای اقتصاد، «پس از دهه ۵۰ که اقتصاد ایران درگیر درآمدهای نفتی و ارزپاشی شد، در هیچ دههای نرخ تورم روی آرامش به خود ندید.»
@TvAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 اوضاع بحرانی کرونا در شیراز و اتمام ظرفیت بیمارستانها
گفته میشود این ویدئو مربوط به یکی از بیمارستانهای شیراز است که به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا و تعداد بالای بستریها، دیگر جایی برای پذیرش بیماران جدید ندارد.
به رغم ادعاهای بیاساس مقامات رژیم ایران از جمله وزیر بهداشت مبنی بر کنترل شیوع این ویروس، اوضاع در ایران به شدت بحرانی است و هر روز تعداد بیشتری جانشان را از دست میدهند.
@TvAzadi
گفته میشود این ویدئو مربوط به یکی از بیمارستانهای شیراز است که به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا و تعداد بالای بستریها، دیگر جایی برای پذیرش بیماران جدید ندارد.
به رغم ادعاهای بیاساس مقامات رژیم ایران از جمله وزیر بهداشت مبنی بر کنترل شیوع این ویروس، اوضاع در ایران به شدت بحرانی است و هر روز تعداد بیشتری جانشان را از دست میدهند.
@TvAzadi
🔺فاز جدید بحران اتمی ایران؛ صالحی از غنیسازی ۶۰ درصدی ۹ گرم اورانیوم خبر داد
رییس سازمان انرژی اتمی ضمن تایید دستیابی ایران به اورانیوم غنیشده تا ۶۰ درصد، گفت: «نیمه شب پنجشنبه به اورانیوم ۶۰ درصد رسیدیم و الان حدود ۹ گرم از آن را در اختیار داریم.»
علیاکبر صالحی اظهار داشت: «باید راندمان و چیدمان زنجیرهها را تغییر دهیم و روی آنها کار کنیم که کمی این میزان تولید کم شود و به پنج گرم برسد تا همزمان بتوانیم با این دو زنجیره اورانیوم ۲۰ درصد هم تولید کنیم.»
ناظران نسبت به بلندپروازی اتمی رژیم ایران ابراز نگرانی کردهاند و میگویند اقدامهای تازه رژیم ایران در عرصه هستهای، به افزایش تنشها و تحریمهای جدید منجر خواهد شد.
@TvAzadi
رییس سازمان انرژی اتمی ضمن تایید دستیابی ایران به اورانیوم غنیشده تا ۶۰ درصد، گفت: «نیمه شب پنجشنبه به اورانیوم ۶۰ درصد رسیدیم و الان حدود ۹ گرم از آن را در اختیار داریم.»
علیاکبر صالحی اظهار داشت: «باید راندمان و چیدمان زنجیرهها را تغییر دهیم و روی آنها کار کنیم که کمی این میزان تولید کم شود و به پنج گرم برسد تا همزمان بتوانیم با این دو زنجیره اورانیوم ۲۰ درصد هم تولید کنیم.»
ناظران نسبت به بلندپروازی اتمی رژیم ایران ابراز نگرانی کردهاند و میگویند اقدامهای تازه رژیم ایران در عرصه هستهای، به افزایش تنشها و تحریمهای جدید منجر خواهد شد.
@TvAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎥 گسترش کمپین عظیم نه به جمهوری اسلامی
سمیرا موسوی، قهرمان فیتنس و بدنسازی در کشور اتریش از مقابل گرندهتل شهر وین (محل مذاکرات رژیم ایران با غرب) بە کمپین «نه به جمهوری اسلامی» پیوست.
#نه_به_جمهوری_اسلامی
#ایران_فروشی_نیست
#رای_بی_رای
@TvAzadi
سمیرا موسوی، قهرمان فیتنس و بدنسازی در کشور اتریش از مقابل گرندهتل شهر وین (محل مذاکرات رژیم ایران با غرب) بە کمپین «نه به جمهوری اسلامی» پیوست.
#نه_به_جمهوری_اسلامی
#ایران_فروشی_نیست
#رای_بی_رای
@TvAzadi
🔺یک مقام محلی: برخی اعضای شورای شهر و شهرداری آبادان با سهمیه پاکبانان واکسن کرونا تزریق کردند
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: متاسفانه برخی در شورای شهر و شهرداری آبادان با سهمیه پاکبانها واکسن کرونا تزریق کردند.
شکرالله سلیمانزاده افزود: با توجه به اینکه افراد ماسک بر چهره داشتند، شناسه آنان برای همکاران ما مشخص نشده اما نامشان در فهرست ارسالی از سوی شهرداری قرار دارد.
@TvAzadi
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: متاسفانه برخی در شورای شهر و شهرداری آبادان با سهمیه پاکبانها واکسن کرونا تزریق کردند.
شکرالله سلیمانزاده افزود: با توجه به اینکه افراد ماسک بر چهره داشتند، شناسه آنان برای همکاران ما مشخص نشده اما نامشان در فهرست ارسالی از سوی شهرداری قرار دارد.
@TvAzadi
🔺استفاده نیروهای مورد حمایت رژیم ایران از پهپاد انتحاری در حمله به پایگاه عین الاسد
کانال تلگرامی «صابریننیوز» که اخبار شبهنظامیان مورد حمایت رژیم ایران در عراق را پوشش میدهد، میگوید پایگاه عینالاسد در استان انبار هدف سه هواپیمای بدون سرنشین قرار گرفته است.
خبرگزاری دولتی ایرنا جمعه ۲۷ فروردین گزارش داد که در آخرین ساعتهای پنجشنبه یک کاروان نظامی آمریکایی در نزدیکی پایگاه عینالاسد هدف قرار گرفت و شدت انفجار به حدی بود که «موجب انتشار اخبار نادرستی مبنی بر حمله به عینالاسد شد.»
@TvAzadi
کانال تلگرامی «صابریننیوز» که اخبار شبهنظامیان مورد حمایت رژیم ایران در عراق را پوشش میدهد، میگوید پایگاه عینالاسد در استان انبار هدف سه هواپیمای بدون سرنشین قرار گرفته است.
خبرگزاری دولتی ایرنا جمعه ۲۷ فروردین گزارش داد که در آخرین ساعتهای پنجشنبه یک کاروان نظامی آمریکایی در نزدیکی پایگاه عینالاسد هدف قرار گرفت و شدت انفجار به حدی بود که «موجب انتشار اخبار نادرستی مبنی بر حمله به عینالاسد شد.»
@TvAzadi
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#مستند_آزادی | سند؛ چشم انداز ۱۴۰۴
کمیل طیبی، اقتصاددان و عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان به بهانهجوییها و پنهان شدن در تحریمها در سند چشمانداز ۱۴۰۴ اشاره میکند.
#چهلودو_سال_شکست
مستند را در یوتیوب به طور کامل مشاهده کنید
@TvAzadi
کمیل طیبی، اقتصاددان و عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان به بهانهجوییها و پنهان شدن در تحریمها در سند چشمانداز ۱۴۰۴ اشاره میکند.
#چهلودو_سال_شکست
مستند را در یوتیوب به طور کامل مشاهده کنید
@TvAzadi
🔺پروانه سلحشوری: مردم در سیستان و بلوچستان آب خوردن ندارند اما دولت در لبنان خانهسازی میکند
پروانه سلحشوری، نماینده سابق تهران در مجلس رژیم ایران در کلابهاوس گفت: «مردم در سیستان و بلوچستان آب خوردن ندارند؛ اما دولت در لبنان خانهسازی میکند.»
او افزود در چهار سال نمایندگیاش نتوانسته کاری برای مردم بکند؛ اما حسن روحانی و امثالش «چهل سال است حکومت میکنند و هنوز هم میخواهند ادامه دهند.»
@TvAzadi
پروانه سلحشوری، نماینده سابق تهران در مجلس رژیم ایران در کلابهاوس گفت: «مردم در سیستان و بلوچستان آب خوردن ندارند؛ اما دولت در لبنان خانهسازی میکند.»
او افزود در چهار سال نمایندگیاش نتوانسته کاری برای مردم بکند؛ اما حسن روحانی و امثالش «چهل سال است حکومت میکنند و هنوز هم میخواهند ادامه دهند.»
@TvAzadi
Forwarded from تلویزیون آزادی - AZADI TV
📢 #فراخوان | تجمع سراسری مستمریبگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی
مستمریبگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام کردهاند که روز یکشنبه ۲۹ فروردین ساعت ۱۰٫۳۰ صبح در اعتراض به فقر، بحران معیشتی و عدم همسانسازی حقوق، در شهرهای مختلف ایران تجمع اعتراضی برگزار خواهند کرد.
معترضان در تهران مقابل ساختمان سازمان تامین اجتماعی تجمع خواهند کرد و شهروندان در شهرهای دیگر نیز مقابل ادارات کل تامین اجتماعی حضور خواهند یافت.
@TvAzadi
مستمریبگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام کردهاند که روز یکشنبه ۲۹ فروردین ساعت ۱۰٫۳۰ صبح در اعتراض به فقر، بحران معیشتی و عدم همسانسازی حقوق، در شهرهای مختلف ایران تجمع اعتراضی برگزار خواهند کرد.
معترضان در تهران مقابل ساختمان سازمان تامین اجتماعی تجمع خواهند کرد و شهروندان در شهرهای دیگر نیز مقابل ادارات کل تامین اجتماعی حضور خواهند یافت.
@TvAzadi
🔻با فوت ۳۲۸ بیمار دیگر؛ مجموع قربانیان کرونا در کشور از ۶۶ هزار نفر گذشت
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ایران اعلام کرد که با فوت ۳۲۸ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل قربانیان ناشی از ابتلا به این ویروس از ۶۶ هزار نفر گذشت.
بحرانی شدن اوضاع شیوع کرونا در ایران در حالی است که علی خامنهای، رهبر رژیم همچنان مخالف واردات واکسنهای معتبر و تائیده شده خارجی است.
@TvAzadi
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ایران اعلام کرد که با فوت ۳۲۸ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل قربانیان ناشی از ابتلا به این ویروس از ۶۶ هزار نفر گذشت.
بحرانی شدن اوضاع شیوع کرونا در ایران در حالی است که علی خامنهای، رهبر رژیم همچنان مخالف واردات واکسنهای معتبر و تائیده شده خارجی است.
@TvAzadi
🔺بیانیهٔ جمعی از زندانیان بند ۸ زندان اوین در خصوص هشدار وقوع فاجعهٔ انسانی موج کرونا در زندانها
«زندانها به قتلگاه تبدیل نشوند!»
موج چهارم کرونا همانند دیگر سطوح کشور در زندانها نیز آغاز شده است و از هماکنون علائم اولیهٔ آن در بند هشت زندان اوین به صورت ابتلای دست کم دو زندانی و سه نفر از پرسنل زندان مشاهده گشته است.
زندانی سیاسی بکتاش آبتین نیز پس از پنج روز بستری شدن در محیط غیرتخصصی بهداری زندان به رغم پایان نیافتن دوران درمان به بندی سیصد نفره بازگردانده شده است. که این مسأله علاوه بر تشدید بیماری ایشان موجب انتقال به سایرین که اجباراً به صورت جمعی و در فواصل بسیار نزدیک با یکدیگر زندگی میکنند خواهد شد.
ما زندانیان اعم از سیاسی، مالی و غیره و حتی اتباع خارجی در بند هشت زندان اوین با توجه به پیک خطرناکی که پیش آمده و در راستای دستورات اکید ستاد مقابله با کرونا که هرگونه تجمع را ممنوع نموده است، بر ضرورت اعطای فوری و عاجل مرخصی ویژهٔ کرونا به همه زندانیان اصرار میورزیم و این اقدام را از مطالبات خانوادههای هزاران زندانی در سراسر کشور میدانیم.
ما امضاکنندگان نیز به همراه هزاران زندانی که امکان ارتباط و جمعآوری امضای آنها را از سراسر کشور نداریم، پیگیری عاجل و ضروری اجرای ویژه مرخصی را خواستاریم، پیش از آنکه اتفاق ناگواری را در زندان شاهد باشیم و پیامدهای سنگینی برای بستگان زندانیان به وجود آید؛ درضمن خواستاریم در این امر خطیر اقدامات لازمه مبذول گردد چرا که مسئولیت این امر در حیطه اختیارات رئیس قوهٔ قضائیه میباشد و آنها در هر صورت میبایستی پاسخگوی همه امکانات و اقدامات آتی باشند.
جمعی از زندانیان بند ۸ زندان اوین
@TvAzadi
«زندانها به قتلگاه تبدیل نشوند!»
موج چهارم کرونا همانند دیگر سطوح کشور در زندانها نیز آغاز شده است و از هماکنون علائم اولیهٔ آن در بند هشت زندان اوین به صورت ابتلای دست کم دو زندانی و سه نفر از پرسنل زندان مشاهده گشته است.
زندانی سیاسی بکتاش آبتین نیز پس از پنج روز بستری شدن در محیط غیرتخصصی بهداری زندان به رغم پایان نیافتن دوران درمان به بندی سیصد نفره بازگردانده شده است. که این مسأله علاوه بر تشدید بیماری ایشان موجب انتقال به سایرین که اجباراً به صورت جمعی و در فواصل بسیار نزدیک با یکدیگر زندگی میکنند خواهد شد.
ما زندانیان اعم از سیاسی، مالی و غیره و حتی اتباع خارجی در بند هشت زندان اوین با توجه به پیک خطرناکی که پیش آمده و در راستای دستورات اکید ستاد مقابله با کرونا که هرگونه تجمع را ممنوع نموده است، بر ضرورت اعطای فوری و عاجل مرخصی ویژهٔ کرونا به همه زندانیان اصرار میورزیم و این اقدام را از مطالبات خانوادههای هزاران زندانی در سراسر کشور میدانیم.
ما امضاکنندگان نیز به همراه هزاران زندانی که امکان ارتباط و جمعآوری امضای آنها را از سراسر کشور نداریم، پیگیری عاجل و ضروری اجرای ویژه مرخصی را خواستاریم، پیش از آنکه اتفاق ناگواری را در زندان شاهد باشیم و پیامدهای سنگینی برای بستگان زندانیان به وجود آید؛ درضمن خواستاریم در این امر خطیر اقدامات لازمه مبذول گردد چرا که مسئولیت این امر در حیطه اختیارات رئیس قوهٔ قضائیه میباشد و آنها در هر صورت میبایستی پاسخگوی همه امکانات و اقدامات آتی باشند.
جمعی از زندانیان بند ۸ زندان اوین
@TvAzadi
🔺نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه: یک عمدی در کار بود که کل کشور را قرمز کنند
نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: سیاست دولت در ایام نوروز به گونهای بود که توجهی به نظر کارشناسان بهداشت و درمان نکرد و دستور آزادی رفت و آمد و سفر را صادر کرد.
حمید رضا ترقی اظهار داشت: به نظر یک عمدی در آن بود که کل کشور را قرمز کنند و این قرمز بودن شهرها را تا انتخابات پیش ببرند.
@TvAzadi
نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: سیاست دولت در ایام نوروز به گونهای بود که توجهی به نظر کارشناسان بهداشت و درمان نکرد و دستور آزادی رفت و آمد و سفر را صادر کرد.
حمید رضا ترقی اظهار داشت: به نظر یک عمدی در آن بود که کل کشور را قرمز کنند و این قرمز بودن شهرها را تا انتخابات پیش ببرند.
@TvAzadi
🔺واشنگتن فری بیکن: حکومت ایران در آستانه سقوط مالی
نشریه واشینگتن فری بیکن: گزارش صندوق بینالمللی پول نشان میدهد که حکومت ایران در کارزار فشار حداکثری میلیاردها دلار را از دست داده است.
این نشریه در ادامه نوشت: بر اساس یافتههای منتشر شده از سوی صندوق بینالمللی پول، رژیم ایران در سالهای پایانی دولت ترامپ تقریبا تمام ذخایر نقدی خود را از دست داده است. زیرا تحریمهای شدید اقتصادی، اقتصاد کشور را فلج کرد و رژیم ایران را به آستانه سقوط مالی رساند.
۱۱۸میلیارد بر باد رفت
بر اساس گزارش صندوق بینالمللی پول ۲۰۲۱ مربوط به خاورمیانه و آسیای میانه، که اقتصاد کشورهای منطقه را ردیابی میکند، حکومت ایران در سال ۲۰۱۸ معادل ۱۲۲.۵ میلیارد دلار ذخیره ارزی و در سال ۲۰۲۰ فقط ۴میلیارد دلار ذخیره ارزی داشته است.
رژیم ایران طی دو سال ۱۱۸.۵ میلیارد دلار را از دست داده و تقریباً ذخایر نقدی خود را تخلیه کرده است. پیشبینی میشود خزانه کشور طی سالهای آینده چندین میلیارد رشد کند، زیرا دولت بایدن به عنوان بخشی از تلاش برای وارد کردن مجدد توافق هستهای ۲۰۱۵، اقدام به لغو تحریمها میکند.
@TvAzadi
نشریه واشینگتن فری بیکن: گزارش صندوق بینالمللی پول نشان میدهد که حکومت ایران در کارزار فشار حداکثری میلیاردها دلار را از دست داده است.
این نشریه در ادامه نوشت: بر اساس یافتههای منتشر شده از سوی صندوق بینالمللی پول، رژیم ایران در سالهای پایانی دولت ترامپ تقریبا تمام ذخایر نقدی خود را از دست داده است. زیرا تحریمهای شدید اقتصادی، اقتصاد کشور را فلج کرد و رژیم ایران را به آستانه سقوط مالی رساند.
۱۱۸میلیارد بر باد رفت
بر اساس گزارش صندوق بینالمللی پول ۲۰۲۱ مربوط به خاورمیانه و آسیای میانه، که اقتصاد کشورهای منطقه را ردیابی میکند، حکومت ایران در سال ۲۰۱۸ معادل ۱۲۲.۵ میلیارد دلار ذخیره ارزی و در سال ۲۰۲۰ فقط ۴میلیارد دلار ذخیره ارزی داشته است.
رژیم ایران طی دو سال ۱۱۸.۵ میلیارد دلار را از دست داده و تقریباً ذخایر نقدی خود را تخلیه کرده است. پیشبینی میشود خزانه کشور طی سالهای آینده چندین میلیارد رشد کند، زیرا دولت بایدن به عنوان بخشی از تلاش برای وارد کردن مجدد توافق هستهای ۲۰۱۵، اقدام به لغو تحریمها میکند.
@TvAzadi