Amir Taheri امیر طاهری
6.6K subscribers
4.26K photos
2.82K videos
1 file
3.71K links
معرفی دکتر امیر طاهری :
دارای دکترای اقتصاد از لندن، نویسنده ، مترجم و ژورنالیست بین الملل ، تنها شخصیت ایرانی که با رهبران بزرگی مانند گورباچف ،نیکسون ، کلینتون و #شاهنشاه_آریامهر به طور مستقیم گفتگو داشتند
Download Telegram
لباس نامناسب, زاویه بندی فاجعه، عدم وجود پرچم و المان انقلابی، میمیک کاملا متضاد، عبارات کلیشه ای، هدف و پیام نامعلوم، سردرگم میان بودن و نبودن
چرا اخه؟

Mehdi Sadri

برداشت من این بود که خیلی عصبانی و ناآرومه و انگار چند شب نتونسته بخوابه.
به گمانم این #جاويدشاه‌ گفتن‌ها روانش رو بهم ریخته چون قبلن گفته بود که تسلیم انتخاب مردمه! همه‌ی تلاششون رو کردن (شاهزاده و تیمش و نوفدی) که جمهوری رو بچپونن به ملت ولی الان راه فراری براش نمونده!

گندم

https://t.me/AmirTaheri4/9459

@AmirTaheri4
👍16🔥2😁21🤔1👌1
شاهزاده گرامی!
چرا روی این نسل اسم انگلیسی ای میگذارید که فقط دخترخانمهای خودتون متوجه بشوند و مجبور باشید هردفعه توضیحش بدید و ترجمه اش کنید؟مگر "نسل پاسارگادی" چه ایرادی دارد جز اینکه دله و رفقاش رو یاد مانوک خدابخشیان میندازد؟!
ویکتوری آخه؟
#انقلاب_شاهی
#تاجگذاری_پهلوی_حتمیست

اهورا بختیاری

@AmirTaheri4
👍263🔥3👌1
همچنانکه مردم ایران در خیابانها در حال کشته شدن هستند و از شاهزاده رضا پهلوی می خوان برای دیدار با ترامپ تلاش کنند و کنفرانس مطبوعاتی برگزار کنند، ایشون عکسی از خودشون در تعطیلات رو با رویی خندان پست کردند و بعد حذف کردند!

Diba

@AmirTaheri4
😁11🤔3🫡3
رضا پهلوی رسما پادشاهی وطن‌پرست‌های ۱۲ روزه رو به عهده گرفت.
پاتریک دیوید هم امشب گفت شب سال نو بهش پیام دادم برای ملاقات با ترامپ،پیامم رو دیده ولی جواب نداده.
سال ۲۰۰۱ هم دقیقا همین اراجیف رو تحویل دولت بوش داد،گفت نیازی به حمله نیست، ج.ا خودش تا چند ماه دیگه سرنگون میشه.
حیف این چند روز که دندون رو جیگر گذاشتم فحش کشت نکردم
حیف اون خونهایی که تو این چند روز ریخته شد.

سگ‌کشی

لیترالی آخوندا میخوان برن، رضا پهلوی نمیذاره.

keyvank.eth


شاهزاده از قول خودش گفته!
من پادشاهی خواهم و به هیچ وجه از مواضع غلط شاهزاده حمایت نمیکنم.

whattthefawz


‏لحظه موعود رسید
در مورد عملیات نجات، نظر رضا پهلوی و نرگس محمدی تقی رحمانی و تاجزاده یکی شد
مردم کشته و سرکوب شوند و دوباره منتظر بمانیم بامید روزیکه بالاخره گوشت بدن معترضان بر گلوله‌های مسلسل و دوشکا پیروز شود
امیدوارم اونایی که تصمیم‌گیرند در آمریکا، نظر اینها براشون مهم نباشه

Sam f nouri


‏چنان تپش قلب و استرسی گرفتم که ممکنه با این قلب ضعیفم الان سکته کنم.
چرا آخه این چه حرفیه الان ؟
مردم دست خالی کف خیابان ، تیم شاه که هیچ سازمان دهی درست و حسابی نداره ، فقط میگن لنگش کن ، این ملت نیاز به حمایت خارجی دارند ، چجوری میگی رژیم در حال فروپاشی است 😞😭


Taxi


‏ناامید کننده!
تو که دو روز پیش از تهدید ترامپ حمایت و کلی ازش تشکر کردی یهو چی شد؟!
به جان خودم حکومت در حال سقوط نیست، حتی شدت اعتراضات از آبان ۹۸ و ۴۰۱ هم کمتره، متاسفانه احتمالاً تا آخر هفته هم کلاً جمعش می‌کنن؛
بعدش خودت می‌مونی و یه ملت سرخورده؛
از ما گفتن بود.
@PahlaviReza

Pedram



ازین به بعد هر کی برای رضا بماله خودش نیروی سرکوبه. دستش به خون بچه های مردم آلوده است. یه بی شرف حرومزاده است

Doud

شاهزاده رضا پهلوی در مصاحبه با وال‌استریت‌ژورنال درباره نیاز به اقدام مشابه ونزوئلا در ایران گفت که نیازی به هیچ‌گونه مداخله خارجی، چه نظامی و چه عملیات ویژه، نیست؛ زیرا حکومت در حال فروپاشی است

ایران اینترنشنال - خبر فوری


@AmirTaheri4
👍42😐1🍾1
یک موج‌ امید در جامعه بعد از توییت ترامپ‌ به وجود اومد. بعد شاهزاده این پیام مخرب را به داخل میده! خب الان اون جوون وسط خیابون با دست خالی چی فکر میکنه؟

با این حماقت (یا خیانت) فقط سرکوبگرها امید گرفتن؛ شاهزاده یا دیوانه است یا خائن
@PahlaviReza

senator 👑 ☼𓃬

شاهزاده رضا پهلوی در مصاحبه با وال‌استریت‌ژورنال درباره نیاز به اقدام مشابه ونزوئلا در ایران گفت که نیازی به هیچ‌گونه مداخله خارجی، چه نظامی و چه عملیات ویژه، نیست؛ زیرا حکومت در حال فروپاشی است

ایران اینترنشنال - خبر فوری


@AmirTaheri4
👍41
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
با دکتر سکویی تماس بگیرید.

گوسفند وال‌استریت

شاهزاده رضا پهلوی در مصاحبه با وال‌استریت‌ژورنال درباره نیاز به اقدام مشابه ونزوئلا در ایران گفت که نیازی به هیچ‌گونه مداخله خارجی، چه نظامی و چه عملیات ویژه، نیست؛ زیرا حکومت در حال فروپاشی است

ایران اینترنشنال - خبر فوری


@AmirTaheri4
4
پاتریک دیوید دشمن نیست.
پاتریک ‌صاحب یکی از‌معر‌وفترین تیم‌های ورزشی امریکاست.
احتمال اینکه یک شهروند معمولی امریکایی پاتریک را بشناسد خیلی بیشتر‌ هست تا احتمال اینکه شاه ما را بشناسد.

پاتریک چیز جدیدی نگفت که شاه نگفته باشند.

شاه بارها در مصاحبه ها گفتند دنبال مقام نیستند. این جمله‌ در ‌فرهنگ غربی مساوی با همان صحبت پاتریک هست.

دشمن را اشتباه گرفتی مهربان

Tooraj Kazeminy

@AmirTaheri4
👍61🤔1
یک نکته هم جا موند سر مزخرفاتی که بمالهای رضا پهلوی به پاتریک بت دیوید در اکس فارسی می‌گفتن.
ایشون کسی هست که پرزیدنت ترامپ از کاخ سفید از پشت «رزولوت دسک» تولدش را تبریک گفته. این آدم انقدر کلفته بعد تو پا می‌شی این رو هم از خودت می‌رونی؟

Khanbaba 🇮🇱🇸🇾🇺🇸🇸🇦

میگفت که به رضا پهلوی گفتم بریم ملاقات با ترامپ، پیام من رو سین کرده جواب نداده!

loverboy🥀🥀

@AmirTaheri4
👍102
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
سگ‌کشی
ماله‌کشهای رضا پهلوی در حال حمله به پاتریک دیوید بودن که مصاحبه خود رضا با وال‌استریت ژورنال اومد بیرون.
ماله بکشید
رو خون جوون‌های ملکشاهی ماله بکشید

Fardad Farahzad | فرداد فرحزاد
گفتگو با پاتریک بت‌-دیوید درباره اعتراضات ایران، نقش دونالد ترامپ و شاهزاده رضا پهلوی #۲۴بافردادفرحزاد
@patrickbetdavid



گفته برید یکیو پیدا کنید که بخواد رهبرتون بشه بیاد ایران دنبال نوستالژی نباشید. اون نمیخواد اصلا برگرده یا رهبر باشه. بعد میگه چرا با ترامپ دیدار نکرده؟ من بهش سال نو فلان ساعت پیام دادم و در نظرم بود که با ترامپ دیدارشونو اوکی کنم و سین زده پیاممو و جواب نداده.

Mastemind


باورنکردنی!

فضای گفتگوی فرداد فرحزاد و پاتریک بت دیوید به این شکل بود که فرحزاد از شاهزاده در برابر پاتریک دفاع میکرد!!

whattthefawz


@AmirTaheri4
5👍2
شما ببینید این شخص چند بار توییت زده، نامه نوشته، ایمیل زده خطاب به ترامپ
حتی یک بار هم جواب نگرفته.

ایلان ماسک حتی یک 🎯یا اکی ، خشک وخالی هم بهش درجواب نداده.😄
اما همون ایلان ماسک میره زیر پست خامنه‌ای کامنت می‌ذاره و فارسی می‌نویسه.

می‌دونید چرا؟
چون رضا پهلوی برای این‌ها هیچ محلی از اعراب نداره.

🔗 آرش یوسفی -ARASH (@arash_Cosmo)


فکر کن اینهمه هزینه کنی ی کشورو آزاد کنی بدی دست کسی که رزومه اش صفره و موقع اعتراضات مردم ، تو تفریحاته
از فرد عاقل همچین چیزی برنمیاد

Catformin

@AmirTaheri4
👍106😁1👌1
No one is the enemy of Mohammad Reza Pahlavi.

His son doesn’t want the job and you guys keep acting like he does.

It’s been 47 years.

Do you want to wait another 47 years?

Instead of being dramatic, Study how Trump Milei, Bukele & Meloni Campaigned as outsiders + won.

هیچ‌کس دشمنِ محمدرضا پهلوی نیست.
پسرش این شغل را نمی‌خواهد، اما شما مدام طوری رفتار می‌کنید که انگار می‌خواهد.
۴۷ سال گذشته.
می‌خواهید ۴۷ سال دیگر هم صبر کنید؟
به‌جای ادا اطوار درآوردن، مطالعه کنید که ترامپ، میلی، بوکله و ملونی چطور به‌عنوان افراد خارجی کمپین کردند و پیروز شدند.

Patrick Bet-David

@FardadFarahzad @patrickbetdavid پفیوز...ملت دارن با صدا زدن پهلوی، تنها کسی که شرایط رهبری انقلاب ملی رو داره، کف خیابون جون میدن، بعد تو هرچی عقده‌ایِ دشمن پهلویه داری میاری تو برنامه‌ت...خاک بر سرت بدبخت...

Hichkas


@AmirTaheri4
👍94
Dear Patrick, they have lived with his passivity for years and are used to it. I advise you not to pay attention to what they say. I suggest you do an interview with Prince Bahram Pahlavi. He is a distinguished and worthy figure for the monarchy of Iran.
#بهرام_پهلوی

پاتریک عزیز سال هاست با انفعال او زندگی کرده اند و عادت کرده اند. به شما توصیه می کنم به حرف های آنها توجه نکنید. پیشنهاد می کنم با شاهزاده بهرام پهلوی مصاحبه کنید. او شخصیتی برجسته و شایسته برای سلطنت ایران است.
#بهرام_پهلوی

Tahmurasp

@AmirTaheri4
👍83💯3😁2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ایشون نه توییتر دارند نه اینستا! مواضع ایشون تعهد به پرنسیپ های سلطنتی به عنوان یک شخصیت ملی است، نه لزوما یک فعال سیاسی و‌ رسانه‌ای یا کاندید ریاست جمهوری!
«ایشان عاشق ایران هستند و به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنند.»
تمام داستان همین است برای یک وارث تاج و تخت
#بهرام_پهلوی

Tahmurasp

@AmirTaheri4
👍225😁3🤔1
ببین آقای رضا
تا فرصت هست از پسرعمو والاحضرت بهرام دعوت کن بیاد کنارت! اون خلاء کاریزما و دانش و سوادت رو با نام مشترک پهلوی که دارید پر بکنه! بعد آبرومندانه به نفعش بکش کنار! اونوقت ببین چقدر محبوب میشی! بازی دو سر برد

#بهرام_پهلوی
@PahlaviReza
@AmirTaheri4
@Rtaghizade
@SGhasseminejad
@alirezakiani2

Tahmurasp

@AmirTaheri4
😐18👍16😁95🔥1🍾1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM

ضربه‌ای که شیربچه اصفهانی اولی دیشب به مامور سرکوبگر زد فقط تو WWEمیبینبم.
هرجا هستی سرت سلامت مبارز

LiveIranNews



@AmirTaheri4
31👍7😐2🔥1
سرعت حرف زدن پتریک بت دیوید رو دیدین؟
بخشیش فرهنگ‌بیزنس آمریکاس
من هنوزم از بعضی از همکاران آمریکاییم،کندتر هستم
تو این فرهنگ سخته توضیح دادن اینکه چطور میشه پای یه چیز یا یه کس ۴۰سال که هیچ، حتی ۵سال نشست
چون سریع سوال پیش میاد که چرا چیزی که ۵سال کار نکرد رو دوباره امتحان میکنی

Sam F. Noori

@AmirTaheri4
👍74
یارو ترامپ براش پیام شخصی تبریک تولد میفرسته، میتونه تبدیل شه به بزرگترین لابی شما در تیم ترامپ، ایرانی‌الاصله، برای پهلوی احترام قائله، اما بادمجان دور‌قاب‌چین ایرانی با سابقه مدیریت جز در آموزش‌و‌پرورش آخوند بهش میگه "پاتریک ماتریک" چون به رییسشون گفته آقا داری اشتباه میزنی.

LibAntiL / لیبانتیل


متوجهم که میخواین همه جوره از شاه حمایت کنین ولی رفقا این دوستمون با امیراعتمادی و شاهین نجفی یه نمور فرق میکنه، طرف کسیه که ترامپ رفت نشست پادکستش قبل انتخابات، بعد هم که رییس جمهور شد به طرف زنگ زد از پشت میز رییس جمهوری تولدش رو تبریک گفت. یارو رسما میتونه لابی کنه براتون

Fresh_AblimoOo)


به این پاتریک‌‌ماتریک‌ها که در واقع «باج‌نیوز» هستند، به اندازه آب بینی یک بز بها ندهید. آنها بنده توجه و پول هستند و اگر تلفن‌ آنها را جواب ندهی، حرف‌های قبلی خود را در کوزه گذاشته و علیه شما حرف می‌زنند.

ملت ایران در خیابان‌های کشور تعیین کننده‌اند.

#اين_آخرين_نبرده_پهلوى_برميگرده

nejat.bahrami نجات بهرامی


@AmirTaheri4
👍94🔥1