🚨 مردم علاف نیستند؛ پاسخ بدهید!
🔴 ۳۰ درصد قیمتها را بالا میبرید، بعد ۵ درصد کم میکنید و انتظار دارید مردم باور کنند خودرو ارزان شده است؟
🔴 این اسمش کاهش قیمت نیست؛ بازی با اعداد و آمار است. مردمی که هر روز با گرانی دستوپنجه نرم میکنند، بهتر از هر کسی میدانند قیمت خودرو به کجا رسیده است.
🔴 هزاران نفر دو سال پیش پول پرداخت کردهاند، اما هنوز خودروی خود را تحویل نگرفتهاند. پول مردم را گرفتهاید، اما تعهداتتان همچنان روی زمین مانده است.
🔴 اگر مردم یک قسط را دیر پرداخت کنند جریمه میشوند، اما وقتی خریداران ماهها و سالها در انتظار خودرویی هستند که بهای آن را پرداختهاند، کسی پاسخگو نیست!
🔴 چگونه از «ارزان شدن خودرو» صحبت میکنید، وقتی بسیاری از خریداران هنوز حتی به خودرویی که پولش را دادهاند نرسیدهاند؟
🔴 مردم خسته شدهاند از وعدههای تکراری، آمارسازیها و بازی با اعداد. واقعیت بازار را نه در اطلاعیهها، بلکه در جیبهای خالی و صفهای طولانی انتظار میتوان دید.
🔴 قبل از جشن گرفتن برای چند درصد کاهش قیمت، به این سؤال پاسخ دهید: چرا مردمی که پول پرداخت کردهاند، باید سالها در انتظار اجرای تعهدات بمانند؟
🔴 مردم علاف نیستند؛ حق دارند پاسخ بخواهند، حق دارند مطالبه کنند و حق دارند بدانند چرا تعهدات انجام نمیشود.
@Eterazebazar
🔴 ۳۰ درصد قیمتها را بالا میبرید، بعد ۵ درصد کم میکنید و انتظار دارید مردم باور کنند خودرو ارزان شده است؟
🔴 این اسمش کاهش قیمت نیست؛ بازی با اعداد و آمار است. مردمی که هر روز با گرانی دستوپنجه نرم میکنند، بهتر از هر کسی میدانند قیمت خودرو به کجا رسیده است.
🔴 هزاران نفر دو سال پیش پول پرداخت کردهاند، اما هنوز خودروی خود را تحویل نگرفتهاند. پول مردم را گرفتهاید، اما تعهداتتان همچنان روی زمین مانده است.
🔴 اگر مردم یک قسط را دیر پرداخت کنند جریمه میشوند، اما وقتی خریداران ماهها و سالها در انتظار خودرویی هستند که بهای آن را پرداختهاند، کسی پاسخگو نیست!
🔴 چگونه از «ارزان شدن خودرو» صحبت میکنید، وقتی بسیاری از خریداران هنوز حتی به خودرویی که پولش را دادهاند نرسیدهاند؟
🔴 مردم خسته شدهاند از وعدههای تکراری، آمارسازیها و بازی با اعداد. واقعیت بازار را نه در اطلاعیهها، بلکه در جیبهای خالی و صفهای طولانی انتظار میتوان دید.
🔴 قبل از جشن گرفتن برای چند درصد کاهش قیمت، به این سؤال پاسخ دهید: چرا مردمی که پول پرداخت کردهاند، باید سالها در انتظار اجرای تعهدات بمانند؟
🔴 مردم علاف نیستند؛ حق دارند پاسخ بخواهند، حق دارند مطالبه کنند و حق دارند بدانند چرا تعهدات انجام نمیشود.
@Eterazebazar
سلام باز هم شروع تابستان وکمبود برق و مدیریت شبکه به روش حکومت . دیروز سی ویک خرداد در اردبیل قطع برق رخ داد .اول از ساعت دوازده ظهر تا چهارده وده دقیقه وبار دوم از ساعت هفده تا نوزده . هنوز شروع نشده دوبار قطع شد واون وقت وزیر نا محترم نیرو میگه . قطع برق نخواهیم داشت.
@Eterazebazar
@Eterazebazar
🚨 سفره مردم زیر تیغ گرانی؛ اینها قیمتهای امروز زندگی است!
🔴 دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵
کافی است نگاهی به قیمت چند قلم کالای ضروری بیندازیم تا مشخص شود چرا سفره خانوارها هر روز کوچکتر میشود:
▪️ مرغ: ۳۵۰ هزار تومان
▪️ برنج طارم اعلا: ۵۲۰ هزار تومان
▪️ روغن ۵ کیلویی: ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
▪️ تخممرغ (هر شانه): ۳۸۰ هزار تومان
▪️ گوشت گوساله: ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
▪️ گوشت گوسفندی: ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
▪️ ماکارونی: ۷۰ هزار تومان
▪️ رب گوجهفرنگی: ۱۵۵ هزار تومان
▪️ ماست دبهای ۲ کیلویی: ۳۲۰ هزار تومان
▪️ شیر یک لیتری: ۱۵۰ هزار تومان
▪️ نوشابه خانواده: ۱۲۰ هزار تومان
▪️ کره ۲۵۰ گرمی: ۲۲۰ هزار تومان
▪️ چای: ۵۸۰ هزار تومان
▪️ نخود: ۵۳۰ هزار تومان
▪️ لوبیا چیتی: ۵۴۰ هزار تومان
▪️ پیاز: ۶۰ هزار تومان
▪️ سیبزمینی: ۷۵ هزار تومان
▪️ گوجهفرنگی: ۶۵ هزار تومان
🔴 اینها کالاهای لوکس نیستند؛ حداقلهای زندگیاند. همان اقلامی که هر خانواده برای گذران یک ماه زندگی به آنها نیاز دارد.
🔴 وقتی قیمت گوشت به مرز دو میلیون تومان میرسد، روغن چند میلیون تومان قیمت میخورد و سادهترین مواد غذایی هر روز گرانتر میشوند، دیگر صحبت از «بهبود معیشت» برای بسیاری از مردم معنای خود را از دست میدهد.
🔴 واقعیت در سفرههای مردم دیده میشود، نه در آمارها. سفرهای که هر روز کوچکتر میشود و قدرت خریدی که هر روز آب میرود.
🔴 با این قیمتها، حقوقها و درآمدها دقیقاً قرار است کدام بخش از زندگی را پوشش دهند؟
@Eterazebazar
🔴 دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵
کافی است نگاهی به قیمت چند قلم کالای ضروری بیندازیم تا مشخص شود چرا سفره خانوارها هر روز کوچکتر میشود:
▪️ مرغ: ۳۵۰ هزار تومان
▪️ برنج طارم اعلا: ۵۲۰ هزار تومان
▪️ روغن ۵ کیلویی: ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
▪️ تخممرغ (هر شانه): ۳۸۰ هزار تومان
▪️ گوشت گوساله: ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
▪️ گوشت گوسفندی: ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
▪️ ماکارونی: ۷۰ هزار تومان
▪️ رب گوجهفرنگی: ۱۵۵ هزار تومان
▪️ ماست دبهای ۲ کیلویی: ۳۲۰ هزار تومان
▪️ شیر یک لیتری: ۱۵۰ هزار تومان
▪️ نوشابه خانواده: ۱۲۰ هزار تومان
▪️ کره ۲۵۰ گرمی: ۲۲۰ هزار تومان
▪️ چای: ۵۸۰ هزار تومان
▪️ نخود: ۵۳۰ هزار تومان
▪️ لوبیا چیتی: ۵۴۰ هزار تومان
▪️ پیاز: ۶۰ هزار تومان
▪️ سیبزمینی: ۷۵ هزار تومان
▪️ گوجهفرنگی: ۶۵ هزار تومان
🔴 اینها کالاهای لوکس نیستند؛ حداقلهای زندگیاند. همان اقلامی که هر خانواده برای گذران یک ماه زندگی به آنها نیاز دارد.
🔴 وقتی قیمت گوشت به مرز دو میلیون تومان میرسد، روغن چند میلیون تومان قیمت میخورد و سادهترین مواد غذایی هر روز گرانتر میشوند، دیگر صحبت از «بهبود معیشت» برای بسیاری از مردم معنای خود را از دست میدهد.
🔴 واقعیت در سفرههای مردم دیده میشود، نه در آمارها. سفرهای که هر روز کوچکتر میشود و قدرت خریدی که هر روز آب میرود.
🔴 با این قیمتها، حقوقها و درآمدها دقیقاً قرار است کدام بخش از زندگی را پوشش دهند؟
@Eterazebazar
پرادو ۲۰۲۵ در امارات ۵۰ هزار دلاره در ایران ۴۳ میلیارد تومان ، حتی اگر دلار رو ۱۸۰ هزار تومان در نظر بگیریم و ضرب در ۴ بکنیم هم به قیمت ۳۸ الی ۴۳ میلیاردی این خودرو در ایران نمیرسیم!
@Eterazebazar
@Eterazebazar
🚨 «به خدا پول خرید نان نداریم...»
🔴 یک بازنشسته تأمین اجتماعی با اعتراض از تأخیر در واریز حقوق بازنشستگان توسط بانک رفاه میگوید:
«یک هفته است موجودی حسابم همین مبلغ ناچیز مانده. پول خرید نان نداریم و برای گذران زندگی به سختی افتادهایم. فامیلی من با حرف "ع" است و همیشه حقوقم تا سیام ماه واریز میشد، اما امروز اول ماه است و هنوز خبری نیست.»
🔴 او میگوید: «به خدا از شدت فشار و شرمندگی مقابل خانوادهام گریه کردم.
@Eterazebazar
🔴 یک بازنشسته تأمین اجتماعی با اعتراض از تأخیر در واریز حقوق بازنشستگان توسط بانک رفاه میگوید:
«یک هفته است موجودی حسابم همین مبلغ ناچیز مانده. پول خرید نان نداریم و برای گذران زندگی به سختی افتادهایم. فامیلی من با حرف "ع" است و همیشه حقوقم تا سیام ماه واریز میشد، اما امروز اول ماه است و هنوز خبری نیست.»
🔴 او میگوید: «به خدا از شدت فشار و شرمندگی مقابل خانوادهام گریه کردم.
@Eterazebazar
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🚨 بانکها هنوز فلجاند؛ مردم تاوان این آشفتگی را میدهند!
🔴 با گذشت روزها از آغاز اختلالات گسترده، هنوز بخش مهمی از خدمات بانکی عملاً از کار افتاده است؛ اما همچنان از «عادی شدن شرایط» سخن گفته میشود!
🔴 واقعیت این است که بسیاری از مشتریان هنوز قادر به انجام سادهترین حوالههای بانکی نیستند. ساتنا، پایا و بخش مهمی از خدمات انتقال وجه که قلب تپنده نظام بانکی محسوب میشوند، همچنان برای بسیاری از کاربران غیرقابل استفاده هستند.
🔴 کسبوکارها معطل ماندهاند، معاملات متوقف شدهاند، پرداختها عقب افتادهاند و میلیونها نفر برای دسترسی به پول خود با مشکل روبهرو هستند؛ اما پاسخ روشنی از مسئولان شنیده نمیشود.
🔴 انجام حواله بانکی امکانپذیر نیست و تنها راه باقیمانده، کارتبهکارتهای محدود و برداشت از خودپردازهاست؛ آن هم با سقفهایی که پاسخگوی نیازهای واقعی مردم و فعالان اقتصادی نیست.
🔴 اگر یک شهروند چند روز در پرداخت بدهی خود تأخیر کند با جریمه، اخطار و محدودیت روبهرو میشود؛ اما وقتی شبکه بانکی روزها دچار اختلال میشود، هیچ مقام مسئولی حاضر نیست درباره خسارتهای واردشده به مردم و کسبوکارها پاسخگو باشد.
🔴 سکوت، ابهام و وعدههای تکراری دیگر کافی نیست!
@Eterazebazar
🔴 با گذشت روزها از آغاز اختلالات گسترده، هنوز بخش مهمی از خدمات بانکی عملاً از کار افتاده است؛ اما همچنان از «عادی شدن شرایط» سخن گفته میشود!
🔴 واقعیت این است که بسیاری از مشتریان هنوز قادر به انجام سادهترین حوالههای بانکی نیستند. ساتنا، پایا و بخش مهمی از خدمات انتقال وجه که قلب تپنده نظام بانکی محسوب میشوند، همچنان برای بسیاری از کاربران غیرقابل استفاده هستند.
🔴 کسبوکارها معطل ماندهاند، معاملات متوقف شدهاند، پرداختها عقب افتادهاند و میلیونها نفر برای دسترسی به پول خود با مشکل روبهرو هستند؛ اما پاسخ روشنی از مسئولان شنیده نمیشود.
🔴 انجام حواله بانکی امکانپذیر نیست و تنها راه باقیمانده، کارتبهکارتهای محدود و برداشت از خودپردازهاست؛ آن هم با سقفهایی که پاسخگوی نیازهای واقعی مردم و فعالان اقتصادی نیست.
🔴 اگر یک شهروند چند روز در پرداخت بدهی خود تأخیر کند با جریمه، اخطار و محدودیت روبهرو میشود؛ اما وقتی شبکه بانکی روزها دچار اختلال میشود، هیچ مقام مسئولی حاضر نیست درباره خسارتهای واردشده به مردم و کسبوکارها پاسخگو باشد.
🔴 سکوت، ابهام و وعدههای تکراری دیگر کافی نیست!
@Eterazebazar
🚨 تجمع اعتراض دانشجویان شهرکرد مقابل استانداری
🔴 شهرکرد | ۱ تیر ۱۴۰۵
دانشجویان امروز با تجمع مقابل استانداری شهرکرد، اعتراض خود را نسبت به مشکلات و مطالبات خود مطرح کردند.
@Eterazebazar
🔴 شهرکرد | ۱ تیر ۱۴۰۵
دانشجویان امروز با تجمع مقابل استانداری شهرکرد، اعتراض خود را نسبت به مشکلات و مطالبات خود مطرح کردند.
@Eterazebazar
یه مورد ساده از گرفتاری هامون بگم.
رفتم شیرخشک بگیرم تو راه ماشین جوش آورد، چون هزینه تعمیرش رو فعلا ندارم.
رسیدم داروخونه کدملی دادم سیستم قطعه،
صبر کردم وصل شده.
سهمیه شیرخشک نداره و 12 شب به بعد شارژ میشه.
آزاد خریدم کارت به خاطر اختلال بانکی نمیکشه.
کارت دیگه دادم موجودی کافی نیست. اومدم با اینترنت پرداخت کنم برق رفت، نت قطع شد.
نسیه آوردم.
برگشتم خونه، کلید یادم رفته.
اف اف نمیزنه چون برق قطعه.
اومدم تماس بگیرم یکی از داخل بیاد در رو باز کنه، چون برق قطعه آنتن نیست.
به کجا پناه ببریم از این همه نابسامانی؟
@Eterazebazar
رفتم شیرخشک بگیرم تو راه ماشین جوش آورد، چون هزینه تعمیرش رو فعلا ندارم.
رسیدم داروخونه کدملی دادم سیستم قطعه،
صبر کردم وصل شده.
سهمیه شیرخشک نداره و 12 شب به بعد شارژ میشه.
آزاد خریدم کارت به خاطر اختلال بانکی نمیکشه.
کارت دیگه دادم موجودی کافی نیست. اومدم با اینترنت پرداخت کنم برق رفت، نت قطع شد.
نسیه آوردم.
برگشتم خونه، کلید یادم رفته.
اف اف نمیزنه چون برق قطعه.
اومدم تماس بگیرم یکی از داخل بیاد در رو باز کنه، چون برق قطعه آنتن نیست.
به کجا پناه ببریم از این همه نابسامانی؟
@Eterazebazar
اعتراض پشت اعتراض؛ صنعت برق در آستانه تنش جدی
تعدادی از کارکنان شرکت مدیریت شبکه برق ایران در اعتراض به وضعیت نامناسب حقوق و دستمزد خود، تجمعی کوتاه اما اعتراضی برگزار کردند. موضوع حقوق و مزایا در صنعت برق، در سال جاری به یکی از بحرانهای جدی تبدیل شده و موج نارضایتی گستردهای را در میان کارکنان بخش دولتی این صنعت بهوجود آورده است.
این تجمع در ادامه زنجیرهای از اعتراضات در بخشهای مختلف صنعت برق از جمله شرکتهای توزیع، برق منطقهای و اپراتورهای پستهای فشار قوی شکل گرفته است؛ اعتراضاتی که در سالهای گذشته بهصورت مکرر تکرار شده و حتی به سطوح بالادستی مانند مجلس و سازمان اداری و استخدامی کشور نیز کشیده شده، اما همچنان بدون حل ریشهای باقی مانده است.
در ادامه همین وضعیت، کارکنان شرکت مدیریت شبکه برق ایران نیز با برگزاری یک اقدام اعتراضی ، نارضایتی خود را نسبت به شرایط موجود آشکار کردند و عملاً به صف گسترده معترضان صنعت برق پیوستند؛ صفی که نشان میدهد بحران معیشتی در این حوزه وارد مرحلهای فرسایشی و ساختاری شده است.
@Eterazebazar
تعدادی از کارکنان شرکت مدیریت شبکه برق ایران در اعتراض به وضعیت نامناسب حقوق و دستمزد خود، تجمعی کوتاه اما اعتراضی برگزار کردند. موضوع حقوق و مزایا در صنعت برق، در سال جاری به یکی از بحرانهای جدی تبدیل شده و موج نارضایتی گستردهای را در میان کارکنان بخش دولتی این صنعت بهوجود آورده است.
این تجمع در ادامه زنجیرهای از اعتراضات در بخشهای مختلف صنعت برق از جمله شرکتهای توزیع، برق منطقهای و اپراتورهای پستهای فشار قوی شکل گرفته است؛ اعتراضاتی که در سالهای گذشته بهصورت مکرر تکرار شده و حتی به سطوح بالادستی مانند مجلس و سازمان اداری و استخدامی کشور نیز کشیده شده، اما همچنان بدون حل ریشهای باقی مانده است.
در ادامه همین وضعیت، کارکنان شرکت مدیریت شبکه برق ایران نیز با برگزاری یک اقدام اعتراضی ، نارضایتی خود را نسبت به شرایط موجود آشکار کردند و عملاً به صف گسترده معترضان صنعت برق پیوستند؛ صفی که نشان میدهد بحران معیشتی در این حوزه وارد مرحلهای فرسایشی و ساختاری شده است.
@Eterazebazar
ما با این کلمهها بزرگ شدیم، اما بزرگ نشدیم…
از همان بچگی، وسط اخبار و شعارها گم شدیم.
«انرژی هستهای» را گفتند افتخار است،
اما برای ما فقط یعنی اضطراب، صف، و آیندهای که هیچوقت نرسید.
«غنیسازی» را تکرار کردند،
ولی سهم ما از آن، چیزی نبود جز غنیتر شدنِ حسرت.
«مذاکره» آمد و رفت،
هر بار مثل وعدهای که فقط برای فردا بود، نه امروز ما.
«توافق» نوشتند، خط زدند، دوباره نوشتند،
اما زندگی ما هیچوقت به امضا نرسید.
و «جنگ»…
این کلمه همیشه واقعیترین بود.
نه در کتابها؛ در ترسِ شبها، در خبرها، در آیندهای که مدام عقب رفت.
ما از این واژهها متنفره هستیم…
چون جوانیمون لای همین کلمهها له شد.
نسلی که قرار بود زندگی کنه،
اما فقط انتظار کشید.
@Eterazebazar
از همان بچگی، وسط اخبار و شعارها گم شدیم.
«انرژی هستهای» را گفتند افتخار است،
اما برای ما فقط یعنی اضطراب، صف، و آیندهای که هیچوقت نرسید.
«غنیسازی» را تکرار کردند،
ولی سهم ما از آن، چیزی نبود جز غنیتر شدنِ حسرت.
«مذاکره» آمد و رفت،
هر بار مثل وعدهای که فقط برای فردا بود، نه امروز ما.
«توافق» نوشتند، خط زدند، دوباره نوشتند،
اما زندگی ما هیچوقت به امضا نرسید.
و «جنگ»…
این کلمه همیشه واقعیترین بود.
نه در کتابها؛ در ترسِ شبها، در خبرها، در آیندهای که مدام عقب رفت.
ما از این واژهها متنفره هستیم…
چون جوانیمون لای همین کلمهها له شد.
نسلی که قرار بود زندگی کنه،
اما فقط انتظار کشید.
@Eterazebazar
بازنشستهها در انتظار پول، مدیران در آرامش؛ یک پرسش بیپاسخ
فقط یک سؤال از مسئولان:
با توجه به عدم پرداخت افزایش حقوق فروردین و اردیبهشت و خرداد میلیونها نفر بازنشستگان در سال ۱۴۰۵ ، آیا وزیر رفاه و رییس سازمان تامین اجتماعی و معاونان و..... هم همچنان به روال سال ۱۴۰۴ حقوقشان را دریافت میکنند ؟؟
سؤال ساده است:
اگر معیشت بازنشستهها معطل مانده، آیا حقوق مدیران هم معطل میماند یا خیر؟
@Eterazebazar
فقط یک سؤال از مسئولان:
با توجه به عدم پرداخت افزایش حقوق فروردین و اردیبهشت و خرداد میلیونها نفر بازنشستگان در سال ۱۴۰۵ ، آیا وزیر رفاه و رییس سازمان تامین اجتماعی و معاونان و..... هم همچنان به روال سال ۱۴۰۴ حقوقشان را دریافت میکنند ؟؟
سؤال ساده است:
اگر معیشت بازنشستهها معطل مانده، آیا حقوق مدیران هم معطل میماند یا خیر؟
@Eterazebazar
🔴 تجمع اعتراضی دانشآموزان در ۳ شهر؛ ایلام، خرمآباد و شهرکرد
در ادامه نارضایتیها از تصمیمات آموزشی، گزارشها از شکلگیری تجمع اعتراضی دانشآموزان در شهرهای ایلام، خرمآباد و شهرکرد حکایت دارد.
موضوع اعتراض، به تعویق افتادن برگزاری امتحانات نهایی تا پس از ایام اربعین و همچنین افزایش فاصله زمانی میان امتحانات نهایی عنوان شده است.
@Eterazebazar
در ادامه نارضایتیها از تصمیمات آموزشی، گزارشها از شکلگیری تجمع اعتراضی دانشآموزان در شهرهای ایلام، خرمآباد و شهرکرد حکایت دارد.
موضوع اعتراض، به تعویق افتادن برگزاری امتحانات نهایی تا پس از ایام اربعین و همچنین افزایش فاصله زمانی میان امتحانات نهایی عنوان شده است.
@Eterazebazar
تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات کردستان
تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات استان کردستان روز دوشنبه ۱۴۰۵/۴/۱ در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات معوق، اجرای ناقص آییننامه ۲۴/۸۹ و وضعیت نابسامان بیمه تکمیلی برگزار شد.
بازنشستگان معترض، با لحنی تند نسبت به تداوم بلاتکلیفی مطالبات خود و عدم اجرای تعهدات قانونی، اعتراض کرده و این وضعیت را نتیجه بیعملی و بیپاسخ ماندن وعدهها از سوی مدیریت شرکت دانستند.
اعتراض به شرکت از جمله ستاد اجرایی فرمان امام و کنسرسیوم اعتماد مبین (وابسته به سپاه)بود
@Eterazebazar
تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات استان کردستان روز دوشنبه ۱۴۰۵/۴/۱ در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات معوق، اجرای ناقص آییننامه ۲۴/۸۹ و وضعیت نابسامان بیمه تکمیلی برگزار شد.
بازنشستگان معترض، با لحنی تند نسبت به تداوم بلاتکلیفی مطالبات خود و عدم اجرای تعهدات قانونی، اعتراض کرده و این وضعیت را نتیجه بیعملی و بیپاسخ ماندن وعدهها از سوی مدیریت شرکت دانستند.
اعتراض به شرکت از جمله ستاد اجرایی فرمان امام و کنسرسیوم اعتماد مبین (وابسته به سپاه)بود
@Eterazebazar
اعتراض مدنی بازار
🚨 بانکها هنوز فلجاند؛ مردم تاوان این آشفتگی را میدهند! 🔴 با گذشت روزها از آغاز اختلالات گسترده، هنوز بخش مهمی از خدمات بانکی عملاً از کار افتاده است؛ اما همچنان از «عادی شدن شرایط» سخن گفته میشود! 🔴 واقعیت این است که بسیاری از مشتریان هنوز قادر به انجام…
توی کارت اعتباری من ۲۰ م تومن پول بود ،که از این مبلغی ،۴ تومن خرید کردم،
موجودی من با دستگاه کارت خوان و ای تی ام ،۱۶ تومن هست،و لی پیامی که با اخرین خریدم اومد،موجودی،۵ تومنه.و بخاطر همین رفته بودم بانک،که چرا اینجوریه.
ازشون خواستم که اونجاونگاه کنن که و جریان رو برام توضیح بدن.گفتن سایت شدیدا مشکل داره.
فکر کنید ۱۶ تومن کجا و ۵ تومن کجا،۱۱ تومن اختلافه
@Eterazebazar
موجودی من با دستگاه کارت خوان و ای تی ام ،۱۶ تومن هست،و لی پیامی که با اخرین خریدم اومد،موجودی،۵ تومنه.و بخاطر همین رفته بودم بانک،که چرا اینجوریه.
ازشون خواستم که اونجاونگاه کنن که و جریان رو برام توضیح بدن.گفتن سایت شدیدا مشکل داره.
فکر کنید ۱۶ تومن کجا و ۵ تومن کجا،۱۱ تومن اختلافه
@Eterazebazar
تجمع اعتراضی سراسری دانشآموزان در چندین شهر کشور
گزارشها از شکلگیری تجمعهای اعتراضی دانشآموزان در شهرهای ایلام، خرمآباد، شهرکرد، ارومیه، کرمان، تهران، یزد و شیراز و...حکایت دارد.
موضوع اصلی این اعتراضها، تصمیم به تعویق برگزاری امتحانات نهایی تا پس از ایام اربعین و همچنین افزایش فاصله زمانی میان امتحانات نهایی عنوان شده است؛ موضوعی که با واکنش و نارضایتی بخشی از دانشآموزان مواجه شده است.
@Eterazebazar
گزارشها از شکلگیری تجمعهای اعتراضی دانشآموزان در شهرهای ایلام، خرمآباد، شهرکرد، ارومیه، کرمان، تهران، یزد و شیراز و...حکایت دارد.
موضوع اصلی این اعتراضها، تصمیم به تعویق برگزاری امتحانات نهایی تا پس از ایام اربعین و همچنین افزایش فاصله زمانی میان امتحانات نهایی عنوان شده است؛ موضوعی که با واکنش و نارضایتی بخشی از دانشآموزان مواجه شده است.
@Eterazebazar