🔴وزارت خزانهداری آمریکا اعلام کرده دو تا بوئینگ ۷۷۷ متعلق به «ماهانایر» رو هم تحریم کرده و گفته اینا داراییهای تحت مالکیت کنترل ماهان هستن
- از این هواپیما چند دقیقه پیش جابهجا شده و به هرات افغانستان منتقل شده.
@gurd_shah
- از این هواپیما چند دقیقه پیش جابهجا شده و به هرات افغانستان منتقل شده.
@gurd_shah
👍4❤1
مطالبه ملی حمله پیش دستانه به کل پایگاه های آمریکا در خاورمیانه!
🔴 صداوسیما: ایران تمدید آتشبس رو به رسمیت نمیشناسه و ممکنه بر اساس منافعملی خودش، بهش پایبند باشه یا نباشه.
@gurd_shah
🔴 صداوسیما: ایران تمدید آتشبس رو به رسمیت نمیشناسه و ممکنه بر اساس منافعملی خودش، بهش پایبند باشه یا نباشه.
@gurd_shah
😁4
🔴باراک راوید،خبرنگار آکسیوس : بین خطوط بخوای نگاه کنی،این تمدید برخلاف حرف ترامپ تو صبح سهشنبهست که گفت نمیخواد آتشبس رو تمدید کنه
- از یه طرف یعنی هنوز آماده جنگ نیست، ولی از طرف دیگه ممکنه قدرت چانهزنیاش رو کم کنه و تهدید نظامیشو بیاثر کنه
@gurd_shah
- از یه طرف یعنی هنوز آماده جنگ نیست، ولی از طرف دیگه ممکنه قدرت چانهزنیاش رو کم کنه و تهدید نظامیشو بیاثر کنه
@gurd_shah
👍5
😁11🥰6👏4❤1
🔴 حجم دریاچه ارومیه به مرز ۲.۹ میلیارد مترمکعب رسید
🔹مدیرعامل شرکت آب منطقهای آذربایجانغربی از روند امیدوارکننده احیای دریاچه ارومیه خبر داد و گفت: حجم آب دریاچه با افزایش قابل توجه به ۲ میلیارد و ۸۹۰ میلیون متر مکعب رسیده است.
به نظر میآید اگر یک هفته دیگر سپاه توسط آمریکا و اسرائیل بمباران شود، آن پل دریاچه هم زیر آب خواهد رفت 😊.
@gurd_shah
🔹مدیرعامل شرکت آب منطقهای آذربایجانغربی از روند امیدوارکننده احیای دریاچه ارومیه خبر داد و گفت: حجم آب دریاچه با افزایش قابل توجه به ۲ میلیارد و ۸۹۰ میلیون متر مکعب رسیده است.
به نظر میآید اگر یک هفته دیگر سپاه توسط آمریکا و اسرائیل بمباران شود، آن پل دریاچه هم زیر آب خواهد رفت 😊.
@gurd_shah
🥰19❤7👍2
🔴شاهزاده رضا پهلوی: روزی که قراره فراخوان نهایی داده بشه خودم ترجیح میدم از داخل ایران این فراخوان رو بدم و حاضرم جانم رو در این راه فدا کنم.
@gurd_shah
@gurd_shah
❤44😁2
🔴 اسکات بسنت، وزیر خزانهداری آمریکا: در عرض چندروز، ذخیرهسازی تو جزیره خارگ پر میشه و چاههای نفت حساس ایران بسته میشن. محدود کردن تجارت دریایی ایران بهطور مستقیم هدف اصلی، یعنی منابع درآمدی رژیم رو نشونه میگیره. ما به مسدود کردن وجوه سرقت شده توسط رهبری فاسد، به نمایندگی از مردم ایران، ادامه میدیم.
@gurd_shah
@gurd_shah
👍12❤2
🔴ترامپ:
والاستریت ژورنال مسیرش رو گم کرده!
یک احمق در هیئت تحریریه والاستریت ژورنال به نام الیوت کافمن، مقالهای نوشته با این عنوان که «ایرانیها ترامپ رو سادهلوح فرض کردهاند.» واقعاً؟
۴۷ ساله که اونها مردم ما و خیلیهای دیگه رو کشتن و از همه رئیسجمهورها سوءاستفاده کردن بهجز من. و من چی بهشون تحویل دادم؟ یک کشور ازهمپاشیده.
کل نیروی دریاییشون ته دریاست، نیروی هواییشون نابود شده، پدافند و رادارشون از بین رفته، تأسیسات و انبارهای هستهایشون توسط بمبافکنهای B-2 ما در یک شب تاریک ژوئن کاملاً نابود شد.
رهبرانشون کشته شدن، از جمله قاسم سلیمانی همون مغز متفکری که با بمبهای کنار جادهای، زندگی خیلیها رو نابود کرد.
تنگه هرمز در محاصره است و کاملاً تحت کنترل آمریکاست، هیچ کشتیای اجازه ورود به بنادر ایران رو نداره گفته میشه روزانه ۵۰۰ میلیون دلار ضرر میکنن.
اقتصادشون در فاجعهست و روی لبه سقوط قرار داره.
باراک اوباما ۱.۷ میلیارد دلار پول نقد بهشون داد با هواپیمای بوئینگ ۷۵۷ مستقیم برای رهبرانشون و صدها میلیارد دلار هم در مسیر کمک به رسیدن به بمب هستهای.
بقیه رئیسجمهورها هیچ کاری نکردن که جلوشونو بگیرن لکه ننگی برای ریاستجمهوری!
اما با وجود همه اینها، هنوز یه احمق در هیئت تحریریه والاستریت ژورنال داره مینویسه که من فریب خوردم. ایران قطعاً اینطور فکر نمیکنه هیچکس دیگه هم اینطور فکر نمیکنه.
حدس میزنم روپرت مرداک بهش گفته اینجوری بنویسه، چون والاستریت ژورنال مسیرش رو گم کرده دیگه ارزش خوندن نداره، فقط یک رسانه سیاسی شکستخورده دیگه.
دونالد جی ترامپ
والاستریت ژورنال مسیرش رو گم کرده!
یک احمق در هیئت تحریریه والاستریت ژورنال به نام الیوت کافمن، مقالهای نوشته با این عنوان که «ایرانیها ترامپ رو سادهلوح فرض کردهاند.» واقعاً؟
۴۷ ساله که اونها مردم ما و خیلیهای دیگه رو کشتن و از همه رئیسجمهورها سوءاستفاده کردن بهجز من. و من چی بهشون تحویل دادم؟ یک کشور ازهمپاشیده.
کل نیروی دریاییشون ته دریاست، نیروی هواییشون نابود شده، پدافند و رادارشون از بین رفته، تأسیسات و انبارهای هستهایشون توسط بمبافکنهای B-2 ما در یک شب تاریک ژوئن کاملاً نابود شد.
رهبرانشون کشته شدن، از جمله قاسم سلیمانی همون مغز متفکری که با بمبهای کنار جادهای، زندگی خیلیها رو نابود کرد.
تنگه هرمز در محاصره است و کاملاً تحت کنترل آمریکاست، هیچ کشتیای اجازه ورود به بنادر ایران رو نداره گفته میشه روزانه ۵۰۰ میلیون دلار ضرر میکنن.
اقتصادشون در فاجعهست و روی لبه سقوط قرار داره.
باراک اوباما ۱.۷ میلیارد دلار پول نقد بهشون داد با هواپیمای بوئینگ ۷۵۷ مستقیم برای رهبرانشون و صدها میلیارد دلار هم در مسیر کمک به رسیدن به بمب هستهای.
بقیه رئیسجمهورها هیچ کاری نکردن که جلوشونو بگیرن لکه ننگی برای ریاستجمهوری!
اما با وجود همه اینها، هنوز یه احمق در هیئت تحریریه والاستریت ژورنال داره مینویسه که من فریب خوردم. ایران قطعاً اینطور فکر نمیکنه هیچکس دیگه هم اینطور فکر نمیکنه.
حدس میزنم روپرت مرداک بهش گفته اینجوری بنویسه، چون والاستریت ژورنال مسیرش رو گم کرده دیگه ارزش خوندن نداره، فقط یک رسانه سیاسی شکستخورده دیگه.
دونالد جی ترامپ
👍23❤3
🚨ترجمه پست جدید ترامپ
🔴ایران اصلاً نمیخواد تنگه هرمز بسته باشه اونها میخوان باز باشه تا روزی ۵۰۰ میلیون دلار درآمد داشته باشن (و دقیقاً همین مبلغ رو هم وقتی بسته باشه از دست میدن).
🔴فقط به این خاطر میگن میخوان بسته باشه چون من کاملاً اون رو محاصره و عملاً بستهام و حالا فقط میخوان آبرو حفظ کنن.
🔴چهار روز پیش افرادی اومدن پیش من و گفتن:
«آقا، ایران میخواد فوراً تنگه رو باز کنه.»
🔴اما اگر ما این کار رو انجام بدیم، دیگه هیچ توافقی با ایران ممکن نخواهد بود مگر اینکه بقیه کشورشون رو هم نابود کنیم، از جمله رهبرانشون.
دونالد جی ترامپ
🔴ایران اصلاً نمیخواد تنگه هرمز بسته باشه اونها میخوان باز باشه تا روزی ۵۰۰ میلیون دلار درآمد داشته باشن (و دقیقاً همین مبلغ رو هم وقتی بسته باشه از دست میدن).
🔴فقط به این خاطر میگن میخوان بسته باشه چون من کاملاً اون رو محاصره و عملاً بستهام و حالا فقط میخوان آبرو حفظ کنن.
🔴چهار روز پیش افرادی اومدن پیش من و گفتن:
«آقا، ایران میخواد فوراً تنگه رو باز کنه.»
🔴اما اگر ما این کار رو انجام بدیم، دیگه هیچ توافقی با ایران ممکن نخواهد بود مگر اینکه بقیه کشورشون رو هم نابود کنیم، از جمله رهبرانشون.
دونالد جی ترامپ
❤22👍4
📣 @gurd_shah
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🥴7❤1
🔴 ترامپ: اگر محاصره تنگه هرمز را تمام کنیم، هرگز با ایران به توافق نمیرسیم
دونالد ترامپ، رئیسجمهوری آمریکا شامگاه یکشنبه در شبکه اجتماعی «تروتسوشال» نوشت که ایران خواستار بازگشایی تنگه هرمز است، اما اگر آمریکا دست از محاصره دریایی این تنگه بردارد، هیچگاه با ایران به توافق نخواهد رسید و ناچار است که حملات به ایران و رهبران رژیم را از سر بگیرد.
آقای ترامپ نوشت: «ایران نمیخواهد تنگه هرمز بسته شود؛ آنها میخواهند این تنگه باز بماند تا بتوانند روزانه ۵۰۰ میلیون دلار درآمد کسب کنند، بنابراین اگر بسته باشد، همین مقدار را از دست میدهند.»
✏️ پی نوشت : خدا رو شکر ترامپ و تیم امنیت ملی اش متوجه این نکته کلیدی شده اند که ، جمهوری اسلامی تنها زبان زور را می فهمد و تابحال در ۴۷ سال اشغال ایران، حتی یکبار هم با مذاکره ( بدون فشار و قطعنامه ) حاضر به تفاهم نشده است.
🖌 سایه البرز
👑 @gurd_shah
دونالد ترامپ، رئیسجمهوری آمریکا شامگاه یکشنبه در شبکه اجتماعی «تروتسوشال» نوشت که ایران خواستار بازگشایی تنگه هرمز است، اما اگر آمریکا دست از محاصره دریایی این تنگه بردارد، هیچگاه با ایران به توافق نخواهد رسید و ناچار است که حملات به ایران و رهبران رژیم را از سر بگیرد.
آقای ترامپ نوشت: «ایران نمیخواهد تنگه هرمز بسته شود؛ آنها میخواهند این تنگه باز بماند تا بتوانند روزانه ۵۰۰ میلیون دلار درآمد کسب کنند، بنابراین اگر بسته باشد، همین مقدار را از دست میدهند.»
🖌 سایه البرز
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤11👍6👏1
📣 @gurd_shah
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤23
📣 @gurd_shah
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤18👏1
@gurd_shah
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔥12👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
♦️حسین ناپاک: امشب، شب عاشورای انقلاب است و هر کس نمیتواند در جنگ صبر کند برود/ ایران تصمیم گرفته است تسلیم نشود
این پفیوزها ایران رو ملک پدری فرض کردن
این پفیوزها ایران رو ملک پدری فرض کردن
🤬23👍2😁1