Suivre la chaîne Reza Pahlavi sur WhatsApp  : https://whatsapp.com/channel/0029VaayqG38aKvRtLClmk2c
جمهوری اسلامی، رژیمی بحران‌زا و بحران‌زی است. ۴۵ سال است که این رژیم ضدایرانی، جنگ و بحران و تحریم را به ملت ایران تحمیل کرده است. در شرایطی که احتمال حمله جمهوری اسلامی و تروریست‌های نیابتیش به خاک اسرائیل می‌رود، به رهبر رژیم هشدار می‌دهم که دست از حماقت بردارد و با سیاست‌های توسعه‌طلبانه و البته خیانت‌کارانه‌اش، ایران را به ورطه جنگ نکشاند. خامنه‌ای و رژیم تحت امرش، ایران را به کشوری عقب‌مانده و منزوی بدل کرده‌‌اند، و با درگیر کردن ملت و مملکت در جنگی دیگر، تنها بر مصیبت‌های ایرانیان می‌افزایند.

جنگ خامنه‌ای، جنگ ایران و ملت ایران نیست. باور دارم که بخش بزرگی از نیروهای نظامی کشور و خانواده‌های‌شان نیز با ورود به چنین جنگی مخالفند. از نیروهای نظامی و امنیتی که به ایران وفادارند و نه به جمهوری ضدایرانی، می‌خواهم که در برابر جنون آخرالزمانی خامنه‌ای و پاسدارانش بایستند. امروز وظیفه هر ایرانی وطن‌پرستی است که مخالفت آشکار خود را با جنگ‌طلبی خامنه‌ای اعلام کند. امروز زمان همبستگی ملی برای نجات میهن است.

While the people of Iran, inspired by our history, seek peaceful coexistence with all nations, the Islamic regime that has taken our nation hostage for 45 years seeks destructive chaos.

Ali Khamenei is trying to start a war to save his failing regime. But this is not a war that our nation wants. Iranians have made it clear: the criminal mafia occupying Iran does not represent our nation, our values, or our aspirations.

The path to lasting peace and security in the Middle East is to support the people of Iran who are fighting to reclaim our country and our rightful place in the world. I call on our friends in the region and Western powers to embrace this, lasting solution for our region and to empower the Iranian people, their allies for peace.

@OfficialRezaPahlavi
به کانال واتس اپ جنبش رنسانس ایرانی فرزندان فردوسی بپیوندید و دوستان خود را دعوت کنید.
https://whatsapp.com/channel/0029Vaa1TS76BIEgyedVkX3d

به ایرانشهر و آتش ورجاوند باز خواهیم گشت 🔥
پاینده ایران
#جاویدشاه
#رنسانس_ایرانی
🔥
💎
25 فروردین سیزدهم آپریل روز بزرگداشت عطار نیشابوری

هر سال با فرا رسیدن بهار به گرامیداشت بزرگ مردی می نشینیم که هشت سده پیش، در بهار خونین سال ۶۲۷ تازی در نیشابور و در ایلغار مغولان جان باخت.
ابوحامد محمد، فریدالدین عطار کدکنی نیشابوری که بنا به گفته هایی چند در اواخر سده ششم تازی (۵۴۰ تا ۵۱۲ هـ . ق) در کدکن و یا شادیاخ نیشابور زاده شد. او که از نوجوانی و بنابر حال و هوای موجود بر خراسان پا در مسیر دانش و حکمت گذاشته بود، پیشه پدری خود پزشکی و داورسازی را دنبال کرد. در خویشکاری مجدالدین بغدادی پزشک سلطان محمد خوارزمشاه به تکمیل دانش خود در این زمینه پرداخت. عطار اگرچه در پزشکی زمانه خود فردی کاردان و برجسته بود، اما آنچه او را به یکی از درخشانترین چهره های فرهنگ و ادب ایران زمین دگرگون کرد. آثار گران سنگ منظوم و منثور اوست که چه از نگر پنداره بلند حکمی- عرفانی و چه به نگر شیوایی کلام و ارزشهای ادبی فصلی درخشان را در تاریخ فرهنگ این مرز و بوم رقم زده است. چندانکه این بزرگ مرد را در کنار سنایی و مولوی یکی از سه ستاره تابناک شعر عرفانی پارسی می‌شناسند. گفته است که مولانا جلال‌الدین بلخی در شش سالگی و آنگاه که همراه پدر به قصد سفر حجاز از خراسان رخت بربسته بود، به دیدار عطار رفت و شیخ نسخه‌ای از اسرارنامه خود را به جلال‌الدین محمد تازه‌ سال پیشکش کرد که خواندن آن در رشد اندیشه عرفانی مولانا و مسیری که در تمامی حیات پی گرفت تأثیری بسزا داشت .

دل جهان است ایرانشهر 🔥

پاینده ایران
#جاویدشاه
#رنسانس_ایرانی
🔥
💎
به پشمان فرخورده باقر سوگند ، نمیگذاریم که این مادرقحبه گی تاریخی مافیای جاکش قوم بنی اسرائیل از یادها برود !
باز اشتراک میکنیم ، مادرقحبه گی مافیای جاکش قوم بنی اسرائیل ، که در برگه پارسی برای امت پای منبر نشین هماره آلت به مشت شامپاین باز میکند و همان وزارت خارجه اش در برگه به زبان تازی نه تنها از واژه جعلی برای شاخاب همیشه فارس استفاده میکند بلکه " ایران " ( بخوانید ملت ایران ) را دشمن اعراب منطقه میخواند !
این اگر خارکسده گی و حیله گری و شامورتی بازی و شارلاتان بازی و حرامزاده گی نیست پس چیست !؟

نگر ما از این اشتراک ها ، دشمنی با ملت قوم بنی اسرائیل نیست ، بلکه نشان دادن چهره حقیقی مافیای جاکشی از قوم بنی اسرائیل است که بر پایه کتاب تخمی تخیلی تورات شان ، باور دارند زمین و زمان متعلق به این قوم است و برای بازپس گیری آن بایست دست به هر شرارت و جنایت و دسیسه ای بزنند !

هم میهن
هیچکس دلش برای من و تو ایرانی نسوخته !

ایکاش به جای دست و پا، خِرَد داشتیم!

#هم_اورشلیم_هم_غزه_هم_لبنان_هرسه_فدای_ایران
#سند_کیونیم
🟣 خبر فوری خربر فوری !
ظاهرا حمله تروریستی امروز یک مرکز خرید در سیدنی استرالیا در منطقه یهودی نشین و در اطراف یک رستوران اسرائیلی صورت گرفته !

پسر عموی سامی شیعه ، #انتقام_سخت به سبک سد علی مفعول را از پسر عموی دیگرش گیروفت ، ولی شوربختانه بازهم چوبش را مردم بیگناه در گوشه ای دیگر از دنیا خوردند .
نقشه همه این این موش وگربه بازیها پیش از این در کتاب تخمی تورات نوشته شده است .
فرزندان ابراهیم دست در دست هم برای بازپس گیری سرزمین های از دست رفته قوم بنی اسرائیل و مردم بیگناه هم گوشت دم توپ این سناریوهای کثیف ....

پانوشته : هر زمان مافیای اسرائیل در تنگنای سیاسی جهانی قرار می گیرد پسر عموی شیعه دست به کار می شود تا جهان را باردگر پشت مافیای اسرائیل بکشاند .
درست پیش از این موش و گربه بازیها ، کابینه نتانیاهو زیر فشار سنگین جهان برای آتش بس و عقب نشینی از رفح و غزه قرار داشت تا جاییکه دنیا دست از پشتیبانی از اسرائیل برداشت و حتی زمزمه هایی از تحریم هم به گوش میرسید از آنسو نیز مردم اسرائیل در خیابانها بر ضد نتانیاهو دست به اعتراض زده بودند که ......

خرد یارتان
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
رخدادهای مهم سیاسی در ایران برپایه #سند_کیونیم.
هوشیار باشید که تنها راه نجات ما فریاد "جاوید شاه " است.

خاستگاه مقاله سند کیونیم در تارنمای رسمی جنبش
https://iircf.com/?page_id=1699

پاینده ایران
#جاویدشاه
#رنسانس_ایرانی
🔥
💎
سند کیونیم چیست؟
طرح اسرائیل بزرگ از کجا سرچشمه میگیرد؟
اهریمنان چه نقشه ای برای ایران کشیده اند؟
هرآنچه میخواهید بدانید در این سند موجود میباشد، بخوانید و پخش کنید تا همگان آگاهی پیدا کنند
و در برابر این اهریمن با همازوری بایستیم و ایرانمان را از اشغال در بیاوریم و پس بگیریم.
https://youtu.be/0Qf-yHQFqpg

پاینده ایران 💎
#جاویدشاه 🔥
#بگوبرگردشاه 👑
#فیروز_جامگان 💎
#رنسانس_ایرانی 🌱

خاستگاه تارنمای جنبش: http://iircf.com/?page_id=1699
خاستگاه پی دی اف در تلگرام: https://t.me/IIRCF/9706
برنامه ای دیگر در این راستا: https://youtu.be/FVUeqI-Wa8A
Audio
پَروَنجا آوایی برنامه " سند کیونیم " ، برای دسترسی آسانتر هم میهنان به این برنامه

که راستی و دُرُستی پیروزمَندترین است .

دل جهان است ایرانشهر 🔥

پاینده ایران
#جاویدشاه
#قهر_ملی
#رنسانس_ایرانی
🔥
💎
ملیجکان در صحنه مبارزه !
َمدیریت وحشت چیست؟
سخرانی شهریار ایران زمین، رضاشاه دوم، پهلوی سوم، رضا پهلوی.
صهیونیسم چیست؟
سند کیونیم چیست؟
خاستگاه نوشتاری سند کیونیم
http://iircf.com/?page_id=1699
این برنامه را با دقت نگاه و پخش کنید.
راستی و درستی پیروزمند ترین است.

دل جهان است ایرانشهر 🔥

پاینده ایران
#جاویدشاه
#قهر_ملی
#رنسانس_ایرانی
🔥
💎
Audio
پَروَنجا آوایی برنامه " صهیونیسم چیست؟ سند کیونیم " ، برای دسترسی آسانتر هم میهنان به این برنامه

که راستی و دُرُستی پیروزمَندترین است .

دل جهان است ایرانشهر 🔥

پاینده ایران
#جاویدشاه
#قهر_ملی
#رنسانس_ایرانی
🔥
💎
🔴فرمانده از تک تیرانداز روی برجک نگهبانی پرسید نظرت درمورد تک تیرانداز دشمن چیست؟
تک تیرانداز به فرمانده پاسخ داد که تک تیرانداز دشمن بسیار ناشی و کودن است.
فرمانده گفت؛پس چرا تا الآن او را نزده ای و زنده است؟
تک تیرانداز به فرمانده پاسخ داد می‌ترسم او را بکشم و یک تک تیرانداز باهوش و زبردست بجایش بیاورند.آنگاه همه ما را خواهد کشت.

⛔️حالا به نگر شما اسرائیل یا سران غارتگر #گوآدلوپ که خود بانی اشغال ایران به دست رژیم دست نشانده اند به مردم ایران کمک می‌کنند تا جمهوری اسلامی را سرنگون کنند و کار بجائی برسد که با یک ارتش میهنی و نیرومند در منطقه روبرو شوند ؟
آیا جهان دگربار تن به ظهور یک ژاندارم دیگر در میان رودان میدهد تا خوان چپاول و غارت و دزدی شان در منطقه برای همیشه برچیده شود !؟
آیا مافیای جاکش قوم بنی اسرائیل ،پیش از پایان نقشه شوم اسرائیل بزرگ، بازوی نظامی خود #سپاه_اورشلیم را از منطقه برخواهد چید ؟

#هم_اورشلیم_هم_غزه_هم_لبنان_هرسه_فدای_ایران
#بازی_خون

دل جهان است ایرانشهر 🔥

پاینده ایران
#جاویدشاه
#رنسانس_ایرانی
🔥
💎
امکان ندارد که ، دو ضربدر دو ، شش بشود !!
نتانیاهو برای فرار از نقشه رویایی اشغال نظامی فلسطین و سپس لبنان و پیشروی های نظامی و کشتار مردم عادی زیر فشارهای سیاسی کشورهای غربی و سازمان ملل قرار داشت و پسر عمویش در #ایران_اشغالی با یک پایگاه مردمی کاملا از دست رفته و هشتاد و اندی میلیون مردم ناراضی تشنه به خون رژیم و یک سیرک انتخابات بسیار کم رونق و .. نیاز به یک موش و گربه بازی دورهمی داشتند .
تا دنیا و البته مهم تر کشورهای عربی و عربستان بار دگر پشت اسرائیل و سیاست های اشغالگرانه و جنایتکارانه اش بایستد .
و از سوی دیگر فشارهای مردمی در درون ایران از روی دوش رژیم تا مدتی کاسته شود و بر بقای رژیم افزوده شود .
صد البته در این میان دولت بایدن و پوتین نیز سو استفاده های سیاسی خو را نیز خواهند کرد .
یعنی با یک آتش افروزی ساخته گی و سناریو نویسی شده ، همه طرفین مافیایی راضی و کون لق مردم ناراضی !

یادمان نرود که مافیای قوم بنی اسرائیل ، برای به ثمر نشستن نقشه اشغال سرزمینی فلسطین و لبنان ، مجبور به انجام یک جنایت و کشتار مردم بیگناه اسرائیل و خودی ها شد ، پس قرار بر این نیست که با چند فشار سیاسی و تحریم و محکومیت در سازمان ملل از این نقشه تاریخی با خرج هزینه و زمان و صدها کشته پا پس بکشد .
استفاده دو طرف از سیاست مظلوم نمایی قلدرمابانه !

#هم_اورشلیم_هم_غزه_هم_لبنان_هرسه_فدای_ایران
#بازی_خون

دل جهان است ایرانشهر 🔥

پاینده ایران
#جاویدشاه
#رنسانس_ایرانی
🔥
💎
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
درگیری پسرعموهای سامی و سیاه بازیهای مافیا در صفحه شطرنج نیرنگ جهانی.
چگونه پیروز شویم؟!
به ایرانشهر و آتش ورجاوند باز می‌گردیم 🔥

پاینده ایران
#جاویدشاه
#رنسانس_ایرانی
🔥
💎
https://youtu.be/nFoA9lLQ7p8?si=a33JDBhQZU4fBiJB
هر ناکس که آرزوی هرگونه تازش به خاک ایرانزمین را میکند، خواسته یا ناخواسته دشمن تمامیت و هستی ایران است .
رژیم اشغالگر حاکم بر ایران ، صاحبان و مالکان آن خاک و سرزمین نیستند ، که اگر به خاکشان حمله شود ، مثلا جنگ را ببازند !
هرگونه تازش به خاک ایران ، تازش به هست و نیست ایرانی است و هرگونه تازش و اشغال دگربار یعنی باخت برای ایران و ایرانی .
آن خاک ، سرزمین هزاره هاست و مالکان بنیادین آن خاک اهورایی هزاران سال است که ملت بزرگ ایران اند .
پهنه ورجاوند ایران هیچ پیوندی نه تنها با رژیم اشغالگر حاکم ندارد بلکه بایست آن سرزمین را از چنگال مافیایی که سرزمین ایرانیان را در اشغال یک مشت ایرانستیز درآورد بازپس بگیریم .
آرزوی جنگ و تازش به خاک ایران آرزوی دشمنان سوگند خورده ایران است .
ببینید امروز چه خارکسده هایی برای بمباران خاک ایران ،برای انیران سوت و کف میزنند .
تجزیه طلب ،مجاهد ،کمونیست ،فدرالخواه ،اصلاحطلب ،تحولخواه ،بسیجی ،حزب اللهی و در کل طیف #چپ_مادرقحبه ، پس اگر ، تو ایرانی ، هم صدا با دشمنان ایران آرزوی حمله به خاکت را کردی ،تو نیز در صف دشمنان سوگند خورده ایران خواهی بود و یک خارکسده ای!

پاینده ایران