Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
اقا حالا چه اشکالی دارد ،اینها هم پرچم بدون تاج گذاشته اند ،مگر پرچم شیر و خورشید بدون تاج هم نداریم !
ما هم حرفی نداریم ،می توانند پرچم شیر و خورشید بدون تاج داشته باشند، ولی پرسش تاکیدی ما آنجاست که چرا تاج بر روی پرچمی که بایست تاجدار باشد را در یک اقدام هماهنگ و همزمان حذف میکنند ،انگاری که پرچم ها در یکجا تولید و توسط یک شخص یا سازمان به دستشان رسیده !!
این اشموغان چه دشمنی با نشان شاهنشاهی یک ملت دارند و در این اقدام و کنش موذیانه چه آرمان شومی را دنبال میکنند ؟!
وانگهی ،مگر پرچم میهنی یک ملت کهن ،بوم نقاشی است که هر بی پدر و مادری به آن دست درازی کند !
تاج را حذف میکنند ،زیرا تنها نشان یک ملت برای بازپس گیری ایران از دست مافیای جهانی است وگرنه همین الان صادراتی ها و مزدوران تخولخواه توله بابا اکبری و حجاریانی و سوروسی هم پرچم شیر و خورشید بی تاج دارند و سازمان منفور و تروریستی مزاحمین جلق هم به همچنین !
این اهریمنان میدانند این تنها پرچم شیر و خورشید تاجدار شاهنشاهی است که می توانید بازیهای مافیایی استمرار طلبانه و تحولخواهانه در مسیر #پوست_اندازی را بر هم بزند .
#جاویدشاه
ما هم حرفی نداریم ،می توانند پرچم شیر و خورشید بدون تاج داشته باشند، ولی پرسش تاکیدی ما آنجاست که چرا تاج بر روی پرچمی که بایست تاجدار باشد را در یک اقدام هماهنگ و همزمان حذف میکنند ،انگاری که پرچم ها در یکجا تولید و توسط یک شخص یا سازمان به دستشان رسیده !!
این اشموغان چه دشمنی با نشان شاهنشاهی یک ملت دارند و در این اقدام و کنش موذیانه چه آرمان شومی را دنبال میکنند ؟!
وانگهی ،مگر پرچم میهنی یک ملت کهن ،بوم نقاشی است که هر بی پدر و مادری به آن دست درازی کند !
تاج را حذف میکنند ،زیرا تنها نشان یک ملت برای بازپس گیری ایران از دست مافیای جهانی است وگرنه همین الان صادراتی ها و مزدوران تخولخواه توله بابا اکبری و حجاریانی و سوروسی هم پرچم شیر و خورشید بی تاج دارند و سازمان منفور و تروریستی مزاحمین جلق هم به همچنین !
این اهریمنان میدانند این تنها پرچم شیر و خورشید تاجدار شاهنشاهی است که می توانید بازیهای مافیایی استمرار طلبانه و تحولخواهانه در مسیر #پوست_اندازی را بر هم بزند .
#جاویدشاه
تلنگر !
توله آخوندی شارلاتان سوئدی که تا دیروز و در بحبوحه رستاخیز میهنی ایرانیان که می رفت به پیروزی برسد پرچم جعلی اقلیم بارزانی را استوری میکرد و با انگشت پرچم سوئد روی سینه اش را نشان میداد و می گفت من شهروند سوئد هستم و با پرچم ایران کاری ندارم حال به یکباره خواب نما شده و دم از میهن دوستی میزند و پرچم شیر و خورشید هوا میکند تا با واژه بازی باردگر ایتیحاد کیری شان را به میان بکشد !
هدف روشن است
این خارکسده ها تا شاهنشاه ایران را وارد یک ائتلاف اهریمنی نکنند و با سو استفاده از محبوبیت ایشان در میان ملت و نیروهای نظامی از ایشان پلی برای رسیدن به دوران گذار نسازند و در بزنگاه به اعتراف خودشان با تعاریف دمکراسی شاهنشاه ایران را کنار نگذارند دست بردار نیستند .
از هم اکنون گفتیم و گوشزد کردیم تا جلو جلو بر هرچه منشور و عنشور و کونشور و مهبل شور این خرفستران چپ چس است ریده باشیم .
شما کسکشان بدنبال ایران فدرال هستید که کور خوانده اید .
مادرجنده مگر تو سوئدی نیستی پس گوه میخوری برای ایران و ملت ایران نظر بدهی و گوهخوری کنی !
#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
توله آخوندی شارلاتان سوئدی که تا دیروز و در بحبوحه رستاخیز میهنی ایرانیان که می رفت به پیروزی برسد پرچم جعلی اقلیم بارزانی را استوری میکرد و با انگشت پرچم سوئد روی سینه اش را نشان میداد و می گفت من شهروند سوئد هستم و با پرچم ایران کاری ندارم حال به یکباره خواب نما شده و دم از میهن دوستی میزند و پرچم شیر و خورشید هوا میکند تا با واژه بازی باردگر ایتیحاد کیری شان را به میان بکشد !
هدف روشن است
این خارکسده ها تا شاهنشاه ایران را وارد یک ائتلاف اهریمنی نکنند و با سو استفاده از محبوبیت ایشان در میان ملت و نیروهای نظامی از ایشان پلی برای رسیدن به دوران گذار نسازند و در بزنگاه به اعتراف خودشان با تعاریف دمکراسی شاهنشاه ایران را کنار نگذارند دست بردار نیستند .
از هم اکنون گفتیم و گوشزد کردیم تا جلو جلو بر هرچه منشور و عنشور و کونشور و مهبل شور این خرفستران چپ چس است ریده باشیم .
شما کسکشان بدنبال ایران فدرال هستید که کور خوانده اید .
مادرجنده مگر تو سوئدی نیستی پس گوه میخوری برای ایران و ملت ایران نظر بدهی و گوهخوری کنی !
#مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
تلنگر !
در فردای ایران و در یک انتخاب آزاد مردم انتخاب کنند که #مشروطه میخواهند یا #جمهوری !
اگرگمان میکنید که #زن_کامبیز این حرف را اتفاقی زده است شما در توهم و نادانی به سر می برید !
این اهریمنان ، برای همین مشروطه التنگ را در مقابل #پادشاهی علم کردند تا با سو استفاده از ناآگاهی ملت ،که مشروطه همان پادشاهی است ، در بزنگاه کلاهی گشاد بر سر ملت و میهن بگذارند !
به خیال آنکه مشروطه همان پادشاهی است ، گزینه مشروطه از صندوق در خواهد آمد که بی گمان هدف اینها یک #جمهوری_مشروطه فدرالی است و اگر ملت اعتراض کردند ، اینها بگویند که ما هم گفتیم هدفمان #بازگشت_به_مشروطه است و با رای شما به مشروطه بازگشتیم !
این یعنی همان #فتنه_مشروطه به سرکرده گی کلاشیون و طاهریون و ارازل و اوباش مشروطه چی است !
فتنه مشروطه ، آخرین برگ مافیا برای فریب ملت و استمرار سیستم ایران ویرانگر کنونی در قالب یک جمهوری فدرال خواهد بود .
#بازگشت_به_پادشاهی ناب ایرانشهر را بلند فریاد بزنید و "جاویدشاه " را طنین انداز کنید و پرچم شیر و خورشید تاجدار برافرازید و از #شاهنشاه در تبعید و اسارت تمام قد پشتیبانی کنید .
خرد یارتان
#ریدم_به_مشروطه
در فردای ایران و در یک انتخاب آزاد مردم انتخاب کنند که #مشروطه میخواهند یا #جمهوری !
اگرگمان میکنید که #زن_کامبیز این حرف را اتفاقی زده است شما در توهم و نادانی به سر می برید !
این اهریمنان ، برای همین مشروطه التنگ را در مقابل #پادشاهی علم کردند تا با سو استفاده از ناآگاهی ملت ،که مشروطه همان پادشاهی است ، در بزنگاه کلاهی گشاد بر سر ملت و میهن بگذارند !
به خیال آنکه مشروطه همان پادشاهی است ، گزینه مشروطه از صندوق در خواهد آمد که بی گمان هدف اینها یک #جمهوری_مشروطه فدرالی است و اگر ملت اعتراض کردند ، اینها بگویند که ما هم گفتیم هدفمان #بازگشت_به_مشروطه است و با رای شما به مشروطه بازگشتیم !
این یعنی همان #فتنه_مشروطه به سرکرده گی کلاشیون و طاهریون و ارازل و اوباش مشروطه چی است !
فتنه مشروطه ، آخرین برگ مافیا برای فریب ملت و استمرار سیستم ایران ویرانگر کنونی در قالب یک جمهوری فدرال خواهد بود .
#بازگشت_به_پادشاهی ناب ایرانشهر را بلند فریاد بزنید و "جاویدشاه " را طنین انداز کنید و پرچم شیر و خورشید تاجدار برافرازید و از #شاهنشاه در تبعید و اسارت تمام قد پشتیبانی کنید .
خرد یارتان
#ریدم_به_مشروطه