This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سخنگوی دولت یعنی حرافی و وقاحت و پشت هم اندازی!
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
«علی موسوی هوایی»، از فرماندهان ارشد سپاه ضدمردمی، در انفجار یکی از مهمات عملنکرده به هلاکت رسید در اثر این انفجار ۱۴پاسدار به درک واصل شده و ۲نفر مجروح شدند
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔴 تالاب حله پس از ۲۰ سال بهطور کامل پر شد
مدیرکل محیط زیست بوشهر:
تالاب حله برای نخستین بار در ۲۰ سال اخیر به طور کامل آبگیری شده است.
حجم فعلی آب آن در پی بارندگیهای اخیر بیسابقه است.
یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۵
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
مدیرکل محیط زیست بوشهر:
تالاب حله برای نخستین بار در ۲۰ سال اخیر به طور کامل آبگیری شده است.
حجم فعلی آب آن در پی بارندگیهای اخیر بیسابقه است.
یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۵
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
🔴 جنگ کفتارها؛ آخوند قاسمیان برای ظریف و روحانی حکم اعدام خواست
آخوند قاسمیان در تازهترین پرده از جنگ کفتارهای درون حکومت، علیه محمدجواد ظریف و حسن روحانی موضع گرفت و گفت حکم قرآنی برخورد با آنان «قطعاً اعدام» است.
او در ادامه با ادبیاتی تهدیدآمیز افزود اگر نمیتوانید آنان را اعدام کنید، «حداقل دهان اینها را گل بگیرید».
این سخنان فقط یک حمله لفظی نیست؛ نشانهای از شکاف عمیق درون باندهای حکومتی است. همان دستگاهی که سالها مردم را با زندان، اعدام، گلوله و سانسور سرکوب کرده، حالا در جدال داخلی، همان زبان مرگ و حذف را علیه مهرههای خودش بهکار میگیرد.
یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۵
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
آخوند قاسمیان در تازهترین پرده از جنگ کفتارهای درون حکومت، علیه محمدجواد ظریف و حسن روحانی موضع گرفت و گفت حکم قرآنی برخورد با آنان «قطعاً اعدام» است.
او در ادامه با ادبیاتی تهدیدآمیز افزود اگر نمیتوانید آنان را اعدام کنید، «حداقل دهان اینها را گل بگیرید».
این سخنان فقط یک حمله لفظی نیست؛ نشانهای از شکاف عمیق درون باندهای حکومتی است. همان دستگاهی که سالها مردم را با زندان، اعدام، گلوله و سانسور سرکوب کرده، حالا در جدال داخلی، همان زبان مرگ و حذف را علیه مهرههای خودش بهکار میگیرد.
یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۵
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
🔴 اختلال یا قطعی اینترنت به بحران معیشتی کاربران تبدیل شده است
واکنشهای گسترده به اختلال اینترنت در ایران
🔺به گزارش سایت حکومتی خبرآنلاین، اختلال یا قطعی اینترنت در روزهای اخیر موجی از واکنشهای تند و گسترده کاربران در فضای مجازی را بهدنبال داشته است. بسیاری از کاربران این وضعیت را صرفاً یک مشکل فنی نمیدانند و آن را بحرانی مستقیم برای کار، درآمد و معیشت خود توصیف کردهاند.
محورهای اصلی واکنش کاربران:
کاهش شدید درآمد: کاربران از افت ۵۰ تا حتی ۹۰ درصدی درآمد و توقف کامل برخی مشاغل آنلاین خبر دادهاند.
نابودی مشاغل دیجیتال: فریلنسرها، تریدرها، ادیتورها، گیمرها، تولیدکنندگان محتوا و کسبوکارهای خانگی بیشترین آسیب را گزارش کردهاند.
نبود شفافیت: پرسشهای مکرر درباره چرایی اختلال و نبود توضیح رسمی؛ عباراتی مانند «چرا توضیح نمیدین؟» و «فضا غبارآلوده است» پرتکرار بوده است.
اعتراض اجتماعی: اینترنت بهعنوان «حق مسلم» و همتراز آب، برق و گاز توصیف شده و قطع آن «فاجعه» خوانده شده است.
هزینه در برابر خدمت: درخواست بازگرداندن هزینه اینترنتِ ارائهنشده توسط اپراتورها نیز مطرح شده است.
نمونهای از نقلقولها:
«زندگیم نابود شد»
«اینترنت حق مسلم ماست»
«برای کسی اهمیت داره که ما داریم نابود میشیم؟»
«چرا هیچ توضیحی نیست؟»
«اینترنت را وصل کنید»
بازتاب نظرات نشان میدهد اینترنت برای بخش بزرگی از جامعه ایران زیرساخت اصلی کار، آموزش و زندگی روزمره است و اختلال در آن از یک مشکل فنی فراتر رفته و به مطالبهای عمومی تبدیل شده است و میتواند پیامدهای اجتماعی و سیاسی که همان شورش و قیام است داشته باشد.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
واکنشهای گسترده به اختلال اینترنت در ایران
🔺به گزارش سایت حکومتی خبرآنلاین، اختلال یا قطعی اینترنت در روزهای اخیر موجی از واکنشهای تند و گسترده کاربران در فضای مجازی را بهدنبال داشته است. بسیاری از کاربران این وضعیت را صرفاً یک مشکل فنی نمیدانند و آن را بحرانی مستقیم برای کار، درآمد و معیشت خود توصیف کردهاند.
محورهای اصلی واکنش کاربران:
کاهش شدید درآمد: کاربران از افت ۵۰ تا حتی ۹۰ درصدی درآمد و توقف کامل برخی مشاغل آنلاین خبر دادهاند.
نابودی مشاغل دیجیتال: فریلنسرها، تریدرها، ادیتورها، گیمرها، تولیدکنندگان محتوا و کسبوکارهای خانگی بیشترین آسیب را گزارش کردهاند.
نبود شفافیت: پرسشهای مکرر درباره چرایی اختلال و نبود توضیح رسمی؛ عباراتی مانند «چرا توضیح نمیدین؟» و «فضا غبارآلوده است» پرتکرار بوده است.
اعتراض اجتماعی: اینترنت بهعنوان «حق مسلم» و همتراز آب، برق و گاز توصیف شده و قطع آن «فاجعه» خوانده شده است.
هزینه در برابر خدمت: درخواست بازگرداندن هزینه اینترنتِ ارائهنشده توسط اپراتورها نیز مطرح شده است.
نمونهای از نقلقولها:
«زندگیم نابود شد»
«اینترنت حق مسلم ماست»
«برای کسی اهمیت داره که ما داریم نابود میشیم؟»
«چرا هیچ توضیحی نیست؟»
«اینترنت را وصل کنید»
بازتاب نظرات نشان میدهد اینترنت برای بخش بزرگی از جامعه ایران زیرساخت اصلی کار، آموزش و زندگی روزمره است و اختلال در آن از یک مشکل فنی فراتر رفته و به مطالبهای عمومی تبدیل شده است و میتواند پیامدهای اجتماعی و سیاسی که همان شورش و قیام است داشته باشد.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
محراب عبداللهزاده، زندانی سیاسی کُرد و از بازداشتشدگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ اعدام شد
بامداد یکشنبه ١٣ اریبهشت ١٤٠٥، محراب عبداللهزاده، زندانی سیاسی کُرد و از بازداشتشدگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ به صورت مخفیانه توسط قاتلان مردم ایران اعدام شد.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔴 شورشگر دلیر محراب عبداللهزاده سربدار شد
محراب عبداللهزاده، از جوانان شورشگر بازداشتشده در جریان اعتراضات ارومیه در سال ۱۴۰۱، بامداد روز یکشنبه ۱۳اردیبهشت به دار آویخته شد؛ حکمی که رسانههای حکومتی آن را به اتهام نقش داشتن در کشتهشدن سید عباس فاطمیه، از نیروهای حکومتی، اعلام کردند. بر اساس گزارش منتشرشده، در جریان اعتراضات مردمی در یکی از مناطق ارومیه، معترضان با برپایی راهبندان و مقابله با نیروهای سرکوبگر، صحنه درگیری شدیدی را رقم زده بودند. در همین جریان، سید عباس فاطمیه یکی از عوامل سرکوبگر بدست مردم مجازات شد، شاهدان حکومتی مدعی شدند که در زمان وقوع این حادثه، شمار زیادی از معترضان او را محاصره کرده و مورد ضرب و شتم قرار دادند و شورشگر دلیر محراب عبداللهزاده یکی از آنان بود. محراب عبداللهزاده که از سوی دستگاه قضایی حکومتی بهعنوان یکی از متهمان اصلی این پرونده معرفی شد، پس از بازداشت تحت بازجویی قرار گرفت و برای گرفتن اعترافات اجباری ماهها تحت فشار و شکنجه بود. خبرگزاری قضاییه بستن خیابان، تخریب و حمله به ماموران را از جمله اتهامات این شورشگر دلیر برشمرد...
👈بیشتر بخوانید
محراب عبداللهزاده، از جوانان شورشگر بازداشتشده در جریان اعتراضات ارومیه در سال ۱۴۰۱، بامداد روز یکشنبه ۱۳اردیبهشت به دار آویخته شد؛ حکمی که رسانههای حکومتی آن را به اتهام نقش داشتن در کشتهشدن سید عباس فاطمیه، از نیروهای حکومتی، اعلام کردند. بر اساس گزارش منتشرشده، در جریان اعتراضات مردمی در یکی از مناطق ارومیه، معترضان با برپایی راهبندان و مقابله با نیروهای سرکوبگر، صحنه درگیری شدیدی را رقم زده بودند. در همین جریان، سید عباس فاطمیه یکی از عوامل سرکوبگر بدست مردم مجازات شد، شاهدان حکومتی مدعی شدند که در زمان وقوع این حادثه، شمار زیادی از معترضان او را محاصره کرده و مورد ضرب و شتم قرار دادند و شورشگر دلیر محراب عبداللهزاده یکی از آنان بود. محراب عبداللهزاده که از سوی دستگاه قضایی حکومتی بهعنوان یکی از متهمان اصلی این پرونده معرفی شد، پس از بازداشت تحت بازجویی قرار گرفت و برای گرفتن اعترافات اجباری ماهها تحت فشار و شکنجه بود. خبرگزاری قضاییه بستن خیابان، تخریب و حمله به ماموران را از جمله اتهامات این شورشگر دلیر برشمرد...
👈بیشتر بخوانید
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
- ضربه به شریانهای مالی؛ آیا سر مار واقعاً در حال لهشدن است؟
تحریم صرافیهای کلیدی و شبکه شرکتهای پوششی، بخشی از راهبرد فشردهای است که با هدف قطع شریانهای مالی رژیم ایران دنبال میشود؛ اقدامی که بهطور مستقیم توان تبدیل درآمدهای نفتی به منابع قابل استفاده در فعالیتهای نظامی و نیابتی را نشانه گرفته است.
مقامهای آمریکایی با معرفی ایران بهعنوان «سر مار» تروریسم، تأکید دارند که این فشارها تا مسدودسازی کامل مسیرهای دور زدن تحریمها ادامه خواهد داشت.
افشای نقش صرافیهایی که با هویتهای جعلی و تابعیتهای خریداریشده در شبکه مالی جهانی نفوذ کردهاند، نشان میدهد سازوکارهای پنهانکاری تا چه حد گسترده بوده است.
اکنون با بیش از هزار مورد تحریم، هدف افزایش هزینه و کاهش منابع مالی این ساختار است؛ اما پرسش اینجاست: آیا این فشارها واقعاً میتواند این شبکه پیچیده را از کار بیندازد یا فقط شکل آن را تغییر میدهد؟
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Audio
قطع اینترنت در ایران؛ ابزار جنگی توتالیتاریسم
هر عامل درونی و بیرونی که بر کشور تحمیل میشود، در نهایت به تقویت سازوکارهای تمامیتخواهی میانجامد. چه در قالب قیام داخلی و چه در شکل جنگ خارجی، پیامدها یکسان است: فشار بر اقتصاد، سیاست و زندگی روزمره مردم. در این میان، یکی از جدیترین آسیبها که هم در اعتراضات و هم در شرایط جنگی دیده میشود، قطع اینترنت است؛ اقدامی که مستقیماً چرخهٔ حیات اجتماعی را هدف میگیرد.
به ساندکلود ایران آزادی بپیوندید
▫️▫️▫️
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این، نه صدای لرزان یک زندانی در آستانهی #اعدام،
بلکه طنین فریاد نسلی است که در آتش قیام صیقل خورده است…
نسلی که پیش از آنکه طناب بر گلویش بنشیند،
با خون نوشت:
«امروز نوبت من است، فردا نوبت دیگری… بیتفاوت نباشید»
اعدام #محراب_عبدالله_زاده، جوان شورشگر قیام ۱۴۰۱ در زندان #ارومیه،
بار دیگر چهرهی عریان سیستمی را نشان داد
که بقای خود را در خاموش کردن صداها میجوید.
او که میگفت: «اولین جرم من کُرد بودنم است»،
بهخوبی میدانست در برابر استبداد،
هویت و آزادی بزرگترین جرم به شمار میآید.
در این میان، سکوت نهادهای مدعی حقوق بشر و دولتهایی که از دموکراسی سخن میگویند،
سؤالی جدی پیش روی جهان میگذارد:
تا چه زمان باید این صداها بیپاسخ بماند؟
هر لحظه تأخیر، یعنی ادامهی این چرخهی تلخ.
اما خونها بیصدا نمیمانند…
به حافظهی جمعی یک ملت تبدیل میشوند
و به نبرد برای عدالت، پاسخگویی آمران و عاملان و پایان دادن به جنایت.
ما نه فراموش میکنیم
و نه از یاد میبریم؛
پاسخ ما، ایستادگی، خشم و آتش بر سر و روی دژخیمان است🔥
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
💔2❤1
عفو بین الملل:
«جامعه بینالمللی نباید در حالی که مقامات رژیم ایران به تشدید اعدامهای خودسرانه مخالفان سیاسی و معترضان برای ایجاد ترس ادامه میدهند، بیتفاوت بماند».
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍2
یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ برابر با ۳ می ۲۰۲۶
- ایستگاه خبری
- چالش
- پادکست - تفسیر سیاسی روز
- پادکست - مرکز آمار ایران از تورم ۱۱۵ درصدی مواد غذایی خبر داد
- پادکست - گرانی خوراکیها؛ فشار پنهان بر خانوادههای پرجمعیت
- پادکست - کودکستانهای قفلشده و کودکان سرگردان
- اخبار شامگاهی
- ایران در پنج دقیقه
- ایران در تکاپوی آزادی- شماره ۱۰۸ فاشیسم در خیابان، وابستگی در پنهان؛
- روایت مردم جادههای خسته؛ رانندههایی زیر بار گرانی و جنگ
- محراب عبداللهزاده؛ اعدام یک جوان شورشگر کُرد
- نیم نگاه
-کنفرانس؛ سیگنال از سایه؛ مجتبی خامنهای و بازطراحی جنگ
- فایل صوتی؛ سیگنال از سایه؛ مجتبی خامنهای و بازطراحی جنگ
- کنفرانس؛ سونامی جویندگان کار در ایران
- فایل صوتی؛ سونامی جویندگان کار در ایران
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#آموزشی
🔴 الیف شافاک (نویسنده): «متضاد خوبی، لزوماً بدی نیست، بلکه بیتفاوتیست...»
🔹 «بیتفاوتی» به مثابه پدیدهای اجتماعی، در حقیقت محصول مناسباتیست که در آن سوژهی انسان از ارادهی تاریخی خود تهی شده و به اُبژهای منفعل در سازوکار استثمار و انقیاد بدل میشود...
طبقهی فرودست آنچنان توسط رژیم حاکم، با تحمیل فقر و استیصال، درگیر بقاء میگردد که مجال کنشگری آگاهانه از او سلب میشود. در عین حال، سرمایهداری هم بهواسطهی کار ایدئولوژیک-فرهنگی (رسانهها، آموزش رسمی، مصرفگرایی، محتوای زرد در فضای مجازی و...)، نوعی از «زیست انفعالی» را در بین تودهها جا انداخته و نرمالیزه میکند؛ یعنی شکلی از پذیرش منفعلانهی وضع موجود، گویی که هیچ بدیلی ممکن نیست! این همان چیزیست که مارکس از آن به عنوان بیگانگی (Alienation) یاد میکند: «انسان از نیروی کارش، از دیگران، از خود و از طبیعت بیگانه میشود».
🔹نقطهی مقابل بیتفاوتی، آگاهی انقلابی/ طبقاتی است؛ لحظهای که فرد، وضعیت خود را نه نتیجهی سرنوشت، بلکه حاصل نظم ظالمانهای میبیند که «میتواند و باید» دگرگون شود!
اینجاست که شورش و شورشگری، به ضرورت و وظیفهای اجتماعی و تاریخی تبدیل میشود. اینجاست که «کانونهای شورشی»، بهمثابه تجلیگاه ارادهی آگاه تودهها، نقش تاریخی خود را ایفا میکنند...
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
🔹 «بیتفاوتی» به مثابه پدیدهای اجتماعی، در حقیقت محصول مناسباتیست که در آن سوژهی انسان از ارادهی تاریخی خود تهی شده و به اُبژهای منفعل در سازوکار استثمار و انقیاد بدل میشود...
طبقهی فرودست آنچنان توسط رژیم حاکم، با تحمیل فقر و استیصال، درگیر بقاء میگردد که مجال کنشگری آگاهانه از او سلب میشود. در عین حال، سرمایهداری هم بهواسطهی کار ایدئولوژیک-فرهنگی (رسانهها، آموزش رسمی، مصرفگرایی، محتوای زرد در فضای مجازی و...)، نوعی از «زیست انفعالی» را در بین تودهها جا انداخته و نرمالیزه میکند؛ یعنی شکلی از پذیرش منفعلانهی وضع موجود، گویی که هیچ بدیلی ممکن نیست! این همان چیزیست که مارکس از آن به عنوان بیگانگی (Alienation) یاد میکند: «انسان از نیروی کارش، از دیگران، از خود و از طبیعت بیگانه میشود».
🔹نقطهی مقابل بیتفاوتی، آگاهی انقلابی/ طبقاتی است؛ لحظهای که فرد، وضعیت خود را نه نتیجهی سرنوشت، بلکه حاصل نظم ظالمانهای میبیند که «میتواند و باید» دگرگون شود!
اینجاست که شورش و شورشگری، به ضرورت و وظیفهای اجتماعی و تاریخی تبدیل میشود. اینجاست که «کانونهای شورشی»، بهمثابه تجلیگاه ارادهی آگاه تودهها، نقش تاریخی خود را ایفا میکنند...
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👏2👍1
🔻 خبرگزاری رویترز روز ۱۲ اردیبهشت در گزارشی اعلام کرد که دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا، روز جمعه اظهار داشت از آخرین پیشنهاد ایران برای مذاکره در مورد جنگ راضی نیست؛ این در حالی است که عراقچی اعلام کرده در صورت تغییر رویکرد آمریکا، تهران آماده دیپلماسی خواهد بود.
🔻 ترامپ در کاخسفید به خبرنگاران گفت: «آنها میخواهند به توافق برسند، اما... من از آن راضی نیستم... رهبری ایران بسیار ناهماهنگ است و به ۲ یا ۳گروه تقسیم شده است. آنها چیزهایی را میخواهند که من نمیتوانم با آنها موافقت کنم». وی افزود که مذاکرات تلفنی همچنان ادامه دارد.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🤔1
🔻 وزارت خزانهداری آمریکا ۳صرافی و شبکهای از شرکتهای پوششی مرتبط با رژیم آخوندی را که در جابهجایی سالانه میلیاردها دلار ارز خارجی نقش داشتند، تحریم کرد.
🔻 در بیانیه وزارت خزانهداری آمریکا آمده است: رژیم آخوندی با کمک این صرافیها و شرکتها، درآمدهای نفتی خود ـ بهویژه پولهای دریافتی از چین ـ را از یوآن به ارزهای معتبر تبدیل میکرد و سپس این منابع را برای نیروهای نظامی و گروههای نیابتی خود ارسال میکرد.
🔻 «شرکت تضامنی پدرام پیروزان و شرکا»(معروف به صرافی اوپال)، «شرکت تضامنی ناصر قاسمیراد و شرکا»(معروف به صرافی رادین) و «شرکت تضامنی طاهری و شرکا» بههمراه گردانندگان آنها در فهرست تحریمها قرار گرفتند.
🔻 خزانهداری آمریکا همچنین چندین شرکت پوششی در امارات متحده عربی، هنگکنگ، چین و انگلستان و نیز یک نفتکش به نام «نیوفیوژن» را تحریم و اعلام کرد: آنها در زمینه تبدیل ارز خارجی و دورزدن تحریمها برای تأمین مالی رژیم آخوندی فعالیت داشتهاند.
🔻 وزارت خزانهداری آمریکا همچنین به شرکتهای کشتیرانی جهان هشدار داد که پرداخت عوارض عبور از تنگه هرمز به رژیم آخوندی، به هر عنوانی که باشد، میتواند شرکتهای کشتیرانی را در معرض تحریم آمریکا قرار دهد.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔻 همزمان با اعلام تحریمهای جدید آمریکا، اسکات بسنت وزیر خزانهداری آمریکا در حساب ایکس خود نوشت: رژیم آخوندی سر مار تروریسم جهانی است و وزارت خزانهداری بهطور تهاجمی در حال حرکت است تا رگهای حیاتی این رژیم برای تأمین مالی اقدامات نظامی را قطع کند.
🔻 ما بیوقفه توانایی رژیم آخوندی برای تولید، انتقال و بازگرداندن وجوه را هدف قرار خواهیم داد و هر طرفی را که به رژیم آخوندی برای دورزدن تحریمها کمک کند، تحت پیگرد قرار خواهیم داد.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍1
🔴 هرجومرج در حاکمیت؛ فضای مجازی بلندگوی جدال باندهای حکومتی
♦️ اظهارات متناقض نمایندگان، نشانهای از آشفتگی در رأس هرم قدرت
رسانههای حکومتی راوی هرجومرج در حاکمیت آخوندی میشوند. روز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ رسانه حکومتی خبر آنلاین در مطلبی تحت عنوان: «نمایندگان مجلس ، بلندگوی تندروها؟، اثاث کشی از صندلیهای سبز پارلمان به خیابان و فضای مجازی؛نقش واقعی مجلس در بزنگاههای کشور چیست؟» پرده از وضعیت آشفته در ساختار هرم قدرت در حکومت آخوندی بر میدارد.
خبرآنلاین حکومتی در تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۵ مینویسد: «فرقی نمیکند نمایندگان کجا باشند؛ زیر سقف ساختمان هرمیشکل میدان بهارستان یا در یک برنامه تلویزیونی و مقابل دوربین رسانهها، انگار که همیشه مجلس یکی از پایههای پرمناقشه و پرحاشیه سیاست بوده است؛ گاهی این حواشی لبخند را به لب آورده و گاهی هم افسوسهایی را پشت سر خود به دنبال داشته است. حواشیای که بازیگران اصلی آن نمایندگان هستند».
بیان این موارد در رسانههای حکومتی نشانههای بحران در ساختار قدرت حکومت آخوندی است که هر روز آشکارتر میشود، گزارشهای منتشرشده در رسانههای داخلی از تشدید هرجومرج در حاکمیت حکایت دارد. این وضعیت در شرایطی رخ میدهد که نهادهای رسمی حکومت به صحنهای برای بروز اختلافات و اظهارات متناقض تبدیل شدهاند.
اثاث کشی از صندلی های سبز به فضای مجازی
بر اساس گزارش منتشرشده در رسانه حکومتی خبرآنلاین: «مجلس آخوندی از زمان آغاز جنگ موسوم به «رمضان»، صحن علنی مجلس عملاً تعطیل بوده و هیچ جلسه رسمی برگزار نشده است. در همین حال، نمایندگان بهویژه طیف موسوم به تندرو، فعالیت گستردهای در فضای مجازی و رسانههای حکومتی داشتهاند.
این وضعیت نمونهای روشن از هرجومرج در حاکمیت تلقی میشود. رسانه حکومتی خبر آنلاین در ادامه مینویسد: «… برخی نمایندگان با اظهارات خود بیشتر آتش بر هیزم اختلافات میریزند».
👈 اینجا بخوانید
♦️ اظهارات متناقض نمایندگان، نشانهای از آشفتگی در رأس هرم قدرت
رسانههای حکومتی راوی هرجومرج در حاکمیت آخوندی میشوند. روز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ رسانه حکومتی خبر آنلاین در مطلبی تحت عنوان: «نمایندگان مجلس ، بلندگوی تندروها؟، اثاث کشی از صندلیهای سبز پارلمان به خیابان و فضای مجازی؛نقش واقعی مجلس در بزنگاههای کشور چیست؟» پرده از وضعیت آشفته در ساختار هرم قدرت در حکومت آخوندی بر میدارد.
خبرآنلاین حکومتی در تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۵ مینویسد: «فرقی نمیکند نمایندگان کجا باشند؛ زیر سقف ساختمان هرمیشکل میدان بهارستان یا در یک برنامه تلویزیونی و مقابل دوربین رسانهها، انگار که همیشه مجلس یکی از پایههای پرمناقشه و پرحاشیه سیاست بوده است؛ گاهی این حواشی لبخند را به لب آورده و گاهی هم افسوسهایی را پشت سر خود به دنبال داشته است. حواشیای که بازیگران اصلی آن نمایندگان هستند».
بیان این موارد در رسانههای حکومتی نشانههای بحران در ساختار قدرت حکومت آخوندی است که هر روز آشکارتر میشود، گزارشهای منتشرشده در رسانههای داخلی از تشدید هرجومرج در حاکمیت حکایت دارد. این وضعیت در شرایطی رخ میدهد که نهادهای رسمی حکومت به صحنهای برای بروز اختلافات و اظهارات متناقض تبدیل شدهاند.
اثاث کشی از صندلی های سبز به فضای مجازی
بر اساس گزارش منتشرشده در رسانه حکومتی خبرآنلاین: «مجلس آخوندی از زمان آغاز جنگ موسوم به «رمضان»، صحن علنی مجلس عملاً تعطیل بوده و هیچ جلسه رسمی برگزار نشده است. در همین حال، نمایندگان بهویژه طیف موسوم به تندرو، فعالیت گستردهای در فضای مجازی و رسانههای حکومتی داشتهاند.
این وضعیت نمونهای روشن از هرجومرج در حاکمیت تلقی میشود. رسانه حکومتی خبر آنلاین در ادامه مینویسد: «… برخی نمایندگان با اظهارات خود بیشتر آتش بر هیزم اختلافات میریزند».
👈 اینجا بخوانید
ایران آزادی
هرجومرج در حاکمیت؛ فضای مجازی بلندگوی جدال باندهای حکومتی - ایران آزادی
رسانههای حکومتی راوی هرجومرج در حاکمیت آخوندی میشوند. روز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ رسانه حکومتی خبر آنلاین در مطلبی تحت عنوان: «نمایندگان مجلس