دولت فرانسه ،که آشکارا تسلیم فشار ملاها شده است ،تصمیم گرفت که تظاهرات مسالمت آمیز علیه سرکوب زنان و مردان در ایران را لغو کند .
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
دوشنبه ۱ تیر ماه ۱۴۰۵ برابر با ۲۲ ژوئن ۲۰۲۶
- ایستگاه خبری
- چالش
- پادکست - تفسیر سیاسی روز
- پادکست - آزار سازمانیافته آمنه بیرقداری، زندانی سیاسی در بند مجرمان خطرناک زندان وکیلآباد
- پادکست - اخراج به جای آموزش؛ دانشگاهها به پادگان ساکت کردن دانشجویان تبدیل شدهاند؟
- اخبار شامگاهی
- ایران در پنج دقیقه
- ایران در تکاپوی آزادی
- چالشهای اجتماعی
- روایت مردم از کارخانه تا خانه پدری؛ قصه بیکاری
- قسمت دوم فساد در مجلس ولایت فقیه
- نیم نگاه
- کنفرانس؛ پس از توافق ژنو؛ راهحل بحران ایران چیست؟
- فایل صوتی؛ پس از توافق ژنو؛ راهحل بحران ایران چیست؟
- کنفرانس؛ چرا دانشآموزان دوباره به خیابان آمدند؟
- فایل صوتی؛ چرا دانشآموزان دوباره به خیابان آمدند؟
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔴 مایک پمپئو: ما نمیتوانیم شرایطی داشته باشیم که رژیم ایران هر زمان بخواهد تنگه هرمز را ببندد
🔻 مایک پمپئو، وزیر خارجه پیشین آمریکا، با انتقاد از رویکردهای مبتنی بر اعتماد به رژیم ایران تأکید کرد که تهران همچنان تهدیدی برای امنیت منطقه و تجارت جهانی است و نباید اجازه یابد از تنگه هرمز یا نیروهای نیابتی خود بهعنوان ابزار فشار استفاده کند.
🔻 پمپئو در پیامی در شبکه ایکس نوشت: «ما نمیتوانیم شرایطی داشته باشیم که در آن رژیم ایران بتواند هر زمان که بخواهد تنگه را ببندد یا از نیابتیهای خود برای حمله به اسراییل استفاده کند. ما باید کار را تمام کنیم تا چنگ و دندان این رژیم کشیده شود».
🔻 او در گفتگو با فاکس نیوز نیز گفت رفتار کنونی حاکمان ایران همان چیزی است که سالها درباره آن هشدار داده شده بود و افزود «یک تکه کاغذ امضا شده برای آنها کاملاً بیمعنی است».
🔻 وزیر خارجه پیشین آمریکا با اشاره به اظهارات متناقض مقامهای رژیم ایران گفت
این موضوع نشان میدهد که نمیتوان به تعهدات تهران اعتماد کرد و هر گونه توافق باید بر پایه فشار و بازدارندگی شکل بگیرد.
🔻 پمپئو با اشاره به اقدامات دولت دونالد ترامپ اظهار داشت که رژیم ایران در یک سال گذشته بهشدت تضعیف شده و برنامه هستهای و توانمندیهای نظامی آن آسیب دیده است، اما همچنان تلاش میکند از موقعیت جغرافیایی خود برای اعمال فشار بر اقتصاد جهانی استفاده کند.
🔻 او تأکید کرد: «ما نمیتوانیم اجازه دهیم رژیم ایران هر زمان که بخواهد با بستن تنگه هرمز برای جهان بحران ایجاد کند».
🔻 پمپئو همچنین دیدگاه تغییر رفتار رژیم ایران را رد کرد و گفت: «فکر نمیکنم رهبری رژیم ایران پس از ۴۷ سال در حال ورق زدن برگ جدیدی باشد».
🔻 وی با اشاره به سابقه اقدامات جمهوری اسلامی علیه آمریکا افزود: «این سادهلوحانه است که تصور کنیم آنها از آنچه انجام دادهاند پشیمان هستند».
🔻 پمپئو در پایان خواستار ادامه فشار بر رژیم ایران شد و گفت هنوز اقدامات بیشتری لازم است تا امنیت تنگه هرمز و آزادی کشتیرانی در این آبراه راهبردی بهطور دائمی تضمین شود.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
🔻 مایک پمپئو، وزیر خارجه پیشین آمریکا، با انتقاد از رویکردهای مبتنی بر اعتماد به رژیم ایران تأکید کرد که تهران همچنان تهدیدی برای امنیت منطقه و تجارت جهانی است و نباید اجازه یابد از تنگه هرمز یا نیروهای نیابتی خود بهعنوان ابزار فشار استفاده کند.
🔻 پمپئو در پیامی در شبکه ایکس نوشت: «ما نمیتوانیم شرایطی داشته باشیم که در آن رژیم ایران بتواند هر زمان که بخواهد تنگه را ببندد یا از نیابتیهای خود برای حمله به اسراییل استفاده کند. ما باید کار را تمام کنیم تا چنگ و دندان این رژیم کشیده شود».
🔻 او در گفتگو با فاکس نیوز نیز گفت رفتار کنونی حاکمان ایران همان چیزی است که سالها درباره آن هشدار داده شده بود و افزود «یک تکه کاغذ امضا شده برای آنها کاملاً بیمعنی است».
🔻 وزیر خارجه پیشین آمریکا با اشاره به اظهارات متناقض مقامهای رژیم ایران گفت
این موضوع نشان میدهد که نمیتوان به تعهدات تهران اعتماد کرد و هر گونه توافق باید بر پایه فشار و بازدارندگی شکل بگیرد.
🔻 پمپئو با اشاره به اقدامات دولت دونالد ترامپ اظهار داشت که رژیم ایران در یک سال گذشته بهشدت تضعیف شده و برنامه هستهای و توانمندیهای نظامی آن آسیب دیده است، اما همچنان تلاش میکند از موقعیت جغرافیایی خود برای اعمال فشار بر اقتصاد جهانی استفاده کند.
🔻 او تأکید کرد: «ما نمیتوانیم اجازه دهیم رژیم ایران هر زمان که بخواهد با بستن تنگه هرمز برای جهان بحران ایجاد کند».
🔻 پمپئو همچنین دیدگاه تغییر رفتار رژیم ایران را رد کرد و گفت: «فکر نمیکنم رهبری رژیم ایران پس از ۴۷ سال در حال ورق زدن برگ جدیدی باشد».
🔻 وی با اشاره به سابقه اقدامات جمهوری اسلامی علیه آمریکا افزود: «این سادهلوحانه است که تصور کنیم آنها از آنچه انجام دادهاند پشیمان هستند».
🔻 پمپئو در پایان خواستار ادامه فشار بر رژیم ایران شد و گفت هنوز اقدامات بیشتری لازم است تا امنیت تنگه هرمز و آزادی کشتیرانی در این آبراه راهبردی بهطور دائمی تضمین شود.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
❤1
🔴 مایک والتز: هیچکدام از اعضای ارشد این رژیم آدمهای خوبی نیستند، هیچ اعتمادی وجود ندارد
🔻 مایک والتز، سفیر آمریکا در سازمان ملل، در مصاحبه با برنامه «فیس د نیشن» شبکه سیبیاس که روز یکشنبه ۳۱ خرداد پخش شد، ضمن دفاع از مذاکرات واشنگتن با رژیم ایران، تأکید کرد آمریکا هیچ توهمی درباره ماهیت مقامهای جمهوری اسلامی ندارد و هر گونه توافق با تهران تنها بر پایه راستیآزمایی و فشار نظامی و اقتصادی دنبال خواهد شد.
🔻 مجری برنامه با انتقاد از مذاکره مقامهای آمریکایی با قالیباف، رئیس مجلس ارتجاع، با اشاره به سابقه قالیباف در سپاه پاسداران گفت او زمانی فرمانده نیروی هوایی سپاه بوده و بر برنامه موشکی رژیم ایران نظارت داشته است...
🔻 همچنین به فایلهای صوتی منتسب به قالیباف اشاره شد که در آن درباره نقش خود در سرکوب معترضان و کتک زدن شخصی معترضان با باتون سخن گفته است.
🔻 مجری از والتز پرسید آیا مذاکره مستقیم با فردی که به سرکوب معترضان متهم است، بهمعنای دادن «طناب نجات» به رژیم ایران نیست؛ آن هم در شرایطی که پیشتر از حمایت آمریکا از معترضان ایرانی سخن گفته میشد.
🔻 والتس در پاسخ گفت:
«هیچکدام از اعضای ارشد این رژیم نسلکش به هیچوجه آدمهای خوبی نیستند». او افزود «آنها قطعاً از بررسی سوابق اف.بی.آی عبور نمیکنند».
🔻 سفیر آمریکا با وجود اشاره به سوابق مقامهای جمهوری اسلامی، مذاکره مستقیم را یک دستاورد توصیف کرد و گفت: «این کسی است که رژیم برای مذاکره معرفی کرده و ما همچنان بر هدف جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هستهای متمرکز هستیم».
🔻 والتز همچنین رژیم ایران را به کشتار گسترده شهروندان خود متهم کرد.
🔻 او در ادامه به پرونده گروگانهای آمریکایی و ناپدید شدن رابرت لوینسون اشاره کرد و گفت واشنگتن شناخت کاملی از رفتارهای رژیم ایران دارد و به همین دلیل برخلاف توافقهای گذشته، هیچ اعتمادی به تهران وجود نخواهد داشت.
🔻 والتز تأکید کرد: «هیچ اعتمادی وجود ندارد و همه چیز راستیآزمایی خواهد شد». او افزود تفاوت سیاست دولت دونالد ترامپ با دولت باراک اوباما در این است که توافق کنونی با «اقتصاد تضعیفشده و ارتش تضعیفشده رژیم ایران» و همچنین تهدید معتبر نظامی آمریکا پشتیبانی میشود.
🔻 سفیر آمریکا در پایان ابراز امیدواری کرد که مذاکرات به جلوگیری دائمی از دستیابی رژیم ایران به سلاح هستهای منجر شود، اما تأکید کرد واشنگتن با شناخت کامل از سابقه سرکوب، گروگانگیری و نقض حقوقبشر توسط حاکمان ایران وارد این روند شده است و موفقیت هر توافقی منوط به اجرای کامل تعهدات رژیم ایران و راستیآزمایی دقیق آنها خواهد بود.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
🔻 مایک والتز، سفیر آمریکا در سازمان ملل، در مصاحبه با برنامه «فیس د نیشن» شبکه سیبیاس که روز یکشنبه ۳۱ خرداد پخش شد، ضمن دفاع از مذاکرات واشنگتن با رژیم ایران، تأکید کرد آمریکا هیچ توهمی درباره ماهیت مقامهای جمهوری اسلامی ندارد و هر گونه توافق با تهران تنها بر پایه راستیآزمایی و فشار نظامی و اقتصادی دنبال خواهد شد.
🔻 مجری برنامه با انتقاد از مذاکره مقامهای آمریکایی با قالیباف، رئیس مجلس ارتجاع، با اشاره به سابقه قالیباف در سپاه پاسداران گفت او زمانی فرمانده نیروی هوایی سپاه بوده و بر برنامه موشکی رژیم ایران نظارت داشته است...
🔻 همچنین به فایلهای صوتی منتسب به قالیباف اشاره شد که در آن درباره نقش خود در سرکوب معترضان و کتک زدن شخصی معترضان با باتون سخن گفته است.
🔻 مجری از والتز پرسید آیا مذاکره مستقیم با فردی که به سرکوب معترضان متهم است، بهمعنای دادن «طناب نجات» به رژیم ایران نیست؛ آن هم در شرایطی که پیشتر از حمایت آمریکا از معترضان ایرانی سخن گفته میشد.
🔻 والتس در پاسخ گفت:
«هیچکدام از اعضای ارشد این رژیم نسلکش به هیچوجه آدمهای خوبی نیستند». او افزود «آنها قطعاً از بررسی سوابق اف.بی.آی عبور نمیکنند».
🔻 سفیر آمریکا با وجود اشاره به سوابق مقامهای جمهوری اسلامی، مذاکره مستقیم را یک دستاورد توصیف کرد و گفت: «این کسی است که رژیم برای مذاکره معرفی کرده و ما همچنان بر هدف جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هستهای متمرکز هستیم».
🔻 والتز همچنین رژیم ایران را به کشتار گسترده شهروندان خود متهم کرد.
🔻 او در ادامه به پرونده گروگانهای آمریکایی و ناپدید شدن رابرت لوینسون اشاره کرد و گفت واشنگتن شناخت کاملی از رفتارهای رژیم ایران دارد و به همین دلیل برخلاف توافقهای گذشته، هیچ اعتمادی به تهران وجود نخواهد داشت.
🔻 والتز تأکید کرد: «هیچ اعتمادی وجود ندارد و همه چیز راستیآزمایی خواهد شد». او افزود تفاوت سیاست دولت دونالد ترامپ با دولت باراک اوباما در این است که توافق کنونی با «اقتصاد تضعیفشده و ارتش تضعیفشده رژیم ایران» و همچنین تهدید معتبر نظامی آمریکا پشتیبانی میشود.
🔻 سفیر آمریکا در پایان ابراز امیدواری کرد که مذاکرات به جلوگیری دائمی از دستیابی رژیم ایران به سلاح هستهای منجر شود، اما تأکید کرد واشنگتن با شناخت کامل از سابقه سرکوب، گروگانگیری و نقض حقوقبشر توسط حاکمان ایران وارد این روند شده است و موفقیت هر توافقی منوط به اجرای کامل تعهدات رژیم ایران و راستیآزمایی دقیق آنها خواهد بود.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔺گزارش یک هموطن
🔴 وضعیت نظام ورشکسته آخوندی و بانکهای غارتگرش
با گذشت روزها از آغاز اختلالات گسترده، هنوز بخش مهمی از خدمات بانکی عملاً از کار افتاده است
طبق معمول مردم تاوان این آشفتگی را میدهند!
این در حالیست از سوی دجالان حاکم همچنان از «عادی شدن شرایط» سخن گفته میشود!
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
با گذشت روزها از آغاز اختلالات گسترده، هنوز بخش مهمی از خدمات بانکی عملاً از کار افتاده است
طبق معمول مردم تاوان این آشفتگی را میدهند!
این در حالیست از سوی دجالان حاکم همچنان از «عادی شدن شرایط» سخن گفته میشود!
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات استان کردستان روز دوشنبه ۱۴۰۵/۴/۱ در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات معوق، اجرای ناقص آییننامه ۲۴/۸۹ و وضعیت نابسامان بیمه تکمیلی برگزار شد.
بازنشستگان معترض، با لحنی تند نسبت به تداوم بلاتکلیفی مطالبات خود و عدم اجرای تعهدات قانونی، اعتراض کرده و این وضعیت را نتیجه بیعملی و بیپاسخ ماندن وعدهها از سوی مدیریت شرکت دانستند.
اعتراض به شرکت از جمله ستاد اجرایی فرمان امام و کنسرسیوم اعتماد مبین (وابسته به سپاه)بود
دوشنبه ۱ تیرماه ۱۴۰۵
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
در ادامه نارضایتیها از تصمیمات آموزشی، گزارشها از شکلگیری تجمع اعتراضی دانشآموزان در شهرهای ایلام، خرمآباد حکایت دارد.
موضوع اعتراض، به تعویق افتادن برگزاری امتحانات نهایی تا پس از ایام اربعین و همچنین افزایش فاصله زمانی میان امتحانات نهایی عنوان شده است.
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
امروز با تجمعات مقابل آموزش و پرورش ، اعتراض خود را نسبت به مشکلات و پاسخ نگرفتن مطالبات خود مطرح کردند.
۱تیر ۱۴۰۵
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
۱تیر ۱۴۰۵
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ضرغامی: ساختار پوسیده رژیم ایران باید نابود شود.
دوشنبه۱ تیر۱۴۰۵
دوستان : هرخبری دارین، لطفا جهت انتشار برایمان بفرستید👈 t.me/Maziar_tehrane12
📡 @IranAzadie
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
😁1