This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴وزارت دادگستری آمریکا با حکم قضایی ایالت مریلند، چهار وبسایت وابسته به نهادهای اطلاعاتی رژیم ایران را توقیف و از دسترس خارج کرد. این سایتها، از جمله «عدالت میهن»، با جعل هویت رسانهای، ماموریت داشتند از طریق حملات سایبری و انتشار پروپاگاندا، دولت آلبانی و مخالفان حکومت را تحت فشار قرار دهند. افبیآی اعلام کرد این شبکهها دارای «کتابچه راهنمای عملیاتی» مشترک برای تروریسم سایبری بودند. مدیر افبیآی هشدار داد: «ما چهار ستون عملیات آنها را فرو ریختیم و شکار عاملان این تهدیدهای بزدلانه تا دستگیری نهایی ادامه خواهد داشت.»
نت بلاکس، نهاد مستقل نظارت بر اینترنت، اعلام کرد که قطع اینترنت در ایران از ۵۷۶ ساعت عبور کرده و به این ترتیب مردم ایران، وارد بیست و پنجمین روز خاموشی اینترنت شدهاند.
قطع اینترنت در زمان جنگ که نیاز شهروندان به هشدارهای امنیتی و سلامتی افزایش مییابد، کاربران اینترنت در ایران را به چالشهای فراوانی روبه رو کرده است.
نت بلاکس در حساب «ایکس» خود نوشته است: «قطعی اینترنت ایران پس از ۵۷۶ ساعت وارد بیست و پنجمین روز خود شده و مردم را از جهان منزوی کرده است.»
این نهاد همچنین به کاربرانی که از «خط سفید» استفاده میکنند تا صدای حکومت جمهوری اسلامی باشند نیز اشاره کرده و آنها را «کنترل کنندگان روایت حکومت» نامیده است. نت بلاکس همچنین نوشته است: «این اقدامات، شهروندان ایران را از بهروزرسانیهای حیاتی و شنیدن صداها در صحنه جهانی محروم میکند.»
قطع اینترنت در زمان جنگ که نیاز شهروندان به هشدارهای امنیتی و سلامتی افزایش مییابد، کاربران اینترنت در ایران را به چالشهای فراوانی روبه رو کرده است.
نت بلاکس در حساب «ایکس» خود نوشته است: «قطعی اینترنت ایران پس از ۵۷۶ ساعت وارد بیست و پنجمین روز خود شده و مردم را از جهان منزوی کرده است.»
این نهاد همچنین به کاربرانی که از «خط سفید» استفاده میکنند تا صدای حکومت جمهوری اسلامی باشند نیز اشاره کرده و آنها را «کنترل کنندگان روایت حکومت» نامیده است. نت بلاکس همچنین نوشته است: «این اقدامات، شهروندان ایران را از بهروزرسانیهای حیاتی و شنیدن صداها در صحنه جهانی محروم میکند.»
رسانهها در ایران، به نقل از «مهدی طباطبایی» معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری، از انتصاب «محمدباقر ذوالقدر» به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی خبر دادهاند.
مهدی طباطبایی سهشنبه ۴فروردین۱۴۰۵ در حساب «ایکس» خود نوشته است: «با نظر و موافقت رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی و با حکم رییس جمهور، محمد باقر ذوالقدر به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی منصوب شد.»
محمدباقر ذوالقدر از فرماندهان قدیمی سپاه پاسداران و از چهرههای امنیتی و سیاسی حکومت محسوب میشود که طی دهههای اخیر، در نهادهای نظامی، امنیتی و قضایی سمتهایی کلیدی داشته است.
از محمدباقر ذوالقدر به عنوان یکی از نخستین اعضای سپاه پاسداران یاد میشود. او سمتهایی چون جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در ابتدای دهه ۱۳۸۰، معاونت وزارت کشور و معاون امنیتی انتظامی در سال ۱۳۸۴، معاون پیشین ستاد کل نیروهای مسلح در امور بسیج و معاون راهبردی قوه قضاییه و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام را نیز در کارنامه خود دارد.
مهدی طباطبایی سهشنبه ۴فروردین۱۴۰۵ در حساب «ایکس» خود نوشته است: «با نظر و موافقت رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی و با حکم رییس جمهور، محمد باقر ذوالقدر به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی منصوب شد.»
محمدباقر ذوالقدر از فرماندهان قدیمی سپاه پاسداران و از چهرههای امنیتی و سیاسی حکومت محسوب میشود که طی دهههای اخیر، در نهادهای نظامی، امنیتی و قضایی سمتهایی کلیدی داشته است.
از محمدباقر ذوالقدر به عنوان یکی از نخستین اعضای سپاه پاسداران یاد میشود. او سمتهایی چون جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در ابتدای دهه ۱۳۸۰، معاونت وزارت کشور و معاون امنیتی انتظامی در سال ۱۳۸۴، معاون پیشین ستاد کل نیروهای مسلح در امور بسیج و معاون راهبردی قوه قضاییه و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام را نیز در کارنامه خود دارد.
بازهم هفته ای دیگر روز سه شنبه در اعتصاب غذا
کارزار "سهشنبههای نه به اع.دام"نوروز ۱۴۰۵ را به عموم مردم ایران و بهویژه خانواده جانباختگان قیام دیماه ۱۴۰۴ و تمامی سربداران یک سال اخیر که توسط حکومت مستبد و سر.کوبگر"ولایت فقیه" به خاک و خون کشیده شدند را تبریک میگوید
#زندانیان_سیاسی
کارزار "سهشنبههای نه به اع.دام"نوروز ۱۴۰۵ را به عموم مردم ایران و بهویژه خانواده جانباختگان قیام دیماه ۱۴۰۴ و تمامی سربداران یک سال اخیر که توسط حکومت مستبد و سر.کوبگر"ولایت فقیه" به خاک و خون کشیده شدند را تبریک میگوید
#زندانیان_سیاسی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد «عدالت میهن» که خود را آلبانیایی جلوه میداد، متعلق به وزارت اطلاعات رژیم ایران بود. این دستگاه اسناد حساس دولتی آلبانی را میدزدید و علیه این دولت استفاده میکرد. انگیزهٔ آن اقامت مجاهدین خلق در این کشور بود که آشکارا درصدد سرنگونی حکومت ایران بودند
🔴منابع امنیتی عراق تایید کردند که واثق الفرطوسی، مدیر اطلاعات شبهنظامیان حشد الشعبی در استان الانبار، در پی حملات هوایی بامداد سهشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۵ (۲۴ مارس ۲۰۲۶) کشته شده است.
این حمله هوایی مقر عملیات حشد الشعبی در منطقه الحبانیه (واقع در شرق الرمادی، استان الانبار) را هدف قرار داد.
علاوه بر واثق الفرطوسی، سعد دوای البعیجی فرمانده عملیات حشد در الانبار و حیدر المعموری مسئول امنیت حشد در این استان نیز کشته شده اند
آمار کشته شدگان که همگی از سرکردگان حشد الشعبی بوده اند به بیش از ۲۰ نفر رسیده است
این حمله هوایی مقر عملیات حشد الشعبی در منطقه الحبانیه (واقع در شرق الرمادی، استان الانبار) را هدف قرار داد.
علاوه بر واثق الفرطوسی، سعد دوای البعیجی فرمانده عملیات حشد در الانبار و حیدر المعموری مسئول امنیت حشد در این استان نیز کشته شده اند
آمار کشته شدگان که همگی از سرکردگان حشد الشعبی بوده اند به بیش از ۲۰ نفر رسیده است
روزنامه «یدیعوت آحارونوت» سهشنبه 4 فروردین گزارش داد که عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران بهصورت محرمانه به استیو ویتکاف، فرستاده آمریکا اطلاع داده که مجتبی خامنهای، رهبر ایران با مذاکره موافقت کرده است.
طبق گفته منابع آگاه به این روزنامه، مجتبی خامنهای، با مذاکره با آمریکا و دستیابی به توافق موافقت کرده است.
این منابع افزودند که رهبر ایران با پایان سریع جنگ، بر اساس شروط ایران، موافقت کرده است.
پس از آنکه دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا به ایران 48 ساعت مهلت داد تا تنگه هرمز را بازگشایی کند، روز گذشته بهطور ناگهانی اعلام کرد که هرگونه حمله نظامی به تأسیسات انرژی ایران را به مدت 5 روز به تعویق انداخته است.
طبق گفته منابع آگاه به این روزنامه، مجتبی خامنهای، با مذاکره با آمریکا و دستیابی به توافق موافقت کرده است.
این منابع افزودند که رهبر ایران با پایان سریع جنگ، بر اساس شروط ایران، موافقت کرده است.
پس از آنکه دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا به ایران 48 ساعت مهلت داد تا تنگه هرمز را بازگشایی کند، روز گذشته بهطور ناگهانی اعلام کرد که هرگونه حمله نظامی به تأسیسات انرژی ایران را به مدت 5 روز به تعویق انداخته است.
🚨یکی از سایتهای مورد توجه، در نزدیکی شهر موشکی یزد زیر کوهی از سنگ گرانیت و شبکهای پیچیده ای از ریل
یزد در مرکز ایران قرار دارد. این سایت چندین بار هدف حمله آمریکا و اسرائیل قرار گرفته، از جمله در تاریخهای ۱ مارس، ۶ مارس، ۱۷ مارس و روزهای پس از آن. با این حال، شاناکا انسلم پریرا، تحلیلگر مستقل، در شبکه X نوشته است که خسارات قابل مشاهده تنها بخشی از واقعیت را نشان میدهد: شبکه تونلی زیر این سایت—با درهای انفجاری که بهعنوان خروجیهای جداگانه عمل میکنند و سیستم ریلی که در صورت از دست رفتن یک مسیر، مسیرهای دیگر را فعال میکند—همچنان عملیاتی باقی مانده است.
چرا بمبها نمیتوانند کار را تمام کنند؟ (پاسخ در فیزیک است)
محدودیت اصلی، زمینشناسی است—و این موضوع اکنون حتی از سوی ایران نیز بهطور علنی بیان شده است. امیرعلی حاجیزاده، فرمانده پیشین نیروی هوافضای سپاه، گفته بود که پایگاههای موشکی ایران در عمق حدود ۵۰۰ متری در سراسر استانها و شهرها ساخته شدهاند.
یزد در مرکز ایران قرار دارد. این سایت چندین بار هدف حمله آمریکا و اسرائیل قرار گرفته، از جمله در تاریخهای ۱ مارس، ۶ مارس، ۱۷ مارس و روزهای پس از آن. با این حال، شاناکا انسلم پریرا، تحلیلگر مستقل، در شبکه X نوشته است که خسارات قابل مشاهده تنها بخشی از واقعیت را نشان میدهد: شبکه تونلی زیر این سایت—با درهای انفجاری که بهعنوان خروجیهای جداگانه عمل میکنند و سیستم ریلی که در صورت از دست رفتن یک مسیر، مسیرهای دیگر را فعال میکند—همچنان عملیاتی باقی مانده است.
چرا بمبها نمیتوانند کار را تمام کنند؟ (پاسخ در فیزیک است)
محدودیت اصلی، زمینشناسی است—و این موضوع اکنون حتی از سوی ایران نیز بهطور علنی بیان شده است. امیرعلی حاجیزاده، فرمانده پیشین نیروی هوافضای سپاه، گفته بود که پایگاههای موشکی ایران در عمق حدود ۵۰۰ متری در سراسر استانها و شهرها ساخته شدهاند.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عربستان و امارات به مشارکت در جنگ علیه رژیم ایران نزدیک میشوند.
والاستریت ژورنال گزارش داد که عربستان سعودی و امارات متحده عربی بهتدریج به مشارکت فعال در جنگ علیه جمهوری اسلامی نزدیکتر میشوند.
این روزنامه به نقل از منابع آگاه نوشت پس از آنکه فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان سعودی هفته گذشته اعلام کرد صبر این کشور در برابر حملات رژیم ایران «نامحدود نیست»، اکنون دیگر «فقط مسئله زمان» است که ریاض وارد جنگ شود.
#تنگه_هرمز
#اعتراضات_سراسری
#قیام_سراسری
#فوری
والاستریت ژورنال گزارش داد که عربستان سعودی و امارات متحده عربی بهتدریج به مشارکت فعال در جنگ علیه جمهوری اسلامی نزدیکتر میشوند.
این روزنامه به نقل از منابع آگاه نوشت پس از آنکه فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان سعودی هفته گذشته اعلام کرد صبر این کشور در برابر حملات رژیم ایران «نامحدود نیست»، اکنون دیگر «فقط مسئله زمان» است که ریاض وارد جنگ شود.
#تنگه_هرمز
#اعتراضات_سراسری
#قیام_سراسری
#فوری
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴جنگ میان ایران، آمریکا و اسرائیل وارد مرحلهای بیبازگشت شده است. در حالی که آلمان با لحنی تند به تهران هشدار میدهد، فاش شدن نقش پنهان پایگاههای اروپایی مثل «رامشتاین» در هدایت حملات، خشم منطقهای را برانگیخته است. آسمان بحرین با حملات پهپادی به مراکز حساس آمازون و انفجارهای پیاپی در نزدیکی ناوگان پنجم آمریکا تیره و تار شد. در همین آشوب، کشته شدن فرمانده ارشد حشدالشعبی در عراق، بنزینی بر آتش درگیریهای میدانی بود. واشینگتن نیز با تاسیس اداره «تهدیدات نوظهور»، رسماً آرایش جنگ نوین سایبری و تکنولوژیک علیه ایران را تکمیل کرد.
#جنگ_ایران
#حمله_هوایی
#خاورمیانه
#فوری
#بحرین
#جنگ_ایران
#حمله_هوایی
#خاورمیانه
#فوری
#بحرین
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
... افشاگری مجتبی خامنهای کیست و چگونه ولی فقیه شد؟! #خبر_فوری #iranrevolution #افشاگری #freeiran #مجتبی_خامنه_ای
🔻🔺یا مذاکره یا فشار حداکثری
رئیسجمهور ایالات متحده آمریکا با بازنشر پیام شهباز شریف، نخستوزیر پاکستان، درباره آمادگی اسلامآباد برای میزبانی مذاکرات، بار دیگر دوگانه «دیپلماسی یا تشدید فشار» را به جمهوری اسلامی یادآوری کرد.
در این پیام، پاکستان اعلام کرده در صورت موافقت آمریکا و ایران، آماده است میزبان گفتوگوهایی برای پایان جنگ و رسیدن به یک توافق جامع باشد؛ موضوعی که با بازنشر ترامپ، بهعنوان چراغ سبز غیرمستقیم به مسیر مذاکره تعبیر میشود.
این اقدام در حالی صورت میگیرد که همزمان فشارهای سیاسی و نظامی علیه جمهوری اسلامی ادامه دارد و نشان میدهد واشنگتن همچنان سیاست همزمان «فشار حداکثری و باز گذاشتن مسیر مذاکره» را دنبال میکند.
رئیسجمهور ایالات متحده آمریکا با بازنشر پیام شهباز شریف، نخستوزیر پاکستان، درباره آمادگی اسلامآباد برای میزبانی مذاکرات، بار دیگر دوگانه «دیپلماسی یا تشدید فشار» را به جمهوری اسلامی یادآوری کرد.
در این پیام، پاکستان اعلام کرده در صورت موافقت آمریکا و ایران، آماده است میزبان گفتوگوهایی برای پایان جنگ و رسیدن به یک توافق جامع باشد؛ موضوعی که با بازنشر ترامپ، بهعنوان چراغ سبز غیرمستقیم به مسیر مذاکره تعبیر میشود.
این اقدام در حالی صورت میگیرد که همزمان فشارهای سیاسی و نظامی علیه جمهوری اسلامی ادامه دارد و نشان میدهد واشنگتن همچنان سیاست همزمان «فشار حداکثری و باز گذاشتن مسیر مذاکره» را دنبال میکند.
🔻🔺بنسلمان: براندازی جمهوری اسلامی «فرصت تاریخی» برای بازسازی خاورمیانه است
محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، رئیسجمهور ایالات متحده آمریکا را به ادامه جنگ علیه جمهوری اسلامی ترغیب کرده و کمپین مشترک آمریکا و اسرائیل را «فرصتی تاریخی» برای بازسازی خاورمیانه توصیف کرده است؛ بنابر گزارش نیویورک تایمز.
در هفته گذشته، محمد بن سلمان به ترامپ گفته است که آمریکا باید هدف خود را بر سرنگونی حکومت جمهوری اسلامی متمرکز کند و استدلال کرده که تهران تهدیدی بلندمدت برای منطقه خلیج فارس است که تنها با براندازی رهبری آن برطرف میشود
محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، رئیسجمهور ایالات متحده آمریکا را به ادامه جنگ علیه جمهوری اسلامی ترغیب کرده و کمپین مشترک آمریکا و اسرائیل را «فرصتی تاریخی» برای بازسازی خاورمیانه توصیف کرده است؛ بنابر گزارش نیویورک تایمز.
در هفته گذشته، محمد بن سلمان به ترامپ گفته است که آمریکا باید هدف خود را بر سرنگونی حکومت جمهوری اسلامی متمرکز کند و استدلال کرده که تهران تهدیدی بلندمدت برای منطقه خلیج فارس است که تنها با براندازی رهبری آن برطرف میشود
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دونالد ترامپ در حاشیه مراسم سوگند رئیس جدید سازمان امنیت میهن آمریکا در کاخ سفید از پیشرفت در مذاکرات با جمهورری اسلامی خبر داد و گفت که آنها با کنا گذاشتن سلاح هستهای موافقت کرده اند.
ترامپ در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره اینکه چه چیز باعث شد مذاکره را در نظر بگیرد گفت: «آنها شروع کردند به منطقی صحبت کردند. پذیرفتند که هرگز سلاح هستهای نداشته باشند.»
ترامپ در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره اینکه چه چیز باعث شد مذاکره را در نظر بگیرد گفت: «آنها شروع کردند به منطقی صحبت کردند. پذیرفتند که هرگز سلاح هستهای نداشته باشند.»
دونالد ترامپ درباره جمهوری اسلامی گفت که روز دوشنبه اقدامی انجام شد که واقعا «شگفتانگیز» بود، آنها هدیهای به آمریکا دادند که امروز به دست واشینگتن رسید و ارزش بسیار زیادی داشت.
ترامپ ادامه داد که نمیخواهد بگوید این هدیه چه بوده، اما آن را امتیازی بسیار مهم توصیف کرد و گفت این اقدام نشان میدهد آمریکا با افراد درستی طرف است.
او اضافه کرد که هدیه مرتبط با تنگه هرمز بوده است.
ترامپ ادامه داد که نمیخواهد بگوید این هدیه چه بوده، اما آن را امتیازی بسیار مهم توصیف کرد و گفت این اقدام نشان میدهد آمریکا با افراد درستی طرف است.
او اضافه کرد که هدیه مرتبط با تنگه هرمز بوده است.