تقریبا این موضوع رو هممون تجربه کردیم که هرجا میریم همه از این حکومت ناراضی ان حتی صف دسشویی عمومی
به این جیره خورا عرزشی توجه نکنین
بالاخره ی کشور ۹۰ میلیون نفره ۲۰ میلیون جیره خور، خ.ایه خور پیدا میشه ک حامی حکومت هستن، پولشونو تو خون مردم میزنن.
این بهار با بهار های قدیم فرق داره
آسمون قشنگ تر شده
بوی آزادی میده ✌️
(مشهد)
به این جیره خورا عرزشی توجه نکنین
بالاخره ی کشور ۹۰ میلیون نفره ۲۰ میلیون جیره خور، خ.ایه خور پیدا میشه ک حامی حکومت هستن، پولشونو تو خون مردم میزنن.
این بهار با بهار های قدیم فرق داره
آسمون قشنگ تر شده
بوی آزادی میده ✌️
(مشهد)
👎853❤179👍31🫡3🔥2
چال نمیشوم ، سنگ قبر هم نخواهم داشت
مجموعه پیروزی های عرعری ها در جنگ اخیر
از بس عر میزنن فراموش کردیم خر بزرگ شون سقط شده
Mellig.net
مجموعه پیروزی های عرعری ها در جنگ اخیر
از بس عر میزنن فراموش کردیم خر بزرگ شون سقط شده
Mellig.net
😁180👍23❤5🔥4
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Kick
MehdiMirghaderi Stream - Watch Live on Kick
Mehdi Mirghaderi is a human-rights advocate and pro-freedom political commentator. He speaks openly against authoritarianism, promotes popular sovereignty, and calls for democratic change in Iran. He is also the author of *“Nationalist Populists,”* a manifesto…
❤59😁2👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مهارت شاه رضا پهلوی در پاسخ به خبرنگار BBC.
دقت کنید چطور این به اصطلاح خبرنگار بنگاه لجن پراکنی آیت الله بیبیسی با مغلطه و سوالات مزخرف در نقش بازجو خبرنگار ظاهر میشه تا اعلیحضرت رو تحت فشار قرار بده. ولی ایشون مثل همیشه با تسلط کامل و به زیبایی پاسخ میده 👑
بیخودی زور نزنید، حریف شاه ایران نمیشید.
@Mellig
دقت کنید چطور این به اصطلاح خبرنگار بنگاه لجن پراکنی آیت الله بیبیسی با مغلطه و سوالات مزخرف در نقش بازجو خبرنگار ظاهر میشه تا اعلیحضرت رو تحت فشار قرار بده. ولی ایشون مثل همیشه با تسلط کامل و به زیبایی پاسخ میده 👑
بیخودی زور نزنید، حریف شاه ایران نمیشید.
@Mellig
❤391🫡50👍13🔥8😁2
فیفا آوردن پرچم شیر و خورشید رو به استادیوم های جام جهانی ممنوع کرده
فیفا یک سازمان گلوبالیستی و به شدت فاسده
دادن جام جهانی به قطر بعد از رسوایی رشوه گرفتن (اون هم کشوری که هیچ وقت نتونسته از مقدماتی جام جهانی صعود کنه) نشون داد چقدر این سازمان فاسده
Mellig.net
فیفا یک سازمان گلوبالیستی و به شدت فاسده
دادن جام جهانی به قطر بعد از رسوایی رشوه گرفتن (اون هم کشوری که هیچ وقت نتونسته از مقدماتی جام جهانی صعود کنه) نشون داد چقدر این سازمان فاسده
Mellig.net
😡349👍35❤4🔥4
درود جناب میر قادری من یکی از زخمی های ۱۸ دی ماه هستم باور کنین ۳ ماهه هم کارم تعطیل شده هم فراری بودم هم با سختی تونستم زخم گلوله رو درمان کنم که عفونت نکن ولی به ایران سوگند یه لحظه هم از راهی که رفتم پشیمون نیستم ولی نا امیدی خیلی از مردم رو میبینم اذیت میشم ما این همه خون ندادیم که نا امید باشیم باید پیروز بشیم باور کنین منتظر فراخوان شاهنشاه هستیم که باز برگردم به خیابون به مردم بگین ما خیلی کار داریم الان زمان نا امیدی و خستگی نیست.
تا نفس داریم برای آزادی ایران و بازگشت شاهنشاه مبارزه میکنیم دوست دار شما یه مبارز از ایران.
تا نفس داریم برای آزادی ایران و بازگشت شاهنشاه مبارزه میکنیم دوست دار شما یه مبارز از ایران.
❤243👍19😢7👎1🫡1
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍54❤4🔥3
درود جناب میر قادری عزیز،
خواستم بگم به هم وطن هام نا امید نشید این روزها خبر گلشیفته ،پدرش واحمدی نژاد آخرین تلاش نظام در قالب مهندسی افکار عمومی هستش بقول دوستمون شاه ماهی گاماسپ در ایکس
به نظر من به موعد زدن ضربهٔ نهایی به رژیم نزدیک هستیم و تنها ابزار چپ جهانی، یعنی رسانهها، سعی میکند افکار عمومی ملت را به سمت ضدیت با آمریکا و اسرائیل سوق دهد تا در لحظهٔ صفر، به جای قیام، انفعال شکل بگیرد؛ انفعالی که سرمنشأ آن ناامیدی و حس نداشتن متحد است.
هر وقت نامید شدید به آسمون نگاه کنید میبینید هر شب پهپادها دارند آسمان تهران رصد میکنند مثل امشب که خودم واقعا نامید شده بودم اما وقتی به چشم میبینم میگم کار آخوند تمام
خواستم بگم به هم وطن هام نا امید نشید این روزها خبر گلشیفته ،پدرش واحمدی نژاد آخرین تلاش نظام در قالب مهندسی افکار عمومی هستش بقول دوستمون شاه ماهی گاماسپ در ایکس
به نظر من به موعد زدن ضربهٔ نهایی به رژیم نزدیک هستیم و تنها ابزار چپ جهانی، یعنی رسانهها، سعی میکند افکار عمومی ملت را به سمت ضدیت با آمریکا و اسرائیل سوق دهد تا در لحظهٔ صفر، به جای قیام، انفعال شکل بگیرد؛ انفعالی که سرمنشأ آن ناامیدی و حس نداشتن متحد است.
هر وقت نامید شدید به آسمون نگاه کنید میبینید هر شب پهپادها دارند آسمان تهران رصد میکنند مثل امشب که خودم واقعا نامید شده بودم اما وقتی به چشم میبینم میگم کار آخوند تمام
❤132👍36🔥2👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
'من وطنفروش نیستم... زنده باد جمهوری اسلامی... تا آخر کنار ولایت میمانیم... این پرچم با طوفان نمیافتد... سقوط این کشور را به گور خواهند برد... عزت این ملت معاملهشدنی نیست راه مقاومت ادامه دارد...'
تبلیغ «وطن»دوستی در «کشور جمهوری اسلامی» با شهروندان وارداتی از 'عمان، سنگال، غنا، کنیا، بورکینافاسو، ساحل عاج، نیجریه، تانزانیا، مالی'
Mellig.net
تبلیغ «وطن»دوستی در «کشور جمهوری اسلامی» با شهروندان وارداتی از 'عمان، سنگال، غنا، کنیا، بورکینافاسو، ساحل عاج، نیجریه، تانزانیا، مالی'
Mellig.net
😁225😡78🌚29❤10🔥7👎3
🚨تا امروز معماگونه ترین و جالب ترین موضع گیری نزد کشورهای عمده عربی منطقه در قبال رژیم موضع #عربستان سعودی است. ریاض در این مدت موضع گیری های متناقض و رازآلودی داشته؛ ابتدا از ادامه جنگ علیه رژیم حمایت کرد ولی پس از حملات رژیم به سعودی ها و هشدارهای خود ریاض به تهران رویکردی نسبتا خاکستری اتخاذ کرد؛ به این شکل که گویی میخواهد ترجیحا بدون اینکه با جنگی بزرگ وپرهزینه در ایران تغییر رژیم رخ دهد، رژیم در بعد دیپلماتیک کاملا تسلیم شود.
در همین حال برخی منابع غیررسمی گفته اند مقامات رژیم و سعودی ها ممکن است در چند روز گذشته در #بارسلونا به طور مخفیانه برای عقد توافق عدم مخاصمه دیدار کرده باشند. من مطمئن نیستم عربستان سعودی خواهان تغییر رژیم به معنای واقعی در #ایران باشد. در عین خواهان بقای این رژیم به همین شکل فعلی هم نیست. ریاض مانده کدام ایران به سود اش است: ایران ضعیف با تبدیل رژیم یا ایران قدرتمند با تغییر رژیم!؟
حسین آقایی
در همین حال برخی منابع غیررسمی گفته اند مقامات رژیم و سعودی ها ممکن است در چند روز گذشته در #بارسلونا به طور مخفیانه برای عقد توافق عدم مخاصمه دیدار کرده باشند. من مطمئن نیستم عربستان سعودی خواهان تغییر رژیم به معنای واقعی در #ایران باشد. در عین خواهان بقای این رژیم به همین شکل فعلی هم نیست. ریاض مانده کدام ایران به سود اش است: ایران ضعیف با تبدیل رژیم یا ایران قدرتمند با تغییر رژیم!؟
حسین آقایی
❤82👍37🌚8🔥3😁1