This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پل هوایی نیروی هوایی ایالات متحده به خاورمیانه امشب با تمام سرعت ادامه داشت و تعدادی از هواپیماهای سی-۱۷ از اروپا عبور کردند.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤30👍14
⭕️به مناسبت سفر شاهزاده رضا پهلوی به برلین
....... از زمان ورود رضا پهلوی به برلین فضای مجازی ایرانیان پر است از تحریف، دروغ، هتاکی، تهمتزنی و ناسزاگویی. میتوان با نظرات سیاسی او مخالف بود، میتوان رقابت کرد، میتوان او را قبول نداشت، اما بنابر حقوق بشر «شرف و حیثیت انسان خدشه ناپذیر است» (هر کس که میخواهد باشد).
نخست بگویم که سفر و دیدارهای او، از نگر من، بسیار موفق بوده است. من این مطلب را از نگر کسی میگویم که چند دهه در آلمان - برلین زندگی میکند و بیش از پنجاه سال از زندگی خود را در سیاست ایران گذرانده است. من آمدن و رفتنهای افراد زیادی از اپوزیسیون ایران به برلین و ساختمان مجلس آلمان را دیدهام. آمدن و رفتنی که آبی از آب تکان نخورد. امروز از ساعت هفت صبح که تلویزیون را روشن کردم تا اخبار را ببینم، مهمترین فرستنده های تلویزیونی آلمان ARD و ZDF در برنامه صبحگاهی مشترک خود که بیشترین بیننده را دارد مرتب در باره آمدن رضا پهلوی گزارش میدادند و با میهمانان گوناگون در این باره گفتگو میکردند. سایر فرستندهها نیز چنین بودند. اگر این امر موفقیت نیست، پس چیست؟ چرا باید آن را واژگون جلوه داد؟ آیا این مبارزه سیاسی است یا تحریف واقعیت و دروغ گفتن به مخاطبان خود؟ امشب هم (پنجشنبه ۲۳ آپریل) او میهمان یکی از معتبرترین مجریان تلویزیونی آلمان، خانم Maybritt Illner است. کدام یک از رهبران اپوزیسیون تا کنون توانسته بودند چنین موفق عمل کنند؟ نام ببرید!
یکی در فضای مجازی مینویسد: «پارلمان آلمان دعوتش را از پیر پسر علیمردان خان پس گرفت، یک گوجه فرنگی هم بر پسرک ترکید». نخست اینکه پارلمان از او دعوتی نکرده بود که پس بگیرد (این یک دروغ و تحمیق خواننده است). معمولا هم از نگر عرف دیپلماتیک رسم نیست دولت یا پارلمان از مخالفان یک حکومت دیگر دعوت به عمل آورد، مگر تصمیم نهایی برای قطع رابطه با آن حکومت گرفته شده باشد. رضا پهلوی در اینجا میهمان شخصی بود و نه میهمان رسمی یک حکومت. پیرپسر علیمردان خان یعنی چی؟ اگر جوان پسر بود بهتر بود و حق داشت؟ این چه منطق بیربطی است که شما استفاده میکنید. اگر زدن گوجه فرنگی به سر مخالف خوب است، پس دیگران هم میتوانند به سر شما بزنند، و اگر درست نیست، پس چرا آن را تایید میکنید؟ این چه فرهنگ سیاسی است؟ یک فرهنگ زورگوی لومپنی که در زمانی به کار گرفته میشود که شما هنوز در قدرت نیستید. اگر به قدرت دست یافتید، در آن موقعیت با دگر اندیشان چه خواهید کرد؟
یکی دیگر فیلمی از Bundespressekonferenz تهیه کرده است و با نمایش آن در فضای مجازی به ببیندگان توضیح میدهد که « نگاه کنید در اینجا به غیر از خبرنگاران هیچکس دیگری نیست و رضا پهلوی تک و تنها آن بالا نشسته است» و ...، اینکه آنجا سالن کنفرانسهای مطبوعاتی برای مقامات حکومت، نمایندگان احزاب و ... و شخصیتهای مهمی است که دعوت میشوند و هر کسی نمیتواند به آنجا راه یابد و به هنگام مصاحبه تنها خود او یا به همراه یک یا دو تن از دستیارانش مینشینند، امری بسیار عادی است. اگر شما موضوع را نمیشناسید یا اطلاع دقیق ندارید، خب، چرا اظهار نظر میکنید؟ و اگر میشناسید و چنین نادرست مینویسید، پس آگاهانه برای تحمیق مردم مینویسید. سالنی که ایشان نشان میدهد سراسر پر از خبرنگاران بود، خبرنگارانی که برای رسانههای سراسری و مهم رادیو و تلویزیون یا روزنامههای آلمان و ... کار میکنند و از پارلمان گزارش میدهند، و باید کارت عضویت BPK را داشته باشند تا اجازه ورود داشته باشند. من خودم (به همراه یکی از دوستان) چند بار در آنجا شخصا حضور داشتهام و از دیدن فیلم و از اینکه سالن پر از خبرنگاران پارلمانی است، تعجب کردم، زیرا معمولا تعداد شرکت کنندگان بیش از ده تا بیست نفر نیست. خب، این چه روش مباره با مخالفان است، از راه تحریف واقعیتها و دادن گزارشهای نادرست با هدف کوچک کردن حریف؟ نمونهها بسیار است نمیخواهم به تمام آنها بپردازم.
یکی از جوانها به من میگفت «آقای دستمالچی تا همین چند ماه پیش ما جرات بیان نظرات خود را در بیرون یا اجتماعات نداشتیم، چون میترسیدیم، حالا به میدان آمدهایم و دیگر ترسی از تهمت و ناسزای این افراد نداریم». یعنی اینگونه روش ها مشکلی را حل نمیکند، بر روی آن سرپوش میگذارد تا به هنگام «مونیخ» خود را نشان دهد و شما را گیج کند که چرا اینطوری شد. مردم عقل دارند و چشم، میبینند و فکر میکنند. پس، واقعیتها را وارونه نکنید، دراز مدت علیه خود شما خواهد شد، که فعلا شده است.
مغزها را بشویید و برای مخاطبان درستی و نادرستی خط مشیها را استدلال کنید تا انتخاب کنند. در عصر اینترنت و هوش مصنوعی دوران تحمیق به سر آمده است.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
....... از زمان ورود رضا پهلوی به برلین فضای مجازی ایرانیان پر است از تحریف، دروغ، هتاکی، تهمتزنی و ناسزاگویی. میتوان با نظرات سیاسی او مخالف بود، میتوان رقابت کرد، میتوان او را قبول نداشت، اما بنابر حقوق بشر «شرف و حیثیت انسان خدشه ناپذیر است» (هر کس که میخواهد باشد).
نخست بگویم که سفر و دیدارهای او، از نگر من، بسیار موفق بوده است. من این مطلب را از نگر کسی میگویم که چند دهه در آلمان - برلین زندگی میکند و بیش از پنجاه سال از زندگی خود را در سیاست ایران گذرانده است. من آمدن و رفتنهای افراد زیادی از اپوزیسیون ایران به برلین و ساختمان مجلس آلمان را دیدهام. آمدن و رفتنی که آبی از آب تکان نخورد. امروز از ساعت هفت صبح که تلویزیون را روشن کردم تا اخبار را ببینم، مهمترین فرستنده های تلویزیونی آلمان ARD و ZDF در برنامه صبحگاهی مشترک خود که بیشترین بیننده را دارد مرتب در باره آمدن رضا پهلوی گزارش میدادند و با میهمانان گوناگون در این باره گفتگو میکردند. سایر فرستندهها نیز چنین بودند. اگر این امر موفقیت نیست، پس چیست؟ چرا باید آن را واژگون جلوه داد؟ آیا این مبارزه سیاسی است یا تحریف واقعیت و دروغ گفتن به مخاطبان خود؟ امشب هم (پنجشنبه ۲۳ آپریل) او میهمان یکی از معتبرترین مجریان تلویزیونی آلمان، خانم Maybritt Illner است. کدام یک از رهبران اپوزیسیون تا کنون توانسته بودند چنین موفق عمل کنند؟ نام ببرید!
یکی در فضای مجازی مینویسد: «پارلمان آلمان دعوتش را از پیر پسر علیمردان خان پس گرفت، یک گوجه فرنگی هم بر پسرک ترکید». نخست اینکه پارلمان از او دعوتی نکرده بود که پس بگیرد (این یک دروغ و تحمیق خواننده است). معمولا هم از نگر عرف دیپلماتیک رسم نیست دولت یا پارلمان از مخالفان یک حکومت دیگر دعوت به عمل آورد، مگر تصمیم نهایی برای قطع رابطه با آن حکومت گرفته شده باشد. رضا پهلوی در اینجا میهمان شخصی بود و نه میهمان رسمی یک حکومت. پیرپسر علیمردان خان یعنی چی؟ اگر جوان پسر بود بهتر بود و حق داشت؟ این چه منطق بیربطی است که شما استفاده میکنید. اگر زدن گوجه فرنگی به سر مخالف خوب است، پس دیگران هم میتوانند به سر شما بزنند، و اگر درست نیست، پس چرا آن را تایید میکنید؟ این چه فرهنگ سیاسی است؟ یک فرهنگ زورگوی لومپنی که در زمانی به کار گرفته میشود که شما هنوز در قدرت نیستید. اگر به قدرت دست یافتید، در آن موقعیت با دگر اندیشان چه خواهید کرد؟
یکی دیگر فیلمی از Bundespressekonferenz تهیه کرده است و با نمایش آن در فضای مجازی به ببیندگان توضیح میدهد که « نگاه کنید در اینجا به غیر از خبرنگاران هیچکس دیگری نیست و رضا پهلوی تک و تنها آن بالا نشسته است» و ...، اینکه آنجا سالن کنفرانسهای مطبوعاتی برای مقامات حکومت، نمایندگان احزاب و ... و شخصیتهای مهمی است که دعوت میشوند و هر کسی نمیتواند به آنجا راه یابد و به هنگام مصاحبه تنها خود او یا به همراه یک یا دو تن از دستیارانش مینشینند، امری بسیار عادی است. اگر شما موضوع را نمیشناسید یا اطلاع دقیق ندارید، خب، چرا اظهار نظر میکنید؟ و اگر میشناسید و چنین نادرست مینویسید، پس آگاهانه برای تحمیق مردم مینویسید. سالنی که ایشان نشان میدهد سراسر پر از خبرنگاران بود، خبرنگارانی که برای رسانههای سراسری و مهم رادیو و تلویزیون یا روزنامههای آلمان و ... کار میکنند و از پارلمان گزارش میدهند، و باید کارت عضویت BPK را داشته باشند تا اجازه ورود داشته باشند. من خودم (به همراه یکی از دوستان) چند بار در آنجا شخصا حضور داشتهام و از دیدن فیلم و از اینکه سالن پر از خبرنگاران پارلمانی است، تعجب کردم، زیرا معمولا تعداد شرکت کنندگان بیش از ده تا بیست نفر نیست. خب، این چه روش مباره با مخالفان است، از راه تحریف واقعیتها و دادن گزارشهای نادرست با هدف کوچک کردن حریف؟ نمونهها بسیار است نمیخواهم به تمام آنها بپردازم.
یکی از جوانها به من میگفت «آقای دستمالچی تا همین چند ماه پیش ما جرات بیان نظرات خود را در بیرون یا اجتماعات نداشتیم، چون میترسیدیم، حالا به میدان آمدهایم و دیگر ترسی از تهمت و ناسزای این افراد نداریم». یعنی اینگونه روش ها مشکلی را حل نمیکند، بر روی آن سرپوش میگذارد تا به هنگام «مونیخ» خود را نشان دهد و شما را گیج کند که چرا اینطوری شد. مردم عقل دارند و چشم، میبینند و فکر میکنند. پس، واقعیتها را وارونه نکنید، دراز مدت علیه خود شما خواهد شد، که فعلا شده است.
مغزها را بشویید و برای مخاطبان درستی و نادرستی خط مشیها را استدلال کنید تا انتخاب کنند. در عصر اینترنت و هوش مصنوعی دوران تحمیق به سر آمده است.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤44👍17😡1
پرواز مستمر و گشت زنی جنگنده های امریکایی بر فراز خلیج فارس و تنگه هرمز
احتمالا با هدف شکار مستقیم شناورهای مین ریز سپاه تروریستی
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
احتمالا با هدف شکار مستقیم شناورهای مین ریز سپاه تروریستی
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍46❤4😁1
⭕️منابع نزدیک به شورای عالی امنیت ملی ایران به خبرگزاری فارس گفتند که «هیچ مذاکرهای با آمریکا برنامهریزی نشده است.»
سفر وزیر امور خارجه عراقچی کاملاً مستقل از برنامههای سفر هیئت آمریکایی است.
حوصله اش رفته بود، گفتیم برو پاکستان براخودت یکم قدم بزن
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
سفر وزیر امور خارجه عراقچی کاملاً مستقل از برنامههای سفر هیئت آمریکایی است.
حوصله اش رفته بود، گفتیم برو پاکستان براخودت یکم قدم بزن
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
😁45👍6❤3
⭕️تسنیم: هند سهام خود در پروژه چابهار را به یک شرکت ایرانی میفروشد
🔹نشریه "بیزینس استاندارد" گزارش داد، هند قصد دارد سهام خود در بندر چابهار ایران را به دلیل انقضای معافیت از تحریمهای ایالات متحده به یک شرکت ایرانی بفروشد.
ترامپ هندی ها رو هم مثل روسها از ایران انداخت بیرون و چابهار رو واسومون آزاد کرد.،
حالا نوبت چینی هاست.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
🔹نشریه "بیزینس استاندارد" گزارش داد، هند قصد دارد سهام خود در بندر چابهار ایران را به دلیل انقضای معافیت از تحریمهای ایالات متحده به یک شرکت ایرانی بفروشد.
ترامپ هندی ها رو هم مثل روسها از ایران انداخت بیرون و چابهار رو واسومون آزاد کرد.،
حالا نوبت چینی هاست.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍71❤8😁7👏4
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مقایسه محافظت از #رضاشاه_دوم در سوئد یک کشور پادشاهی با آلمان یک کشور مثلا دموکرات (چپول) 😏.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤58👍15👏3😡1
بعد از کثافتکاری دیروز رسانههای آلمان اعم از ZDF و tagesschau و کوفت و زهرمار، امروز سر کار اعصابم خورد بود. چندتا همکار چپولم شروع کردن متلک انداختن به شاهزاده، منم یه rant ده دقیقهای رفتم دربارهی وضعیت لجنزار آلمان و کردمشون تو کون خر.
یکیشون گفت بهنظرم میاد اسلاموفوب باشی. ازش پرسیدم: جرئت داری به اون سیاهپوست آمریکایی که از N-word استفاده میکنه و حق نقد درونی فرهنگ خودشونُ پیدا کرده بگی نژادپرست؟ خفهخون گرفت...
هر وقت کسی خواست کلیشهی «اسلامهراسی» براتون تفت بده، تجربهی زندگی در حکومت اسلامی رو بزنید توی دهنش. دههها بردگی اسلامی، این حقِ انحصاری رو داده به ما. وظیفهی تکتک ماست که از این حق استفاده کنیم.
#KingRezaPahlaviForIran
ماگنولیا
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
یکیشون گفت بهنظرم میاد اسلاموفوب باشی. ازش پرسیدم: جرئت داری به اون سیاهپوست آمریکایی که از N-word استفاده میکنه و حق نقد درونی فرهنگ خودشونُ پیدا کرده بگی نژادپرست؟ خفهخون گرفت...
هر وقت کسی خواست کلیشهی «اسلامهراسی» براتون تفت بده، تجربهی زندگی در حکومت اسلامی رو بزنید توی دهنش. دههها بردگی اسلامی، این حقِ انحصاری رو داده به ما. وظیفهی تکتک ماست که از این حق استفاده کنیم.
#KingRezaPahlaviForIran
ماگنولیا
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
❤78👍35👌9🤝4🫡3💯2🔥1👏1😡1
Kannst Du mir helfen und diese Petition unterschreiben?
https://c.org/GvW9XNWnxX
لطفا این پتیشن را امضا کنید خیلی مهمه
🔗 نگان (@negannegan55)
https://c.org/GvW9XNWnxX
لطفا این پتیشن را امضا کنید خیلی مهمه
🔗 نگان (@negannegan55)
Change.org
Sign the Petition
Germany Must Apologize for Security Failure Targeting Crown Prince Reza Pahlavi
❤37👍8🫡6👎1😡1
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
صدر اعظم آلمان گفت امیدوار است رژیم توافق کنه تا اینا هم تحریم هاش رو فوری حذف کنن و کمکش کنن برای کشتار بیشتر ملت ایران
اروپای استثمارگر تنها دنبال اینه رژیم حفظ بشه و کل منطقه بی ثبات بمونه تا نفت رو به کمترین قیمت ببرن
بوی نفت غلیظ تر از بوی خون ماست
در ادامه ببینید👈نگذاریم شاه ایران را دیکتاتور بنامند کتاب سقوط یک بهشت را به دنیا معرفی کنیم . از جنایات انگلیس و آلمان و فرانسه بگوییم .
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
اروپای استثمارگر تنها دنبال اینه رژیم حفظ بشه و کل منطقه بی ثبات بمونه تا نفت رو به کمترین قیمت ببرن
بوی نفت غلیظ تر از بوی خون ماست
در ادامه ببینید👈نگذاریم شاه ایران را دیکتاتور بنامند کتاب سقوط یک بهشت را به دنیا معرفی کنیم . از جنایات انگلیس و آلمان و فرانسه بگوییم .
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍81❤5😡3👎2💯1🤝1
🔴 منابع پاکستانی:
چشمانداز از سرگیری دور دوم مذاکرات آمریکا و ایران به سرعت در حال کمرنگ شدن است.
🔴 رویترز:
وزیر امور خارجه ایران، فهرستی از خواستهها را به میانجیگر پاکستانی ارائه داد.
🔴 بر اساس گزارشات عراقچی بر همان طرح 10 بندی قبلی ایران تاکید داشته است.
🔴 خبرنگار ارشد پاکستانی:
امکان از سرگیری دور دوم گفتگوهای ایالات متحده و ایران در حال محو شدن است،
زیرا تهران هنوز آماده دیدار با هیئت ایالات متحده نیست.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
چشمانداز از سرگیری دور دوم مذاکرات آمریکا و ایران به سرعت در حال کمرنگ شدن است.
🔴 رویترز:
وزیر امور خارجه ایران، فهرستی از خواستهها را به میانجیگر پاکستانی ارائه داد.
🔴 بر اساس گزارشات عراقچی بر همان طرح 10 بندی قبلی ایران تاکید داشته است.
🔴 خبرنگار ارشد پاکستانی:
امکان از سرگیری دور دوم گفتگوهای ایالات متحده و ایران در حال محو شدن است،
زیرا تهران هنوز آماده دیدار با هیئت ایالات متحده نیست.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍35❤3👎1
🔴وزیر دفاع آمریکا: پایان دوران «مفتخوری»؛ متحدان باید مسئولیتپذیر و توانمند باشند.
واشینگتن وابستگی انرژی به تنگه هرمز ندارد؛ اروپا باید برای امنیت خود اقدام کند.
هگست خطاب به اروپا: به جای برگزاری کنفرانس، برای حفاظت از منافعتان کشتی بفرستید.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
واشینگتن وابستگی انرژی به تنگه هرمز ندارد؛ اروپا باید برای امنیت خود اقدام کند.
هگست خطاب به اروپا: به جای برگزاری کنفرانس، برای حفاظت از منافعتان کشتی بفرستید.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👏49❤2
🔴بحران ناتوانی رژیم در پرداخت حقوق و آغاز موج اعتصابات در بیمارستانها؛
گزارشها از تصمیم کارکنان برای بایکوت سراسری کار و فروپاشی سازمانهای دولتی؛
گرانی افسارگسیخته کالاها و مسکن همزمان با تشدید فراخوانها برای سقوط رژیم.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
گزارشها از تصمیم کارکنان برای بایکوت سراسری کار و فروپاشی سازمانهای دولتی؛
گرانی افسارگسیخته کالاها و مسکن همزمان با تشدید فراخوانها برای سقوط رژیم.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👌46👍4❤🔥2❤2👎1😁1
♦️ سیانان به نقل از منبع آمریکایی: هیئت اعزامی رژیم ایران در اسلامآباد با نمایندگان آمریکا دیدار نخواهد کرد.
♦️ تداوم بنبست دیپلماتیک در حاشیه نشست پاکستان.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
♦️ تداوم بنبست دیپلماتیک در حاشیه نشست پاکستان.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👏35👍3👎1
🔴المیادین:
طرف ایرانی از دیدار با هیئت آمریکایی قبل از رفع محاصره خودداری کرده و تهران بر این موضع پافشاری دارد.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
طرف ایرانی از دیدار با هیئت آمریکایی قبل از رفع محاصره خودداری کرده و تهران بر این موضع پافشاری دارد.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍25😁4👎1
❤26🔥5
Forwarded from خبرگزاری[مملکت]
به سرور های قوی متصله وصل بشید لذت ببرید
Downloadvpn
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🔴رئیسجمهور فرانسه: ما قربانی ژئوپلیتیک و جنگی هستیم که انتخاب نکردهایم.
مدیرعامل توتال بر ضرورت بازگشایی فوری تنگه هرمز تأکید کرد.
هشدار درباره بحران جهانی انرژی در صورت تداوم انسداد ۲۰ درصد نفت و گاز جهان.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
مدیرعامل توتال بر ضرورت بازگشایی فوری تنگه هرمز تأکید کرد.
هشدار درباره بحران جهانی انرژی در صورت تداوم انسداد ۲۰ درصد نفت و گاز جهان.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👎37😁16😡1
⚡️⚡️حمله موشکی حزبالله تروریستی لبنان به اسرائیل
موشکها رهگیری شدند.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
موشکها رهگیری شدند.
#اتحاد_ملی_ایران 🤝
خبرهای بیشتر را از اینجا دنبال کنید👇
@OmidIranAzad
👍32🔥3❤1👎1